Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ένα πολύ παράξενο ζώο έπιασαν κυνηγοί στην Κίνα!

Ένα πολύ παράξενο ζώο έπιασαν κυνηγοί στην Κίνα!



Οι κυνηγοί έπιασαν ένα μικρό άτριχο πλάσμα σε απομακρυσμένη δασώδη περιοχή της... επαρχίας Σιτσουάν στην Κίνα. 

Λένε ότι μοιάζει με μια αρκούδα με ουρά από καγκουρό. Το πλάσμα έχει αποσταλεί στο Πεκίνο όπου θα υποβληθεί σε εξέταση DNA. Το πλάσμα έχει ονομαστεί «Oriental Yeti», επειδή
οι κυνηγοί πιστεύουν ότι είναι ένα μυθικό ζώο που κάποτε ήταν άνθρωπος. «Υπάρχουν τοπικοί μύθοι, πως κάποτε το πλάσμα ήταν ένας άνδρας που μεταμορφώθηκε σε αρκούδα», δήλωσε ο κυνηγός Lu Chin. Ενώ οι τοπικοί μύθοι μιλούν για άνθρωπο που έγινε ζώο, όλοι ξέρουν πως όταν βρεθεί ένα άτριχο ζώο, η απάντηση είναι chupacabra. Πρόκειται για άτριχα ζώα που έχουν ανακαλυφθεί τελευταία.
ΠΗΓΗ(( http://www.ierosagon.org/2010/12/blog-post_7597.html))

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Εκτόξευση SpaceX Falcon - ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

O πύραυλος SpaceX Falcon εκτοξεύθηκε σήμερα από τη Φλόριντα, σημειώνοντας ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπορικά διαστημικά ταξίδια. Είναι η πρώτη εκτόξευση στο διάστημα μιας ιδιωτικής διαστημικής κάψουλας, ελπίζοντας να παράσχει στο μέλλον υπηρεσίες μεταφοράς στο διάστημα στη NASA.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO 




Read more: http://ypotheto.blogspot.com/2010/12/spacex-falcon-video.html#ixzz17pBFEaUj

«Είναι ντροπή να μην υπάρχει τζαμί»απάντησε ο πρωθυπουργός στον Καρατζαφέρη

«Είναι ντροπή να μην υπάρχει τζαμί»απάντησε ο πρωθυπουργός στον Καρατζαφέρη


Από την υπαίθρια προσευχή μουσουλμάνων στο κέντρο της Αθήνας

«Είναι ντροπή, 25 χρόνια από τότε που ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε δεσμευτεί να υπάρξει τζαμί στην Αττική, να μην έχουμε μπορέσει να δημιουργήσουμε ένα τέτοιο χώρο. Γι’ αυτό πολύ γρήγορα προχωρήσαμε αυτές τις διαδικασίες. Υπάρχει ευρύτερη συναίνεση στο να γίνει αυτό. Είναι δικαίωμα. Και προσωρινά θα υπάρξει χώρος για την λατρεία των μουσουλμάνων» ανήγγειλε ο πρωθυπουργός στη Βουλή, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρη, σχετικά με την «κινητικότητα μουσουλμανικών εξτρεμιστικών κύκλων στην Αθήνα».
Αναφορικά με το θέμα της τρομοκρατίας, ο πρωθυπουργός τόνισε πως αντιμετωπίζεται με μεθοδικότητα και ανέφερε ότι σήμερα η ελληνική αστυνομία έχει στελέχη με σημαντική εμπειρία, τα οποία αξιοποιούνται.

Ο κ. Καρατζαφέρης, αναπτύσσοντας την ερώτησή του, είπε πως κατέθεσε την συγκεκριμένη ερώτηση στη Βουλή, όταν στο περιοδικό «Επίκαιρα», που εκδίδεται από τον Όμιλο Λιβάνη, διάβασε πως ετοιμάζεται εξέγερση στο κέντρο των Αθηνών. «Οι οργανώσεις των Αφγανών περιμένουν την κατάλληλη στιγμή να ξεσηκωθούν, δημιουργώντας έκρυθμη κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας» είπε. Ανέγνωσε, συγκεκριμένα, από το δημοσίευμα ότι «[...] πάνω από 5.000 Αφγανοί που είναι από τους Ταλιμπάν είναι έτοιμοι στην Αθήνα για έκρηξη».
«Μάς λένε συγκλονιστικά πράγματα. Ότι ήδη υπάρχουν μέσα εδώ, ότι υπάρχουν οργανώσεις που έχουν άμεση σχέση με ξένα κέντρα και οργανώσεις που πρόσκεινται στην Αλ Κάιντα. Οι τούρκικες μυστικές υπηρεσίες, όπως φαίνεται, έχουν αποκτήσει εδώ και καιρό επαφή με φανατικούς φονταμενταλιστές, που δρουν στα τζαμιά της Αθήνας και της επαρχίας» σημείωσε και πρόσθεσε: «Δεν πιστεύω ο κ. Λιβάνης να διακατέχεται από ρατσισμό και ξενοφοβία». Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ ζήτησε να συζητηθεί το θέμα με σοβαρότητα ευθύνη και χωρίς κομματικές ιδιοτέλειες.
«Είναι ντροπή, γιατί η έλλειψη λατρευτικών χώρων οδηγεί σε ημι-παράνομους χώρους ή να βγαίνουν οι πιστοί στα πάρκα και να φαίνεται ως εξέγερση ή διαμαρτυρία, αυτό που θα έπρεπε να είναι ένα φυσιολογικό γεγονός. Υπάρχει ανάγκη για ευνομία σε αυτόν το τομέα. Δεν αφορά μόνο τους αλλοδαπούς, που έρχονται στη χώρα και εγκαθίστανται, αλλά και τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, μέρος της οποίας είναι στην Αθήνα και ζει και δουλεύει» είπε ο κ. Παπανδρέου.
ΠΗΓΗ((
http://nationalpride.wordpress.com/2010/12/11/%C2%AB%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CF%80%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B6%CE%B1%CE%BC%CE%AF%C2%BB%CE%B1%CF%80/))

Νέα μελέτη καταρρίπτει την ισχύουσα θεωρία για την ερμηνεία του Dejavu.

Το Deja Vu δεν αφορά μόνο την όραση!!


Νέα μελέτη καταρρίπτει την ισχύουσα θεωρία για την ερμηνεία του Dejavu.

Το Dejavu δεν αφορά μόνο την όραση!

Η πρωτοφανής μελέτη της περίπτωσης ενός τυφλού ανθρώπου που είχε συχνά την εμπειρία dejavu, ανέτρεψε παραδοσιακές θεωρίες σχετικές με τον τρόπο που συμβαίνει το φαινόμενο αυτό. Προγενέστερα υπήρχε η άποψη ότι το dejavu μπορούσε να προκληθεί όταν εικόνες από το ένα μάτι έφταναν στον εγκέφαλο λίγα μικροδευτερόλεπτα μετά την άφιξη εικόνων από το άλλο μάτι, προκαλώντας έτσι την αίσθηση ότι κάτι γινόταν ορατό για δεύτερη φορά. Ωστόσο, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Leeds μόλις ανακοίνωσαν την περίπτωση ενός τυφλού ανθρώπου, που βίωνε dejavu μέσω όσφρησης, ακοής και αφής!
Οι ερευνητές Akira O'Connor και Chris Moulin, από το Ινστιτούτο Ψυχολογικών Επιστημών του πανεπιστημίου, δημοσίευσαν πρόσφατα την εργασία τους σχετικά με το μη-οπτικό dejavu στο περιοδικό «Brain and Cognition». Στο άρθρο συζητούν τον τρόπο που καθημερινές εμπειρίες, όπως το να ξεκουμπώσει το φερμουάρ από το σακάκι του την ώρα που ακούει ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι, ή να ακούσει κάποια λόγια από μια συζήτηση την ώρα που κρατά ένα δίσκο στο εστιατόριο της σχολής, προκαλούσαν την εμπειρία του dejavu στο τυφλό υποκείμενο.
"Η καθυστέρηση της οπτικής οδού είναι μια σχετικά απαρχαιωμένη θεωρία, αλλά ακόμη χαίρει ευρείας πίστης και εκτίμησης και αποτέλεσε τη βάση για τις συνέχειες στο μυθιστόρημα του Joseph Heller 'Catch-22'. Αλλά αυτό το νέο συμβάν μας εφοδιάζει με δυνατές μαρτυρίες ότι η καθυστέρηση της οπτικής οδού δεν είναι η εξήγηση για το dejavu. Τα ευρήματα είναι τόσο προφανή και με τέτοια διαισθητικότητα, που καθιστά αξιοσημείωτο το γεγονός ότι αυτή η έρευνα δεν είχε ξαναγίνει στο παρελθόν", είπε ο O'Connor.
Οι ερευνητές προσδοκούν να εργαστούν και με άλλους ανθρώπους με προβλήματα όρασης, για να αποτιμήσουν το πόσο συνηθισμένο είναι το φαινόμενο. Θα ήθελαν ακόμη να προχωρήσουν την έρευνα παραπέρα: "Θα ήταν πραγματικά αποτελεσματικό αν γίνονταν κάποια πειράματα απεικόνισης της νευρικής λειτουργίας σε ανθρώπους, κατά τη διάρκεια γνήσιων και αυθόρμητων εμπειριών dejavu, αλλά είναι πολύ δύσκολο να συμβεί το φαινόμενο αυτό "κατά παραγγελία" μέσα στις πειραματικές συνθήκες", παρατήρησε ο O'Connor.
Ο O'Connor ακόμη πειραματίζεται με την πρόκληση dejavu μέσω ύπνωσης. "Πιστεύουμε τώρα ότι η εμπειρίες τύπου dιjΰ προκαλούνται όταν μια περιοχή του εγκεφάλου που σχετίζεται με την οικειότητα διαρρηγνύεται", είπε. Σε ένα πείραμα, στα υποκείμενα ζητήθηκε να θυμηθούν λέξεις, έπειτα υπνωτίστηκαν ώστε να ξεχάσουν τις λέξεις αυτές και μετά τους έδειξαν ξανά τις ίδιες λέξεις, ώστε να τους προκαλέσουν την αίσθηση ότι τις έχουν κάπου ξαναδεί. Περίπου οι μισοί από τους συμμετέχοντες στο πείραμα ανέφεραν ότι είχαν μια αίσθηση παρόμοια με το dejavu.
ΠΗΓΗ((http://ar8ra2.blogspot.com/2010/04/deja-vu.html))

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Κλάους Ντόνα: Η Απόκρυφη Ιστορία της Ανθρώπινης Φυλής

[Πρώτη φορά συνάντησα τον Κλάους Ντόνα, έναν Αυστριακό ερευνητή τεχνουργημάτων, τον Ιούλιο του 2009. Η συνέντευξη του στο Πρότζεκτ Κάμελοτ είχε βρει μεγάλη ανταπόκριση, και πολλοί άνθρωποι μας έγραψαν ζητώντας μια συνέχεια. Έτσι είμαι ενθουσιασμένος που σας φέρνω περισσότερα.
Αυτό το βίντεο είναι μια 45λεπτη παρουσίαση διαφανειών, με προσωπικά σχόλια από τον Κλάους. Είναι πλούσιο σε δεδομένα, λεπτομερές, εντατικό, απορροφητικό, και ίσως περιέχει ορισμένες εντυπωσιακές πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της ανθρώπινης φυλής στο σύνολο του από οποιοδήποτε βίντεο που έχετε δει ποτέ.
Το ταξίδι που ξεκινάμε καλύπτει την Ατλαντίδα, ανθρωποειδής σαύρες, τους Ανουννάκι, αρχαίους συμβολισμούς, αρχαίες επιστήμες, μια αρχαία παγκόσμια γλώσσα και ακόμη πιο πολλά. Περιέχει εντυπωσιακό υλικό, το οποίο φέρει τις καλύτερες μου συστάσεις. Χαρήτε το.]


πηγη((http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iahOxP1oTWg#!))

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ((Βλέπετε ακόμα τηλεόραση;;;))

Βλέπετε ακόμα τηλεόραση;;;

Αφού βρίσκεται χρόνο και τον ξοδεύεται εκεί, χαρά στο κουράγιο σας...
Η τηλεόραση είναι αναισθητικό για τον πόνο της σύγχρονης ζωής. - Atrid Alauda.

Αν μεγαλώσετε την εικόνα και κοιτάξετε το κέντρο της για 2 λεπτά θα εισέλθετε σε κατάσταση ήπιας ύπνωσης παρόμοιας με την κατάσταση που βρισκόμαστε όταν παρακολουθούμε τηλεόραση.
Η περιφερειακή όραση θολώνει, το σώμα χαλαρώνει, και γίνεστε δεκτικοί στις υποβολές.... Τζάμπα ηρεμιστικά ...
Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκεστε όταν βλέπετε τηλεόραση...


Δείτε το VIDEO οπωσδήποτε!!! 

 

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ


Εκπληκτικό άρθρο από τον ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑ!!! Το video στο τέλος πρέπει να το προσέξετε ιδιαίτερα!!!

Οι περισσότεροι από εμάς νομίζουμε ότι η ύπνωση είναι μια κατάσταση στην οποία μας φέρνει κάποιος εκκεντρικά ενδεδυμένος πνευματιστής κουνώντας διάφορα αντικείμενα μπροστά στα μάτια μας.

Η αλήθεια όμως είναι λίγο διαφορετική...

Ο ανθρώπινος νους κατα τη διάρκεια της ημέρας, περνάει από διάφορες φάσεις μεταξύ των δύο άκρων που είναι η πλήρης εγρήγορση από τη μία πλευρά και ο ύπνος από την άλλη... Στην πρώτη περίπτωση (π.χ. αποφυγή ατυχήματος) η συνείδηση 
μας είναι όλη στρατευμένη για τη συγκεκριμένη στιγμή, ενώ στη δεύτερη (χαλαρή διάθεση) η συνείδηση υποχωρεί δημιουργώντας χώρο για το ασυνείδητο. Αποσύρεται δε πλήρως σε κατάσταση ύπνου. Οι καταστάσεις αυτές όμως δεν είναι "ψηφιακές" (αληθείς / ψευδείς ή ενεργοποιημένες / απενεργοποιημένες αν προτιμάτε), αλλά "αναλογικές", δηλαδή περιλαμβάνουν όλες τις ενδιάμεσες καταστάσεις συνείδησης που υπάρχουν ανάμεσα στην εγρήγορση και τον πλήρη βαθύ ύπνο. 

Σε πολλούς από εμάς (σε εμένα συνέχεια) τυχαίνει όταν οδηγούν στο δρόμο να περάσουν τη στροφή στην οποία ήθελαν να στρίψουν, χωρίς να στρίψουν. Αυτό, όσο και εάν σας φαίνεται περίεργο, οφείλεται στο γεγονός ότι όταν οδηγούμε σε ίσιο "βαρετό" δρόμο, η συνείδηση μας "πέφτει" αμέσως σε κατάσταση ύπνωσης. Αυτό συμβαίνει επειδή η ικανότητα οδήγησης είναι μια ασυνείδητη ικανότητα.

Η μάθηση στον άνθρωπο πραγματοποιείται σε τέσσερα στάδια:
1. Ασυνείδητη ανικανότητα (δεν ξέρω ότι δεν ξέρω να οδηγώ, πριν δω αυτοκίνητο)
2. Συνειδητή ανικανότητα (ξέρω ότι δεν μπορώ να οδηγήσω αυτοκίνητο μόλις δω ένα)
3. Συνειδητή ικανότητα (ο νέος οδηγός που είναι σε πλήρη εγρήγορση και συνείδηση)
4. Ασυνείδητη ικανότητα (οδηγώ τόσο καλά, που το μυαλό και το σώμα μου οδηγούν "μόνα τους")

Οταν σε μια ικανότητα έχουμε εξασκηθεί τόσο πολύ ώστε να την κάνουμε ¨μηχανικά" (όπως συνηθίζουμε να λέμε) τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι μας έχει γίνει ασυνείδητη ικανότητα. Αυτό ισχύει για το ποδήλατο (δεν ξέρουμε πως το καταφέραμε, όταν όμως αποκτήσουμε την ικανότητα της ποδηλασίας δεν την ξεχνάμε ποτέ - μας έγινε ασυνείδητη ικανότητα) και το σέξ (για το οποίο δε θα δώσω περαιτέρω διευκρινήσεις...)

Κάθε φορά που εκτελούμε μια εργασία που απαιτεί την ασυνείδητη ικανότητα μας, ο συνειδητός νους μας, αδράτει την ευκαιρία να "ξεκουραστεί" και αποσύρεται στο παρασκήνιο αφήνοντας τον ασυνείδητο νου να κάνει τη δουλειά. Η κατάσταση αυτή που ενεργοποιείται, είναι μια κατάσταση ύπνωσης. Η κατάσταση ύπνωσης μοιάζει πολύ με την ονειροπόληση (που είναι και αυτή μια κατάσταση μέτριας ύπνωσης) και μπορεί να διαφέρει σε "ένταση" από ελαφριά ονειροπόληση, πλήρη απομόνωση του συνειδητού νου (βυθισμένος στον κόσμο του), υπνηλία και τέλος ύπνος.
Ακόμα και ο ύπνος έχει επίπεδα, από τον "ελαφρύ" ύπνο (από τον οποίο ξυπνάμε εύκολα), μέχρι τον βαθύ ύπνο (που δεν ξυπνάμε με τίποτα). Οι επιστήμονες που ασχολούνται με αυτά τα θέματα ανακάλυψαν ότι σε κάθε κατάσταση ύπνωσης, αντιστοιχεί μια συχνότητα λειτουργίας του εγκεφάλου.

Η ύπνωση λοιπόν είναι μια κατάσταση γνώριμη και φυσιολογική για κάθε άνθρωπο, και όχι μια εξωπραγματική εμπειρία όπως πολλοί από εμάς ίσως πιστεύουμε. Με λίγη εξάσκηση στην αυτό-ύπνωση, είμαστε σε θέση να ελέγχουμε τη διανοητική μας κατάσταση κατα βούληση.

Η τέχνη της θεραπευτικής ύπνωσης είναι πολύ παλιά, τελειοποιήθηκε από τον Μπρόϋερ και τον Φρόυντ που διαπίστωσαν ότι μπορούσαν να θεραπεύσουν ήπιες ψυχικές ασθένειες (κυρίως νευρώσεις και υστερία) δίδοντας στον ασθενή εντολές θεραπείας (υποβολές) σε κατάσταση ύπνωσης. (Και εκμαιεύοντας τα μυστικά του πράγμα που δεν ενδιαφέρει στο άρθρο αυτό). Η ύπνωση καταργήθηκε σαν θεραπευτική μέθοδος και έδωσε τη θέση της στην ψυχανάλυση, διότι ήταν μεν γρήγορη αλλά είχε παροδικά αποτελέσματα ενώ η ψυχανάλυση ήταν μεν πολύ πιο χρονοβόρα, αλλά είχε μόνιμα θεραπευτικά αποτελέσματα και ταυτόχρονα βελτίωνε την προσωπικότητα του ασθενούς.

Αυτό που είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε, είναι ότι όταν είμαστε υπνωτισμένοι, ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΥΠΟΒΟΛΕΣ, δηλαδή προφορικές εντολές, οι οποίες καταχωρούνται κατ΄ευθείαν στο υποσυνείδητο χωρίς να περάσουν από τα στάδια λογικής επεξεργασίας που περνάνε όλες μας οι σκέψεις. Οταν λοιπόν κάποιος μας φέρει σε κατάσταση ύπνωσης ή αν προτιμάτε μας "πιάσει στον ύπνο" και ενόσω είμαστε υπνωτισμένοι μας δώσει εντολή να κάνουμε κάτι, όταν έρθει η ώρα που προστάζει η εντολή που πήραμε, θα νοιώσουμε ότι πρέπει να κάνουμε κάτι και μάλλον θα θυμηθούμε τι είναι αυτό το κάτι, θα το κάνουμε, χωρίς να αναρωτηθούμε το γιατί. Είναι πολύ απλή διαδικασία και αν σκεφτείτε, θα την αναγνωρίσετε στον εαυτό σας.

Ο βαθμός δεκτικότητας σε υποβολή είναι πολύ διαφορετικός από άτομο σε άτομο και έχει να κάνει κυρίως με τη φύση του ατόμου (κυριαρχική / υποτακτική φύση)

Με την πάροδο ετών, ανακαλύφθηκαν τρόποι για να μεταβάλουμε την νοητική κατάσταση των ατόμων χωρίς τη χρήση ψυχαναλυτικού καναπέ, χρησιμοποιώντας ηχητικά και οπτικά μηνύματα, συνήθως από εικόνες και ήχους στους οποίους εστιάζεται η προσοχή μας. Μόλις όλη μας η συνείδηση εστιαστεί σε μια εικόνα (ή έναν ήχο), τότε αυτομάτως αλλάξει η νοητική μας κατάσταση.

Ολα τα παραπάνω μπορείτε να τα δοκιμάσετε μόνοι σας, εστιάζοντας τη ματιά σας σε ένα σημείο για πολλή ώρα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή σας από θορύβους κ.λ.π. Η εικόνα της ανάρτησης (που είναι στατική εικόνα) είναι ένα καλό σημείο να εστιάσετε. Βυθιστείτε μέσα της και παρατηρείστε την αλλαγή στον τρόπο που αισθάνεστε το σώμα σας. Δείτε πως θολώνει το περιβάλον όσο κοιτάτε την εικόνα. Η ύπνωση είναι μια διαδικασία λεπτή και απλή. Είναι έμφυτη σε όλους τους ανθρώπους και επιτυγχάνεται εύκολα. Μπαίνετε σε κατάσταση ελαφριάς ύπνωσης πολλές φορές την ημέρα. Απλώς δεν το ξέρετε, ή δεν το ονομάζετε έτσι.

Οι φίλοι μας οι διαφημιστές λοιπόν, που ξοδεύουν κάθε χρόνο πακτωλούς χρημάτων για να μάθουν πως λειτουργεί το μυαλό μας, ανακάλυψαν τρόπους με τους οποίους μπορούν να μας βάλουν σε κατάσταση ήπιας ύπνωσης όταν παρακολουθούμε τηλεόραση.

Το κόλπο (όπως όλα τα κόλπα του συστήματος) είναι απλό: Σε βάζω σε κατάσταση ύπνωσης και σου δίνω εντολή να καταναλώσεις τα προϊόντα μου.

Και δυστυχώς η χρήση της ύπνωσης με την τηλεόραση δεν περιορίζεται στην αγορά εμπορευμάτων, αλλά επεκτείνεται στην τοποθέτηση εντολών στο μυαλό μας που σα σκοπό έχουν να αλλάξουν συνολικά τη συμπεριφορά μας και να μας μετατρέπουν σιγά σιγά από ανθρώπους σε καταναλωτές. 

Από ελεύθερους ανθρώπους, σε φοβισμένα πλάσματα που θα αρκεστούν σε ένα κομμάτι ψωμί αρκεί να μην τους πάρει κανείς τον καναπέ και την τηλεόραση τους...

Οποιος προσέχει λίγο τη λεπτομέρεια, ίσως έχει παρατηρήσει τον μονότονο τρόπο με τον οποίο μιλάνε οι γνωστοί παρουσιαστές. Τυχαίο; Δεν είναι τυχαίο, αφού ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΕΤΣΙ, ΤΟΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ αν αυτό σας λέει κάτι. Ο τόνος της φωνής διατηρεί την ύπνωση στην οποία μας υποβάλουν...

Επαψα πια να ασχολούμαι με το θέμα. Οταν συνειδητοποίησα τον τρόπο με τον οποίο παίζουν με το μυαλό μας, θύμωσα. Οταν συνειδητοποίησα ότι το ίδιο κάνουν και με το μυαλό των παιδιών μας (που λόγω ηλικίας έχει ακόμα μικρότερες αντιστάσεις από το δικό μας), αποφάσισα να μην ξαναδώ τηλεόραση.

Ακολουθεί ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο, το οποίο εκτός των πληροφοριών που παραθέτει, είναι και το ίδιο (το βίντεο) ένα demo υπνωτιστικών τεχνικών, αφού το βίντεο αυτό φέρνει το θεατή σε κατάσταση ελαφριάς ύπνωσης.

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, γιατί το βίντεο αυτό μας υποβάλλει σε ύπνωση με έναν τρόπο που γίνεται αντιληπτός. Δείτε το μια φορά με υπότιτλους (αν δεν γνωρίζετε Αγγλικά) και στη συνέχεια απενεργοποιήστε τους υπότιτλους, χαλαρώστε και ξαναδείτε το. Θα αντιληφθείτε την αλλαγή στην νοητική σας κατάσταση. Η νοητική σας κατάσταση θα επανέλθει μόλις τελειώσει το βίντεο. Η αλλαγή κατάστασης είναι ήπια και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας... 

Οπως λέει και το βιντεο, ο μόνος τρόπος να προστατευθούμε από την υποβολή είναι να καταλάβουμε πως δουλεύει το όλο πράγμα...το μυαλό μας... 
Το παρακάτω βίντεο μιλάει για ψυχολογικές επιχειρήσεις γενικά και πέραν της ύπνωσης και εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο μας εμφυτεύουν εντολές στο μυαλό χρησιμοποιώντας την τεχνική της αυθεντίας και την επανάληψη, με αιχμή την τηλεόραση, μας αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και την συμπεριφορά. Δείτε το, και ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΑΣ!



Read more: http://ypotheto.blogspot.com/2010/11/blog-post_6747.html#ixzz17duUHGJq

Η... απάτη που την έλεγαν Μνημόνιο!

Η... απάτη που την έλεγαν Μνημόνιο!

Η κυβέρνηση και η ΕΕ συνεργάστηκαν για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό. Έστησαν το παραμύθι με τη δήθεν απειλούμενη χρεοκοπία, προκειμένου να παραλύσουν τις αντιδράσεις του τρομοκρατημένου ελληνικού λαού, πετυχαίνοντας έτσι να τον μετατρέψουν σε «πειραματόζωο» πανευρωπαϊκής χρησιμότητας.

Τίναξε στον αέρα τη βάση όλης της πολιτικής του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου η δημόσια ομολογία του προέδρου του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ ότι οι ηγέτες της ΕΕ ήξεραν επί δεκαετίες τα πάντα για την πραγματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, αλλά δεν μιλούσαν και δεν πίεζαν να αλλάξει τίποτα, επειδή η Γερμανία και η Γαλλία επωφελούνταν τα μέγιστα από τις εξαγωγές τους στη χώρα μας!

Καταρρέει με την παραδοχή του Γιουνκέρ όλο το οικοδόμημα της πολιτικής απάτης, στην οποία ο Γιώργος Παπανδρέου στήριξε το παραμύθι ότι δήθεν το καθεστώς υποτέλειας στην ΕΕ και στο ΔΝΤ που υπήγαγε την Ελλάδα μέσω του Μνημονίου υπήρξε απόρροια της αποκάλυψης της άθλιας κατάστασης που άφησε την οικονομία μας η κυβέρνηση Καραμανλή στα μάτια των «εμβρόντητων» Ευρωπαίων.

Αφού ο Γιουνκέρ δηλώνει ευθαρσώς ότι οι Ευρωπαίοι γνώριζαν την κατάσταση εδώ και δεκαετίες, ασχέτως του ότι δεν μιλούσαν γι’ αυτή δημοσίως, είναι προφανές ότι μόνο έκπληκτοι δεν έμειναν όταν ανέλαβε πέρσι τον Οκτώβριο πρωθυπουργός της χώρας ο Γιώργος Παπανδρέου και άρχισε να διαλαλεί ότι «η ελληνική οικονομία βρίσκεται στην Εντατική», συνοδευόμενος από τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου που διατυμπάνιζε ότι «η Ελλάδα είναι “Τιτανικός”»!

Ο πρωθυπουργός ψεύδεται
Παράλληλα, έχουμε πλέον και επίσημη επιβεβαίωση του γεγονότος ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ψεύδεται ασύστολα, όταν ισχυρίζεται ότι έλαβε γνώση της κατάστασης της οικονομίας της χώρας αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνησή της.

Ο τέως υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, ο σοσιαλδημοκράτης Πέερ Στάινμπρικ αποκάλυψε σε άρτι εκδοθέν βιβλίο του ότι είχε ο ίδιος πλήρως ενημερώσει τον Γιώργο Παπανδρέου για την πραγματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας ήδη από τον Ιανουάριο του 2009, πολύ πριν από τις περσινές βουλευτικές εκλογές που έφεραν το ΠΑΣΟΚ θριαμβευτικά στην εξουσία. Μάλιστα, κατά το Γερμανό τέως υπουργό, ο Γιώργος Παπανδρέου εμφανίστηκε προβληματισμένος μετά την ενημέρωση και του εξέφρασε την ταλάντευσή του για το εάν έπρεπε ή όχι να επιδιώξει να κερδίσει την πρωθυπουργία υπ’ αυτές τις συνθήκες.

Δεν τόλμησε φυσικά ο Γιώργος Παπανδρέου να προβεί σε οποιαδήποτε διάψευση των ισχυρισμών του Πέερ Στάινμπρικ, αλλά κατά τα άλλα έκανε προεκλογική σημαία του το σύνθημα… «Λεφτά υπάρχουν», αποδεικνύοντας πόσο υποκριτικοί ήταν οι δήθεν δισταγμοί του να κατακτήσει την εξουσία.

Μας εξαπάτησαν
Οι Ευρωπαίοι ηγέτες ήξεραν από πριν την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας, αποκάλυψε ο Γιουνκέρ. Ο Γιώργος Παπανδρέου ήξερε από πριν τα πάντα, αποκάλυψε ο Στάινμπρικ. Άρα και οι μεν και ο δε εξαπάτησαν ασύστολα τον ελληνικό λαό με την κωμωδία που έστησαν από πέρσι τον Οκτώβριο, με τον πρωθυπουργό της Ελλάδας να αποκαλύπτει, δήθεν, τα σημεία και τέρατα της οικονομικής διακυβέρνησης Καραμανλή και τους Ευρωπαίους ηγέτες να πέφτουν, δήθεν, από τα σύννεφα και να αποφασίζουν να στερήσουν την οικονομική ανεξαρτησία της χώρας μας.

Υπό το φως αυτών των αποκαλύψεων αποκτά νέα διάσταση η ειλικρινέστατη, όπως αποδεικνύεται, δήλωση του υφυπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη στη ΝΕΤ, στις αρχές Μαΐου, ότι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είχε ήδη αποφασίσει την προσφυγή στο ΔΝΤ από την επομένη των εκλογών που την έφεραν στην εξουσία.

Η δήλωση Σαχινίδη μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε βαθύτερα την πραγματική φύση και τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης Παπανδρέου και να αντιληφθούμε πού θέλει να οδηγήσει τη χώρα ο πρωθυπουργός, ανεξάρτητα από τα όσα διακηρύσσει δημοσίως.

Η κυβέρνηση και η ΕΕ συνεργάστηκαν για να εξαπατήσουν τον ελληνικό λαό. Έστησαν το παραμύθι με τη δήθεν απειλούμενη χρεοκοπία, προκειμένου να παραλύσουν τις αντιδράσεις του τρομοκρατημένου ελληνικού λαού, πετυχαίνοντας έτσι να τον μετατρέψουν σε «πειραματόζωο» πανευρωπαϊκής χρησιμότητας. Μελετούν τις –ουσιαστικά ανύπαρκτες μέχρι τώρα– αντιδράσεις των Ελλήνων σε ακραία μέτρα περικοπής μισθών και συντάξεων, αγριότατης φορολόγησης, εκποίησης της δημόσιας περιουσίας, υποβάθμισης της υγείας, της παιδείας, των κρατικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας…

ΔΝΤ και ξερό ψωμί
Προκειμένου να υλοποιήσει τον προεκλογικά αποφασισμένο στόχο του να οδηγήσει την Ελλάδα σε καθεστώς υποτέλειας στο ΔΝΤ που ελέγχεται από τους Αμερικανούς, ο Γιώργος Παπανδρέου, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, αποκάλυψε δημόσια την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας που όλοι οι ηγέτες της ΕΕ ήξεραν αλλά όλοι έκρυβαν – άλλοι για λόγους συμφέροντος και άλλοι για λόγους σκοπιμότητας που αφορά την ίδια τη λειτουργία της ΕΕ.

Καθώς τα κομμάτια του παζλ συμπληρώνονται ένα ένα με την πάροδο του χρόνου και καθώς ολοένα και περισσότερα στόματα ανοίγουν, μπορούμε τώρα να πούμε ότι αρχικά η στάση του Γιώργου Παπανδρέου αιφνιδίασε τους ηγέτες της ΕΕ. Όχι φυσικά γιατί ενδιαφέρονται για την Ελλάδα, αλλά γιατί ανάλογη συγκάλυψη της κατάστασης επικρατούσε κοινή συναινέσει για πολλές χώρες-μέλη της ΕΕ. Γι’ αυτό και η αρχική στάση των Ευρωπαίων ηγετών ήταν αμήχανη, μουδιασμένη. Δεν ήξεραν ακόμη πώς να χειριστούν το θέμα.

Ο Γιώργος Παπανδρέου πολιορκούσε φορτικά ήδη από τον Οκτώβριο το διευθυντή του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος-Καν για να υπαγάγει αμέσως την Ελλάδα σε καθεστώς Μνημονίου, παρόλο που ο τελευταίος τον παρέπεμπε συστηματικά στην Ευρωζώνη. Η αντίφαση λύθηκε, όταν τελικά οι Γερμανοί αποφάσισαν να χρησιμοποιηθεί το ΔΝΤ ως «σκουπιδοτενεκές» για τα δεύτερης κατηγορίας μέλη της ΕΕ και, ταυτόχρονα, ως μοχλός επιβολής εξοντωτικής λιτότητας και κατάλυσης των κοινωνικών κατακτήσεων των ευρωπαϊκών κρατών, στο πλαίσιο μιας πανευρωπαϊκής υστερίας πολιτικής λιτότητας σε όλες τις χώρες-μέλη της ΕΕ και πρωτίστως της Ευρωζώνης.

Μέτωπο κατά απατεώνων
Σίγουρα έχει την αυτοτελή, δική της σημασία το γεγονός της αποκάλυψης ότι τόσο η ΕΕ όσο και ο Γιώργος Παπανδρέου ήξεραν εκ των προτέρων την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας και εξαπατούσαν το λαό της υποκρινόμενοι τους αδαείς. Σοβαρό θέμα, αλλά το σημαντικότερο είναι άλλο.

Αφού επί δεκαετίες γνώριζαν την κατάσταση οι Ευρωπαίοι εταίροι της ΕΕ και δεν έκαναν τίποτα, είναι προφανές ότι καμιά «αδήριτη ανάγκη» δεν υπήρχε για καθεστώς Μνημονίου. Αν ήταν αναγκαίο, θα μας το είχαν επιβάλει νωρίτερα.

Ας μην γελιόμαστε. Το Μνημόνιο δεν είναι φάρμακο θεραπείας των μακροοικονομικών δεικτών της ελληνικής οικονομίας. Το Μνημόνιο συνιστά αυτοτελές επιθετικό σχέδιο αναμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας. Σημασία για τον Γιώργο Παπανδρέου και την ΕΕ έχουν αυτοτελώς τα μέτρα που προβλέπει το Μνημόνιο – η μείωση μισθών και συντάξεων, το φορολογικό «γδάρσιμο» όλων των Ελλήνων που ήδη πληρώνουν φόρους, η κατάλυση του κοινωνικού κράτους.

Πάλη για το μέλλον
Το Μνημόνιο Παπανδρέου – ΕΕ – ΔΝΤ έχει στόχο την επιβολή ενός κοινωνικού Μεσαίωνα. Το ένα εκατομμύριο άνεργοι που θα προκαλέσει φέτος θα είναι μόνο η αρχή. Το Μνημόνιο αποσκοπεί στη διαρκή υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου του ελληνικού λαού, εδραζόμενο στην ακραία νεοφιλελεύθερη αντίληψη ότι όσο πιο πολύ φτωχαίνουν οι Έλληνες και πέφτουν οι μισθοί, οι συντάξεις και τα εισοδήματά τους, τόσο πιο… «ανταγωνιστική» θα γίνεται η ελληνική οικονομία. Όσο πιο φτηνά δηλαδή αγοράζουν τις υπηρεσίες μας, τις επιχειρήσεις μας ή τη γη μας οι Γερμανοί, τόσο καλύτερα, πιστεύει η κυβέρνηση Παπανδρέου.

Είναι προφανές ότι από το εάν θα επιβληθεί τελικά ή θα ανατραπεί το Μνημόνιο θα κριθεί το μέλλον της πατρίδας μας. Αν, δηλαδή, θα μετατραπεί η Ελλάδα σε μια εξαρτημένη, ξεπουλημένη χώρα, η οποία από τα ταχυδρομεία και τα τρένα έως το ηλεκτρικό και το νερό θα βρίσκεται στα χέρια ξένων δυναστών, όπως επιδιώκει ο Γιώργος Παπανδρέου και η κυβέρνησή του σε συνεργασία με την ΕΕ και το ΔΝΤ, ή αν θα ξαναζήσουμε ημέρες εθνικής αξιοπρέπειας ανατρέποντας το Μνημόνιο και τους φορείς του.

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά


ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑ ΛΕΛΟΒΑ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΡΤ 2010
Λελόβας Λουκάς LookArt
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΕΒΕΖΑ
πηγη((http://www.youtube.com/watch?v=Za3VmufijXY&feature=player_embedded#!))

Τεντ Τέρνερ: Ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να μειωθεί ο πληθυσμός "για να σωθεί ο πλανήτης"

Τεντ Τέρνερ: Ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να μειωθεί ο πληθυσμός "για να σωθεί ο πλανήτης"



«Ένας συνολικός πληθυσμός 250 με 300 χιλιάδων ανθρώπων, δηλαδή μειωμένος κατά 95% από τα σημερινά επίπεδα, θα ήταν ιδανικός». Ted Turner

Του Paul Joseph Watson (Infowars.com)
Λίγους μόλις μήνες μετά τη διαρροή ενός σχεδίου του ΟΗΕ, που αποκάλυψε ότι οι κινδυνολόγοι της κλιματικής αλλαγής θα ξεκινούσαν την διαδικασία καλλιέργειας του φόβου του"υπερπληθυσμού", που συνδέεται με την υπερθέρμανση του πλανήτη, ως ένα μέσο για τη διάλυση της μεσαίας τάξης, ο δισεκατομμυριούχος θιασώτης της παγκοσμιοποίησης, Τεντ Τέρνερ, κατά τη διάρκεια γεύματος στο Κανκούν, παρότρυνε τον κόσμο να υιοθετήσει τη "βάρβαρη" πολιτική της Κίνας,για ένα παιδί, αφήνοντας, μάλιστα, να εννοηθεί ότι οι φτωχοί άνθρωποι πρέπει να "στειρώνονται" σε αντάλλαγμα των κυβερνητικών επιδομάτων.
Μετά από μια ομιλία από τον οικονομολόγο Brian O'Neillτου Εθνικού Κέντρου Ατμοσφαιρικής Έρευνας των ΗΠΑ, η οποία κατέληξε στο "συμπέρασμα ότι η ραγδαία αύξηση του πληθυσμού στον πλανήτη συμβάλλει στην επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης των εκπομπών ρύπων», ο θείος Τεντ παρενέβη για να μας υπενθυμίσει ότι οι απλοί δούλοι δεν θα πρέπει να φιλοδοξούν να ακολουθήσουν το παράδειγμά του να έχουν πέντε παιδιά, περιοριζόμενοι στο ένα αλλιώς θα πρέπει να έρθουν αντιμέτωποι με την οργή της κινέζικου τύπου πολιτικής του ενός παιδιού, η οποία στέλνει τις γυναίκες που αψηφούν τα διατάγματά της στα «στρατόπεδα αναμόρφωσης», αφού έχουν υποστεί ξυλοδαρμούς, βίαιες ενέσεις και έχοντας το μωρό τους, ζωντανό μέσα στη μήτρα τους, φυσικά.
"Ο κ. Turner - εδώ και πολύ καιρό υπέρμαχος του ελέγχου του πληθυσμού - είπε ότι η περιβαλλοντική πίεση στη γη απαιτεί ριζικές λύσεις, γεγονός που υποδηλώνει πως οι χώρες θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Κίνας, στη θέσπιση μιας πολιτικής του ενός παιδιού για τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού με την πάροδο του χρόνου. Πρόσθεσε ότι τα δικαιώματα της γονιμότητας θα μπορούσαν να πουληθούν έτσι ώστε οι φτωχοί να επωφεληθούν από την απόφασή τους να μην αναπαράγουν», αναφέρει η Globe andMail.
Το μυστικό πίσω από το κάλεσμα του Turner προς τα έθνη της Δύσης για την επιβολή της τυραννικής πολιτικής που στην Κίνα καθοδηγείται από μυστικούς αστυνομικούς και αρχές "οικογενειακού προγραμματισμού" που απαγάγουν, επιβάλλουν λήψη φαρμάκων και στη συνέχεια δια της βίας πραγματοποιούν άμβλωση, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την ανησυχία του για το περιβάλλον.
Ο ίδιος ο Turner έχει πέντε παιδιά και κατέχει όχι λιγότερο από 2 εκατομμύρια στρέμματα γης. Είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης γαιοκτήμονα στον πλανήτη, που υπολείπεται μόνο των βασιλικών οικογενειών της Ευρώπης. Ο Turner έχει υποστηρίξει δημοσίως το σοκαριστικό πρόγραμμα για τη μείωση του πληθυσμού που θα θανατώσει τον ανθρώπινο πληθυσμό μέχρι και σε ποσοστό 95%, αριθμός που μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μία ολοκληρωτική γενοκτονία, μαζικές αμβλώσεις και παιδοκτονία.
Στο τρίτο κόσμο, ο Turner έχει συμβάλει κυριολεκτικά με δισεκατομμύρια για τη μείωση του πληθυσμού, ιδίως μέσω προγραμμάτων των Ηνωμένων Εθνών, ανοίγοντας το δρόμο για τους ομοίους του όπως ο Bill & η Melinda Gates και οWarren Buffet (ο πατέρας του Γκέιτς ήταν από καιρό ηγετικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Planned Parenthood’ – ‘Οικογενειακού Προγραμματισμού’ και έναςtop ευγονιστής). Ο ίδιος ο Gates έχει δώσει ομιλίες στις οποίες προωθεί τη χρήση των εμβολίων και την άμβλωση ως μέσο μείωσης του παγκόσμιου πληθυσμού και μείωσης των εκπομπών CO2.
Το πώς η βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης, μέσω εμβολίων που σώζουν ζωές δήθεν θα οδηγήσει σε πτώση του παγκόσμιου πληθυσμού είναι ένα οξύμωρο σχήμα, εκτός αν ο Gates αναφερόταν σε εμβόλια που αποστειρώνουν τους ανθρώπους, που είναι ακριβώς η ίδια μέθοδος που προτείνει ο Επιστημονικός Σύμβουλος του Λευκού Οίκου,John P. Holdren στο βιβλίο του από το 1977 ‘Ecoscience, στο οποίο ζητά ένα δικτατορικό "πλανητικό σύστημα" για την επιβολή δρακόντειων μέτρων μείωσης του πληθυσμού μέσω κάθε είδους καταπιεστικών μεθόδων, συμπεριλαμβανομένης της αποστείρωσης.
Αυτό είναι που ο Gates και ο Turner συζήτησαν κατά τη συνάντησή τους στα κρυφά με τους όμοιούς τους, George Soros και David Rockefeller, σε μια μυστική συνάντηση δισεκατομμυριούχων στο Μανχάταν πέρυσι, σε μια συζήτηση που επικεντρώθηκε γύρω από το πώς αυτοί οι παγκοσμιοποιητές θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τον πλούτο τους για να "επιβραδύνουν την αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού. "
Όπως είναι ξεκάθαρο, η πραγματική ατζέντα πίσω από τους «έντονους φόβους» σχετικά με τον υπερπληθυσμό είναι η μείωση του βιοτικού επιπέδου παγκοσμίως, προλαμβάνοντας τον τρίτο κόσμο από το να ευημερήσει οικονομικά, και ταυτόχρονα ο αφανισμός της μεσαίας τάξης των καρτών στη Δύση. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την «σωτηρία της γης» και είναι απλώς ένας άλλος βολικός Δούρειος ίππος που οι παγκοσμιοποιητές επικαλούνται για να προωθήσουν την τυραννία τους.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από σχέδιο των Ηνωμένων Εθνών που διέρρευσε τον Σεπτέμβριο. Το έγγραφο αυτό καλούσε τους κινδυνολόγους να πιέσουν το «καυτό θέμα» του "υπερπληθυσμού", αντικαθιστώντας το καυτό θέμα της «κλιματικής αλλαγής», ενώ υπήρχε η παραδοχή ότι ο απώτερος στόχος ήταν να «περιορίσουν και να ανακατευθύνουν τις προσδοκίες για μια καλύτερη ζωή από τα αναπτυσσόμενα μεσαία στρώματα σε όλο τον κόσμο», με άλλα λόγια, να πείσουν τις μάζες ότι θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι με μια κατάσταση που πλησιάζει αυτή της φτώχειας, προκειμένου «να σώσουμε τον πλανήτη από τον Αρμαγεδδώνα». Παρά το γεγονός φυσικά, ότι ο θείος Τεντ θα συνεχίσει να κατέχει τα 2 εκατομμύρια στρέμματα του και τα πέντε παιδιά του θα συνεχίσουν να παράγουν επ’ άπειρον.
-------------------------------
Δείτε το παρακάτω βίντεο όπου ο "ανήσυχος" πάμπλουτος Τέρνερ λέει ότι, λόγω του υπερπληθυσμού – υπερθέρμανσης του πλανήτη- θα γίνουμε κανίβαλοι! Είναι λέει, το να αναπτύσσεται ο πληθυσμός της γη - σαν να πετάμε βόμβες! Δείτε στο τέλος το χαρακτηριστικό βίντεο με τίτλο "το να κάνεις παιδιά είναι το μεγαλύτερο έγκλημα" – όπου οι βόμβες που θα διαλύσουν τον ωραίο μας πλανήτη είναι τα μωρά!

Η θεωρία του υπερπληθυσμού είναι ένας μύθος. Τα αριθμητικά στοιχεία του ΟΗΕ δείχνουν σαφώς ότι ο πληθυσμός αναμένεται να σταθεροποιηθεί το 2020 και στη συνέχεια να μειώνεται δραματικά μετά το 2050. Όπως αναφέρει το Economist, "Η γονιμότητα μειώνεται και οι οικογένειες συρρικνώνονται σε ορισμένα σημεία, όπως στη Βραζιλία, την Ινδονησία, και ακόμη και τμήματα της Ινδίας. Όπως δείχνει η ενημέρωσή μας, το ποσοστό γονιμότητας του μισού κόσμου είναι τώρα 2,1 ή λιγότερο-ο μαγικός αριθμός που είναι συνεπής με σταθερό πληθυσμό και συνήθως ονομάζεται "το ποσοστό αναπλήρωσης της γονιμότητας". Κάποια στιγμή μεταξύ 2020 και 2050 το ποσοστό γονιμότητας στον κόσμο θα πέσει κάτω από το γενικό ποσοστό αναπλήρωσης ».
Για να δοθεί έμφαση, όχι μόνο οι αριθμοί δείχνουν σαφώς ότι ο υπερπληθυσμός είναι ένας τεχνητός τρόμος, αλλά οι ίδιοι οι κινδυνολόγοι έχουν πιαστεί να ομολογούν ότι είναι διαχέουν τους φόβους τους προκειμένου να υποβαθμιστεί το βιοτικό επίπεδο στη δύση και κατά συνέπεια να θέσουν σε κίνηση μια "παγκόσμια ανακατανομή του πλούτου".
Και μην νομίσετε ότι αυτή η λεγόμενη «παγκόσμια ανακατανομή του πλούτου» θα εκδηλωθεί με κάποιου είδους σοσιαλιστική ουτοπία. Όπως αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής της Κοπεγχάγης, το πρόγραμμα της "παγκόσμιας αναδιανομής του πλούτου" σε μεγάλο βαθμό επικεντρώνεται γύρω από την λεηλασία του πλούτου των μεσαίων τάξεων στις πλουσιότερες χώρες, μέσω των φόρων του άνθρακα και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας αυτά τα χρήματα για την χρηματοδότηση της κατασκευής τηςπαγκόσμιας κυβέρνησης. Όπως το "Δανέζικο Κείμενο» που διέρρευσε αποκάλυψε, τα χρήματα που προέρχονται από τους φόρους κατανάλωσης, θα μεταφερθούν απευθείας στην Παγκόσμια Τράπεζα, και όχι στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Επιτρέψτε μου να τονίσω και πάλι, ακόμα και αν πιστεύετε αυτές τις φλυαρίες που κυκλοφορούν σχετικά με τον υπερπληθυσμό, οι άνθρωποι που έχουν την εξουσία να «λύσουν το πρόβλημα» δήλωσαν ότι ο πρωταρχικός στόχος τους είναι να σκοτώσουν το 95 τοις εκατό της ανθρωπότητας που καταστρέφοντας την ευημερία και την οικονομική ελευθερία στη Δύση, όπως καθώς και εξασφαλίζοντας ότι ο τρίτος κόσμος θα παραμένει κάτω από βουνά από χρέη προς την Παγκόσμια Τράπεζα και το ΔΝΤ.
Αυτό μοιάζει σαν να διορίζεις τον Charlie Manson υπεύθυνο εφηβικής θερινής κατασκήνωσης.
Ο Τεντ Τέρνερ είναι ένας βιομήχανος δισεκατομμυριούχος με πέντε παιδιά, 2 εκατομμύρια στρέμματα γης και ένα δίκτυο από επιχειρηματικά συμφέροντα που αν συνδυαστούν πρέπει να αποβάλλουν περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα μέσα σε ένα χρόνο από ό, τι το σύνολο των ανθρώπων που διαβάζουν αυτό το άρθρο για μια ζωή. Και αυτός είναι που σου λέει να κάνεις θυσίες, να μην έχεις παιδιά, να πουλήσεις τα δικαιώματα αναπαραγωγής σου και να αποστειρωθείς, να υποβαθμίσεις το βιοτικό σου επίπεδο, ακριβώς όπως ο AlGore τρίζει τα δόντια του για την άνοδο της στάθμης της θάλασσας που προκαλείται από την υπερθέρμανση του πλανήτη, ενώ αγοράζει ακίνητα στην όχθη του ωκεανού αξίας εκατομμυρίων δολαρίων.
Τι περισσότερο πρέπει να δει ο ανθρώπους για να αποδεχθεί το γεγονός ότι ο υπερπληθυσμός είναι ένας μύθος και ότι χρησιμοποιείται ως "μπαμπούλας" από τους κινδυνολόγους της υπερθέρμανσης του πλανήτη που τον χρησιμοποιούν τώρα για να αντικαταστήσουν την απαξιωμένη επιστήμη των ανθρωπογενών κλιματικών αλλαγών, ώστε να οικοδομήσουν τη νέα παγκόσμια τάξη τους, η οποία βασίζεται εξ ολοκλήρου στη συμπίεση της μεσαίας τάξης και στην μεγαλύτερη εξάρτηση των ανθρώπων από την μεγάλη κυβέρνηση, με αποτέλεσμα να γίνονται οι αρχιτέκτονες της δικής τους υποδούλωσης και αναγκάζονται να απλώνουν το χέρι στους όμοιους του θείου Ted και ικετεύοντας για μια δεκάρα.





Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους ……

Τι είναι ο Έλληνας;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIwHk85Btc19AfelKGv_sB9BtrsKCKJ2WKscGb3F8Ha9DZF_LxKTiJV-5Ko5dqCyY8UnFx6VuZ480NTLRi1uucmvDm78MuA6441Tn_xmfxTiCaZfSnUadvBdUS_TYNAtHY31M9n7acX3g/s1600/tromaktiko.jpg

Σε ένα διαγωνισμό αμερικανικής εφημερίδας ζητήθηκε από τους αναγνώστες να δώσουν απάντηση στην ερώτηση " Τί είναι ο Έλληνας;".
Τη σωστότερη ερμηνεία έδωσε ένας δικαστής που ακούει στο όνομα D.Kelly.

Ακούστε την:
Ο Έλληνας είναι ευφυέστατος αλλά παράλληλα και γκαφατζής, δραστήριος αλλά και αμέθοδος, φιλότιμος αλλά και πλήρης προλήψεων, θερμόαιμος και πάντα καλός πολεμιστής.
Έκτισε τον Παρθενώνα αλλά αφού μέθυσε από την αίγλη του, τον άφησε αργότερα να γίνει στόχος πολλών ερίδων. Ανέδειξε το Σωκράτη για να τον δηλητηριάσει, θαύμασε το Θεμιστοκλή για να τον εξορίσει, διδάχθηκε από τον Αριστοτέλη για να τον καταδιώξει και γέννησε τον Ελευθέριο Βενιζέλο για να επιχειρήσει να τον δολοφονήσει.
Έκτισε το Βυζάντιο και το άφησε να τουρκέψει, δημιούργησε το "21" για να το αμφισβητήσει, δημιούργησε στη συνέχεια το 1909 για να το λησμονήσει....
Τριπλασίασε την Ελλάδα και τη κήδευσε το 1922.
Κόπτεται τη μια στιγμή για την αλήθεια και την ίδια στιγμή μισεί τον αρνούμενο να υπηρετήσει το ψεύδος.
Παράδοξο πλάσμα, ατίθασο, περίεργον, ημίκαλον, τρίκακον, αβεβαίων
διαθέσεων, εγωπαθές και, γενικά σοφόμωρον ο Έλληνας.
Λυπηθείτε τον ή θαυμάστε τον αν θέλετε...
Τέλος, ταξινομήστε τον αν μπορείτε....
πηγη(( http://trelogiannis.blogspot.com/2010/12/blog-post_7997.html))