ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: ΠΕΝΤΕΛΗ - ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Μαθετε περισσοτερα
Τρίτη 16 Μαρτίου 2010
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: ΠΕΝΤΕΛΗ - ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΠΕΝΤΕΛΗ - ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
ΠΕΝΤΕΛΗ - ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

ευχαριστώ όσους το διάβασαν

ΠΕΝΤΕΛΗ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Εισαγωγή
Για την Πεντέλη και τα έργα που έγιναν στην σπηλιά του λατομείου του Παρθενώνα έχουν γραφτεί πολλά βιβλία και άρθρα, άλλα δίνοντας πληροφορίες, άλλα αναμασώντας τις πληροφορίες των προηγουμένων και άλλα αποπροσανατολίζοντας.
Το παρόν βιβλίο δεν αποτελεί λογοτεχνική απόδοση του θέματος, αλλά απλή παράθεση στοιχείων και παρατηρήσεων.
Περιέχει νέες πληροφορίες που κατά την γνώμη μου δίνουν μιά ιδέα περί του τι ήταν τα έργα και ποιός ο σκοπός τους.
Μην περιμένετε την πλήρη αποκάλυψη του τι συνέβη – μπορείτε όμως να συνδυάσετε τα στοιχεία μου με τα στοιχεία που ήδη έχουν δημοσιευθεί από άλλους και να έχετε μια γενική αντίληψη της εικόνας του πάζλ.
Αρκετοί σοβαροί ερευνητές έχουν καταγράψει το ιστορικό των έργων και γι αυτόν τον λόγο δεν θα αναφερθούν σε αυτό το βιβλίο στοιχεία που είναι ήδη γνωστά.
Θα αναφερθούν απλώς οι πηγές τους, όποτε χρειαστεί.
Θα παρατεθούν νέα στοιχεία και μόνο στο στάδιο των υποθέσεων ίσως χρησιμοποιηθούν και υποθέσεις άλλων για να διαμορφωθεί μιά κάποια εικόνα ως πρός την φύση των έργων.
Παρόλο που θεωρώ ως δεδομένο οτι οι περισσότεροι αναγνώστες που θα ενδιαφερθούν για το βιβλίο θα γνωρίζουν τα βασικά απο την εργασία των ερευνητών που έχουν ασχοληθεί με την Πεντέλη έως τώρα, δεν είναι και απαραίτητο να είναι κάποιος πλήρως ενημερωμένος για να παρακολουθήσει την ροή των δεδομένων που περιέχει.
Έτσι αυτο το βιβλίο απευθύνεται σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει για το τί μπορεί να συνέβει στην Πεντελη και γιατί, ασχέτως του γνωσιολογικού του υπόβαθρου γύρω απο το θέμα.
Πιστεύω ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη αλλά και οτι οι ερευνητές θα βρούν ενδιαφέρον υλικό για περεταίρω επεξεργασία και έρευνα.
Ελπίζω ειλικρινά οτι κάποιοι άνθρωποι που εκτιμώ, θα ασχοληθούν με τα νέα στοιχεία που παραθέτω και οτι η έρευνα θα λάβει μιά νέα ώθηση.
Αν και είναι το πρώτο βιβλίο μου που εκδίδεται, δεν περιμένω να κριθώ σαν συγγραφέας από αυτό – περιμένω να κριθούν τα στοιχεία που παραθέτω.
Σε αυτά πρέπει να επικεντρωθεί ο αναγνώστης και όχι στο λογοτεχνικό μου ύφος ή στύλ γραφής.
Κάποιες από τις πληροφορίες που πλαισιώνουν τις παρατηρήσεις μου, έφτασαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Αν αυτό το βιβλίο έχει εκδοθεί και το κρατάτε τελικά στα χέρια σας, αυτό είναι αποτέλεσμα της συγχρονικότητας και όχι δικών μου προσπαθειών.
Το γνωρίζω ότι κάποιους θα προβληματήσω, κάποιους θα σοκάρω ίσως, και κάποιους θα ενοχλήσω σίγουρα!
Οι πληροφορίες μου δόθηκαν για να τις μεταφέρω και αυτό έκανα.
Το 1982 το βιβλίο του Γ. Μπαλάνου το «Αίνιγμα της Πεντέλης» κίνησε το ενδιαφέρον μου - όπως όλων μας - για τα φαινόμενα της σπηλιας και τα έργα και απο τότε έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά, άλλα σοβαρά καί άλλα φανταστικά.
Αν και παρακολουθούσα με ενδιαφέρον κάθε νέο στοιχείο, στην σπηλιά της Πεντέλης κατόρθωσα να πρωτοπάω την άνοιξη του 2004.
Δεν είμαι λοιπόν από τους παλιούς ερευνητές, δεν είμαι καν ερευνητής – λειτουργώ ως παρατηρητής, και σαν τέτοιος διαπίστωσα ότι υπάρχουν ακόμη στοιχεία που δεν έχει προσέξει κανείς μέχρι τώρα και τα θεωρώ σημαντικά.
Γι αυτό και αποφάσισα να τα δημοσιεύσω, έχοντας ως στόχο να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο.
Από όσα παρατήρησα και θα παραθέσω στην συνέχεια, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα έργα ΔΕΝ ήταν στρατιωτικά με την έννοια της βάσης, αλλά επρόκειτο για κάποιο πείραμα (όπως υποστηρίζουν αρκετοί σοβαροί ερευνητές), και ολοκληρώθηκαν!
Είναι προφανές ότι οι σωστές πληροφορίες χάνονται μέσα στο πλήθος των φανταστικών σεναρίων που προβάλλονται επί τούτου για να αποπροσανατολίσουν.
Κατά την γνώμη μου υπάρχουν τρία επίπεδα παραπλάνησης:
Το πρώτο αφορά την Ελληνική κυβέρνηση και την στρατιωτική ηγεσία που ακόμη πιστεύουν και υποστηρίζουν ότι τα έργα ήταν στρατιωτικά και προορίζονταν για την κατασκευή υπόγειου αρχηγείου του Νάτο, παρόλο που και ο πιο άσχετος μπορεί να διαπιστώσει την τσαπατσουλιά και την βιασύνη του εγχειρήματος από την κατασκευή του.
Όχι μόνο δεν επρόκειτο για στρατιωτική βάση, αλλά ούτε καν για αποθήκη απόσυρσης υλικών!
Ο πρόχειρος τρόπος κατασκευής, οι ιδιωτικές εταιρείες που συμμετείχαν, η φύλαξη από ιδιώτες, και η γελοία περίφραξη με συρματόπλεγμα περίφραξης οικοπέδων που δίπλα στην κεντρική τους πύλη ύψους 4 μέτρων, έφτανε το ενάμιση μέτρο με το ζόρι(!), δεν δείχνουν καν στρατιωτικής φύσης, πόσο μάλλον στρατηγείου του Νάτο.
Φωτο 1 - παρατηρήστε την διαφορά ύψους του πυλώνα και της περίφραξης.

Φωτο 1a – στρατιωτική περίφραξη;

Φωτο 1b – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;

Φωτο 1c – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;

Φωτο 1d – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;

Φωτο 1e – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;

Φωτο 1f - η περίφραξη σχεδόν κολλητά στο δεξιό τούνελ

Πόσα πενταόροφα αρχηγεία του ΝΑΤΟ έχουν εισόδους με σανίδες οικοδομής στην θέση των λαμαρινών;
Το δεύτερο επίπεδο παραπλάνησης στοχεύει τον πολύ κόσμο με το πλήθος των φημολογιών που κυκλοφορούν κατά περιόδους (από πυρηνικά απόβλητα που δήθεν έθαψαν μέχρι την λατύπη που δήθεν πήραν).
Αν θέλεις να κρύψεις μια εμφανή πληροφορία, ο απλούστερος τρόπος είναι να ρίξεις πολλές λανθασμένες γύρω της ώστε να την αποδυναμώσεις θολώνοντας τα νερά.
Υπάρχουν ακόμη πολλοί που πιστεύουν οτι έθαψαν πυρηνικά απόβλητα στα μπαζωμένα βάραθρα που υπήρχαν στο βάθος της σπηλιάς και οτι υπάρχει ραδιενέργεια, παρόλο που όλες οι μετρήσεις δείχνουν φυσιολογικά για σπήλαιο επίπεδα ραδιενέργειας.
Kαι το σίγουρο είναι οτι δεν πήγαν για την λατύπη οι Αμερικάνοι στην σπηλιά!
Το τρίτο επίπεδο παραπλάνησης στόχευε κατά την γνώμη μου τους ερευνητές: υπήρξε μια φημολογία ότι οι Αμερικανοί έφυγαν βιαστικά από την σπηλιά και εγκατέλειψαν τα έργα ημιτελή.
Μάλιστα στο δεξιό τούνελ έχει γίνει ολόκληρη σκηνοθεσία με τα μπάζα που δείχνουν ξαφνική εγκατάλειψη(θα το αναλύσω παρακάτω στην ενότητα δεξιό τούνελ)
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ((http://www.johnniebegood.gr/book/prologos.htm ))
ευχαριστώ όσους το διάβασαν
ΠΕΝΤΕΛΗ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ
Εισαγωγή
Για την Πεντέλη και τα έργα που έγιναν στην σπηλιά του λατομείου του Παρθενώνα έχουν γραφτεί πολλά βιβλία και άρθρα, άλλα δίνοντας πληροφορίες, άλλα αναμασώντας τις πληροφορίες των προηγουμένων και άλλα αποπροσανατολίζοντας.
Το παρόν βιβλίο δεν αποτελεί λογοτεχνική απόδοση του θέματος, αλλά απλή παράθεση στοιχείων και παρατηρήσεων.
Περιέχει νέες πληροφορίες που κατά την γνώμη μου δίνουν μιά ιδέα περί του τι ήταν τα έργα και ποιός ο σκοπός τους.
Μην περιμένετε την πλήρη αποκάλυψη του τι συνέβη – μπορείτε όμως να συνδυάσετε τα στοιχεία μου με τα στοιχεία που ήδη έχουν δημοσιευθεί από άλλους και να έχετε μια γενική αντίληψη της εικόνας του πάζλ.
Αρκετοί σοβαροί ερευνητές έχουν καταγράψει το ιστορικό των έργων και γι αυτόν τον λόγο δεν θα αναφερθούν σε αυτό το βιβλίο στοιχεία που είναι ήδη γνωστά.
Θα αναφερθούν απλώς οι πηγές τους, όποτε χρειαστεί.
Θα παρατεθούν νέα στοιχεία και μόνο στο στάδιο των υποθέσεων ίσως χρησιμοποιηθούν και υποθέσεις άλλων για να διαμορφωθεί μιά κάποια εικόνα ως πρός την φύση των έργων.
Παρόλο που θεωρώ ως δεδομένο οτι οι περισσότεροι αναγνώστες που θα ενδιαφερθούν για το βιβλίο θα γνωρίζουν τα βασικά απο την εργασία των ερευνητών που έχουν ασχοληθεί με την Πεντέλη έως τώρα, δεν είναι και απαραίτητο να είναι κάποιος πλήρως ενημερωμένος για να παρακολουθήσει την ροή των δεδομένων που περιέχει.
Έτσι αυτο το βιβλίο απευθύνεται σε όποιον ενδιαφέρεται να μάθει για το τί μπορεί να συνέβει στην Πεντελη και γιατί, ασχέτως του γνωσιολογικού του υπόβαθρου γύρω απο το θέμα.
Πιστεύω ότι θα κινήσει το ενδιαφέρον του αναγνώστη αλλά και οτι οι ερευνητές θα βρούν ενδιαφέρον υλικό για περεταίρω επεξεργασία και έρευνα.
Ελπίζω ειλικρινά οτι κάποιοι άνθρωποι που εκτιμώ, θα ασχοληθούν με τα νέα στοιχεία που παραθέτω και οτι η έρευνα θα λάβει μιά νέα ώθηση.
Αν και είναι το πρώτο βιβλίο μου που εκδίδεται, δεν περιμένω να κριθώ σαν συγγραφέας από αυτό – περιμένω να κριθούν τα στοιχεία που παραθέτω.
Σε αυτά πρέπει να επικεντρωθεί ο αναγνώστης και όχι στο λογοτεχνικό μου ύφος ή στύλ γραφής.
Κάποιες από τις πληροφορίες που πλαισιώνουν τις παρατηρήσεις μου, έφτασαν κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Αν αυτό το βιβλίο έχει εκδοθεί και το κρατάτε τελικά στα χέρια σας, αυτό είναι αποτέλεσμα της συγχρονικότητας και όχι δικών μου προσπαθειών.
Το γνωρίζω ότι κάποιους θα προβληματήσω, κάποιους θα σοκάρω ίσως, και κάποιους θα ενοχλήσω σίγουρα!
Οι πληροφορίες μου δόθηκαν για να τις μεταφέρω και αυτό έκανα.
Το 1982 το βιβλίο του Γ. Μπαλάνου το «Αίνιγμα της Πεντέλης» κίνησε το ενδιαφέρον μου - όπως όλων μας - για τα φαινόμενα της σπηλιας και τα έργα και απο τότε έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά, άλλα σοβαρά καί άλλα φανταστικά.
Αν και παρακολουθούσα με ενδιαφέρον κάθε νέο στοιχείο, στην σπηλιά της Πεντέλης κατόρθωσα να πρωτοπάω την άνοιξη του 2004.
Δεν είμαι λοιπόν από τους παλιούς ερευνητές, δεν είμαι καν ερευνητής – λειτουργώ ως παρατηρητής, και σαν τέτοιος διαπίστωσα ότι υπάρχουν ακόμη στοιχεία που δεν έχει προσέξει κανείς μέχρι τώρα και τα θεωρώ σημαντικά.
Γι αυτό και αποφάσισα να τα δημοσιεύσω, έχοντας ως στόχο να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο.
Από όσα παρατήρησα και θα παραθέσω στην συνέχεια, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα έργα ΔΕΝ ήταν στρατιωτικά με την έννοια της βάσης, αλλά επρόκειτο για κάποιο πείραμα (όπως υποστηρίζουν αρκετοί σοβαροί ερευνητές), και ολοκληρώθηκαν!
Είναι προφανές ότι οι σωστές πληροφορίες χάνονται μέσα στο πλήθος των φανταστικών σεναρίων που προβάλλονται επί τούτου για να αποπροσανατολίσουν.
Κατά την γνώμη μου υπάρχουν τρία επίπεδα παραπλάνησης:
Το πρώτο αφορά την Ελληνική κυβέρνηση και την στρατιωτική ηγεσία που ακόμη πιστεύουν και υποστηρίζουν ότι τα έργα ήταν στρατιωτικά και προορίζονταν για την κατασκευή υπόγειου αρχηγείου του Νάτο, παρόλο που και ο πιο άσχετος μπορεί να διαπιστώσει την τσαπατσουλιά και την βιασύνη του εγχειρήματος από την κατασκευή του.
Όχι μόνο δεν επρόκειτο για στρατιωτική βάση, αλλά ούτε καν για αποθήκη απόσυρσης υλικών!
Ο πρόχειρος τρόπος κατασκευής, οι ιδιωτικές εταιρείες που συμμετείχαν, η φύλαξη από ιδιώτες, και η γελοία περίφραξη με συρματόπλεγμα περίφραξης οικοπέδων που δίπλα στην κεντρική τους πύλη ύψους 4 μέτρων, έφτανε το ενάμιση μέτρο με το ζόρι(!), δεν δείχνουν καν στρατιωτικής φύσης, πόσο μάλλον στρατηγείου του Νάτο.
Φωτο 1 - παρατηρήστε την διαφορά ύψους του πυλώνα και της περίφραξης.
Φωτο 1a – στρατιωτική περίφραξη;
Φωτο 1b – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;
Φωτο 1c – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;
Φωτο 1d – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;
Φωτο 1e – σανίδες στην θέση των λαμαρινών - σας θυμίζει στρατιωτικό έργο;
Φωτο 1f - η περίφραξη σχεδόν κολλητά στο δεξιό τούνελ
Πόσα πενταόροφα αρχηγεία του ΝΑΤΟ έχουν εισόδους με σανίδες οικοδομής στην θέση των λαμαρινών;
Το δεύτερο επίπεδο παραπλάνησης στοχεύει τον πολύ κόσμο με το πλήθος των φημολογιών που κυκλοφορούν κατά περιόδους (από πυρηνικά απόβλητα που δήθεν έθαψαν μέχρι την λατύπη που δήθεν πήραν).
Αν θέλεις να κρύψεις μια εμφανή πληροφορία, ο απλούστερος τρόπος είναι να ρίξεις πολλές λανθασμένες γύρω της ώστε να την αποδυναμώσεις θολώνοντας τα νερά.
Υπάρχουν ακόμη πολλοί που πιστεύουν οτι έθαψαν πυρηνικά απόβλητα στα μπαζωμένα βάραθρα που υπήρχαν στο βάθος της σπηλιάς και οτι υπάρχει ραδιενέργεια, παρόλο που όλες οι μετρήσεις δείχνουν φυσιολογικά για σπήλαιο επίπεδα ραδιενέργειας.
Kαι το σίγουρο είναι οτι δεν πήγαν για την λατύπη οι Αμερικάνοι στην σπηλιά!
Το τρίτο επίπεδο παραπλάνησης στόχευε κατά την γνώμη μου τους ερευνητές: υπήρξε μια φημολογία ότι οι Αμερικανοί έφυγαν βιαστικά από την σπηλιά και εγκατέλειψαν τα έργα ημιτελή.
Μάλιστα στο δεξιό τούνελ έχει γίνει ολόκληρη σκηνοθεσία με τα μπάζα που δείχνουν ξαφνική εγκατάλειψη(θα το αναλύσω παρακάτω στην ενότητα δεξιό τούνελ)
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ((http://www.johnniebegood.gr/book/prologos.htm ))
Ετικέτες
ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Νεφελίμ και Ελοχίμ( ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Νεφελίμ και Ελοχίμ( ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ)
Για να μιλήσουμε γι' αυτό το θέμα πρέπει να ανα τρέξουμε στο πρωτότυπο εβραϊκό κείμενο, στο οποίο στηρίχτηκε
η ελληνική μετάφραση. Στην εβραϊκή Γλώσσα η λέξη «ΕΛΩΧΙΜ» έχει πολλές ερμηνείες. σημαίνει τους Υιούς του Θεού,
τους Αγγέλους, τους άρχοντες και τους ανθρώπους που διακρίνονται για την αρετή τους. Έτσι σε πολλά κείμενα όταν
περιπτώσεις οι Υιοί του Θεού μπορεί να αποκαλούνται Άγγελοι του Θεού, όπως επίσης και οι ενάρετοι άνθρωποι να
αποκαλούνται κι αυτοί Άγγελοι. Η Ρω μαιοκαθολική Εκκλησία μάλιστα στην επίσημη έκδοση της Καινής Διαθήκης,
την Vulgata, μεταφράζει τους «ΕΛΩΧΙΜ» ως τα Παιδιά του Θεού.
Με το θέμα αυτό ασχολήθηκε και ο μεγάλος Πατέ ρας της Δύσης Άγιος Αυγουστίνος, ο οποίος στο βιβλίο
«Πολιτεία του Θεού» (De civitate dei) υποστηρίζει ότι με τον όρο «ΕΛΩΧΙΜ» εννοούνται οι ενάρετοι άνθρωποι,
καθώς οι Άγγελοι είναι πνεύματα και δεν έχουν ούτε φύλο ούτε υλικά σώματα. Επομένως, δεν ήταν δυνατόν οι Άγγελοι
να συνάψουν σχέσεις με τις κόρες των ανθρώπων και άρα, στο βιβλίο του Ενώχ με τη λέξη «ΕΛΩΧΙΜ» εννοούνται οι ενάρετοι.
Αυτό άλ λωστε αποδεικνύεται και στο βιβλίο της «Γένεσης», όπου στο έκτο κεφάλαιο και τρίτο στίχο (6,3) ο Θεός
αναφέρεται σε ανθρώπους και όχι σε Αγγέλους, όταν λέει: «Δε θα παραμείνει το ζωοποιό Πνεύμα μου στους ανθρώπους
για πάντα, γιατί είναι σαρκικοί». Επομένως, αυτοί που προσελκύστηκαν από τις όμορφες γυναίκες και ενώθηκαν μαζί
τους ήταν οι ενάρετοι άνθρωποι και όχι οι Άγγελοι. Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός μιλώντας στους Σαδδουκαίους για την
ανάσταση των νεκρών τους είπε: «Όταν αναστηθούν οι νεκροί, ούτε θα νυμ φεύονται ούτε θα παντρεύονται, αλλά θα είναι
όπως οι άγγελοι στον ουρανό» (Κατά Ματθαίον 22,30).
Από τα λόγια του Ιησού Χριστού αντιλαμβανόμαστε ότι οι Άγ γελοι δεν παντρεύονται και συνεπώς δεν μπορούν να συνάψουν
σχέσεις με γυναίκες. Οι «ΕΛΩΧΙΜ» είναι οι ενάρετοι και δίκαιοι άνθρωποι και σε ένα άλλο από κρυφο κείμενο που έχει
τον τίτλο «Βιβλίο του αγώνος του Αδάμ». Στο κείμενο αυτό ο Ιάρεδ, που στην Πα λαιά Διαθήκη παρουσιάζεται ως ο πατέρας
του Ενώχ, μιλώντας στα παιδιά του τους λέει: «Σας εξορκίζω στη μνήμη του πατέρα μας Αδάμ και του Άβελ και του Σηθ και
του Ενώχ, ακούστε με και μην κατεβείτε από το άγιο βουνό, γιατί αν κατεβείτε η ζωή και η ευσπλαχνία δε θα είναι πλέον
μαζί σας και δε θα είστε πλέον παιδιά του Θεού, αλλά του Διαβόλου».
Συμπερασματικά, θα μπορούσαμε να πούμε, ότι το θέμα που δημιουργήθηκε για τους Αγγέλους και τη σύναψη σχέσεων με τις
κόρες των ανθρώπων στο βιβλίο του Ενώχ, οφείλετε στη λανθασμένη μετάφραση της εβραϊκής λέξης «ΕΛΩΧΙΜ», που οι μεταφραστές
της στην ελληνική γλώσσα της έδωσαν την σημασία των Αγγέλων και όχι των ενάρετων ανθρώπων΄. Αρα διαπιστώνουμε πως οι άγγελοι και οι ελοχείμ είναι δυο διαφορετικές οντότητες. Οι άγγελοι ασώματοι και οι ελοχείμ με υλικό σώμα. Το υλικό σώμα δεν σημαίνει απαραίτητα σάρκα.
Τάγματα Αγγέλων
Σεραφείμ
Χερουβίμ
Θρόνοι
Κυριότητες
Εξουσίες
Αρχές
Αρχάγγελοι
Άγγελοι
Τάγματα Ελοχίμ
Ελ Νορ
Ελ Λιν
Ελ Ζιν
Ελ Νιρ
Ελ Λαν
Ελ Σαν
Ελ Τερε
Ελ Γαν
Ελ Ταν
Σύμφωνα με την γένεση πρώτα ο Θεός εποίησε το ελοχίμ και μετά τους αγγέλους. Οι ελοχίμ θεωρούνται ανώτερες οντότητες από τους αγγέλους. Ειδικά ο πρώτος ελοχίμ.Ο παλαιός όλων των εποχών όπως λέει ο Ενώχ. Και αφού ολοκληρώθηκε η Δημιουργία έδωσε εντολή να δημιουργηθεί ο άνθρωπος (σε ποιον;) καθ΄εικόνα και ομοίωση (στον πρώτο ελοχίμ). Αφού ο άνθρωπος θα ήταν καθ’ομοίωση των ελοχίμ,κατά την εξέλιξη του θα ήταν ανώτερος από τους αγγέλους. Για αυτό το λόγο έγινε η ανταρσία των αγγέλων με αρχηγό τον σαμαέλ, τον γνωστό και ως διάβολο. Οι άγγελοι που εξεργέθηκαν έμειναν γνωστοί ως εκπεσόντες άγγελοι. Μετέπειτα ήρθε και η πτώση του ανθρώπου από τον ουρανό με την γνωστή ιστορία του Αδάμ την Εύα και το μήλο. Όλα αυτά βέβαια χρήζουν τεράστιας ανάλυσης, πράγμα αδύνατο σε τόσο μικρό χώρο.Κατα την πτώση του ανθρώπου έδωσε εντολή ο Θεός να επιτηρούν την γη και τον άνθρωπο 201 ελοχίμ και στον άνθρωπο την εντολή αυξάνεστε και πληθύνεστε. Το πληθύνεστε σημαίνει να γίνεστε περισσότεροι το αυξάνεστε σημαίνει να εξελίσσεστε σε αυτό που είμαστε προορισμένοι να γίνουμε. Δηλαδή καθομήοση των ελοχιμ. Οι 201 ελοχίμ που δεν έχουν το δικαίωμα του αυξάνεστε και πληθύνεστε πράξανε μια μεγάλη αμαρτία. Ποια: την αμαρτία του πληθύνεστε.
Σύμφωνα λοιπόν με τις ελάχιστες δημοσιοποιημένες πηγές, που είναι η αρχαία
ελληνική μυθιστορία, η Παλαιά Διαθήκη και ο απόκρυφο βιβλίο του Ενώχ,
κάποιοι ... σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη (Γένεση, κεφ 6, 1-2), οι Ελοχείμ,
παρά το θέλημα του Θεού συνευρέθηκαν με τις κόρες των ανθρώπων και δημιουργήθηκαν
όντα, πλάσματα, ξεχωριστά μεν, αποκυήματα πράξεως ανομίας δε. Τα πλάσματα αυτά
πολέμησαν μεταξύ τους (τιτανομαχία) και οι νικητές έκλεισαν τους ηττημένους στα "Τάρταρα",
σφραγίζοντας τους μέσα στη Γη με ειδικές "πύλες" που τίποτε δε μπορούσε θεωρητικά
να τις ανοίξει. Οι νικητές παρεξετράπησαν παίζοντας το θεοί και θεές μεταξύ των
ανθρώπων, αφού οι δυνάμεις τους και οι ικανότητές τους ήσαν υπεράνθρωπες.
Τα γένη αυτών είναι
το γένος του Κρόνου-των ανθρωπόμορφων.
το γένος των μαλτσεχ η του ανουβι, με σώμα ανθρώπων και κεφάλι τσακαλιού. Ο μύθος των λυκάνθρωπων. Από τους πιο επικίνδυνους.
το γένος των ναρουντχ των τραγόμορφων.
το γένος βαλαχ με πόδια και κεφάλι τράγου. Οι σάτυροι της ελληνικής μυθολογίας
το γένος των ρεβαχ των κενταύρων.
το γένος καχρεχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου. Θυμάστε τον μινόταυρο;
το γένος με κόκκινο σώμα.
το γένος ντουσβεχ που είναι οι κύκλωπες.
το γένος λονσντβεχ με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι αιλουροειδούς.
το γένος σαχερνεχ με κεφάλι πουλιού και σώμα ανθρώπου.
το γένος λαχμεχ με σώμα αίλουρου και κεφάλι πουλιού.
το γένος κασναχ με σώμα ανθρώπου και κεφάλι ερπετού. Οι ερπετοειδής των ufoλόγων.
το γένος μασραβεχ με σώμα φτερωτού ταύρου και κεφάλι ανθρώπου.
το γένος ζασραντεχ των γνωστών εκατοχειρων της ελληνικής μυθολογίας.
το γένος μπαχομεθ των νυχτεριδόμορφων. Ο μύθος των βρυκολάκων.
το γένος κασραμπαχ των ακέφαλων ανθρώπων. Mothman?
το γένος των βασρανεχ το γένος των γκρι δούλων των νεφελιμ. Οι γρί εξωγήνοι των ufoλόγων.
Αυτοί είτε από φόβο είτε από τις εκπληκτικές δυνάμεις που είχαν λατρεύτηκαν σαν θεοί από τους ανθρώπους. Με τα χρόνια η καταπίεση των νεφελίμ έφτασε στα άκρα. Μας χρησιμοποιούσαν είτε σαν δούλους είτε σαν τροφή. Μέχρι που γεννήθηκε ο Δίας. Ένας κρόνιος νεφελίμ που παρόλα τα ελαττώματα του χαρακτήρα του είχε ανεπτυγμένο το αίσθημα της δικαιοσύνης. Οι δυνάμεις του πλησίαζαν αυτές των προπατόρων τους των ελοχιμ. Έτσι δημιουργήθηκαν 2 στρατόπεδα. Αυτό τον νεφελίμ που ακολουθούσαν τον Κρόνο , τον πατέρα του Δια, και πίστευαν ότι οι άνθρωποι είναι για να τους υπηρετούν και από την άλλη με αρχηγό τον Δια που πίστευε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν δικαιώματα. Μετά την επικράτηση του μαζί με άλλους ανθρωπόμορφους νεφελίμ αυτοονομαστήκαν ελ. Ο Δίας κατάφερε να περιορίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τους νεφελιμ και να δώσει ελευθερία και δικαιώματα στους ανθρώπους. Έχετε αναρωτηθεί γιατί ακόμα και σήμερα έχουμε ονόματα σε οδούς όπως την οδό σωτηρος Διός; Ο πατερας του δια ο Κρόνος περιορίστηκε στην Ατλαντίδα μαζί με τους ομοϊδεάτες του και ο Δίας έστησε σαν διοικητήριο τον Όλυμπο. Οι γνωστοί μας 12 θεοί. Δεν άργησε όμως να έρθει ο πόλεμος. Έτσι έγινε ο πόλεμος ελ-ληνων ατλάντων με ολέθρια αποτελέσματα. Γνωστά από την αρχαία ελληνική γραμματεία. Οι ηττημένοι επιζώντες νεφελιμ κλίστηκαν όλοι στα τάρταρα και σφραγίστηκαν εκεί, εκτός από 1900. Η βασιλεία του Διός κράτησε 1000 χρόνια και μετά του δόθηκε εντολή από τον Θεό μέσο ελοχίμ να αποχωρίσει από την γη πράγμα που δεν του άρεσε καθόλου αλλά δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς. Είναι γνωστό πώς κάποια πύλη άνοιξε μετά την αποχώρηση του Διός και δόθηκε εντολή στον Μέγα Αλέξανδρο να την ξανακλείσει όπως θα δούμε παρακάτω.
Ο Άγιος Ανδρέας μας μιλάει για 72 βασιλείς,
Ποια είναι η γη των Γωγ και Μαγωγ;
Οι υποχθόνιες χώρες που στεγάζουν όλους αυτούς, δηλαδή τα "ρυπαρά έθνη" στην
Αποκάλυψη ονομάζονται γη των Γωγ και Μαγώγ. Ο Άγιος Ανδρέας μιλάει για "Ινδαλία"
δηλαδή για την περιοχή της Ινδίας και πιθανότατα και των Ιμαλαΐων ενώ κατά αλλά
βιβλία πύλες υπάρχουν και αλλού...
Οι 72 βασιλείς των νεφελίμ είναι
Τα ονόματα των 72 Βασιλειάδων είναι τα ακόλουθα: Βάαλ, Αγάρης,
Βασσαγός, Μαρμπάς, Σαμιγκινά, Βαλεφόρ, Βαρβάτος, Αμούν, Μπουέρος,
Παίμων, Γουσίων, Μπέλεθ, Σίτρι, Λεράζ, Μπάλαμ, Καμίων, Ελιγών,
Βότις, Ζεπάρ, Βαθήν, Σάλλος, Μάραξ, Πούρσων, Ίπος, Ναβήριος, Αίημ,
Γκλάσια Λαμπολάς, Μπιούν,Μπερίθ, Ρονοβέ, Φορνέας, Άσταρωθ, Φόρας,
Ασμουδαίος, Γκεάπ, Φορφούρ, Μαρχωσιάς, Στόλας, Φοίνιξ, Χάλφας,
Μάλφας, Ραούμ, Φωκαλόρ, Βεπάρ, Σαξ, Σαμπνόκ-Ρα, Βινέ, Μπιφρόνς,
Βουάλ, Χααγκεντί, Κροσσέλ, Φουρκάς, Μουρμούρ, Ορομπάς, Γκρεμορύ,
Οσέ, Αλλόκες, Οριάς, Βαπουλά, Ζαγκάν, Βαλάκ, Αντράλ, Χαουρές,
Ανδρέαλφος, Κιμεγές, Αμδουσιάς, Βελιάλ, Ντεκαράμπια, Αμύ, Σήρε,
Δανταλίων και Ανδρομάλιος.
Τι γνωρίζουμε για τις πύλες;
Οι "Πύλες" ήταν απαραβίαστες. Τα υπόγεια γένη, απόρροια επιμειξιών με
ανθρώπους αυξάνονταν και πληθύνονταν και μερικές από τις "πύλες" τύχαινε,
πριν έλθει ο Χριστός να "ανοίγουν". Τότε ξεχωριστοί άνθρωποι με πίστη στον
ένα Θεό αναλάμβαναν το σφράγισμά τους. Το τελευταίο καταγεγραμμένο μάζεμα
των "διαφυγόντων" "υποχθονίων" και το σφράγισμα των "πυλών" που είχαν ανοίξει
είναι αυτό που διαβάζουμε στο κείμενο του Αγίου Ανδρέα.
Γνωρίζουμε επίσης από κείμενο του 15ου αιώνα του οποίου ο συγγραφείς παραμένει άγνωστος,
ότι ο Αλέξανδρος έκλεισε τα βδελυρά έθνη με χάλκινες πύλες οι οποίες περιβάλλονταν από
"ασύγκριτον ύαλο". Δηλαδή, επειδή ο χαλκός από μόνος του δεν ήταν αρκετός και μπορούσε
να σπάσει περιβλήθηκε με ένα είδος γυαλιού ασύγκριτου, που πιθανότατα να σημαίνει κάποιο
είδος ενεργειακού πεδίου.
Έτσι οι πύλες παραμένουν σφραγισμένες μέχρι να έρθουν τα έσχατα χρονιά και όπως
είδαμε παραπάνω στην Αποκάλυψη να ανοιχθούν από τον Άγγελο του Θεού. Να τονίσω ότι
υπάρχει και κείμενο του 7ου αιώνα το οποίο δικαιώνει και επιβεβαιώνει και πάλι τον
Άγιο Ανδρέα, ότι δηλαδή ο Αλέξανδρος σφράγισε αυτές τις πύλες.
Γιατί δεν γνωρίζουμε κάτι περισσότερο για τις "πύλες";
Κατ' αρχήν για αυτές τις δραστηριότητες του Αλεξάνδρου ουδείς γνωρίζει,
αφού όλα τα σχετικά αρχαία κείμενα υποκρύπτονται επιμελώς. Υπάρχουν πολλές
πηγές που μας μιλούν για τις "πύλες". Τα γραπτά αυτά όμως κρύβονται καλά σε
βιβλιοθήκες στα Ιεροσόλυμα, το Βατικανό, τη Νεβάδα και τη Μακεδονία....
Σε διάφορα βιβλία σχετικά με αυτό το θέμα, λέγετε πως η έδρα των Νεφελιμ βρίσκεται στην έρημο Τακλα Μακαν,
στην επαρχία Ξιν Γιανγκ, στην Βόρεια Κίνα. Το όνομα Τακλα Μακαν στην τοπική γλώσσα σημαίνει μπαίνεις μέσα
αλλά δεν βγαίνεις έξω. Εκεί λοιπόν υπάρχει μια πανάρχαια και τεραστίων διαστάσεων πυραμίδα που στην κορυφή
της κάποτε υπήρχε ο ναός του Βααλ. Κάτω λοιπόν από την αρχαία αυτή πυραμίδα η οποία ονομάζεται Λευκή Πυραμίδα,
υπάρχει μια υπόγεια πολιτεία που ονομάζεται Μαχ-Τανε που στην γλώσσα των Ναχρμπεν σημαίνει Λευκή Πολιτεία.
Το Λευκό Αδελφάτο για το οποίο και οι γέροντες του Αγίου Ορούς γνωρίζουν. Είναι ουσιαστικά ένα 12μελες συμβούλιο
το οποίο αποτελείται από Νεφελιμ και άλλους αρχέγονες δαίμονες οι οποίο είναι ο Αζαζελ, ο Αζαζελον, ο Αζαραντελ
και ο Αζαελ. Στους τέσσερις αυτούς δαίμονες-αγγέλους, θα δοθεί εξουσία να κάνουν μεγάλες καταστροφές πάνω στην
γη στα έσχατα χρονιά.
Σε συνδυασμό με την ιστορία και την προφητεία του Αγίου Ανδρέα
ο Αλέξανδρος έκλεισε τους Νεφελιμ, τα ρυπαρά έθνη δηλαδή, κάτω από πύλες (δηλαδή κάτω από την Λευκή Πυραμίδα) το 326π.χ.
καθώς και πύλες που βρίσκονται στην Ινδία. Να τονίσω ότι πύλες υπάρχουν και σε αλλά μέρη της γης, όπως και στο Βόρειο Πόλο.
Για την ακρίβεια έκλεισε 72 βασιλείς όπως μας λέει ο Άγιος Ανδρέας. Αυτοί λοιπόν οι Βασιλείς είναι που θα βγουν έξω στα
έσχατα χρονιά μαζί με τους ακολούθους τους και θα βασανίζουν το κόσμο. Δεν θα τον σκοτώνουν αλλά θα τον βασανίζουν μέχρι
να δεχτούν το σφράγισμα. Ο Άγιος Ανδρέας μιλάει ότι η εξουσία τους πάνω στην γη θα κρατήσει για 660 ημέρες ενώ στο χωρίο
που ακολουθεί από την Αποκάλυψη γίνεται λόγος για 5 μήνες μονό, δηλαδή για 150 ημέρες, γιατί ο κόσμος δεν θα αντέχει
περισσότερο. Φανταστείτε τι έχουμε να τραβήξουμε δηλαδή.
[Αποκάλυψη Κεφ. Θ΄10 : και έχουσιν ουράς ομοίας σκορπίοις και κέντρα, και εν ταίς ουραίς αυτών εξουσίαν έχουσι του
αδικήσαι τους ανθρώπους μήνας πέντε]
Αν διαβάσετε στην προφητεία του Αγίου Ανδρέα, λέει πως θα τρώνε ζωντανούς τούς ανθρώπους και θα πίνουν το αίμα τους.
Θα καταβροχθίζουν επίσης με μεγάλη ηδονή μύγες, βατράχους, σκυλιά και κάθε ακαθαρσία. Αλλοίμονο στις περιοχές,
απ' όπου θα περάσουν!
Πάνω σε αυτό έχω να σας πω ότι σύμφωνα με λεγόμενα διαφόρων πηγών, οι Νεφελιμ έχουν εκτροφεία κοινοποιημένων
ανθρώπων που τους χρησιμοποιούν σαν δούλους και σαν τροφή. Ξαφνιάζεστε ε; Για τους Νεφελιμ οι άνθρωποι δεν είναι
τίποτα άλλο από εκτρεφόμενα ζώα και στην γλώσσα τους μας λένε Γκοϊμ, που σημαίνει καταναλώσιμος.
Οι Νεφελιμ, δεν μπορούν να βγουν από τις πύλες, παρά μόνο οι πολύ πνευματικά ισχυροί από αυτούς, όταν κάποιος
τους καλέσει όπως γίνεται και με το κάλεσμα απλών δαιμόνων. Την επάνοδο τους στη γη την ονομάζουν Μεγάλη Επιστροφή.
Τις πύλες αυτές θα ανοίξει ο αντίχριστος στα έσχατα χρόνια. Δεν είναι τυχαίο που έχει ειπωθεί ότι οι μάρτυρες αυτών
των χρόνων θα είναι οι μεγαλύτεροι όλων των εποχών...
Ετικέτες
ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010
Το Ηλιακό μας Σύστημα
| ||||
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Κυριακή 14 Μαρτίου 2010
Χειρουργήθηκε το κοριτσάκι που γεννήθηκε με... ουρά!
Χειρουργήθηκε το κοριτσάκι που γεννήθηκε με... ουρά!
Όπως δήλωσε ο πατέρας του παιδιού "η κόρη μου γεννήθηκε με αυτήν την ουρά στο πίσω μέρος του σώματός της! Θέλαμε από την πρώτη ημέρα να της την κόψουμε, αλλά μας είπαν ότι έπρεπε να περιμένουμε για να μην απειληθεί η ζωή της. Το κακό όμως ήταν ότι μέρα με τη μέρα η ουρά μεγάλωνε! Μέσα σε 4 μήνες το μήκος της διπλασιάστηκε", δήλωσε ταραγμένος!
Η μικρούλα που έχει το όνομα Hong Kong (!), μεταφέρθηκε στο τοπικό νοσοκομείο της επαρχίας Anhui, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν έκπληκτοι ότι η ουρά ήταν συνδεδεμένη με την σπονδυλική της στήλη και η αφαίρεσή της απαιτούσε εξαιρετικά λεπτούς χειρισμούς!
"Είναι πολύ σπάνια περίπτωση, περίπου μία στο εκατομμύριο. Ποτέ δεν έχω δει κάτι τέτοιο στο παρελθόν",δήλωσε ένας από τους χειρουργούς.
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Pyles.tv - Η κάμερα τής εκπομπής: Οι Πύλες Του Ανεξήγητου διεισδύουν στα απόκρυφα των μασονικών στοών!
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Σύγκρουση μετεωρίτη(( Η θεωρία για τη συντέλεια του κόσμου ))..........
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Σύγκρουση μετεωρίτη(( Η θεωρία για τη συντέλεια του κόσμου ))..........
Μαθετε περισσοτερα
Μαθετε περισσοτερα
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Σάββατο 13 Μαρτίου 2010
Σύγκρουση μετεωρίτη(( Η θεωρία για τη συντέλεια του κόσμου ))..........
| Σύγκρουση μετεωρίτη |
Η θεωρία για τη συντέλεια του κόσμου στον οποίο ζούμε από ένα μεγάλο μετεωρίτη, είναι μία από τις πιο διαδεδομένες θεωρίες. Η καταστροφή της γης με αυτόν τον τρόπο, έχει απασχολήσει αρκετούς ερευνητές και έχει δώσει τροφή για τη συγγραφή αρκετών βιβλίων, ενώ οι κινηματογραφικές ταινίες που βγαίνουν κατά καιρούς, αποτελούν υπερπαραγωγές οι οποίες σπάνε τα ταμία. Η θεωρία αυτή, δεν ήταν πάντοτε τόσο δημοφιλής. Το 1978 όμως, ένας γεωφυσικός ονόματι Glen Penfield, ανακάλυψε έναν κρατήρα με διάμετρο 180 χιλιομέτρων, ο οποίος δημιουργήθηκε με την πρόσκρουση ενός μεγάλου μετεωρίτη με τη Γη. Ο μετεωρίτης αυτός, έπεσε κοντά στην πόλη Chicxulub στο Μεξικό, και η έκρηξη που προκλήθηκε, είχε ισχύ 100.000.000 μεγατόνων TNT (περίπου 2 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από την μεγαλύτερη έκρηξη που έχει γίνει από τον άνθρωπο μέχρι σήμερα). Πιο γνωστός μετεωρίτης όμως, είναι αυτός που πριν από 65 εκατομμύρια χρόνια, προκάλεσε τον αφανισμό των Δεινοσαύρων. Μία τέτοια παρόμοια σύγκρουση μετεωρίτη, μπορεί να οδηγήσει στον αφανισμό ολόκληρης της ανθρωπότητας. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει ο μετεωρίτης να έχει μήκος μεγαλύτερο από 2 χιλιόμετρα. Η σκόνη που θα σηκωθεί και θα καλύψει τους ουρανούς, τα τοξικά αέρια που θα απελευθερωθούν, αλλά και τα τεράστια τσουνάμι που θα σηκωθούν, δεν θα αφήσουν περιθώρια επιβίωσης στους περισσότερους ζωντανούς οργανισμούς. |
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ

Ενας Ελληνας έχει βάλει στόχο του να κάνει τη Σελήνη δεύτερο σπίτι μας! Ο ομογενής επιστήμονας Πολ Σπουδής, ο ερευνητής που ανακάλυψε νερό στην επιφάνεια της Σελήνης, ανέλαβε θέση στην πρώτη ιδιωτική εταιρεία που προγραμματίζει… δρομολόγια στο Διάστημα!
Ο Ελληνας επιστήμονας είχε ήδη αναλάβει καθήκοντα στην ομάδα που έστειλε στη Σελήνη την αποστολή Lunar Reconnaissance Orbiter τον Ιούνιο του 2009 και στέλνει πλούσια στοιχεία για τα κατάλληλα προς προσεδάφιση σημεία, τις πηγές πάγου ή την ακτινοβολία, που θα αξιοποιηθούν για να δημιουργηθεί στο φεγγάρι μια βάση που θα αποτελέσει διαμετακομιστικό σταθμό για την πρώτη επανδρωμένη αποστολή στον Αρη. «Ο σκοπός δεν είναι να εντυπωσιάσουμε τον κόσμο αλλά να τον κάνουμε να καταλάβει την αξία της εξερεύνησης του Διαστήματος… Ο τελικός προορισμός μας δεν είναι ο Αρης. Ο προορισμός μας είναι να πάμε οπουδήποτε θέλουμε!» υποστήριζε με ενθουσιασμό.
Ομως, η απόφαση του Μπαράκ Ομπάμα να «παγώσει» τα σχέδια της NASA έβαλε φρένο στα φιλόδοξα σχέδια του επιστήμονα. Ο ίδιος φρόντισε να προειδοποιήσει τους υπευθύνους ότι με αυτήν την απόφαση ο κίνδυνος να χάσουν οι ΗΠΑ την «κούρσα για το Διάστημα» είναι υπαρκτός. «Πρέπει να αντιμετωπίσουμε τη φιλοδοξία άλλων χωρών να μας αρνηθούν την πρόσβαση στα ζωτικά για μας περιουσιακά στοιχεία του Διαστήματος γύρω από τον δορυφόρο. Πρέπει να φροντίσουμε εμείς πώς θα οργανωθεί η κοινωνία του Διαστήματος. Θα είναι μόνον ένα άσυλο για την επιστήμη ή ένα πραγματικό σύνορο για επιστήμονες και πιλότους αλλά και για τεχνικούς, εργάτες ορυχείων, επιχειρηματίες και αποίκους; Οι αποφάσεις που θα πάρουμε τώρα θα καθορίσουν για πολλές γενιές την τύχη του Διαστήματος… Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τα σχέδια για μια βάση στο Διάστημα και να εγκαταλείψουμε το όραμα για την εξερεύνησή του»! Προσπαθώώντας να βοηθήσει να γίνουν πράξη τα όνειρά του, ο Ελληνας επιστήμονας στράφηκε στην ιδιωτική πρωτοβουλία, που ήδη έχει αρχίσει να αναπτύσσει τα φιλόδοξα σχέδιά της. Ετσι, ανέλαβε επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας της Odyssey Moon Limited, της πρώτης ιδιωτικής εταιρείας που προτίθεται να αναλάβει την εμπορική εκμετάλλευση της Σελήνης! «Οι έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχουν πλούσιες ενεργειακές και υλικές πηγές στη Σελήνη… Η επιστροφή μας εκεί θα μας διδάξει τις επιδεξιότητες που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε και να εργαστούμε παραγωγικά σε άλλους κόσμους!» είπε κατά την επίσημη παρουσίασή του ο περιζήτητος επιστήμονας.
Η εταιρεία που έχει το στρατηγείο της στο Isle of Man, σχεδιάζει την κατασκευή σκαφών τα οποία θα μεταφέρουν πρόσωπα και υλικά από και προς τη Σελήνη με χαμηλό κόστος. Ηδη, έχει προγραμματίσει την πρώτη ρομποτική αποστολή για τον Δεκέμβριο του 2012. Αρωγός του σ' αυτήν την προσπάθεια θα είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Odyssey Moon Limited δρ Μπομπ Ρίτσαρντς με σπουδές στην αεροδιαστημική και βιομηχανική μηχανική, τη φυσική και την αστρονομία, που υπήρξε βοηθός του διάσημου Καρλ Σαγκάν.
Το προφητικό βιβλίο
Οσο τεχνοκράτης είναι ο Ελληνας επιστήμονας, άλλο τόσο ρομαντικό τον κάνει το όραμά του για την κατάκτηση του Διαστήματος… Τα όνειρά του τα μετέφερε σε ένα βιβλίο για νέους που έγραψε μαζί με τη σύζυγό του Ανν και έχει τίτλο «Moon wake». Είναι ένα μυθιστόρημα για τη ζωή τεσσάρων νεαρών μαθητών που φτάνουν για εξερεύνηση σε μια φανταστική βάση στη Σελήνη.
Ο Μάικ, η Λόρα και ο Τζέισον προέρχονται από τη Γη και κάνουν άνω-κάτω τη ζωή της Τόνι που ζει χρόνια στη Σελήνη. Γρήγορα ωστόσο αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να μείνουν ενωμένοι για να επιζήσουν σε έναν νέο κόσμο που κάθε άλλο παρά βαρετός και συνηθισμένος είναι. Οσο μένουν μαζί, περνούν διάφορες περιπέτειες, καθώς παγιδεύονται μέσα σε σωλήνες γεμάτους λάβα, εγκλωβίζονται σε τροχιά, πέφτουν σε θύελλες ακτινοβολίας και αντιμετωπίζουν ένα σωρό περιπέτειες!
Ετσι, τα τέσσερα παιδιά ανακαλύπτουν μαζί τι ακριβώς σημαίνει «σπίτι», μαθαίνουν να καταλαβαίνουν καλύτερα ο ένας τον άλλον αλλά και τους εαυτούς τους… Είναι το «μάθημα» που θέλει να δώσει ο οραματιστής Πολ Σπουδής, για να δείξει ότι η ανακάλυψη νέων κόσμων μπορεί να βελτιώσει το ανθρώπινο γένος και να το κάνει να εγκαταλείψει τις αμαρτίες του που ταλαιπωρούν χιλιετίες τώρα τη Γη.
Η πρώτη ανακάλυψη νερού στο Φεγγάρι
Το 1976, ο Πολ Σπουδής πήρε μπάτσελορ στη Γεωλογία από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνας κι αμέσως μετά έμεινε έναν χρόνο εσωτερικός στο Εργαστήριο Πρόωσης Αεριωθουμένων. Τον επόμενο χρόνο σπούδασε Πλανητική Γεωλογία στο Πανεπιστήμιο Brown με ειδικότητα στη Σελήνη… Κάτοχος μάστερ πλέον, επέστρεψε στην Αριζόνα, όπου το 1982 έγινε διδάκτωρ (PhD) της Γεωλογίας.
Τότε προσελήφθη στη Γεωλογική Ερευνα των ΗΠΑ και πέρασε μια σειρά ετών μελετώντας τη Σελήνη και προωθώντας την ιδέα της ουσιαστικής εξερεύνησής της. Ετσι ανέλαβε τα καθήκοντα του επικεφαλής ερευνητή στο πρόγραμμα πλανητικής γεωλογίας του τμήματος Εξερεύνησης του Ηλιακού Συστήματος, το οποίο ανήκει στο Γραφείο Διαστημικής Επιστήμης της NASA και ειδικεύτηκε στη μελέτη των διαδικασιών που προκαλούν οι ηφαιστειακές εκρήξεις στους πλανήτες.
Αμέσως μετά, υπηρέτησε στο Lunar and Planetary Institute του Χιούστον και το εργαστήριο Εφαρμοσμένης Φυσικής του Πανεπιστημίου John Hopkins, στα οποία εργάστηκε ως ανώτερο επιστημονικό στέλεχος.
Το 1994, ο Σπουδής ανέλαβε επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας της «Αποστολής Clementine». Ηταν ένα φιλόδοξο και απόλυτα επιτυχημένο πείραμα έρευνας στο λεγόμενο «βαθύ Διάστημα», που εμπνεύστηκαν από κοινού ο Οργανισμός Αμυνας Βαλλιστικών Πυραύλων -πρόδρομος του σημερινού Οργανισμού Στρατηγικής Αμυντικής Πρωτοβουλίας (SDIO)- και η NASA.
Στις 25 Ιανουαρίου 1994, εκτοξεύτηκε από την αεροπορική βάση Vandenberg ο δορυφόρος «Clementine», μια πρισμοειδής μεταλλική κατασκευή ύψους 1,88 μ., εφοδιασμένη με τα πιο σύγχρονα ραντάρ, τηλεσκόπια και κάμερες υψηλής ευκρίνειας… Επί έξι μήνες έκανε τριακόσιες περιστροφές γύρω από τη Σελήνη και κατέγραφε έναν προς έναν τους κρατήρες και τα εξογκώματά της, δίνοντας την ευκαιρία στους επιστήμονες να χαρτογραφήσουν πλήρως την επιφάνειά της.
Πέρασαν τέσσερα ολόκληρα χρόνια ώσπου να γίνουν γνωστά τα αποτελέσματα της έρευνας. Μόλις τον Μάιο του 1998, η επιστημονική ομάδα, επικεφαλής της οποίας ήταν ο Πολ Σπουδής, ανακοίνωσε ότι στους κρατήρες του βόρειου πόλου της Σελήνης υπήρχαν αποθέματα πάγου αρκετά για να συντηρήσουν μια μόνιμη βάση! «Σε συνδυασμό με τον σχεδόν σταθερό ηλιακό φωτισμό, οι πόλοι αποτελούν ιδανικά σημεία για την πιθανή μόνιμη ανθρώπινη παρουσία» υποστηρίζει ο Ελληνας επιστήμονας.
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Η γυναίκα Χόμπιτ «ήταν πράγματι άλλο είδος ανθρώπου»
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Η γυναίκα Χόμπιτ «ήταν πράγματι άλλο είδος ανθρώπου»
Η γυναίκα Χόμπιτ «ήταν πράγματι άλλο είδος ανθρώπου»
Το μικροσκοπικό γυναικείο κρανίο που βρέθηκε το 2003 στη νήσο Φλόρες της Ινδονησίας δεν ανήκει σε σύγχρονο άνθρωπο με μικροεγκεφαλία, αλλά σε διαφορετικό ανθρώπινο είδος, το είδος Homo florensiensis, υποστηρίζει εκ νέου διεθνής ομάδα ερευνητών.
Στο τελευταίο επεισόδιο μιας συνεχιζόμενης διαμάχης, οι ερευνητές συνέκριναν το κρανίο του «Χόμπιτ» με τα κρανία εννέα σύγχρονων ανθρώπων με μικροεγκεφαλία, μια σπάνια πάθηση στην οποία το κεφάλι είναι ανώμαλα μικρό λόγω ατελούς ανάπτυξης του εγκεφάλου.
Η σύγκριση δείχνει ότι το μοναδικό εύρημα δεν ανήκει σε ασθενή Homo sapiens, αλλά σε φυσιολογικό άτομο διαφορετικού είδους, αναφέρει η ομάδα, με επικεφαλής τον Δρ Ντιν Φοκ του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Φλόριντα.
Το κρανίο, σε μέγεθος γκρέιφρουτ, βρέθηκε με τα οστά ακόμα οκτώ ενηλίκων σε μια ασβεστολιθική σπηλιά της Φλόρες το 2003. Οι μικροσκοπικοί άνθρωποι που ζούσαν εκεί μέχρι πριν από 18.000 χρόνια, ίσως και αργότερα, είχαν ύψος μόλις 1 μέτρο, και πήραν χαϊδευτικά το όνομα των μικροσκοπικών πλασμάτων από τα βιβλία του Τζ.Ρ.Τόλκιν.
Οι αρχαιολόγοι εξεπλάγησαν ακόμα περισσότερο όταν βρήκαν κοντά στα οστά ίχνη φωτιάς και σχετικά προηγμένα εργαλεία.
Στην περιοχή ζούσαν επίσης και άλλα ασυνήθιστα είδη, όπως πυγμαίοι ελέφαντες, και οι επιστήμονες εικάζουν ότι οι κάτοικοι του νησιού μίκρυναν λόγω της περιορισμένης διαθέσιμης τροφής.
Ορισμένοι επιστήμονες, όπως ο Ρόμπερτ Μάρτιν του Μουσείου Πεδίου στο Σικάγο, εξακολουθούν να διαφωνούν με τη θεωρία του Φοκ και υποστηρίζουν ότι το κρανίο ανήκε σε κανονικό άνθρωπο με μικροεγκεφαλία ή σε πυγμαίο.
Η ομάδα του Φοκ δημιούργησε στον υπολογιστή τα τρισδιάστατα μοντέλα του εγκεφάλου του Χόμπιτ και εννέα ατόμων με μικροεγκεφαλία.
Δύο χαρακτηριστικά των μετωπιαίων λοβών, καθώς και η παρεγκεφαλίδα, δείχνουν ότι ο εγκέφαλος της γυναίκας Χόμπιτ έμοιαζε περισσότερο με τον εγκέφαλο υγιών ανθρώπων παρά των ασθενών με μικροεγκεφαλία.
Όμως τέσσερα άλλα χαρακτηριστικά του εγκεφάλου απείχαν από τον Homo sapiens και δείχνουν ότι το μικρόσωμο είδος δικαιούται να καταταχθεί σε νέο είδος, γράφουν οι ερευνητές στο Proceedings of the National Academy of Sciences.
O Δρ Φολκ εκτιμά μάλιστα ότι ο Homo florensiensis κατάγεται πιθανώς είτε από αυστραλοπίθηκους, μακρινούς συγγενείς του ανθρώπου, είτε από μια μικρόσωμη μορφή του Homo erectus, το είδος από το οποίο προήλθε και ο σύγχρονος άνθρωπος.
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, πάντως, ο Δρ Μάρτιν παραμένει αμετάπειστος: «Το ένστικτό μου είναι ότι [ο Φοκ και οι συνεργάτες του] 'έπαιξαν' λίγο με τις μετρήσεις μέχρι που βρήκαν κάτι που τους ταίριαζε» δήλωσε στο Reuters.
Στο τελευταίο επεισόδιο μιας συνεχιζόμενης διαμάχης, οι ερευνητές συνέκριναν το κρανίο του «Χόμπιτ» με τα κρανία εννέα σύγχρονων ανθρώπων με μικροεγκεφαλία, μια σπάνια πάθηση στην οποία το κεφάλι είναι ανώμαλα μικρό λόγω ατελούς ανάπτυξης του εγκεφάλου.
Το κρανίο, σε μέγεθος γκρέιφρουτ, βρέθηκε με τα οστά ακόμα οκτώ ενηλίκων σε μια ασβεστολιθική σπηλιά της Φλόρες το 2003. Οι μικροσκοπικοί άνθρωποι που ζούσαν εκεί μέχρι πριν από 18.000 χρόνια, ίσως και αργότερα, είχαν ύψος μόλις 1 μέτρο, και πήραν χαϊδευτικά το όνομα των μικροσκοπικών πλασμάτων από τα βιβλία του Τζ.Ρ.Τόλκιν.
Οι αρχαιολόγοι εξεπλάγησαν ακόμα περισσότερο όταν βρήκαν κοντά στα οστά ίχνη φωτιάς και σχετικά προηγμένα εργαλεία.
Στην περιοχή ζούσαν επίσης και άλλα ασυνήθιστα είδη, όπως πυγμαίοι ελέφαντες, και οι επιστήμονες εικάζουν ότι οι κάτοικοι του νησιού μίκρυναν λόγω της περιορισμένης διαθέσιμης τροφής.
Ορισμένοι επιστήμονες, όπως ο Ρόμπερτ Μάρτιν του Μουσείου Πεδίου στο Σικάγο, εξακολουθούν να διαφωνούν με τη θεωρία του Φοκ και υποστηρίζουν ότι το κρανίο ανήκε σε κανονικό άνθρωπο με μικροεγκεφαλία ή σε πυγμαίο.
Δύο χαρακτηριστικά των μετωπιαίων λοβών, καθώς και η παρεγκεφαλίδα, δείχνουν ότι ο εγκέφαλος της γυναίκας Χόμπιτ έμοιαζε περισσότερο με τον εγκέφαλο υγιών ανθρώπων παρά των ασθενών με μικροεγκεφαλία.
Όμως τέσσερα άλλα χαρακτηριστικά του εγκεφάλου απείχαν από τον Homo sapiens και δείχνουν ότι το μικρόσωμο είδος δικαιούται να καταταχθεί σε νέο είδος, γράφουν οι ερευνητές στο Proceedings of the National Academy of Sciences.
O Δρ Φολκ εκτιμά μάλιστα ότι ο Homo florensiensis κατάγεται πιθανώς είτε από αυστραλοπίθηκους, μακρινούς συγγενείς του ανθρώπου, είτε από μια μικρόσωμη μορφή του Homo erectus, το είδος από το οποίο προήλθε και ο σύγχρονος άνθρωπος.
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, πάντως, ο Δρ Μάρτιν παραμένει αμετάπειστος: «Το ένστικτό μου είναι ότι [ο Φοκ και οι συνεργάτες του] 'έπαιξαν' λίγο με τις μετρήσεις μέχρι που βρήκαν κάτι που τους ταίριαζε» δήλωσε στο Reuters.
Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/03/blog-post_3467.html#ixzz0hnm4vc9M
Ετικέτες
ΕΡΕΥΝΑ-ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Κυριακή 7 Μαρτίου 2010
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Κωδικός Αριστοτέλης.....
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Κωδικός Αριστοτέλης.....
Κωδικός Αριστοτέλης.....
Δημοσιογράφος:-Είναι γνωστό ότι στη ζωή σας έχετε ρίξει μεγάλο βάρος στην αποκωδικοποίηση αρχαίων ελληνικών κειμένων, ιδιαίτερα του Αριστοτέλη, θα μπω, λοιπόν, στον πειρασμό να σας ρωτήσω για τις δραστηριότητες της ομάδας Κατράκη, στην οποία συμμετείχατε και της τόσο συζητημένης περίπτωσης του δικηγόρου-ερευνητή Γ. Λευκοφρύδη. Γιατί ο κ. Λευκοφρύδης κυκλοφόρησε το παράξενο βιβλίο του "Κοσμοσκάφος στα Γύρο-Εψιλον-Το Οργάνων Οργανο του Αριστοτέλη", το οποίο αμέσως μετά την έκδοση του αποσύρθηκε από τον ίδιο;
Γ.Γκιόλβας:
Στο συνέδριο που έγινε τελευταία στη θεσσαλονίκη για τα 2.300 χρόνια από τη γέννηση του Αριστοτέλη, με εκάλεσαν να μιλήσω, καθώς όλοι στον επιστημονικό κύκλο γνώριζαν ότι έχω αποκωδικοποιήσει Αριστοτέλη. Μα άμα μιλήσω, τους είπα, θα κάνω μεγάλο κακό στον τόπο μας και τα συμφέροντα του και εγώ τόσα χρόνια παλεύω και αγωνίζομαι για το καλό του λαού μας. Στα βιβλία του Αριστοτέλη κρύβονται τόσα μυστικά, που,αν αποκαλυφθούν, θα αλλάξει άρδην η κατάσταση στη γη με ανυπολόγιστες συνέπειες. Η ομάδα του καθηγητή Στ. Κατράκη ήταν μια μυστική υποομάδα, μπορούμε να πούμε, της "Εψιλον".Ο Στ. Κατράκης ήταν μέλος του συμβουλίου, ενώ υπήρχαν και εργάζονταν σε αυτήν και κάμποσοι άλλοι επιφανείς επιστήμονες. Μέλημα της ομάδας αυτής ήταν κυρίως η αποκρυπτογράφηση αρχαίων ελληνικών κειμένων και η αξιοποίηση τους στο χώρο της επιστήμης. Ο Λευκοφρύδης ήταν δικηγόρος μου, νέος τότε,τον είχαμε προσλάβει και εργαζόταν ως νομικός σύμβουλος στο Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών. Ηταν αδαής στα επιστημονικά θέματα, αλλά πολύ περίεργος. Ηθελε όμως να μάθει. Ερχόταν,λοιπόν,στα εργαστήρια πολλές φορές ελεύθερα,έβλεπε, άκουγε, ώσπου κάποια στιγμή νόμισε ότι έμαθε όλα τα μυστικά και προχώρησε στην έκδοση αυτού του "βιβλίου". Φυσικά εμείς αμέσως τον διώξαμε, γιατί στο μεταξύ τρελάθηκε. Ζημιά δεν έκανε, αλλά έδωσε το έναυσμα και τώρα στη ΝΑ5Α προσπαθούν απεγνωσμένα να κάνουν αυτό που κατάφερα μετά από πολύχρονη εργασία πάνω στα κείμενα του Αριστοτέλη .Δε θα πετύχουν, όμως, οι Αμερικάνοι. Είναι τρομακτικά δύσκολο κάτι τέτοιο. Εδώ πρέπει να υπενθυμίσω ότι στο συνέδριο της θεσσαλονίκης πολλοί σύνεδροι, και ιδιαίτερα δυο νομπελί-στες,παραδέχτηκαν ότι ο Αριστοτέλης πάθαινε ορισμένες διαλείψεις. Γιατί σε -κάποια βιβλία του ο Αριστοτέλης, ενώ έγραψε ένα κείμενο σωστό και λογικό, ύστερα έδινε λέξεις με τριάντα π.χ. γράμματα ή ένα κεφάλαιο ολόκληρο με συνεχόμενες κώδικες λέξεις. Εκεί μέσα σε αυτά τα σημεία των υποτιθέμενων "διαλείψεων" βρίσκεται το μεγάλο μυστικό. Μετά από χιλιάδες ξενύχτια και σκληρή δουλειά,βρήκα το κλειδί της αποκρυπτογράφησης. Στηρίχτηκα σε μια έκδοση της Οξφόρδης του 1809, που υπάρχει μόνο εκεί και πουθενά αλλού, θα είμαι ο ευτυχέστερος άνθρωπος του κόσμου, αν κάποια μέρα το επιτρέψουν οι συνθήκες και όλα τα έργα του Αριστοτέλη εκδοθούν στην Ελλάδα. Ετσι λοιπόν αποκάλυψα μια σειρά σημαντικών πληροφοριών, οι οποίες αφορούν μυστικά της εξωγήινης ζωής, κάποιες πυρηνικές συγκρούσεις μεταξύ εχθρικών φυλών στο μακρινό διάστημα και τον τρόπο ανατροπής της εξουσίας στον πλανήτη που ζούσε ο Αριστοτέλης ,πριν έρθει στη Γη με τον πατέρα του Νικόμαχο και το πολύ προχωρημένης τεχνολογίας κοσμοσκάφος του. Ακόμη κατάφερα να αποκωδικοποιήσω κείμενα που ο ίδιος περιγράφει την ικανότητα του να ταξιδεύει στο διάστημα, καθώς και πολλές λεπτομέρειες για το ανεπανάληπτο κοσμοσκάφος του: Από τι είναι κατασκευασμένο, τι καίει, πώς κινείται και το φοβερότερο από όλα, πώς μπορούν να καλυφθούν 5έτη φωτός μέσα σε δώδεκα γήινες ώρες...Ο Αριστοτέλης σήμερα ζει ακόμη και θέλει κάπου δεκαοχτώ χρόνια για να φτάσει στον πλανήτη του,τον Α' Λαγού. Στα Στάγειρα της Χαλκιδικής, όπου ο Αριστοτέλης προσγειώθηκε για πρώτη φορά, υπάρχει ακόμη και σήμερα ασυνήθιστη εκπομπή ραδιενέργειας. "Μαύρη πέτρα" λένε οι ντόπιοι την περιοχή. Και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.
Ετικέτες
ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
ΑΝΕΞΗΓΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΑ: Η απάτη των G8 με στοιχεία(ΕΛΛΗΝΩΝ-ΕΓΕΡΣΙΣ)
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Η απάτη των G8 με στοιχεία(ΕΛΛΗΝΩΝ-ΕΓΕΡΣΙΣ)
ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ--ΟΛΟΙ(( http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_FlM))
Η απάτη των G8 με στοιχεία
Όμως οι G8 ποτέ δεν θα δεχθούν ότι η συνάντηση τους είναι για την εξασφάλιση των κερδών τους. Διακηρύσσουν ότι ενδιαφέρονται για την καταπολέμησης της φτώχιας και προστασίας του περιβάλλοντος. Χαρακτηριστικά η διακήρυξη που θα εγκρίνουν φέτος στη Γερμανία έχει τίτλο: «Ανάπτυξη και υπευθυνότητα στην παγκόσμια οικονομία»
Είναι όμως έτσι;
Oι G8 δίνουν πολύ περισσότερα χρήματα σε όπλα παρά σε βοήθεια προς τις φτωχές χώρες. Tα λεφτά που ξοδεύονται παγκοσμίως κάθε χρόνο σε όπλα υπολογίζονται σε 1 τρισεκατομμύριο δολάρια. Aπό αυτά, το 47% το ξοδεύουν μόνες τους οι HΠA! Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος το κόστος για να μπορούν όλα τα παιδιά του πλανήτη να βγάζουν το δημοτικό σχολείο, θα ήταν περίπου 10 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο, το 1% δηλαδή από τα λεφτά που πάνε για όπλα.
Ο ΟΗΕ εκτιμά ότι απαιτούνται 100 δισ. δολάρια το χρόνο έως και το 2015 για να καταπολεμηθεί η ακραία φτώχια. Τα λεφτά όμως ήταν ‘πολλά’ και οι G8 πέρυσι στη Σκοτία δεσμεύτηκαν μόνο για τα μισά, δηλαδή 50 δις δολάρια (το 1/20 απ’ όσα δίνουν για όπλα δηλαδή). Από αυτά, έδωσαν μόνο 20 δισ., ενώ το 80% αυτού του ποσού προέρχεται απλώς από παραγραφή του χρέους του Ιράκ και της Νιγηρίας!
Τι πραγματικά συμβαίνει μετά τις πλούσιες υποσχέσεις πλουσίων κρατών για καταπολέμηση της φτώχιας;
Ενώ το 10% του παγκόσμιου πληθυσμού απολαμβάνει το 70% του παγκόσμιου πλούτου, η βοήθεια των πλούσιων χωρών προς τις αναπτυσσόμενες έχει μειωθεί κατά 25% τα τελευταία χρόνια
Έξι χρόνια μετά την περίφημη Σύνοδο της Χιλιετίας, όπου οι ηγέτες 189 χωρών υιοθέτησαν τους στόχους ανάπτυξης, με πρώτο τη μείωση της φτώχειας κατά 50% έως το 2015 στη Δυτική Ασία και την Αφρική, τα ποσοστά της φτώχειας έχουν παραμείνει ίδια, ενώ στην Υποσαχάρια Αφρική παρατηρήθηκε αύξηση της φτώχειας από το 41% στο 46% του πληθυσμού. Ακόμα και στην Ευρώπη -ιδίως στη νοτιο-ανατολική- η φτώχεια αυξήθηκε κατά 6% από το 1990. Οι G8 υπόσχονται να αφανίσουν τη φτώχεια από το 1976. σήμερα, ούτε καν μία χώρα δεν κράτησε τις υποσχέσεις της ν' αυξήσει τις επενδύσεις της στις χώρες του "Τρίτου Κόσμου" κατά 0,7% από το εθνικό της εισόδημα. Χαρακτηριστικά, η Βρετανία πρώτη είχε δεσμευθεί επ' αυτού το 1970 και μέχρι και τώρα έχει παραμείνει στο 0,35%!
Οι χώρες της G8 στην πραγματικότητα ξοδεύουν περισσότερα για τις τροφές των κατοικίδιων τους παρά για τη διεθνή ανάπτυξη. Κι ενώ οι εμφύλιοι πόλεμοι και οι γενοκτονίες συνεχίζονται στην Αφρική, οι χώρες των G8 είναι υπεύθυνες για εμπορία όπλων σε ποσοστό 90% στις αναπτυσσόμενες χώρες.
Αν νομίζεις ότι οι φτωχές χώρες είναι υπεύθυνες για τη φτωχιά τους δες καλύτερα την μεγαλύτερη στην ιστορία υπόθεση τοκογλυφίας με τον τίτλο «Το χρέος»
Σίγουρα έχεις ακούσει για τις υπερχρεωμένες στις πλούσιες χώρες και τους διεθνείς οργανισμούς, χώρες του τρίτου κόσμου και τις αναπτυσσόμενες. Ενδεχόμενα να σκέφτηκες, γιατί δανείζονται αν δεν μπορούν να τα ξεπληρώσουν. Πέρα από τα πολιτικά παιχνίδια και την διαφθορά γύρο από τα δάνεια, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους.
Τα 50 δισ. δολάρια "βοήθειας" του Βορρά προς τον Νότο είναι απλώς το ένα δέκατο των 500 δισ. δολαρίων που ρέουν από τον Νότο προς τον Βορρά σε πληρωμές τόκων και σε άλλους άδικους μηχανισμούς που επέβαλαν η Παγκόσμια Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Αυτοί κάνουν τους φτωχούς φτωχότερους». Kαι τα δάνεια που δίνονται σ’ αυτές τις χώρες, αλλά και η υπόσχεση για διαγραφή των χρεών συνδυάζονται με ένα μεγάλο εκβιασμό. Oι διεθνείς οργανισμοί απαιτούν από τις φτωχές χώρες να ξεπουλήσουν δημόσια αγαθά, όπως το νερό ή το ηλεκτρικό, να ιδιωτικοποιήσουν κομμάτια της οικονομίας τους, να αφήσουν τις εσωτερικές αγορές τους "ξέφραγα αμπέλια" στην είσοδο των πολυεθνικών και να σταματήσουν κάθε προστασία στα εθνικά τους προϊόντα, στους αγρότες τους και στη βιομηχανία τους. Έτσι, όχι μόνο αυξάνεται η φτώχεια και διαλύονται οι όποιες κοινωνικές υπηρεσίες, αλλά και οι συνθήκες εργασίας γίνονται μεσαιωνικές -ένας παράδεισος για τις Πολυεθνικές.
Στο Μαλάουι, μια άλλη αφρικανική χώρα, ένας στους πέντε κατοίκους έχει προσβληθεί από τον HIV/AIDS και όμως αυτή η χώρα αναγκάζεται να πληρώνει περισσότερα για χρέη απ’ ότι για το σύστημα υγείας της. Κάθε χρόνο η υποσαχάρια Αφρική λαμβάνει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε βοήθεια. Το ίδιο ακριβώς ποσό δίνει για αποπληρωμή χρεών.
Από το 1982 μέχρι σήμερα οι χώρες-οφειλέτες έχουν δώσει για τόκους 3.450 δισεκατομμύρια δολάρια. Κάθε μέρα (ναι, κάθε μέρα, δεν είναι λάθος) οι 52 φτωχότερες χώρες του κόσμου που είναι χρεωμένες μέχρι το λαιμό πρέπει να πληρώνουν 100 εκατομμύρια δολάρια για τόκους! Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 έχουν πληρώσει 3 φορές το ποσό που χρωστούσαν το 1980 αλλά σήμερα είναι 3 φορές περισσότερο χρεωμένες από τότε.
Δείτε μια χαρακτηριστική ιστορία: Τον Αύγουστο του 1982 η κυβέρνηση του Μεξικού δήλωσε ότι πια δεν μπορεί να εξυπηρετεί το χρέος της. Ήταν το πρώτο μεγάλο κανόνι. Το «Πρόγραμμα Δομικής Προσαρμογής» του ΔΝΤ ήταν η συνέχεια. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Το 1982 το Μεξικό χρωστούσε 95 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 1990 χρωστούσε 112 δισεκατομμύρια. Το ίδιο διάστημα πλήρωσε 100 δισεκατομμύρια αλλά τελικά το χρέος αυξήθηκε!
Μια άλλη περίπτωση είναι αυτή του τσουνάμι στην Ινδονησία. Οι ηγέτες των πλούσιων χορών, προσφέρθηκαν να βοηθήσουν τη χώρα. Όταν όμως στη σχετική διεθνή συνδιάσκεψη η κουβέντα πήγε στο χρέος, τότε κανείς δεν δεσμεύτηκε για απαλοιφή, ολικός ή έστω μερικός. Τέτοιου τύπου «γενναιοδωρία» είναι σκέτη πρόκληση. Το χρέος της Ινδονησίας ανέρχεται στα 132 δισεκατομμύρια δολάρια (το 65% του ΑΕΠ) της χώρας. Τη χρονιά μετά το τσουνάμι η Ινδονησία έπρεπε να πληρώσει 37 δισεκατομμύρια δολάρια για την αποπληρωμή ΤΟΚΩΝ του χρέους. Η Ινδονησία ξοδεύει 10 φορές περισσότερα για το χρέος απ’ ότι για τη δημόσια υγεία και 33 φορές περισσότερα απ’ ότι για στέγαση. Πιθανά τα λεφτά που στείλανε και χιλιάδες Έλληνες σαν βοήθεια στην πληγείσα χώρα να κατέληξαν στις τσέπες της Παγκόσμιας, Τράπεζας.
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πίσω από τους αριθμούς το ανθρώπινο κόστος είναι ανυπολόγιστο.
Ας πάρουμε την πιο καθαρή περίπτωση των ασθενειών και της τροφής.
Οι ιατρικές πατέντες εταιριών της πλούσιας δύσης, αυξάνουν το κόστος των φαρμάκων για το AIDS από τα 200 στα 20.000 δολάρια και για τον καρκίνο από τα 2.400 στα 36.000 δολάρια για ένα χρόνο θεραπείας. 38 εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη είναι φορείς του ιού του AIDS, HIV. Aπό αυτούς το 95% ζουν σε φτωχές χώρες. Kαι φυσικά δεν είναι σύμπτωση. Yπάρχουν φάρμακα για τον ιό του AIDS, αλλά σ’ αυτές τις χώρες είναι πολύ ακριβά για να τα αγοράσει κανείς. Eνώ στις ίδιες τις χώρες αυτές δεν επιτρέπεται να παρασκευαστούν τα φάρμακα πιο φτηνά γιατί παραβιάζονται τα "δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας".
Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην γεωργία, όπου εταιρίες πατεντάρουν σπόρους, πουλώντας τους πανάκριβα, αγορεύοντας μάλιστα με νόμους την αποθήκευση τους για την σπορά της επόμενης χρονίας. Είναι φανερό τι σημαίνει αυτό για τους μκροαγρότες και ειδικά για αυτούς από φτωχές χώρες. Τη στιγμή που ο πλανήτης γη μπορεί να θρέψει 14 δισεκατομμύρια, δηλαδή πάνω από το διπλάσιο του πληθυσμού 28.000 άνθρωποι πεθαίνουν την ημέρα στον από πείνα και 850 εκατ. άνθρωποι (ανάμεσά τους 146εκατ. παιδιά) υποφέρουν σταθερά από υποσιτισμό. Κάθε μέρα, 30.000 παιδιά πεθαίνουν σε όλο τον κόσμο λόγω της πείνας και ιάσιμων ασθενειών. Παρά την πληθώρα τροφής, η απάντηση των πολυεθνικών είναι τα μεταλλαγμένα, δηλαδή ΄τρόφιμα με μακροπρόθεσμα άγνωστες συνέπειες στον άνθρωπο, αλλά κοντοπρόθεσμα μεγάλο κέρδος για τις πολυεθνικές.
Και τι με νοιάζει;
Ίσως να σκέφτεται κάποιος, ότι όλα αυτά είναι μακρινά και να μην τον απασχολεί, η φτώχια και ο θάνατος στις άλλες περιοχές του πλανήτη. Λάθος. Πέρα το ότι θα έπρεπε από ανθρώπινης πλευράς να μας απασχολεί, τις συνέπειες αυτών των καταστάσεων, όχι μόνο τις ζούμε καθημερινά και εδώ, αλλά θα τις ζούμε όλο και πιο έντονα, αν δεν αντιδράσουμε.
Το κλίμα είναι ο νούμερο ένα λόγος. Τις συνέπειες τις ακούμε και τις ζούμε ήδη. 19 από τα 20 θερμότερα χρόνια έχουν καταγραφεί από το 1980. Οι πάγοι λιώνουν με αύξηση γεωμετρικής προόδου και φαινόμενα που περιμέναμε σε 30 και 50 χρόνια ήδη εμφανίστηκαν. 1 δις άνθρωποι αναμένεται να γίνουν πρόσφυγες λόγο κλιματικών αλλαγών μέχρι το 2050. 1 εκ. είδη θα εξαφανιστούν μέχρι το 2050, αλλά οι κυβερνήσεις των πλούσιων χορών, αρνούνται να δαπανήσουν το 1% του παγκόσμιου ΑΕΠ που χρειάζεται σήμερα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, έναντι του 5-20% που θα χρειαστεί στο μέλλον για να αντιμετωπίσουν οι επόμενες γενιές το πρόβλημα. Φυσικό ο λόγος δεν είναι άλλος από το κέρδος. Οι G8 μαζί με άλλες 5 μεγάλες χώρες που θα παρουσιαστούν στην φετινή διάσκεψη, παράγουν το 70-90% των αερίων που ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Δηλαδή αυτοί που ευθύνονται περισσότερο από κάθε άλλον για την καταστροφή του πλανήτη, θα είναι όλοι μαζεμένοι σε ένα δωμάτιο.
Ποιος μπορεί να πει ότι αυτά δεν τον αφορούν ή δεν θα επηρεάσουν τη ζωή του;
Γιατί όλα αυτά:
Οι G8 είναι οι οχτώ άνθρωποι που ευθύνονται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο για τη φτώχεια, για τον πόλεμο, για την καταστροφή του περιβάλλοντος σε ολόκληρο τον πλανήτη. Πόλεμοι, εκατομμύρια πρόσφυγες, παραβίαση κάθε ανθρώπινου δικαιώματος, τα Γκουαντανάμο, είναι μόνο μερικά ακόμη από τα έργα τους που βλέπουμε και ζούμε καθημερινά. Ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας έχει κάνει τον πλανήτη μας πιο επικίνδυνο παρά ποτέ και 17 χρόνια μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου, η πυρηνική καταστροφή είναι ακόμα στην ημερήσια διάταξη.
Για άλλη μια φορά φέτος θα προσπαθήσουν να παρουσιαστούν με ένα ανθρωπιστικό προσωπείο. Τα κανάλια θα μας δείξουν τη χλιδή και τα κοστούμια, θα μας πουν για τις δεσμεύσεις των 8 για το περιβάλλον και την φτώχια. Δεν θα μας πουν όμως για το πόσο ψέματα είναι όλα αυτά.
Ταυτόχρονα χιλιάδες άνθρωποι θα διαδηλώνουν έξω από την σύνοδο, γύρω από τον τεράστιο φράχτη 15 χιλιομέτρων που έχει υψωθεί για να προστατέψει τους 8. Πέρα του ότι θα θέλαμε να είμαστε μαζί τους, θέλουμε και να είναι καθαρό σε κάθε άνθρωπο που θα δει τις εικόνες και θα ακούσει, ότι οι διαμαρτυρίες αυτές κάθε άλλο παρά συμβολικές είναι. Οι βάνδαλοι βρίσκονται μέσα στην συνάντηση και όχι γύρω από αυτή. Κάθε αντίσταση στους G8 είναι πράξη δίκαια, πράξη υπεράσπισης, της ζωής και της αξιοπρέπειας στον πλανήτη.
ΔΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ((((((((ΠΡΕΠΕΙ)))))---(http://www.youtube.com/watch?v=p9JsRYV_FlM)
Ετικέτες
ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ
ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ (ΑΛΛΟΙ).......
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
