Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Ηλιακές Τορπίλες και Lockheed-Martin


Ηλιακές Τορπίλες και Lockheed-Martin


1
Στις 28-30 Απριλίου 2000 μια ακόμη μυστηριώδης τορπίλη με ειδικά πυρηνικά όπλα κατευθύνεται στον Ήλιο. Τόπος εκτοξεύσεως των πυραύλων, η ζούγκλα του Αμαζονίου.
Είναι καλό να θυμόμαστε ότι ο Ήλιος σχηματίζει τον πάτο ενός πηγαδιού βαρύτητας σε αυτήν την μικρή γωνιά του κόσμου μας.
Είναι μια κοσμικών διαστάσεων ηλεκτρική σκούπα, η οποία ρουφά κάθε κομματάκι βρωμιάς στην γειτονιά.
Ηλιακοί φυσικοί από διάφορες μονάδες της Lockheed Martin Corporation 
… κατασκευάζουν διαστημόπλοια, πυραύλους και υπέρ – πυραύλους !
2
3
Τακτικές Πυρηνικές Κεφαλές εναντίον του Ήλιου.
Οι πληροφορίες του Kent Steadman† προέρχονται από κάποιον πληροφοριοδότη με γνώση από πρώτο χέρι από την Lockheed Martin (Martian!!).
Το 1997 δούλευε σε ένα ειδικό project το οποίο τώρα είναι σε πλήρη εφαρμογή.
Ο άνθρωπος αυτός είναι τώρα πρώην υπάλληλος της Lockheed Martin και έχει δει παρόμοια έγγραφα ενώ εργαζόταν σε μια στρατιωτική Αεροπορική βάση τα οποία δεν μπορεί να αποκαλύψει για λόγους προσωπικής ασφαλείας.
Οι πυρηνικές κεφαλές είναι τεραστίας ισχύος και ειδικού τύπου.

Ιδέες – Εικασίες – Πληροφορίες
1.Αυτές οι «Ηλιακές Τορπίλες» φαίνονται πάντοτε στα αριστερά η στα δεξιά στις 7.00 η 4.00 ώρα σχετικά με το διαστημόπλοιο SOHO. Δείτε τις φωτογραφίες !
2.Επιπλέον οι τορπίλες κινούνται η υποχωρούν μακριά – προς τα εμπρός από το επίπεδο του διαστημοπλοίου του SOHO, σαν να προέρχονται κάπου από ΠΙΣΩ από το σκάφος,την Γή ???
3.Σε μία περίπτωση φάνηκε από το STS-80 Space Shuttle Columbia μια τορπίλη πλάσματος που προέρχεται εμφανώς από την Γή. Ειδικότερα από μία περιοχή από το Sao Paolo στην Βραζιλία.
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι η Raytheon έχει μια βάση διαφόρων projects στο Sao Paolo. Επίσης μια φωτογραφία από το STS-48 που δείχνει τορπίλες να σηκώνονται από το έδαφος της Γής.
Πάντως στην θεωρία πρέπει να δεχτούμε την Γήινη προέλευση τους.
Αυτές οι σαν Τορπίλες, σαν Κομήτες, σαν Κομήτες Kruetz είναι μπροστά στο πρόσωπο μας και δεν πρόκειται να φύγουν !
4.Εδω έχουμε μια Τορπίλη η οποία δεν ρουφιέται από τον Ήλιο όπως οι μικροί κομήτες, αλλά αφήνει μια ουρά η οποία δεν επηρεάζεται από τους Ηλιακούς ανέμους όπως θα έπρεπε!
5.Ερωτήθηκε από τον Kent ο Tom Bearden εάν η χρήση Βαθμωτών Πεδίων από την Γη θα μπορούσε να ενεργοποιήσει ένα γεγονός στον Ήλιο.
Το επιβεβαίωσε και έδειξε μεγάλη ανησυχία.
6.Πρώην υπάλληλοι της Skunkwork ενημέρωσαν τον Kent ότι η Lockheed Martin ότι όντως δουλεύει κάποια εξωτικά Ηλιακά projects, όπως :
«Το 1997 μια συγκεκριμένη εταιρεία στο Maryland έφτιαξε ένα πρόγραμμα για να εκτοξεύσει μια πυρηνική κεφαλή στον Ήλιο» Επίσης  «Είναι δυνατόν με τις εκτοξεύσεις Τορπιλών, κάποιος να ενεργοποιεί τεχνητά Ηλιακές Εκρήξεις για να αποτρέψει την πιθανότητα να κινηθούν προς την κατεύθυνση της Γής και να ελαττώσει την ένταση τους» η κάτι άλλο πολύ χειρότερο ? Να μιλήσουμε για τεχνητό Ηλεκτρικό Ήλιο ? Δύσκολο να το χωνέψετε ?
Για Αστρομηχανική ? παραμύθι ? τότε σταματώ, τώρα που είναι και καλοκαίρι ! Μερικές από αυτές τις ιδέες είναι πολύ άγριες, αλλά ταυτόχρονα η έννοια της NASA και δικαιολογία ταυτόχρονα, ότι είναι  “Kruetz» sungrazing comets” σηκώνει πολύ αμφισβήτηση.


Μπορεί να μην είναι μόνο τορπίλες που εκτοξεύονται στον Ήλιο, αλλά πειράματα Βαθμωτών Πεδίων που ξεκινούν από την Γη χωρίς να κωλύονται από τον χρόνο η από τον χώρο και δημιουργούν τεραστίων διαστάσεων «εκρήξεις» στην διαδρομή.
5
2 Ιουνίου, 1998, LASCO C3 
Δείτε τις εικόνες gif . Δύο βλήματα σε παράλληλη πορεία χτυπάνε τον Ήλιο. Ακολουθεί μια τεράστια έκρηξη στην Κορώνα του Ήλιου.Όσοι είναι παρατηρητικοί θα έχουν προσέξει ότι από εκείνη την ημέρα ο Ήλιος έπαψε να είναι κίτρινος και ο δίσκος έγινε λευκός.
Αν κάνετε ηλιοθεραπεία (εγώ την ονομάζω ηλιοκαταστροφή) έχετε προειδοποιηθεί. Θυμάστε το χρώμα του Ήλιου πριν από εκείνη την ημέρα ??? Ο Ήλιος τώρα είναι ένα Άστρο Ηλίου (το στοιχείο). Δεν υπάρχει πλέον Υδρογόνο, και δεν υπάρχουν πλέον ουσιαστικά Μαγνητικοί Πόλοι – πλήρης αστάθεια !!!
7

11
Σχέδιο Εωσφόρος, το Σχέδιο της Αναφλέξεως του Κρόνου σε Ήλιο !!!
Μια παλιά ιστορία. Όταν εκτόξευσε η NASA (= Never A Straight Answer) τα εξερευνητικά διαστημόπλοια Galileo και Cassini τα εφοδίασε με 50 κιλά Πλουτώνιο 238 το καθένα, σε συσκευασία πυρηνικού όπλου, άκουσον – άκουσον για να δίνουν ρεύμα στο σκάφος. Ενώ μερικά γραμμάρια αρκούν.
Τον Galileo τον ρίξανε στον Δια στις 21 Σεπτεμβρίου 2003. Το πυρηνικό φορτίο έπαιζε τον ρόλο του καψουλιού στην προσπάθεια αναφλέξεως του Δια σε Ήλιο.
Σε ένα μήνα που χρειάστηκε για να κατέβει το σκάφος σε αρκετό βάθος στην ατμόσφαιρα του, ώστε να αναπτυχτεί η κατάλληλη εκρηκτική συμπίεση, έγινε η πυρηνική έκρηξη. Απίστευτη ροή νετρονίων, μια μαύρη κηλίδα, αλλά το πείραμα απέτυχε λόγω της μάζας του Δία.
Τώρα ετοιμάζονται να ρίξουν το Cassini μέσα από την τρύπα του Νοτίου Πόλου και έχουν πολλές πιθανότητες να το πετύχουν.
Τώρα τι σημαίνουν όλα αυτά ? ψάξτε λίγο, καλό θα σας κάνει !
Άντε και καλές, δροσερές, ‘ηλιόλουστες’  δια-κοπές !
6
Διάβασε ακόμη σχετικά.
Της Πόπης Γίνεται στον Ήλιο !
Πολύ έντονη δραστηριότητα αυτές τις ημέρες, και δεν μπορώ να σας δείξω την δευτερεύουσα δραστηριότητα με τα “μικρά” σκάφη γιατί θέλει πολύ δουλεία, και ελάχιστοι θα καταλαβαίνατε τι παίζετε, παρόλο που περιληπτικά τα έχω δώσει σε προηγούμενα άρθρα μου, αλλά το μυαλό κολλάει στην λανθασμένη …εξήγηση της Μυθολογίας μας (που φυσικά έχει αλλοιωθεί από τους Επικυρίαρχους ) και σε πολλά άλλα. Βάζω τους συνδέσμους ανοικτούς γιατί ξέρω πως δυσκολεύεστε κάποιοι να καταλάβετε τα αυτονόητα.. μετά κάθεστε και περιμένετε να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι σας. συνέχεια ΕΔΩ
Α> NASA SOHO και Suncruiser A’
Όλα όσα θέλατε να μάθετε για το Suncruiser συνοπτικά ! Πριν αρχίσω να δημοσιεύω φωτογραφίες από το 2006 σε άρθρα μου στο περιοδικό Άβατον το Suncruiser ήταν άγνωστο εν πολλοίς στο Ελληνικό κοινό, εκτός από τους ελάχιστους ψαγμένους, που φυσικά πάντα και παντού υπάρχουν. Το όνομα οφείλεται στην Liz Edwards, και ομολογώ είναι πολύ επιτυχημένο.
Το διαστημόπλοιο SOHO (κοινό πρόγραμμα της NASA και της ESA) εκτοξεύτηκε στις 2 Δεκεμβρίου 1995 και σε τέσσερις μήνες έφτασε στο σημείοLangrange* L1, σε απόσταση 1,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα πιο κοντά στον Ήλιο. Όμως το σημείο είναι πάνω από το γενικό επίπεδο που βρίσκονται όλοι οι πλανήτες και οι δορυφόροι των δυο αέριων γιγάντων του Ηλιακού μας συστήματος ! Και γιατί αυτό ? Μα για να παραμένει σε σταθερό σημείο μονίμως! Και για κάτι άλλο,
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ! 
ΓΙΑΤΙ ? 
ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΔΟΥΝΕ !!! 
NAI TO ΕΙΔΑΝΕ 
Κάποιες πληροφορίες είχαν, και φυσικά το είδαν ! Τι αστείο είναι, ότι αυτό, δηλαδή
το Suncruiser ήτανε και ΕΙΝΑΙ πολύ φωτεινότερο από τον ήλιο !!!
Β> NASA SOHO και Stargates B΄
Από πού είναι ? Είναι εκατομμυρίων ετών παρατημένο σκάφος εξ ανάγκης των Κυνών του Σειρίου.
Τι ρόλο βαράει ? Mα του χωροφύλακα ! Του χωροφύλακα του Ηλιακού συστήματος, το ηλιακό μας σύστημα βρίσκεται στην ένατη υπέρ λεωφόρο των Stargates του Γαλαξία μας.
Αλήθεια ξέρεις Ποιό είναι το όνομα του Γαλαξία που βρισκόμαστε ? Είναι… Ηριδανός ! συνέχεια
Γ> NASA SOHO and WAR Γ’
Η μάχη στις 25 Σεπτεμβρίου του 2001
Το σκηνικό της μάχης είναι τεράστιο για να γίνει πιστευτό από την ανθρώπινη κοινή λογική. Αυτά τα λαμπρά στίγματα δημιουργούνται από τα πρωτόνια που εκπέμπει ο Ήλιος ? Η αυτά τα φαινόμενα δημιουργούνται από τον Ηλιακό άνεμο που επηρεάζει το CCD της κάμερας ? Η είναι πραγματικά σκηνές μάχης από εξωγήινα μαχητικά σκάφη ? Πάντως προσεχτική μακροχρόνια παρατήρηση αποδεικνύει ότι δεν είναι φυσικά φαινόμενα. Αν και οι μάχες γύρω από τον ήλιο έχουν επιβεβαιωθεί αρκετές φορές μέχρι τώρα, βλέπουμε μερικές από αυτές. συνέχεια ΕΔΩ

Ασπαρτάμη,καρκινογόνος ουσία που εξυπηρετεί τα σχέδια των Σιωνιστών.


Ασπαρτάμη,καρκινογόνος ουσία που εξυπηρετεί τα σχέδια των Σιωνιστών.


290-170Η προώθηση αμφιβόλου ασφάλειας προϊόντων στους καταναλωτές επανέρχεται στο προσκήνιο μετά από δύο πρόσφατες μελέτες που έγιναν στα τέλη του 2010, σχετικά με την επικινδυνότητα της ασπαρτάμης. Κατά την πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition η κατανάλωση της ασπαρτάμης αυξάνει κατά 27% τις πιθανότητες πρόωρου τοκετού όταν οι έγκυες γυναίκες καταναλώνουν ένα ανθρακούχο ποτό την ημέρα, κατά 35% όταν καταναλώνουν 2 ή 3 και κατά 78% όταν καταναλώνουν πάνω από 4 ανθρακούχα ποτά την ημέρα.


Η δεύτερη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Industrial Medicine, δείχνει ότι η κατανάλωση ασπαρτάμης αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του ήπατος και των πνευμόνων.



Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι τα παιδιά, ως αναπτυσσόμενοι οργανισμοί, αλλά και οι έγκυες γυναίκες πρέπει να τρέφονται σύμφωνα με τις αρχές της ισορροπημένης διατροφής στο πλαίσιο της οποίας δεν συνιστάται η κατανάλωση light προϊόντων με τεχνητά γλυκαντικά. Άλλωστε, δεν υπάρχουν μελέτες βάσει των οποίων συστήνεται η λήψη ασπαρτάμης από τα παιδιά και τις εγκύους.


Βέβαια η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων, η γνωστή σε όλους μας και για την ανοχή της όσον αφορά τα μεταλλαγμένα, γνωμοδότησε τον Απρίλιο του 2009 ότι "με βάση τα μέχρι σήμερα διαθέσιμα δεδομένα δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι η ασπαρτάμη έχει τοξική ή καρκινογόνα δράση". Εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι το 2000 η ασπαρτάμη παρασκευαζόταν από θυγατρική της Μονσάντο.


Η ασπαρτάμη δημιουργήθηκε το 1965 από την ομάδα του ερευνητή ΤΖΕΪΜΣ ΣΛΑΤΕΡ, της φαρμακοβιομηχανίας SARLE. Πωλείται μετά από 20 ΧΡΟΝΙΑ Στην ΜΟΣΑΝΤΟ και εγκρίνεται από τον Αμερικανικό Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων. Άμεσα υϊοθετήθηκε η χρήση της από την Κοκα κολα, Πεπσι, και πλήθος άλλων προϊόντων.


Την περιέχουν τσίχλες,καραμέλες,κρύο τσάι,κακάο,σοκολάτες,γιαούρτια,παγωτά.μπισκότα,κουλουράκια,φάρμακα κτλ.Στις ετικέτες αναφέρεται ως Ε951 και είναι συνδυασμός3 χημικών στοιχείων,της φενυλαλανίνης ( 50 % ), του ασπαρτικού οξέος(40%) και της μεθυλικής αλκοόλης ( 10 % ). 


Η επιτρεπόμενη ημερήσια κατανάλωση μεθανόλης,δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να ξεπερνά τα 7,8 ml.Εισερχόμενη στον οργανισμό μας η μεθανόλη οξειδώνεται σε φορμαλδεϋνη, ( ΦΟΝΙΚΗ ΧΗΜΙΚΗ ΟΥΣΙΑ).Αλλά στην Αμερική πολλοί άνθρωποι εθισμένοι στην ασπαρτάμη καταναλώνουν πάνω από 250 ml ημερησίως! Σημειώστε λοτι ένα λίτρο αναψυκτικού με ασπαρτάμη περιέχει 56 ml μεθανόλης!


Το 1970 ο νευροπαθολόγος ΤΖΟΝ ΟΝΛΕΪ, μετά από διεξοδική έρευνα,αποδεικνύει κι ενημερώνει την FED,ότι το ασπαρτικό οξύ καταστρέφει τα εγκεφαλικά νεύρα,λόγω του ότι βοηθάει στην συγκέντρωση ασβεστίου στον εγκέφαλο κι αποδεικνύει ότι τα τρωκτικά που χρησιμοποίησε ως πειραματόζωα,ανέπτυξαν τρύπες στον εγκέφαλο.


Ο νευροχειρούργος ΡΑΣΕΛ ΜΠΛΕΪΛΟΚ μαζεύει στοιχεία από περιπτώσεις που η αυξημένη συγκέντρωση φενυλαλανίνης στον εγκέφαλο αυτών που καταναλώνουν ασπαρτάμη, έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη διαταραχή νεύρων,η οποία οδηγεί σε κατάθλιψη,κρίσεις άγχους δημιουργώντας έτσι την ανάγκη χορήγησης στο εν λόγω άτομο αντικαταθλιπτικών φαρμάκων.Θερμαινόμενη δε η ασπαρτάμη,πάνω από τους 30 βαθμούς Κελσίου καθώς εισέρχεται στον οργανισμό,διασπά την μεθυλική αλκοόλη σε φορμαλδεϋνη(φονικό χημικό)και σε φορμικό οξύ. 
Η μελέτη του ΧΙΜΑΝ ΡΟΤΖΕΡΣ πάνω σε διαβητικούς που έκαναν χρήση ασπαρτάμης,έδειξε ότι προκαλείται υποτροπή της ασθένειας,διότι παρατηρήθηκαν περισσότερα επεισόδια υπογλυκαιμίας μειώνοντας έτσι την ικανότητα ελέγχου της ινσουλίνης.


Η ερευνήτρια ΝΤΑΪΑΝΑ ΕΝΤΟΥΑΡΝΤΣ από τα πειράματα που διενήργησε συμπέρανε ότι,η χρήση ασπαρτάμης από εγκύους ακόμη και σε μικρές ποσότητες,αυξάνει τις πιθανότητες ςγέννησης βρεφών με μειωμένη εγκεφαλική λειτουργία.


Το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Ογκολογίας στην Μπολόνια " ΡΑΜΑΤΖΙΝΙ ", πειραματίστηκε σε 1800 ποντίκια,όπου η διατροφή τους εμπλουτίστηκε με ασπαρτάμη.Τα ποντίκια παρουσίασαν λεμφώματα,λευχαιμία,εγκεφαλικούς όγκους,επιληψία,πάρκινσον,αλτσχάιμερ,νοητική καθυστέρηση κι αποβολές εμβρύων.


Παρ'όλα αυτά,τίποτα δεν έχει γίνει για την απόσυρση ενός τόσο επικίνδυνου συστατικού,αντίθετα είναι ευρέως χρησιμοποιούμενο και διαδεδομένο σε λάιτ προϊόντα.Θ α λέγαμε ότι η ασπαρτάμη εξυπηρετεί τα σχέδια των Σιωνιστών,συμβάλλοντας στην μείωση του πληθυσμού της γης,την εξάρτηση των ανθρώπων από τα φάρμακα,καθώς οι φαρμακευτικές βιομηχανίες τους ανήκουν,αλλά και την χειραγώγηση των μαζών,αφού η χρήση της επηρεάζει και τον εγκέφαλο.

Είναι στο χέρι κάθε υγιούς σκεπτόμενου ανθρώπου να αποβάλλει από την διατροφή του οποιοδήποτε προϊόν περιέχει ασπαρτάμη και να μην πείθεται τόσο εύκολο από φανταχτερές διαφημίσεις.Υπάρχουν ενναλακτικές λύσεις,όπως η στέβια,ένα φυτό που χρησιμοποιούσαν οι Ινδιάνοι,με πολλές θεραπευτικές ιδιότητες που μπορεί ακόμα και να καλλιεργηθεί από πολλούς αγρότες στην χώρα μας. 
Πηγές
http://www.vita.gr
http://www.alphatv.gr
http://vouzer.blogspot.com
http://www.ygeiaonline.gr
http://www.medlook.net 
http://hellenicrevenge.blogspot.com/2011/08/blog-post_9653.html ΠΗΓΗ

‘Ο Πλανήτης των Πιθήκων’ : Το δυστοπικό blockbuster και η παρακμή του Δυτικού Πολιτισμού


‘Ο Πλανήτης των Πιθήκων’ : Το δυστοπικό blockbuster και η παρακμή του Δυτικού Πολιτισμού


Από: Southern Nationalist Network / μετ. ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Ο άνθρωπος έχει ως στόχο να κατακτήσει τη φύση και οι πίθηκοι να κληρονομήσουν τη γη
Η νούμερο 1 ταινία του Χόλιγουντ για τη δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα είναι το "Ο Πλανήτης των Πιθήκων: Η Εξέγερση» (“Rise of Planet of the Apes”).
Η ιστοσελίδα Alternative Right έχει μια ενδιαφέρουσα ανασκόπηση της ταινίας, από παραδοσιοκρατική άποψη, από τον Mark Hackard, που ονομάζεται "The Descent of Man." Επισημαίνει ότι η ταινία έχει ‘μη πολιτικά ορθά’ θέματα και, έστω και ακούσια, κάνει ένα εξαιρετικό σχόλιο για τηνπαρακμή του Δυτικού Πολιτισμού. Το ‘ψητό’ της κριτικής του Hackard είναι το παρακάτω απόσπασμα:

Τα τέρατα όπως ο Κινγκ Κονγκ δεν είναι απλά αρχέγονοι εισβολείς. Μάλλον, προκύπτουν από την αναρχία των δικών μας αποφάσεων. Ο τεράστιος γορίλας που έκανε πάταγο στα μέσα της δεκαετίας του 1930 στη Νέα Υόρκη και σκαρφάλωσε στο Empire State Building για να χτυπήσει τα αεροπλάνα, μεταφέρθηκε στην Αμερική για το σκοπό του κέρδους και της ψυχαγωγίας. Με τον ίδιο τρόπο, τα σούπερ-πρωτεύοντα απεικονίζονται στο νέο prequel του Πλανήτη των Πιθήκων να μην είναι τίποτα άλλο από δικά μας δημιουργήματα.
Το ‘Rise’ μπορεί να είναι ένα προϊόν από το γνωστό εργοστάσιο παραγωγής μαζικής κατήχησης της κοινωνίας, του Χόλιγουντ, αλλά ο εφιάλτης που προκαλεί πηγάζει από το πολιτικά ορθό υποσυνείδητο. Όποιες και αν είναι οι προθέσεις του σκηνοθέτη, Rupert Wyatt, η ταινία λειτουργεί ως κατηγορητήριο της ποπ-κουλτούρας της νεωτερικότητας. Η άνευ αξίας ελευθερία, η ισότητα και ο ωφελιμισμός, όλα αυτά αποδεικνύονται ότι έχουν εντελώς πτωχεύσει.
Παράλληλα με άλλες ιστορίες επιστημονικής φαντασίας, το ‘Rise’ αποπνέει ένα - όχι ασυνήθιστο αλλά που ακόμα αξίζει τον κόπο – θέμα: την πορεία προς την κυριαρχία πάνω στη φύση, που δεν έχει κάποιο υψηλότερο σκοπό από το να αντλεί ενέργεια από τη γνώση, και που καταλήγει σε μια σπασμωδική κίνηση χάους και θανάτου. Ο επιστήμονας περιοχής Bay Will Rodman (James Franco) εργάζεται ακατάπαυστα για να βρει μια θεραπεία για τη νόσο του Αλτσχάιμερ, κάνοντας πειράματα σε πίθηκους, αλλά, αυτά όμως θα έχουν ως αποτέλεσμα την ταχεία νοητική εξέλιξη του υποτελούς ζωικού είδους, το οποίο θα εξεγερθεί για να εξαφανίσει την ανθρωπότητα.
Κατά τη διάρκεια της ιστορίας, υπάρχουν επίσης υπενθυμίσεις ότι η NASA έχει ξεκινήσει μια πτήση στον Άρη. Ο άνθρωπος έχει ως στόχο να κατακτήσει τον κόκκινο πλανήτη, και οι πίθηκοι να κληρονομήσουν τη γη.
Είναι στις λεπτομέρειες του ‘Rise’ που το φιλελεύθερο projectαποδεικνύεται αναξιόπιστο. Η εξέλιξη της ιστορίας βρίσκεται στο Σαν Φρανσίσκο, μια πόλη που συναγωνίστηκε ίσως μόνο το Άμστερνταμ, ως ένα σύμβολο της δυτικής παρακμής. Ο χώρος εργασίας του Rodman, μία βιοτεχνολογική εταιρεία, είναι άψογα "διαφορετική", όπως είναι η επιλογή του συντρόφου του. Η Open Society προτείνει την ισότητα των ατόμων, ξεριζώνει και καταργεί τους λαούς και ισοπεδώνει τον πολιτισμό που υποβιβάζεται σε εμπόρευμα. Τίποτα δεν είναι ιερό, εκτός από ένα πολύ συγκεκριμένο είδος ‘ανοχής’, την πράξη της ψηφοφορίας και την αγορά καταναλωτικών αγαθών. Εμείς γεμίζουμε από φόβο και σύγχυση, όταν το πρωτόγονο και το άγριο ​​επαναβεβαιώνει τα δικαιώματά του με όλο και μεγαλύτερη βία. Γιατί όμως τέτοια έκπληξη, αν ο άνθρωπος δεν είναι παρά ‘ένας έξυπνος πίθηκος’ χωρίς ψυχή ή κάποιο ανώτερο σκοπό, αλλά ένα ον που ζει για την ικανοποίηση των επιθυμιών του και τη αποθέωση του εαυτού του;
Το δυστοπικό ‘Rise of the Planet of the Apes’ δεν είναι η κοινωνία των πιθήκων, αλλά ο σύγχρονος πολιτισμός που μέσα από μία τιτάνια ύβρη θα γράψει τη δική του θανατική καταδίκη.

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ένα πεφταστέρι μέσα από τα μάτια ενός αστροναύτη


Ένα πεφταστέρι μέσα από τα μάτια ενός αστροναύτη


Κάθε χρόνο, τον Αύγουστο, οι παρατηρητές ουράνιων σωμάτων έχουν την τιμητική τους. Είναι η εποχή που δίνουν ραντεβού με...
τη βροχή μετεωριτών τύπου Perseid. …Η βροχή αυτή αποτελεί αντικείμενο ουράνιας μελέτης εδώ και τουλάχιστον 2000 χρόνια, σύμφωνα με υπολογισμούς της NASA. Αυτή τη χρονιά όμως, όλος ο κόσμος είχε την ευκαιρία να τη θαυμάσει και από μια άλλη, πιο κοντινή σκοπιά.Ο αστροναύτης Ron Garan έτυχε να βρίσκεται στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή. Το μέρος δεν ήταν άλλο από το παράθυρο του διαστημικού σταθμού International Space Station και η στιγμή ήταν αυτή όπου ένας μετεωρίτης πραγματοποιούσε τη φλεγόμενη πτήση του μπροστά στα μάτια του. Κατάφερε να τραβήξει μια μαγευτική φωτογραφία του μετεωρίτη Perseid και να την ανεβάσει στο twitter του με το σχόλιο: «Πώς φαίνεται από το διάστημα ένα πεφταστέρι».
 



Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Ένα πεφταστέρι μέσα από τα μάτια ενός αστροναύτη http://24wro.blogspot.com/2011/08/blog-post_9148.html#ixzz1VK0XtRRi

Γιατί οι νεκροί έρχονται στον ύπνο μας;


Γιατί οι νεκροί έρχονται στον ύπνο μας;

O Dr Mark Blagrove είναι καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Swansea και
μελετά τα "όνειρα" μέσα από επιστημονικά πειράματα και έρευνες. Μιλώντας στο pyles.tv και την Όλγα Τάντου, εξηγεί τι ακριβώς είναι τα όνειρα, πώς η προσωπικότητα μας επηρεάζει αυτά που βλέπουμε στον ύπνο μας αλλά αναφέρεται και στους λόγους που αγαπημένα πρόσωπα που έχουν φύγει από την ζωή, μας επισκέπτονται στα όνειρα μας!!





"Τι φανερώνουν τα όνειρά μας?"

Mark Blagrove : "Τα περισσότερα όνειρα σχετίζονται με το παρόν και τη κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σήμερα. Είναι πιθανό επίσης να μπορούν να αποκαλύψουν στοιχεία για γεγονότα του παρελθόντος. Η μεγαλύτερη όμως πιθανότητα παραμένει τα όνειρα να μας πληροφορούν για τα γεγονότα του παρόντος τα οποία ίσως και να μην γνωρίζουμε ότι συμβαίνουν.

Για παράραδειγμα ένα όνειρο μπορεί να μας αποκαλύψει τα αληθινά μας αισθήματά μας για κάποιο συγκεκριμένο άτομο τα οποία συνειδητά μπορεί να μην έχουμε αντιληφθει ή να μην θέλουμε να τα παραδεχτούμε."


"Ο χαρακτήρας επηρεάζει τα όνειρά μας"

Mark Blagrove : "Η προσωπικότητα του κάθε ανθρώπου επίσης μπορεί να επηρεάσει τα όνειρα του. Άτομα με δημιουργικό χαρακτήρα συνηθίζουν να βλέπουν περίεργα όνειρα μεγαλύτερης διάρκειας με έντονη πλοκή και εναλλαγές συναισθημάτων. Σημαντικό επίσης είναι τα διάφορα επίπεδα ύπνου. Μερικές φορές βρισκόμαστε σε βαθύ ύπνο όπου δεν παρατηρείται κάποιο όνειρο, ενώ μερικές άλλες βρισκόμαστε σε στάδια ενεργού ύπνου, όπου παρατηρείται κίνηση ματιών και ο εγκέφαλος είναι ιδιαίτερα ενεργός. Στην περίπτωση αυτή τα όνειρα αυξάνονται!"



"Γιατί οι νεκροί έρχονται στον ύπνο μας?"

Mark Blagrove : "Επιστημονικά δεν έχει αποδειχτεί οποιαδήποτε δυνατότητα επικοινωνίας με νεκρούς ενώ είμαστε ξύπνιοι. Η επιθυμία όμως να δούμε για μια ακόμη φορά το αγαπημένο μας πρόσωπο που έχει πεθάνει, είναι τόσο μεγάλη που είναι πιθανό να επηρεάζει τα όνειρα μας.

Πέρα από την επιθυμία όμως υπάρχει και η δύναμη της συνήθειας, η καθημερινότητα που βιώναμε με τα πρόσωπα αυτά και η οποια ίσως έρχεται στον ύπνο μας με την μορφή αναμνήσεων. Όταν ξυπνήσουμε από αυτό το όνειρο έχουμε ανάγκη να δεχτούμε οτι δεν ήταν δημιούργημα του μυαλού μας αλλά συνάντηση -έστω ονειρική- με τον δικό μας άνθρωπο. "



"Μπορεί ένας νεκρός να μας μεταφέρει μηνύματα στον ύπνο μας;"

Mark Blagrove : "Αυτό βεβαίως προβληματίζει εμάς τους επιστήμονες. Δηλαδή ο ισχυρισμός πάρα πολλών ανθρώπων οτι ονειρεύονται κάποιον νεκρό κι εκείνος τους μεταφέρει μηνυματα για γεγονότα που θα συμβούν στο μέλλον.

Από τη πλευρά ενός επιστήμονα η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι ο ονειρευόμενος έχει ήδη μια ιδέα των εξελίξεων του μέλλοντος. Επομένως ο ίδιος εκμυστηρεύεται στον εαυτό του μέσω του νεκρού, πληροφορίες που έχει κρυμμένες στο υποσυνείδητό του.

Λυπάμαι αλλά δεν έχω επιστημονικές αποδείξεις οτι πράγματι οι νεκροί έρχονται από τον άλλο κόσμο στα όνειρα των ζωντανών και μάλιστα τους αποκαλύπτουν τα μελλούμενα. Είμαι υποχρεωμένος να ερμηνεύσω τέτοια γεγονότα με βάση την ψυχολογία και όχι την μεταφυσική.

Αυτό που προτείνω είναι την επόμενη φορά που θα ονειρευτείται κάποιον δικό σας που είναι νεκρός, δώστε μεγάλη προσοχή σε αυτα που θα σας πει: είναι πράγματα που δεν τολμάτε να πείτε στον εαυτό σας ενώ είστε ξύπνιοι και του τα αποκαλύπτετε την νύχτα μέσω ενός νεκρού προσώπου!!"

ΣΤΟΛΟΣ UFO ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ (VIDEO)


ΣΤΟΛΟΣ UFO ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ (VIDEO)

Ένας στόλος αντικειμένων των οποίων 18 μυστηριώδεις σφαίρες φωτός που συνελήφθησαν με φωτογραφία και βίντεο, καθώς διέσχιζαν τον ουρανό κοντά στο City Hall στο Vancouver,τηνΚυριακή 24 Ιουλίου του 2011. Σε ένα email νωρίτερα την ίδια μέρα, οι τοπικοί καναδική videographer Les Murzsa αναφέρουν ότι οι precognitive από το προηγούμενο βράδυ είχαν πληροφορίες που τον οδήγησαν να συγκεντρώσουν τις κάμερες τους και να παραμείνουν σε επιφυλακή όλο το απόγευμα. Η πρώτη εγγραφή άρχισε στις 18:16 μ.μ. PST και από 18:26 μ.μ. PST, ο κ. Murzsa κάλεσε τα γραφεία του Βανκούβερ UFO για την εξεταστή του video που εξηγεί πώς ήταν η μεγαλύτερη θέαση της ζωής του.Η δημοσιογράφος ήταν στη σκηνή και μέσα σε λίγες ώρες, μετά τη συλλογή  των αποδεικτικών στοιχείων και την παραγωγή επιπλέον βίντεο νυχτερινής όρασης καταδεικνύοντας πώς μια ομάδα UFO δραστηριοποιούνται στην περιοχή μέχρι περίπου έξι ώρες μετά το αρχικό επεισόδιο.
Δείτε το video:

ΣΟΚ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ CNN: ΜΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


ΣΟΚ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ CNN: ΜΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

O κορυφαίος οικονομικός αναλυτής και βραβευμένος με Nobel peace prize in economics 2008 Paul Krugman στην εκπομπή Global Public Square  στο CNN, ανέφερε πως η αμερικάνικη οικονομία θα μπορούσε να σωθεί από μία ψεύτικη εισβολή εξωγήινων.  Η επικείμενη εισβολή θα δημιουργούσε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να αρχίσει μαζικά μια προετοιμασία διαφόρων διαδικασιών προκειμένου να αντιμετωπιστεί...
Κάτι τέτοιο θα έκανε τον πληθωρισμό και τα ελλείμματα να περάσουν σε δεύτερη μοίρα. (Φανταστείτε μια παγκόσμια προετοιμασία για ένα τέτοιο φαινόμενο..)
Ύστερα από ένα διάστημα 18μηνών όταν θα έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση, θα ανακοινωθεί πως έγινε λάθος. Καμία εξωγήινη εισβολή δεν θα γίνει και η οικονομία θα έχει σωθεί.

Σε απάντηση στην ερώτηση του δημοσιογράφου πως "όλο αυτό θυμίζει τον πόλεμο των κόσμων" (η ραδιοφωνική φάρσα για εισβολή εξωγήινων το 1938).
Επισημαίνει  πως σ΄ένα επεισόδιο του Twilight Zone επιστήμονες επινοούν ένα αντίστοιχο σχέδιο προκειμένου να επιτύχουν παγκόσμια ειρήνη.  (Εμείς θα πούμε παγκοσμιοποίηση..)


Για υπότιτλους πατήστε CC μεταγραφή ήχου


Άραγε με ποιόν τρόπο θα μπορούσε να σχεδιαστεί μια εισβολή εξωγήινων;  (περισσότεραΕΔΩ).
Το σενάριο δεν είναι και τόσο καινούριο όσο πιστεύετε.  Ας θυμηθούμε όταν ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Ρόναλντ Ριγκαν μίλησε στα Ηνωμένα Έθνη για κάτι απροσδόκητο που θα ενώσει όλα τα έθνη δίχως να σκέφτονται τα κυριαρχικά δικαιώματα.. (ολόκληρο το άρθρο και βίντεοΕΔΩ).
Τι θα γίνει με τις νέες αναπτυγμένες τεχνολογίες που θα ανακαλυφθούν  προκειμένου αντιμετωπίσουμε και να προστατευτούμε από τους "κακούς" εξωγήινους; 
Ίσως μας γυρίσει μπουμεράγκ και στο ξημέρωμα  αντικρίσουμε μια New World Order που θα οδηγήσει σύμφωνα με πολλούς ερευνητές, σε μια παγκόσμια επιβολή δικτατορίας.
Ίσως πάλι λειτουργήσουμε συλλογικά ως άνθρωποι προκειμένου να κάνουμε το επόμενο βήμα στην εξερεύνηση του διαστήματος.
Περιμένοντας τους "Βαρβάρους" 


-Τι περιμένουμε στην αγορά συναθροισμένοι;
Είναι οι βάρβαροι να φθάσουν σήμερα.

-Γιατί μέσα στην Σύγκλητο μιά τέτοια απραξία;
Τι κάθοντ' οι Συγκλητικοί και δεν νομοθετούνε;

-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Τι νόμους πια θα κάμουν οι Συγκλητικοί;
Οι βάρβαροι σαν έλθουν θα νομοθετήσουν.

-Γιατί ο αυτοκράτωρ μας τόσο πρωί σηκώθη,
και κάθεται στης πόλεως την πιο μεγάλη πύλη
στον θρόνο επάνω, επίσημος, φορώντας την κορώνα;

-Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα.
Κι ο αυτοκράτωρ περιμένει να δεχθεί
τον αρχηγό τους. Μάλιστα ετοίμασε
για να τον δώσει μια περγαμηνή. Εκεί
τον έγραψε τίτλους πολλούς κι ονόματα.

-Γιατί οι δυό μας ύπατοι κ' οι πραίτορες εβγήκαν
σήμερα με τες κόκκινες, τες κεντημένες τόγες·
γιατί βραχιόλια φόρεσαν με τόσους αμεθύστους,
και δαχτυλίδια με λαμπρά γυαλιστερά σμαράγδια·
γιατί να πιάσουν σήμερα πολύτιμα μπαστούνια
μ' ασήμια και μαλάματα έκτακτα σκαλισμένα;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
και τέτοια πράγματα θαμπόνουν τους βαρβάρους.

-Γιατί κ' οι άξιοι ρήτορες δεν έρχονται σαν πάντα
να βγάλουνε τους λόγους τους, να πούνε τα δικά τους;

Γιατί οι βάρβαροι θα φθάσουν σήμερα·
κι αυτοί βαριούντ' ευφράδειες και δημηγορίες.

-Γιατί ν' αρχίσει μονομιάς αυτή η ανησυχία
κ' η σύγχυσις. (Τα πρόσωπα τι σοβαρά που έγιναν).
Γιατί αδειάζουν γρήγορα οι δρόμοι κ' οι πλατέες,
κι όλοι γυρνούν στα σπίτια τους πολύ συλλογισμένοι;

Γιατί ενύχτωσε κ' οι βάρβαροι δεν ήλθαν.
Και μερικοί έφθασαν απ' τα σύνορα,
και είπανε πως βάρβαροι πια δεν υπάρχουν.

Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους.
Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μιά κάποια λύσις.