Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Τι λένε οι Τούρκοι για το ντοκιμαντέρ «1821»;;;


Τι λένε οι Τούρκοι για το ντοκιμαντέρ «1821»;;;







  • Διαβάστε τι γράφει το ΤRT.gr

    “Τρομακτικό” και απίστευτο δώρο του “1821″ στους Τούρκους, την εξωτερική τους πολιτική και τις διεκδικήσεις τους.


    Αυτός είναι ο τίτλος του άρθρου:

    “ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΑ”


    Ανατρέπονται οι μύθοι με το ντοκιμαντέρ «1821»
    Μας πήραν στο μεζέ και οι Τούρκοι.. 
    Άνω κάτω η επίσημη ιστορία στην Ελλάδα με το ντοκιμαντέρ «1821».
    Θύελλα αντιδράσεων ξεσήκωσε , το ντοκιμαντέρ που διηγείται την «Ελληνική Επανάσταση» αφού αναφέρει πως δεν ήταν οι Τούρκοι αυτοί που έσφαξαν τους Έλληνες, αλλά ότι δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια της εξέγερσης και πως η μεγαλύτερη ανάπτυξη στην χώρα σημειώθηκε κατά την Οθωμανική περίοδο.
    Μεγάλη η οργή των ακροδεξιών και της εκκλησίας για το ντοκιμαντέρ…
    Σοβαρά τα ερωτηματικά που δημιουργήθηκαν, όταν οι Έλληνες άκουσαν πράγματα εντελώς διαφορετικά από την διδασκόμενη ιστορία.
    Το ντοκιμαντέρ επισημαίνει πως δεν αληθεύουν οι ισχυρισμοί ότι οι Έλληνες επί αιώνες υπέστησαν τη βαρβαρότητα των Οθωμανών.
    Οι πληροφορίες που προκάλεσαν σοκ στην χώρα δεν περιορίζονται με αυτές.
    Υπογραμμίζεται πως οι Έλληνες χωρικοί γλίτωσαν από τα χέρια των Χριστιανών φεουδαρχών, χάριν τους Οθωμανούς.
    Στο ίδιο ντοκιμαντέρ υπεραμύνεται η άποψη πως δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα οι ισχυρισμοί ότι η οθωμανική διοίκηση άσκησε πιέσεις εναντίον των χριστιανών για να αλλάξουν θρησκεία.
    Σημειώνεται πως αντίθετα με τα όσα διδάσκονται στους μαθητές, δεν σφαγιάστηκαν οι Έλληνες από τους Τούρκους αλλά σκοτώθηκαν δεκάδες χιλιάδες Τούρκοι από τους Έλληνες.
    Ενώ, σύμφωνα με το ίδιο ντοκιμαντέρ κατόπιν της ανεξαρτησίας, καταστράφηκε το καθετί που θύμιζε τους Τούρκους.
    Το ντοκιμαντέρ που γκρεμίζει ένα από τα πιο ισχυρά ταμπού στην χώρα, προκάλεσε έντονες συζητήσεις.
    Ενώ αυξάνει την οργή των ακροδεξιών το γεγονός ότι, χορηγός του ντοκιμαντέρ είναι μια τράπεζα, τον γενικό διευθυντή της οποίας διορίζει το κράτος.
    Το ντοκιμαντέρ που έχει μπερδέψει για τα καλά τα μυαλά των Ελλήνων αφού συνάντησαν μια ιστορική πληροφορία, ακριβώς αντίθετη από ό,τι γνώριζαν μέχρι σήμερα, σπάει ρεκόρ τηλεθέασης.

    Είχαν προβλέψει οι Ιάπωνες την καταστροφή;


    Είχαν προβλέψει οι Ιάπωνες την καταστροφή;


    Ερώτηση: 
    Κύριε Χουλιάρα, διάβασα ότι οι Ιάπωνες είχαν προβλέψει τον σεισμό, πριν από δύο χρόνια. Αληθεύει αυτό; Γιατί δεν ενημέρωσαν τον κόσμο;
    Απάντηση:
    Ο καταστροφικός σεισμός που έγινε στο Kobe της Ιαπωνίας το 1995, με μέγεθος 6,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, ώθησε την ιαπωνική κυβέρνηση να επανεξετάσει την ασφάλεια των 54 πυρηνικών αντιδραστήρων που διέθετε. 

    Για τον λόγο αυτό, συγκροτήθηκε το 2008 η ειδική κρατική επιτροπή NISA, η οποία ανέθεσε το έργο της λεπτομερούς εξέτασης όλων των πυρηνικών αντιδραστήρων σε ομάδα γεωλόγων, σεισμολόγων και μηχανικών εμπειρογνωμόνων. 
    Όσον αφορά στον πυρηνικό αντιδραστήρα Fukushima, ο δρ Yukinobu Okamura του Εθνικού Ινστιτούτου Προηγμένων Βιομηχανικών Επιστημών και Τεχνολογίας επεσήμανε ότι επιστημονικά δεδομένα έδειχναν ότι το 869 μ.Χ. η περιοχή είχε γνωρίσει βιβλική καταστροφή από σεισμό και τεράστιο τσουνάμι. 
    Το γεγονός αυτό δεν είχε ληφθεί υπ' όψιν πριν από 40 χρόνια, όταν εγκαταστάθηκε ο αντιδραστήρας, και ζήτησε πρόσθετα μέτρα ασφάλειας και προστασίας.
    Tokyo Electric Power Company (TEPCO), που λειτουργεί τον αντιδραστήρα, ισχυρίστηκε ότι το προστατευτικό τείχος ύψους6 μέτρων ήταν αρκετό για να προστατεύσει τον αντιδραστήρα από πιθανό τσουνάμι και δεν έλαβε υπ' όψιν τις επιστημονικές επισημάνσεις του δρ Yukinobu Okamura, που έδιναν ενδείξεις για πιθανή επανάληψη του φαινομένου που έγινε το 869 μ.Χ., με εκδήλωση σεισμού μεγαλυτέρου των 8 Ρίχτερ και τσουνάμι με ύψος που θα υπερέβαινε τα 20 μέτρα.



    Ευχαριστώ για την επικοινωνία
    Γεράσιμος Χουλιάρας, Κύριος Ερευνητής Σεισμολογίας του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών 

    Η γενιά των 592€ και η προπαγάνδισή της από την τηλεοπτική ολιγαρχία


    Η γενιά των 592€ και η προπαγάνδισή της από την τηλεοπτική ολιγαρχία

    Η τεταμένη πολιτική συγκυρία δημιουργεί συγκεκριμένα αντανακλαστικά σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας και δη της νεολαίας. Τα ψυχικά αυτά ερεθίσματα χρησιμοποιούνται και αναπαράγονται από την κρεατομηχανή των τηλεοπτικών μίντια. Μεταδίδουν μια εικόνα η οποία λειτουργώντας σε μαζικό επίπεδο δίνει την εντύπωση μιας παγιωμένης και εναρμονισμένης πρακτικής μην...
    αφήνοντας περιθώρια για αμφισβητήσεις. Η οικονομική κρίση που έχει συγκεκριμένη προέλευση και συγκεκριμένα αίτια δημιουργίας επιτάσσει ορισμένα τηλεοπτικά μοντέλα και προγράμματα.

    Η γενιά των 592€, αυτή που παλαιότερα ήταν των 700€ και πιο παλιά των 1000€ συρρικνώνεται προς τα κάτω, αδυνατώντας να δώσει λύσεις ή έστω να τις ψάξει για τα προβλήματά της και αναπαράγοντας ένα ματαιόδοξο lifestyle που σκοπό έχει να καθυποτάξει τις συνειδήσεις της και γι΄ αυτό έχει αναγάγει σε υπέρτατη αξία τον υλιστικό τρόπο ζωής και κοινωνικής συμπεριφοράς, χωρίς να πρωτοστατεί και επαφίει εν τέλει τη μοίρα της στις βουλές των πολιτικών συμφερόντων και των οικονομικών λόμπι.


    Οδηγείται έτσι σε αδιαφορία για το πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι διαβλέποντας ως λύση δραστηριότητες κοινές και υποσυνείδητα ενδεδειγμένες αποθεώνοντας παράλληλα το εύκολο κέρδος. Το μοντέλο αυτό αντίληψης της νέας γενιάς, που παράλληλα μας παρουσιάζουν ότι πρωταγωνιστεί και διεκδικεί και πρέπει να της αφεθεί χώρος για να εκφραστεί, είναι αυτό που στοχεύεται όταν αποφασίζονται τα τηλεοπτικά προγράμματα τι περιεχομένου εκπομπές θα προβάλλουν και πως θα βγουν στον αέρα. Μια γενιά που έχει χάσει το στόχο της, τις αξίες της, δεν προάγει κάτι και δεν θέλει να οδηγηθεί κάπου, που αναπαράγει και ακολουθεί ένα τρόπο ζωής που αποθεώνει τις βιολογικές λειτουργίες του ανθρώπου.

    Η τηλεοπτική δικτατορία φυσικά προωθεί αυτό το πλαίσιο θεώρησης της ζωής ως πρωτεύον δημιουργώντας την αντίληψη στη νεανική συνείδηση ότι πρέπει να το ακολουθήσει εφόσον εκπέμπεται από τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης. Ο τηλεοπτικός οδοστρωτήρας θέλει μια νέα γενιά πλήρως καταναλωτική, με μοναδικό στόχο το χρήμα και αυτοσκοπό την ικανοποίηση των υλιστικών επιθυμιών, μη συνειδητοποιώντας ότι η Ελλάδα είναι η χώρα(μαζί με την Ισπανία) με το μεγαλύτερο ποσοστό φτώχειας της τάξεως του 20% εντός της Ευρωζώνης που επιτείνεται και αγγίζει και άλλα στρώματα της ελληνικής κοινωνίας με την υπόταξη της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ και την Ε.Ε υπογράφοντας το Μνημόνιο. Μη σκεφτόμενη την υποθήκευση και την οικονομική αφαίμαξη του μέλλοντός της, δια της μονιμότητας των μέτρων, του χρέους της περιφέρειας της Ε.Ε., της συμπίεσης των μισθών, της ανεργίας, της εργασιακής ανασφάλειας και της συσσώρευσης του παραγόμενου πλούτου στις τοπικές και στην υπερεθνική ελίτ, να συνεχίσει ατάραχη την πορεία ακολουθώντας την γραμμή που επιβάλλεται. Mια τέτοια προπαγάνδα πρέπει να απαντηθεί και να ξεσκαπαστεί στα ίσα από την ελληνική νεολαία.
    ΠΗΓΗ((http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/592.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ksipnistere_+%28.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++%CE%9F+%CF%83%CE%B9%CF%89%CF%80%CF%8E%CE%BD+%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BD%29))

    ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΤΙΑ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΡΩΣΙΑ!


    ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΤΙΑ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΡΩΣΙΑ!

    ufΑγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα άρχισαν να εμφανίζονται στον ουρανό της Ρωσίας, πάνω από την πόλη Elista, την πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Καλμουκίας, (Νότια Ρωσία), τον Δεκέμβριο του 2010. Ο πρώην επικεφαλής της δημοκρατίας,  ισχυρίστηκε ότι είχε προσωπικά συναντηθεί και επικοινωνήσει με εξωγήινα όντα, που ήταν ντυμένα με κίτρινο χρώμα, κάτι σαν διαστημικές στολές.
    Μάλιστα, προέτρεψε τους πάντες να μην ντρέπονται να μιλήσουν για τους εξωγήινους στο κοινό.

    Τον Δεκέμβριο του 2010, εκατοντάδες κάτοικοι της Elista είδαν ΑΤΙΑ να εμφανίζονται στον ουρανό, πάνω από τα κεφάλια τους, κάθε δέκα μέρες, όπως έγραψε η Nezavisimaya Gazeta.
    Η πιο πρόσφατη εμφάνισή τους, πραγματοποιήθηκε στις 22 Δεκεμβρίου: αυτόπτες μάρτυρες είπαν ότι είδαν δύο ομόκεντρους κύκλους στον ουρανό. Ο εσωτερικός κύκλος περιστρεφόταν με τη φορά του ρολογιού, ενώ ο εξωτερικός περιστρεφόταν αριστερόστροφα. Άλλοι κατάφεραν να δουν ένα τρίγωνο αντικείμενο, με ακτίνες φωτός.
    Οι δύο θεάσεις UFO, βιντεοσκοπήθηκαν, με τα σχετικά πλάνα να προβάλλονται και στην τοπική τηλεόραση.
    Δημοσιογράφοι δήλωσαν ότι θα μπορούσε να είναι ατμοσφαιρικά φαινόμενα, αλλά υποσχέθηκαν να ερευνήσουν το περιστατικό.

    Πολλοί κάτοικοι της Elista αντιμετωπίζουν το φαινόμενο, με μεγάλη σοβαρότητα. Ο πρώην επικεφαλής της δημοκρατίας, ο πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, Kirsan Ilyumzhinov, δήλωσε ότι δεν ήταν έκπληξη, που τα UFO που εμφανίστηκαν, πάνω από την πόλη.
    Τέτοια γεγονότα, θα συνεχίσουν, όπως είπε, να εμφανίζονται όχι μόνο στην Καλμουκία, αλλά και σε άλλες περιοχές της.
    "Εμφανίζονται κοντά στη Μόσχα, πάνω από τη Μόσχα, και σε πολλές άλλες περιοχές. Έγγραφα της NASA σημειώνουν πάνω από 4.000 θεάσεις ΑΤΙΑ κάθε χρόνο", δήλωσε ο Ilyumzhinov.

    UFO ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ


    UFO ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ

    Άγνωστα φωτεινά ιπτάμενα αντικείμενα καταγράφηκε να αιωρούνται στον νυχτερινό ουρανό του Καζακστάν την 27 Μαρτίου του 2011.Τα φώτα δεν μοιάζουν αεροπλάνου ή ελικοπτέρου.
    To αν θα το πιστέψετε είναι δικό σας θέμα. Εμείς θα διαλέξουμε το πιο αξιόπιστο και πιο αληθοφανή υλικό για να σας κάνουμε απλά να αναρωτηθείτε. Την απάντηση θα την βρείτε μόνοι σας...

    Δείτε το video:

    ΠΗΓΗ((http://www.apocalypsejohn.com/2011/03/ufo_30.html))

    David Ιcke-Alex Jones: Ο ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ

    Ο Αλεξ μιλάει με τον Αικ, ο οποίος αναλύει το πώς φτάνει στην τελική ευθεια η ατζέντα των παγκοσμιοποιητών. Εξαιρετικά ενδιαφέρουσες οι αναλύσεις και οι επισημάνσεις του, όπως πάντα. 
    Ο Αικ εστιάζει στην ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ εδώ, αν είναι να τους αντιμεττωπίσουμε αποτελεσματικά. Προσέξτε το παρακαλώ, όσοι εστιάζετε μεμονωμένα σε ιδεολογίες, θρησκείες και όλα τα άλλα που είναι αιτία για διχασμούς και αψιμαχίες.
    Ο Αικ εστιάζει στην ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ και επίσης παροτρύνει να βρούμε το κουράγιο να τους αντιμετωπίσουμε κατά μέτωπο χωρίς να νιώθουμε δέος ή φόβο. 
    ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ... καταλήγουν σε λογικά συμπεράσματα, που απαντούν στις απορίες που έχω δει να εκφράζουν πολλοί. 

    Κυρίως, παροτρύνουν να πάψουμε να φοβόμαστε τις συνέπειες, και δικαιούνται να το λένε, αφού και οι ίδιοι ρισκάρησαν πολλά με το που βγήκαν και μίλησαν δημόσια και ευθέως για τη σαπίλα του συστήματος.

    Απολαύστε, σχολιάστε, διαδώστε. 

    ΠΗΓΗ((http://www.youtube.com/watch?v=Q_YPnaFA4_Q&feature=related))



    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ

    ΠΥΛΕΣ , ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΛΗ ΓΗ

    Το αεροδρόμιο του Όσλο έκλεισε εξαιτίας ενός… UFO!


    Το αεροδρόμιο του Όσλο έκλεισε εξαιτίας ενός… UFO!


    Στις 24 Μαρτίου του 2011, ο πιλότος Johan Kylborn του αεροπλάνου που εκτελούσε την πτήση Φρανκφούρτη – Όσλο διαπίστωσε κάτι… απροσδόκητο στον αέρα, πάνω από το διεθνές αεροδρόμιο του Όσλο.
    «Είμαι σίγουρος ότι ήταν κάποιο είδος αεροσκάφους. Είχε ξεκάθαρα το σχήμα ενός αεροπλάνου, ενός φτερού. Ήταν πιθανόν ένα ανεμόπτερο», είπε ο Kylborn.
    Αποτέλεσμα της αναφοράς του αγνώστου αντικειμένου ήταν το… κλείσιμο του αεροδρομίου για λίγη ώρα το απόγευμα της 24ης Μαρτίου!
    Σύμφωνα με τους υπευθύνους του αεροδρομίου, δεν υπήρχε κανένα ανεμόπτερο πάνω από το αεροδρόμιο το απόγευμα εκείνο, και μάλιστα να μπορούσε να πετάξει σε ύψος 8.000 ποδιών!
    «Σίγουρα δεν ήταν κάποιο μετεωρολογικό μπαλόνι. Αυτά είναι μικρότερα και σίγουρα δε μοιάζουν με αεροσκάφη», ανέφερε ο Kylborn.
    Την υπόθεση, πλέον, ερευνούν οι αρχές…

    Πολλοι ερευνητές μιλάνε για φόβο σεισμού στο ρήγμα της Μαδρίτης!


    Πολλοι ερευνητές μιλάνε για φόβο σεισμού στο ρήγμα της Μαδρίτης!

    Το να ερευνάς απαγορευμένες γνώσεις, η συνομωσιολογιες είναι μια πορεία απάνω σε τεντωμένο σχοινί. Όπως σας έχουμε ήδη δείξει σε άλλα άρθρα μας ερευνούμε κάποια στοιχεία που δείχνουν οτι κάτι πολύ μεγάλο έρχεται και έχει "Μάλλον" σαν στόχο την Αμερική. Άλλα οποιεσδήποτε δηλώσεις η περιοχών η ημερομηνιών θα είναι πάντα άστοχες και θα κάνουν την όποια σωστή έρευνα να φαίνεται "αστεία" για αυτό έχουμε επιλέξει μέσα από τα κείμενα μας να σας δείχνουμε διάφορα σημάδια όπως πχ τους παράξενους ήχους που ακούγονται στην γη, τα πουλιά και τα ζώα που πεθαίνουν χωρίς λόγο κοκ. Αρχίστε να βλέπετε λίγο την θεματολογία μας  πιο "κωδικά" γιατί έτσι θα μας λύσετε και τα χέρια από το να προσπαθούμε να πούμε κατι που κανονικά "δεν πρέπει να πούμε".Δείτε το βίντεο!!
    ΠΗΓΗ((http://katohika.blogspot.com/2011/03/blog-post_9368.html))

    Κάτι δεν πάει καλά εκεί στον αέρα!


    Κάτι δεν πάει καλά εκεί στον αέρα!



    Την επισήμανση, μου την έκανε στρατιωτικός, ιπτάμενος, ενώ ήδη είχαν σπάσει τα τηλέφωνα στην «ΕΩ» και το elora.gr, καθώς έχουμε κατ’ επανάληψη ασχοληθεί με το θέμα. «Νίκο, εδώ και τέσσερις ημέρες ψεκάζουν συστηματικά την Αθήνα. Ψάξτε το παιδιά, κάτι δεν πάει καθόλου καλά...».

    Έγιναν ερωτήσεις στη Βουλή, ρωτήσαμε αρμόδιους στο υπουργείο Μεταφορών, στην ΥΠΑ, τίποτα... Παντού, βουλωμένα στόματα. Όλα στο σκοτάδι, λες και δεν φαίνονται καθημερινά στο....
    γαλανό αττικό ουρανό οι γραμμές που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα των «μάγων του καιρού» και του ελέγχου της (εξεγερτικής;) διάθεσής μας. Α ναι, τα αεροπλάνα που κάποιοι μας λένε ότι δεν πετούν. Υπάρχει μια «αναρχία» τελικά εκεί πάνω... 

    Παγκόσμια μαφία ορθολογιστών

    Τελικά, έχουμε να κάνουμε με μια παγκόσμια μαφία ορθολογιστών, η οποία δεν διστάζει να χειραγωγεί τα πάντα. Τύποι που παριστάνουν τους θεούς... Τώρα, με την κάρτα του πολίτη, απειλούν και τα συνταγματικά δικαιώματά μας, διεισδύοντας σε όλες τις προσωπικές πτυχές της ζωής μας, ώστε να μπορούν να μας ελέγχουν ολοκληρωτικά; Εδώ, ερώτημα υποβάλλουμε.

    Τώρα που οσμίστηκαν κίνδυνο, χειραγωγούν με χημικά ακόμα και τη διάθεσή μας; Ερώτημα υποβάλλουμε. Τώρα που το πείραμά τους στην Ελλάδα δεν βγαίνει, τι άλλο θα κάνουν για να μας καταστείλουν; Πάλι ερώτημα υποβάλλουμε. Γιατί κάτι τέτοιο λένε πολλοί ότι συμβαίνει, μιας και το πείραμα «Ελλάδα» απέτυχε και δη παταγωδώς... Ψεκασμοί λοιπόν; Any whistleblowers ή ένα βαθύ λαρύγγι πουθενά, για να μάθει ο κόσμος τι συμβαίνει;

    Θεωρίες ή πραγματικότητα;



    «Σιγά μη μας ψεκάζουν, θεωρίες συνωμοσίας» θα πουν πολλοί. Έτσι είπαν όταν γράφαμε ότι δεν υπήρχαν όπλα μαζικής καταστροφής στο Ιράκ,. Τελικά, εμείς οι «συνωμοσιολόγοι» είχαμε δίκιο. Η παραδοχή κύριου μάρτυρα της υπόθεσης, «κρύφτηκε» πρόσφατα στις μέσα σελίδες της βρετανικής ημερήσιας εφημερίδας «Guardian». Και τι έγινε, είπαν τα ανθρωπάκια του συστήματος...

    Ποιος ασχολείται πια στην Ευρώπη με το Ιράκ και τους 1.300.000 νεκρούς από την ημέρα της ανατροπής του Σαντάμ; Εδώ γίνεται χαμός: Λιβύη, Ιαπωνία, οικονομική κρίση, επεισόδια στο Λονδίνο (καλά, εκεί δεν ψεκάζουν;), νέα ήττα της Μέρκελ, στην Πορτογαλία ο Σόκρατες έπεσε και στο Βέλγιο κοντεύει χρόνος χωρίς κυβέρνηση... Η επικαιρότητα τρέχει και πολλά πράγματα, απλά «ξεχνιούνται».

    Εμείς, όσο δεν παίρνουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας ή τρώμε δούλεμα, τόσο δικαιούμαστε να υποπτευόμαστε ότι κάποιοι εκεί ψηλά στα υψίπεδα της εξουσίας, χρησιμοποιούν εξωφρενικές και ανήθικες μεθόδους, προκειμένου να αποφύγουν το ξέσπασμα της λαϊκής οργής. Πού θα πάει, κάποια στιγμή τα άπλυτά τους θα βγουν στη φόρα...

    Ελπίζουμε απλά να μην έχει παρέλθει 20ετία, ώστε να μπορέσουμε να δικάσουμε κάποιον υπεύθυνο. Γιατί ο «προοδευτικός» δολοφόνος Τόνι Μπλερ (η σύζυγος του οποίου παριστάνει τη συνήγορο όσων έχουν υφαρπάξει ελληνικές περιουσίες στην Κύπρο), κόβει βόλτες ανενόχλητος, πουλώντας τις υπηρεσίες του στην υψηλή επιχειρηματική πελατεία την οποία «εξυπηρετούσε» όταν ήταν πρωθυπουργός.

    Δεν έχουμε λόγο να πιστεύουμε κανέναν...

    Δεν έχουμε πια κανένα λόγο να πιστεύουμε κανέναν τους. Πριν από περίπου ένα χρόνο, ένας παλιός συνάδελφος τον οποίο εκτιμώ πολύ, με άφησε σύξυλο, όταν απορώντας για την έκβαση μιας υπόθεσης τον επισκέφθηκα, λέγοντάς μου ότι «το πρόβλημα με εσάς τους δεξιούς, είναι ότι εμπιστεύεστε τους θεσμούς». Πολλοί, πια, δεν εμπιστεύονται ΚΑΝΕΝΑΝ εκπρόσωπο αρχής της Πολιτείας. Η Δημοκρατία κακοποιείται συστηματικά στη χώρα μας, η εκλεγμένη (ας προσέχαμε) κυβέρνηση της οποίας έχει μετατρέψει το Σύνταγμα σε «σουρωτήρι» (πάλι καλά που υπάρχει και το Συμβούλιο της Επικρατείας), παριστάνοντας τον Προκρούστη. Είμαστε πια αντιμέτωποι με μια νέα μορφή ολοκληρωτισμού.

    Καταρρέουν... 

    Όπου κι αν κοιτάξω, ακούω ψέματα, βλέπω μια απίστευτη διαστρέβλωση της πραγματικότητας, διαφθορά και μηδενισμό. Το σύστημα νοσεί βαθύτατα και είναι πλέον θέμα χρόνου να πνιγεί μέσα στο βόθρο τον οποίο το ίδιο έστησε. Η κοινωνία μας αργά ή γρήγορα, θα μετατραπεί σε Mad Max κατάσταση. Η εικονική πραγματικότητα, το δημιούργημα των διαπλεκόμενων ΜΜΕ, καταρρέει. Για αυτό και έχουν προσφύγει σε πιο «δραστικά» μέσα...

    Νίκος Χιδίρογλου
    ΠΗΓΗ((http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_7001.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ksipnistere_+%28.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++%CE%9F+%CF%83%CE%B9%CF%89%CF%80%CF%8E%CE%BD+%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BD%29))

    Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

    ΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ (ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΕΝΟ)


    ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΡΩΣΩΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙΣ ΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ STEREO ΤΗΣ NASA ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ. ΠΗΓΗ: x-torrents.org
    ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
    http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/browse/2011/03/01/ahead/euvi/195/2048/
    http://stereo-ssc.nascom.nasa.gov/browse/2011/03/01/behind/euvi/195/2048/

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΥΛΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΣΕ ΥΨΗΛΗ ΑΝΑΛΥΣΗ:
    http://www.youtube.com/watch?v=Egq-idPQOrI

    Και εδώ νίκησαν τα μπλοκ! Γιατί τα πουλημένα ΜΜΕ έκαναν την πάπια;;;


    Και εδώ νίκησαν τα μπλοκ! Γιατί τα πουλημένα ΜΜΕ έκαναν την πάπια;;;

    Αποσύρουν το αστέρι της Βεργίνας από τα πτυχία

    DBD41E7B9EF96AF0D8827C08E45AA886 Και εδώ νίκησαν τα μπλοκ! Γιατί τα πουλημένα ΜΜΕ έκαναν την πάπια;;;

    Μετά από εντολή του ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ προς το πανεπιστήμιο του Στιπ

    Το κρατικό πανεπιστήμιο του Στιπ, κατόπιν υπόδειξης του υπουργείου Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, αποσύρει τη χρήση του συμβόλου του αστεριού της Βεργίνας, το οποίο απεικονίζεται στα πτυχία των απόφοιτων που απονέμει το πανεπιστήμιο αυτό. «Το υπουργείο Εξωτερικών ως αρμόδιο όργανο για την τήρηση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την Ενδιάμεση Συμφωνία μεταξύ της Δημοκρατίας της Μακεδονίας και της Ελλάδας, από την 13η Σεπτεμβρίου του 1995, υπενθυμίζει ότι σύμφωνα με το άρθρο 7, παράγραφος 2 της Συμφωνίας, η Δημοκρατία της Μακεδονίας υποχρεούται να μην χρησιμοποιεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο το σύμβολο σε όλες του τις μορφές», αναφέρεται σε σχετική επιστολή του ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ προς την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου του Στιπ.

    «Στο πλαίσιο αυτό το ΥΠΕΞ υποδεικνύει την ανάγκη να λάβει αμέσως το Πανεπιστήμιο τα απαραίτητα μέτρα για την απόσυρση του συμβόλου αυτού από τα πτυχία που απονέμει, σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει η Δημοκρατία της Μακεδονίας από την Ενδιάμεση Συμφωνία», καταλήγει η επιστολή του ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ, την οποία μεταδίδει ο ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός των Σκοπίων «Α1».
    Το πανεπιστήμιο του Στιπ, έκανε αμέσως αποδεκτές τις υποδείξεις αυτές του ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ. «Σχετικά με τις υποδείξεις σας, σας αναφέρουμε ότι το Πανεπιστήμιο έλαβε εκτάκτως μέτρα για την απόσυρση του συμβόλου αυτού από τα πτυχία που απονέμει», αναφέρεται σε απαντητική επιστολή του πανεπιστημίου του Στιπ προς το ΥΠΕΞ της ΠΓΔΜ.
    Υπενθυμίζεται ότι το αστέρι της Βεργίνας απεικονίζεται στις τέσσερις γωνίες των πτυχίων των απόφοιτων του κρατικού πανεπιστημίου της πόλης του Στιπ (πόλη στο κεντρικό τμήμα της ΠΓΔΜ), το οποίο ιδρύθηκε το 2007.
    Το όλο θέμα ανέδειξε ο τηλεοπτικός σταθμός «Α1» σχολιάζοντας ότι η ενέργεια αυτή προκαλεί έκπληξη και μπορεί να λειτουργήσει εις βάρος της χώρας, καθώς η προσφυγή της ΠΓΔΜ κατά της Ελλάδας στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης βρίσκεται στην τελική φάση της.
    Τόσο ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ, Νίκολα Γκρούεφσκι, όσο και ο υπουργός Παιδείας, Νίκολα Τοντόροφ, μετά το σχετικό θόρυβο που δημιουργήθηκε, δήλωσαν άγνοια και πρόσθεσαν ότι η κυβέρνηση δεν έχει ανάμειξη στην απεικόνιση του αστεριού της Βεργίνας στα πτυχία που απονέμει το εν λόγω πανεπιστήμιο.
    ΠΗΓΗ((
    http://www.arxaiaithomi.gr/?p=36601))

    ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΡΩΗΝ ΣΤΡΑΤ. ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΙΑ

    7 πρώην αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ που έγιναν μάρτυρες εμφάνισης ιπτάμενων δίσκων πάνω από στρατιωτικές βάσεις στις ΗΠΑ τις δεκαετίες 60, 70 και 80.
    Οι 7 πρώην αξιωματικοί συγκεντρώθηκαν στην Ουάσιγκτον και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με τα ΑΤΙΑ.
    Μάλιστα παραχώρησαν συνέντευξη τύπου την οποία μετέδωσε το ειδησεογραφικό δίκτυο CNN.

    Οι αξιωματικοί εξήγησαν στους δημοσιογράφους πως οι εμφανίσεις των ιπτάμενων δίσκων στις συγκεκριμένες στρατιωτικές μονάδες δείχνουν ότι εξωγήινες μορφές ζωής ενδιαφέρονται για την κούρσα των πυρηνικών εξοπλισμών και ενδεχομένως θέλουν να στείλουν στην ανθρωπότητα ένα μήνυμα.

    ΠΗΓΗ((http://www.youtube.com/watch?v=Ww0o0TBYIBo&feature=related))

    ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ; (David Icke)

    Πολύ ενδιαφέρον απόσπασμα μιας ομιλίας του Αϊκ, στην οποία αναλύει πώς μπήκε στη λογική να ερευνήσει για την ύπαρξη των ερπετοειδών. Μια προοπτική που και σ'εκείνον αρχικά φάνταζε εξωπραγματική. Οι αλλεπάλληλες συναντήσεις του με ανθρώπους που του αφηγούνταν λίγο ως πολύ το ίδιο πράγμα, και η συμβολή του πνευματικού και στενού του φίλου Κρέντο Μούτβε, ενός σοφού μαύρου δασκάλου με εκπληκτικό εύρος γνώσεων, ήταν καταλυτική στο να τον οδηγήσουν σ'αυτή την έρευνα που έβγαλε πολλά.
    Δείτε την ερμηνεία που δίνει, η οποία εκλογικεύει αρκετά κάτι που εκ πρώτης όψεως μπορεί να φανεί φαιδρό/παράλογο. Αλλη μια σημαντική διαδρομή του ανθρώπου που ξεκλειδώνει μυαλά, συνυπολογίζει και την πιθανότητα αυτού που θεωρούμε απίθανο, και αν μη τι άλλο, μας βάζει τουλάχιστον στη λογική να μην βαστάμε με απόλυτες λογικές ένα άκαμπτο σύστημα πεποιθήσεων

    ΠΗΓΗ((http://www.youtube.com/watch?v=f9PxDNCObLQ&feature=related))

    Stewart Swerdlow: Ιλουμινάτoι, ερπετοειδή

    Oμιλία του ALEX COLLIER το 2010

    Alex Collier ((ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ?))

    ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΙΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ


    ΑΓΝΩΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΙΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ

    Το παρακάτω εκπληκτικό βίντεο καταγραφής αγνώστου τριγωνικού αντικειμένου, προέρχεται από την Ισπανία. H ποιότητα είναι 1080p HD και μπορείτε να το παρακολουθήσετε καθαρά, καθώς αλλάζει χρώματα και σχήματα.
    Σημαντική είναι η πληροφορία που δίνει ο διαχειριστής του βίντεο, πως 
    στην συγκεκριμένη περιοχή θέασης, οι πτήσεις είναι απαγορευμένες! Οπότε αποκλείεται το γεγονός να είναι κάτι "δικό μας".


    Αξίζει να παρακολουθήσετε όλο το βίντεο μια και ο διαχειριστής επεξεργάζεται το βίντεο αλλάζοντας διάφορα φίλτρα.

    Κάποια στιγμή μοιάζει σαν ζωντανός οργανισμός ή είναι η ιδέα μας;;
    Τα συμπεράσματα δικά σας.