Ένα βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου και έχει να κάνει με μία γερμανίδα παρουσιάστρια…που προσπαθεί να κοροϊδέψει(!) την Ελλάδα και τον πολιτισμό της… ανατρέχοντας στην αρχαιότητα και ερχόμενη στο σήμερα… Δε δισταζει να πει να πουληθει η Ελλάδα στην Τουρκια και δειχνει ενα Τουρκο να κανει πρωκτικο σεξ σε εναν Ελληνα
Αλήθεια ποιος αμφισβητεί ότι είμαστε μία ανάσα από την χρεοκοπία;
Πιστεύω κανένας. Έχουμε αναλογιστεί όμως ποιο είναι το ντόμινο μετά την χρεοκοπία της χώρας μας;
Η Πατρίδα μας η ΕΛΛΑΔΑ βρίσκεται σε στρατηγικότατη θέση στον πλανήτη. Επίσης είναι δεδομένο ότι ζούμε πάνω σε έναν ορυκτό πλούτο ανυπολόγιστης αξίας. Αυτόν τον πλούτο (πετρέλαιο, όσμιο, χρυσό κλπ κλπ) έχουν βάλει στο στόχαστρο οι μεγάλες δυνάμεις η κάθε μία για λογαριασμό της.
Όμως ο στρατηγικός αυτός χώρος δεν είναι ξεχωριστός από την ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. Είναι ενιαίος. Όταν στην αρχή της κρίσης πρόσφερε η Ρωσία δάνειο στην ΕΛΛΑΔΑ το έκανε για να βάλει χέρι σε αυτόν το στρατηγικό χώρο.
Όταν το ΔΝΤ μας δέσμευσε το έκανε για να αποτρέψει την είσοδο της Ρωσίας σε αυτόν τον στρατηγικό χώρο που έχει τόσο πλούτο.
Τελικά αυτός ο χώρος χωρίστηκε στα δύο. Τον μισό (ΕΛΛΑΔΑ) προσπαθεί να τον πάρει το ΔΝΤ και η ΕΕ και τον άλλον (ΚΥΠΡΟΣ) προσπαθεί να τον εξασφαλίσει η ΡΩΣΙΑ.
Γιατί χρησιμοποιώ τις λέξεις "προσπαθεί" και "εξασφαλίσει";
Το κάνω διότι υπάρχει και η ΤΟΥΡΚΙΑ που ενεργεί ανεξάρτητα και διεκδικεί το δικό της μερίδιο. Η ΤΟΥΡΚΙΑ παρεμβάλλεται ανάμεσα και στους δύο (ΝΑΤΟ και ΡΩΣΙΑ). Και οι δύο αντίπαλοι το ξέρουν αυτό μόνο που ο καθένας το αντιμετωπίζει με διαφορετικό τρόπο αυτό. Δηλαδή:
1. Η παγκοσμιοποίηση το κάνει με οικονομικό πόλεμο , αφού μας εξανάγκασε σε υποχρεωτικό δανεισμό τώρα προσπαθεί να μας πείσει ότι για να ξεπληρώσουμε τα χρέη μας πρέπει να παραχωρήσουμε εθνική κυριαρχία. Με αυτόν τον τρόπο θα πάρει υφαλοκριπίδα και ΑΟΖ από εμάς. Αν δεν υπακούσουμε δεν πρόκειται να έχουμε ούτε τα απαραίτητα (ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ). Επίσης θα μας δημιουργήσουν πολιτειακή κρίση ώστε να είμαστε ακυβέρνητοι και βορρά για τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ. Για τον λόγο αυτό μας βάζουν εξωφρενικούς φόρους και οικονομικά μέτρα.
2. Από την άλλη η ΡΩΣΙΑ ακολουθεί διαφορετικό δρόμο. Απειλεί με πόλεμο αν η ΤΟΥΡΚΙΑ τολμήσει να πάρει έστω και ένα κομμάτι από αυτήν την ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο.
3. Όμως η Τουρκία πάντα ήταν καιροσκόπος. Αν φτάσουμε στην χρεοκοπία (να το θεωρείται σίγουρο) θα εγείρει θέματα ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας στο ΑΙΓΑΙΟ και στην ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ. Οι προϋποθέσεις έχουν δημιουργηθεί.
Αναβρασμός στην βάση των βουλευτών & πολιτευτών των κομμάτων εξουσίας Εύα Σερκίζη
Ραγδαίες είναι οι πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας μιας και πριν... λίγα λεπτά παραιτήθηκε ο υφυπουργός αγροτικής ανάπτυξης Αστέριος Ροντούλης. Είχε προηγηθεί η συνέντευξη Καρατζαφέρη με την οποία ουσιαστικά δήλωσε ότι θα καταψηφίσει τα μέτρα, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά αυτό που.... είχαμε μεταφέρει από τους πρώτους, την νύχτα των διαβουλεύσεων, ότι το ΛΑΟΣ θα αποσυρθεί από την Κυβέρνηση Παπαδήμου.
Αυτή τη στιγμή, σύμβουλοι του Πρωθυπουργού εισηγούνται τον άμεσο ανασχηματισμό.
Στο άκουσμα των εξελίξεων άρχισε η κατρακύλα του Χρηματιστηρίου ενώ το ίδιο το ευρώ αρχίζει την πτωτική πορεία. Από την ώρα που ολοκληρώθηκε η συνέντευξη Τύπου του Γιώργου Καρατζαφέρη μια επιστολή εστάλη στον πρωθυπουργό όπου ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ έθετε στην διάθεσή του τις παραιτήσεις των υπουργών του.
Και φυσικά, τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και στη ΝΔ, ολοένα και πληθαίνουν οι βουλευτές που λένε ότι θα καταψηφίσουν τα μέτρα Παράλληλα, στις Ευρωπαϊκές Πρωτεύουσες επικρατεί αναβρασμός για τις πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας.
Όλα δείχνουν, ότι στις αμέσως επόμενες ώρες και μέρες, οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες , ενώ το απεργιακό κύμα, έχει σαρώσει τα πάντα στη χώρα μας!
Πρόκειται για την πιο σκοτεινή περίοδο της χώρας μας μεταπολιτευτικά και ουδείς είναι ξεκάθαρος για τις πολιτικές του προθέσεις πόσο μάλλον για τις πολιτικές του προτάσεις!
Το αδιέξοδο αυτό, ενισχύει όσα εδώ και καιρό γράφουμε, ότι οι πολιτικές των κομμάτων εξουσίας, στο Μνημόνιο, αποτελούν σφάλμα ολκής, το οποίο η χώρα θα κληθεί να το υποστεί άμεσα!
[ώρα 17:27]
Παραιτήθηκαν αυτή τη στιγμή από την Κυβέρνηση τόσο ο κ. Γεωργιάδης όσο ο κ.Βορίδης, χωρίς να ξεκαθαρίζουν ακόμη αν θα ψηφίσουν τα μέτρα ή όχι!
Ο Αργύρης Ντινόπουλος κάλυψε ως απεσταλμένος του Αντέννα όλη την κρίση των Ιμίων. Ήταν στην περιοχή από το ξέσπασμα της κρίσης (μετά δηλαδή την αποβίβαση των τούρκων "δημοσιογράφων" στην βραχονησίδα) μέχρι το τραγικό τέλος των τριών μελών του ελληνικού ελικοπτέρου και... την απόσυρση των στρατιωτικών δυνάμεων. Στην ουσία ο Αργύρης Ντινόπουλος είναι ο τελευταίος που βρέθηκε στα Ίμια πριν αυτά μετατραπούν σε γκρίζα ζώνη.
Οι ''αόρατες'' υπαρκτές! 13 ημέρες τού μηνός Φεβρουαρίου ή Παιχνίδια του συμβατικού Χρόνου;
- Όσο και αν ψάξουμε σε οποιοδήποτε αρχείο των Ελληνικών ληξιαρχείων δεν πρόκειται να βρούμε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουάριου 1923 μ.Χ.χ.! Όχι, φυσικά, γιατί δεν είχαμε ούτε μια γέννα σε μία ολόκληρη περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 μ.Χ.χ. είχε μόνο 352 ημέρες! Του έλειπαν, δηλαδή, οι 13 ημέρες μεταξύ 16 και 28 Φεβρουάριου! Η ιστορία για το πώς έγινε αυτό έχει να κάνει με τον προσδιορισμό του έτους και τα ημερολόγια τού συμβατικού χρόνου!
Οπως γνωρίζουμε, ένα σωστό ετήσιο ημερολόγιο πρέπει να έχει βάση του, τον ακριβή χρόνο που χρειάζεται η Γη για να συμπληρώσει μια πλήρη περιφορά της γύρω από τον Ήλιο. Αυτή η κίνηση της Γής αντικαθρεπτίζεται στη φαινόμενη κίνηση του Ήλιου ανάμεσα στους αστερισμούς. Οι Βαβυλώνιοι(;)κατέγραψαν την αργή αυτή κίνηση του Ήλιου από τη Δύση προς την Ανατολή, γιατί παρατηρούσαν προσεκτικά τον ορίζοντα την ώρα της Δύσης. Επειδή, όμως, ο Ήλιος επέστρεφε στην αφετηρία του έπειτα από περίπου 360 ημέρες, οι Βαβυλώνιοι (;) χώρισαν τον κύκλο σε 360 μοίρες, κάτι που παραμένει σε ισχύ ακόμη και σήμερα, και θέσπισαν συγχρόνως ένα μικτό σεληνιακό και ηλιακό ημερολόγιο.
Τον 1ο αιώνα π.Χ.χ. το Ρωμαϊκό ημερολόγιο είχε κι αυτό τις ατέλειες του. Γι΄αυτό το 44 π.Χ.χ. ο Ιούλιος Καίσαρ άλλαξε το μέχρι τότε ημερολόγιο της Ρώμης, που είχε θεσπίσει ο Πομπήιος Νουμάς (714-671 π.Χ.χ.), και με τη βοήθεια του Έλληνα αστρονόμου Σωσιγένη από την Αλεξάνδρεια εγκαθίδρυσε το ημερολόγιο που φέρει έκτοτε το όνομα του. Ο Σωσιγένης , βασισμένος στους υπολογισμούς του Πατέρα της Αστρονομίας Ιππάρχου (ο οποίος έναν αιώνα νωρίτερα είχε προσδιορίσει ότι το ηλιακό ή τροπικό έτος έχει διάρκεια ίση με 365,242 ημέρες), θέσπισε ένα ημερολόγιο του οποίου τα έτη είχαν 365 ημέρες, ενώ σε κάθε τέταρτο έτος πρόσθεταν ακόμη μια ημέρα, μετά την "έκτη προ των καλενδών του Μαρτίου", που ονόμαζαν "bis sextus". Έτσι η ημέρα αυτή, επειδή μετριόταν δυο φορές, ονομάζεται ακόμη και σήμερα "δις έκτη" και το έτος που την περιέχει "δίσεκτο".
Η παρανόηση, λοιπόν του λαού, ότι τα δίσεκτα έτη είναι «γρουσούζικα» (κι αν έρθουν χρόνια δίσεχτα και μήνες οργισμένοι, όπως λέει η δημοτική μας παραλογή) ίσως να προέρχεται από την λανθασμένη αντίληψη της ετυμολογίας και ορθογραφίας της λέξεως δίσεκτο. Αντί, δηλαδή, του σωστού δις (που σημαίνει δυο φορές) να εννοείται λανθασμένα το αχώριστο προθεματικό μόριο δυσ, που έχει την έννοια της δυστυχίας, της δυσκολίας, της κακής καταστάσεως ή του απευκταίου αποτελέσματος.
Αλλά και το Ιουλιανό ημερολόγιο δεν ήταν τέλειο. Γιατί παρ’ όλο τον καλύτερο προσδιορισμό του ηλιακού έτους από τον Σωσιγένη, υπήρχε ακόμη μια μικρή απόκλιση από την πραγματικότητα, αφού η διάρκεια του ηλιακού έτους είναι 365,242199 ημέρες. Έτσι το καθορισμένο από τον Σωσιγένη έτος είναι μικρότερο του πραγματικού κατά 0,0078 της ημέρας, δηλαδή κατά 11 λεπτά και περίπου 13 δευτερόλεπτα, χρόνος που εκ πρώτης όψεως φαίνεται σχεδόν ασήμαντος. Κάθε τέσσερα χρόνια όμως το μικρό αυτό λάθος γίνεται περίπου 45 λεπτά, και κάθε 129 χρόνια φτάνει τη μια ολόκληρη ημέρα. Μέσα στα πρώτα 400 χρόνια από την εφαρμογή του Ιουλιανού ημερολογίου το λάθος είχε φτάσει τις τρεις ημέρες, με αποτέλεσμα το 325 μ.Χ χ. η εαρινή ισημερία να συμβεί στις 21 Μαρτίου. Τη χρόνια εκείνη έγινε η Α΄ Οικουμενική Σύνοδός στη Νίκαια της Βιθυνίας και θέσπισε τον ονομαζόμενο έκτοτε Όρο της Νικαίας για τον προσδιορισμό του εορτασμού του Πάσχα!!! τών Χριστιανών.
Το λάθος όμως των περίπου 11 λεπτών του Ιουλιανού ημερολογίου συσσωρευόταν και η εαρινή ισημερία μετατοπιζόταν όλο και πιο ενωρίς. Έτσι ενώ την εποχή του Χριστού η εαρινή ισημερία συνέβαινε στις 23 Μαρτίου, το 325 μ.Χ. συνέβη στις 21 Μαρτίου και το 1582 μ.Χ.χ. είχε φτάσει να συμβαίνει στις 10 Μαρτίου, γεγονός που προκαλούσε προβλήματα στον ακριβή καθορισμό του εορτασμού του χριστιανικού Πάσχα σύμφωνα με τον όρο που είχε θεσπίσει η Α΄ Οικουμενική Συνοδός. Το 1572 μ.Χ.χ. τη χρονιά που εξελέγη πάπας ο Γρήγορος ΙΓ΄, ο ιησουΐτης αστρονόμος Χριστόφορος Κλάβιους, με τη βοήθεια του αστρονόμου Λουίτζι Λίλιο, επεξεργάστηκε την παπική βούλα της ημερολογιακής μεταρρύθμισης που δημοσιεύτηκε το Φεβρουάριο του 1582 μ.Χ.χ. Με τη μεταρρύθμιση η 5η Οκτωβρίου 1582 μ.Χ.χ. ονομάστηκε 15 Οκτωβρίου 1582, για να διορθωθεί το λάθος των 10 ημερών, που είχε συσσωρευτεί στους 11 προηγούμενους αιώνες, και για να επιστρέψει η εαρινή ισημερία στην 21η Μαρτίου.
Για να μην επαναληφθεί το λάθος του Ιουλιανού ημερολογίου, ο Λίλιο όρισε επίσης ότι δίσεκτα θα είναι τα έτη που ο αριθμός τους διαιρείται με το 4, εξαιρουμένων των επαιωνίων, δηλαδή τα έτη των αιώνων, από τα οποία όριζε ως δίσεκτα μόνον όσα έχουν αριθμό αιώνων που διαιρείται με το 4. Με αυτή την τροποποίηση το έτος 1900 δεν ήταν δίσεκτο ενώ αντίθετα το επαιώνιο έτος 2000 ήταν δίσεκτο. Η τροποποίηση αυτή, δηλαδή, καθορίζει ότι σε κάθε 400 χρόνια έχουμε 97 δίσεκτα έτη, αφού το λάθος του Ιουλιανού ημερολογίου είναι 3 ημέρες και 3 ώρες περίπου κάθε 400 χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο διορθώνουμε το λάθος των τριών ημερών, παραμένει όμως ένα λάθος τριών ωρών κάθε 400 χρόνια, που θα συσσωρευτεί σε μια περίπου ημέρα το έτος 3081 μ.Χ χ !!!.
Το Νέο ή Γρηγοριανό ημερολόγιο δεν έγινε άμεσα αποδεκτό, και έτσι ο καθολικός κλήρος αναγκάστηκε να προσφύγει στην ανακοίνωση «θαυμάτων» για να το καθιερώσει. Τα καθολικά κράτη της Ευρώπης το αποδέχτηκαν τελικά μέσα σα επόμενα πέντε χρόνια. Τα προτεσταντικά κράτη όμως χρειάστηκαν ακόμη έναν αιώνα , ενώ η Αγγλία και η Αμερική ακόμη περισσότερο, αποδεχόμενες τελικά τη μεταρρύθμιση (με διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες του λαού) μόλις το 1752 μ.Χ.χ.. Το ίδιο άλλωστε συνέβη και στην Ανατολή, όπου η αντίδραση της Ορθόδοξης Εκκλησίας ήταν άμεση και οξεία. Οι πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Αντιοχείας διαμαρτυρήθηκαν έντονα στη Ρώμη και το Ιουλιανό ημερολόγιο παρέμεινε σε ισχύ σε όλα τα ορθόδοξα κράτη έως τον 20ό αιώνα.
Στα ορθόδοξα κράτη η αρχή της μεταρρυθμίσεις ξεκίνησε το 1895 μ.Χ.χ., όταν ο οικουμενικός πατριάρχης Άνθιμος Ζ΄ εξέφρασε «πόθους και ευχάς υπέρ ενός ενιαίου ημερολογίου δι’ άπαντας τους χριστιανικούς λαούς» . Έτσι το 1903 μ.Χ.χ.επειτα από ερώτημα του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιωακείμ Γ΄, η Ιερά Σύνοδος της εκκλησίας της Ελλάδος σε συνεργασία με τη θεολογική σχολή του πανεπιστήμιου Αθηνών αποφάσισε ότι «αι ορθόδοξοι Εκκλησίαι εν συνεννοήσει μετ’ αλλήλων και μετά της πολιτείας έκάστης αυτών δύνανται να επιχειρήσωσι την μεταρρυθμίσιν του νυν εν χρήσει παρ’ ημίν ημερολογίου συμφώνως προς τα προόδους και τα πορίσματα της αστρονομικής!!! επιστήμης».
Το 1919 μ.Χ.χ. η Ελληνική Πολιτεία ανακίνησε και πάλι το ημερολογιακό θέμα, οπότε ύστερα από γνωμάτευση μιας ειδικής επιτροπής η Ιερά Συνοδός αποφάσισε παμψηφεί ότι «η μεταβολή του Ιουλιανού ημερολογίου, μη προσκρούουσα εις δογματικούς και κανονικούς λόγους, δύναται να γίνει… η δε πολιτεία είναι ελευθέρα να δεχθεί το Γρηγοριανόν, ως ευρωπαικόν ημερολόγιον, της εκκλησίας κρατούσης μέχρι του επιστημονικού ημερολογίου, το Ιουλιανόν». Έτσι η Ελληνική Πολιτεία με το νομοθετικό διάταγμα της 18ης Ιανουαρίου 1923 μ.Χ.χ. που δημοσιεύτηκε στις 23 Ιανουαρίου, αντικατέστησε το Ιουλιανό ημερολόγιο με το Γρηγοριανό και όρισε την έναρξη της εφαρμογής του τη 16η Φεβρουάριου 1923 μ.Χ.χ. την οποία ονόμασε 1η Μαρτίου. Αφαιρέθηκαν δηλαδή 13 ολόκληρες ημέρες από το έτος 1923, γιατί στις 10 ημέρες λάθους μεταξύ Γρηγοριανού και Ιουλιανού από το 325 μ.Χ.χ. έως το 1582 μ.Χ.χ. είχε επέλθει καθυστέρηση και άλλων τριών ημερών που είχαν παρέλθει από την πρώτη εισαγωγή του Γρηγοριανού ημερολογίου. Γι’ αυτό άλλωστε το έτος 1923 μ.Χ.χ. στην Ελλάδα δεν είχε 365 ημέρες, αλλά 352, όποτε και κανένας Έλληνας υπήκοος δεν έχει πιστοποιητικό γεννήσεως με ημερομηνία από 16 έως 28 Φεβρουάριου 1923 μ.Χ.χ.
Επειδή όμως η εκκλησία διατήρησε το Ιουλιανό ημερολόγιο και μετά την αλλαγή του πολιτικού ημερολόγιου, υπήρξε οξεία αντίδραση του λαού όταν ο εορτασμός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου δεν συνέπεσε με την Εθνική μας Εορτή της 25ης Μαρτίου. Έτσι με ομόφωνη και πάλι απόφαση της η εκκλησία της Ελλάδος «λαμβάνουσα υπ’ όψιν την εκ της διαφοράς του εκκλησιαστικού ημερολογίου προς το επικρατήσαν ήδη πολιτικόν ημερολόγιον προερχόμενην σύγχυσιν παρά τω λαώ και την εκ ταύτης θρησκρευτικήν βλάβην αυτού, ανταποκρινόμενη δε την πανταχόθεν εκδηλούμενην επιθυμίαν, αποφασίζει όπως αφομοιώση το εκκλησιαστικό ημερολόγιον προς το πολιτικόν…».
Από τις 23 Μαρτίου 1924 μ.Χ.χ. λοιπόν, το εκκλησιαστικό ημερολόγιο συνταυτίστηκε και πάει χέρι-χέρι με το πολιτικό, χωρίς όμως τη μετακίνηση του Πασχαλίου που υπολογίζεται, ακόμη και σήμερα, με βάση το λανθασμένο Ιουλιανό ημερολόγιο και τον ελλιπή 19ετη σεληνιακό κύκλο του Μέτωνος (5ος αιώνας π.Χ.χ.).