Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΙΟΙ και γιατί ΜΙΣΟΥΝ την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ


ΠΟΙΟΙ και γιατί ΜΙΣΟΥΝ την ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Την τελευταία διετία βλέπουμε μία γενική επίθεση στους ανθρώπους κάθε κράτους, κάθε χώρας, και γενικότερα εναντίον σε όλη την ανθρωπότητα. 
Ποιοι την κάνουν; 
Είναι δύσκολο να πει κάποιος με σιγουριά ποιος βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας (ο πανόπτης οφθαλμός) πέρα από κάποιες γενικολογίες: οι Illuminatoi, οι μασόνοι, η λέσχη Bilderberg, κάποια αδελφότητα, κλπ.
Ωστόσο, λίγο αν το ψάξουμε, θα διαπιστώσουμε πως πίσω από αυτούς που ελέγχουν το 96% των ΜΜΕ του πλανήτη, πίσω από τις τράπεζες,  τις διεθνείς«αγορές»,  κλπ,  είναι οι Εβραίοι και το ιουδαϊκό δόγμα.
Σύμπτωση; Σίγουρα δεν είναι τυχαίο.
Όπως ακριβώς κάτω από όποια πέτρα κι αν σηκώσεις θα βρεις τον ελληνικό πολιτισμό να σου χαμογελάει και να σου κλείνει το μάτι ευδιάθετα, έτσι και μέσα στην λάσπη (από την οποία πλάστηκαν σύμφωνα με τη Π.Δ.) θα βρεις το ιουδαϊκό αρχέτυπο μέσα από το οποίο λείπει το συναίσθημα της αγάπης, της συμπόνιας, ενώ υπερχειλίζει η κακκεντρέχεια, ο δόλος, η μισαλλοδοξία και η μισανθρωπία.
Εντάξει. Είναι οι εκλεκτοί του θεού τους. Γιατί μισούν την υπόλοιπη ανθρωπότητα;
Δύο, θεωρώ είναι οι βασικοί λόγοι:
Α) Η εξουσία επί των εθνών (Αποκάλυψις Ιωάννου Β΄ 26).
Β) Αυτά τα έθνη, τα οποία θέλουν να εξουσιάζουν, αποτελούνται από κατώτερα όντα. Εξάλλου, γι’ αυτό και απαγορεύεται με κάθε μέσο και τρόπο η επιμειξία με αλλόφυλους, με μη Ιουδαίους (Δευτερονόμιον Ζ΄ 3, Νεεμίας ΙΓ΄ 25-27, Έσδρα Β΄ 9.12,13).






Και μόνο στο γεγονός ότι γίνεται ο διαχωρισμός της συγκεκριμένης φυλής από τις άλλες και επιβάλλεται η «καθαρότητά» της, είναι λογικά εκπορευόμενο ότι οι Εβραίοι ντρέπονται, αποφεύγουν, αν όχι μισούν όλες τις άλλες φυλές του πλανήτη. Αναφερόμαστε, κυρίως, στους θρησκευτικούς και μη ηγέτες – ο λαός απλά ακολουθεί τις «εντολές» που έχει διδαχτεί, γιατί έτσι έχει μάθει να κάνει.
Υπάρχουν, λοιπόν, δύο κατηγορίες ανθρώπων: α) οι Εβραίοι β) οι άλλοι.
Μέσα στην Αγία Γραφή αλλά και σε άλλα ιερά κείμενα των Εβραίων, συναντούμε την λέξη goy (plur. goyim) = γκόι (πληθ. γκογίμ, γκοΐμ), ή γόι και γοχίμ.
Ανάλογα με τον μεταφραστή θα μάθουμε ότι goy σημαίνει «έθνος» απ’ όπου προκύπτει η λέξη «εθνικός»=παγανιστής, ειδωλολάτρης. Άλλοι μεταφράζουν το goy ως «γήινος» ψάχνοντας μία σχέση με την ελληνική «γαία»=γη. Υπ’ αυτή την έννοια, ο χαρακτηρισμός γίνεται goy = της γης, χαμερπής, σκουλήκι, ζώον, κατώτερο ον.
Πάντως οι Ο΄ (εβδομήκοντα) που έκαναν την μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης στα ελληνικά μεταφράζουν το goy και goyim ως «κατοικούντες επί της Γης» (Ιερεμίας Α΄14, κλπ). Ο ίδιος χαρακτηρισμός «κατοικούντες επί της Γης» υιοθετήθηκε και στα κείμενα της Καινής Διαθήκης (οπότε και φαίνεται πως υπάρχει, τελικά, άμεση συγγένεια των goy=γαία=γήινος).
Ας δούμε, τώρα πως αντιλαμβάνονται οι Εβραίοι τους «κατοικούντες επί της γης» μέσα από την Παλαιά Διαθήκη:




«δυστυχία θα πέσει στους κατοικούντες επί της Γης» (Ιερεμίας Α΄14)
«οι κατοικούντες επί της γης να ζητήσουν με κραυγές βοήθεια από τον θεό» (Ιωήλ Α΄14)
«να μάθουν δικαιοσύνη οι κατοικούντες επί της γης (Ησαίας ΚΣΤ΄ 9)
Με δυο λόγια, αντιλαμβάνονται τους «goyim» ή «κατοικούντες επί της Γης», σαν να είναι απολίτιστοι, άγριοι, βλαμένοι, τελείως γκα-γκά, οπότε και έχουν ανάγκη είτε τιμωρίας είτε βοήθειας-Σωτηρίας! ! !
Φαίνεται, όμως, ότι όταν ο Εβραίος συνεχώς προσπαθεί να «σώσει» τους goyim κι αυτοί δεν θέλουν να «σωθούν», τότε ο Εβραίος νευριάζει και αρχίζει να τους μισεί.
Ή, ευθύς εξαρχής, είναι εμποτισμένο το σκληροπυρηνικό εβραϊκό DNA του με το να μισεί τους τιποτένιους και τους «τίποτα» goyim.
Γιατί;
Ας δούμε τι λένε οι διάφοροι αφορισμοί των ιερών εβραϊκών κειμένων:




«Οι Εβραίοι είναι ανθρώπινα όντα. Όμως, οι goyim δεν είναι ανθρώπινα όντα».(Baba Mecia,  114 6 or b)
«Ο Ιεχωβά δημιούργησε τους μη Εβραίους σε ανθρώπινο σχήμα, για να μην εξυπηρετούνται οι Εβραίοι από κτήνη». (Midrasch Talpioth, 255-L ή Elijah ben Solomom Abraham, ha-Kohen)
«Οι goyim υπάρχουν μόνο για να υπηρετούν τους Εβραίους» (Cadala Pentadeucum,fol 97).
«Όλοι οι λαοί θα υπηρετούν τους Εβραίους και όλα τα έθνη θα είναι υποτελή τους» (Sanhedrinfol 88 D).
«Εσύ δεν θα βλάψεις τον πλησίον σου, λέει η Βίβλος. Όμως, δεν λέει εσύ δεν θα βλάψεις έναν goy» (Mischina Sanhedrinfol 57).



Κι αν θεωρείτε ότι όλα αυτά (τα οποία πολλοί και ειδικά οι ελευθεροτέκτονες αμφισβητούν)  γράφτηκαν ή ειπώθηκαν πριν πολλούς αιώνες ή, πως τώρα πια, έχουν ξεπεραστεί, ας δούμε τι λένε και οι σύγχρονοιμορφωμένοι και πολιτισμένοι Εβραίοι:



«Ο Κύριος διακηρύσσει ότι εκείνοι που πιστεύουν σ’ αυτόν πρέπει να διαπράξουν γενοκτονία εναντίον του εχθρού», δήλωσε ο ραββίνος Israel Hess του Εβραϊκού πανεπιστημίου Μπάρ Ελάν στο περιοδικό University Review στις 22-5-1982
«Ο Εβραϊκός θρησκευτικός νόμος λέγει ότι υπάρχει δικαιολογία για τον φόνο μη Εβραίων πολιτών, περιλαμβανομένων γυναικών και παιδιών. Σκοτώσατε κυρίως τους αρίστους μεταξύ των goyim», δήλωσε ο αρχιραββίνος του Ισραηλινού στρατού Abraham Zemel σε περιοδικό της Ottawa το 1984.
«[…] απαγορεύεται να τους λυπόμαστε (αναφερόμενος στους Άραβες). Πρέπει να τους ρίχνουμε πυραύλους και να το απολαμβάνουμε, να τους εξοντώσουμε. Είναι κακοί, είναι καταραμένοι», δήλωσε ο ραββίνος Οβαντία Γιόσεφ (Ελευθεροτυπία 19-4-2001).
Όλα αυτά επιβεβαιώνουν το πόσο μισούν οι Εβραίοι τους μη Εβραίους. Γιατί τους μισούν; Μα διότι είναι κατώτερα όντα, είναι goyim. Και επιβεβαιώνουν πως το «αγαπάτε αλλήλους» και «αγάπα τον πλησίον σου» αφορά μόνο τους Εβραίους.
Κι αν κι αυτά δεν πείθουν, ας κλείσουμε με κάτι που υποτίθεται πως υπάρχει σε κάθε χριστιανικό σπίτι, την Αγία Γραφή:




«Έτσι θα κάνετε με όλες τις πόλεις που βρίσκονται μακριά και δεν ανήκουν σε αυτά εδώ τα έθνη (που δεν είναι Εβραίοι, αλλά goyim), στη χώρα που θα εγκατασταθείτε. Στις πόλεις ετούτων των λαών (των goyim), που ο Κύριος, ο Θεός σας δίνει για ιδιοκτησία, κανένας άνθρωπος (goy) δεν πρέπει να μείνει ζωντανός. Θα τους εξοντώσετε τελείως όλους […]» (Δευτερονόμιον Κ 15-17).

Έτσι, λοιπόν, βγάζουν νόημα και η Ατζέντα 21,  και τα Πρωτόκολα των Σοφών της Σιών και άλλα πολλά που βλέπουμε να εφαρμόζονται στις μέρες μας.

Σαφείς αποδείξεις UFO που πετούν κοντά στον κινέζικο Διαστημικό Σταθμό (VIDEO)


Σαφείς αποδείξεις UFO που πετούν κοντά στον κινέζικο Διαστημικό Σταθμό (VIDEO)


Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι τα UFO είναι πραγματικά και από ότι φαίνεται ενδιαφέρονται έντονα για την πρόοδο του ανθρώπου στο διάστημα.  
 


Ειλικρινά δεν είχα ιδέα ότι οι Κινέζοι είχαν προχωρήσει τόσο πολύ μέχρι σήμερα με το διαστημικό σταθμό τους. Είναι έκπληξη το γεγονός ότι οι Κινέζοι έχουν πει τα UFO επισκέπτονται τη γη και οι περισσότεροι είναι ανιχνευτές που αποστέλλονται από νοήμον ζωή στο σύμπαν.

ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ....ΔΕΙΤΕ ΤΟ....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ((ΕΟΕ))


Ανακοίνωση των μελών του ΕΟΕ για αυτά που ζούμε καθημερινά και για αυτά που θα έρθουν σύντομα… Διαβάστε την από εδώhttp://eoellas.org/index.php?option=com_content&view=article&id=1528%3A2011-03-19-16-07-07&catid=42%3A2010-06-18-11-12-21&Itemid=104
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΕΔΩ
http://makisprod.wordpress.com/2011/03/19/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%85%CF%84/ ΠΗΓΗ

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΟΤΙ..


Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΟΤΙ..



Ο Γέροντας Παΐσιος είχε ερωτηθεί πολλές φορές για το θέμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης…
«Η ΕΟΚ είναι το κράτος του Ισραήλ. Λίγα όμως είναι τα ψωμιά της». «Στην Ιταλία θα παρουσιαστεί ένας
 νέος Μουσολίνι, στη Γερμανία ένας νέος Χίτλερ και η ΕΟΚ θα διαλυθεί..

Η ΕΟΚ δεν έχει καμία σχέση με την Αμερική. Η Αμερική μοιάζει με έναν αργαλειό, που αφομοιώνει τα κουρέλια,
 ενώ στην ΕΟΚ υπάρχουν αντιτιθέμενα και διαπλεκόμενα συμφέροντα».
«Τα χρόνια μας είναι δύσκολα και θα χρειαστεί να ταλαιπωρηθούμε, ίσως και να μαρτυρήσουμε στη διάρκεια της
 μπόρας που θα ξεσπάσει. Μόνο με πνευματική ζωή μπορεί να τα βγάλει κανείς πέρα. Αυτά τα δύσκολα χρόνια
 είμαι μία ευλογία, γιατί μας αναγκάζουν να ζήσουμε πιο κοντά στον Χριστό. Ο πόλεμος δεν είναι με όπλα, αλλά 
πνευματικός, με τον Αντίχριστο».
«ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΠΟΤΕ!»
Η ΕΟΚ είναι φτιαγμένη από χαλιά
Στην ΕΟΚ οι χώρες που μπαίνουν είναι έτοιμα χαλιά. Τα χαλιά, όσο και να τα ενώσεις, το ένα πάει από δω και
 το άλλο από κει. «Έτσι μη φοβάσθε για δυσμενείς συνέπειες από την ΕΟΚ. Δεν πρόκειται ποτέ οι χώρες της
 Ευρώπης να ενωθούν πλήρως ώστε να μας βλάψουν. Στην ΕΟΚ υπάρχουν διαπλεκόμενα συμφέροντα.
Οι Τούρκοι έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι
- Γέροντα, φοβόμαστε τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.
- Μη φοβάσαι τίποτα. Οι Τούρκοι έχουν τα κόλλυβα στο ζωνάρι τους!
- Τι εννοείτε, Γέροντα;
Όταν κάποιος είναι ετοιμοθάνατος, λέμε στην πατρίδα μου ότι έχει τα κόλλυβα στο ζωνάρι του.
Ο πόλεμος με την Τουρκία ;
Το 1987 ένας προσκυνητής ρώτησε το Γέροντα, προβληματισμένος, αν θα γινόταν πόλεμος με την Τουρκία.
- Όταν θα δείτε η Ελλάδα να παίρνει την πρεσβεία της από την Τουρκία και η Τουρκία την πρεσβεία της από
 την Ελλάδα, τότε θα πρέπει να που με: «Ταίς πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς».


ΠΗΓΗ : Περίεργα - PERIERGAA: Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΟΤΙ.. 

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΗΛΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ CME (Coronal Mass Ejections)


ΗΛΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ CME (Coronal Mass Ejections)

SwilringProm_304.jpg


Μια ηλιακή καταιγίδα ακτινοβολίας είναι σε εξέλιξη γύρω από τη Γη. Προς το παρόν, η καταιγίδα έχει ταξινομηθεί ως μικρής μορφής, το οποίο σημαίνει ότι έχει μικρή επίδραση στον πλανήτη μας, εκτός από το να διαταράξει τις HF ραδιοφωνικές μεταδόσεις σε υψηλά πλάτη. Μεγαλύτερες επιδράσεις, ωστόσο, μπορεί να είναι προ των πυλών. Η ίδια έκρηξη που προκάλεσε την καταιγίδα, εξαπόλυσε μια CME ( έκρηξη του στεφανιού του ήλιου ), στο διάστημα σε περίπου 930 km / s (2 εκατομμύρια mph). Σύμφωνα με τους αναλυτές στο Εργαστήριο Διαστημικού Καιρού Goddard, η CME θα φθάσει στη Γη στις 28 Νοεμβρίου και ώρα 17:21 UT (+ / - 7 ώρες). Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε μια ζωντανή απεικόνιση της διαδρομής που έχει προβλεφθεί/προγνωσθεί :http://iswa.gsfc.nasa.gov/downloads/20111126_113000_anim.tim-den.gif
Ο αντίκτυπος από το νέφος θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια γεωμαγνητική καταιγίδα. Πράγματι, οι μετεωρολόγοι της NOAA, υπολογίζουν μια κατά 58% πιθανότητα σφοδρής καταιγίδας γύρω από τους πόλους, όταν φτάσει η CME. Αυτοί που παρακολουθούν τον ουρανό σε μεγάλο πλάτος, πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή για Σέλας, κατά το σούρουπο της Δευτέρας. Ειδοποιήσεις για το Σέλας μέσω μηνυμάτων και τηλεφώνου .

Αστεροειδής θραύσμα από το αρχικό υλικό που σχηματίστηκε η Γη!


Αστεροειδής θραύσμα από το αρχικό υλικό που σχηματίστηκε η Γη!

Νέες παρατηρήσεις δείχνουν ότι ο αστεροειδής με το όνομα Lutetia είναι ένα θραύσμα από το ίδιο υλικό που σχηματίστηκε η Γη, η Αφροδίτη και ο Ερμής. Περιπλανάται στο διάστημα και μάλιστα σε θέση που δεν είναι συνήθη για το μέγεθος του και την...
ύλη του, πράγμα που προβληματίζει τους επιστήμονες για το πως βρέθηκε εκεί.
 Οι αστρονόμοι που συνδύασαν πληροφορίες από το διαστημόπλοιο Rosetta με την κάμερα OSIRIS, το νέας το τεχνολογίας τηλεσκόπιο ESO στο LaSilla της Χιλής και τηλεσκόπια της NASA στην Χαβάη, διαπίστωσαν ότι οι ιδιότητες του αστεροειδή ταιριάζουν με ενός σπάνιου είδους μετεωρίτη και έχει σχηματιστεί στα εσωτερικά μέρη του ηλιακού μας συστήματος.

ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Το λάβαμε από αναγνώστη μας και σας το παραθέτουμε:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ (ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
1. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ;
2. ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ή ΟΧΙ ΜΑΣΩΝΟΙ;
3 ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ή ΟΧΙ ΜΑΣΩΝΟΙ;

4. ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕ ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ.

ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΣΕ ΩΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΤΟΝΑΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ (ΜΑΣΩΝΟΙ) ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ (ΧΟΥΝΤΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΣΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΣΑΣ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ(ΑΦΟΥ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ,ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΕΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΦΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΛΑΜΕΝΤΑΡΙΣΜΟ (ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ) ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΒΟΥΝ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ,ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ.
ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΣΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕΙ ΣΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ, ΟΙ ΚΕΝΤΡΩΟΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΛΠ. ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ
- ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ
- ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ
- ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
- ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
- ΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΛΠ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΩΝΑΞΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΟΥΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Οι ελληνικές περιουσίες δεν πρέπει να περάσουν στα χέρια των διεθνιστών του κεφαλαίου


Οι ελληνικές περιουσίες δεν πρέπει να περάσουν στα χέρια των διεθνιστών του κεφαλαίου


Του Νίκου Χιδίρογλου
Η κυβέρνηση Παπανδρέου, δεν θα μπορούσε να κάνει μεγαλύτερο κακό στον τόπο, ακόμα κι αν προσπαθούσε. Όμως, από τα δεινά που συσσώρευσε, ένα ενδέχεται να αποβεί μοιραίο για πολλούς: η επίθεση στις ελληνικές περιουσίες και η υπονόμευση της ιδιοκτησίας, μέσω της επιβολής ενός χαρατσιού, το οποίο εισπράττεται μάλιστα με εκβιαστικό τρόπο μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ και πριν καν αποφανθεί η Δικαιοσύνη.
Όλα αυτά αλλάζουν τον κοινωνικό χάρτη όπως τον γνωρίζαμε. Αλλά, οφείλουν να αλλάξουν και την πολιτική μας συμπεριφορά. Και όχι με θεατρικά μονόπρακτα, όπως αυτά που εκτελούν για τα media οι -ΠΑΣΟΚοι- συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ, με τη λογική «είμαι ΠΑΣΟΚ, άρα είμαι και κομμάτι του προβλήματος αλλά θέλω να το λύσω, χωρίς να φύγω από το πρόβλημα, που είναι το ΠΑΣΟΚ». Πλέον, η συνεπώς σοσιαλιστική κυβέρνηση της χώρας (και παραμένει σοσιαλιστική, με το 80% των υπουργών να είναι «πράσινοι»), ποινικοποιεί την ιδιοκτησία. Χωρίς να λαμβάνει υπόψη της την ιερή σχέση του Έλληνα με την ΕΣΤΙΑ και τη ΓΗ του.
Τα σπίτια μας, πρέπει να παραμείνουν ελληνικά. Αργά ή γρήγορα, αρκετοί από εμάς δεν θα μπορούν να πληρώσουν το αντισυνταγματικό, άδικο και στοχευμένα εξοντωτικό χαράτσι. Τότε, κάποιοι θα προσπαθήσουν να πλειστηριάσουν τις περιουσίες μας και να τις αποδώσουν για ψίχουλα, ξέρετε σε ποιους: στους πρόθυμους για όλα λαθρεπιβάτες της χώρας, στα «φτηνά» εργατικά χέρια, που δεν φωνάζουν, δεν συνδικαλίζονται, δεν απαιτούν και δεν κινητοποιούνται, παρά μόνο αν προσβάλλεις την πίστη τους. Κάτι που οι πονηροί σοσιαλιστές, δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν. Μέχρι και τη σαρία θα ανεχθούν οι τρισάθλιοι υποκριτές και κατά τα άλλα θιασώτες του δικαιωματισμού, αν είναι να διαλύσουν τον εθνικό κορμό.
Κύριοι: ωραίος ο αστικός τρόπος ζωής, καλές οι καφετέριες και τα ταβερνάκια (που κόβονται και αυτά, ούτως ή άλλως) και καλά τα δεκαήμερα στα νησιά το καλοκαίρι, αλλά πλέον διακυβεύονται πολύ περισσότερα απ' όλα αυτά. Για την ακρίβεια διακυβεύονται τα πάντα: εκτός της περιουσίας μας και της αξιοπρέπειάς μας, διακυβεύονται το μέλλον των παιδιών μας, η ΠΙΣΤΗ και η ίδια η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας. Και μπορεί να μην το αντιλαμβανόμαστε, γιατί τα καθημερινά μας δρομολόγια εκτελούνται ακόμα απρόσκοπτα, αλλά, θα έρθει η ώρα που ακόμα και αυτό, θα είναι δύσκολο.
Έχουμε μια και μόνο επιλογή: να φωνάξουμε ηχηρά στους κυβερνώντες, «κάτω τα ξερά σας από τα σπίτια μας». Να είστε σίγουροι, ότι θέλουν δε θέλουν, θα το ακούσουν.

Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος, να δίνει 5 σεντς!


Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος, να δίνει 5 σεντς!

Πρότεινε Γερμανίδα ιστορικός!!
Ένα βήμα παρακάτω έχει προχωρήσει η Γερμανίδα ιστορικός και συγγραφέας Λεονόρα Ζέελινγκ. Αντιδρώντας στα υποτιμητικά δημοσιεύματα του Γερμανικού Τύπου για τη χώρα μας, η Πανεπιστημιακός ζητεί την επιβολή ενός ιδιότυπου πολιτιστικού φόρου για τη δημοσιονομική διάσωση της Ελλάδας.
«Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος να δίνει 5 σεντς για την Ελλάδα. Μόλις ο Γερμανός πει Ιdee, μόλις ο Γάλλος προφέρει idee, μόλις ο ‘Αγγλος ξεστομίσει idea, να πιστώνονται αυτόματα 5 σεντς στον Ελληνικό δημόσιο κορβανά. Το ίδιο για τις λέξεις ψυχή και ψυχανάλυση, δημοκρατία και πολιτική, μουσείο, Ευρώπη, ευρώ και πάει λέγοντας», σημειώνει η συγγραφέας στο βιβλίο της, που μόλις μεταφράστηκε στα Ελληνικά από την Αλφα Εκδοτική και το Ελληνοβρετανικό Κολέγιο.
«Αποφάσισα να γράψω το βιβλίο αυτό κατ’ αρχάς γιατί ήθελα να δείξω όλα όσα χρωστάμε στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι μπορούμε να μιλάμε σήμερα για οικονομία και ευημερία οφείλεται στην Αρχαία Ελληνική Επιστήμη. Πιστεύω ότι όλες οι χώρες που χρησιμοποιούν Ελληνικής έμπνευσης “εργαλεία” θα πρέπει να πληρώσουν», δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής» η Λεονόρα Ζέελινγκ.
«Επίσης, η αγάπη μου για τη σύγχρονη, μοντέρνα Ελλάδα: τον απλό τρόπο ζωής, την ειλικρίνεια, την αγάπη για την ελευθερία, όλες τις ιδιότητες των σύγχρονων Ελλήνων, τις οποίες πρέπει να θαυμάζει κανείς. Και τρίτον, επειδή θεωρώ άδικη και αποκρουστική τη δυσφήμηση της Ελλάδας και των πολιτών της από την πλειονότητα των Γερμανών δημοσιογράφων.
Η Ελλάδα δεν έχει δισεκατομμύρια χρέος προς την Ε.Ε., αλλά η Ε.Ε. και ο κόσμος έχουν τεράστια χρέη προς την Ελλάδα»,
καταλήγει η κ. Ζέειλινγκ.

Η λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων από τους(πολιτισμένους) Ευρωπαίους!


Η λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων από τους(πολιτισμένους) Ευρωπαίους!

Τα ελγίνεια μάρμαρα (γλυπτά του Παρθενώνα), για τα οποία γίνεται λόγος δεκαετίες τώρα, είναι ελαχιστότατα μπροστά στα τόσα μνημεία και τις αμέτρητες αρχαιότητες που άρπαξαν και κατέστρεψαν κατά καιρούς οι Ευρωπαίοι και κυρίως στη διάρκεια της τουρκοκρατίας.

Στο διάστημα 1723-1774, βασιλιάς της Γαλλίας ήταν ο Λουδοβίκος 15ος. Το 1730 ο βασιλικός βιβλιοθηκάριος αββάς Fourmont ήρθε στην Πελοπόννησο ως απεσταλμένος του Λουδοβίκου για να συλλέξει αρχαιότητες. Οι έρευνές του στράφηκαν κυρίως στον χώρο της αρχαίας Σπάρτης. Για το θέμα αυτό έγραψε σε ένα φίλο του: «Τα ισοπέδωσα όλα, τα ξεθεμελίωσα όλα. Από την μεγάλη αυτή πόλη δεν έμεινε λίθος επί λίθου. Εδώ και ένα μήνα συνεργεία από 30 και μερικές φορές 40 ή 60 εργάτες γκρεμίζουν, καταστρέφουν, εξολοθρεύουν τη Σπάρτη. Αυτή τη στιγμή είμαι απασχολημένος με την τελευταία καταστροφή της. Έψαξα να βρω τις αρχαίες πόλεις αυτής της χώρας και κατέστρεψα μερικές… Γκρεμίζοντας ναούς και τείχη, μην αφήνοντας λίθον επί λίθου, θα κάνω αγνώριστο αυτόν τον τόπο. Αλλά εγώ τουλάχιστον ξέρω πώς να τον αναγνωρίσω… Τώρα ασχολούμαι με την καταστροφή του Απόλλωνος στις Αμύκλες (περιοχή Σπάρτης). Βρίσκω κάθε μέρα θαυμαστά πράγματα. Δεν μετανοιώνω. Θα καταστρέψω και άλλους ναούς αν με αφήσουν»!..

Το 1806, όταν ήρθε στο χώρο αυτό ο Σατωβριάν και έψαχνε να βρει την αρχαία Σπάρτη δεν ευρήκε ούτε σημάδι από την πόλη του Λυκούργου και του Λεωνίδα. Όταν ρώτησε τους ντόπιους κατοίκους ούτε κι αυτοί γνώριζαν πού
βρισκότανε η αρχαία Σπάρτη… Είχαν φροντίσει γι’ αυτό οι Γάλλοι, οι πιο πολιτισμένοι Ευρωπαίοι… Γι’ αυτό και ο Σατωβριάν απογοητευμένος ανέβηκε σε ένα βράχο και φώναξε: Λεωνίδα, Λεωνίδα, Λεωνίδα!.. Εκαλούσε την ηρωική ψυχή του Λεωνίδα να αναστήσει την ένδοξη Σπάρτη.

Το 1788 ο πρεσβευτής της Γαλλίας στην Κων/πολη εφοδιασμένος με τουρκική άδεια επιχειρεί να αποσπάσει γλυπτά από τον Παρθενώνα. Προκάλεσε μόνον φθορές, αλλά δεν τα κατάφερε. Κομμάτιασε μόνον μία μετόπη. Οι συνεργάτες του Γάλλου πρεσβευτή σχεδίαζαν αργότερα την μεταφορά ολόκληρου του Θησείου, αλλά, ευτυχώς, δεν πρόλαβαν…

Η μεταφορά του διεθνώς γνωστού αγάλματος «Αφροδίτη της Μήλου», που σήμερα βρίσκεται στο Λούβρο (Παρίσι), 23 Μαΐου 1820: «Το άγαλμα μεταφέρθηκε στο γιαλό του νησιού… Αν από θαύμα ζωντάνευε η θεά θα έκλαιγε πικρά καθώς την έσερναν στα βράχια, την αναποδογύριζαν και την κατρακυλούσαν άνθρωποι σε έξαλλη κατάσταση. Παραλίγο να γκρεμισθεί στην θάλασσα… Ακολούθησε πανδαιμόνιο γύρω από το κασόνι που την μετέφεραν. Οι Έλληνες δεν ήθελαν να το δώσουν. Ο κυβερνήτης του πολεμικού πλοίου κραύγασε στους ναύτες να ρίξουν το κασόνι στη λέμβο. Τότε άρχισε η μάχη. Σπαθιά και ρόπαλα ανέμισαν. Ο παπάς του νησιού δέχθηκε πολλά χτυπήματα στο κεφάλι και τη ράχη. Το ίδιο και οι Έλληνες που ζητούσαν βοήθεια από τον Θεό και αγωνίζονταν. Ο πρόξενος της Γαλλίας πολεμούσε καλά κρατώντας στο ένα χέρι σπαθί και στο άλλο ρόπαλο. Οι ναύτες τραβολογούσαν το κασόνι που χτυπιόταν δεξιά-αριστερά. Τότε, σ’ αυτήν τη μεταφορά έχασε η Αφροδίτη το αριστερό της χέρι, που βλέπομε σήμερα κομμένο…». Αργότερα έσπασε και το άλλο χέρι.

Λίγο πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έγινε μετακίνηση της Αφροδίτης σε άλλη θέση. Όταν σήκωσαν το άγαλμα ανακαλύφθηκε πάνω στο βάθρο ένα κομμάτι χαρτί κιτρινισμένο από τον χρόνο, το οποίο έγραφε το εξής:

«Στην λατρευτή μου Αφροδίτη της Μήλου επαναλαμβάνω με πόνο τα λόγια του Δροσίνη. Και στη συνέχεια ήταν γραμμένο ολόκληρο το ποίημα του Δροσίνη για την Αφροδίτη. Υπογραφή στο σημείωμα: «Με πόνο. Βεατρίκη Κώττα, ετών 12». Η ανεύρεση του σημειώματος αυτού και ο τρόπος της εκφράσεως των αισθημάτων της νεαρής Ελληνίδας έκαμαν τότε ζωηρότατη εντύπωση στο Παρίσι. Ο γαλλικός τύπος και το ραδιόφωνο του Παρισιού ασχολήθηκαν επανειλημμένα. Το σημείωμα τοποθετήθηκε σε μια γυάλινη θήκη και κατατέθηκε στα αρχεία του Λούβρου.

Ο Ιταλός Κορνήλιο Μάγνι γράφει το 1674 ότι «Όσοι ξένοι δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τα μεγάλα αγάλματα, τους έκοβαν τα κεφάλια. Τα προώριζαν για τα σαλόνια και τα γραφεία των μεγιστάνων και φιλότεχνων της Ιταλίας – Γαλλίας – Ισπανίας – Γερμανίας».

Ο San Gallo κράτησε για τον εαυτό του την κεφαλή της Νίκης από το δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα.

Ο Δανός λοχαγός Hartmand απέσπασε δύο κεφάλια από την μετόπη.

Κάθε ξένος που επισκεπτόταν την Ελλάδα, τα πληρώματα κάθε πολεμικού πλοίου που επισκέπτονταν κάποιο νησί ή κάποιο άλλο λιμάνι, ή τουρίστες που επισκέπτονταν τα αρχαία μας, αποσπούσαν κάποιο κομμάτι σαν σουβενίρ. Ο ακόλουθος της αγγλικής πρεσβείας στην Κων/πολη Ουίλλιαμ Τάρνερ συνήθιζε, όπως αφηγείται ο ίδιος, να τσακίζει τις μύτες των αρχαίων αγαλμάτων και να τις παίρνει για σουβενίρ (χαρακτηριστικό ψυχοπάθειας).

Όταν ο Έλγιν άρπαζε τα γλυπτά του Παρθενώνα, την ίδια ώρα ο Εδουάρδος Κλαρκ έκλεβε το μεγάλο άγαλμα της Δήμητρας από την Ελευσίνα.

Οι Ιταλοί έγδυσαν σχεδόν ολόκληρες περιοχές με αρχαία από την Μακεδονία.

Άλλοι Γάλλοι σάρωσαν όλη την Πελοπόννησο και έκλεψαν το άγαλμα του Διός (Ολυμπία).

Οι ευγενείς των ιταλικών πόλεων έχτιζαν τα παλάτια τους με μάρμαρα αρχαίων αρχιτεκτονημάτων της Αθήνας.

Ο Γερμανός Ρούντολφ Φον Σούχεν που πέρασε από την Αθήνα γράφει ότι: «Ολόκληρη η Γένοβα ήταν χτισμένη με μάρμαρα και κίονες από την Αθήνα…».

Στην λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων διακρίθηκαν τον 16ο και 17ον αιώνα οι ζάπλουτοι αριστοκράτες της Φλωρεντίας. Υπήρχε μεγάλη, τεράστια ζήτηση στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις. Εστεμμένοι και κροίσοι φιλοδοξούν να στολίσουν τους κήπους και τα ανάκτορά τους με ελληνικά γλυπτά όπως έκαναν και οι Ρωμαίοι μερικούς αιώνες πριν. Συχνότατα το εμπόριο αρχαιοκαπηλείας γινότανε μεταξύ των διπλωματών στην Ελλάδα και των αγοραστών ή των Τούρκων πασάδων και των αγοραστών.

Τον 17ον αιώνα ένας λόγιος έγραψε: “Τον 17ο αιώνα ένας Άγγλος πλούσιος φεουδάρχης και ο πανίσχυρος δούκας του Μπάκινχαμ μεταφύτεψαν την Ελλάδα στην Αγγλία. Ακολουθούν οι Γάλλοι, οι Αυστριακοί και άλλοι με κάθε είδους έργα τέχνης που εύρισκαν στην υποδουλωμένη Ελλάδα…”

Στο Μουσείο «Ερμιτάζ – Αγία Πετρούπολη» οι ελληνικοί θησαυροί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

Η πρώτη περιλαμβάνει έργα τέχνης που βρέθηκαν στη μητροπολιτική Ελλάδα, στην Ιωνία και στην Κάτω Ιταλία και μεταφέρθηκαν στην Αγία Πετρούπολη, καθώς και ρωμαϊκά αντίγραφα ελληνικών αρχαιοτήτων.

Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τις αρχαιότητες που προέρχονται από τις παρευξείνιες χώρες, όπου άνθισαν οι ελληνικές αποικίες από τους Αρχαϊκούς Χρόνους. Πρόκειται ασφαλώς για εκφάνσεις της ελληνικής τέχνης, όπως συνάγεται από το θεματολόγιο, την τυπολογία και την τεχνική κατασκευής των αντικειμένων αυτών.

Αν συνυπολογίσουμε τους ελληνικούς θησαυρούς που υπάρχουν σε όλα τα μουσεία του κόσμου φθάνομε σε αστρονομικούς αριθμούς…

Αθανάσιος Δέμος/ ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ

ΚΡΟΝΟΣ Ο ΑΣΤΗΡ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Ufo στη Γερμανία προηγείται μπροστά από αεροπλάνα που ψεκάζουν (video)


Ufo στη Γερμανία προηγείται μπροστά από αεροπλάνα που ψεκάζουν (video)


Δείτε το βίντεο:


ΠΗΓΗ : Περίεργα - PERIERGAA: Ufo στη Γερμανία προηγείται μπροστά από αεροπλάνα που ψεκάζουν (video)
 

Ακριβώς για τον λόγο αυτόν θέλουν να μας κάνουν Ι-Ρ-Α-Κ

Τα συμπεράσματα δικά σας σιωπηλά.....παρακαλώ!Βίντεο


Τα συμπεράσματα δικά σας σιωπηλά.....παρακαλώ!Βίντεο


Η αληθινή Δημοκρατία νοσεί..........
Το Βραβείο Ζαχάρωφ για την Ελευθερία της Σκέψης, το όνομά του από το ρωσικό επιστήμονα και πολιτικού αντιφρονούντα Αντρέι Ζαχάρωφ, τιμά τα άτομα ή τις οργανώσεις για τις προσπάθειές τους για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της δημοκρατίας και της ελευθερίας της έκφρασης. Δημιουργήθηκε το 1988, το βραβείο απονέμεται σε ετήσια βάση τον Δεκέμβριο σε μια πανηγυρική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε στο Στρασβούργο. Το 2011, το βραβείο απονέμεται σε πέντε ακτιβιστές της αραβικής άνοιξης. 

Στο τεύχος Νοεμβρίου της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού NEXUS υπάρχει σχετικό αφιέρωμα στην εξέγερση της Λιβύης όπου αποκαλύπτεται η συμμετοχή της αλ καϊντα και μάλιστα σε συνεργασία με τις αμερικανικές και ευρωπαϊκές μυστικές υπηρεσίες, είναι δε γνωστό ότι οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι της Αιγύπτου ήδη από την δεκαετία του 1950 υπήρξαν πειθήνια όργανα της CIA Η "Αραβική Άνοιξη", αποτέλει άλλο ένα εργάλειο της Νέας Τάξης Πραγμάτων για την επιτεύξη των στόχων της ανθρωπότητας.

Για να πάρετε μια γεύση για το τι γίνεται πίσω απ' την πλάτη σας, διαβάστε:

Στην επόμενη διάσκεψη ΕΕ-ΗΠΑ στις 28 Νοεμβρίου, η ΕΕ θα εκπροσωπηθεί από τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Van Rompuy, Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Μπαρόζο και εξωτερικές υποθέσεις Ύπατο Εκπρόσωπο Ashton. Σε συνάντησή τους με τον Αμερικανό Πρόεδρο Ομπάμα, οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν σε παγκόσμια οικονομικά ζητήματα, τις διμερείς σχέσεις και τις ευκαιρίες για την προώθηση της ανάπτυξης και της απασχόλησης, καθώς και ζητήματα εξωτερικής πολιτικής.

Συμπεράσματα του αναγνωστή σιωπηλά..... Η ελευθερία του λόγου είναι στην εντατική!