Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

MONSANTO.............

Οι πολυεθνικές μεταλλάσουν και στειρώνουν τους σπόρους ,επιβάλλοντας παγκόσμιο μονοπώλιο και απαγόρευση των φυσιολογικών σπόρων!


Το διάγραμμα δείχνει την δομή της πολυεθνικής εταιρείας ΜΟΝSANTO, η οποία δημιουργεί και διαθέτει γενετικά μεταλλαγμένους και στειρωμένους σπόρους και μαζί με άλλες πολυεθνικές του είδους της επιβάλλει παγκόσμιες πολιτικές απαγόρευσης των φυσιολογικών σπόρων.(Kάνετε κλικ στο διάγραμμα για μεγέθυνση.)

Δείτε τι βρήκε ένας διακεκριμένος ερευνητής με ηθικές αρχές του Πανεπιστημίου του Aberdeen, o









Dr Arpad Pusztai, 
για τα μεταλλαγμένα, και τι του έκαναν οι πολυεθνικές και οι κυβερνήσεις που τις προσκυνούν:










O Dr Arpad Pusztai σπούδασε χημεία στην Ουγγαρία και Φυσιολογία στην Αγγλία. Πήρε το διδακτορικό του από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Έχει εργασθεί 50 χρόνια σε πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα, έχει δημοσιεύσει περίπου 300 πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες και έχει γράψει/επιμεληθεί 12 επιστημονικά βιβλία.
Ολόκληρο το σχετικό με το ανωτέρω βίντεο πρωτότυπο επιστημονικό άρθρο του δόκτορα Arpad Pusztai:

Μερικά επιστημονικά άρθρα άλλων επιστημόνων του κλάδου του που αναφέρονται εκτεταμένα στην έρευνα του δόκτορα Pushtai:
Η ιστοσελίδα του δόκτορα Pusztai:


















(Eίναι πολύ ενδιαφέρουσα τόσο για την αποκάλυψη όλων των παραποιήσεων των πορισμάτων των ερευνών του για την ασφάλεια των μεταλλαγμένων τροφίμων (πατάτας, καλαμποκιού, ντομάτας κλπ) από πολυεθνικές εταιρείες και κυβερνήσεις όσο και για την αποκάλυψη των προσπαθειών παραποίησης των δεδομένων των ερευνών του από επιστημονικά έντυπα.)
πολύ ενδιαφέροντα άρθρα για το θέμα στα ελληνικά:





































Πολλαπλά πλήγματα για τις καλλιέργειες των μεταλλαγμένων





















Νέα νομοθεσία της Ε.Ε. για τους σπόρους: Απειλή για τις τοπικές ποικιλίες, ευνοϊκή για πατέντες & τεχνολογίες ελέγχου









Μια νέα αναθεώρηση της νομοθεσίας της Ε.Ε. σχετικά με την εμπορία σπόρων που 






αναμένεται να ισχύσει σύντομα, δείχνει να αποτελεί ουσιαστική απειλή για την διατήρηση 






και κυκλοφορία των τοπικών ποικιλιών, οδηγώντας μέχρι και στην απαγόρευση τους. Αντίθετα οι προτεινόμενες ρυθμίσεις ευνοούν τις μεγάλες εταιρείες σπόρων μέσω της επέκτασης των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και την προώθηση νέων τεχνολογιών έλεγχου για όλες τις εμπορικές φυτικές ποικιλίες.








Διατήρηση της ποικιλομορφίας; όχι και τόσο..
















Χωρίς να έχει γίνει δημόσια αντιληπτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αρχίσει να αναθεωρεί την νομοθεσία της Ε.Ε. σχετικά με την εμπορία σπόρων από το 2008. Μέχρι και πριν μερικά χρόνια, η εμπορία σπόρων μη εγγεγραμμένων ποικιλιών (τοπικών, παραδοσιακών και ιδιοπαραγώμενων) δεν υφίσταντο στις περισσότερες χώρες κάποιο ουσιαστικό έλεγχο, μιας και αποτελούσαν σχετικά μικρό κομμάτι της αγοράς και διακινούνταν χωρίς ανταγωνιστικές εμπορικές προθέσεις. Τον Ιούνιο του 2008, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπέβαλε μια οδηγία σχετικά με την διατήρηση συγκεκριμένων ποικιλιών καταλήγοντας σε μια σειρά οδηγιών, οι οποίες εφαρμόζονται με διαφορετικό τρόπο σε κάθε χώρα της Ε.Ε.. Ο ρόλος τους είναι η ρύθμιση της εμπορικής κυκλοφορίας φυλών ζώων, φυτικών ποικιλιών προσαρμοσμένων σε τοπικές συνθήκες καθώς και εκείνων που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Τα κράτη μέλη της Ε.Ε. θα υποχρεωθούν σύντομα, πιθανότατα εντός τους 2010, να ενσωματώσουν τις σχετικές οδηγίες στην εθνική τους νομοθεσία.
Ωστόσο, παρόλο τον τίτλο “για την διατήρηση της ποικιλομορφίας", οι οδηγίες αυτές δεν έχουν συνάδει μέχρι τώρα με τον σκοπό τους, το να σταματήσει δηλαδή η απώλεια αγροτικής βιοποικιλότητας και να απλοποιηθεί η σχετική νομοθεσία. Όπως έχει επισημανθεί, αν και επέτρεψαν την καταχώρηση τοπικών ποικιλιών στους επίσημους καταλόγους, παράλληλα έχουν δημιουργηθεί και πολλά υπερβολικά γραφειοκρατικά εμπόδια. Τρεις προϋποθέσεις αυτών θεωρούνται ιδιαίτερα παράλογες και εκτιμάται ότι εμπεριέχουν κατά πολύ τον κίνδυνο απαγόρευσης των μη καταχωρημένων ποικιλιών: Η ανάγκη απόδειξης της σπουδαιότητας της συγκεκριμένης ποικιλίας, ο περιορισμός και διανομή των τοπικών σπόρων μόνο στις περιοχές καταγωγής τους και ο ποσοτικός περιορισμός της καλλιέργειας των ποικιλιών σε αναλογία με τις εμπορικές ποικιλίες.
Οι πιέσεις του λόμπι της βιομηχανίας σπόρων
Σημαντικό ρόλο για την μορφοποίηση των παραπάνω οδηγιών φαίνεται να έπαιξε η σποροπαραγωγική βιομηχανία, με διεθνής πια επιχειρηματική δραστηριότητα και με τις δέκα μεγαλύτερες εταιρίες να ελέγχουν το 67% της αγοράς. Μεταξύ αυτών βρίσκονται κολοσσοί όπως η Monsanto, Bayer και η Syngenta οι οποίες, πέρα της χημικής και βιοτεχνολογικής βιομηχανίας, έχουν εξαπλωθεί ραγδαία και στο χώρο της εμπορίας σπόρων και εφαρμόζουν εδώ και καιρό έντονες πιέσεις ως λόμπι στην Ε.Ε. για την νέα νομοθεσία, απαιτώντας την ενίσχυση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας και την προστασίας τους. Οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι χάνουν αυτή τη στιγμή το 40% των εν δυνάμει αγορών λόγω “παράνομης αναπαραγωγής”, όπως την ονομάζουν, καθώς και λόγω της σποροπαραγωγής μη-καταχωρημένων ποικιλιών. Τα συμφέροντα της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας σπόρων εκπροσωπούνται σε όλες τις ηπείρους εντός της Διεθνούς Ένωσης για την Προστασία Νέων Φυτικών Ποικιλιών (UPOV) μέσω πολιτικών που αφορούν την Προστασία των Φυτικών Ποικιλιών (PVP).
Μοριακό “barcode” για τα φυτά..
Μέχρι τώρα η γενετική μηχανική έδειχνε να εξυπηρετεί την βιομηχανία ως ιδανική λύση για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς οι γενετικά τροποποιημένες ποικιλίες μπορούν να πατενταριστούν και να εντοπιστούν στα χωράφια μέσω του γενετικού τους κώδικα. Οι γεωργοί που δεσμεύονται με σχετικά συμβόλαια, μπορούν να μηνυθούν για παράνομη αναπαραγωγή, σε περίπτωση που φυλάξουν και εμπορευθούν το γ.τ. σπόρο. Η βιοτεχνολογική βιομηχανία έχει αρνηθεί να αναλάβει την ευθύνη για τις τυχόν επιμολύνσεις χωραφιών και εμμένει σε θέσπιση ποσοτικών ορίων που επιτρέπουν την περιορισμένη γενετική μόλυνση σε καλλιέργειες χωρίς γ.τ.ο., χωρίς αυτό να αναγράφεται στην ετικέτα.
















Δεδομένης της εντεινόμενης Ευρωπαϊκής αντίστασης στους γ.τ.ο. Η βιομηχανία εισηγείται τώρα άλλες σχετικές τεχνολογικές λύσεις. Στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για τις νέες νομοθετικές ρυθμίσεις περί εμπορίας σπόρων, επιδιώκουν την δυνατότητα ταυτοποίησης των ποικιλιών μέσω μιας τεχνολογίας γενετικής ακολουθίας, γνωστή και ωςΜοριακή Σήμανση. Η τεχνολογία αυτή-η οποία δεν πρόκειται για γενετική τροποποίηση-θα επιτρέψει τις εταιρείες να αναγνωρίζουν τις ποικιλίες τους στο χωράφι και να αποφευχθεί έτσι η εκ νέου σπορά τους το επόμενο έτος. Αγνοείται ωστόσο ο κίνδυνος πως αυτές οι γενετικές αλληλουχίες θα μπορούσαν να εμφανιστούν και να εντοπιστούν σε ένα γειτονικούς αγρούς, λόγω άθελης διασταύρωσης και γονιμοποίησης των φυτών, δημιουργώντας τα ίδια ακριβώς προβλήματα για θέματα κυριότητας, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τους γ.τ.ο.



Παραγωγή και αρπαγή





Ποιες θα είναι οι συνέπειες εάν οι εταιρείες σπόρων καταφέρουν και επιβάλλουν την ατζέντα τους; Περιβαλλοντικές και κοινωνικές οργανώσεις έχουν ήδη επισημάνει την απολυταρχική επίθεση, πρωτίστως κατά των τοπικών ποικιλιών-του τελευταίου “ελεύθερου” κομματιού της αγροτικής παραγωγής-και την δημιουργία μιας επικίνδυνα εξαρτημένης σχέσης συνδιαλλαγής και έλεγχου μέσω πατεντών και νέας τεχνολογίας, ακόμη και στους συμβατικούς σπόρους.




Μια κατάφωρη αφαίρεση δηλαδή των θεμελιωδών δικαιωμάτων της διατήρησης και ιδιοπαραγωγής σπόρων και μια τεράστια μεταφορά αξίας και από τους αγρότες προς τις εταιρείες που διεκδικούν ανοιχτά πια βασικές γεωργικές διαδικασίες. Το ενδιαφέρον είναι πως ακόμη και κάποιοι συντηρητικοί αναλυτές έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται ότι τα παραπάνω μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση της ανάπτυξης και έρευνας. Με μια βιομηχανία η οποία, μη μπορώντας να παράξει αξία μέσω της καινοτομίας, προσπαθεί να αρπάξει το τελευταίο υπόλοιπο της αγοράς και να αυξήσει τα κέρδη της, εμποδίζοντας ως εκ τούτου την οποιαδήποτε πρόοδο της γεωργίας.













Β.Γ.
Ένα σύντομο ενημερωτικό βίντεο που εντόπισα για τον τρόπο με τον οποίο οι πολυεθνικές κατόρθωσαν να επιβάλλουν νομοθεσία απαγόρευσης θρεπτικών συστατικών κλπ στα τρόφιμα στις ΗΠΑ, και που έχουν αρχίσει να προσπαθούν να επιβάλλουν και στην ΕΕ.












ΚΑΡΚΙΝΟΣ, ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΣΤΕΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΚΘΗΛΥΣΜΟΣ ΑΝΔΡΩΝ
ΜΕΣΩ TΩΝ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΡΟΦΩΝ

Τέλος ένα καταπληκτικό ντοκυμανταίρ που προβλήθηκε στην ελληνική τηλεόραση για τα μεταλλαγμένα, τα πρόσθετα, τα συντηρητικά, τα χημικά αλλά και τα κρέατα που δημιουργούνται όχι από ζώα αλλά από κυτταρικές καλλιέργειες μαζικής κλίμακας (κάτι σαν ανεξέλεγκτης και ταχύτατης ανάπτυξης καρκινικές μάζες δηλαδή):






 ))



ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ,ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΜΑ..................................ΔΕΙΤΕ ΤΟ !!!





Τι μέλλον μας ετοιμάζουν οι Νεοεποχίτες;

Αριστερά δορυφορική φωτογραφία σε ένα στρατόπεδο της FEMA με ολόκληρη έκταση με χιλιάδες φέρετρα που χωράνε 3 άτομα το καθένα..
Στις ΗΠΑ έχουν δημιουργηθεί, υπό την διοίκηση της F.E.M.A. περίεργες, τεράστιες εγκαταστάσεις, που μοιάζουν με στρατόπεδα – φυλακές, σε καίριες στρατηγικές θέσεις σε ολόκληρη την έκταση της χώρας.

Τέσσερις από αυτές τις εγκαταστάσεις έχουν σχεδιασθεί για την κράτηση τουλάχιστον 25.000 (πολιτικών;) κρατουμένων!
Στο λεξιλόγιο της Νέας Παγκόσμιας Τάξης τα γκούλαγκ/στρατόπεδα συγκέντρωσης λέγονται «Εγκαταστάσεις Κράτησης». Σύμφωνα με πληροφορίες, τέτοιες εγκαταστάσεις υπάρχουν ήδη στο ...

Τέξας και ότι αυτή την στιγμή υπάρχουν εκεί περισσότερα από 200 άτομα, στην πλειοψηφία τους παιδιά, τα οποία συνελήφθησαν σε μεταμεσονύκτιες επιδρομές της αστυνομίας. Πολλοί από τους έγκλειστους είναι Αμερικανοί πολίτες.
Οι κάτοικοι της περιοχής ανησυχούν και διαμαρτύρονται, και φοβούνται για το τι σημαίνει για το μέλλον αυτή η εγκατάσταση, που παρόμοιες της ξεφυτρώνουν σε ολόκληρες τις ΗΠΑ. Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης (που έχουν μάλιστα και τον κλασικό σιδηροδρομικό σταθμό δίπλα τους! - όπως τα στρατόπεδα των Ναζί) αυτά κτίζονται και λειτουργούν από ιδιωτικές εταιρείες ασφάλειας, όπως η Corrections Corporation of America και η KBR, θυγατρική της Halliburton του Ντικ Τσέινι.
Ερευνητές έχουν ανακαλύψει τέτοια βαγόνια στα οποία είχαν τοποθετηθεί αλυσίδες, σε ερημικό μέρος των ΗΠΑ. Φαίνεται σαν να έχουν σχεδιασθεί για να μεταφέρουν κρατούμενους (όπως ακριβώς έκαναν οι ναζί με τους εβραίους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης). Το ΕΡΩΤΗΜΑ είναι: για ποιους προορίζονται;;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η F.E.M.A.
Η F.E.M.A. (Federal Emergency Management Agency), σημαίνει «Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Διαχείρισης Εκτάκτων Αναγκών» και εδρεύει Fort Meade τoυ Maryland, στην έδρα της περιβόητης NSA… Επίσημα αποστολή της είναι να διαχειρίζεται έκτακτες ανάγκες, όπως καταστροφές από σεισμούς, τυφώνες, τρομοκρατικές ενέργειες κλπ.
Οι τεράστιες φυλακές όμως τι ρόλο παίζουν;;
Γιατί σχεδιάστηκαν για ένα τόσο μεγάλο αριθμό κρατουμένων;;
Γιατί παραμένουν σε αχρησία;;
Τι περιμένουν;;
Ή μάλλον ΠΟΙΟΥΣ περιμένουν;;

Στρατόπεδα Συγκέντρωσης στις ΗΠΑ Μύθος η πραγματικότητα..Η Ιστορία θα το δείξει...

Αρχικά υπό την διοίκηση της FEMA, εγκρίθηκε η ίδρυση 23 στρατοπέδων κράτησης. Αυτά διεσπάρησαν σε όλη την έκταση των ΗΠΑ. Επί πλέον, ιδρύθηκαν είκοσι συμπληρωματικά στρατόπεδα με βάση τον Στρατιωτικό Προϋπολογισμό του 1990-9 1. Ο Δημοκρατικός γερουσιαστής του Μίτισγκαν, Carl Levin (φωτο) υπέβαλλε την Τροποποίηση του Προϋπολογισμού #656, με την οποία το Υπουργείο Άμυνας ενέκρινε, (τα έτη 1990 1991) την ίδρυση είκοσι στρατοπέδων κράτησης.

Υπάρχουν επομένως τώρα 43 στρατόπεδα κράτησης που είναι έτοιμα σε όλη την έκταση των ΗΠΑ. Η Επιχείρηση αυτή ονομάστηκε REX-84 και ουσιαστικά, αποτελεί ένα τεράστιο Γκουλάγκ στο οποίο σκοπεύουν να φυλακίσουν όλους τους πολίτες που θα θεωρηθούν "εν δυνάμει ανατρεπτικοί". (Όσοι δηλαδή αντιστέκονται στη εγκαθίδρυση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης τους). Από την στιγμή που θα κηρυχθεί κατάσταση έκτακτης ανάγκης, και επιβληθεί Στρατιωτικός Νόμος σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ, κάθε αντιφρονών θα μετονομασθεί απλούστατα σε “εγκληματία”, “ύποπτο τρομοκράτη” και επικίνδυνο πρόσωπο για την δημόσια “τάξη και ασφάλεια”. Η κυβέρνηση, έχοντας στα χέρια της έκτακτες εξουσίες θα προσπαθήσει να επιβάλλει το νόμο χρησιμοποιώντας τις πολυάριθμες Ομοσπονδιακές αστυνομικές υπηρεσίες.

Ένα άρθρο με τίτλο: “Ενα εκατομμύριο Αμερικανοί αντιμετωπίζει το φάσμα της σύλληψης με βάση Εκτελεστικό Διάταγμα”, στην εφημερίδα “Washington Report” γράφει: Η "Επιχείρηση Κλοιός" (Operation Dragnet) είναι εν ισχύει κάτω από τον τίτλο ΙΙ του Νόμου McCarren. Με βάση αυτόν τον Νόμο, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ έχει την δυνατότητα να αναστείλει την ισχύ του Χάρτη των Δικαιωμάτων με ένα και μόνο τηλεφώνημα. Αν ο επικεφαλής της σημερινής κυβέρνησης κρίνει ότι η χώρα υφίσταται εισβολή, κατάσταση πολέμου ή το πιθανότερο, εξέγερση, έχει την δυνατότητα να ενεργοποιήσει την Επιχείρηση Κλοιός.

Πρόσφατα, έγινε γνωστό ότι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής Univac, που βρίσκεται εγκατεστημένος σε μία μυστική τοποθεσία κοντά στην Ουάσιγκτον της NSA,(τελευταίο βίντεο) έχει στις βάσεις δεδομένων του τουλάχιστον 1.000.000 ονόματα και με το πάτημα ενός κουμπιού, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής είναι έτοιμος να αρχίσει να εκτυπώνει χιλιάδες εντάλματα συλλήψεως!.... Εδώ και αρκετό καιρό γίνονται προετοιμασίες για μαζικές συλλήψεις, από τη μια ακτή των ΗΠΑ μέχρι την άλλη, ύποπτων αντιφρονούντων (δηλαδή νομιμοφρόνων Αμερικανών που δεν θεωρούνται "πολιτικά ορθοί" - "political correct" - σύμφωνα με την Νεοεποχίτικη ορολογία της Νέας Παγκόσμιας Τάξης).

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Ιδού το αγαλματίδιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου»

«Ιδού το αγαλματίδιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου»

Βέβαιη πως το αγαλματίδιο που αποκάλυψε στο υπέδαφος των κήπων Σαλαλάτ της Αλεξάνδρειας αναπαριστά τον Μέγα Αλέξανδρο δηλώνει η αρχαιολόγος Καλλιόπη Λιμναίου- Παπακώστα.
Το άγαλμα, που αποκαλύφθηκε σε βάθος 10 και πλέον μέτρων στους κήπους Σαλαλάτ στο κέντρο της πόλης της Αλεξάνδρειας, έχει ύψος 80 εκατοστά και είναι φιλοτεχνημένο από καθαρό παριανό μάρμαρο, το οποίο ο καλλιτέχνης είχε επιχρωματίσει εμφανώς (από υπολείμματα που σώζονται). Ο νεαρός γυμνός άνδρας βρίσκεται σε όρθια στάση, με το δεξιό πόδι λυγισμένο και φέρει φαβορίτες (παραγναθίδες), στοιχείο που η ανασκαφέας ταυτίζει με αντίστοιχα χαρακτηριστικά της εικόνας του Μεγάλου Αλεξάνδρου όπως αυτή αναπαρίσταται στο μωσαϊκό της Πομπηίας.
«Η ιδέα που έχουμε μέχρι σήμερα για τη μορφή του Μεγάλου Αλεξάνδρου προέρχεται από μεταγενέστερα έργα Ελλήνων και Ρωμαίων που σίγουρα έχουν επηρεαστεί από την καταλυτική ιστορική παρουσία του, τη θεοποίηση και εξιδανίκευσή του. Τα έργα αυτά δεν ήταν σύγχρονά του», είπε η αρχαιολόγος κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών.
Το εύρημα εντοπίστηκε από την Ελληνίδα αρχαιολόγο, μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου έρευνας Αλεξανδρινού Πολιτισμού που ανασκάπτει τα τελευταία 14 χρόνια στην περιοχή. Η κ. Λιμναίου- Παπακώστα υπήρξε βοηθός και συνεργάτις του Αιγύπτιου αρχαιολόγου Φαούζι ελ Φαχαράνι, με τον οποίο αναζητούσαν τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου ανάμεσα στους λεγόμενους Τάφους του Αλαβάστρου στην Αλεξάνδρεια.
Πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο αγαλματίδιο από την περιοχή της Αλεξάνδρειας που- αν τεκμηριωθούν οι υποθέσεις της αρχαιολόγου- ανήκει στο Μέγα Αλέξανδρο, παρότι προτομές του έχουν εντοπιστεί και εκτίθενται στο μουσείο της πόλης. Με άδεια από τις αιγυπτιακές αρχές οι έρευνες θα συνεχιστούν από τα τέλη Μαρτίου.

ΠΗΓΗ((  http://hellasxg.blogspot.com/2010/06/blog-post_3729.html  ))

Προειδοποίηση Ρώσων για μεγάλο σεισμό στην Ελλάδα!

Προειδοποίηση Ρώσων για μεγάλο σεισμό στην Ελλάδα!



Μια «τολμηρή» προειδοποίηση-έκθεση για επικείμενο μεγάλο σεισμό στον ελλαδικό χώρο, με βάση ηλεκτρικά σήματα που καταγράφηκαν στα μέσα Μαΐου από επίγειο σταθμό που βρίσκεται στην Πελοπόννησο, δορυφορικές μετρήσεις, αλλά και την εμφάνιση χιλιάδων βατράχων στην Εγνατία Οδό έχουν αναρτήσει Ρώσοι επιστήμονες στην επίσημη κρατική ιστοσελίδα της Ομοσπονδιακής Διαστημικής Υπηρεσίας της Ρωσίας.

Με τίτλο «θα σώσουν οι βάτραχοι την Ελλάδα;» οι ξένοι επιστήμονες παραθέτουν στην έκθεσή τους μια σειρά από στοιχεία και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μέσα στον Ιούνιο θα πρέπει να αναμένουμε ισχυρό σεισμό, της τάξεως των 6,9 Ρίχτερ. Ορίζουν μάλιστα και πιθανή ημερομηνία, με απόκλιση +/-2 ημέρες. Οσον αφορά το επίκεντρο, σύμφωνα με τους πίνακες που έχουν αναρτήσει, η υπό μελέτη περιοχή περιλαμβάνει ένα παραλληλόγραμμο που καλύπτει μια τεράστια έκταση που ξεκινά από τα νότια παράλια της Σικελίας, περιλαμβάνει το τμήμα της Μεσογείου που βρίσκεται νότια της Ιταλίας και της Ελλάδας και καταλήγει στη μέση της Κρήτης...

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν, «εκατοντάδες βατράχια παρέλυσαν στις 26 Μαΐου 2010 την κυκλοφορία σε έναν από τους αυτοκινητόδρομους κοντά στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Παρόμοια περιστατικά είχαν συμβεί και πριν από τους καταστροφικούς σεισμούς της πόλης Σετσουάν στην Κίνα τον Μάιο του 2008 καθώς και της Λ’ Ακουιλα τον Απρίλιο του 2009» σημειώνουν και προσθέτουν: «Από τις 20 Μαΐου του 2010 η γεωφυσική δραστηριότητα στη Μεσόγειο παρακολουθείται από ομάδα ειδικών RC EOM, την οποία απαρτίζουν επιστήμονες του Tula State University Center “Forecast” και Distant School CosmoMeteoTectonic (παρουσιάζονται σε πίνακες τα αποτελέσματα). Ιδιαίτερη προσοχή έxει δοθεί στις ανωμαλίες των τελλουρικών (ηλεκτρικών) ρευμάτων της 20ής Μαΐου 2010, που καταγράφηκαν από τον επίγειο σταθθμό στην Πελοπόννησο, στην ισχυρή υψηλής συχνότητας ανωμαλία που καταγράφηκε από τους σταθμούς μέτρησης βαρύτητας του “Tula” στις 26 Μαΐου 2010 και φυσικά στην αντίδραση των βατράχων».

Οι επιστήμονες επισημαίνουν ακόμη: «Οι μετρήσεις που έγιναν στις εικόνες των δορυφόρων Terra στις 23 Μαΐου έδωσαν πιθανό σεισμό μεγέθους 6,9 Ρίχτερ». Μάλιστα, όπως αναφέρουν, αναδρομική ανάλυση έδωσε παρόμοιους δείκτες πριν από τον μεγάλο σεισμό της 8ης Ιουνίου του 2008 που «χτύπησε» την Πάτρα. Χθες πάντως, χιλιάδες βατράχια έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους στην Εγνατία Οδό, πάνω από τις λίμνες του Αγίου Βασιλείου και της Βόλβης, όπου βρίσκεται και το ομώνυμο ενεργό σεισμικό ρήγμα. Η εν λόγω έκθεση-προειδοποίηση είναι γνωστή εδώ και λίγες μέρες στους Ελληνες επιστήμονες και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, έχει ενημερωθεί και ο ΟΑΣΠ.

Οπως σημείωσε στην «Espresso» ο εντεταλμένος ερευνητής Σεισμολογίας του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Γεράσιμος Χουλιάρας «έχω δει την εν λόγω ανάρτηση, την οποία θεωρώ προκλητική. Είναι απαράδεκτο στην επίσημη ιστοσελίδα του ρωσικού κράτους να αναφέρεται κάτι τέτοιο, χωρίς κανείς να έχει ενημερώσει τις αρμόδιες ελληνικές αρχές» τόνισε και πρόσθεσε: «Ωστόσο ερεύνησα προσεκτικά τα όσα αναφέρονται. Η περιοχή που δείχνουν δεν δικαιολογείται από τα επιστημονικά στοιχεία που παραθέτουν. Δεν θεωρώ ότι θα επηρεάζονταν τα βατράχια της βορείου Ελλάδος από έναν επικείμενο σεισμό που υποστηρίζουν ότι μπορεί να γίνει μεταξύ Κρήτης και Σικελίας. Η απόσταση είναι εξαιρετικά μεγάλη».

Καθησυχαστικός εμφανίστηκε σε δηλώσεις του και ο σεισμολόγος Σταύρος Τάσσος που σημείωσε: «Η όποια συσχέτιση με τα βατράχια είναι μάλλον τυχαία. Δεν υπάρχει κανένα επιστημονικό στοιχείο που να δείχνει ότι επίκειται μεγάλος σεισμός».

Την πεποίθησή του ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας εξέφρασε στην «Espresso» και ο διευθυντής ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου Γεράσιμος Παπαδόπουλος, σημειώνοντας: «Δεν απορρίπτω, ούτε αποδέχομαι τη συγκεκριμένη έρευνα. Χρειάζονται όμως περισσότερα στοιχεία για να μπορεί κάποιος να δώσει μια πρόβλεψη. Από μια πρώτη ματιά βλέπω ότι τα στοιχεία που παραθέτουν δεν συνδέονται μεταξύ τους. Θα έπρεπε οι Ρώσοι να είναι πιο προσεκτικοί τόσο στις αναρτήσεις τους όσο και στα στοιχεία τους. Και φυσικά θα πρέπει να ενημερώνουν τις αρχές της χώρας που αφορά η πρόβλεψη και όχι το Ιντερνετ».

Στο μεταξύ, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε από ερευνητές βρετανικού πανεπιστημίου, η συμπεριφορά των αρσενικών βατράχων κατά την περίοδο της αναπαραγωγής αλλάζει αν πρόκειται να γίνει σεισμός. «Μεγάλη αλλαγή στη συμπεριφορά των αρσενικών κοινών βατράχων παρατηρήθηκε πέντε μέρες πριν από τον σεισμό που σημειώθηκε στην ιταλική πόλη Λ’ Ακουιλα στις 6 Απριλίου 2009» αναφέρει η ομάδα ερευνητών που μελετούσε τα αμφίβια αυτά στη φάση της αναπαραγωγής τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, «οι κοινοί βάτραχοι Bufo Bufo έχουν την ικανότητα να διαισθάνονται σημαντικά σεισμικά φαινόμενα και να προσαρμόζουν αναλόγως τη συμπεριφορά τους».

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Δειτε γιατι πληρωνουμε διοδια στην Ελλαδα.! ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ!!!



Στο παρακατω βιντεο θα δειτε γιατι πληρωνουμε διοδια....Αλλα το "περιεργο" ειναι πως συμβαινει το ίδιο πραγμα και αλλου.

Project Blue Book - Σχέδιο/Ερευνητικό Έργο "Μπλε Bιβλίο"


Project Blue Book - Σχέδιο/Ερευνητικό Έργο "Μπλε Bιβλίο"

"Από το 1947 μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου 1969, η Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, δραστηριοποιήθηκε ενεργά στην έρευνα αναφορών και θεάσεων Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενων Αντικειμένων Α.Τ.Ι.Α - UFOs, στο πλαίσιο ενός προγράμματος αποκαλούμενου το «Μπλε Βιβλίο». Το πρόγραμμα «μπλε βιβλίο» ερεύνησε 12.618 αναγνωρίσεις/θεάσεις UFO και 701 από αυτές τις θεάσεις παρέμειναν μη αναγνωρισμένες - αδιευκρίνιστες. Πολλοί ερευνητές των UFO θεωρούν ότι οι έρευνες αυτές ήταν μη επαγγελματικές και μη επιστημονικές. Το πρόγραμμα αυτό, χρησιμοποίησε φτωχές ερευνητικές μεθόδους και οι ερευνητές του "ήταν πάρα πολύ πρόθυμοι" στο να ονομάσουν μια μυστήρια παρατήρηση σαν "προσδιορίσιμο" φαινόμενο.





Μεμονωμένοι ερευνητές και οι οργανώσεις UFO θεωρούν ότι τα μέλη του προγράμματος «μπλε βιβλίο» πιέστηκαν "να προσδιορίσουν" τις αναφορές για UFO, με σκοπό να ηρεμήσουν και να καθησυχάσουν τη δημόσια υστερία - της τότε περιόδου σχετικά με τα UFOs. Αυτή η θεωρία έχει υποστηριχθεί και από την πρόσφατη απελευθέρωση απόρρητων εγγράφων της CIA σχετικά με τα Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα. Επίσης, οι παραπάνω ερευνητές και οργανώσεις, θεωρούν ότι οποιαδήποτε πραγματικά ανεξήγητη έκθεση και αναφορά, που νομιζόταν αρχικά ότι θα προκαλούσε τη δημόσια ανησυχία, δεν περιλήφθηκε ποτέ στο"Μπλε Βιβλίο".
Ισχυρίζονται, ακόμα, ότι αυτές οι εκθέσεις μεταφέρθηκαν προς μια ανώτερη αρχή που ποτέ δεν εξέθεσε τα αποτελέσματα - πορίσματα στο ευρύ κοινό. Το πρόγραμμα «Μπλε Βιβλίο», φαίνεται πως ήταν μια χαμηλού επιπέδου συλλογή και παραπληροφόρηση, που δημιουργήθηκε κάτω από το ευρύτερο πρόγραμμα «Project Sign» (τον Δεκεμβρίου του 1947), που με τη σειρά του εξελίχθηκε στο «Project Grudge» (τον Δεκεμβρίου του 1948), με στόχο να καλύψει την αληθινή έρευνα σχετικά με την εξωγήινη παρουσία στη γη."
ΠΗΓΗ((  
http://www.schizas.com/site3/el/project-blue-book-shedio/ereynitiko-ergo-mple-bivlio.html  ))


ΜΗΠΩΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ!!!!!!


Τι ήταν το περίεργο φως στον ουρανό της Αυστραλίας;

Ένα "περίεργο" φως στον ουρανό της Αυστραλίας, το Σάββατο 5 Ιουνίου, έγινε αφορμή για σενάρια περί θέασης ufo! Εκατοντάδες άνθρωποι, τηλεφωνούσαν στην αστυνομία, σε αυστραλιανά τηλεοπτικά δίκτυα και εφημερίδες, αλλά και επικοινωνούσαν μέσω διαδικτύου, περιγράφοντας εντυπωσιασμένοι αυτό που αντίκρυζαν!
Ενα φως σε σπειροειδές σχήμα, διέσχιζε...


με χαμηλή ταχύτητα τον ουρανό, με κατεύθυνση από ανατολικά προς δυτικά, λίγο πριν την Ανατολή του ηλίου! Πολλοί αυτόπτες μάρτυρες πρόλαβαν να το φωτογραφήσουν και να το βιντεοσκοπήσουν, ενώ αρκετοί ανέφεραν ότι τους θύμισε το πρόσφατο περιστατικό με το "παράξενοι μπλε φως της Νορβηγίας".
Λιγότερο από 24 ώρες αργότερα, τα αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης, υποστηρίζουν ότι το μυστήριο λύθηκε!"Τα "παράξενα" φώτα πάνω από την Αυστραλία δεν ήταν ufo", λένε, "αλλά το Falcon 9 που εκτοξεύθηκε χθες απο το ακρωτήριο Κανάβεραλ της Φλόριντα των ΗΠΑ"!
Ο πύραυλος Falcon 9 της αμερικανικής εταιρίας SpaceX, έκανε την πρώτη δοκιμαστική πτήση του, η οποία θεωρείται ως μία κρίσιμη δοκιμή για την ανάπτυξη εμπορικών πυραύλων. "Αυτό ήταν που είδαν οι κάτοικοι της Αυστραλίας, νομίζοντας πως αντικρύζουν ufo", καταλήγουν τα ρεπορτάζ.
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ????????????????????????