Οι Τούρκοι μας κατασκοπεύουν!
Επιτυχημένη η νέα πτήση του τουρκικού κατασκοπευτικούΆλλο ένα βήμα προς την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του έκανε το ...τουρκικό κατασκοπευτικό MALE UAV ANKA με την επιτυχημένη πραγματοποίηση της 5ης του δοκιμαστικής πτήσης. Και ενώ η ελληνική πολεμική βιομηχανία ήταν από τις πρώτες που αντιλήφτηκε την αξία των UAV και είχε παρουσιάσει τουλάχιστον τρία συστήματα στην δεκαετία του 1980 με πιο γνωστό το MALE UAV Πήγασο μετά ήρθε το κενό.
Επειδή η φύση εκδικείται όσους χρονοτριβούν και μισεί το κενό αυτό το κενό στην περιοχή μας αποφάσισαν να το καλύψουν οι γείτονες μας το 2004 με την έναρξη ανάπτυξης του δικού τους MALE UAV του γνωστού ΑΝΚΑ.
Αν και οι πρώτες τρείς δοκιμές του συστήματος ήταν αποτυχημένες, λόγω σχεδιαστικών προβλημάτων και πιο ειδικά όπως είχε αποκαλύψει το Defencenet, τα προβλήματα εντοπιζόταν στο γεγονός ότι ο αέρας κάτω από τις πτέρυγες κατά την διάρκεια της προσγείωσης προκαλούσε αναταράξεις με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να χάνει την ισορροπία του καθώς και το σύστημα προσγείωσης ήταν προβληματικό διότι δεν είχε το κατάλληλο εύρος, οι Τούρκοι μηχανικοί φαίνεται να κατάφεραν να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις και έτσι το ΑΝΚΑ πραγματοποίησε την 5η του πτητική δοκιμή, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα στην προσγείωση.
Όπως αναφέρουν οι τουρκικές πηγές το αερόχημα πέταξε για 2 ώρες και 10 λεπτά σε ύψος 10.000 ποδών σε διαμόρφωση αυτόματης πτήσης. Σκοπός των πτητικών δοκιμών είναι η βαθμονόμηση των υποσυστημάτων του αεροχήματος και τα πλαίσια μέσα στα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μελλοντικές δοκιμές.
Ελέγχθηκαν το ύψος στο οποίο το αερόχημα μπορεί να φτάσει η αυτονομία του και η εμβέλεια του. Στις επόμενες δοκιμές θα ελεγχθεί η απόδοση των υποσυστημάτων που θα έχουν τοποθετηθεί και ολοκληρωθεί στο αερόχημα, το αυτόματο σύστημα απογείωσης και προσγείωσης, το σύστημα προστασίας από τον πάγο, η απόδοση του αεροχήματος κατά την διάρκεια νυκτερινών πτήσεων και φυσικά η απόδοση του τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής συστήματος FLIR AselFLIR 300T.
Ήδη το σύστημα FLIR έχει τοποθετηθεί στο δεύτερο πρωτότυπο ΑΝΚΑ και πραγματοποιεί δοκιμές. Παράλληλα οι Τούρκοι μηχανικοί επέλεξαν για το ΑΝΚΑ το σύστημα INS/ GPS Athena 511 της αμερικανικής εταιρείας Rockwell Collins ολοκληρώνοντας την λίστα με τα υποσυστήματα που θα εξοπλίζουν το αερόχημα.
Υπενθυμίζεται ότι το ΑΝΚΑ έχει βάρος 1.600 κιλά, μεταφέρει καύσιμα βάρους 500 κιλών μπορεί να μεταφέρει αισθητήρες βάρους 200 κιλών σε ύψος μέχρι 30.000 ποδών και προωθείται από ένα κινητήρα Thielert των 116 Kw, ο οποίος στο μέλλον θα αντικατασταθεί από άλλον τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής.
Το αερόχημα είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα AselFLIR 300T EO/IR ενώ στα πλαίσια της αναβάθμισης των δυνατοτήτων του οι Τούρκοι μηχανικοί σχεδιάζουν να τοποθετήσουν στο κάτω μέρος της ατράκτου το 2012 σύστημα ραντάρ SAR/ISAR/GMTI της εταιρείας Aselsan.
Με λίγα λόγια μέχρι τις αρχές του 2013 η Τουρκία θα διαθέτει το τέλειο εγχώρια ανεπτυγμένο άρα ανεπηρέαστο από ξένες παρεμβάσεις κατάσκοπο στον ουρανό του Αιγαίου κάτι που εμείς θα μπορούσαμε να έχουμε επιτύχει πρώτοι αλλά δεν τα καταφέραμε.
totefteri.com
Επειδή η φύση εκδικείται όσους χρονοτριβούν και μισεί το κενό αυτό το κενό στην περιοχή μας αποφάσισαν να το καλύψουν οι γείτονες μας το 2004 με την έναρξη ανάπτυξης του δικού τους MALE UAV του γνωστού ΑΝΚΑ.
Αν και οι πρώτες τρείς δοκιμές του συστήματος ήταν αποτυχημένες, λόγω σχεδιαστικών προβλημάτων και πιο ειδικά όπως είχε αποκαλύψει το Defencenet, τα προβλήματα εντοπιζόταν στο γεγονός ότι ο αέρας κάτω από τις πτέρυγες κατά την διάρκεια της προσγείωσης προκαλούσε αναταράξεις με αποτέλεσμα το αεροσκάφος να χάνει την ισορροπία του καθώς και το σύστημα προσγείωσης ήταν προβληματικό διότι δεν είχε το κατάλληλο εύρος, οι Τούρκοι μηχανικοί φαίνεται να κατάφεραν να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις και έτσι το ΑΝΚΑ πραγματοποίησε την 5η του πτητική δοκιμή, χωρίς να παρουσιάζει προβλήματα στην προσγείωση.
Όπως αναφέρουν οι τουρκικές πηγές το αερόχημα πέταξε για 2 ώρες και 10 λεπτά σε ύψος 10.000 ποδών σε διαμόρφωση αυτόματης πτήσης. Σκοπός των πτητικών δοκιμών είναι η βαθμονόμηση των υποσυστημάτων του αεροχήματος και τα πλαίσια μέσα στα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μελλοντικές δοκιμές.
Ελέγχθηκαν το ύψος στο οποίο το αερόχημα μπορεί να φτάσει η αυτονομία του και η εμβέλεια του. Στις επόμενες δοκιμές θα ελεγχθεί η απόδοση των υποσυστημάτων που θα έχουν τοποθετηθεί και ολοκληρωθεί στο αερόχημα, το αυτόματο σύστημα απογείωσης και προσγείωσης, το σύστημα προστασίας από τον πάγο, η απόδοση του αεροχήματος κατά την διάρκεια νυκτερινών πτήσεων και φυσικά η απόδοση του τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής συστήματος FLIR AselFLIR 300T.
Ήδη το σύστημα FLIR έχει τοποθετηθεί στο δεύτερο πρωτότυπο ΑΝΚΑ και πραγματοποιεί δοκιμές. Παράλληλα οι Τούρκοι μηχανικοί επέλεξαν για το ΑΝΚΑ το σύστημα INS/ GPS Athena 511 της αμερικανικής εταιρείας Rockwell Collins ολοκληρώνοντας την λίστα με τα υποσυστήματα που θα εξοπλίζουν το αερόχημα.
Υπενθυμίζεται ότι το ΑΝΚΑ έχει βάρος 1.600 κιλά, μεταφέρει καύσιμα βάρους 500 κιλών μπορεί να μεταφέρει αισθητήρες βάρους 200 κιλών σε ύψος μέχρι 30.000 ποδών και προωθείται από ένα κινητήρα Thielert των 116 Kw, ο οποίος στο μέλλον θα αντικατασταθεί από άλλον τουρκικής σχεδίασης και κατασκευής.
Το αερόχημα είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα AselFLIR 300T EO/IR ενώ στα πλαίσια της αναβάθμισης των δυνατοτήτων του οι Τούρκοι μηχανικοί σχεδιάζουν να τοποθετήσουν στο κάτω μέρος της ατράκτου το 2012 σύστημα ραντάρ SAR/ISAR/GMTI της εταιρείας Aselsan.
Με λίγα λόγια μέχρι τις αρχές του 2013 η Τουρκία θα διαθέτει το τέλειο εγχώρια ανεπτυγμένο άρα ανεπηρέαστο από ξένες παρεμβάσεις κατάσκοπο στον ουρανό του Αιγαίου κάτι που εμείς θα μπορούσαμε να έχουμε επιτύχει πρώτοι αλλά δεν τα καταφέραμε.
totefteri.com
Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Οι Τούρκοι μας κατασκοπεύουν! http://24wro.blogspot.com/2011/10/blog-post_9299.html#ixzz1bsN7yaey
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου