Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ" ;

"ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ"


tag_reuters.com0000_binary_gm1e62a0gi901-viewimageΟι άνθρωποι και οι άλλοι ζωντανοί οργανισμοί ήρθαν στη Γη από το διάστημα, με "όχημα" τους περιπλανώμενους κομήτες, κάτι που επιβεβαιώνεται από τα νέα αστρονομικά στοιχεία που συνεχώς έρχονται στο φως, σύμφωνα με κορυφαίο Βρετανό επιστήμονα.
Ο καθηγητής Τσάντρα Γουικραμασίνγκε, διευθυντής του Κέντρου Αστροβιολογίας του πανεπιστημίου του Κάρντιφ, σε άρθρο του στο "International Journal of Astrobiology" (Διεθνές Περιοδικό Αστροβιολογίας) του πανεπιστημίου Κέιμπριτζ, σύμφωνα με το BBC και τη βρετανική "Τέλεγκραφ", τονίζει ότι η γήινη ζωή έχει κοσμική προέλευση, αλλά ένα "πολιτισμικό φράγμα" εμποδίζει τους ανθρώπους του πλανήτη να παραδεχθούν τη διαστημική τους καταγωγή.
Όπως αναφέρει, η αστρονομία συνεχίζει να αποκαλύπτει την παρουσία οργανικών μορίων και οργανικής "σκόνης" σε μια τεράστια κοσμική κλίμακα, που καλύπτει το ένα τρίτο περίπου του συνολικού διαστρικού άνθρακα. Εκτιμά ότι όπως στη Γη η οργανική ύλη, που έχει αποθηκευτεί στη διάρκεια δισεκατομμυρίων ετών και ανιχνεύεται στα γεωλογικά στρώματα, κατά βάση προέρχεται από τη σταδιακή αποσύνθεση ζώντων κυττάρων, έτσι και στο αχανές διάστημα η διαστρική οργανική ύλη έχει βιολογική προέλευση, από αποσυντεθειμένα βακτήρια και μικρόβια.
Ο Γουικραμασίνγκε εκτιμά ότι, καθώς φέτος ξεκίνησε μια νέα δεκαετία, η δεύτερη του 21ού αιώνα, ήρθε η ώρα, μετά από μεγάλη καθυστέρηση, η ανθρωπότητα να αναγνωρίσει πια την εξωγήινη καταγωγή της και την ύπαρξη εξωγήινης ζωής σε κοσμική κλίμακα.
Ο διάσημος επιστήμων, ο οποίος γεννήθηκε στη Σρι Λάνκα το 1939, υπήρξε μαθητής και συνεργάτης του διάσημου Βρετανού αστρονόμου Φρεντ Χόιλ, μαζί με τον οποίο υπήρξαν, στη δεκαετία του ΄60, οι πρωτεργάτες της θεωρίας της "πανσπερμίας", σύμφωνα με την οποία η ζωή είναι διάχυτη στο σύμπαν και διασπείρεται συνεχώς, με τον τρόπο αυτό φθάνοντας και στη Γη.
Σύμφωνα με τον Γουικραμασίνγκε, οι πρώτοι "σπόροι" της ζωής έφτασαν με κομήτες που έπεσαν στον πλανήτη μας πριν περίπου 3,8 δισ. χρόνια. Ήσαν μικρόβια και άλλοι μικροοργανισμοί, που τελικά εξελίχτηκαν για να δημιουργήσουν τη βιοποικιλότητα που σήμερα βλέπουμε στη Γη.
"Ναι, είμαστε όλοι εξωγήινοι, μοιραζόμαστε μια κοσμική καταγωγή", τονίζει. «Κάθε φορά που ένα νέο πλανητικό σύστημα σχηματίζεται, λίγα μικρόβια που επιβιώνουν, βρίσκουν το δρόμο τους σε κάποιους κομήτες. Μετά αυτά πολλαπλασιάζονται και 'σπέρνονται' σε άλλους πλανήτες. Είμαστε, έτσι, τμήμα μιας ενιαίας αλυσίδας που εκτείνεται σε ένα μεγάλο τμήμα του Κόσμου. Τα επιστημονικά στοιχεία δείχνουν αναμφισβήτητα προς αυτή την κατεύθυνση", προσθέτει.
Ουσιαστικά, όπως πιστεύει, πρόκειται για μια κυκλική διαδικασία μεταφοράς της ζωής από πλανήτη σε πλανήτη (χωρίς την μεσολάβηση εξωγήινων κατ' ανάγκην!). Οι κομήτες πέφτουν πάνω σε πλανήτες και σπρώχνουν την οργανική ύλη στο διάστημα. Ένα μέρος από αυτή την ύλη επιβιώνει πάνω σε κομήτες και μεταφέρεται έτσι, με την επόμενη πρόσκρουση, σε άλλο πλανήτη κ.ο.κ. στην πορεία δισεκατομμυρίων ετών.
Πάντως ο κεϊλανο-βρετανός αστρονόμος παραδέχεται ότι η θεωρία του δεν μπορεί να εξηγήσει πώς άρχισε πραγματικά η ζωή για πρώτη φορά κάπου στο σύμπαν. "Αν και δεν έχουμε ξεκάθαρη γνώση για το πώς η ζωή ξεκίνησε στην αρχή, από τη στιγμή που αυτό συνέβη, άρχισε την εξάπλωσή της στον Κόσμο και η επιβίωσή της ήταν αναπόφευκτη", υποστηρίζει.
Ο Γουικραμασίνγκε και η θεωρία της πανσπερμίας αντιτίθενται στην εναλλακτική -και πιο δημοφιλή μεταξύ των επιστημόνων μέχρι στιγμής- θεωρία ότι η ζωή στη Γη ξεκίνησε από μια "πρωταρχική σούπα" χημικών στοιχείων, από όπου, με τις κατάλληλες περιβαλλοντικές συνθήκες και μετά από πολλές "δοκιμές" και τύχη, ξεπήδησαν τα πρώτα οργανικά μόρια, που αποτέλεσαν την απαρχή της μακράς εξελικτικής πορείας της ζωής.
Ο 70χρονος αστροβιολόγος αντιτείνει ότι, κατά τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, πολλές επιστημονικές έρευνες έδειξαν ότι μεγάλες εκτάσεις του γαλαξία μας είναι "σπαρμένες" με γιγάντια σύννεφα σκόνης γεμάτης οργανικά μόρια. Όπως αναφέρει, η φασματοσκοπική ανάλυση αυτών των οργανικών μορίων δείχνει ότι στην πραγματικότητα είναι απομεινάρια βακτηρίων που έχουν πια διασπαστεί. "Τα διαστρικά νέφη φαίνονται να είναι τα νεκροταφεία και όχι τα λίκνα της ζωής", γράφει στο άρθρο του.

Χατζάρας: (( ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ))



Σπύρος Χατζάρας: Να καθαιρεθεί ο Βαρθολομαίος!




ΠΗΓΗ  (( http://www.youtube.com/watch?v=TT7QH5K4hiw&feature=related  ))

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Οι φαρμακευτικές βιομηχανίες πιέζουν για εμβολιασμούς

Οι φαρμακευτικές βιομηχανίες πιέζουν για εμβολιασμούς



Άρθρο του Andrew W. Griffin από το Oklahoma Watchdog

Πριν από μία εβδομάδα εδώ στο ‘Oklahoma Watchdog’, είχαμε αναφέρει ότι η φαρμακευτική αλυσίδα Walgreens πιέζει ασφυκτικά για την προώθηση του εποχικού εμβολίου που θα είναι ‘διπλό’ εμβόλιο, συνδυασμός του εμβολίου κατά της εποχικής (κοινής) γρίπης και εμβόλιο κατά της γρίπης τύπου Η1Ν1 (των χοίρων)[Βλέπε και ΕΔΩ]. Αυτό, μετά από την τρομοκρατία για τον ιό της «γρίπης των χοίρων» του 2009 που είχε ως αποτέλεσμα τόνοι εμβολίου να έχουν αφεθεί να ‘σαπίζουν’ στις αποθήκες, με αποτέλεσμα την απώλεια εσόδων για τους κατασκευαστές εμβολίων και άλλους, οι οποίοι βγάζουν λεφτά από την κινδυνολογία για θέματα που αφορούν την υγεία.

Και καθώς διάβαζα την ‘USA Today’ σήμερα το πρωί δεν μπορούσα να μην δω την ολοσέλιδη διαφήμιση της αλυσίδας φαρμακείων ‘Walgreens’ όπου μία "μαμά" λέει ότι η ίδια ‘οπλίστηκε’ για αυτούς που αγαπά, λέγοντας, "έκανα το εμβόλιο γρίπης για την κόρη μου". Αυτή η φράση ήταν υπογραμμισμένη στη διαφήμιση.

Και τώρα βλέπουμε να υπάρχει μια μεγάλη προσπάθεια να γίνει το εμβόλιο υποχρεωτικό για τους εργαζομένους στο τομέα της υγείας. Όπως ένα άρθρο στους ‘Los Angeles Times’ (‘LAT’) ανέφερε σήμερα, ότι οι αλυσίδες νοσοκομείων εντείνουν τις πιέσεις στους εργαζόμενους να πάρουν το εμβόλιο ή αλλιώς θα χάσουν τη δουλειά τους. Η πολιτεία της Νέας Υόρκης επεξεργάζεται ένα σχέδιο για να κάνει τους εργαζομένους στον τομέα της υγείας να δεχτούν να ‘τρυπηθούν’.

Γράφουν οι ‘LAT’: "Οι περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι υγειονομικής περίθαλψης θα πρέπει να εμβολιαστούν για να βοηθήσουν να σταματήσει η εξάπλωση της γρίπης. Αλλά οι έρευνες δείχνουν μια αρκετά μεγάλη μερίδα των ανθρώπων που εργάζονται σε νοσοκομεία, κλινικές και γραφεία ιατρών να μην θέλουν να πάρουν το ετήσιο εμβόλιο της γρίπης. Σύμφωνα με έρευνα της Rand Corp που έγινε το περασμένο έτος, το 39% των επαγγελματιών του τομέα της υγείας δήλωσε ότι δεν θα πάρει το εμβόλιο της γρίπης, ακόμη και με την απειλή της πανδημίας γρίπης.

Αυτό που το άρθρο αδυνατεί να εξηγήσει είναι ποιος είναι ο λόγος που οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας αρνούνται να πάρουν τα εμβόλια.

Δεν θα μπορούσε ο λόγος να είναι ότι αυτοί οι εργαζόμενοι στον τομέα της υγείας και ένα συνεχώς αυξανόμενος αριθμός καθημερινών ανθρώπων, μαθαίνουν οι ίδιοι σχετικά με τα συστατικά των εν λόγω εμβολίων και αποφασίζουν ότι δεν θέλουν μία τέτοια απειλή στο σώμα τους;

Σημειώστε το άρθρο του Prison Planet που κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα με τον τίτλο “Vaccine deaths and injuries skyrocket as cover-up implodes”, σχετικά με τον έντονο προβληματισμό των πολιτών από την αύξηση των θανάτων και των παρενεργειών από τα εμβόλια. Το άρθρο από τον Paul Joseph Watson, παραπέμπει σε μια νέα δημοσκόπηση Rasmussen που λέει ότι πάνω από το ήμισυ - 52 τοις εκατό - των Αμερικανών ανησυχούν για την ασφάλεια των εμβολίων.

Υπάρχουν ήδη αναφορές σε χώρες όπως η Ινδία, όπου έχουν αναφερθεί θάνατοι μετά από τον εμβολιασμό κατά του ιού της «γρίπης των χοίρων». Άραγε το ίδιο θα συμβεί εδώ στις ΗΠΑ, όταν οι άνθρωποι αρχίσουν να παίρνουν το ετήσιο εμβόλιό τους, το οποία περιλαμβάνει εμβόλιο και κατά της εποχιακής γρίπης και κατά του H1N1 (γρίπης των χοίρων);

Οι 50 πιο ενεργειακοί τόποι της Ελλάδας

Οι 50 πιο ενεργειακοί τόποι της Ελλάδας


Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος επέλεγε να χτίσει τα ιερά των θεών που λάτρευε σε ιδιαίτερους τόπους που εξέπεμπαν μεγάλες ποσότητες διακριτής ενέργειας.
Αυτή η ενέργεια που ερχόταν από τα έγκατα της γης, και έχει άμεση σχέση με τις γραμμές Λέυ, γινόταν (και γίνεται) αισθητή από τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου, προσφέροντας κατά περίπτωση αισθήματα χαράς, λύπης, διαλογισμού, περισυλλογής, επαφής με το θείο και εν τέλει ψυχική ή σωματική ίαση. Γι αυτό το λόγο αυτοί οι τόποι δύναμης είναι διάσπαρτοι σε όλη την γη.

Οι γραμμές Λέυ ήταν γνωστές από την αρχαιότητα με πολλά ονόματα όπως, πράνα, τελλουρικά ρεύματα, μονοπάτια του δράκου, ρεύματα του ερπετού και άλλα. Στην ουσία πρόκειται για ενεργειακούς ποταμούς που ρέουν σε όλη την επιφάνεια της γης, σχηματίζοντας ένα πολύπλοκο πλέγμα που στα κομβικά σημεία ένωσης τους παρατηρείτε αυξημένη αυτή η ενέργεια. Αυτά τα κομβικά σημεία επέλεγαν οι αρχαίοι για να χτίσουν τους ναούς των θεών τους. Δεδομένου όμως του γεγονότος ότι δεν έχουν όλα τα κομβικά σημεία σημεία τις ίδιες ιδιότητες, και σε κάποια παρατηρούμε την ύπαρξη έντονης αρνητικής ενέργειας, τα ιερά διαχωρίζονταν της λατρείας των θεών ανάλογα με το είδος αυτής ακριβώς της ενέργειας. Για παράδειγμα τα ιερά των χθόνιων θεών ή τα νεκρομαντεία, εγκλείουν πάντα μεγάλη αρνητική ενέργεια, ενώ τα ιερά που έχουν σχέση με ηλιακούς ή ανθρωποσωτήριους θεούς διαχέονται από μεγάλες ποσότητες θετικής ενέργειας. Επίσης ιερά που σχετίζονται με ιαματικούς θεράποντες θεούς, παρουσιάζουν και αυτά τεράστιες ποσότητες θετικής ενέργειας, μέσω της οποίας γινόταν και η ίαση των ασθενών. Αυτό το φαινόμενο δεν έχει εκλείψει στην εποχή μας και υπάρχουν πολλές αναφορές που άτομα βρήκαν ίαση από σοβαρές ασθένειες επισκεπτόμενα τέτοιους τόπους δύναμης.


Το πως οι αρχαίοι γνώριζαν τις ιδιότητες αυτών των τόπων δύναμης και πως μπορούσαν να τους διακρίνουν, είναι άγνωστο. Ξέρουμε ότι τα εκάστοτε ιερατεία επέλεγαν τον τόπο οικοδόμησης των ιερών αλλά τίποτα παραπάνω. Είναι άραγε οι γνώσεις, που πολλές φορές έχω αναφερθεί σε αυτές, των ιερατείων που κρατήθηκαν μυστικές για πάντα; Είναι η χρήση κάποιας τεχνολογίας που εμείς μόλις τον 20ο αιώνα ανακαλύψαμε ή μήπως οι άνθρωποι τότε ήταν περισσότερο αισθαντικοί από εμάς και μπορούσαν να αντιληφθούν αυτά που εμείς με δυσκολία εντοπίζουμε; Όπως και να έχει η επιστήμη και η αρχαιολογία επιβεβαιώνουν πως πράγματι οι τόποι αυτοί χρησιμοποιούνταν από την αρχαιότητα για την λατρεία των θεών.


Παρακάτω παραθέτω τους τόπους δύναμης της Ελλάδας και τις ιδιότητες που έχουν παρατηρηθεί σε κάθε έναν από αυτούς. Αποτελούν αναδημοσίευση από το esoterica.gr και όχι προσωπική έρευνα. Για το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι για το ιερό των μεγάλων θεών της Σαμοθράκης, αλλά πιστεύω ότι και οι υπόλοιποι είναι ισχυροί τόποι δύναμης (ισχυρότερος όλων το ιερό των Δελφών) αφού είναι γνωστοί από της αρχαιότητα για τις ιδιότητες τους. Πιστεύω ότι αποτελούν καλό οδηγό για αυτόν που θέλει να νοιώσει και να αισθανθεί αυτή την δύναμη της γης. Δεν έχετε λοιπόν να επισκεφθείτε έναν χώρο από αυτούς και να αφεθείτε στα συναισθήματα που θα σας χαρίσει.


 ΚΡΗΤΗ:

1.- Τόπος: Κνωσσός (36 Β2)

Που είναι: Αρχαιολογικός χώρος Ανάκτορο.
Ιδιότητες: Ηρεμία, χαλάρωση, αισιοδοξία Ενέργεια :πολύ θετική

2.- Τόπος : Φαιστός(35 Γ3)

Που είναι : Αρχαιολογικός χώρος
Ιδιότητες : μυστηριακός τόπος. Ενέργεια : ΄Εντονα αρνητική

3.- Τόπος : Σαμαριά (34 Γ1,Δ1)

Που είναι: φαράγγι της Σαμαριάς
Ιδιότητες:Νεραϊδότοπος, τάσεις φυγής, θεραπεία άγχους, άβολο περιβάλλον την νύκτα.
Ενέργεια: Θετική την ημέρα , αρνητική την νύκτα.

4.- Τόπος: Λευκά όρη (34-Δ2)

Που είναι: ανώπολη Σφακίων, οροπέδιο Αράδαινας.
Ιδιότητες; στην ευρύτερη περιοχή υπάρχουν διάσπαρτοι παράξενοι κρύσταλλοι.
Ενέργεια: Αρνητική

5.- Τόπος: Ιδαίον άντρο (35-Β3)

Που είναι : εσωτερικό του σπηλαίου
Ιδιότητες: χρονικό κενό , προσμονή αγνώστου. Ενέργεια Θετική και αρνητική
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΗΣΙΑ:

6.- Τόπος : Νήσος Σαμοθράκη (6-Δ3)

Που είναι: Παλαιόπολη, Ιερό Μεγάλων Θεών, ανάκτορα.
Ιδιότητες: ανάλογες της Δήλου και των Δελφών, μυητική ατμόσφαιρα.
Ενέργεια Θετική και συνεχής

7.- Νήσος Λέσβος

Που είναι: Πέτρα, εκκλησάκι Παναγίας της πέτρας
Ιδιότητες: στο κέντρο της εκκλησίας τρύπα-καταβάσιο. Από το εσωτερικό βγαίνει φως και ακούγονται ψαλμωδίες. Ενέργεια: Θετική

8.- Τόπος: νήσος Θάσος (4-Δ2,Δ3)

Που είναι: Ευρύτερη περιοχή
Ιδιότητες: Διάσπαρτα ιερά του Πάνα, νεραϊδότοποι, εύκολος διαλογισμός
Ενέργεια Θετική
ΚΥΚΛΑΔΕΣ

9.- Τόπος: νήσος Σαντορίνη (30-Γ1,Γ2,Δ1.Δ2)

Που είναι : ναός καρνείου Απόλλωνος και ναός Πυθείου Απόλλωνος
Ιδιότητες:Βαθιά ατμόσφαιρα, εύκολος διαλογισμός , ανασφάλεια
Ενέργεια: Αρνητική

10.- Τόπος: νήσος Νάξος (30-Α1,2)

Που είναι : νησίδα παλάτια, Ναός Απόλλωνος
Ιδιότητες: περίεργες καιρικές αλλαγές, ανησυχία, προσμονή αγνώστου
Ενέργεια: Θετική

11.- Τόπος: νήσος Νάξος (30-Α1,2)

Που είναι: Πύργος χειμάρου
Ιδιότητες: Υπόγιοι θόρυβοι, κρύα ατμόσφαιρα Ενέργεια : Αρνητική

12.- Τόπος: νήσος Πάρος (30-Α1)

Που είναι: Μνημέρια (Ν.Α)
Ιδιότητες:Φώτα , φωνές, μυστηριακοί ήχοι, τραγούδια άγνωστης προέλευσης.
Ενέργεια: Αρνητική

13.- Τόπος: νήσος Δήλος (24-Δ2)

Που είναι: τάφοι υπερβορείων ιερειών του Απόλλωνα, ευρύτερη περιοχή
Ιδιότητες: Χρονικό κενό, φωνές θόρυβοι, ομιλίες απότομες ριπές ανέμου φαινόμενα τηλεκίνησης, τόπος ιερής γεωμετρίας. Ενέργεια: Θετική & αρνητική, τόπος δύναμις

14.- Τόπος: νήσος Τήνος (24-Γ1)

Που είναι : ναός ευαγγελιστρίας
Ιδιότητες: αίσθηση αιώρησης. Θεραπευτικές ιδιότητες: άνοιγμα ενεργειακών κέντρων αισιοδοξία, καλή ψυχολογική κατάσταση. Ενέργεια: πολύ Θετική

15.- Τόπος: νήσος Κέα (23Γ1)

Που είναι: ευρύτερη περιοχή, κυρίως απομονωμένα μέρη.
Ιδιότητες : νεραϊδότοποι. Ενέργεια Θετική

16.- Τόπος : νήσος Σύρος (23-Δ3)

Που είναι:Χάλαρα κοντά στην πηγή Σύριγγα
Ιδιότητες:Δίκτυο λοξεμένων πετρωμάτων, στρέβλωση χρόνου, νεραϊδότοπος,γραμμές ley(αρχή:Δήλι-εκκλησία Αναστάσεως, τέλος εκκλησία Αγ. Στεφάνου κοντά στο Γαλησσό). Ενέργεια: ισχυρά Θετική , τόπος δύναμις

17.- Τόπος: νήσος Σάμος (26-Α1,Α2)

Που είναι: ευρύτερη περιοχή, απομονωμένοι τόποι .
Ιδιότητες: νεραϊδότοποι. Ενέργεια Θετική
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ:

18.- Τόπος νήσος Ρόδος (32-Γ2)

Που είναι: χωριό Μονόλιθος, Ναϊτικό κάστρο Μονολίθου
Ιδιότητες:χρονικό κενό, μυστηριακός τόπος, έντονος διαλογισμός ,τάσεις φυγής.
Ενέργεια: Θετική

19.- Τόπος: νήσος Κώς (31-Α3)

Που είναι : Ασκληπιείο
Ιδιότητες: ιδιαίτερα θεραπευτικές, ισχυρή γαιωακτινοβολία.
Ενέργεια: έντονα Θετική

20.- Τόπος νήσος Πάτμος (26-Γ1)

Που είναι: σπήλαιο αποκάλυψης
Ιδιότητες: έντονος διαλογισμός, χρονικό κενό. Ενέργεια Θετική
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ:

21.- Τόπος: Λακωνία (28-Δ1)

Που είναι: Ακρωτήριο Ταίναρο, καταβάσιο
Ιδιότητες: Ψυχοπομπείο, είσοδος στον ΄Αδη- η μεγαλύτερη στην Ελλάδα, εμφανής ψυχολογικής μετάλλαξης κατά την είσοδο.
Ενέργεια: ισχυρή Θετική και Αρνητική .

22.- Τόπος: Λακωνία (27-Α3,Α4)

Που είναι: όρος Ταϋγετος, ευρύτερη περιοχή.
Ιδιότητες: φαινόμενα τηλεκίνησης, φώτα άγνωστης προέλευσης, χρονικό κενό.
Ενέργεια : Αμφίπολη

23.- Τόπος: Λακωνία (28-Α1)

Που είναι: Βρέσθενα Σπάρτης
Ιδιότητες: Στο πεοσκυνητάρι της Παναγίας στα βράχια ακούγονται κρότοι και βγαίνουν φωτιές άγνωστης προέλευσης. Ενέργεια: Αρνητική

24.- Τόπος:Αχαϊα (20-Β3)

Που είναι: Μεγ. Σπήλαιο, καταβάσιο
Ιδιότητες: χρονικό κενό, βαριά ατμόσφαιρα. Ενέργεια: Αρνητική

25.- Τόπος: Κορινθία ( 21- Β2)

Που είναι: Γεληνιάτικα, βουδιστικό κέντρο κάραμ μπέρτσεν-λίνκ.
Ιδιότητες:Βρίσκεται στο κέντρο ενεργειακού τριγώνου Δελφών-Ολυμπίας-Μηκυνών.
Ενέργεια: ισχυρά Θετική

26.- Τόπος: Μεσσηνία (27-Α1)

Που είναι: παλιό λουτρό , σπηλιά του Κουφιέρου
Ιδιότητες: στοιχεία κοίλης Γης, τραγούδια άγνωστης προέλευσης, άλλα πεδία.
Ενέργεια: Θετική
ΑΤΤΙΚΗ:

27.- Τόπος: Μαραθώνας (22-Α3)

Που είναι: Σπηλιά του Πανός
Ιδιότητες: Ταφικό σπήλαιο, μυστηριώδη φαινόμενα, δυσάρεστη ατμόσφαιρα.
Ενέργεια: Αρνητική

28.- Τόπος: Διόνυσος (22-Α3)

Που είναι: Οδός Διονύσου Ν. Μάκρης Ναός Διονύσου
Ιδιότητες:Γαλήνη, υπερβατικό περιβάλλον, εύκολος διαλογισμός.
Ενέργεια: Θετική

29.- Τόπος: Καισαριανή (22-Β2)

Που είναι: Μονή Καισαριανής, καταβάσιο
Ιδιότητες: γαλήνη , μυστήριο, ανεξήγητα φώτα και θόρυβοι , φαινόμενα τηλεκίνησης ιαματικά νερά. Ενέργεια: ισχυρά Θετική και συνεχής

30.- Τόπος: Ν. Μάκρη (22-Β3)

Που είναι: Αμερικάνικη στρατ. Βάση.
Ιδιότητες: ισχυρές ηλεκτρομαγνητικές διαταραχές. Είναι το ένα άκρο του ηλεκτρομαγνητικού αγωγού που έχει το άλλο του άκρο στο Lagley, Virginia, USA.
Ενέργεια: ισχυρά θετική και αρνητική

31.- Τόπος: Αθήνα (22-Β2)

Που είναι: βράχος της Πνύκας, Ακρόπολη
Ιδιότητες: Ισχυρό γεωμαγνητικό κέντρο, στην όρθια πέτρινη στήλη, βρίσκεται το ισχυρότερο πεδίο ενεργείας.
Ενέργεια:ισχυρά θετική, αντίπολος του πέτρινου κύκλου με σύμβολα πάνω από το θέατρο της Ντόρας Στράτου στο ύψωμα απέναντι από την Πνύκα.

32.- Τόπος: Πεντέλη (22-Β3)

Που είναι: Σπηλιά Νταβέλη, καταβάσιο
Ιδιότητες: φώτα άγνωστης προέλευσης, χρονικό κενό,, ψυχολογικές διαταραχές, ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα, αντιβαρύτητα, ισχυρότατος δίαυλος ηλεκτ/κης ακτινοβολίας, εκτεταμένο δίκτυο στοών εως το ανάκτορο της Πικροδάφνης.. Ιαματικό νερό. Ενέργεια: ιδιαίτερα ισχυρή αμφίπολη.

33.- Τόπος : Πάρνηθα (22-Α2)

Που είναι: σπηλιά Πανός, καταβάσιο και Φρούριο Φυλής
Ιδιότητες:γαλήνη, εςύκολος διαλογισμός, στρέβλωση χρόνου
Ενέργεια: μεγάλη Θετική

34.- Τόπος: Αθήνα (22-Β2)

Που είναι: Νεκροταφείο Αρχαίας Αθήνας.
Ιδιότητες: τόπος δύναμης, εύκολος διαλογισμός, άλλες διαστάσεις το σούρουπο.
Ενέργεια: Θετική
ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ:

35.- Τόπος: Βοιωτία

Που είναι: αρχαία Υηττός, ναός ΄Ηρας , ναός Ηρακλέους.
Ιδιότητες υπόγεια λίμνη με ιδιότητες της μεγ. Πυραμίδας. Στην Ακρόπολη ναός χριστιανικός με αρχαίες επιγραφές. Ενέργεια: Θετική συνεχής

36.- Τόπος: Βοιωτία (15-Δ3)

Που είναι: Λειβαδιά Τροφώνειο άντρο, καταβάσιο και Στείρο μονή Οσίου Λουκά.
Ιδιότητες:Μυητικό κέντρο, αλλαγή ψυχολογίας, επίπεδα αρχαίων στοών, νεραϊδότοπος
Ρνέργεια: Θετική

37.- Τόπος: Φωκίδα (15-Δ2)

Που είναι:Αράχοβα , Κωρύκειο άντρο (σπήλαιο Πανός)
Ιδιότητες: Νεραϊδότοπος, σύστημα σπηλαίων, άγνωστης προέλευσης τραγούδια και ήχοι , μυητικός τόπος. Ενέργεια: ισχυρά Θετική

38.- Τόπος: Φθιώτιδα (15-Δ1)

Που είναι: Δελφοί, αρχαιολογικός χώρος, ονειρομαντείο, ευρύτερη περιοχή.
Ιδιότητες:ισχυρότατος τόπος δύναμης. Ενέργεια: ισχυρά Θετική
ΗΠΕΙΡΟΣ:

38.- Τόπος: ΄Ακτιο Πρέβεζας(13-Β2)

Που είναι : βάση του ΝΑΤΟ
Ιδιότητες: Ισχυρή γεωμαγνητική ακτινιβολία, ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα.
Ενέργεια: θετική και Αρνητική

39.- Τόπος Οροπέδιο Ιωαννίνων(8-Δ2)

Που είναι: μαντείο Δωδώνης, αρχαίο θέατρο
Ιδιότητες:Πομποδέκτης, ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα, χρονικό κενό.
Ενέργεια: Θετική και αρνητική
ΘΕΣΣΑΛΙΑ:

40.- Τόπος: Καρδίτσα (14-Α3)

Που είναι: Καλλιφώνι, ευρύτερη περιοχή
Ιδιότητες: ΄Εξω από το χωριό τόπος δύναμης, άλλες διαστάσεις , χαλάρωση
Ενέργεια: Θετική

41.- Τόπος Πήλιο (15-Α3)

Που είναι: χωριό Δράκεια, Χειρώνιο άντρο.
Ιδιότητες: χρονικό κενό, πέρασμα σε άλλα πεδία,γαλήνη. Ενέργεια Θετική
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ:

42.- Τόπος : Πιερία (10-Β1)

Που είναι: Αρχαίο Δίον
Ιδιότητες: φωτεινές σφαίρες, αίσθηση ώθησης προς τα επάνω.
Ενέργεια : Θετική

43.- Τόπος: Σέρρες (4-Γ1)

Που είναι: χωριό Πρώτη στο δρόμο για το μοναστήρι της Αναλήψεως.
Ιδιότητες: Αντιβαρύτητα , μαγνητικές διαταραχές
Ενέργεια: Θετική και αρνητική
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:

44.- Τόπος: Καλαμαριά (11-Β1)

Που είναι: γήπεδο Απόλλωνα πίσω υπάρχει εκκλησάκι και εγκαταλελειμμένο στρατόπεδο.
Ιδιότητες; Τόπος δύναμης, άλλες διαστάσεις. Ενέργεια: Θετική

45.- Τόπος: Πανόραμα (11Β1)

Που είναι: στον δρόμο προς Χορτιάτη, βγαίνοντας από το Πανόραμα, οι δυό τρείς μικροί δρόμοι δεξιά, πιο πάνω από την στροφή οδηγούν σ' εξοχική τοποθεσία με μικρό ποτάμι με πράσινα πετρώματα.
Ιδιότητες: Χαλάρωση , ηρεμία, νεραϊδότοπος.
Ενέργεια: Θετική

46.- Τόπος: πόλη (11-Β1)

Που είναι: Βασιλίσσης ΄Ολγας 263 απέναντι από την Νομαρχία.
Ιδιότητες: στοιχειωμένο σπίτι, παραφυσικά φαινόμενα, λάμψεις & φωνές άγνωστης προέελυσης κατά την νύκτα. Ενέργεια : Αρνητική
ΘΡΑΚΗ:

47.- Τόπος: Ροδόπη (5-Δ2)

Που είναι: χωριό Ασκητές, έξω από το χωριό, υπάρχουν λαξευμένοι μεγαλιθικοι τάφοι στα βράχια.
Ιδιότητες: Ισχυρός τόπος δύναμης και περισυλλογής, άλλες διαστάσεις.
Ενέργεια: Θετική
ΕΠΤΑΝΗΣΑ:

48. - Τόπος: νήσος Ζάκυνθος (19-Γ2)

Που είναι : ακρωτήρι κόκκινος βράχος 2χλμ. Βόρεια της πόλεως και κυανό σπήλαιο, Σκινάρι.
Ιδιότητες: Ισχυρός γωδαιτικός τόπος, χρονικό κενό, ενεργειακός κόμβος.
Ενέργεια: Θετική και αρνητική

49.- Τόπος: νήσος Λευκάδα(13-Γ2)

Που είναι: νησίδα Μεγανήσι, 12 ν.μ. από το λιμάνι της Λευκάδας.
Ιδιότητες: Σπήλαιο του δαίμονα, αρχικά δύσκολη προσαρμογή, άλλα πεδία.
Ενέργεια: Θετική και αρνητική

50.- Τόπος: νήσος Ιθάκη (19-Α2)

Που είναι: σπήλαιο των νυμφών.
Ιδιότητες: νεραϊδότοπος, πέρασμα σε άλλες διαστάσεις, γαλήνη, χαλάρωση.
Ενέργεια: Θετική.
ΠΗΓΗ ((  http://nikolakas.blogspot.com/2010/08/50.html  ))

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ.........ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ.....


!!! Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου!!!!


Στίχοι: Γιάννης Μηλιώκας
Μουσική: Γιάννης Μηλιώκας
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Μηλιώκας

Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου
είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου
για το καλό μου

Είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα
σε φορτηγό τα όνειρά μου φορτωμένα
για το καλό μου

Είδα το δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο
είδα τα χέρια μου πρησμένα από το ξύλο
είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε
με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

Είδα να κόβουν τη μπουκιά για την μπουκιά μου
ρούχα να φτιάχνουν απ' τα ρούχα τα παλιά μου
για το καλό μου

Είδα τη μάνα μου να κλαίει απελπισμένα
είδα το γέρο μου να φεύγει για τα ξένα
για το καλό μου

Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα
είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα
είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα
για να γλιτώσω το κελί να πω το ποίημα

Για το καλό μου για το καλό μου
ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου
πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου
και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου
στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου

Για το καλό μου για το καλό μου
έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου
ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου
σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου
ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου
κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΙ ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ!

ΑΝΕΞΗΓΗΤΟΙ ΔΑΚΤΥΛΙΟΙ!







Ένας παράξενος δακτύλιος, παρουσιάστηκε στο εθνικό μετεωρολογικό πρόγραμμα της Αυστραλίας.


Στην αρχή οι μετεωρολόγοι νόμιζαν πως κάτι είχαν πάθει τα μόνιτορ τους, αλλά αφού έσβησε ο πρώτος δακτύλιος και εμφανίστηκε ο δεύτερος, ακριβώς 30 δευτερόλεπτα αργότερα, τους έκανε να πιστέψουν πως πρόκειται για εξωγήινη εισβολή στον εναέριο χώρο τους.

Ειδικά ο δεύτερος δακτύλιος, στο κέντρο του εμφάνισε μια κόκκινη κουκίδα, η οποία σημαίνει πως κάτι το οποίο έχει μεγάλη θερμότητα, πετάει από πάνω τους.



Κρίνοντας από το μέγεθος, ήταν σίγουροι ότι ήταν κάποιο αεροσκάφος είτε ανθρώπινο είτε εξωγήινο.

Δείτε την παρακάτω φωτογραφία για σύγκριση μεγέθους.



Το φαινόμενο διήρκησε περίπου για ένα λεπτό και έπειτα εξαφανίστηκε από τις οθόνες τους.

Κανένα άλλο μετεωρολογικό κέντρο δεν έπιασε το παραπάνω φαινόμενο και περιμένουν τις εικόνες από την ΝΑΣΑ και τους δορυφόρους τηςμ για πιστοποίηση των στοιχείων.
ΠΗΓΗ  ((  http://mealimatia.blogspot.com/2010/08/blog-post_2180.html  ))

Σενάρια αφανισμού της ανθρωπότητας απο το Σύμπαν;

Σενάρια αφανισμού της ανθρωπότητας απο το Σύμπαν;

Το Διάστημα είναι ένας χώρος όπου τα πάντα αλλάζουν. Μπορεί να χρειάζονται εκατομμύρια χρόνια για να γίνει μια μικρή αλλαγή, αλλά είναι αναπόφευκτη. Έτσι λοιπόν, ας μην έχουμε και τόσο δεδομένο ότι η ανθρωπότητα θα συνεχίσει να υπάρχει εις τους αιώνας των αιώνων... αμήν. Το cosmo.gr διάβασε ένα ενδιαφέρον άρθρο του φυσικού Phil Plait, που συνεργάζεται με το Discovery Channel και αφορά τους τρόπους με τους οποίους θα εξαφανιστεί η ανθρωπότητα.
1.Εξαφάνιση από αστεροειδή 

Αν ρωτήσετε έναν δεινόσαυρο, θα σας πει το πώς. Το να χτυπηθεί η Γη (ξανά) από αστερεοειδή είναι ίσως ο πιθανότερος τρόπος για να χαθούμε από “προσώπου Γης”.

Αν αναλογιστούμε κιόλας ότι 100 τόνοι υλικών από το Διάστημα, χτυπάνε κάθε χρόνο τον πλανήτη μας, τότε μάλλον καλύτερα να προετοιμαζόμαστε για τη σύγκρουση...

2.Εξαφάνιση από εκρηξη αστεριού

Όταν ένα αστέρι πεθαίνει, εκρήγνυται. Το φαινόμενο είναι γνωστό, ως supernova, το οποίο και σκορπά το θάνατο σε ό,τι βρίσκεται μπροστά του, εξαιτίας των τεράστιων ποσοτήτων ραδιενέργειας που εκπέμπει .

Για να εξαφανιστούμε λοιπόν από τη supernova, θα πρέπει το ετοιμοθάνατο αστέρι να βρίσκεται τουλάχιστον 75 έτη φωτός μακριά μας. Η προηγούμενη φορά που έγινε μια τέτοια έκρηξη κοντά στη Γη ήταν πριν 2 με 3 εκατομμύρια χρόνια. Τα καλά νέα είναι ότι σπανιώς συμβαίνει κάτι τέτοιο κοντά στον πλανήτη μας.

3.Εξαφάνιση σε περίπτωση που “σβήσει” ο Ήλιος

Χωρίς ήλιο, δεν θα υπήρχε ζωή. Τι θα συνέβαινε αν μια μέρα σηκωνόμασταν από το κρεβάτι το πρωί και ο ήλιος δεν υπήρχε; Πιθανότατα δεν θα προλαβαίναμε να σηκωθούμε από το κρεβάτι ζωντανοί!

Το κακό είναι ότι ο Ήλιος αυτή τη στιγμή είναι μεσήλικας, διανύει ήδη το 4.500.000.000ό έτος της ηλικίας του, και αρχίζει να ξεμένει από καύσιμα.

4.Εξαφάνιση από μαύρη τρύπα

Οι μαύρες τρύπες του διαστήματος είναι ένα από τα πιο “μυστηριώδη” σημεία για τους επιστήμονες.

Αν μια μαύρη τρύπα πέσει στο δρόμο μας, η μαγνητική τροχιά της Γης θα σταματήσει, με αποτέλεσμα ή να πέσει στον Ήλιο, ή να περιπλανηθούμε κάπου στα βάθη του Διαστήματος.

5.Εξαφάνιση λόγω... θανάτου του Διαστήματος

Το Σύμπαν είναι 13.000.000.000 χρονών.

Μέσα στα επόμενα... 1 τρισεκατομμύρια χρόνια, όλα τα αστέρια θα πεθαίνουν (αν η κβαντική θεωρία είναι σωστή). Ακόμα και οι μαύρες τρύπες θα έχουν εξαφανιστεί!
ΠΗΓΗ  ((  http://tsiapatas.blogspot.com/2010/08/blog-post_3978.html  ))

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Προφητείες Ρώσων Στάρετς - Γέροντας Λ α υ ρ έ ν τ ι ο ς του Chernigov (+1950)

Προφητείες Ρώσων Στάρετς - Γέροντας Λ α υ ρ έ ν τ ι ο ς του Chernigov (+1950)

Συνήθιζε να μιλάει με τα πνευματικά του παιδιά για τους έσχατους καιρούς, για να είναι σε εγρήγορση:

«Σήμερα ψηφίζομε - όλα εντάξει.
Δεν πρόκειται ακόμη για ένα μοναδικό ηγεμόνα επί όλου του κόσμου. Αλλά αν μία ψήφος έπρεπε να ριχτεί για ένα καιμοναδικό ηγεμόνα – αυτός ήδη είναι γνωστός (ο Αντίχριστος) και δεν πρέπει κανείς να τον ψηφίσει!».

Είπε ακόμη:
«Θα έρθει καιρός που θα παρακαλάνε για ένα μοναδικό άρχοντα σ’ όλη τη Γη. Και οι άνθρωποι θα καταγραφούν πλήρως. Θα μπαίνουν στα σπίτια, (οι άνθρωποι του Αντιχρίστου), και η σύζυγος θα προσπαθεί να πείσει τον άνδρα της:

-Έλα καλέ μου, ας το υπογράψομε. Εξ άλλου έχουμε παιδιά, δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε τίποτε γιαυτά.

- Και ο σύζυγος θα λέει:

-Αγαπητή μου γυναίκα κάνε όπως θέλεις, αλλά εγώ είμαι έτοιμος να πεθάνω παρά να υπογράψω ότι συντάσσομαι με τον Αντίχριστο-…

Αυτό είναι ένα σκηνικό από το μέλλον κατέληξε ο γέροντας».

Είπε ακόμη:

«Θάρθει καιρός που θα ανακαινίσουν ακόμη και τις κλειστές εκκλησίες, και θα τις στερεώσουν όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά. Θα χρυσώνουν τους θόλους και τα καμπαναριά.
Αλλά όταν αυτός ο καιρός περάσει, θα μπει η εποχή της βασιλείας του Αντιχρίστου. Προσεύχεσθε στον Κύριο να δώσει παράταση χρόνου, που θα μπορούσαμε να στερεώσουμε τους εαυτούς μας, διότι τρομερά χρόνια μας περιμένουν.
Δεν βλέπετε πόσο υποκριτικά έχουν ετοιμασθεί όλα;
Όλες οι εκκλησίες θα είναι απόλυτα μεγαλοπρεπείς, όπως ποτέ πριν. Αλλά κανείς δεν πρέπει να πηγαίνει σ’ αυτές τις εκκλησίες (την εποχή του Αντιχρίστου, τονίζεται).

Ο Αντίχριστος θα στεφθεί βασιλιάς σε ένα μεγάλο ναό στην Ιερουσαλήμ, με τη συμμετοχή κλήρου και του Ρώσου Πατριάρχη!
Θα υπάρχει ελεύθερη προσπέλαση προς και από την Ιερουσαλήμ.
Αλλά προσπαθήστε να μην πάτε εκεί, διότι όλα θα έχουν γίνει για να εξαπατήσουν.

Ο Αντίχριστος θα γεννηθεί από πόρνη (που θα υποκρίνεται την Παρθένο), μια Εβραία από την 12η φυλή “της διαστροφής”.
Ενώ είναι ακόμη νέος, θα είναι πολύ ικανός και έξυπνος. Σαν παιδί δώδεκα ετών, περπατώντας μέσα στον κήπο με την μητέρα του, συναντά τον Σατανά που θα έρθει από την Άβυσσο και θα μπει σ’ αυτόν. Και αυτό το αγόρι θα μεγαλώσει και θα γίνει ο Αντίχριστος.
(Επειδή κανένα παιδί του δεν θέλει ο Θεός να χαθεί, δεναφήνει έρμαιο στην κακή του προαίρεση κανένα από την αρχή, αλλά όπως έκανε υπομονή με τον Ιούδα, τον υποκριτή
μαθητή Του και μόνον κατά το Μυστικό Δείπνο επέτρεψε να κυριευθεί πλήρως από το Σατανά, έτσι και τώρα, ηπληρότητα της κακίας του Σατανά ενεργεί μέσα στον Αντίχριστο από τότε που αδίστακτα επιμένει να ακολουθήσει τον κακό δρόμο, και αυτό όπως λέγει ο γ.Λαυρέντιος θα οριστικοποιηθεί όταν φθάσει στην ηλικία
των 12 ετών. -ΛΜΔ)

Στην στέψη του, κατά την ορκωμοσία, θα περικόψει τις λέξεις που αναφέρονται στο Θεό, και θα αναγνωρίσει μόνο τον εαυτό του.
Τότε ο Πατριάρχης θα αναφωνήσει ότι είναι ο Αντίχριστος και γιαυτό θα φονευθεί…

Οι Προφήτες Ηλίας και Ενώχ θα έχουν ήδη έρθει από τον Ουρανό, και αυτοί θα εξηγούν επίσης σε όλο τον κόσμο και θα κραυγάζουν:

“Αυτός είναι ο Αντίχριστος, μην τον πιστεύετε”. Kαί θα τους φονεύσει, αλλά αυτοί θα αναστηθούν και θα ανέβουν στον Ουρανό…

Ο Αντίχριστος θα είναι πολύ καλός γνώστης κάθε σατανικής τέχνης, και θα κάνει ψευδή σημεία (ψευτοθαύματα). Όλος ο κόσμος θα τον ακούει και θα τον βλέπει...

Μακάριος και τρισμακάριος ο άνθρωπος που δεν θα δει το Θεομίσητο πρόσωπο του Αντιχρίστου και δεν θα ακούσει τα βλάσφημα λόγια του, που θα υπόσχονται κάθε γήινη ευλογία. Αυτοί που θα τον ακούσουν, θα πεισθούν και θα τρέξουν να τον
υπηρετήσουν.
Και θα τιμωρηθούν μαζί με αυτόν, τόσο, όσο διαρκεί η αιωνιότης. Θα καίγονται στην αιωνιότητα!

Ρωτήσαμε: «Πως θα γίνει»; Και μας απάντησε (ο γέροντας), με δάκρυα: «Το βδέλυγμα της ερημώσεως θα στηθεί σε άγιο τόπο, και θα προβάλει τους παραπλανητάς του κόσμου, που
θα κάνουν ψευτοθαύματα, και θα ξεγελάσει όλους τους ανθρώπους που έχουν απομακρυνθεί από τον Θεό.
Και μετά θα εμφανισθεί ο Αντίχριστος»...

Στην ερώτηση: «Σε ποιο άγιο τόπο, στην εκκλησία;» ο σεβαστός γ. Λαυρέντιος απάντησε:

«όχι στην εκκλησία, αλλά στο σπίτι»!
Πριν από καιρό ένα τραπεζάκι χρησιμοποιόταν συνήθως (για μελέτη ιερών βιβλίων) στη γωνιά όπου ήταν οι άγιες εικόνες.
Μετά, εντούτοις, ο χώρος θα καταλαμβάνεται από όργανα παραπλάνησης για την εξαπάτηση των ανθρώπων.
Πολλοί που έχουν απομακρυνθεί από την Αλήθεια θα λένε:

«Χρειάζεται να παρακολουθούμε τα νέα! Και θα συμβεί, στα νέα ο Αντίχριστος να εμφανισθεί, και θα τον αποδεχτούν»!
(από την τηλεόραση)!!! Θα απεχθάνεται τους Χριστιανούς. Θα σφραγίσει όλους τους
ανθρώπους του με ένα σημάδι. Θα ξεκινήσει την τελική καταδίωξη των Χριστιανών που αρνούνται να λάβουν το σημείο του Σατανά.

Η καταδίωξη θα ξεκινήσει άμεσα από το έδαφος της Ιερουσαλήμ, και κατόπιν θα επεκταθεί παντού σ’ όλο τον κόσμο. Αίμα θα χύνεται στο όνομα του Λυτρωτού Κ. Ιησού
Χριστού. Κάποια, από σας παιδιά μου, μπορεί να ζείτε αυτά τα τρομερά χρόνια.
Το σημάδι θα είναι τέτοιο που θα είναι άμεσα εμφανές αν ένα πρόσωπο το έχει λάβει ή όχι.
Οι Χριστιανοί δεν θα μπορούν να αγοράζουν ή να πωλούν οτιδήποτε.
Αλλά μην απελπίζεσθε. Ο Κύριος δεν θα εγκαταλείψει τα παιδιά Του.
Κανείς δεν πρέπει να φοβάται.
Θα υπάρχουν εκκλησίες, αλλά οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να πηγαίνουν σ’
αυτές, διότι η αναίμακτη Θυσία του Κυρίου Ιησού Χριστού δεν θα προσφέρεται εκεί. Αντ’ αυτού θα γίνονται σατανικές συναθροίσεις. Και εξ αιτίας της ανομίας, η Γη θα αρνείται να προσφέρει καρπούς. Από την ξηρασία η γη θα διαρραγεί, σχηματίζοντας τέτοια ρήγματα που ένα άτομο θα μπορεί να πέσει μέσα. Θα τιμωρούν τους Χριστιανούς ή θα τους εξορίζουν σε έρημα μέρη.
Οι Εβραίοι θα είναι επίσης περιορισμένοι σε ένα τόπο.
Μερικοί Εβραίοι που αληθινά έζησαν με τον Νόμο του Μωϋσέως, δεν θα δεχθούν το σημάδι του Αντιχρίστου. Θα περιμένουν και θα παρατηρήσουν τις πράξεις του. Ξέρουν ότι οι πρόγονοί τους δεν αναγνώρισαν τον Χριστό σαν Μεσσία, αλλά εν προκειμένω, ο Θεός θα φωτίσει τα μάτια τους για να ανοιχτούν και να μη δεχτούν το σημάδι του Αντιχρίστου. Θα αναγνωρίσουν τον Χριστό και θα βασιλεύσουν με τον Χριστό. Αλλά ο ασταθής κόσμος θα ακολουθήσει τον Σατανά, και όταν η γη δεν θα παράγει κανένα καρπό θα έρθουν προς αυτόν με αίτημα να τους δώσει ψωμί.
Αλλά θατους απαντήσει:

“H γη δεν δίνει καθόλου γεννήματα. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα”.

Δεν θα υπάρχει σχεδόν καθόλου νερό. Όλοι οι ποταμοί και οι λίμνες θα ξεραθούν. Η συμφορά θα κρατήσει 3,5 έτη. Αλλά προς χάριν των εκλεκτών ο Κύριος θα συντομεύσει αυτές τις ημέρες.
Κατ’ εκείνες τις ημέρες θα υπάρχουν ισχυροί πολεμιστές, Στύλοι Ορθόδοξοι, που θα
καλύπτονται υπό την πανίσχυρη επίδραση της Ευχής του Ιησού (την αδιάλειπτη επίκληση: Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με).
Ο Κύριος θα τους καλύψει με το μέγα του έλεος, και δεν θα δουν εκείνα τα ψευτοσημεία που θα είναι για όλους (τουςάλλους) ανθρώπους.

Ξανά σας επαναλαμβάνω: Κανείς δεν πρέπει να πηγαίνει σε εκείνες τις εκκλησίες.
Θα είναι στερημένες ελέους!...

Θα γίνει ένας πόλεμος, συνέχισε ο μπάτιουσκα, και όπου θα λάβει χώρα, κανένας άνθρωπος δεν θα μείνει! Αλλά πριν από αυτόν ο Κύριος θα στείλει ασθένειες στους αδύνατους (πνευματικά) ανθρώπους, και θα πεθάνουν…Ο 3ο ς Παγκόσμιος Πόλεμος δεν θα είναι για μετάνοια, αλλά για εξολόθρευση. (Εδώ εννοεί μάλλον το θάνατο των πολλών, δυστυχώς, αμετανοήτων αμαρτωλών, όπως είδαμε σε άλλους Πατέρες –ΛΜΔ).

Μία αδελφή ρώτησε. -Τότε όλοι θα τιμωρηθούν;-

«Αν κάποιοι πιστοί πλυθούν με αίμα, θα ενωθούν με τους Μάρτυρες. Αλλά οι μη πιστοί θα πάνε στην Κόλαση», απήντησε ο μπάτιουσκα.
«Και μέχρι ο αριθμός των πεσμένων από τον Ουρανό Αγγέλων να συμπληρωθεί, (με πιστούς) ο Κύριος δεν θα έρθει σε Κρίση.» …

…Πηγαίνετε στην εκκλησία ενώ ακόμη υπάρχει καιρός,ειδικότερα για τη Λειτουργία, κατά την οποία η αναίμακτη θυσία προσφέρεται για τις αμαρτίες όλου του κόσμου.
Να εξομολογείσθε και να λαμβάνετε το Σώμα και Αίμα του Κυρίου Ιησού πιο συχνά, και ο Κύριος θα σας στερεώσει.

Ο γέροντας συχνά σκυθρώπιαζε και με δάκρυα προσευχόταν.
Οι αδελφές τον παρηγορούσαν αλλά αυτός τους αντέτασσε:

«Πως μπορεί κανείς να μην κλαίει όταν η Άβυσσος είναι γεμάτη ανθρώπινες ψυχές»;

Μετά μία ασθένεια λίγων μηνών, ο γέροντας Λαυρέντιος εκοιμήθη, την εορτή των Θεοφανείων του 1950, όπως είχε προείπει.
Το σώμα του έμεινε σε παρεκκλήσι, κάτω από τη μεγάλη εκκλησία, για 40 ημέρες.

Μία αδελφή άκουσε το πρωί στις 3 η ώρα καθαρά ένα χορό με πολυφωνική ψαλμωδία. Έτρεξε όπου ήταν το σώμα του γέροντος αλλά δεν υπήρχε κανείς. Μόνο ένας ιερέας
που διάβαζε σιωπηλά το Ευαγγέλιο.
Φοβισμένη του είπε ότι είχε ακούσει ψαλμωδία.
Αυτός θαύμασε, και της είπε ότι η ψυχή του εκλιπόντος συναντήθηκε με τους αγγέλους για να οδηγηθεί στον Ουρανό.
ΠΗΓΗ  ((  http://profiteies.blogspot.com/2008/11/chernigov-1950.html  ))

ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΘΟΡΥΒΟ ΠΟΛΕΜΟ

ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΘΟΡΥΒΟ ΠΟΛΕΜΟ



(Αποκάλυψη ενός μυστικού στρατιωτικού εγγράφου της λέσχης Μπίλντερμπεργκ που εκθέτει την πολιτική της)

Το έγγραφο αυτό περιγράφει ξεκάθαρα την δογματική και κυριαρχική νοοτροπία της ελίτ της Παγκόσμιας Κυβέρνησης. Βρέθηκε τυχαία το 1986, ονομάστηκε «Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο», και αποτελεί μια θαυμαστή εξήγηση της τεχνικής της μαζικής πλύσης εγκεφάλου. Αυτό το εκτενές και λεπτομερές έγγραφο που χρονολογείται από το 1979 περιγράφει μία πολιτική που επιβλήθηκε από το 1950. Το έγγραφο λέει πως: «ο αθόρυβος πόλεμος …κηρύχθηκε από την Διεθνή Ελίτ σε μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα 1954». Το 1954 όμως είναι το έτος που για πρώτη φορά συναντήθηκε η λέσχη Μπίλντερμπεργκ.
Εδώ υπάρχει μια περίληψη του περιεχομένου του:
«Η εμπειρία έχει αποδείξει πως η πιο απλή μέθοδος για την εξασφάλιση ενός σιωπηλού όπλου και η απόκτηση ελέγχου του κοινού, είναι να τους διατηρούμε ανεκπαίδευτους και αδαείς όσον αφορά τις αρχές των βασικών συστημάτων αφ’ ενός, ενώ αφ' ετέρου να τους κρατούμε σε σύγχυση, να τους έχουμε αποδιοργανωμένους και αποσπασμένους σε θέματα που δεν έχουν καμία πραγματική σημασία.

Αυτό επιτυγχάνεται με:........... . 
1. Τον χωρισμό των εγκεφάλων τους• την υπονόμευση των πνευματικών τους δραστηριοτήτων την παροχή ενός προγράμματος χαμηλής ποιότητας στην δημόσια εκπαίδευση, τα μαθηματικά, τον σχεδιασμό συστημάτων και τα οικονομικά αλλά και την αποθάρρυνση τους στον τομέα της τεχνικής δημιουργικότητας.
2. Την εξάρτηση των αισθημάτων τους και την αύξηση της αυτοϊκανοποίησής τους αλλά και της ικανοποίησης τους σε συναισθηματικές και σωματικές δραστηριότητες με:
α) Άσχετες συναισθηματικές προσβολές και επιθέσεις (πνευματικός και συναισθηματικός βιασμός) μέσω μιας μόνιμης επίθεσης σεξ, βίας και πολέμων στα μέσα ενημέρωσης -κυρίως την τηλεόραση και τις εφημερίδες.
β) Την ικανοποίηση κάθε επιθυμίας τους -σε υπερβολή- «σκουπιδοτροφές για τη σκέψη» και με την αποστέρηση όλων αυτών που πραγματικά έχουν ανάγκη.
γ) Την επανεγγραφή της ιστορίας και του νόμου και την υποταγή του κοινού σε μία παρεκκλίνουσα δημιουργία, έτσι ώστε να μπορεί να ανορθώνει τη σκέψη του από τις προσωπικές ανάγκες σε ιδιαίτερα κατασκευασμένες εξωτερικές προτεραιότητες.
Τα σιωπηλά όπλα της τεχνολογίας κοινωνικού αυτοματισμού θα παρεμποδίζουν τα ενδιαφέροντα του και τις ανακαλύψεις του.
Όσο περισσότερη σύγχυση, τόσο περισσότερο όφελος. Άρα η καλύτερη προσέγγιση είναι να δημιουργούμε προβλήματα και μετά να προτείνουμε λύσεις.»


Περιληπτικά:
✓Στα μέσα διατηρήστε την προσοχή του ενήλικου κοινού μακριά από τα πραγματικά κοινωνικά θέματα και αιχμαλωτίστε το με θέματα που δεν έχουν καμιά πραγματική αξία.
✓ Στα σχολεία κρατήστε το νεαρό κοινό σε άγνοια όσον αφορά τα πραγματικά μαθηματικά, τα πραγματικά οικονομικά θέματα, τον πραγματικό νόμο και την πραγματική ιστορία.
✓Στη διασκέδαση διατηρήστε την διασκέδαση του κοινού κάτω από το πνευματικό επίπεδο της Στ' δημοτικού.
✓Στην εργασία διατηρήστε το κοινό απασχολημένο ... απασχολημένο ... απασχολημένο ... για να μην έχει χρόνο να σκεφτεί φέρτε το πίσω στο αγρόκτημα με τα άλλα ζώα.


ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΩΠΗΛΑ ΟΠΛΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ ΜΕ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΑ.

Γράφει για τον αθόρυβο πόλεμο:

«Πυροβολεί καταστάσεις αντί για σφαίρες. Προωθείται με επεξεργασία δεδομένων αντί με την πυρίτιδα με έναν υπολογιστή αντί για ένα όπλο- την χειρίζεται ένας προγραμματιστής υπολογιστών αντί ένας σκοπευτής- ενεργεί κάτω από τις διαταγές ενός τραπεζικού μεγιστάνα αντί ενός στρατηγού του στρατού.
Δεν δημιουργεί προφανείς θορύβους, δεν προκαλεί προφανείς σωματικές βλάβες και δεν αναμιγνύεται φανερά στην καθημερινή κοινωνική ζωή κανενός.
Προκαλεί όμως αλάνθαστους «θορύβους», προκαλεί αλάνθαστες σωματικές και πνευματικές βλάβες και εμπλέκεται με αλάνθαστο τρόπο στην καθημερινή κοινωνική ζωή, δηλαδή αλάνθαστα στον εκπαιδευμένο παρατηρητή, αυτόν που γνωρίζει που να κοιτάζει. Το κοινό δεν μπορεί να κατανοήσει το όπλο κι έτσι δεν μπορεί να πιστέψει πως δέχεται την επίθεση και υποτάσσεται από ένα όπλο.
Το κοινό μπορεί ενστικτωδώς να αισθανθεί πως κάτι πάει στραβά, εξ' αιτίας όμως της τεχνολογικής φύσης του σιωπηλού όπλου, δεν μπορεί να εκφράσει τα συναισθήματα του με λογικό τρόπο, ή να χειριστεί το πρόβλημα με έξυπνο τρόπο. Έτσι δεν γνωρίζει πως να ζητήσει βοήθεια και δεν ξέρει πως να συνεργαστεί με άλλους για να αμυνθούν εναντίον του.
Όταν ένα σιωπηλό όπλο εφαρμόζεται σταδιακά, τότε το κοινό προσαρμόζεται στην παρουσία του και μαθαίνει να ανέχεται την επέμβαση του στη ζωή του, μέχρι που η πίεση (ψυχολογική ή οικονομική) να γίνει πάρα πολύ μεγάλη και να καταρρεύσει. Άρα το σιωπηλό όπλο είναι ένας τύπος βιολογικού πολέμου. Επιτίθεται στη ζωτικότητα, την κινητικότητα και τις επιλογές των ατόμων μιας κοινωνίας, γνωρίζοντας, κατανοώντας, χειριζόμενο και επιτιθέμενο στις πηγές φυσικής και κοινωνικής ενέργειας και στις σωματικές, πνευματικές και συναισθηματικές δυνάμεις και αδυναμίες».


Με άλλα λόγια διαίρει και βασίλευε. Όταν κάποιοι εισαγάγουν την παγκόσμια δικτατορία τους με σταδιακή προσέγγιση τότε πολλοί λίγοι θα συνειδητοποιήσουν τι πραγματικά γίνεται μέχρι να είναι πολύ αργά. Στην πραγματικότητα οι πολλοί θα καταδικάσουν και θα γελάσουν αυτούς που θα προσπαθήσουν να τους καταδείξουν τι ακριβώς συμβαίνει. Κλείνοντας το θα αναφέρω τρία μόνον αποσπάσματα από κάποιες εκατοντάδες αναφορές που κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά για την σύνδεση του ανθρώπινου εγκεφάλου με κρατικούς υπολογιστές μέσω ραδιοεπικοινωνιών:
«Είναι μέσα στην εξουσία μας να παρατηρούμε τι βλέπει, τι αισθάνεται και τι σκέπτεται ένα άτομο, να εξετάζουμε εξονυχιστικά τη συμπεριφορά και να ανιχνεύουμε ακόμη την περίπτωση του τυχαίου στις συνειδητές του αποφάσεις, αλλά και στην ψυχολογική και ασυνείδητη κατάσταση του».(Telemetry is coming of age)
«Μπορούμε να επιλέξουμε να χρησιμοποιήσουμε την αυξανόμενη γνώση μας για να σκλαβώσουμε τους ανθρώπους με τρόπους που δεν φανταστήκαμε ποτέ, αφαιρώντας τους την προσωπικότητα και ελέγχοντας τους με μέσα τόσο προσεκτικά επιλεγμένα που δεν θα γνωρίσουν ίσως ποτέ την απώλεια της προσωπικότητας τους» (Καθηγητής Καρλ Ρότζερς - Science).
«Έχουν αναπτυχθεί τεχνικές για την έρευνα και τον χειρισμό του ανθρώπου. Οι διπλής ροής επικοινωνίες με τα βάθη του εγκεφάλου κάνουν δυνατή την αποστολή και την λήψη πληροφοριών από και προς τον εγκέφαλο ... Μπορούμε να ξεκινήσουμε, να σταματήσουμε ή να τροποποιήσουμε μία ποικιλία αυτόνομων σωματικών συμπεριφορών και πνευματικών εκφράσεων. Μπορούμε να πειραματιστούμε με τους εγκεφαλικούς μηχανισμούς που είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό και την διατήρηση .... συγκεκριμένων συμπεριφορών και πνευματικών λειτουργιών ... Καθώς δεν χρησιμοποιούνται μπαταρίες, η ζωή του μεταδότη είναι απεριόριστη. Ενέργεια και πληροφορίες παρέχονται από ραδιοφωνικές συχνότητες» (Αναφορά ψυχιατρικών ερευνών: «Η επέμβαση του Ανθρώπου στις διεγκεφαλικές Λειτουργίες» από το Ψυχιατρικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Γέηλ των ΗΠΑ).
Ολόκληρο το εγγραφο εδω:
http://www.lawfulpath.com/ref/sw4qw/index.shtml
ΠΗΓΗ ((  http://www.promitheasblog.com/2010/09/blog-post_4493.html  ))

Οι αρνητικές δυνάμεις που ελέγχουν τον πλανήτη -Τι μπορούμε να κάνουμε?

Οι αρνητικές δυνάμεις που ελέγχουν τον πλανήτη -Τι μπορούμε να κάνουμε?

Βρισκόμαστε σε μια φάση της γήινης ύπαρξης όπου οι αρνητικές δυνάμεις και οντότητες ελέγχουν σχεδόν ολόκληρο τον πλανήτη και ετοιμάζονται –για το λίγο χρόνο που τους απομένει- να κορυφώσουν τις φρικαλεότητες τους. Σύμμαχοι τους είναι πολλές «λέσχες» και «ομάδες» που -συνειδητά ή ασυνείδητα- προάγουν το σχέδιο μιας απάνθρωπης παγκόσμιας διακυβέρνησης και μιας εκβιασμένης «ειρήνης» που θα βασίζεται στην εγκαθίδρυση ενός απολυταρχικού καθεστώτος, μιας «Νέας Τάξης Πραγμάτων» που θα προβάλει από το χάος που οι ίδιες δυνάμεις έχουν προκαλέσει με πολέμους, μόλυνση του περιβάλλοντος, κρίσεις, αφύσικες τεχνολογίες κτλ. 

Το θέμα είναι πως παραγνωρίζουν το γεγονός πως στο σύμπαν υπάρχει ήδη μια ανώτερη Ιερή Τάξη: αυτή που έχει εγκαταστήσει ο ίδιος ο Δημιουργός του σύμπαντος, ο ίδιος ο Θεός… και ουσιαστικά η δική τους «τάξη» -αυτή που θέλουν να επιβάλουν με όλα τα μέσα και δίχως ίχνος έγνοιας για τη φύση και τον άνθρωπο, καθώς θαρρούν πως δεν έχουν να λογοδοτήσουν σε κανέναν…- είναι η εναντίωση τους στη θεϊκή συμπαντική αρμονία και τάξη. Η δράση τους πηγάζει ακριβώς από τη φιλοσοφία τους: πως αυτοί τάχα είναι «φωτισμένοι» (ιλλουμινάτι) και πως γι΄αυτό υπερέχουν των μαζών, οπότε δικαιωματικά δικαιούνται να επιβάλλουν τη θέληση τους σε ολόκληρο τον πλανήτη. Αρνούνται την ύπαρξη μιας Ανώτατης Θείας Θέλησης και με βάση μια διαστρεβλωμένη κατανόηση της «ελεύθερης βούλησης» που δίνει ο Θεός σε όλα τα νοήμονα πλάσματα του, εργάζονται για την καταστροφή.

Το γεγονός αυτό αναμενόταν εδώ και χιλιετίες και αναφέρεται σε όλες τις Ιερές Γραφές και Παραδόσεις του πλανήτη, όπως και σε ιερές αποκαλύψεις και προφητείες. Είναι ένα από τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια της λεγόμενης «Κάλι Γιούγκα», η οποία ξεκίνησε μόλις 5000 χρόνια πριν. Η εποχή αυτή από τη φύση της αποτελεί πεδίο ανόδου των σκοτεινών δυνάμεων και υπάρχει λόγος που έχει σχεδιαστεί έτσι. Είναι η περίοδος κατά την οποία ο άνθρωπος βυθίζεται ολοένα και περισσότερο στην ύλη και ξεχνά την αληθινή του φύση και πραγματική Πηγή προέλευσης του

Ωστόσο ήδη διανύουμε τη μεταβατική περίοδο που θα οδηγήσει την ανθρωπότητα σε μια νέα περίοδο άνθισης και βαθειάς κατανόησης της ζωής. Σύντομα –πιθανόν με το πέρας του 2012- εισερχόμαστε σε εκείνη την περίοδο των 10.000 χρόνων που αναφέρουν Ιερές Γραφές, οι παραδόσεις και πολλές προφητείες, όπου η ανθρωπότητα κάνει μια μεγάλη στροφή και επιστρέφει σε βαθιές αιώνιες αλήθειες και ανακαλύπτει και πάλι το νόημα και τις αρετές που οφείλουν να διέπουν τη ζωή στη Γη. Η κορύφωση αυτής της αρνητικής και –φαινομενικά- αδιέξοδης κατάστασης ένα μόνο θετικό γεγονός προάγει: τη βαθεά συνειδητοποίηση των ανθρώπων και την πορεία αντιστροφής αυτής της κατάστασης.

Σίγουρα οι αρνητικές δυνάμεις δεν θα παραδώσουν έτσι εύκολα τα «ηνία» που σε βάθος χιλιετιών πήραν στα χέρια τους, με την ανοχή και την αδιαφορία των ανθρώπων. Πολύ πιθανόν και να εντείνουν ακόμη περισσότερο τη λυσσαλέα επίθεση τους στην ανθρωπότητα, με ακόμη περισσότερη αδικία και πολέμους, ωστόσο οι άνθρωποι είναι αυτοί κρατούν στα χέρια τους και στις καρδιές τους την τύχη της ανθρωπότητας -αρκεί να θυμηθούν ξανά ΠΟΙΟΙ πραγματικά είναι.(!)

Ο Αρμιν Ρίσι στο βιβλίο του «Αόρατοι κόσμοι- αστρικές και εξωγήινες οντότητες στα παρασκήνια των παγκόσμιων γεγονότων», εκδόσεις Govinda 1998, συνοψίζει με τα παρακάτω βασικά κλειδιά, τα οποία αξίζει να γνωρίζουμε όλοι μας:

1. Η χειραγώγηση της πορείας της ανθρωπότητας, η πορεία της οικονομικής κατάστασης και η πρόκληση κρίσεων και πολέμων,δεν συμβαίνουν τυχαία, αλλά σύμφωνα με τα σχέδια εκείνων των δυνάμεων που κυριαρχούν πίσω από τις ορατές βιτρίνες. Οι μυστικές παγκόσμιες δυνάμεις σε ένα υψηλότατο επίπεδο συνεργάζονται, όμως δεν αποτελούν ένα συνδικάτο που συνδέεται από αγάπη, αλλά από δίψα για ισχύ, έλεγχο και φόβο. Είναι απλά θέμα χρόνου, μέχρι να αποσυντεθούν και πάλι σε εχθρικές μεταξύ τους παρατάξεις.

2. Αυτές οι δυνάμεις έχουν κερδίσει σε επιρροή επειδή ακριβώς η παρούσα εποχή, (στα σανσκριτικά Καλι Γιούγκα), είναι μιαεποχή του σκότους, που ευνοεί τέτοιες επιρροές, όπως ακριβώς και ο χειμώνας φέρνει μαζί του το κρύο. Δεν είναι σύμπτωση που ακριβώς στη διάρκεια αυτής της εποχής γεννιούνται διάφορα άτομα, για να έχουν ακραίες εμπειρίες, καθώς αυτά με τη συμπεριφορά τους επιτρέπουν να πάρουν το πάνω χέρι οι αρνητικές επιρροές που προέρχονται από γήινες, αστρικές και εξωγήινες πηγές. Η προβολή ωστόσο της ευθύνης, της ενοχής, στους εξωτερικά φανερούς υπεύθυνους και ένοχους, δεν είναι η λύση του προβλήματος.

3. Πάντα θα υπάρχουν άτομα με μια αρνητική νοοτροπία του «εγώ». Ωστόσο έχουμε τη Δύναμη ατομικά (ως άτομα) να απελευθερωθούμε από αυτή την επιρροή, καθώς ξεπερνάμε αυτή την νοοτροπία εντός μας, ώστε να μην παρέχουμε πλέον χώρο επίθεσης στις αντίστοιχες επιδράσεις. Αυτή είναι η κύρια διδασκαλία που οφείλουμε να αφομοιώσουμε στη σημερινή κρίσιμη εποχή. (Αποβολή του «εγώ»)

4. Οι κυρίαρχες δυνάμεις έχουν εν τω μεταξύ οικοδομήσει μια υποδομή υψηλής τεχνολογίας, η οποία επιτρέπει σε μια μειονότητα να ελέγχει ολόκληρο τον πλανήτη. Στόχος τους είναι η επιβολή μιας «εκβιασμένης ειρήνης» μέσω ενός παγκόσμιου απολυταρχικού καθεστώτος (μιας παγκόσμιας δικτατορίας).

5. Η ειρήνη όμως δεν μπορεί να επιβληθεί με εκβιασμό –δια της βίας-, αφού αυτή εξαρτάται από την εσωτερική ικανοποίηση και την ελεύθερη βούληση. Η ειρήνη είναι εφικτή μόνο όταν οι άνθρωποι κατακτούν αυτό το επίπεδο συνείδησης. Η ειρήνη «παράγεται» μέσω μιας οικιοθελούς αλλαγής της συνείδησης και όχι μέσω βίαιων αλλαγών των εξωτερικών συνθηκών διαβίωσης. Η ελεύθερη βούληση είναι ο ύψιστος νόμος εντός της Θεϊκής Δημιουργίας.

6. Οι άνθρωποι θα μπορούν να αντισταθούν στις άθεες δυνάμεις εάν υπερβούν την αθεΐα εντός τους. Αυτοί οι άνθρωποι θα είναι άφοβοι και ατάραχοι ακόμη και αν βρίσκονται εν μέσω μέγιστης απειλής. Διότι γνωρίζουν: το θνητό σώμα δεν είναι ο αληθινός Εαυτός μας. Με ή δίχως εξωτερική επίδραση, κάποια στιγμή θα αφήσουμε πίσω μας το φυσικό σώμα. Όσο περισσότερο ταυτιζόμαστε εμείς – ο αθάνατος συνειδητός Εαυτός μας- με το σώμα, τόσο περισσότερο ευάλωτοι γινόμαστε, πτοούμαστε, χειραγωγούμαστε και αποσπάται η προσοχή μας από τον αληθινό Στόχο της ζωής. (Για το λόγο αυτό οι δυνάμεις χειραγώγησης προωθούν στοχευμένα την ταύτιση με το σώμα: για να μην έχουν οι άνθρωποι συνείδηση του Εαυτού τους και του Θεού.)

7. Αληθινή συνείδηση του Εαυτού και συνείδηση του Θεού είναι ο σκοπός της Ζωής. Ο άνθρωπος που αναζητά έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει τι είναι ο Εαυτός του και τι ο Θεός, διότι το Απόλυτο (το «Ανεξάρτητο», που περιέχει τα ΠΑΝτα) αποκαλύπτεται στο σχετικό (στο «εξαρτημένο») και περιλαμβάνει όλες τις όψεις του σχετικού, ωστόσο όχι σε σχετική, αλλά σε απόλυτη μορφή. Πέρα από τα όρια της υλικής Σχετικότητας και τα όρια των «δύο πόλων», ο Θεός είναι η Απόλυτη Ατομικότητα. Για το λόγο αυτό και όλα τα ζωντανά πλάσματα –ως τμήματα, μέρη του Θεού- είναι στην πνευματική τους ταυτότητα Αιώνια Άτομα.

8. Αυτό-συνείδητοι Άνθρωποι, που έχουν ταυτόχρονα και συνείδηση του Θεού, δεν μπορούν να χειραγωγηθούν από άθεες δυνάμεις. Για τους ανθρώπους αυτούς είναι αυτονόητο πως ο Εαυτός (η ψυχή) είναι αιώνιος και το σώμα φθαρτό. («Δεν είμαι το σώμα, αλλά έχω ένα σώμα».) Το ανθρώπινο σώμα προσφέρει την καλύτερη προϋπόθεση για να γίνει κανείς συνειδητός, ως προς τον αληθινό Εαυτό του, αλλά και για να αποκτήσει συνείδηση του Θεού. Εάν η συνείδηση του ανθρώπου ταυτίζεται με το σώμα, περιορίζει τον ορίζοντα του και χάνει την μεγάλη εικόνα –φτάνοντας μέχρι την άγνοια, την αδιαφορία και την αυτοκαταστροφή. Αυτού του είδους η άθεη συνείδηση προωθείται μέσω του υλισμού, του εθνικισμού ή του φανατισμού – και στην καθημερινότητα μέσω: πίεσης για επιδόσεις, άγχος, υπερκορεσμό, τηλεόραση, αισθησιακά ερεθίσματα, ορισμένα είδη μουσικής, βιομηχανοποιημένη τροφή, ναρκωτικά κτλ.

9. Τι μπορούμε να κάνουμε? Δεν χρειάζεται ούτε να αγνοούμε και να αδιαφορούμε, αλλά ούτε και να επιτιθόμαστε στις δυνάμεις τους σκότους. Οφείλουμε να τις ξεπεράσουμε μέσω του Φωτός. 

Γενικά μιλώντας αυτό σημαίνει: ανάπτυξη της ατομικής μας συνείδησης του Θεού, που περιλαμβάνει την αυτογνωσία (συνείδηση του αληθινού Εαυτού), διότι ο Εαυτός μας είναι αιώνιο μέρος του Όλου (ένα αιώνιο τμήμα του Θεού). Η πρακτική εφαρμογή αυτού είναι ατομική υπόθεση, που περιέχει ωστόσο συγκεκριμένα βήματα, τα οποία αυτομάτως μειώνουν την επιρροή των αρνητικών δυνάμεων, π.χ.:
  • μια όσο το δυνατόν μη-βίαιη διατροφή (δηλαδή δίχως κρέας/ α-κρεοφαγία),
  • αποδέσμευση από τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, τη νικοτίνη,
  • συνύπαρξη με ομοϊδεάτες,
  • διάδοση θετικών και πνευματικών πληροφοριών, όπως και
  • πνευματική «διατροφή» μέσω διαλογισμού, καθημερινής προσευχής, κοινωνία με ένθεους ανθρώπους κτλ.
Μέσω αυτών μπορούμε να αλλάξουμε την πορεία του «κάρμα» της ζωής μας και όταν πια δεν θα είναι το κάρμα μας να μας κυριαρχούν οι άθεες δυνάμεις, θα χάσουν μέσα από Ανώτερη Πειθαρχεία (Θεία Οικονομία) και την επίδραση τους.

10. Παρά την υποβάθμιση του γεγονότος από τα ΜΜΕ, ζούμε στις μέρες μας μια εποχή αποφασιστικών ανακατατάξεων. Το Αρνητικό και Καταστροφικό απειλεί να λάβει ακραίες διαστάσεις, όμως αυτή η απειλή έχει και ένα μεγάλο πλεονέκτημα, διότι έμμεσα μας δείχνει το δρόμο της απελευθέρωσης μας από μια ύπαρξη υλιστικής προσκόλλησης: μέσω της Συνειδητής Ύπαρξης (αφύπνιση της συνείδησης του αληθινού μας Εαυτού και συνειδητοποίηση του Θεού). 

Η προσφορά αυτής της απελευθέρωσης πηγάζει από τη Χάρη του Θεού, η αποδοχή αυτής της απελευθέρωσης πηγάζει από τη ελεύθερη βούληση του ατόμου. Αυτή είναι η πλήρης ενοποίηση της Χάρης με την ελεύθερη βούληση, του Λόγου του Θεού (Gottes Wort) και της ανθρώπινης Απάντησης (Ant-wort, απάντηση) και είναι η ύψιστη ανάπτυξη ατομικής υπευθυνότητας (Ver-antwortung=ευθύνη). Με αυτή την πνευματική λύση κλείνει ο κύκλος και με το σημείο Νο 1, διότι οι ανεύθυνες (verantwortungs-los) δυνάμεις που περιγράφονται εκεί, θα χάσουν σε επιρροή καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα καταλήγουν στην ανάληψη ευθύνης και απόκρισης μέσα από συνειδητοποίηση του Θείου.

{σημείωση τοξότισσας: αξίζει να προσέξουμε τη αλήθεια που αποκαλύπτουν οι ίδιες οι λέξεις, όπου ο Λόγος, η απάντηση, αλλά και η ευθύνη έχουν κοινή τους ρίζα τη λέξη «λόγος / λέξη» (wort). Κατά προέκταση είναι σαφές μεταξύ ποιών «ατόμων» γίνεται «διά-λογος» κατά τον εσωτερικό δια-λογισμό που είναι τόσο απαραίτητος στην πνευματική μας ανάπτυξη…}

Ας έχουμε λοιπόν φυλαγμένα καλά μέσα στην καρδιά μας αυτά τα σημεία κι ας συνειδητοποιήσουμε τη δική μας ευθύνη για την απαλλαγή της ανθρωπότητας από αυτές τις σκοτεινές δυνάμεις. Ο Θεός μας δίνει το χέρι του… ας απλώσουμε κι εμείς το χέρι μας για να το αγγίξουμε. Ας ανοίξουμε τη συνείδηση και την καρδιά μας σ΄αυτή την ευ-λογία κι ας εργαστούμε με αγάπη και ομοψυχία για το καλό ολόκληρου του πλανήτη και της ανθρωπότητας.

Γιατί… η κατάληψη του πλανήτη μαζί με όλο του το υλικό και ψυχικό δυναμικό είναι ο στόχος των σκοτεινών δυνάμεων και στο δικό μας χέρι βρίσκεται η λύση σε αυτά τους τα σχέδια. Εμείς είμαστε που πρέπει να απαντήσουμε, ενεργοποιώντας τη Χάρη του Θεού*…