Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Ετοιμάζουν εδώ και μήνες εκποίηση 598 νησιών


Ετοιμάζουν εδώ και μήνες εκποίηση 598 νησιών

Όταν στις αρχές του 2010 οι Γερμανοί άρχισαν να γράφουν περίπώλησης Ελληνικών νησιών, οι εγχώριοι χειριστές της διαχείρισης και κατασκευαστές της χειραγώγησης προσπάθησαν (και πέτυχαν) να τους αντιμετωπίσει η ελληνική κοινή γνώμη με ανεύθυνη φαιδρότητα.
Όταν λίγους μήνες αργότερα ο Βρετανικός Τύπος επεσήμανε ότι επίκειταιπώληση ελληνικών νησιών, η κυβέρνηση έτρεχε ασθμαίνοντας να τους διαψεύσει.
Όμως…. την ίδια ώρα που η κυβέρνηση διέψευδε τα δημοσιεύματα , στην πραγματικότητα προετοιμαζόταν για την …. εκποίηση ελληνικών νησιών!
Μια ματιά στο τεύχος του Νοεμβρίου 2010 του ΙΣΤΑΜΕ αποκαλύπτει ότι ο μηχανισμός του Ινστιτούτου ερευνών δημόσιας πολιτικής του ΠΑΣΟΚ λειτουργούσε προς αυτή την κατεύθυνση.
Σε σχετική μελέτη αναφέρει: «H Κ.Ε.Δ. διαθέτει σήμερα προς διαχείριση στο χαρτοφυλάκιό της περίπου 598 νησιά πλήρους κυριότητας, ποικίλων μεγεθών, από λίγα στρέμματα έως εκατοντάδες στρέμματα. Πέραν από ένα μικρό αριθμό αυτών που είναι ήδη παραχωρημένα και αξιοποιούνται για εθνικούς σκοπούς, η υπολειπόμενη μεγάλη πλειοψηφία των εν λόγω νήσων δύναται να αξιοποιηθεί …» .
Μάλιστα! Είναι σαφές ότι οι μελέτες προετοίμαζαν την ….αξιοποίηση των 598 νησιών που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο από τον περασμένο χρόνο.
Πως αντιλαμβάνονται όμως στο ΠΑΣΟΚ την έννοια «Αξιοποίηση» ;
Αυτό περιγράφεται με χαρακτηριστικό τρόπο στην ίδια μελέτη όπου αναφέρει στο κεφάλαιο «Μέθοδοι αξιοποίησης»:
«Σε περιπτώσεις που είναι ανέφικτη η αξιοποίηση Δημοσιών ακινήτωνμε συμβατικές μορφές (π.χ. εκποίηση) ή υπάρχει περιορισμένο ενδιαφέρον….»!

Προσυμφωνημένο στο Μνημόνιο το ξεπούλημα των 50 δισ.


Προσυμφωνημένο στο Μνημόνιο το ξεπούλημα των 50 δισ.

Προσυμφωνημένο στο Μνημόνιο το ξεπούλημα των 50 δισ.Παρακολουθουμε τις τελευταιες μερες το θεατρο του παραλογου που παιζεται (απο ολους) σε σχεση ή σε συνεργασια με την τροικα. Βγαινει (δηθεν) ο κυρ Τομσεν σε μια ομιλια του, αποσπασματα της οποιας ειδαμε και στα καναλια και ειπε πολλά και διαφορα. Αυτα τα οποια ειχαν τη μεγαλυτερη δημοσιοτητα ειναι το ξεπουλημα της δημοσιας περιουσιας (για πωλησεις 50 δισ. μας ειπε -ταχα μου ταχα μου- ο Τομσεν) και οι παραινεσεις του προς τους...
απεργουντες να σταματησουν τις απεργιες.
Και μετά ακουσαμε, ή ειδαμε πολλοι στο ιντερνετ, τις εξαλλες (μουφα οπως θα αποδειχθει στη συνεχεια) αντιδρασεις απο τους Τρεμη, Πρετεντερη και Τσιμα στο δελτιο αποβλάκωσης του MEGA.
Αργοτερα, ο κυρ Πεταλωτης έβγαλε ανακοινωση οπου τα εριχνε στην τροικα με δηθεν αυστηρο υφος και δηλωσεις του στυλ οτι “εντολες παιρνουμε μονο απο τον ελληνικο λαο”.
Σημερα ειχαμε και δηλωσεις “οργισμενες” απο διαφορους, εγω ακουσα τον “πολλά βαρυ και οχι” Καρχιμακη και τον Βενιζελο.  Ολοι αυτοι μεσα στο παιχνιδι της εσκεμμενης παραποιησης της πραγματικοτητας.
Και γιατι το λεω αυτο; Ειδατε πουθενα αυτη τη μουσιτσα τον Παπακωνσταντινου; Εξαφανισμενος απο παντου, ουτε μαζι με την τροικα βγηκε οπως άλλες φορες ουτε εκανε τιποτα δηλωσεις παρά μονο κατι για απειλες παραιτησης διαβασα.
Τι εκανε ο “κυριος” αυτος τουτες τις μερες; Γιατι εχει να εμφανιστει τοσες μερες;
Να υπενθυμισω απλα οτι η “αξιοτιμη” Βουλη μας, με τροπολογια που ψηφιστηκε αμεσως μετα την υπογραφη του πρωτου μνημονιου εχει δεχθει οτι:
“Παρέχεται στον Υπουργό Οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπεί το Ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού, διμερή ή πολυμερή, με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα κράτη – μέλη της ζώνης του ευρώ, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα της προηγούμενης παραγράφου. Τα μνημόνια, οι συμφωνίες και οι συμβάσεις του προηγούμενου εδαφίου εισάγονται στη Βουλή για συζήτηση και ενημέρωση. Ισχύουν και εκτελούνται από της υπογραφής τους”.
Ο Παπακωνσταντινου λοιπον, ενω παιζοταν ολο αυτο το θεατρο που σας περιεγραψα παραπανω, τι εκανε στα παρασκηνια για τα οποια κανενας δεν μας ενημερωσε;
Πολυ απλα και κατω απο τα φωτα της δημοσιοτητας, υπεγραφε την “Τρίτη επικαιροποίηση Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής”.
Δλδ την επικαιροποιηση του Μνημονιου, όπου εκει αναφερονται πολλά απο οσα ελεγε ο Τομσεν στη συνεντευξη του που (ΔΗΘΕΝ) προκαλεσε σαλο και τοσες αντιδρασεις.
Παραθετω μονο δυο σημεια απο το κειμενο που αναρτηθηκε στην ιστοσελιδα της κυβερνησης, με ημερομηνια 11/2:
α) Πολιτική αποκρατικοποιήσεων, αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας και αναδιαρθρώσεων
Ενίσχυση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας για την περίοδο 2012-2015.
Ολοκλήρωση της καταγραφής και της δημιουργίας ενός χαρτοφυλακίου συμμετοχών και εμπορικά αξιοποιήσιμων ακινήτων ύψους τουλάχιστον 50 δισ. ευρώ. Στόχος είναι η συνολική είσπραξη εσόδων τουλάχιστον 50 δισ. ευρώ την περίοδο 2011-2015 εκ των οποίων τα 15 δισ. έως το 2012.
και
β) Χρηματοπιστωτικό σύστημα
Το Ελληνικό χρηματοπιστωτικό σύστημα παραμένει σταθερό, ενώ προτεραιότητα είναι η ενίσχυση της ρευστότητας μέσα από νέα κανάλια χρηματοδότησης και η στήριξη πρωτοβουλιών για την αναδιάρθρωση του τραπεζικου συστηματος.
Το Ελληνικό Δημόσιο θα μπορεί να παράσχει 30 δις. επιπλέον εγγυήσεις για την άντληση ρευστότητας από τις τράπεζες μέσω τραπεζικών ομολόγων, ώστε να  μπορούν να συνεισφέρουν στη χρηματοδότηση της οικονομίας.”
Ενα σχολιακι τελευταιο: Τι μαθαμε εμεις απο ολα αυτα; Τι μας σερβιρουν τα καναλια;
“Οτι ο κακος Τομσεν μας κουνησε το δαχτυλο και οτι η κυβερνηση αντεδρασε σθεναρα στις προκλησεις της τροικας”.
Ενω η αληθεια, για πολλοστη φορα, ειναι άλλη απο αυτα που μας σερβιρουν.
Και ειναι οτι οσα ειπε ο Τομσεν ειναι συμφωνημενα με την κυβερνηση.
Ενταξει κυριοι σοσιαλΗστες; Κοφτε πια το δουλεμα, γιατι σας εχουμε παρει χαμπαρι καιρο τωρα.
Και μαζεφτε τα τσιρακια σας στα ΜΜΕ, γιατι αν νομιζουν οτι με τετοιες ψευτικες αντιδρασεις θα μετριασουν την οργη του κοσμου εναντιον τους ειναι πολυ μακρια νυχτωμενοι.
* Για οσους θελουν να διαβασουν ολο το κειμενο το οποιο εχει τον τιτλο “Τρίτη επικαιροποίηση Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής”, βρισκεται εδω.

ΑΓΝΩΣΤO ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ.


ΑΓΝΩΣΤO ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ.



SYDNEY
Ο αυτόπτης μάρτυρας ανέφερε ότι ενώ ήταν σε πτήση επιστροφής από το Σίδνεϊ στη Μελβούρνη στης 14/1/2011 περίπου στης 9πμ  αποφάσισε να πάρη μια φωτογραφία έξω από το παράθυρο του αεροπλάνου για να φωτογραφήσει τα σύννεφα. 


"Ενώ τοποθέτησα την κάμερα  σε σε κάθετη θέση και εβλεπα μέσα από την οθόνη της μηχανής, παρατήρησα ξαφνικά να πλησιάζει ένα αντικείμενο σαν σχήμα μπάλας που εμφανίστηκε  σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, αμέσως  πάτησα το κουμπί της κάμερας και στη συνέχεια το άγνωστο αντικείμενο εξαφανίστηκε τόσο γρήγορα όσο είχε πλησίαση το αεροπλάνο. "

"Πρόσεξα μέσα στην βιασύνη μου ότι δεν πέταξε μακριά, απλά εξαφανίστηκε η επιτάχυνε με απίστευτη ταχύτητα. Το αεροπλάνο πετούσε  περίπου 700-800 km / h σε υψόμετρο 18.000 μέτρων και υποθέσω ότι το αντικείμενο ήταν κάτι πραγματικά παράξενο αφού μπόρεσε και διατήρησε ακριβή ρυθμό με το αεροσκάφος μέχρι να επιταχύνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα."

Μίκης Θεοδωράκης για αντισημιτισμό και σιωνισμό


Μίκης Θεοδωράκης για αντισημιτισμό και σιωνισμό




















Κείμενο – απάντηση του Μίκη Θεοδωράκη σε κατηγορίες που απηύθυναν εναντίον του γνωστοί κύκλοι για Αντισημιτισμό

Η βασική θεωρία του Ναζισμού υπήρξε ο Ρατσισμός, που δεν περιελάμβανε μόνο τους Εβραίους αλλά κάθε έναν που δεν ήταν Άρειος. Τσιγγάνοι, Ρώσοι, Ουκρανοί, Έλληνες, Σέρβοι είχαν 

συνολικά τριάντα εκατομμύρια θύματα κυρίως μέσα σε στρατόπεδα θανάτου.
Σε αναλογία πληθυσμού οι Εβραίοι με τα 6 εκατομμύρια θύματα είχαν τους περισσότερους νεκρούς. Γι’ αυτό και ονόμασαν ολοκαύτωμα την απώλειά τους.
Η Ελλάδα υπήρξε μια από τις λίγες χώρες που υπεράσπισαν τους Εβραίους που ζούσαν σ’ αυτές. Προφύλαξε συστηματικά τους Έλληνες Εβραίους από τη μήνι των Ες-Ες. Εάν τα μέλη της Εβραϊκής Κοινότητας της Θεσσαλονίκης εισάκουαν την πρόταση του ΕΑΜ να πάνε στο βουνό και να τεθούν υπό την προστασία του, δεν θα υπήρχε αυτή η τερατώδης εξόντωση των 50 και πλέον χιλιάδων ανθρώπων.
Δυστυχώς οι Ραββίνοι εξακολουθούσαν να έχουν αυταπάτες ως προς την στάση των Γερμανών και αντιτάχθηκαν σ’ αυτή την σωτήρια πρόταση.
Ενδεικτικά σημειώνω ότι η οικογένεια του γνωστού επιχειρηματία Μάτσα σώθηκε γιατί κατέφυγε στο βουνό στην περιοχή του ελέγχου του ΕΛΑΣ.
Στην Αθήνα υπήρχαν εκατοντάδες οικογένειες που με κίνδυνο της ζωής τους έκρυβαν Εβραίους. Εμείς ως μαχητές του ΕΛΑΣ Αθηνών είχαμε αναλάβει την φύλαξη πολλών τέτοιων κατοικιών με εντολή να δώσουμε μάχη προκειμένου να σωθούν οι κρυμμένοι Εβραίοι.
Προσωπικά μπορώ να αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις κατά τις οποίες θρηνήσαμε θύματα προκειμένου να εμποδίσουμε τους Ες-Ες στο μακάβριο έργο τους.
Επομένως ο αντιρατσισμός και η αντίθεση στον αντισημιτισμό δεν υπήρξαν μόνο βασικά στοιχεία της αγωγής μας (εννοώ ως εαμίτες) αλλά και αντικείμενο της δράσης μας στην περίοδο της Κατοχής, εναντίον του ρατσισμού κάθε είδους.
Την ίδια στάση κράτησα σε όλη μου τη ζωή, όχι μόνο με λόγια αλλά και με έργα και τίποτα δεν θα μπορούσε να με κάνει να αλλάξω ιδέες.
Έτσι και τώρα με την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών η λέξη «απαγορεύεται» αφορά κάθε αναφορά στον Φασισμό-Ναζισμό-Εθνικισμό-Αντικομμουνισμό και Αντισημιτισμό και ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή στις γραμμές μας ατόμων που εμφορούνται από παρόμοιες ιδέες.
Προσωπικά δηλώνω ότι τους μισώ, γιατί επί πλέον με χωρίζει από αυτούς αίμα. Ναι, ματώσαμε για να υπερασπίσουμε τις ιδέες μας, έτσι που να έχουμε το δικαίωμα να ισχυριζόμαστε ότι αναδειχθήκαμε μεταξύ των πρωτεργατών στην υπεράσπιση των θυμάτων του Φασισμού-Αντισημιτισμού. Γι’ αυτό τελεία και παύλα. Και θεωρώ βρώμικο σκουλήκι όποιον ξανατολμήσει να με προσβάλει στο πιο ευαίσθητο σημείο του χαρακτήρα μου.
Από δω και πέρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα, γιατί ο Σιωνισμός που είναι φανερό ότι όχι μόνο σηκώνει κεφάλι αλλά διεκδικεί ρόλο πρωταγωνιστικό στις διεθνείς εξελίξεις, χρησιμοποιεί σαν άλλοθι το Ολοκαύτωμα για πράξεις καθαρά αντιδραστικού χαρακτήρα, όπως είναι η κρατική πολιτική του Ισραήλ και ο ρόλος ορισμένων σπουδαίων παραγόντων του Εβραιοαμερικανικού λόμπυ στη διαμόρφωση της ιμπεριαλιστικής πολιτικής των ΗΠΑ.
Έτσι κάθε κριτική εναντίον τους χαρακτηρίζεται έντεχνα αντισημιτισμός, με αποτέλεσμα να μην τολμά πια κανένας να καταδικάσει πράξεις επαχθείς, από φόβο μήπως στιγματισθεί ως ρατσιστής.
Επειδή είμαι από εκείνους που δεν με σταματά τίποτα προκειμένου να πω την αλήθεια όπως εγώ την εννοώ και την πιστεύω, έχω γίνει κατά καιρούς στόχος παρόμοιων επιθέσεων, ενώ παράλληλα οι αντίπαλοί μου δεν μένουν στα λόγια αλλά προχωρούν και σε πράξεις που με μειώνουν ως άνθρωπο και ως συνθέτη. Κυρίως ως συνθέτη, γιατί οι Σιωνιστές ελέγχουν σε ποσοστό 99% την μουσική ζωή της Οικουμένης.
Έχω λοιπόν κατηγορήσει επανειλημμένα και κατηγορώ και σήμερα το Ισραήλ για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Όπως καταδικάζω και ορισμένους σπουδαίους παράγοντες από το Εβραιοαμερικανικό λόμπυ τόσο για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έπαιξαν στα εγκλήματα της πολεμικής μηχανής των ΗΠΑ στο Ιράκ όσο και για το σχέδιο της άλωσης των Εθνών-Κρατών με στόχο την παγκόσμια κυριαρχία των Τραπεζιτικοπιστωτικών κολοσσών που ελέγχουν εξ ολοκλήρου.
Είναι από τα παράδοξα της ιστορίας, τα κατ’ εξοχήν θύματα του Χιτλερισμού να μιμούνται απόλυτα τις μεθόδους που χρησιμοποίησε για την παγκόσμια επικράτησή του
Το γεγονός αυτό μας υποχρεώνει να τους φερθούμε ανάλογα, ακόμα και αν κινδυνεύσουμε όπως τότε να θυσιάσουμε τη ζωή μας.
Και κάτι ακόμα: Κάνουν λάθος που χάρη στον κ. Παπανδρέου διάλεξαν τη χώρα μας για το συνέδριό τους. Αυτό για μας αποτελεί υπέρτατη πρόκληση, που είμαστε υποχρεωμένοι να τη λάβουμε σοβαρά υπ’ όψιν.

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ EUROGENDFOR ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΗΝ 23/2/2011

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ EUROGENDFOR ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΗΝ 23/2/2011..

"ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" ...
Δοκιμή επιβολής ισχύος σε εξεγέρσεις πολιτών σχεδιάζουν οι Βρυξέλλες στην Ελλάδα την 23η Φεβρ. 2011. Δείτε Σχετικό Βιντεο (εντός)
 
Μυστικές προετοιμασίες για την επέμβαση της ειδικής ευρωπαϊκής δύναμης EUROGENDFOR στην Ελλάδα .
Η οικονομική κρίση η οποία θα συνοδεύεται από κοινωνικές αναταραχές δίνει στις Βρυξέλλες την ευκαιρία την 23η Φεβρ. 2011 να τεστάρει την ικανότητα επέμβασης της μυστικής ομάδας η οποία έχει δημιουργηθεί για την πάταξη ξεσηκωμάτων και αναταραχών στην Ευρώπη.
Η μυστική αυτή ομάδα λέγεται EUROGENDFOR, έχει την έδρα της στην Ιταλία και ...θα έχει την πρώτη της μεγάλη επέμβαση ενάντια σε λαό ενός ευρωπαϊκού κράτους όπως αναφέρουν οι πληροφορίες την 23 /2/ 2011 .

Η Ελλάδα βράζει. Δείτε τα γεγονότα που εξελίσσονται καθημερινά στην Κερατέα. Από μέρα σε μέρα οι διαμαρτυρίες των πολιτών θα γίνονται και πιο βίαιες και όπως διαπιστώνεται η ηγεσία ενισχύει αυτήν την ανάφλεξη προκειμένου να επιδείξει την δύναμη της. "
Μυστικές προετοιμασίες για την επέμβαση ειδικής ευρωπαϊκής στρατιωτικής δύναμηςEUROGENDFOR στην Ελλάδα με στόχο την άμεση καταστολή των λαικών κινητοποιήσεων που θα προσπαθήσουν να αντιδράσουν στα νέα μέτρα προσκαλεί η "σοσιαλιστική" κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία... 

...οι Ευρωπαϊκές δυνάμεις καταστολής , οι οποίες στην ουσία ειναι στρατός που θα χρησιμοποιούν τα κράτη, στην προσπάθεια να φανεί ότι δεν αναμειγνύουν το δικό τους στρατό αλλά Ευρωπαϊκές δυνάμεις άμεσης επέμβασης.

Η οικονομική κρίση η οποία θα συνοδεύεται από κοινωνικές αναταραχές θα δώσει στις Βρυξέλλες την καλοδεχούμενη ευκαιρία να τεστάρει την ικανότητα επέμβασης της μυστικής ομάδας η οποία έχει δημιουργηθεί για την πάταξη ξεσηκωμάτων και αναταραχών στην Ευρώπη.

Τη στιγμή που οι Γερμανοί προτείνουν στους Έλληνες να ξυπνάνε πιο νωρίς και να εργάζονται περισσότερα, στους Ελληνικούς δρόμους συσσωρεύεται ο θυμός.

Η Ελληνική κυβέρνηση μελετώντας στοιχεία που προβλέπουν ένταση των κοινωνικών αντιδράσεων τους επόμενους μήνες, ζήτησε την εμπλοκή των Ευρωπαϊκών δυνάμεων καταστολής προκειμένου να φανεί ώς "ανωτέρα" βία και να αποφύγει η κυβέρνηση το περαιτέρω πολιτικό κόστος απο την άμεση εμπλοκή με τις κοινωνικές ομάδες.

Μυστικές επαφές προετοιμάζουν και μελετούν το σχέδιο επέμβασης της ειδικής ευρωπαϊκής δύναμης EUROGENDFOR στην Ελλάδα με στόχο την καταστολή των διαδηλώσεων, απεργιών και κάθε είδους λαικής αντίδρασης - διαμαρτυρίας.

Το επίσημο site είναι το www.eurogendfor.eu και η είδηση αναρτήθηκε αρχικά στο Γερμανικό Kopp Verlag.

Είναι γεγονός πως η κυβέρνηση μέχρι στιγμής τηρεί "σιγή ιχθύος" αναφορικά με το θέμα , ενώ οι περισσότεροι Ευρωπαίοι πολίτες δεν γνωρίζουν την ύπαρξη αυτής της ομάδας.

Είναι σημαντικό όλοι να γνωρίζουν... Τα δικά μας ματιά παραμονεύουν Παντού.

ΒΑΣΗ UFO ΣΤΟΝ ΑΡΗ!!!!!!!!!!!!!

Αυτή την εικόνα από τον πλανήτη Άρη δημοσίευσε η επίσημη ιστοσελίδα της NASA. Έχει ληφθεί από το εξερευνητικό διαστημικό ρομπότ «Mars Rover Spirit» το Δεκέμβριο του 2010, καθώς εξερευνούσε ένα βραχώδες βουνό στον Κόκκινο Πλανήτη.

Στο video που ακολουθεί, δε γίνεται καμία επέμβαση στην εικόνα, παρά μόνο μεγέθυνση της εικόνας της NASA και υποδείξεις με κίτρινα κυκλάκια τα σημεία που πρέπει να προσέξουμε.


Φαίνεται καθαρά, μεγάλη πύλη εισόδου-εξόδου τεχνητής κατασκευής, γεωμετρικού σχήματος "Π", καθώς και στην κάτω δεξιά γωνία ξεχωρίζει(γυαλίζει) μεταλλική κατασκευή, σχήματος ιπταμένου δίσκου.


Παρατηρήστε επίσης στην πύλη εισόδου κάθετες μπάρες-κάγκελα ή τουλάχιστον κάτι που μοιάζει με κάγκελα.


Στην πρόσοψη δε του λείου βράχου, υπάρχουν πολλές μαύρες τρύπες ίσης απόστασης η μία από την άλλη.(αεραγωγοί;) ΠΗΓΗ:
periergaablogspot

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Η ανιστόρητη Ιστορία του 1821


Η ανιστόρητη Ιστορία του 1821


Του Κωνσταντίνου Χολέβα
Εν αρχή ην η κ. Ρεπούση που προσπαθούσε να πείσει τα ελληνόπουλα ότι η Τουρκοκρατία ήταν μία ιδανική περίοδος για τους προγόνους μας. Στη συνέχεια ήλθε η τετράτομη ιστορία των Βαλκανίων που χρηματοδοτήθηκε από τον γνωστό χρηματιστή Τζορτζ Σόρος και κινείται στη ίδια γραμμή υπέρ των Οθωμανών. Μετά ήλθε στην επικαιρότητα η άποψη ότι πριν από το 1821 δεν υπήρχε συγκροτημένη ελληνική εθνική συνείδηση, αλλά οι Ευρωπαίοι Διαφωτιστές μάς έμαθαν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες. Όλα αυτά τα ιδεολογήματα συγκεντρώνονται σήμερα στη νέα τηλεοπτική σειρά του ΣΚΑΪ για το 1821. Δεν προσχωρώ σε συνωμοσιολογίες, αλλά πολλοί συμπατριώτες μας ευλόγως διερωτώνται αν υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα πίσω από την εργώδη αυτή προσπάθεια να ξαναγραφεί ή μάλλον να σβηστεί οριστικά η Ελληνική Ιστορία. Αφήνω την απάντηση στον κάθε νουνεχή αναγνώστη και θα ασχοληθώ με την αμιγώς ιστορική πλευρά της υποθέσεως.
Ερώτημα πρώτον. Έχει δίκιο η άποψη που προβάλλεται στη σειρά του ΣΚΑΪ ότι η εθνική συνείδηση των Νεοελλήνων διαμορφώθηκε μόλις λίγα χρόνια πριν από το 1821; Φυσικά όχι. Εκατοντάδες μαρτυρίες Ελλήνων και ξένων, κληρικών και λαϊκών, περισσότερο ή λιγότερο μορφωμένων διαψεύδουν τους συντελεστές της σειράς. Ελληνικό έθνος με συνείδηση ενότητος υπάρχει από την Αρχαιότητα. Ήδη τον 5ο αιώνα π.Χ. ο Ηρόδοτος καταγράφει τα συνδετικά στοιχεία που ένωναν τις ελληνικές πόλεις κράτη: Η κοινή καταγωγή, η γλώσσα, η θρησκεία, τα ομότροπα ήθη. Συνεχίζεται αυτή η συνείδηση στην ελληνιστική και βυζαντινή περίοδο, με αποκορύφωμα την απάντηση του Αυτοκράτορα της Νικαίας Ιωάννη Βατάτζη προς τον Πάπα Νικόλαο Θ΄ το 1250: Είμαστε το αρχαίο γένος των Ελλήνων, από το οποίο άνθισε η σοφία για όλον τον κόσμο. Συνεχίζεται με την τελευταία ομιλία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου όταν ονομάζει την Κωνσταντινούπολη «ελπίδα και χαρά πάντων των Ελλήνων».
Γύρω στο 1700 ο φλογερός ιεροκήρυκας Ηλίας Μηνιάτης παρακαλεί την Παναγία ως εξής: «Έως πότε το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;». Οι όροι Ρωμηός, Γραικός και Έλλην χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και με παρεμφερή σημασία. Χαρακτηριστικό είναι το ποίημα του Ματθαίου Επισκόπου Μυρέων, ο οποίος το 1619 θρηνεί για την Άλωση χρησιμοποιώντας για το έθνος μας και τα τρία αυτά ονόματα. Από το 1529 έως το 1821 το δημοφιλέστερο ανάγνωσμα του λαού μας ήταν η «Φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου» που θύμιζε την δόξα των αρχαίων προγόνων. Το 1708 ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος στο έργο του «Φιλοθέου Πάρεργα» γράφει ότι είμαστε το γένος των «άγαν Ελλήνων», δηλαδή καθαρόαιμοι Έλληνες. Και οι καραβοκύρηδες επί Τουρκοκρατίας τοποθετούσαν στα πλοία τους ως ακρόπρωρα τις μορφές των Αρχαίων Ελλήνων. Λαός, λοιπόν, και διανοούμενοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχει συνέχεια του Ελληνισμού.
Ερώτημα δεύτερο: Περνούσαν καλά οι Έλληνες επί Τουρκοκρατίας, με δικαιώματα και ελευθερίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ στις 25.1.2011; Ας αφήσουμε τις μαρτυρίες της εποχής εκείνης να απαντήσουν:
Στα μέσα του 17ου αιώνος ο Γάλλος Ιησουίτης Ρισάρ καταγράφει τις εντυπώσεις του από την υπόδουλη Ελλάδα: «Να σκεφθεί κανείς ότι ουδέποτε από την εποχή του Νέρωνος, του Δομητιανού και του Διοκλητιανού έχει υποστεί ο Χριστιανισμός διωγμούς σκληρότερους από αυτούς που αντιμετωπίζει σήμερα η ανατολική Εκκλησία...». Τον 17ο αιώνα ο Μουσουλμάνος περιηγητής Εβλιγιά Τσελεμπή περιγράφει βιαίους εξισλαμισμούς και παιδομάζωμα στη Βέροια, στην Έδεσα και σε άλλες πόλεις. Τοδημοτικό μας τραγούδι έχει καταγράψει τον θρήνο των μανάδων για τα παιδιά τους ως εξής: «Ανάθεμά σε Βασιλιά (σ.σ. Σουλτάνε) και τρισανάθεμά σε.... να μάσεις παιδομάζωμα , να κάνεις Γενιτσάρους... πέρσυ πήραν τον γιόκα μου φέτος τον αδελφό μου»! Περί το 1760 ο Ιωάννης Πρίγκος από το Πήλιο γράφει: «Τέτοιος βάρβαρος άδικος είναι ο Τούρκος». Στα τέλη του 18ου αιώνος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτηςκαταγράφει 87 από τα αναρίθμητα μαρτύρια Νεομαρτύρων, δηλαδή Χριστιανών που βασανίσθηκαν και θανατώθηκαν λόγω της Χριστιανικής τους πίστης. Ο Φωτάκος Χρυσανθόπουλος, υπασπιστής του Θ. Κολοκοτρώνη, στα Απομνημονεύματά του μάς δίνει μαρτυρία κρυφού σχολειού που οργάνωναν οι ιερείς φοβούμενοι τους Τούρκους.
Ερώτημα τρίτο: Οι κλέφτες ήσαν εθνικοί αγωνιστές ή φυγόδικοι εγκληματίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ; Αν κάποιος Έλληνας έβλεπε τον Τούρκο να βιάζει την αδελφή του και επετέθη στον βιαστή, τότε ναι, ίσως κάποιοι από τους κλέφτες των βουνών να ήσαν φυγόδικοι. Αλλά από το άδικο δικαστήριο του κατακτητή. Σημαντική λεπτομέρεια, η οποία αποσιωπήθηκε. Όσο δε για την συνείδηση των ίδιων των κλεφτών, την εξηγεί ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο οποίος ανδρώθηκε μέσα στην κλεφτουριά. Λέγει, λοιπόν, στον Άγγλο Ναύαρχο Χάμιλτον ότι οι κλέφτες και οι αρματολοί στα βουνά είναι η φρουρά του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, η οποία συνεχίζει ακόμη να πολεμά.
Ερώτημα τέταρτο: Ήσαν μόνο οικονομικά τα αίτια της Ελληνικής Επαναστάσεως; Αυτή τη μονομερή ερμηνεία την καθιέρωσαν κάποτε οι Έλληνες μαρξιστές, αλλά οι ίδιοι την απέσυραν στο συνέδριο του Κέντρου Μαρξιστικών Ερευνών το 1981. Όμως αξία έχει η άποψη των ίδιων των αγωνιστών: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, διεκήρυξε ο Αλ. Υψηλάντης τον Φεβρουάριο του 1821. Αγωνιζόμαστε για τον Χριστό και τον Λεωνίδα, έγραφε η προκήρυξη του Αθανασίου Διάκου που δημοσιεύθηκε σε ιταλική εφημερίδα της Τεργέστης. Αυτά προς το παρόν.
Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων – Από το Αντίβαρο
Υπήρχε, δηλαδή, ανάπτυξη των πόλεων, με δημόσια έργα που έγιναν τους δύο πρώτους αιώνες, ενώ δεν έλειψαν αναφορές στην «ομαλή» συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων και την ελευθερία των Ελλήνων όσον αφορά την παιδεία και τη θρησκεία. Η φυγή των Ελλήνων στα βουνά έγινε -σύμφωνα με τη σειρά- για λόγους φοροαπαλλαγής!
Οργή προκάλεσε το γεγονός ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά στις δεκάδες επαναστάσεις πριν από το 1821, στο παιδομάζωμα που δημιούργησε τα γενιτσαρικά τάγματα, στους βιασμούς των Ελληνίδων και στη μεταφορά τους στα τουρκικά χαρέμια, στον ρόλο της Εκκλησίας ως προς την προστασία της ελληνικής ταυτότητας. Έντονες ήταν και οι αντιδράσεις σχετικά με τον υπότιτλο που ακούστηκε στον πρόλογο του ντοκιμαντέρ «Αυτή είναι η ιστορία του 1821, η ιστορία της γέννησης ενός έθνους»
Και το ξέσπασμα από τον Γ. Τράγκα κάντε κλικ στην εικόνα

Βάζουν μικροτσίπ στα πρόβατα (τα κανονικά)


Βάζουν μικροτσίπ στα πρόβατα (τα κανονικά)


Σχ. ΚΟ: Φοβερό σχόλιο από ID-ont: Με αυτή την είδηση θα πρέπει οι άνθρωποι πλέον να νοιώθουν ανακουφισμένοι ότι δεν θα είναι μόνοι τους; Πρέπει να πούμε "ευτυχώς που δεν είμαστε μόνοι εμείς με την ταυτότητα-ΚτΠ αλλά είναι και τα πρόβατα με την ταυτότητα-ηλεκτρονικό στομαχικό βώλο";
Η μήπως θα πρέπει να χαίρονται τα πρόβατα που πλέον "αναβαθμίζονται" και θα μοιάζουν με τα δίποδα πρόβατα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης;
Απορίες:
- Πως θα αφαιρείται αυτός ο ηλεκτρονικός στομαχικός βώλος από το πρόβατο πριν το κρέας μαζί με τον βώλο καταλήξουν στο δικό μας στομάχι; Υπάρχει περίπτωση να πάμε διακοπές στην Ηλεία και να κυνηγάνε να μας συλλάβουν ως "χαμένα" πρόβατα εάν ο βώλος καταλήξει στο στομάχι μας;
- Ο ηλεκτρονικός βώλος στο στομάχι του προβάτου είναι ακίνδυνος για την υγεία του προβάτου;
- Παράνομες ελληνοποιήσεις προβάτων με παράνομους ηλεκτρονικούς στομαχικούς βώλους (μαϊμού, ιμιτασιόν) είναι απίθανο να δούμε;
- Περιπτώσεις επαναχρησιμοποιούμενων ή/και επαναπρογραμματιζόμενων ηλεκτρονικών στομαχικών βώλων σφαγιασθέντων ή "αλλοδαπών" προβάτων είναι αδύνατον να συναντήσουμε;
- Μετά τους "κατσικοκλέφτες" θα δούμε και τους "βωλοκλέφτες";
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ:
Σε εφαρμογή αναμένεται να τεθεί και στην Ηλεία η απόφαση της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής σήμανσης των αιγοπροβάτων με μικροτσίπ (ενώτια και στομαχικός σβώλος), που επιβάλλεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η απόφαση αυτή, την οποία υπέγραψε η υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μιλένα Αποστολάκη, αποτελεί πλήρη συμμόρφωση προς τους όρους που θέτει η ΕΕ για την αναγνώριση και καταγραφή των αιγοπροβάτων, παρέχοντας πλέον στους κτηνοτρόφους και μια δεύτερη επιλογή, εκτός από την τοποθέτηση του συμβατικού ενωτίου το οποίο μέχρι σήμερα έφεραν.
Το ηλεκτρονικό ενώτιο, όπως και ο ηλεκτρονικός στομαχικός βώλος, θα εισάγεται στα αιγοπρόβατα που έχουν γεννηθεί μετά την 1-1-2010 και έχουν ηλικία άνω των 6 μηνών, καθώς επίσης και σε όσα πρόκειται να μετακινηθούν από την εκμετάλλευση προς άλλο προορισμό.
Η κ. Αποστολάκη δήλωσε ότι με τη διαδικασία αυτή ενισχύεται η προσπάθεια των ελεγκτικών μηχανισμών να καταπολεμηθεί η πρακτική των «ελληνοποιήσεων». Παράλληλα, θα είναι ευκολότερη και αποτελεσματικότερη η επιτήρηση και καταπολέμηση των ασθενειών των αιγοπροβάτων.
Το μέτρο αυτό εντάσσεται στην προσπάθεια τήρησης της ιχνηλασιμότητας του ζωικού κεφαλαίου της χώρας και εξυγίανσης της αγοράς κρέατος από παράνομες πρακτικές που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των ζώων και κατ επέκταση τη δημόσια υγεία και στρέφονται σε βάρος της προστασίας τόσο των κτηνοτρόφων όσο και των καταναλωτών.

Ο ΗΛΙΟΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ - ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

Ο ΗΛΙΟΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ - ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

eit_sl_171Εδώ κα λίγο καιρό οι μαγνητικοί πόλοι της Γης μετατοπίζονται ταχύτατα και ανεξήγητα, δημιουργώντας συνθήκες παραγωγής καταιγίδων τιτάνιων διαστάσεων. Υπάρχουν αποδείξεις ότι ο κύκλος των υπερ-καταιγίδων έχει ξεκινήσει, με τελευταία τη γιγαντιαία χιονοθύελλα σε όλη τη Βόρεια Αμερική.
Πρόκειται για την αρχή μιας νέας Εποχής των Παγετώνων;Τρομακτικά νέα στοιχεία αρχίζουν να καταγράφονται στο κλίμα της Γης που κάθε άλλο παρά υπερθερμαίνεται εκθέτοντας ανεπανόρθωτα εκείνους που βάζουν πράσινους φόρους κατά της δήθεν υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η υπερκαταιγίδα της Αγγλίας στο τέλος του 2010, οι χιονοθύελες στις ΗΠΑ πριν τα Χριστούγεννα και τώρα πάλι στις αρχές του Φεβρουαρίου και της Ανατολικής Αυστραλίας, πρώτα με τις χειρότερες πλημμύρες στην ιστορία της και στη συνέχεια με ένα τυφώνα κατηγορίας «5». Η τελευταία καταιγίδα που χτύπησε τις ΗΠΑ έχει επηρεάσει 150 εκατομμύρια ανθρώπους και απλώνεται σε μήκος 2.000 μιλίων της βορειοαμερικανικής ηπείρου.
Οι καταιγίδες της Αγγλίας, των ΗΠΑ και της Αυστραλίας συνοδευότανε από ανέμους ταχύτητας 220 μιλίων την ώρα και υπάρχουν φόβοι ότι σε τέτοιες υπερκαταιγίδες μπορεί να φτάσουν και στα 400 μίλια την ώρα.
Προσπαθώντας να εξηγήσουν οι επιστήμονες διαφόρων πανεπιστημίων τι έχει συμβεί και το μοντέλο της υπερθέρμανσης πήγε περίπατο, οπότε και θα πρέπει όλες οι κυβερνήσεις να ζητήσουν πίσω όλους τους πράσινους φόρους που έχουν πληρώσει ως τώρα, δόθηκε μία θεωρία, σύμφωνα με την οποία μια αλλαγή στο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του Ήλιου και η επίδρασή της στο σαφώς πιο ασθενές γήινο, μπορεί να έχει επίπτωση όχι μόνο στην γήινη μαγνητόσφαιρα, αλλά και ταλάντευση της, και την του δυναμική του πυρήνα της, τα ωκεάνια ρεύματα και τις καιρικές συνθήκες.
Το αποτέλεσμα είναι ότι οι μαγνητικοί πόλοι της Γης μετατοπίζονται 40 μίλια ανατολικά ετησίως κατά την τελευταία δεκαετία, σε αντίθεση με τα 5 μίλια κατά μέσο όρο που καταγραφότανε έως τότε. Το κακό είναι ότι το φαινόμενο αυτό επιταχύνεται.. Η NASA έδωσε στη δημοσιότητα μελέτες που δείχνουν το μαγνητικό πεδίο της Γης παρουσιάζει «ρωγμές», που επηρεάζουν την ιονόσφαιρα και την τροπόσφαιρα.
Ακόμη πιο ανησυχητικό είναι το απόσπασμα από το περιοδικό The Economist σε ένα λεπτομερές άρθρο για το μαγνητικό πεδίο: «Υπάρχει, ωστόσο, ένας αυξανόμενος ρυθμός παρουσίασης στοιχείων που αποδεικνύουν ότι το γήινο μαγνητικό πεδίο είναι υπό εξαφάνιση, τουλάχιστον για λίγο, μέχρι να υπάρξει η αντιστροφή των πόλων που έχει ξαναγίνει πολλές φορές στο παρελθόν. Οι ανατροπές αυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία γίνονται ανά 500.000 περίπου χρόνια, με την τελευταία να έχει γίνει πριν 780.000 χρόνια.
Να θυμίσουμε ότι τυχόν μηδενισμός του μαγνητικού πεδίου της Γης, θα την άφηνε απροστάτευτη στις «επιθέσεις» των ηλιακών σωματιδιακών ακτινοβολιών. Το σίγουρο είναι ότι οι αλλαγές της θερμοκρασίας πάνω στη Γη δεν οφείλονται στο ότι οι άνθρωποι κάνουν παιδιά, όπως κάποια λαμόγια προσπάθησαν να μας πείσουν, ούτε στις εν γένει δραστηριότητες του ανθρώπου που μας τον έχουν παρουσιάσει σαν μικρόβιο και εχθρό γενικά της φύσης,  αλλά στον αφέντη ήλιο, που ρυθμίζει εδώ και δισεκατομμύρια χρόνια τα πάντα γύρω μας.
Σε περίπτωση μάλιστα κάποιας μεγάλης ηλεκτρομαγνητικής «φλασιάς» του ήλιου, τότε, κάθε ίχνος ηλεκτρικής συσκευής πάνω στην επιφάνεια της Γης θα καεί με αποτέλεσμα να γυρίσουμε μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα στη λίθινη εποχή.
Λιακόπουλος Δημοσθένης
(το άρθρο γράφηκε με αφορμή πρωτοσέλιδη αναφορά της PRAVDA)

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011