Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Νορβηγοί εμπειρογνώμονες; "Τελικά, είστε πάμπλουτοι! Έχετε πετρέλαιο για 100 χρόνια!"

Νορβηγοί εμπειρογνώμονες; "Τελικά, είστε πάμπλουτοι! Έχετε πετρέλαιο για 100 χρόνια!"

Πετρέλαιο και φυσικό αέριο για...100 χρόνια έχει η Ελλάδα!!! Αυτή την απίστευτη ρήση είπαν οι Νορβηγοί ολοκληρώνοντας την έρευνά τους για τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες! Οχι μόνο δε χρωστάμε συνέλληνες, αλλά αν φύγουμε απ το γιούρο και μέσα στα επόμενα 5 χρόνια όταν πέσει και η πρώτη γεωτρυπανιά, η Ελλάδα θα είναι η ...νέα Σαουδική Αραβία του 21ου Αιώνα!
Τέσσερις περιοχές καταδεικνύουν μεγάλες δυνατότητες και σημαντική δυναμική σε κοιτάσματα υδρογονανθράκων (φυσικού αερίου και πετρελαίου).
Αυτό ανέφερε ο υπουργός Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος ταυτόχρονα ανακοίνωσε πως από σήμερα η νορβηγική εταιρεία PGS, που συνέλεξε στοιχεία μήκους 12.500 χλμ., θα πουλάει τα δεδομένα σε πετρελαϊκές εταιρείες.
Το πρόγραμμα καταγραφής, επεξεργασίας και ερμηνείας των δεδομένων, που ελήφθησαν με τη χρήση Geostreamer GS, μια καινοτόμο τεχνολογία της PGS, η οποία ελαχιστοποιεί θορύβους στα δεδομένα και διευκολύνει την πιο ευκρινή και σε βάθος αναζήτηση.
Η επεξεργασία των δεδομένων είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013, καθώς το αρχικό πρόγραμμα της συλλογής των δεδομένων επεκτάθηκε από τα 8.500 χιλιόμετρα στα 12.500 χιλιόμετρα.
Η πρώτη περιοχή ξεκινά από τα βορειοδυτικά της Κέρκυρας, στα όρια με την Αλβανία, και εκτείνεται προς τα κάτω, στους Παξούς και στους Αντίπαξους, μέχρι και τη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου απέναντι από τον Αμβρακικό Κόλπο.
Η δεύτερη περιοχή είναι δυτικά της Κεφαλονιάς και φτάνει μέχρι την τρίτη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Κατάκολου.
Η τέταρτη είναι η πολλά υποσχόμενη περιοχή νότια της Κρήτης, που εκτείνεται μέχρι τα όρια με τη Λιβύη και δυτικά της Ιταλίας.
Παράλληλα, τα προσεχή 24ωρα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ, κατόπιν γνωμοδότησης της ειδικής επιτροπής, θα ανακοινώσει τις εταιρείες αναδόχους των τριών πρώτων "οικοπέδων" που θα ξεκινήσουν τις έρευνες με γεωτρύπανα. Πρόκειται για τα Ιωάννινα, τον Πατραϊκό Κόλπο και το δυτικό Κατάκολο.
Γύρω στα τέλη του επόμενου χρόνου αναμένεται να πέσουν και τα πρώτα γεωτρύπανα που θα δείξουν και το τελικό μέγεθος των κοιτασμάτων.
Οι εκτιμήσεις αξιωματούχων του ΥΠΕΚΑ κάνουν λόγο για τη δυνατότητα από την ύπαρξη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στον ελληνικό χώρο να εισπράττει το Δημόσιο περί τα 150 δισ. ευρώ σε βάθος 30 ετών!

ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ (3-7-2013).........ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΚΙΝΗΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ(;) ΤΟΥ

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΜΙΑΣ 'ΖΩΝΤΑΝΗ' ΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ;
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΦΑΡΑΩ ΚΙΝΗΤΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ(;) ΤΟΥ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΦΙΓΓΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ
ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ-ΣΦΙΓΓΑ-ΟΛΥΜΠΙΟΙ-ΣΕΙΡΙΟΣ


ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ (3-7-2013) - YouTube ΠΗΓΗ

Ρωσία: Καταστράφηκε κτίριο από "μπάλα" φωτός...(Βίντεο)

Ρωσία: Καταστράφηκε κτίριο από "μπάλα" φωτός...(Βίντεο)

Σύμφωνα με μαρτυρίες οι κάτοικοι του χωριού στην περιοχή Chelyabinsk, Emanzhelinka, στη Ρωσία άκουσαν έναν θόρυβο σαν βροντή και από το πουθενά εμφανίστηκε μια κόκκινη λαμπερή μπάλα με κατεύθυνση την οικία.
Τελικός απολογισμός δύο διαμερίσματα τυλίχθηκαν στις φλόγες και ένα ακόμα κάηκε ολοσχερώς.


Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο - Ντέιβιντ Άικ

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Είμαστε έτοιμοι για όσα πρόκειται να συμβούν;

Είμαστε έτοιμοι για όσα πρόκειται να συμβούν;

Η οργή στις κοινωνίες όλων των πολιτών μεγαλώνει καθημερινά. Η απαξίωση των πολιτικών σε όλες τις χώρες είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός... Το οικονομικό πρόβλημα είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα που επίσης διογκώνεται από τα σκοτεινά γραφεία των παγκιοσμιοποιητών.


Η συνταγή που χρησιμοποιείται δείχνει τρία πράγματα:

ή θα γίνει μία παγκόσμια στρατιωτική σύρραξη,

ή θα γίνει μία παγκόσμια κοινωνική έκρηξη

ή θα εμφανιστεί μία παγκόσμια λύση που θα διαγράψει το οικονομικό πρόβλημα.

Η κοινή συνισταμένη και στις τρεις λύσεις, είναι η παγκοσμιοποίηση της πολιτικής, η κοινή παγκόσμια οικονομία - νόμισμα, η κοινή παγκόσμια διαχείριση των κοινωνιών...

Ποιός και πως θα προταθεί να κυβερνήσει;

Με βάση ποιούς νόμους θα γίνεται η παγκόσμια διαχείριση των διαφορετικών κοινωνιών;

Μετά την απαλοιφή της λέξης έθνος, περνάμε πλέον σε μία διεθνή κοινωνία, η οποία θα είναι πανομοιότυπη του πύργου της Βαβέλ.

Τα πολυπληθή κράτη θα εκπροσωπούνται με σχετική επάρκεια σε μία διεθνή κυβέρνηση και θα περνάνε τα συμφέροντά τους. Τα μικρά κράτη απλά θα σβήσουν, αφού θα αναμιχθούν με μετακινούμενους πληθυσμούς.

Ο πολιτισμός θα γίνει ένα πολύχρωμο κοκτέιλ και η θρησκεία θα γίνει ένα συνονθύλευμα δοξασιών όλων των θρησκειών (με έμφαση στο ισλάμ που θέλει - επιβάλει απόλυτα υποταγμένους πολίτες).

Είτε θέλουμε να το πιστέψουμε, είτε όχι, το σχέδιο είναι σε λειτουργία, οι κινήσεις είναι ορατές και τα αποτελέσματα προδιαγεγραμμένα.

Η προτεινόμενη "λύση" της παγκόσμιας σύρραξης φαίνεται να υπερισχύει των άλλων αφού έτσι θα γίνει εφικτή και μία σημαντική μείωση του πληθυσμού του πλανήτη (λιγότεροι άνθρωποι ελέγχονται ευκολότερα).

Το πεδίο σύγκρουσης που επιλέχθηκε -όπως όλα δείχνουν- είναι η Μέση Ανατολή.

Η επόμενη ημέρα θα βυθίσει την ανθρωπότητα σε έναν μοναδικό στα παγκόσμια χρονικά σκοταδισμό.

Και όμως, όλα μπορούν να ανατραπούν από ένα "τυχαίο γεγονός", έναν "από μηχανής θεό" που ενδέχεται να εμφανιστεί για να καταστρέψει το καλοβαλμένο σχέδιο της παγκοσμιοποίησης.

Ζούμε σε μία περίοδο που είναι άγνωστο πως θα καταγραφεί από τους ιστορικούς του αύριο (αφού είναι γνωστό πως την ιστορία την γράφουν όπως επιθυμούν οι νικητές).

Όμως, είναι γεγονός πως είμαστε παρόντες σε αυτά που συμβαίνουν και θα γίνουμε μάρτυρες μοναδικών ιστορικών γεγονότων.

Η ψυχική και η φυσική μας προετοιμασία είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε καταστάσεις που θα μας επηρρεάσουν και ίσως να μας καταστρέψουν.
Είμαστε έτοιμοι για την επόμενη ημέρα;

Είμαστε έτοιμοι να δούμε όσα θα συμβούν;

Είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τα ανθρωπόμορφα αρπακτικά που κατακλύζουν τον πλανήτη;
Είμαστε έτοιμοι να κατανοήσουμε τα γεγονότα που έρχονται καλπάζοντας;
Είμαστε έτοιμοι να θέσουμε νέα όρια φυσικής αντοχής και ψυχικού σθένους στους εαυτούς μας;

Γεωργίου Μιχαήλ
ΠηγήΑΝΕΞΗΓΗΤΑ: Είμαστε έτοιμοι για όσα πρόκειται να συμβούν;

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.....ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ,,,(ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ????)

Δείτε βίντεο με όλα τα παραπάνω: Σημαντικές αποκαλύψεις
Το βίντεο το βρήκαμε εδώ: http://youtu.be/P6DSGl7Vb5w


(ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΠΡΕΜΟΥΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ????) 
Οι γονείς πρέπει να έχουν βασική τεχνολογική κατάρτιση, για κάθε συσκευή που βάζει το παιδί του, στο αυτί του (κινητά), πάνω στα πόδια του και τα γεννητικά του όργανα (laptop) κλπ.
Η χώρα μας για να διώξει τους σατανάδες, θέλει γνώση, ομαδική βραδινή προσευχή και καμπάνες να ηχούν την ημέρα... διαδώστε το!!!

Κατεβάστε δωρεάν υπέροχα βιβλία ή έρευνές μας:
http://www.scribd.com/my_document_collections/3244615
Μόλις δείτε έναν φτωχό να ψάχνει τα σκουπίδια, δώστε του 5-10 ευρώ και μην το πείτε πουθενά... 
Αυτά τα 5 ευρώ, αυτήν την εποχή, είναι Χρυσάφι, σε σχέση με προηγούμενα έτη.
Για αυτό λένε οι Πατέρες μας, πως στην εποχή μας, είναι πιο «εύκολο» να γίνεις αρεστός στον Κύριο και να διαγραφούν με μιας οι αμαρτίες μας… 
Ζούμε την εποχή των ασύμμετρων απειλών και δοκιμασιών μας… και πρέπει να είμαστε ενωμένοι!
ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ...
Όλοι έχουμε από αυτήν... απλά μερικοί την αφήνουμε να μας την μαυρίζουν... και είναι το μόνο που αξίζει σε αυτήν την εποχή, ο απόηχος μίας καλής πράξης και η συχνή μελέτη των Αγίων Γραφών μας.

Εγγραφείτε στο ιστολόγιό μας, προβάλετε τον ιστοχώρο μας, για να δυναμώσουμε την φωνή μας!!! Ο Καιρός έφθασε… και ξεκινά το μάζεμα της σοδιάς...
...Το βράδυ έχω βρει έναν ωραίο τρόπο να κοιμάμαι. Τους συγχωρώ έναν-έναν όλους και προσεύχομαι για όλους και είναι πολλοί…
Καληνύχτα και Καλημέρα σας. Μία νέα εποχή μπορεί να ανατείλει!
Με εκτίμηση, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
Και μετά μερικοί ακόμη δεν πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν χημικά για κλιματική αλλαγή...



Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2013/07/digea-project-mannequin.html#ixzz2Xusoe3h3

Μυστηριώδεις αντικείμενο 5.000 ετών φαίνεται να είναι μέρος ενός αρχαίου αγνωστου προηγμένου μηχανισμού

Μυστηριώδεις αντικείμενο 5.000 ετών φαίνεται να είναι μέρος ενός αρχαίου αγνωστου προηγμένου μηχανισμού

Μυστηριώδες κομμάτι προηγμένης τεχνολογίας που θα μπορούσε να ξαναγράψει την ιστορία.
Οι επιστήμονες δεν είναι βέβαιοι με τι έχουν να κάνουν
Οι ερευνητές δεν είναι ακόμα σίγουροι με τι είδους ασυνήθιστο αντικείμενο ασχολούνται ...
Αυτό το περίεργο αντικείμενο που δημιουργήθηκε πριν από 5.000 χρόνια φαίνεται να είναι μέρος ενός αρχαίου άγνωστου προηγμένου μηχανισμού.
Τον Ιανουάριο του 1936, ένας παράξενος δίσκος ήρθε στο φως στην άκρη του οροπέδιου της Βόρειας Σακκάρα, περίπου 1,7 χλμ βόρεια από την Πυραμίδα του Djoser στην Αίγυπτο. Ο δίσκος από σχιστόλιθο παραμένει ανεξήγητο μυστήριο. Η ανακάλυψη του μυστηριώδους προϊστορικού τεχνουργήματος, που πολλοί θεωρούσαν ως μια συσκευή, έγινε στο λεγόμενο Μασταμπά του Sabu (Tomb 3111, c. 3.100-3.000 π.Χ.) από έναν διάσημο, Βρεταννό αιγυπτιολόγο τον Walter Bryan Emery (1902-1971). Ο Sabu ήταν γιος του Φαραώ Aneddzhiba (πέμπτος κυβερνήτης της πρώτης δυναστείας της αρχαίας Αιγύπτου) και ανώτερος υπάλληλος ή διαχειριστής μιας πόλης ή επαρχίας, ενδεχομένως, που ονομάζεται "αστέρι της οικογένειας του Horus".
Ο ταφικός θάλαμος δεν είχε κλιμακοστάσιο και η ανωδομή του ήταν εντελώς γεμάτη με άμμο και λίθινα αγγεία, μαχαίρια πυριτόλιθου, βέλη, μερικά χάλκινα εργαλεία και ενδιαφέροντα θραύσματα σχιστολιθικών μπολ.
Αυτό το περίεργο αντικείμενο που δημιουργήθηκε πριν από 5.000 χρόνια φαίνεται να είναι μέρος ενός αρχαίου άγνωστου προηγμένου μηχανισμού. Η ανακαλυφθείσα συσκευή που ονομάζεται Δίσκος Σχιστόλιθου, είναι περίπου 61 εκατοστά σε διάμετρο (24 ίντσες), ένα εκατοστό πάχος, και 10,6 εκατοστά (4,2 ίντσες) στο κέντρο. Κατασκευάστηκε από άγνωστο και το πολύ εύθραυστο και ευαίσθητο υλικό απαιτεί πολύ κουραστικό σκάλισμα, η παραγωγή του οποίου προκαλεί έκπληξη σε πολλούς τεχνίτες ακόμη και σήμερα.
Τώρα ανακύπτουν πολλά σημαντικά ζητήματα.
Ποια ήταν η αρχική λειτουργία της συσκευής;
Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι το αντικείμενο δεν είναι ένας τροχός, γιατί ο τροχός εμφανίστηκε στην Αίγυπτο το 1500 π.Χ., κατά την 18η δυναστεία.
Εάν ο δίσκος σχιστόλιθου είναι στην πραγματικότητα ένας τροχός αυτό θα σήμαινε ότι οι αρχαίοι Αιγύπτιοι κατείχαν τη γνώση του τροχού περίπου από το 3000 π.Χ., κατά τη διάρκεια της πρώτης δυναστείας! Αυτό θα απαιτήσει οι Αιγυπτιολόγοι να ξαναγράψουν κάποια βιβλία ιστορίας.
Εάν ο δίσκος σχιστόλιθου δεν είναι ένας τροχός, ούτε διαμορφώθηκε μετά τον τροχό, τι είναι τότε;
Μερικοί επιστήμονες προτείνουν ότι η εύθραυστη φύση ενός τέτοιου περίτεχνα σκαλισμένου πέτρινου αντικείμενου περιορίζει σε μεγάλο βαθμό την πρακτική χρήση του και προτείνει μια καθαρά διακοσμητική λειτουργία, για θρησκευτικό ή άλλο τέτοιο τελετουργικό σκοπό.
Φυσικά, ορισμένοι πιστεύουν ότι η συσκευή αυτή εξυπηρετούσε και άλλο σκοπό, το να ελέγχεις με τα πόδια το λυχνάρι.
Ωστόσο, οι επικριτές αυτής της θεωρίας υποστηρίζουν ότι ο τριών λεπίδων τελετουργικός λαμπτήρας είναι σχεδόν αδύνατο, λόγω του σχήματος και της καμπυλότητας των πετάλων του, που φαίνεται να υποδηλώνει μια λειτουργία, να χρησιμοποιήθηκε για διακόσμηση.
Μήπως οι αρχαίοι Αιγύπτιοι είχαν τεχνολογία ανώτερη από τη σημερινή;
Υπάρχει μια επιλογή που είναι ακόμη πιο δύσκολη, δηλαδή ότι έχουμε να κάνουμε με κάποιο είδος άγνωστης αρχαίας προηγμένης τεχνολογίας.
Είναι δυνατόν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι να είχαν τεχνολογία ανώτερη από τη σημερινή;
Ο Αιγυπτιολόγος Cyril Aldred κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, ανεξάρτητα από το ποιο είναι το αντικείμενο, που είχε χρησιμοποιηθεί ή τι αντιπροσώπευε, ο σχεδιασμός του ήταν χωρίς αμφιβολία, ένα αντίγραφο προηγούμενου, πολύ μεγαλύτερου μεταλλικού αντικείμενου.
Γιατί οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έκαναν τον κόπο να σχεδιάσουν ένα αντικείμενο με μια τέτοια σύνθετη δομή πάνω από 5.000 χρόνια πριν;
Πώς θα μπορούσε ένας πολιτισμός που χρησιμοποιούσε συνήθως σμίλες για τη διαμόρφωση των βράχων να έχει μάθει μια τεχνική που να δημιουργεί ένα τόσο λεπτό υλικό σε αυτό το εξαιρετικό επίπεδο;
Γιατί οι αρχαίοι Αιγύπτιοι επένδυσαν χρόνο και δεξιότητες που απαιτούνται για να δημιουργήσουν αυτό το αντικείμενο αν δεν εξυπηρετούσε ένα πολύ σημαντικό, συγκεκριμένο σκοπό;
Προφανώς ο δίσκος σχιστόλιθου είναι ένα αντικείμενο που έπαιξε σημαντικό ρόλο πριν από 5.000 χρόνια. Οι Αιγυπτιολόγοι προσφέρουν μια σειρά από θεωρίες που προσπαθούν να εξηγήσουν τη χρησιμότητα του δίσκου, αλλά προς το παρόν κανείς δεν μπόρεσε να εξηγήσει την πολύπλοκη δομή του αντικειμένου.
Ο Φουτουριστικός σχεδιασμός του δίσκου από σχιστόλιθο συνεχίζει να βασανίζει όλους όσους το έχουν δει.
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι αυτό το ιδιότυπο αντικείμενο συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο περίπλοκα Αιγυπτιακά και αρχαία μυστήρια και υπάρχουν πολλά αναπάντητα ερωτήματα. .
Ο δίσκος από σχιστόλιθο βρίσκεται σήμερα στο Μουσείο του Καΐρου.

Wiki Leaks - Έγγραφο φωτιά: Συζήτηση μεταξύ αξιωματούχων επιβεβαιώνει νοήμων ζωή σε άλλους πλανήτες!

νοήμων ζωή σε άλλους πλανήτες!
Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση να τερματιστούν οι εχθροπραξίες μεταξύ των κρατών. Πρέπει να λυθούν οι διαφορές των ανθρώπων προτού προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα φαίνεται να εννοείται συμπερασματικά.Πρέπει να λυθούν οι διαφορές των ανθρώπων προτού προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα φαίνεται να εννοείται συμπερασματικά. Ότι υποστηρίζω εδώ και χρόνια. Δεν μπορούμε να περάσουμε στο επίπεδο 2 αν δεν τερματιστούν όλες οι εχθροπραξίες και η απληστία για πλούτο και δύναμη κάποιωνανθρώπων, οργανισμών ή εταιρείων.
Όταν ξεπεράσουμε την ανθρώπινη ματαιοδοξία τον εγωισμό και λειτουργήσουμε από κοινού, με γνώμονα το συμφέρον του πλανήτη μας, τότε ολόκληρος ο ανθρώπινος πολιτισμός θα είναι έτοιμος να κάνει επίσημα την πρώτη επαφή.
Το άσχημο σενάριο της παραπάνω υπόθεσης είναι οτι οι παγκοσμιοι σφετεριστές δεν πρόκειται να παραμερήσουν το χρήμα και να γίνουν ξαφνικά ιδεολόγοι σώζοντας τους λαούς της γης... Θα επιδιώξουν ακόμα και έναν παγκόσμιο πόλεμο προκειμένου να αφανιστεί η μεγαλύτερη μάζα των ανθρώπων.... και έπειτα να υλοποιηθεί η παραπάνω σκέψη, θέτοντας τους εαυτούς ξανά κυρίαρχους και μια ελίτ "σκλάβων" που θα αποτελέσει τον πληθυσμό του πλανήτη.
Βέβαια υπάρχει πάντα η πιθανότητα ο γήινος πολιτισμός να αυτοκαταστραφεί όπως τόσοι άλλοι και να μην μπορέσει ποτέ να έρθει σε επαφή με κάποιον εξωγήινο πολιτισμό. Happy End δεν υπάρχει μόνο η σκληρή πραγματικότητα, ή ξεπερνάμε τα προβλήματα ή καταστρεφόμαστε. Γι αυτό και στο έγγραφο επισημαίνεται ότι ο πόλεμος είναι πολύ επικίνδυνος.
Tώρα ίσως κάποιοι αναρωτηθούν πως και γιατί κάποιος Δήμαρχος στο Αφγανιστάν έκανε μια συζήτηση τέτοιου είδους με τον Πρέσβη... Πόσο σίγουροι είστε ότι ο πόλεμος στο Αφγανιστάν έγινε για τους λόγους που ανακοίνωσαν;
Wiki Leaks - Έγγραφο φωτιά: Συζήτηση μεταξύ αξιωματούχων επιβεβαιώνει νοήμων ζωή σε άλλους πλανήτες! ΠΗΓΗ

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ

  ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΩΝ

« Έχουμε να κάνουμε με ένα μυστήριο που βρίσκεται πέρα από την κοινή λογική.» Δρ. Γκοχέντ, του Πανεπιστημίου του Καΐρου.
Αυτό το μυστήριο λοιπόν, τις αινιγματικές Πυραμίδες, θα προσπαθήσουμε να ξεδιαλύνουμε  ταξιδεύοντας στο παρελθόν συλλέγοντας γεγονότα, θρύλους και αποτελέσματα από έρευνες. Πότε κατασκευάστηκαν και από ποιον; Με τι υλικά και μέσα ; Και τέλος, ποιος ο λόγος κατασκευής τους;
Αρκετοί αρχαιολόγοι, ερευνητές και συγγραφείς, έχουν διατυπώσει άπειρες φορές τα παραπάνω ερωτήματα σχετικά με τις πυραμίδες της Αιγύπτου. Τα πράγματα ίσως είναι πολύ πιο πολύπλοκα απ’ ότι αρχικά φαίνεται. Και ξεκινάω με το πρώτο ερώτημα: πότε πραγματικά κατασκευάστηκαν; Πολλοί ερευνητές πιστεύουν πως οι πυραμίδες ( μαζί με την  Σφίγγα) κατασκευάστηκαν γύρω στο 2.800 π.Χ. και από τις δυναστείες των Φαραώ. Είναι όμως έτσι; Μάλλον όχι, αφού πλήθος από ευρήματα και αποκαλύψεις, μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως οι πυραμίδες είναι παλαιότερες απ’ όσο νομίζουμε.
   Κατ’ αρχήν αξίζει να αναφερθεί ότι σε κανένα κείμενο των Αιγυπτίων, δεν αναφέρεται τίποτα για τον τρόπο κατασκευής των πυραμίδων. Οι Αιγύπτιοι-αν υποθέσουμε πως ήταν οι κατασκευαστές- δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να εξηγήσουν τον τρόπο κατασκευής των πυραμίδων; Προσωπική μου γνώμη είναι πως δεν μπορούσαν να τον εξηγήσουν, αφού οι πυραμίδες προϋπήρχαν των Αιγυπτίων. Αναφέρω μερικούς ιστορικούς και ερευνητές που με βεβαιότητα μας δείχνουν τον πραγματικό χρόνο κατασκευής των πυραμίδων καθώς και τους πιθανούς κατασκευαστές των :
 
 Ο Άραβας ιστορικός  Αμπού Μπάχλι μεταφράζοντας τις επιγραφές που βρίσκονται στο εσωτερικό της μεγάλης πυραμίδας, συμπεραίνει πως αυτές κατασκευάστηκαν την εποχή που ο αστερισμός της Λύρας βρισκόταν στον αστερισμό του Καρκίνου, δηλαδή γύρω στο 73.000 π.Χ., την εποχή του θεού Ουρανού. Μέχρι στιγμής, οι θεωρίες του παραμένουν ανοιχτές.
  Ο  Ιμπ Μπαλούσι τοποθετεί την κατασκευή της πυραμίδας το 25.000, εποχή του θεού Κρόνου, με αρχιτέκτονα τον θεό Ερμή. Είναι γνωστή δε η λατρεία των Αιγυπτίων προς τον Έλληνα θεό ( ας θυμηθούμε και τον Ερμή τον Τρισμέγιστο) .
   Επίσης, ο Ηρόδοτος γράφει πως οι πυραμίδες κατασκευάστηκαν πριν το 11.000 και τέλος, ο Άραβας Αλ Μασούντι γράφει πως κατασκευάστηκαν από τον Μεγάλο Σουρίντ (Σείριο) το 10.000.
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Η μεγάλη πυραμίδα του Χέοπα – που είναι και η μεγαλύτερη από όλες- αποτελείται από 2.300.000 ογκόλιθους βάρους από 3 ως 18 τόνους. Η κοπή όμως των ογκολίθων γίνεται με σιδερένια εργαλεία ενώ οι Αιγύπτιοι και μετά το 2.800 είχαν χάλκινα οπότε δεν μπορούσαν να κόψουν τις πέτρες. Ο αρχαιολόγος Έβανς, που ανακάλυψε τα ανάκτορα της Κνωσού στην Κρήτη, είπε ότι βρήκε ευρήματα κάτω από τα ανάκτορα που βεβαιώνουν την χρήση σιδήρου από το 10.000 π.Χ. από τους Κουρήτες ή Κρήτες.  Επίσης, ακόμα αίνιγμα παραμένει ο αριθμός του εργατικού δυναμικού. Ο Χέοπας βασίλεψε για 22 χρόνια και 11 μήνες ακριβώς και σύμφωνα με τους ιστορικούς έφτιαξε την πυραμίδα ώστε να «βασιλέψει εκεί μετά τον θάνατό του, στον κόσμο των νεκρών». Αν υποθέσουμε ότι οι εργάτες δούλευαν 7 ημέρες την εβδομάδα και έκοβαν 100 ογκόλιθους την ημέρα (!), τότε για την κοπή των 2.300.000 τεμαχίων θα χρειάστηκαν το λιγότερο 62 χρόνια αδιάκοπης εργασίας. Δηλαδή ο Χέοπας για να προλάβει τον τάφο του , θα έπρεπε να κόβει τριπλάσιους ογκόλιθους με τριπλάσιο αριθμό εργατών! Μια εξήγηση που θεωρείται ως πιθανή, είναι οι πέτρες να μην κόπηκαν αλλά να κατασκευάστηκαν επί τόπου, μέσα σε τεράστια καλούπια. Κάτι τέτοιο όμως απαιτεί γνώσεις άριστης γεωμετρίας και χημείας, κάτι που την εποχή της κατασκευής των πυραμίδων, κατείχαν μόνο οι Έλληνες.
    Όσον αφορά τους λόγους κατασκευής, τα πράγματα είναι το ίδιο ανεξήγητα. Η θεωρία που επικρατούσε μέχρι στιγμής, ήταν φυσικά πως χρησίμευαν για τάφοι των Φαραώ.  Και αυτή όμως αντικρούεται από κάποια ευρήματα στο χώρο των ανασκαφών στη Γκίζα, αφού δεν βρέθηκαν ούτε μούμιες ούτε επιγραφές ούτε τίποτε άλλο. Και πάλι η πυραμίδα του Χέοπα βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής. Δεν χρησίμευε για τάφος και έχει τα παρακάτω αριθμητικά χαρακτηριστικά : αποτελεί πρώτο μεσημβρινό και οι διαστάσεις της είναι υποπολλαπλάσια της
1.   Πρόκειται για γεωδαιτικό σημείο, αφού απόστασης των δύο πόλων ( όχι των μαγνητικών) της γης.
2.  Αποτελεί αστρονομική αναφορά της ακριβούς διαρκείας ενός αστρικού έτους, των αποστάσεων μεταξύ γης-ήλιου και γης- σελήνης.
3.   Είναι μνημείο αφιερωμένο στον αριθμό π=3,14 και στον αριθμό φ=1.618, την γνωστή Χρυσή Τομή. Η ακρίβεια γενικά των μνημείων, είναι σχεδόν…βασανιστική.
Επίσης στις πυραμίδες υπάρχουν στους υποτιθέμενους νεκροθαλάμους και…αεραγωγοί ( σύμφωνα με τους Αιγυπτίους αρχαιολόγους) με μια σημαντική λεπτομέρεια: φαίνεται να έχουν τέτοια κατεύθυνση ώστε να «βλέπουν» συγκεκριμένους αστερισμούς! Στο θάλαμο του βασιλέως οι αεραγωγοί είναι στραμμένοι προς τον αστερισμού του Δράκοντα και του Ωρίωνα , μήπως τότε συμβαίνει κάτι άλλο;
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ
 Οι Ελληνικές πυραμίδες υπάρχουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδος και σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει, η χρονολόγησή τους ξεπερνά αυτές των Αιγυπτίων κατά χίλια χρόνια. Είναι βέβαιο πως έγιναν από αυτόχθονες Έλληνες (γήινους ή εξωγήινους, δεν το ξέρουμε, αν και πιστεύεται το δεύτερο). Στον ελληνικό χώρο, έχουν επίσημα καταγραφεί πάνω από είκοσι και βρίσκονται ανάμεσα στην Φθιώτιδα , στον Παρνασσό και στην Εύβοια. Η πιο γνωστή πυραμίδα, είναι φυσικά «η πυραμίδα του Ταϋγέτου»  που βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο στο ομώνυμο βουνό. Το τέλειο γεωμετρικό της σχήμα δεν αφήνει καμιά αμφιβολία πως πρόκειται για τεχνητό έργο.
  Οι Έλληνες ήσαν οι κατασκευαστές των μνημείων, όπως αναφέρουν και τα περισσότερα από τα «άγνωστα» αρχαία πολυεθνικά κείμενα. Γνωστή είναι και η περίπτωση του Θαλή του Μιλήσιου, όταν τον κάλεσαν οι Αιγύπτιοι να μετρήσει ο ύψος των πυραμίδων διότι οι ίδιοι δεν μπορούσαν! Να συμπληρώσω ότι το όνομα «Αίγυπτος» είναι ελληνικό , προέρχεται από τις λέξεις Αιγαίο + Ύπτιο δηλ. πεδινό Αιγαίο ή Αιγηίς + Υπτίως = Αίγυπτος δηλ. πεδινή Αιγηίδα. Οι Αιγύπτιοι ονόμαζαν την χώρα τους Κεμ Χαμ= Μαύρη Γη. Για κάποιο λόγο όμως επικράτησε η ελληνική λέξη.
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ
  Η εξερεύνηση όμως των πυραμίδων, δεν ήταν πάντα μια εύκολη δουλειά. Στην προσπάθεια αναζήτησης και διαλεύκανσης των μυστηρίων, πολλοί ήταν αυτοί που έχασαν και την ζωή τους ακόμα. Από τους 42 αρχαιολόγους που τόλμησαν να ταράξουν τον αιώνιο ύπνο του Φαραώ Χέοπα, οι 36 βρήκαν τον θάνατο. Οι επιστήμονες λένε πως οι θάνατοι αυτοί οφείλονται σε δύο λόγους:
1)  Επειδή οι χώροι των πυραμίδων παρέμειναν κλειστοί για πολλά χρόνια και επειδή ο χώρος των πυραμίδων – ως επί το πλείστο- είναι υγρός, αναπτύχθηκαν μικροοργανισμοί και βλαβεροί μύκητες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να προσβληθούν από ανίατες ασθένειες οι ερευνητές.
2)   Από την μέτρηση που έγινε με άνθρακα 14, βρέθηκαν ανεξήγητες ποσότητες ραδιενέργειας στο εσωτερικό των πυραμίδων. Αυτή φαίνεται να ευθύνεται λοιπόν για τους θανάτους.
Ωστόσο, υπάρχει και μια τρίτη εκδοχή: οι θάνατοι αυτοί να προέρχονται από τις κατάρες των Αιγυπτίων, σε περίπτωση που ο «βέβηλος» και εν αγνοία ερευνητής παραβίαζε τον ιερό χώρο. Στην πυραμίδα του βασιλιά Τουταγχαμών, που πέθανε σε ηλικία 17 ετών, υπάρχει στην είσοδο σαφή προειδοποίηση : « Ω ξένε, σεβάσου τον ιερό μας χώρο. Ο βασιλιάς μας ζει, δεν πέθανε, και το μόνο που ζητάει από εσένα ως δείγμα σεβασμού, είναι να ψελλίσεις το όνομά του καθώς μπαίνεις στο άβατο.» Η μειοψηφία των ερευνητών και των επισκεπτών, είτε από φόβο είτε από ευλάβεια, σέβεται και αποδέχεται το αίτημα του νεκρού βασιλιά. Όσοι όμως έλαβαν την προειδοποίηση αυτή σαν αστείο, δεν στάθηκαν κι ιδιαίτερα τυχεροί. Αρκετοί πέθαναν με το που έμπαιναν στην πυραμίδα και έμεναν κοκαλωμένοι με ένα βλέμμα φρίκης, σαν να είχαν αντικρίσει τον ίδιο τον Σατανά. Οι γύρω τους όμως δεν καταλάβαιναν τίποτα. Άλλοι πέθαιναν μετά από καιρό και συνήθως μαζί τους πέθαινε την ίδια στιγμή και από άγνωστη αιτία, το αγαπημένο τους κατοικίδιο ζώο, ακόμα κι αν βρισκόταν σε μεγάλη απόσταση! Σήμερα, δεν υπάρχουν επίσημα αναφορές για «κρούσματα κατάρας». Τέλος, να σημειώσω πως οποιαδήποτε προσπάθεια φωτογράφησης ή βιντεοσκόπησης των εσωτερικών χώρων της πυραμίδας, κατέληγε συχνά σε αποτυχία.
 
Η ΣΦΙΓΓΑ
Η Σφίγγα κατασκευάστηκε την ίδια εποχή με τις πυραμίδες και μαρτυρεί κάποιο πολύ σημαντικό γεγονός που συνέβη τότε: την αλλαγή της νέας εποχής. Ασφαλώς πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται γιατί έχει το σχήμα αυτό. Λοιπόν, η πιο πιθανή εξήγηση είναι πως την εποχή της κατασκευής της Σφίγγας (περί του 11.000) , το ηλιακό μας σύστημα άφηνε τον αστερισμό της Παρθένου (κεφάλι γυναίκας) και εισερχόταν στον αστερισμό του Λέοντα (σώμα λιονταριού). Αυτό είναι επιστημονικώς επιβεβαιωμένο. Έτσι, ίσως να κατασκευάστηκε αυτό το μνημείο για συμβολικούς μόνο λόγους. Και κάτι παράξενο (λες και όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν!!): αν παρατηρήσει κάποιος προσεχτικά το μνημείο της Σφίγγας, θα δει ότι το πάνω μέρος ( το κεφάλι ) είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι το υπόλοιπο σώμα  . Υπάρχει η πιθανότητα να προστέθηκε ή να επισκευάστηκε ή ακόμα και να άλλαζε μορφή ανάλογα με την εποχή; Ποιος ξέρει…

Η κατάρα στον τάφο του Τουταγχαμών

Η ανακάλυψη του τάφου του φαραώ Τουταγχαμών έγινε το 1922 από τον Βρετανό αρχαιολόγο Χάουαρντ Κάρτερ, στην Κοιλάδα των Βασιλέων. Ήταν ο τελευταίος από τους 69 συνολικά τάφους που ανακαλύφθηκαν εκεί και ο μόνος που δεν είχε συληθεί για αυτό και τα κτερίσματα που βρέθηκαν προκάλεσαν παγκόσμια κατάπληξη!Παρόλο που ο Τουταγχαμών δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστός όταν βασίλευε, τα πολύτιμα αντικείμενα που βρέθηκαν μέσα στο φέρετρο του και στους γύρω χώρους , τον κατέταξαν στην κορυφή του ενδιαφέροντας!Το σώμα του ήταν τυλιγμένο με λινά πανιά, ενώ το κεφάλι του καλυπτόταν από μια εντυπωσιακή ολόχρυση μάσκα (στη φωτογραφία κάτω δεξιά) που έμεινε στην ιστορία ως "η μάσκα του Τουταγχαμώνα".Στην ταφική αίθουσα υπήρχε η λάρνακα, δηλαδή το χρυσό εσωτερικό φέρετρο του βασιλιά. Το φέρετρο αποτελείται από το μασίφ χρυσό με μήκος 16, πλάτος 10 και ύψος 9 πόδια. Γύρω γύρω υπήρχαν αναπαραστάσεις του βασιλιά με τις θεότητες.Στο βίντεο μπορείτε να δείτε το εσωτερικό του τάφου του:


Η κατάρα του φαραώ!
Η ανακάλυψη του τάφου του όμως συνοδεύτηκε από τον αιφνιδιαστικό θάνατο αρκετών ανθρώπων οι οποίοι είχαν άμεση σχέση με τις ανασκαφές. Αποτέλεσμα, να αρχίσει να γίνεται λόγος για την "κατάρα του Φαραώ". Για δεκαετίες επικράτησε η άποψη πως όποιος ασχολείται με τον Τουταγχαμώνα, πέρνει πάνω του την κατάρα!Ίσως σε αυτό να οφείλεται το γεγονός πως μέχρι και σήμερα είναι δεκάδες τα αναπάντητα ερωτήματα γύρω από τον Τουταγχαμώνα: από πού καταγόταν, ποιός πραγματικά ήταν, από τι πέθανε, είναι μόνο μερικά από αυτά.

Τεστ dna σε 16 μούμιες!
Πριν από λίγες ημέρες δημοσιεύθηκαν στην Επιθεώρηση της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης κάποια πρώτα αποτελέσματα ερευνών που με την βοήθεια της προηγμένης τεχνολογίας προσπαθεί να φωτίσει το μυστήριο του Τουταγχαμώνα.Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, πέθανε το 1.324 π.Χ. σε ηλικία μόλις 19 ετών αφού βασίλευσε επί εννέα συναπτά έτη στην αρχαία Αίγυπτο. Η νέα έρευνα οφείλεται στον ""τολμηρό" Δρ. Ζάχι Χαουάς ο οποίος είναι γενικός γραμματέας αρχαιοτήτων της Αιγύπτου στο Μουσείο του Καϊρου. Προκειμένου να διαπιστώσει την καταγωγή της οικογένειας του Τουταγχαμών, ο Δρ. Ζάχι Χαουάς επί 18 μήνες έκανε γενετικά τεστ (εξετάσεις Dna) σε 16 μούμιες της 18ης δυναστείας των αρχόντων.Ανάμεσά τους η μούμια του Τουταγχαμών αλλά και δύο μουμιοποιημένων εμβρύων που βρέθηκαν στον ταφικό θάλαμό του και για τα οποία αρκετοί ιστορικοί και αρχαιολόγοι έχουν εκφράσει την πεποίθηση ότι θα μπορούσαν να ήταν τα παιδιά του – με τη διαφορά ότι μέχρι σήμερα δεν είχαν βρει τον τρόπο για να το πιστοποιήσουν - .

Ποιος ήταν ο Φαραώ Τουταγχαμών;
Σύμφωνα λοιπόν με τον επικεφαλής της έρευνας, το πιο πιθανό είναι ο φαραώ Τουταγχαμών να ήταν ο γιος του φαραώ Ακενατόν, σύζυγος της βασίλισσας Νεφερτίτης, ενώ έχουν βρει από τις αναλύσεις του dna ποια ήταν η μητέρα του.Έχουν βρει δηλαδή με ποια μούμια έχει κοινά στοιχεία dna, με τη διαφορά ότι εκείνη δεν έχει αναγνωριστεί σαν πρόσωπο παρά έχει έναν κωδικοποιημένο αριθμό. Ο Δρ. Ζάχι Χαουάς ανέφερε σχετικά με την συγκεκριμένη ανακάλυψη: «Είναι πολύ συναρπαστικό! Θα γνωρίζουμε ποιος ήταν ο βασιλιάς Τουταγχαμών».

Η ελονοσία σκότωσε τον Τουταγχαμών 
Φως σε ένα αρχαιολογικό μυστήριο το οποίο αναζητεί απάντηση εδώ και 33 αιώνες, τα ακριβή αίτια θανάτου του διάσημου φαραώ Τουταγχαμών, υποστηρίζουν ότι έριξαν έπειτα από μακρόχρονες έρευνες και τεστ DΝΑ επιφανείς αιγυπτιολόγοι. Ο 19χρονος φαραώ πέθανε πιθανότατα από ελονοσία, την οποία όμως «υποβοήθησαν» ένα βαρύ κάταγμα στο πόδι και η γενικότερη εξασθένηση του οργανισμού του. Πάντως δεν δολοφονήθηκε: την «ύποπτη» τρύπα στο κρανίο της μούμιας του δεν άνοιξαν κάποιοι αδίστακτοι βασιλοκτόνοι αλλά αιγύπτιοι ταριχευτές.

Μια σειρά αξονικές τομογραφίες και γενετικές εξετάσεις όχι μόνο της δικής του μούμιας αλλά και άλλων δέκα ταριχευμένων συγγενών του της βασιλικής γενεάς έδειξαν ότι η περίφημη «κατάρα του Τουταγχαμών» μπορεί να ήταν... οικογενειακή: ο φαραώ γεννήθηκε με στραβά πόδια και άλλα σοβαρά σκελετικά προβλήματα και πιθανότατα περπατούσε από παιδί με μπαστούνι, όπως αποδεικνύεται και από την ανακάλυψη πολλών τέτοιων βοηθημάτων. Σαν να μην έφτανε αυτό, λίγο προτού πεθάνει έσπασε το πόδι του και το κάταγμα φαίνεται ότι δεν γιατρεύτηκε ποτέ: ο θάνατός του μάλλον επήλθε από τον συνδυασμό μόλυνσης και ελονοσίας.

Η διάγνωση αυτή έγινε χάρη σε γενετικά τεστ που αποκάλυψαν μια σειρά κληρονομικές δυσπλασίες στην οικογένεια του Τουταγχαμών, όπως η ασθένεια Κohler, η οποία καταστρέφει τα κύτταρα των οστών. Οι νέες αξονικές τομογραφίες αποκαλύπτουν ότι ο Τουταγχαμών έπασχε από τουλάχιστον δύο συγγενείς ανωμαλίες: υπερωιοσχιστία, μια κατασκευαστική ανωμαλία του ουρανίσκου, από την οποία έπασχε και ο πατέρας του, καθώς και από στρεβλοποδία, μια πάθηση που είχε ταλαιπωρήσει και τον παππού του. Είναι ακριβώς η στρεβλοποδία που ανάγκαζε τον νεαρό φαραώ να στηρίζεται σε μπαστούνι, μέχρι που υπέστη το μοιραίο κάταγμα. «Ενα ξαφνικό κάταγμα του ποδιού, πιθανώς από πτώση,ενδέχεται να οδήγησε σε μια επικίνδυνη για τη ζωή του κατάσταση όταν εκδηλώθηκε ελονοσία» σημειώνει η ερευνητική ομάδα. Επικεφαλής των ερευνητών είναι ο κορυφαίος αιγύπτιος αρχαιολόγος Ζάχι Χαουάς, υπεύθυνος Αιγυπτιακών Αρχαιοτήτων στο Μουσείο του Καΐρου, ενώ βασικός σπόνσορας είναι το αμερικανικό τηλεοπτικό κανάλι Discovery Channel, που λέγεται ότι έδωσε 5 εκατ. δολάρια για την ετεροχρονισμένη «αυτοψία».

«Οι έρευνες δείχνουν ότι η πιθανότερη αιτία του θανάτου του Τουταγχαμών είναι η ανεπαρκής κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς των οστώνσε συνδυασμό με την ελονοσία» γράφει ο κ. Χαουάς. Η έρευνα, που θα δημοσιευθεί σήμερα, Τετάρτη, στην Επιθεώρηση του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου, διήρκεσε δύο χρόνια και θεωρείται η λεπτομερέστερη που έγινε ποτέ για το θέμα. Αποκαλύπτει όχι μόνο τα προβλήματα υγείας του 19χρονου ανάπηρου και ασθενικού Τουταγχαμών αλλά και την αιμομεικτική καταγωγή του, η οποία ίσως να συνδέεται και με τα προβλήματα υγείας του.

Πατέρας του, αποδεδειγμένα πλέον, ήταν ο Ακενατών, ο «αιρετικός» φαραώ που μάταια προσπάθησε να καθιερώσει τον μονοθεϊσμό στη θέση των πανάρχαιων ζωόμορφων αιγυπτιακών θεοτήτων, προκαλώντας τη βίαιη αντίδραση του ιερατείου. Μητέρα του ήταν η σημερινή «μούμια ΚV35ΥL», κάποια αδελφή του Ακενατών, η ταυτότητα της οποίας παραμένει άγνωστη. Σίγουρα πάντως δεν ήταν παιδί της θρυλικής πρώτης συζύγου του Ακενατών, της βασίλισσας Νεφερτίτης.

Τα αινίγματα φυσικά δεν τελειώνουν εδώ. Οι ερευνητές αναμένεται τώρα να στρέψουν την προσοχή τους στα δύο μουμιοποιημένα βρέφη τα οποία βρέθηκαν μέσα στον τάφο του Τουταγχαμών. Πολλοί αρχαιολόγοι έχουν εκφράσει την άποψη ότι πρόκειται για τα δολοφονημένα παιδιά του βασιλιά που κάποιοι φρόντισαν να τον «συνοδεύσουν» στον τάφο.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ  ΠΗΓΕΣ.

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Ένα παράξενο και διαφορετικό άγνωστο αντικείμενο πάνω από το Καζακστάν - Βίντεο

Ένα παράξενο και διαφορετικό άγνωστο αντικείμενο πάνω από το Καζακστάν - Βίντεο

Στο βίντεο που ακολουθεί φαίνεται ένα φωτεινό αντικείμενο το όποιο υπερίπταται στον ουρανό του Καζακστάν. Το περιστατικό αυτό καταγράφηκε στις 25 Ιουνίου 2013.
Εκατοντάδες άνθρωποι είδαν αυτήν την εκπληκτική και μυστήρια παρατήρηση που παρέμεινε στον ουρανό ορατή για 15 περίπου λεπτά.

Άδωνις Γεωργιάδης: «Αν χρειαστεί, το φθινόπωρο θα κλείσω νοσοκομεία»

Άδωνις Γεωργιάδης: «Αν χρειαστεί, το φθινόπωρο θα κλείσω νοσοκομεία»  


http://www.staparaskinia.gr/2013/06/blog-post_9590.html ΠΗΓΗ



Αποφασισμένος να βρει λύση σε όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τον τομέα της υγείας δηλώνει ο Άδωνις Γεωργιάδης. Σε συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής» προαναγγέλλει δραστικές αλλαγές και τονίζει πως θα προβεί ακόμη και σε κλείσιμο νοσοκομείων αν αυτό κριθεί απαραίτητο.

«Ο βασικός μου στόχος είναι να είμαστε πλήρως έτοιμοι σε ό,τι αφορά τα προαπαιτούμενα. Δεν πρόκειται να ξεφύγει τίποτα. Θα υλοποιηθούν όλες οι δεσμεύσεις που έχει δώσει η χώρα και δεν θα ρισκάρουμε τις επόμενες δόσεις» δηλώνει ο υπουργός Υγείας .

Εξηγεί επίσης ότι έχει καταλήξει στη μέθοδο του «claw back» σε ό,τι αφορά τον ΕΟΠΥΥ, τον συμψηφισμό δηλαδή μεταξύ του ΕΟΠΥΥ και των διαγνωστικών κέντρων και κλινικών και προαναγγέλλει εξονυχιστικούς ελέγχους στο πεδίο των εγκρίσεων δαπανών. Μάλιστα μέσα στο επόμενο 15θήμερο θα προχωρήσει, όπως λέει, σε σαρωτικές αλλαγές στις διοικήσεις των νοσοκομείων.

«Μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχω ελέγξει τα πάντα. Νοσοκομεία, ζημίες, κόστη, χρησιμότητα, κλίνες. Εάν χρειαστεί να κλείσω νοσοκομεία, θα τα κλείσω».

Τέλος στις άμεσες προτεραιότητές του είναι και η αποπληρωμή οφειλών. «Χρωστάμε περίπου 1,7 δισ. θα προχωρήσω πολύ γρήγορα ακόμη και με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, προκειμένου να αποπληρωθούν τα χρέη αυτά» καταλήγει.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ..για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!


Πηγή: Άδωνις Γεωργιάδης: «Αν χρειαστεί, το φθινόπωρο θα κλείσω νοσοκομεία» ~ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ http://www.staparaskinia.gr/2013/06/blog-post_9590.html#ixzz2XgUASFxo

Η ΥΠΟΥΛΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΙ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΙ..

Η ΥΠΟΥΛΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΙ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΙ..

Η φίλη στη δουλειά με συμβούλευε φοβισμένη.
"Στο λέω για το καλό σου, μη κάνεις του κεφαλιού σου, θα χάσεις τη δουλειά σου. Σε έχουν βάλει στο μάτι. Όλοι αυτή τη στιγμή κάνουμε τα στραβά μάτια, ότι μας ζητάνε, και θα κάνουμε κι άλλα. Τι να κάνουμε? Να χάσουμε τη δουλειά μας? Θα τη κρατήσουμε ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ. Να κάνεις το ίδιο. Να σωπαίνεις και να κάνεις ότι σου ζητάνε"
Η Ελλάδα της "ιστορίας επιτυχίας" έχει σκεπαστεί από φόβο. Φόβο στις ψυχές των ανθρώπων. Τι θα απογίνουν. Άνθρωποι που εκπαιδεύονται να νοιώσουν προνομιούχοι ακόμα κι αν καταφέρουν να τσακώσουν τρία κατοστάρικα για μισθό. Άνθρωποι που θα ευγνωμονούν τη τύχη τους αν δεν πεινάνε, αν δεν ζητιανεύουν, αν δεν κοιμούνται στα παγκάκια.
Γραπωμένοι από κάθε είδους δαγκάνες, το σπίτι που θα το χάσουν αν δεν είναι εντάξει τα χαράτσια, η εφορία, η οφειλή στη τράπεζα, η δουλειά που γίνεται σπάνια και θα τη χάνουν ακόμα κι αν κουνήσουν λίγο το δαχτυλάκι χωρίς να το επιτρέπει το αφεντικό...
Η μπάρα των απαιτήσεων έχει μηδενιστεί. Δεν υπάρχουν ούτε απαιτήσεις ούτε δικαιώματα πλέον. Μόνο υποχρεώσεις. Υποχρεώσεις που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να καλυφθούν. Η μάνα μου με κοίταξε με θλίψη και μου είπε
"ξέρεις εγώ έζησα τη κατοχή..νομίζεις πως είμαστε καλύτερα τώρα ? Χειρότερα είμαστε παιδί μου. Ξέρω εγώ τι σου λέω. Στη κατοχή δεν είχαμε να πληρώνουμε ρεύμα. Τα νοίκια είχαν παγώσει. Όλοι οι άνθρωποι ζούσαν σε ρυθμούς πολέμου το ήξεραν. Κι οι απαιτήσεις από το κράτος ήταν μηδενικές. Η έννοια μας να βρούμε φαΐ και τέλος. Δεν απαιτούσε κανείς να πληρώσουμε τίποτα. Τώρα ένας άνεργος ζει το δικό του πόλεμο όπως τότε. Δεν έχει τίποτα κι είναι όλα εχθρικά. Κανείς δεν νοιάζεται αν θα ζήσει ή θα πεθάνει αυτός και τα παιδιά του, κι όμως του ζητάνε να πληρώσει και το ρεύμα, και τα χαράτσια, και τα δάνεια και τον απειλούν συνέχεια. Η πιο μεγάλη κατοχή δεν είναι αυτό?"
Συνειδητοποίησα όλη τη φρίκη κάτω από αυτές τις κουβέντες. Η ιστορία επιτυχίας που γίνεται παράλληλα με τη σφαγή χιλιάδων ανθρώπων, δεν θεωρείται έγκλημα πολέμου. Δεν υπάρχει πόλεμος. Δεν υπάρχει κατοχή φωνάζουν. Είναι λόγια ανεύθυνων πολιτών που δεν βλέπουν τη μάχη που δίνει η κυβέρνηση να καταφέρει να διασώσει.... τις τράπεζες....τα λεφτά των τοκογλύφων. Τη μάχη που δίνει με τους εμπόρους που θα πουλήσει τη πραμάτεια της στο μεγάλο παζάρι.
Όντως δεν είναι πόλεμος για αυτούς. Όμως δίπλα στο παζάρι της επιτυχίας, σέρνονται (στη κυριολεξία σέρνονται πια) εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες τρομοκρατημένοι, τι θα απογίνουν. Με τα νοίκια τους να τρέχουν, με τους φόρους να μετατρέπονται σε απειλή, με τους εκβιαστές να τους ξεγυμνώνουν σιγά σιγά από οποιαδήποτε δικλείδα ασφαλείας. Τη πρώτη κατοικία, το μισθό, τη σύνταξη, την ασφάλιση. Με μια μοναδική εντολή.
Μην τους δείχνετε όλους αυτούς στα κανάλια. Μην δείχνετε όσους πια δεν περπατάνε αλλά σέρνονται. Ομερτά. Όποιος μιλήσει καρατομήθηκε. Δεν πρέπει κανείς να δει τους άθλιους των Αθηνών και πάσης Ελλάδος δίπλα στα μεγάλα γκαλά των Βερσαλιών. Δεν υπάρχουν όλοι αυτοί. Δεν τους ξέρουμε.....
Το μόνο που ξέρουμε είναι πως από το ζουμί τους την ώρα που βράζουν φτιάχνουμε σούπα. Να τη προσφέρουμε στους Σάυλωκ που έχουν κηρύξει ήδη τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο, με το υπερόπλο τους. Το χρέος. Βομβαρδίζουν ανελέητα πάνω στους άμαχους πληθυσμούς, συνέχεια, χωρίς έλεος.
Μα τι είναι όλα αυτά που λέω. Τι φαντασία... Είναι δυνατόν να είναι έτσι? Δεν είναι. Γιατί δεν το είπε η τηλεόραση.
Φανταστείτε πως είναι πράξη αδιανόητη πλέον να φύγεις στη ώρα σου από τη δουλειά, να απαντήσεις σε κάποιον που θα σε λέει μ@λάκα, να περάσει σαν σκέψη από το μυαλό σου να διαμαρτυρηθείς...
Σκέψου τι βαθμός κακουργήματος είναι να μην πληρώσεις.... Οι "δεν έχω να πληρώσω" δεν είναι η αλήθεια χιλιάδων ανθρώπων που τρελαίνονται σιγά σιγά, είναι ασέβεια και ύβρις προς το σύστημα. Γιατί πολύ απλά αν δεν έχεις να πληρώσεις καλύτερα να εξαφανιστείς από το χάρτη.
ΠΕΡΙΣΕΥΕΙΣ. Το μόνο που μπορεί να χρησιμεύσεις, είναι αν σου συμβεί κάτι να μαζεψουν τα όργανά σου. Τίποτα περισσότερο.
Τους κοιτάζω να περιφέρουν το θράσος τους στα κανάλια και σκέφτομαι, είναι λογικό... Τι μπορεί να καταλάβει αυτό το ανθρωπάκι που ζει σε παράλληλο σύμπαν με τους υπόλοιπους. Πως να συνειδητοποιήσει σε τι έγκλημα συμπράττει μέσα στη μωροδοξία του. Εχει μπροστά του ένα χαρτί που γράφει οδηγίες. Αριθμούς. Πλάνα με χρονοδιαγράμματα που πρέπει να πετύχει. Στατιστικές. Δεν υπάρχει κανένα ονοματεπώνυμο αυτοκτονημένου εκεί μέσα. Κανένα ονοματεπώνυμο άνεργου που δεν έχει ούτε να δώσει φαί στο παιδί του, άρρωστου που παλεύει χωρίς φάρμακα, χωρίς ελπίδα, νέου που τα όνειρά του είναι ένα συνεχές κενό, ζητιάνου που στέκεται στην ουρά για ένα πιάτο φαί, τρελαμένου που δεν έχει ύπνο πια ούτε γαλήνη πουθενά.... Δεν υπάρχουν όλα αυτά.
Είναι αόρατα.

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Δείτε την 20χρονη που έβαλε στόχο ζωής να μεταμορφωθεί σε καρτούν - ΕΙΚΟΝΕΣ

Δείτε την 20χρονη που έβαλε στόχο ζωής να μεταμορφωθεί σε καρτούν - ΕΙΚΟΝΕΣ


Ο κόσμος έχει ξεφύγει τελείως!
Η 20χρονη Katie ξοδεύει 233 ευρώτο μήνα και 3 ώρες την ημέρα για μακιγιάζ, προκειμένου να μοιάσει σε ιαπωνικό καρτούν.
Η τάση φαίνεται πως έχει γίνει επιδημία κυρίως στις έφηβες και τις νεαρές κοπέλες.
Η 20χρονη παραδέχεται ότι της έχει γίνει εμμονή να μοιάζει με ζωντανή κούκλα ενώ θεωρεί βαρετή την προσπάθεια της Βαλέριας από τη Ρωσία να μοιάζει στην Barbie.
Μάλιστα δηλώνει πως της αρέσει που την κοιτάνε όλοι στο δρόμο και θέλουν όλοι να βγάλουν μια φωτογραφία μαζί της.

cartoon

cartoon1

cartoon2

a-pistefto: Δείτε την 20χρονη που έβαλε στόχο ζωής να μεταμορφωθεί σε καρτούν - ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΗΓΗ

ΕΧΘΡΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ 20 ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΣ ΜΑΣΟΝΟΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ



https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AiDgOGAUe1Y#at=40 ΠΗΓΗ

Ο σύγχρονος Ελληνικός πόλεμος των ασύμμετρων απειλών σε 30 λεπτά.(ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ)

Ο σύγχρονος Ελληνικός πόλεμος των ασύμμετρων απειλών σε 30 λεπτά.(ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ)

Δείτε σε μόλις 30 λεπτά περίπου, τον σύγχρονο Ελληνικό πόλεμο των ασύμμετρων απειλών, που ζούμε.
Τα πάντα είναι εκμεταλλεύσιμα και εμπορεύονται, το νερό, το χώμα και ο αέρας που αναπνέετε!
Δεν υπάρχει τίποτε για το οποίο οι Εθνικοί μας Προδότες, δεν υπογράψανε και δεν παραχωρήσανε, σε σατανάδες για εκμετάλλευση!
Ακόμη και η υγεία σας, μπορεί να αποφέρει κέρδος...

Διαδώστε το βίντεο πριν το διαγράψουνε. Δείξτε το στα παιδιά σας και στους γονείς σας, να ξέρουν τι να περιμένουν. Η γνώση είναι το όπλο μας!

Παρακαλούμε όλους εσάς, από τους οποίους δανειστήκαμε βίντεο, κείμενα ή φωτογραφίες, για την δημιουργία αυτού του βίντεο, να μας γράψετε σε μορφή σχολίου, την πηγή για να την αναγράψουμε επισήμως στο παρόν άρθρο μας και στην περιγραφή του βίντεο.
Ο σκοπός μας είναι κοινός και αδιαφορούμε για την δημοτικότητα του προφίλ μας, όσο ενδιαφερόμαστε για την αφύπνιση των Ελλήνων και όσων συμμετέχουν σε δραστηριότητες, πουαύριο τα ίδια τους τα παιδιά θα μετανιώσουν!

Η Παναγία να μας φωτίσει όλους, θύτες και θύματα, διότι ο πολιτισμός μας, με γοργά βήματα οδηγείτε σε άνευ ιστορικού προηγουμένου, στην καταστροφή του!

Το χρήμα δεν είναι ο Θεός μας!
Θεός μας είναι ο συνάνθρωπος και ένας αόρατος σύγχρονος πόλεμος, σαν αυτόν που περιγράφεται στο βίντεο, δεν θα αφήσει κανέναν ΖΩΝΤΑΝΟ!

Μισή ώρα μόνο από την ζωή σας για να δείτε τι πραγματικά ζείτε:




ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ: http://youtu.be/oDHhgtJped0

Πηγές μας-Τίτλοι Βίντεο που μπορείτε να δείτε στο YTUBE:
Αεροψεκασμοί Τράγκας 9_6_2013
Ιδιωτικοποίηση του νερού (ελληνικοί υπότιτλοι)
Ένα πανέμορφο βίντεο για την Ορθοδοξία μας...!
Το παραλήρημα του δικτάτορα
Κατοχή - ραδιοφωνικού σταθμού Αθηνών 1941
Ο μικρότερος χορευτής - Καλαματιανός Απειράνθου Νάξου
ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΣΙΛΑ - 340 - Αλ. ΕΡΤ 2
ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Είναι που δεν είχαμε πετρέλαιο..για αυτό έχουμε 4 μνημόνια
ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ-ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΟΚ! Η ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!
Αλήθειες που  σοκάρουν για το Σύνταγμα της Ελλάδος (Πρέπει να το δεις)
ΕΛΛΑΔΑ   To μήνυμα των χάκερ Anonymous για την Ελλάδα
astynomikos loytraki
Σαμαράς ομιλία σε συναγωγή_ Μέτωπο κατά του ναζισμού
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΕΞ_ΛΗΣ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΙ ON CAMERA ΤΟΝ ΚΑΝΑΔΟ ΠΡΕΣΒΗ
Κοιμήθηκε στο έδρανο ο υπουργός της ΝΔ
ΕΡΤ_ Ώρα Μηδέν (ERT_ On the edge)
Ιδιωτικοποίηση του νερού (ελληνικοί υπότιτλοι)
ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ

Με εκτίμηση και ευθύνη απέναντι στους αγαπημένους μας, ΓΧΝν.
http://church-taxiarchon-kernitsas.blogspot.com
http://aromapanagias.blogspot.com
http://aeropsekasmostripolisarcadias.blogspot.com

"ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ" Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΜΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ!

Βίντεο Ντοκουμέντο:Όταν ο Άδωνις έλεγε παρανοικούς ναρκομανείς όσους λέγανε ότι θα πάει στην Ν.Δ.

Βίντεο Ντοκουμέντο:Όταν ο Άδωνις έλεγε παρανοικούς ναρκομανείς όσους λέγανε ότι θα πάει στην Ν.Δ.


Αναρωτιέμαι εάν έχουμε σώας τας φρένας, ή μήπως είμαστε ναρκομανείς κατά τον Αδωνις!!!

Είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να φύγει ποτέ από το κόμμα του και να πάει στη Ν.Δ και να γίνει και υπουργός?Είστε καλά βρεεε....ή δεν παίρνετε τα χάπια σας!!
Πηγή: tragiko.net
 Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ..για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!


Πηγή: Βίντεο Ντοκουμέντο:Όταν ο Άδωνις έλεγε παρανοικούς ναρκομανείς όσους λέγανε ότι θα πάει στην Ν.Δ. ~ ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ http://www.staparaskinia.gr/2013/06/blog-post_29.html#ixzz2XXzdcSsB