Τετάρτη 5 Μαΐου 2010
Υποσυνείδητο μήνυμα chemtrails σε διαφήμιση!
Υποσυνείδητο μήνυμα chemtrails σε διαφήμιση! Chemtrail subliminal message on television advertisement!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΜΜΕ ΜΕΡΟΣ2
Μαθετε περισσοτερα
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΜΜΕ ΜΕΡΟΣ1
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Καρμανιόλα για εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα(( ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!!!! ))
Μαθετε περισσοτερα
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Καρμανιόλα για εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα(( ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ !!!!!! ))
4. Κατάργηση των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα και του επιδόματος αδείας για τους συνταξιούχους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Είναι ολοφάνερο ότι το πλήγμα που δέχονται οι συνταξιούχοι, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι χαμηλοσυνταξιούχοι με συντάξεις των 500 και 600 ευρώ, είναι ιδιαίτερα σφοδρό. Οσοι συνταξιούχοι έχουν σύνολο μεικτών συντάξεων κάτω από 2.500 ευρώ θα εισπράξουν επίδομα 800 ευρώ, 400 τα Χριστούγεννα και από 200 το Πάσχα και το καλοκαίρι. Να θυμίσουμε ότι με περσινή απόφαση της κυβέρνησης της ΝΔ και με πρόσφατη απόφαση του ΠΑΣΟΚ, οι συντάξεις παρέμειναν «παγωμένες» στα επίπεδα του 2008.
14. Καθιέρωση «τέλους διατήρησης» των ημιυπαίθριων χώρων. Στην ουσία η κυβέρνηση μετατρέπει τη νομιμοποίηση των ημιυπαίθριων σε πηγή άντλησης εσόδων μέσα από το ετήσιο χαράτσωμα όσων διαθέτουν τέτοιες κατοικίες.- Οι δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών κατά την παρουσίαση των μέτρων
- Τα μέτρα που αφορούν στις αντιδραστικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις ικανοποιούν το στρατηγικό στόχο του κεφαλαίου να έχει φτηνότερη εργατική δύναμη
- Τη δραματική μείωση των λαϊκών εισοδημάτων και την τεράστια αύξηση της φορολογικής επιβάρυνσης των λαϊκών νοικοκυριών, στο όνομα της δημοσιονομικής προσαρμογής.
- Την πλήρη κατάργηση των ελάχιστων δικαιωμάτων που είχαν απομείνει στον τομέα των εργασιακών σχέσεων, την ολοκληρωτική ανατροπή του συνταξιοδοτικού συστήματος και την κατάργηση των συντάξεων, όπως τις είχαμε γνωρίσει μέχρι σήμερα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
- Την πολυετή υποθήκευση μέρους του κοινωνικού πλούτου, για να αντιμετωπιστούν προβλήματα ρευστότητας των τραπεζών.
- Τα μέτρα δεν έχουν προσωρινό χαρακτήρα, αφού «θα ισχύουν για όλη τη διάρκεια του προγράμματος», που έχει ορίζοντα το 2014.
- Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι στην πορεία θα ακολουθήσουν και νέα, ακόμα πιο επαχθή, αφού«βρισκόμαστε σε ένα πολύ γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Βρισκόμαστε σε ένα περιβάλλον, που ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις διεθνείς αγορές, που δε μας δίνουν την ευκαιρία να κάνουμε τις προσαρμογές που θεωρούμε ότι είναι απαραίτητες».
- Οι απώλειες που υφίστανται σήμερα οι εργαζόμενοι και οι ανατροπές που γίνονται στις εργασιακές σχέσεις, όπως ομολογήθηκε, θα ισχύσουν για πάντα, αφού ο υπουργός αρνήθηκε να απαντήσει διαφορετικά και περιορίστηκε να πει ότι «μετά το τέλος του προγράμματος (...) η κυβέρνηση θα δει τις δυνατότητες που έχει, για να μπορέσει να αναπληρώσει το χαμένο εισόδημα».Αλλωστε, τα μέτρα που αφορούν στις αντιδραστικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις δεν έχουν καμία σχέση σε κανένα επίπεδο με τη μείωση των ελλειμμάτων της οικονομίας αλλά πρόκειται για το στρατηγικό στόχο του κεφαλαίου να φτηνύνει την εργατική δύναμη.
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Δευτέρα 3 Μαΐου 2010
ΝΑΙ ΡΕ!! ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (( Επιστολή του Δημήτρη Ιατρόπουλου, στους Έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες,εφοπλιστές κι αρχοντοδεσπότες ))
Επιστολή του Δημήτρη Ιατρόπουλου, στους Έλληνες τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες,εφοπλιστές κι αρχοντοδεσπότες

Δεν ωφελεί κανέναν μας πια, η Οπισθοδακτυλοκρυψία, το Συναξάρισμα, η Επαγγελματική Υποκρισία και το Αλληλοπαραμύθιασμα.
Η Ελλάδα έγινε Μπατεσκυλαλεσταρία.
Απευθύνομαι σ' εσάς, -με ξέρετε όλοι, περνάτε καλά μαζί μου όταν «τα χώνω» από τηλεοράσεως, έχετε διασκεδάσει με τα τραγούδια μου, κοντά μισόν αιώνα τώρα, και σε κάποιες εξαιρέσεις σας μάλιστα, έχετε επικοινωνήσει και με τον καθαρό ποιητικό μου λόγο, κλπ.
Απευθύνομαι σ εσάς, διότι εσείς κυβερνάτε εδώ και πολλά χρόνια τον τόπο.
Αγοράζετε και εξαγοράζετε επίορκους, ανίκανους και φτωχομπινέδες πολιτικούς, -οι εξαιρέσεις, πασίγνωστες και φωτεινές δεν αρκούν να τουμπάρουν τη ζυγαριά- φτιάχνετε νόμους και καθιερώνετε διατάξεις σύμφωνα με τα κλειστά δικά σας συμφέροντα, γράφοντας στα παλιά σας τα παπούτσια το λαό αυτής της χώρας.
Τον οποίο συχνά πυκνά φωνάζετε να σκύψει κι άλλο και να βγάλει απ τη μύγα το ξύγκι να το καταθέσει στις ατέλειωτες τεράστιες δεξαμενές χρημάτων που είτε κληρονομικά, είτε με τη δικιά σας μαεστρία και ικανότητα, έχετε αποθηκεύσει για πολλές-πολλές γενιές των οικογενειών σας.
Απευθύνομαι σ' εσάς γιατί δεν είσαστε όλοι παλιοτόμαρα, η συντριπτική σας πλειοψηφία έχει σπουδάσει, συνήθως στο εξωτερικό, έχετε λάβει και ελληνική παιδεία, ξέρετε γλώσσες αλλά μιλάτε και την ελληνική πολύ καλά.
Έχετε διαβάσει ιστορία και μετέχετε των παραδόσεων στο βαθμό που οι τελετές τους σας εξασφαλίζουν ένα μίνιμουμ ψυχικής ευφορίας.
Πολλοί από σας είσαστε και αληθινά φιλοπάτριδες. Και βοηθάτε μακριά από τη δημοσιότητα με συγκεκριμένο φιλανθρωπικό έργο.
Κανείς δεν δικαιούται να σας βάλει σ' ένα καζάνι όλους μαζί, έτσι απλουστευτικά και αφελώς.
Απευθύνομαι λοιπόν σ εσάς, γιατί ετούτες τις μέρες η Ιστορία μας η Ελληνική, μας χτυπάει τα τζάμια των παραθύρων, έρχεται τη νύχτα στον ύπνο μας, κυκλοφορεί αμεταμφίεστη πλέον στους δρόμους μας, τη βλέπετε βουρκωμένη να κρεμιέται σαν την πρώτη τυχούσα πουτάνα στα περίπτερα...
Κατ αρχήν, εσείς οι τραπεζίτες μας.
Όπως η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδας ομολογεί, το ενεργητικό σας είναι 580 δισεκατομμύρια Ευρώ. Τα τελευταία χρόνια μονάχα, κερδίσατε 350 δις!
Κι εσείς οι επιχειρηματίες μας. Τα «Νέα» γράφανε το Μάη του 09, αυτό που αποκαλύπτει το παγκόσμιο Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης, ότι έχετε 10.000 οφ- σορ εταιρίες δικές σας και κάνετε κάθε χρόνο τζίρο, 500 δις! 6.000 από σας χρωστάτε 15 δις ευρώ στο κράτος! Αλλά τα ρέπος σας, γίνανε τα τελευταία χρόνια 277 δις ευρώ! Και οι προθεσμιακές σας καταθέσεις στις τράπεζες είναι άλλα 136 δις!
Και το επίσημο Ενεργητικό των επιχειρήσεών σας, (τα λέει η ICAP αυτά) έχει φτάσει στα 700 δις!
Την ίδια ώρα αυτή η κυβέρνηση, έχει κιόλας ανακοινώσει τη χρηματοδότησή σας με 10 δις ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δις ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δις μέσω των «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», ενώ άλλα 4 δις ευρώ σας τα χαρίζει για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλετε!
Τι άλλο θέλετε πια; ΄Ελεος!
Εσείς οι εφοπλιστές μας, πάλι, το έλλειμμα των 30 δις ευρώ για το οποίο πάμε να βουλιάξουμε έναν ολόκληρο λαό στη μιζέρια, ισοδυναμεί, («Καθημερινή» (8/9/2009), με μια και μόνο παραγγελία σας για τη ναυπήγηση των νέων 777 ποντοπόρων πλοίων σας εντός του 2009!
Όσο για σας αρχοντοδεσπότες, με την αμύθητη περιουσία που δεν μπορεί να μετρηθεί καν, τι να πει κανείς, οι αριθμοί χλομιάζουν!
Δισεκατομμύρια ευρώ, τεράστια φιλέτα της χώρας, χιλιάδες ακίνητα, κτήρια, μέγαρα, καταθέσεις, μετοχές, ΜΚΟ μαϊμούδες, λιβάδια, κοπάδια...
Λοιπόν; Τι θα κάνουμε Κύριοι;
Βλέπετε ένα λαό στη συντριπτική του πλειοψηφία ολιγογράμματο, μαστουρωμένο απ τον μπανιστηρτζίδικο λαϊκισμό, και πανικόβλητο.
Έχετε κι εσείς, -ξέρετε ποιοι- ευθύνη γι αυτή την κατάντια.
Βλέπετε αναρίθμητους προβοκάτορες να καταστρέφουν τα πάντα, να καίνε τη χώρα βάσει σχεδίου, να βομβαρδίζουν την όποια εναπομείνασα εθνική φυσιογνωμία, να διαλύουν τον κοινωνικό ιστό.
Βλέπετε μια νεολαία ζαλισμένη, και με το δίκιο της. Βλέπετε την ξευτίλα, την υποτέλεια, την υποταγή, η Ελλάδα κινδυνεύει για πρώτη φορά μετά από την ΄Αλωση της Πόλης με μια καινούργια Άλωση.
Θα το επιτρέψετε; Τι σόι αίμα κυλάει στις φλέβες σας; Πόσο νομίζετε ότι θα ζήσετε; Μια μπριζόλα χωράει η κοιλιά σας κι αυτή μετά από άδεια του γιατρού. Για τους απογόνους σας φροντίσατε δεν κινδυνεύουν για πολλές γενιές, τα είπαμε.
Δεν υπάρχει ανάμεσα σας ένας Έλληνας μωρέ, μια αληθινή Ελληνίδα, να βουρκώσει επιτέλους, γαμώ τα λεφτά σας, γαμώ;
Η πατρίδα κυλιέται σαν τσούλα στα πεζοδρόμια, οι κωλοσύμμαχοι βγάζουνε όλα τους τα κόμπλεξ, οι ανθέλληνες περιμένουν σαν κοράκια να μοιράσουν τις σάρκες μας, κι εσείς μετράτε τι ακόμα θα κερδίστε απ' αυτό το σαρακοφαγωμένο «νεοελληνικό» κρανίο, που πάνε να του αφαιρέσουν εντελώς τη φαιά ουσία απ την κρανιακή κάψα;
Τα παιδιά μας μισογραμματιζούμενα, οι γέροι μας πανικόβλητοι, οι ψυχές μας πεταγμένες στα πεζοδρόμια, τα όνειρά μας σκέτοι εφιάλτες, ηγέτες δεν έχουμε, πολιτικούς δεν έχουμε, πνευματικούς ανθρώπους δεν έχουμε, μαλάκες οι περισσότεροι, τελεία ο τόπος και πάμε για την παύλα.
ΥΣΤΕΡΟΛΟΓΙΟΝ:
Ε, όχι λοιπόν, όχι! Εσείς κυβερνάτε!
Κάντε κάτι.
Τη σκόνη μονάχα να δώσετε, σώθηκε η πατρίδα.
΄Εχετε και τον τρόπο και τη δύναμη.
Κρατείστε την Ελλάδα, γιατί φεύγει!
Και δεν το θέλετε ούτε εσείς, που διαβάζετε την ιστορία, να σας σκατοψυχάνε οι μεταγενέστεροι!
Δώσετε στην Ελλάδα τη σκόνη από τα αμύθητα πλούτη σας, για να μην διαλυθεί η σκόνη της μνήμης σας κάποτε, στους πέντε ανέμους.
Κάντε αυτό που πρέπει। Τώρα. Εσείς, και αμέσως!"
ΠΗΓΗ(( http://www.promitheasblog.com/2010/05/blog-post_02.html ))
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: spread ..spread ..spread ..spread ..spread
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
spread ..spread ..spread ..spread ..spread
Τι είναι το Spread;

Το Spread ουσιαστικά μετράει την διαφορά μεταξύ δύο πραγμάτων ή δύο τιμών. Στην περίπτωση της Ελληνικής οικονομία και της τρέχουσας επικαιρότητας, το Spread (αυτό που ανεβοκατεβαίνει καθημερινώς) αναφέρεται στην διαφορά των επιτοκίων με τα οποία δανείζεται η Ελλάδα σε σχέση με τα επιτόκια που πληρώνει η Γερμανία για τον δικό της δανεισμό...
Για παράδειγμα, αν η Γερμανία δανείζεται με 2% επιτόκιο και η Ελλάδα με επιτόκιο 5%, τότε: 5-2=3, δηλαδή το spread είναι 300 μονάδες βάσης.
Ένα εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί η σύγκριση γίνεται με την Γερμανία και όχι με κάποια άλλη χώρα. Η Γερμανία έχει επιλεχθεί διότι θεωρείται η πιο σταθερή και ισχυρή οικονομία στην ευρωζώνη, συνεπώς η σύγκριση γίνεται με αυτήν.
ΠΗΓΗ( http://troktiko.blogspot.com/2010/04/spread_9568.html )
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΩΡΕ..... ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΣ ΣΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΠΑΣ ΩΡΕ..... ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΣ ΣΤΑ ΑΓΓΟΥΡΙΑ
200.000 Ευρώ για τέντες στο Υπουργείο Παιδείας!
ΠΗΓΗ((http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1272837730.php))
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Κυριακή 2 Μαΐου 2010
1.500.000 Ευρώ επίδομα στους βουλευτές για αγορά PC!
1.500.000 Ευρώ επίδομα στους βουλευτές για αγορά PC!

|
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Έλληνες ενωθείτε κατά του κοινού σας εχθρού(του ίδιου σας του εαυτού) τάδε Έφη-- Θεόδωρος Κολοκοτρώνης…
Μαθετε περισσοτερα
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Έλληνες ενωθείτε κατά του κοινού σας εχθρού(του ίδιου σας του εαυτού) τάδε Έφη-- Θεόδωρος Κολοκοτρώνης…
φίλοι αναγνώστες ,ναι το Δ.Ν.Τ, είναι γεγονός. Είναι όπως λένε και κάποιοι πολιτικοί αναλυτές ένα πηγάδι δίχως πάτο που μόλις πέσαμε μέσα του. Ας κοιτάξουμε λίγο πίσω στον χρόνο, και ας αναλογιστούμε ποιοι και γιατί μας έφεραν σε τούτο τον μονόδρομο(κατήφορο),να ολισθαίνουμε χωρίς φρένα. Πέρασαν πολιτικοί και κόμματα( θυμάμαι από παΐδι), σημαίες χαρτάκια και πολλά άλλα που μου θυμίζουν τις εποχές εκείνες ,μα πάντα ο ένας κατηγορούσε τον άλλο για κλοπή για **παμπερς ** για γιάφκες, για χρηματιστήρια για βατοπέδια, για,για,για…….Πάντα σε κάποια προεκλογική συγκέντρωση και ενώ είχαν δαπανηθεί (( ε κ α τα ο μ υ ρ ι α))δραχμές τότε βλέπεις ήμασταν ((πλούσιοι και δεν το ξέραμε)) σε αφίσες ,σημαίες και άλλα, ο ίδιος που μιλούσε στο βήμα έκανε πάντα αναφορά για την πολιτική του άλλου, την ώρα που λίγο παραπέρα στο τέλος της συγκέντρωσης κάποιος πέθαινε από την πείνα και την αδιαφορία. Δεκάδες εκατομμυρίων έχουν δαπανηθεί για τον λόγο αυτόν από όλα τα κόμματα στην ελληνική επικράτεια, χρήματα τα οποία αν υπήρχαν σήμερα θα ήμασταν άρχοντες στο κονάκι μας…Χρήματα που κανείς από εμάς (εκτός των βολευτων-βολεμένων εραστών της Δημοκρατίας)δεν σκέφτηκε ποτέ να ρωτήσει να μάθει από πού έρχονται και που χάνονται. Χρήματα που φυσικά πλούτισαν αρκετούς τυχάρπαστους ξυπόλητους ,οι οποίοι σήμερα είναι απόν από τα δινα που περνά η χώρα μας. Πιάσαμε φυσικά ένα κομμάτι των αλόγιστων δαπανών που κατακρεούργησαν την Ελληνική οικονομία, γιατί αν αναφερθούμε στον δημόσιο τομέα εκεί θα χάσουμε την μπάλα. Υπήρξαν και ίσως να υπάρχουν ακόμη, άνθρωποι(αν μπορούμε να τους ονοματίσουμε έτσι)οι οποίοι έπαιρναν υπέρογκα ποσά ενώ ήταν για καφέ στην ((πλάκα))και την ιδία στιγμή προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στο Ελληνικό δημόσιο. Αγαπητοί μου φίλοι ((ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ))που σήμερα κατηγορούν ο ένας τον άλλο και που ψάχνουν να βρουν τα ρέστα; Ποιοι είναι αυτοί που σηκώνοντας τα χέρια ψηλά μας εντάσσουν στο Δ.Ν.Τ λέγοντας μας πως η λύση είναι μια ,ενώ λίγο πριν ωρύονταν για τις αποφάσεις των προηγούμενων; ,,,,και πάει λέγοντας…..Η αλήθεια είναι μια .Είναι μια και όλοι μας κατά βάθος την γνωρίζουμε. Εμείς ήμασταν αυτοί που φτάσαμε την χώρα μας στο περιθώριο και στο ξεπούλημα. Εμείς κάθε τέσσερα χρόνια ψηφίζαμε ανελλιπώς τους ίδιους καρεκλοκενταύρους και τους δίναμε το δικαίωμα να κατασπαράζουν τα κομμάτια μας ένα-ένα. Εμείς τρέχαμε στις προεκλογικές στρατιές των ιδίων μας των δημίων. Εμείς και μόνο εμείς. Και αν ένα έστω κομμάτι μας είναι ακόμη ζωντανό, αν έχουμε έστω και μια στάλα φιλότιμο εμείς πρέπει να τους γκρεμίσουμε , εμείς να τους βροντοφωνάξουμε ((ΦΤΑΝΕΙ …))Έχω την ιδία αγωνία με όλους εσάς μα και την ελπίδα όπως θέλω να πιστεύω και οι περισσότεροι από εσάς.(Η Ελλάδα ανήκει σε όσους την αγαπούνε, σε όσους την θέλουν όρθια, και σε αυτούς θα καταλήξει.)Μπήκαμε σε έναν κυκεώνα γεγονότων μα η ψυχή μας είναι μεγάλη .Εύχομαι οι άνθρωποι που αυτήν την στιγμή διαχειρίζονται την Ελληνική οικονομία και το αύριο των παιδιών μας, να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έξω από χρηματικά τερτίπια και άλλες ((υπόγειες μυστικές ))υποδείξεις. Φτάνουν πια τα υπόγεια μας έφαγε η υγρασία. Έλληνες ενωθείτε κατά του κοινού σας εχθρού(του ίδιου σας του εαυτού) τάδε Έφη-- Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Το ΔΝΤ είναι φίλοι μας. Απλά δε γνώριζαν!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Το ΔΝΤ είναι φίλοι μας. Απλά δε γνώριζαν!
Το ΔΝΤ είναι φίλοι μας. Απλά δε γνώριζαν!
Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η Goldman Sachs μαζί με την Κυβέρνηση Σημίτη μαγείρεψαν τα νούμερα της ελληνικής οικονομίας ώστε να μπούμε στην ΟΝΕ και μάλιστα η Goldman Sachs αμείφθηκε με 1,000,000 ευρώ γι’αυτό το μαγείρεμα? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η ίδια η Goldman Sachs είναι αυτή που υποτιμάει με τις εκθέσεις της την ελληνική οικονομία γιατί έχει επενδύσει σε ένα άλλο παράνομο επενδυτικό προϊόν το οποίο θα κερδοφορήσει μόνο αν χρεοκοπήσουμε? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι εδώ και 2 χρόνια η Goldman Sachs πουλάει στους πελάτες της ένα ακόμη επενδυτικό προϊόν το οποίο είναι σχεδιασμένο να αποτύχει και να χάσουν οι επενδυτές τα λεφτά τους? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι μια μέρα πριν προσφύγουμε στο ΔΝΤ ο πρωθυπουργός και σύσσωμο το υπουργικό συμβούλιο γευμάτιζαν με τον πρόεδρο της Goldman Sachs? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι τα χρήματα των ελληνικών ταμείων δανείζονταν(?) με εξευτελιστικά επιτόκια σε έλληνες επιχειρηματίες(λαμόγια) και τράπεζες(όρνια) για να γίνουν(που είναι?) επενδύσεις(χα,χα εδώ γελάμε) στην ελληνική επικράτεια αλλά αυτοί ή τα έφαγαν ή τα επένδυσαν στο εξωτερικό και ποτέ δεν τα επέστρεψαν γι’αυτό και τα ταμεία είναι άδεια? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η Γερμανία και η Γαλλία επωφελούνται από την κρίση της Ελλάδος γιατί πέφτει το ευρώ και αυτοί σαν παγκόσμιες βιομηχανίες που είναι εξάγουν περισσότερο σε χώρες που είναι εκτός του ευρώ? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η τράπεζα της Ελλάδος από το 2008 όταν ξέσπασε η κρίση είχε αφήσει παραθυράκι στους νόμους της ώστε να μπορεί κάποιος να πουλήσει ένα ομόλογο του ελληνικού δημοσίου χωρίς να το έχει στα χέρια του και χωρίς να χρειάζεται να το παρουσιάσει μέχρι και 10 μέρες από τότε που το πούλησε χωρίς όμως να το έχει? Έτσι δημιουργήθηκε τεράστια προσφορά ομολόγων που όμως δεν υπήρχαν άρα η προσφορά ήταν εικονική πλήττοντας ανεπανόρθωτα την αξιοπιστία της χώρας μας στις διεθνής αγορές αφήνοντας τους κερδοσκόπους να κάνουν παιχνίδια με ανύπαρκτα ομόλογα Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι οι ελληνικές τράπεζες δανείζονται από την κεντρική ευρωπαϊκή με επιτόκιο 1% αλλά δανείζουν στους έλληνες πολίτες με 20%? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι οι υπόλοιπες χώρες δανείζονται με 2 και 3% ενώ το επιτόκιο της Ελλάδας έχει φτάσει ήδη στο 10%? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι από τη στιγμή που προ κρίσης μοίρασαν στον ελληνικό λαό άφθονο χρήμα με κάρτες, δάνεια, ευκολίες πληρωμών, και γενικά ευνοϊκές ρυθμίσεις δανεισμού θα καταντούσαμε μια χώρα που ζει με δανεικά τα οποία χρωστάμε σε ξένες δυνάμεις? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η «εταίροι» μας , μας πουλάνε χαλασμένους πολεμικούς εξοπλισμούς, υποβρύχια που γέρνουν και απαρχαιωμένα άρματα δήθεν για προστατευτούμε από την Τουρκία σε μια διαμάχη που οι ίδιοι συντηρούν μόνο και μόνο για να μας πλασάρουν την πολεμική βιομηχανία και μάλιστα τα προβληματικά κομμάτια τους που δεν θα μπορούσαν αλλού να δώσουν? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι τα τελευταία χρόνια το έλλειμμα μας έφτασε στα 300 δις ευρώ , την ίδια στιγμή που οι 7 μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες είχαν κέρδη για το ίδιο χρονικό διάστημα 300 δις ευρώ? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι οι έλληνες πολιτικοί κατέχουν off shore εταιρίες στο εξωτερικό για να μην φορολογούνται και να χάνει το ελληνικό δημόσιο χρήμα? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι και οι ελληνικές τράπεζες έχουν off shore εταιρίες στο εξωτερικό για τους ίδιους λόγους με τους πολιτικούς μας? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι από το 100% των ευρωπαϊκών κονδυλίων και επιδοτήσεων εμείς απορροφήσαμε μόνο το 3% και το υπόλοιπο 97% πήγε στις τσέπες των λαμόγιων? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι οι ελληνικές καταθέσεις στο εξωτερικό φτάνουν τα 200 δις ευρώ άρα δεν είμαστε και τόσο φτωχοί όπως πλαστά μας παρουσιάζουν? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε έχουν δημιουργηθεί χιλιάδες θέσεις στο δημόσιο μόνο και μόνο για να τοποθετούν τα κομματόσκυλά (τα οποία φυσικά ποτέ δεν παρουσιαζόντουσαν στην εργασία τους)τους και μάλιστα με υπέρογκες αμοιβές? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η Ελλάδα είναι η χώρα των πολιτικών σκανδάλων όπου κανείς δεν τιμωρείται?Ομόλογα, χρηματιστήριο, κουμπάροι, Βατοπέδι, μιζενς, αυθαίρετα, καταπάτηση καμμένων δασικών εκτάσεων,υπεραξιολόγηση δημοσίων έργων,οτι χρειάζονται μίζες παντού για να κάνεις και την πιο απλή δουλεία σε έναν δήμο ή σε μια νομαρχία και πολλά άλλα που κατασπατάλησαν το δημόσιο χρήμα? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι το 75% των Ελλήνων ελεύθερων επαγγελματιών δηλώνουν μη φορολογητέο εισόδημα παρόλο που έχουν βίλες με πισίνες? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι στην χώρα μας όλα γίνονται μέσω γνωστών και πελατειακών σχέσεων και δεν υπερέχει πουθενά η αξιοκρατία?
Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε πως μια κρίση δεν ξεπερνιέται με τοκογλυφικά δάνεια?
Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι η Αμερικάνικη κυβέρνηση με το που βγήκε ο ομπάμα τύπωσε άφθονο χρήμα μέσω της ομοσπονδιακής τράπεζας και επειδή δεν ήθελε να υποτιμηθεί το δολάριο λόγω αυτής της μαζικής κοπής χρήματος και άρα μεγαλύτερης κυκλοφορίας δολαρίου στην αγορά, γι’αυτό με την αρωγή των αμερικάνικων κολοσσών(βλέπε Goldman Sachs) εξαπέλυσε κερδοσκοπική επίθεση εναντίων του ευρώ με πρώτο θύμα την Ελλάδα? Το Δ.Ν.Τ. δεν γνώριζε ότι …………. παρακαλώ όποιος θέλει να συνεχίσει την λίστα στα σχόλια διότι είναι ατελείωτη και όχι μόνο έχω αρχίσει να κουράζομαι αλλά και να εκνευρίζομαι αφάνταστα όσο τα θυμάμαι…
Το θέμα είναι ότι τα γνώριζε όλα αυτά αλλά μας άφησε να αργοπεθαίνουμε μόνοι μας ώστε να έρθει και να μας αποτελειώσει κατασπαράσσοντας μας όπως κάνουν τα αδηφάγα και πτωματοφάγα όρνια.Και αυτό θα γίνει με το κλείσιμο των ελληνικών επιχειρήσεων που στη θέση τους θα ανοίξουν πολυεθνικές, με την απόλυση των εργαζομένων που είχαν συλλογικές συμβάσεις και την πρόσληψή τους στις πολυεθνικές με μισθούς πείνας και χωρίς εργασιακά διακαιώματα, με την εξευτελιστική πώληση(δωρεά) των λιμανιών μας των δρόμων μας των επικοινωνιών μας και όλων των δημοσίων υπηρεσιών μας σε ξένα κεφάλαια που θα ελέγχουν ολόκληρο τον παραγωγικό πλούτο της χώρας μας.Αλλά κυρίως θα μας έχουν πάντα υποχείρια και θα μας κάνουν ότι θέλουν γιατί πάντα θα τους χρωστάμε οπότε πρέπει να τους ακούμε…πως θα μας κλέψουν και άλλα χρήματα και πως θα εξαθλιώσουν ακόμη περισσότερο τον ελληνικό λαό.. Θέλετε να το αφήσουμε να περάσει έτσι?
ΠΗΓΗ(http://www.promitheasblog.com/2010/04/blog-post_7635.html)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Σάββατο 1 Μαΐου 2010
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: ΣΩΠΑ ΟΠΟΥ ΝΑ`ΝΑΙ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ(( Μία επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο Ρεσάλτο ))
Μαθετε περισσοτερα
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΣΩΠΑ ΟΠΟΥ ΝΑ`ΝΑΙ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ(( Μία επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο Ρεσάλτο ))
Μία επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο Ρεσάλτο

Μία επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο Ρεσάλτο, έφτασε στα χέρια μου λίγο πριν μπω στο στούντιο για τον "Αθέατο Κόσμο". Τίτλος της "ΠΡΟΜΗΝΥΜΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΥΜΦΟΡΩΝ ". "Χωμένος" όλο το απόγευμα στο μοντάζ για να ετοιμαστούμε για απόψε, δεν είχα δει νωρίτερα τα όσα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ γράφει ο Μίκης.
Πάρτε βαθιά ανάσα και διαβάστε την: http://www.pyles.tv/Blogs/Kostas-Chardavellas-Blog/april_2010/Mikis_Theodorakis.aspx
"Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας.
Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.
Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες. Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας. Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος.
Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι κάποιοι μας ντρόπιασαν και μας φόβισαν, για να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;
Παρ’ ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.
Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.
Θα έπρεπε λοιπόν να καταργηθούμε ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα ‘ρθουν.
Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκ��ύλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν.
Μακάρι να έχω άδικο.
Αθήνα, 27.4.2010
Μίκης Θεοδωράκης
Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης Ρεσάλτο (resaltomag.gr)
Μία επιστολή - παρέμβαση του Μίκη Θεοδωράκη στο Ρεσάλτο
Πάρτε βαθιά ανάσα και διαβάστε την: http://www.pyles.tv/Blogs/Kostas-Chardavellas-Blog/april_2010/Mikis_Theodorakis.aspx
"Με τον κοινό νου που διαθέτω, δεν μπορώ να εξηγήσω και ακόμα περισσότερο να δικαιολογήσω την ταχύτητα με την οποία κατρακύλησε η χώρα μας από τα επίπεδα του 2009 σε τέτοιο σημείο, ώστε με το ΔΝΤ να απολέσουμε ένα μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας και να τεθούμε σε καθεστώς κηδεμονίας.
Και είναι περίεργο ότι κανείς έως τώρα δεν ασχολήθηκε με το πιο απλό, δηλαδή την οικονομική μας διαδρομή με αριθμούς και στοιχεία από τότε έως τώρα, ώστε να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς τους πραγματικούς λόγους αυτής της πρωτοφανούς και ιλιγγιώδους εξελίξεως, που έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια της εθνικής μας αυτοτέλειας και μαζί της την διεθνή ταπείνωση.
Ακούω για το χρέος των 360 δισεκατομμυρίων, όμως συγχρόνως βλέπω ότι τα ίδια και μεγαλύτερα χρέη έχουν πολλές άλλες χώρες. Άρα δεν μπορεί να είναι αυτή η βασική αιτία της κακοδαιμονίας. Επίσης με προβληματίζει το στοιχείο της υπερβολής στα διεθνή χτυπήματα με στόχο την χώρα μας, μαζί με ένα τόσο καλά εναρμονισμένο συντονισμό εναντίον μιας ασήμαντης οικονομικά χώρας, που καταντά ύποπτος.
Έτσι οδηγούμαι στο συμπέρασμα ότι κάποιοι μας ντρόπιασαν και μας φόβισαν, για να μας οδηγήσουν στο ΔΝΤ, που αποτελεί βασικό παράγοντα της επεκτατικής πολιτικής των ΗΠΑ και όλα τα άλλα περί ευρωπαϊκής αλληλεγγύης ήταν στάχτη στα μάτια μας, για να μη φανεί ότι πρόκειται για μια καθαρά αμερικανική πρωτοβουλία, για να μας ρίξει σε μια εν πολλοίς τεχνητή οικονομική κρίση, ώστε να φοβηθεί ο λαός μας, να φτωχύνει, να χάσει πολύτιμες κατακτήσεις και τέλος να γονατίσει, έχοντας δεχθεί να τον κυβερνούν ξένοι. Όμως γιατί; Για να εξυπηρετηθούν ποια σχέδια και ποιοι στόχοι;
Παρ’ ό,τι υπήρξα και παραμένω οπαδός της ελληνοτουρκικής φιλίας, εν τούτοις πρέπει να πω ότι με φοβίζει αυτή η αιφνίδια σύσφιξη των κυβερνητικών σχέσεων, οι επαφές υπουργών και άλλων παραγόντων, οι επισκέψεις στην Κύπρο και η έλευση του Ερντογκάν. Υποψιάζομαι ότι πίσω απ’ αυτά κρύβεται η αμερικανική πολιτική με τα ύποπτα σχέδιά της, που αφορούν τον γεωγραφικό μας χώρο, την ύπαρξη υποθαλάσσιων κοιτασμάτων, το καθεστώς της Κύπρου, το Αιγαίο, τους βόρειους γείτονές μας και την αλαζονική στάση της Τουρκίας, με μόνο εμπόδιο την καχυποψία και την εναντίωση του ελληνικού λαού.
Όλοι γύρω μας, ποιος λίγο ποιος πολύ, είναι δεμένοι στο άρμα των ΗΠΑ. Η μόνη παραφωνία εμείς, που από την επιβολή της Χούντας και την απώλεια του 40% της Κύπρου ως τους εναγκαλισμούς με τα Σκόπια και τους υπερεθνικιστές Αλβανούς, δεχόμαστε συνεχώς χτυπήματα δίχως να βάλουμε μυαλό.
Θα έπρεπε λοιπόν να καταργηθούμε ως λαός και αυτό ακριβώς γίνεται σήμερα. Καλώ τους οικονομολόγους, πολιτικούς, αναλυτές να με διαψεύσουν. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει άλλη λογικοφανής εξήγηση παρά το γεγονός ότι υπήρξε μια διεθνής συνωμοσία, στην οποία συμμετείχαν και οι Ευρωπαίοι φιλοαμερικανοί τύπου Μέρκελ, η ευρωπαϊκή Τράπεζα, ο διεθνής αντιδραστικός τύπος, που όλοι μαζί συνωμότησαν για το «μεγάλο κόλπο» της υποβάθμισης ενός ελεύθερου Λαού σε υποτελή. Τουλάχιστον εγώ δεν μπορώ να δώσω καμμία άλλη εξήγηση. Παραδέχομαι όμως ότι δεν διαθέτω ειδικές γνώσεις αλλά μιλώ βασισμένος στον κοινό νου. Ίσως και πολλοί άλλοι να σκέφτονται όπως εγώ κι αυτό ίσως το δούμε στις μέρες που θα ‘ρθουν.
Πάντως θα ήθελα να προετοιμάσω την κοινή γνώμη και να τονίσω ότι εάν η ανάλυσή μου είναι ορθή, τότε η οικονομική κρίση (που όπως είπα μας επεβλήθη) δεν είναι παρά μόνο το πρώτο πικρό ποτήρι στο λουκ��ύλειο γεύμα που θα ακολουθήσει και που αυτή τη φορά θα αφορά ζωτικά και κρίσιμα εθνικά μας θέματα, που δεν θα ήθελα ούτε να φανταστώ πού θα μας οδηγήσουν.
Μακάρι να έχω άδικο.
Αθήνα, 27.4.2010
Μίκης Θεοδωράκης
Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης Ρεσάλτο (resaltomag.gr)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Παρασκευή 30 Απριλίου 2010
Το Αιγαίο είναι γεμάτο πετρέλαιο και η Ελλάδα ...χρεοκοπημένη!
Το Αιγαίο είναι γεμάτο πετρέλαιο και η Ελλάδα ...χρεοκοπημένη!
AIΓΑΙΟ: Eνας απέραντος πετρελαιοφόρος ορίζοντας
Επί 30 χρόνια ακούμε και διαβάζουμε για τις περίφημες διεκδικήσεις των Τούρκων στο Αιγαίο χωρίς να έχουμε καταφέρει να φωτίσουμε το ομιχλώδες τοπίο που καλύπτει αυτές τις διεκδικήσεις. Είναι τυχαία άραγε η κλιμάκωση...
των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο; Είναι τυχαίο το ζήτημα που τέθηκε από τους Τούρκους σχετικά με τους Αεροδιαδρόμους της Ρόδου, Είναι τυχαίο γεγονός η διπλωματική εμπλοκή της ένταξης της Κύπρου στην Ε.Ε. και οι συναντήσεις Κληρίδη - Ντενκτάς; Είναι τυχαίο γεγονός οι 2 συναντήσεις Παπανδρέου - Τζέμ μέσα σε διάστημα 10 ημερών; Είναι τυχαία η επιλογή των σημείων που επιλέγουν οι Τούρκοι πιλότοι όταν πραγματοποιούν τις παραβιάσεις του Ελληνικού Εναέριου χώρου;
Ξεκινώντας πολύ πριν το 1974 όταν αντιπρόεδρος των ΗΠΑ ήταν ο Ελληνοαμερικανός Σπύρος Αγκνιου, είχε ειπωθεί δημόσια τόσο από αυτόν όσο και από πολλούς Αμερικανούς αξιωματούχους ότι στο Αιγαίο δεν υπάρχει σταγόνα πετρέλαιο δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «όποιος βρει έστω ένα ποτήρι πετρέλαιο στο Αιγαίο να μου το φέρει να το πιω».
Από δημοσιεύματα τόσο του Ελληνικού όσο και του Αμερικανικού τύπου είχε διοχετευτεί στο κοινό η πεποίθηση ότι όλες οι έρευνες για την αναζήτηση κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο είχαν αποβεί άκαρπες. Την ίδια τακτική είχαν ακολουθήσει και διάφοροι πολιτικοί της Μ. Βρετανίας για την Κύπρο με αποκορύφωμα αυτή του ύπατου αρμοστή Εντουαρντ Κλέϊ στις 23 Απριλίου του 2001 όταν έσπευσε να δηλώσει ότι «στην Κύπρο υπάρχει τόσο πετρέλαιο όσο φιστ ικοβούτυρο κάτω από το Μάντσεστερ».
Κατά την περίοδο της Χούντας ξεκίνησαν στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Θάσου και Καβάλας τα πρώτα κοιτάσματα πετρελαίου. Τότε είχαν γίνει πολλές έρευνες και είχαν ανακαλυφθεί 5 πετρελαιοφόροι ορίζοντες. 4 εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων των 6 μιλίων και ένας εκτός των 6 μιλίων ΑΛΛΑ εντός της Ελληνικής υφαλοκρηπίδας. Από τους πετρελαιοφόρους ορίζοντες εντός των 6 μιλίων, οι 2 ήταν άμεσα εκμεταλλεύσιμοι αλλά περιορισμένης περιεκτικότητας . Ως δια μαγείας η μελέτη για τον πέμπτο ορίζοντα εκτός των 6 μιλίων... εξαφανίστηκε! Την εποχή αυτή η Αγκυρα άρχισε να δείχνει έμπρακτα σε διπλωματικό επίπεδο το ενδιαφέρον της για την περιοχή αλλά το υψηλό κόστος εξόρυξης και διύλισης του πετρελαίου δεν είχε κινήσει την «πολεμική μηχανή» των Τούρκων αφού είχαν θέσει ως προτεραιότητα την περιοχή της Μοσούλης και τα κοιτάσματα πετρελαίου της Κύπρου!
ΠΗΓΗ(http://www.greekmoney.gr/index.php/permalink/31111.html)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: A.T.I.A (UFO) σε πινακες ζωγραφικής!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
A.T.I.A (UFO) σε πινακες ζωγραφικής!
A.T.I.A (UFO) σε πινακες ζωγραφικής!

Αν πιστεύετε ότι το φαινόμενο της εμφάνισης UFO ανήκει αποκλειστικά στον 20ο αιώνα, μάλλον πρέπει να αλλάξετε άποψη. Τουλάχιστον αν δεχτείτε τις απόψεις του Ιταλού αρχαιολόγου Roberto Volterri, ο οποίος ισχυρίζεται ότι σε κλασικά έργα Ιταλών ζωγράφων του 15ου αιώνα, απεικονίζονται ιπτάμενα αντικείμενα, πανομοιότυπα ιπτάμενων δίσκων.
Ο Volterri αν και ξεκίνησε σαν ένας συνηθισμένος και ορθολογιστής επιστήμονας, έχει με τα χρόνια αλλάξει την οπτική με την οποία βλέπει τα πράγματα. Σήμερα πιστεύει ότι η επιστήμη καλά θα έκανε να ασχοληθεί με τον χώρο του «ανεξήγητου», αποδεχόμενη την άγνοιά της στο χώρο του μεταφυσικού. Άλλωστε πάντα ο άνθρωπος είχε μεταφυσικές ανησυχίες !
Όσο για τις … ανησυχίες των ζωγράφων του 15ου αιώνα, χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του πίνακα “ The Madonna and St John” του Fra Filippo Lippi (1406-1469) που βρίσκεται σήμερα στο the Palazzo Vecchio της Φλωρεντίας. Πίσω από την εικόνα της Παρθένου εμφανίζεται σαφώς ένα ιπτάμενος δίσκος !

Συνεχίζοντας ο Volterri βρίσκει καταπληκτικές ομοιότητες στο έργο του Bonaventura Salimbeni “Glorification of the Eucharist” με τη μορφή ενός σύγχρονου δορυφόρου, καθώς και μεταξύ των αντικειμένων που εμφανίζονται στον ουρανό του έργου “ La Tebaide” του Paolo Uccello με φωτογραφίες UFO που πάρθηκαν την δεκαετία του ’50 στις Η.Π.Α.
Άλλα χαρακτηριστικά παραδείγματα πινάκων με … «ύποπτα» ιπτάμενα αντικείμενα είναι το “The Crucifixion” του 14ου αιώνα ή «Η Βάπτιση του Ιησού του Aert De Gelder (1710) ή ακόμα και το "The Annunciation" by Carlo Crivelli (1486).

Φυσικά υπάρχει και ο αντίλογος στους ισχυρισμούς του Ιταλού αρχαιολόγου.
Ο Martin Kemp, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, ισχυρίζεται απ’ τη μεριά του ότι, τα υποτιθέμενα UFO δεν είναι παρά αναπαραστάσεις ουράνιων και ιερών δυνάμεων που οι αναγεννησιακοί ζωγράφοι συνήθιζαν να απεικονίζουν στους πίνακές τους που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζονται από έντονη θρησκευτικότητα.
Πηγή: esoterica.gr
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......







