Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην Μαλαισία! Φώτο ντοκουμέντο

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στην Μαλαισία! Φώτο ντοκουμέντο

Μας φάνηκε περίεργο το παρακάτω άρθρο του Ιχθύς Συνωμοσιολόγος σας το παραθέτουμε και βγάλτε τα συμπεράσματα σας....
 

Μαθαίνω σήμερα πως βρέθηκε (το αεροπλάνο στην Μαλαισία) και εύχομαι να βρέθηκε για να τελειώνει και αυτός ο κύκλος της συνωμοσίας που άνοιξε πρόσφατα ...

Και τρώω χαστούκι .. Λέω μέσα μου , Φίλε Άρη , πατάτα έκανες που έβγαλες το χθεσινό άρθρο , βρέθηκε το αεροπλάνο...

Ως τώρα βέβαια δεν υπάρχουν εξελίξεις ή φωτογραφικό υλικό για την εν λόγω τραγωδία στην Ελληνική Σκηνή και αυθόρμητα ξεκίνησα να ψάχνω στον ξένο ιντερνετικό τύπο ...

Τι πιό επίσημο από την Mail και μπήκα να ερευνήσω εάν υπάρχουν νεότερα για το θέμα μας

Να σημειώσω πως η ατάκα " εάν σε θέλει η πουτ@Ν@ η τύχη " στην περίπτωση μας κολλάει γάντι.

Σκρολάρωντας και ψάχνωντας τη σελίδα για τυχών νέα έπεσα σε ένα άρθρο που ο συγγραφέας αναρωτιόταν για ποιό λόγο τα κινητά των επιβατών ακόμη λειτουργούν... δεν θα μείνω σε αυτό ... κατεβαίνοντας την σελίδα παρακάτω έπεσα σε μιά φωτογραφία με 2 υπόπτους για την υπόθεση του αεροπλάνου της Μαλαισίας

Σκέφτηκα μέσα μου... ( αυτά είναι τα κωλόπαιδα )

Και τί να δώ ;

Η νούμερο ένα φωτογραφία των 2 υπόπτων που έχει κατακλείσει τα ΜΜΕ και τον διεθνή ιντερνετικό τύπο είναι προιόν μοντάζ ...

Θα μου πείς γίνονται αυτά τα πράγματα βρε Άρη μου ?

Και θα σου απαντήσω να σκεφτείς αυτά που λέγαμε στο χθεσινό άρθρο

Η ΜΟΝΤΑΖΙΕΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ

Η εν λόγω φωτογραφία

Παρακαλλώ Ανοίξτε τα Ματάκια σας !!!



Τι ; Δεν το είδατε ; Για πάμε άλη μία !!!



Ξεκάθαρο τώρα έτσι ;

Έλα τώρα πες μου πως δεν πιστεύεις πως τα 2 ζευγάρια πόδια είναι διαφορετικά ... Μα είναι ολοφάνερο ... είναι ολόιδια !!!

Μπορεις να μου πείς έλα ρε φίλε δεν βλέπεις πως είναι μοντάζ η φώτο ;

Φυσικά ! Το ερώτημα μου είναι γιατί να παίζει μια μονταρισμένη φωτογραφια και να έχει κατακλείσει τον παγκόσμιο τύπο ...

Τί θέλησαν να κρύψουν και για ποιόν λόγο το μοντάζ ;

Η συγκεκριμένη φωτογραφία βρίσκετε Σε αυτό το άρθρο / 1η εικόνα

Μεταξύ μας ... Νομίζω πως πρέπει να επανενεργοποιήσεις τις βασικές αισθήσεις της φύσης σου ... πάψε πιά να καταπίνεις ότι σαβούρα σε τροφοδοτούν !!!

- See more at: http://www.hellas-now.com/2014/03/blog-post_12.html#sthash.y0MsfBXL.dpuf ΠΗΓΗ

Ancient Aliens ~ Εξωγήινοι και Αστρικές Πύλες 6x12 (Ντοκιμαντέρ)

Ancient Aliens ~ Εξωγήινοι και Αστρικές Πύλες 6x12 (Ντοκιμαντέρ)

Τον Μάρτιο του 2013, αρχαιολόγοι στην αρχαία ελληνική πόλη της Ιεράπολης στην Μικρά Ασία, ανακοίνωσαν ότι έφεραν στο φως ευρήματα που πιστοποιούν την ύπαρξη της εισόδου για τον Κάτω Κόσμο. Πρόκειται για την περιβόητη Πύλη του Άδη, η οποία οδηγούσε σε ένα σπήλαιο, το Πλουτώνιο, που μόνο ιερείς της Κυβέλης επιτρεπόταν να πλησιάσουν. - Τί ήταν αυτό που φυλούσε η Κυβέλη και ποιές οι γνώσεις του αρχαιοελληνικού ιερατίου στην Ιεράπολη; 

- Είναι πιθανόν Πύλες προς άλλα σημεία του Σύμπαντος να υπάρχουν πραγματικά εδώ στη Γη;

- Θα μπορούσαν οι Αστρικές Πύλες να...
παρέχουν διασύνδεση με εξωγήινους πολιτισμούς από τα αρχαία χρόνια; 

- Πού βρίσκονται αυτές οι Πύλες;

ΠηγήΑΝΕΞΗΓΗΤΑ: Ancient Aliens ~ Εξωγήινοι και Αστρικές Πύλες 6x12 (Ντοκιμαντέρ)

Δείτε το βίντεο που συγκλονίζει: «Ο πόλεμος αρχίζει. Μη φοβηθείτε!» η προφητεία του γέροντα Ιωσήφ στο Άγιο Όρος, που πέθανε το 2009 [video]

Δείτε το βίντεο που συγκλονίζει: «Ο πόλεμος αρχίζει. Μη φοβηθείτε!» η προφητεία του γέροντα Ιωσήφ στο Άγιο Όρος, που πέθανε το 2009 [video]

Ανατριχιάζουν οι λεπτομέρειες που
 καταγράφονται στο συγκλονιστικό
 βίντεο του Αγιορείτη μοναχού, που 
προβλέπει όλα όσα...
συμβαίνουν σήμερα στην Ελλάδα
 και στον κόσμο, αφήνοντας άφωνους 
όσους τον ακούν!

Ο Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινός,
 που κοιμήθηκε στο Άγιον Όρος την
 1η Ιουλίου 2009, τα είχε δει όλα: την
 Οικονομική Κρίση, την Πολιτειακή Ανωμαλία, την ξαφνική Απόσυρση του
 Διεθνούς Κεφαλαίου, τις Απολύσεις, τη Φτώχεια, την Τουρκική Εισβολή σε
 ώρα αδυναμίας της Ελλάδος,

Τη Ρωσική σφοδρή Αντεπίθεση, τη Νίκη των Ρώσων και την ήττα της 
Τουρκίας, την απάντηση Αμερικανών-Νατοϊκών, τον φονικότατο Παγκόσμιο
 Πόλεμο στον οποίο δεν θα πάρει μέρος η Ελλάδα, την Έγερση του
 Κεκοιμημένου Βυζαντινού μας Βασιλέως, την Ειρήνη, τον τελικό Θρίαμβο 
του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας και μετά από δεκαετίες, την φοβερή
 Έλευση του Αντιχρίστου, αφού πρώτα έχει κηρυχθεί η Ορθοδοξία παντού!
- See more at: http://www.koutsompolos.blogspot.gr/2014/03/2009-video.html#sthash.sj0xBa90.dpuf

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Σε αγαπώ παιδί μου…

πατέρας - υιόςΣε αγαπώ παιδί μου…


«Εάν μια μέρα με δεις “γέρο” εάν λερώνομαι όταν τρώω και δεν μπορώ να ντυθώ έχε υπομονή. Θυμήσου πόσο καιρό μου πήρε για να σου τα μάθω…
Εάν όταν μιλάω μαζί σου επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα, μην με διακόπτεις, άκουσε με. Oταν ήσουν μικρός κάθε μέρα σου διάβαζα το ίδιο παραμύθι μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.
Όταν δεν θέλω να πλυθώ μην με μαλώνεις και μην με κάνεις να αισθάνομαι ντροπή…
Θυμήσου όταν έτρεχα από πίσω σου και έβρισκες δικαιολογίες όταν δεν ήθελες να πλυθείς. Όταν βλέπεις την άγνοιά μου στις νέες τεχνολογίες, δώσε μου χρόνο και μη με κοιτάς ειρωνικά, εγώ είχα όλη την υπομονή να σου μάθω το αλφάβητο. Όταν κάποιες φόρες δεν μπορώ να θυμηθώ ή χάνω τον συνειρμό των λέξεων, δώσε μου χρόνο για να θυμηθώ και εάν δεν τα καταφέρνω μην θυμώνεις…
Το πιο σπουδαίο πράγμα δεν είναι εκείνο που λέω αλλά η ανάγκη που έχω να είμαι μαζί σου και κοντά σου και να με ακούς. Όταν τα πόδια μου είναι κουρασμένα και δεν μου επιτρέπουν να βαδίσω μην μου συμπεριφέρεσαι σαν να ήμουν ένα “βάρος”, έλα κοντά μου με τα δυνατά σου μπράτσα, όπως έκανα εγώ όταν ήσουν μικρός και έκανες τα πρώτα σου βήματα.
Όταν λέω πως θα ήθελα να “πεθάνω”… μη θυμώνεις, μια μέρα θα καταλάβεις τι είναι αυτό που με σπρώχνει να το πω. Προσπάθησε να καταλάβεις πως στην ηλικία μου δεν ζεις, επιβιώνεις. Μια μέρα θα ανακαλύψεις ότι παρόλα τα λάθη μου πάντοτε ήθελα το καλύτερο για σένα, για να σου ανοίξω τον δρόμο. Βοήθησέ με να περπατήσω, βοήθησέ με να τελειώσω τις ημέρες μου με αγάπη και υπομονή.
Σε αγαπώ παιδί μου…»

ΕΛΛΗΝΑ......ΣΒΗΣΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.....ΚΑΙ ΞΥΠΝΑ!!!!!!!

Η πρώτη εκπομπή του ΕΟΕ, Περιηγήσεις 2. Πρώτο επεισόδιο trailer (Αγιά-Μελίβοια-Βελίκα Λάρισας)


Η πρώτη εκπομπή του ΕΟΕ, Περιηγήσεις 2. Πρώτο επεισόδιο trailer (Αγιά-Μελίβοια-Βελίκα Λάρισας)

ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ 2 ΑΓΙΑ-ΜΕΛΙΒΟΙΑ-ΒΕΛΙΚΑ ΛΑΡΙΣΑΣ, TRAILER ΕΠ.1 - YouTube ΠΗΓΗ

Α.Τ.Ι.Α. στην Κολομβία VIDEO

Α.Τ.Ι.Α. στην Κολομβία VIDEO





















Την εικόνα ενός τεράστιου UFO στο νυχτερινό ουρανό κατέγραψε μια ερασιτεχνική κάμερα στην Κολομβία. Σύμφωνα με τα όσα γράφονται στο διαδίκτυο, το Αγνώστου Ταυτότητας Ιπτάμενο Αντικείμενο εμφανίστηκε πάνω από την πόλη Μεντεγίν, τη δεύτερη μεγαλύτερη της Κολομβίας. To UFO είναι φωταγωγημένο και φαίνεται ολοκάθαρα μέσα στο σκοτάδι.


7SPY: Α.Τ.Ι.Α. στην Κολομβία VIDEO ΠΗΓΗ

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ - ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ...

ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ - ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ...


Να διαβαστεί και να μεταδοθεί…

Παράνομα και χωρίς οι καταναλωτές να έχουν ιδέα τι πληρώνουν, η ΔΕΗ εισπράττει δικό της ”χαράτσι” το οποίο ...
αναφέρεται στους λογαριασμούς της σαν ” ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΟΙΝΗΣ ΩΦΕΛΕΙΑΣ -Ν.2773/99 άρθρο 29″ το οποίο το υπολογίζει με άγνωστο ποσοστό επί της αξίας του καταναλωθέντος ηλεκτρικού ρεύματος!

Υποτίθεται ότι με τα χρήματα αυτά (κανείς δεν γνωρίζει πόσα συγκεντρώνονται κάθε φορά… ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ 1,9 δις. ΕΥΡΩ) καλύπτονται όσοι είναι εντεταγμένοι στο “κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ” κ.λ.π... (κάνετε κλικ πάνω στη φωτό και δείτε το καλά}

ΟΜΩΣ το άρθρο 29 του Νόμου 2773/99, έχει καταργηθεί από τον Αύγουστο του 2010, με νεότερο νόμο που έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!

Αυτό σημαίνει ότι η είσπραξη του “χαρατσιού” αυτού είναι -τουλάχιστον τυπικώς- παράνομη και εφ όσον ασκηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, η ΔΕΗ θα υποχρεωθεί στην επιστροφή των παρακρατηθέντων παρανόμως χρημάτων. (εκτός αν σπεύσει η “κυβέρνηση” να καλύψει την παρανομία με νομικά εφευρήματα…)

ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑ ΑΜΕΣΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!

Εμφύτευμα-τσιπάκι RFID αρρώστησε! Κόλλησε ιό των Η/Υ.

Εντυπωσιακό ρεπορτάζ. Ο Καθηγητής Πανεπιστημίου κος Gasson από το Πανεπιστήμιο Reading της Αγγλίας εμφύτευσε ένα RFID τσιπάκι (πλινθίο) στο χέρι του. Στη συνέχεια το μόλυνε με ηλεκτρονικό ιό. Κατόπιν κάθε φορά που το "χρησιμοποιούσε" για να κάνει κάποια εξ αποστάσεως εργασία με μια κίνηση του χεριού του (πχ άνοιγμα ηλεκτρονικής πόρτας ασφαλείας, άνοιγμα κινητού τηλεφώνου κλπ), το τσιπάκι μετέφερε τον ηλεκτρονικό ιό που είχε μέσα του, στα συστήματα με τα οποία επικοινωνούσε.

Φανταστείτε σε τι κινδύνους εκτίθεται ο άνθρωπος με όλα αυτά τα RFID τσιπάκια (πλινθία) είτε είναι εμφυτεύσιμα στο σώμα του, είτε είναι ενσωματωμένα στην Κάρτα του Πολίτη. 


ID-on't renounce my freedom: VIDEO - SKY NEWS: Εμφύτευμα (τσιπάκι RFID) στο χέρι αρρώστησε! Κόλλησε ιό (virus) των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Εμφύτευμα-τσιπάκι RFID αρρώστησε! Κόλλησε ιό των Η/Υ. - YouTube ΠΗΓΗ

Κατάθεση σοκ από πρώην πιλότο της CIA: «Κανένα αεροπλάνο δεν χτύπησε τους δίδυμους πύργους»

Κατάθεση σοκ από πρώην πιλότο της CIA: «Κανένα αεροπλάνο δεν χτύπησε τους δίδυμους πύργους»


Ένας πρώην πιλότος της CIA έχει ορκιστεί με ένορκη βεβαίωση, δηλώνοντας ότι κανένα αεροπλάνο δεν πέταξε στους δίδυμους πύργους δεδομένου ότι θα ήταν φυσικά αδύνατο.

Ο John Lear, γιος του εφευρέτη του Learjet Bill Lear, έχει δώσει αποδείξεις ότι είναι φυσικά αδύνατο για τα Boeing 767, όπως οι Πτήσεις AA11 και UA175 να έχουν χτυπήσει τους δίδυμους πύργους στις 11/9, ιδιαίτερα όταν έχουν πετάξει από άπειρους πιλότους:

«Τα αεροσκάφη Boeing 767 δεν χτύπησαν τους δίδυμους πύργους, όπως δολίως προβάλλεται από την κυβέρνηση και τα μέσα ενημέρωσης, δήλωσε στην ένορκη κατάθεση.

«Τέτοιου είδους ατυχήματα δεν συμβαίνουν επειδή είναι φυσικώς αδύνατο, όπως απεικονίζεται, για τους εξής λόγους: στην περίπτωση της πτήσης UAL 175 αν πήγαινε στο νότιο πύργο, ένα πραγματικό Boeing 767 θα είχε αρχίσει τη «σύμπτυξη», όταν η μύτη του χτυπούσε τις 14 ιντσών στήλες χάλυβα που είναι 39 ίντσες στο κέντρο.

«Η κατακόρυφη και οριζόντια ουρά θα είχε ακαριαία διαχωριστεί από το αεροσκάφος, χτύπησε τις στήλες χάλυβα και έπεσε στο έδαφος.

«Οι μηχανές όταν προσκρούουν με τις στήλες χάλυβα η γενική μορφή τους είτε θα πέσουν στο έδαφος είτε θα έχουν ανακτηθεί στα συντρίμμια του κτιρίου που κατέρρευσε.

«Κανένα Boeing 767 δεν θα μπορούσε να επιτύχει μια ταχύτητα 540 mph στα 1000 πόδια πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας» η παρασιτική οπισθέλκουσα διπλασιάζεται με την ταχύτητα »και« η επαγωγική »μειώνεται με την ταχύτητα.

Το τμήμα του ανεμιστήρα του κινητήρα δεν έχει σχεδιαστεί να δέχεται τον όγκο του πυκνού αέρα σε αυτό το υψόμετρο και την ταχύτητα. Το κομμάτι της υποτιθέμενης εξωτερικής ατράκτου που περιέχει 3 ή 4 εγκοπές παράθυρου είναι σε αντίθεση με ένα αεροπλάνο που χτύπησε στήλες14 ιντσών από χάλυβα που τοποθετούνται σε πάνω από 500 mph. Θα είχε τσαλακωθεί. Κανένα σημαντικό μέρος του Boeing 767 δεν θα μπορούσε να διεισδύσει στις 14 ιντσών ατσάλινες κολώνες και 37 πόδια πέρα από τον τεράστιο πυρήνα του πύργου χωρίς μέρος να πέφτει στο έδαφος.

«Τα συντρίμμια της κατάρρευσης έπρεπε να περιλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του Boeing 767, συμπεριλαμβανομένων 3 πυρήνων μηχανών που ζυγίζουν περίπου 9000 λίβρες που ανά τεμάχιο δεν θα μπορούσαν να έχουν κρυφτεί. Ακόμα δεν υπάρχουν οποιαδήποτε στοιχεία από αυτά τα ογκώδη δομικά συστατικά ούτε από το 767 στο Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου. Τέτοια πλήρη εξαφάνιση των 767 είναι αδύνατη.

Η ένορκη βεβαίωση, με ημερομηνία 28 Ιανουαρίου του 2014 είναι μέρος μιας μήνυσης που ακολουθείται από τον Morgan Reynolds στις Ηνωμένες Πολιτείες στο Επαρχιακό Δικαστήριο, Southern District στη Νέα Υόρκη.

Τον Μάρτιο του 2007, ο Reynolds, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος υπό τη διοίκηση Τζορτζ Μπους κατέθεσε αίτηση διόρθωσης με το αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας αναφέροντας την πεποίθησή του ότι τα πραγματικά εμπορικά αεριωθούμενα αεροπλάνα (Boeing) δεν χτύπησαν τους πύργους του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.

Αντίθετα από οποιαδήποτε άλλη μορφή δήλωσης, μια ένορκη κατάθεση γίνεται αλήθεια στο νόμο, εάν δεν αντικρούεται. Θα εξαρτηθεί τώρα από τους επικριτές της θεωρίας να παρουσιαστούν με τα στοιχεία και την ανάλυσή τους για να αντικρούσουν τη δήλωση. Αν δεν το κάνουν – στη συνέχεια, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν ότι ο απολογισμός που δόθηκε από την Επιτροπή 11/9 ήταν λάθος.

Ο 65χρονος συνταξιούχος πιλότος αερογραμμών και η πρώην πιλότος της CIA, έχει πάνω από 19.000 ώρες χρόνο πτήσης.
Πηγή: http://www.awakengr.com/2014/03/cia.html#ixzz2vaEZdeXx

Ray Kurzweil της Google: Σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα συμπεριφέρονται σαν αληθινοί άνθρωποι


Ray Kurzweil της Google: Σε λίγα χρόνια οι υπολογιστές θα συμπεριφέρονται σαν αληθινοί άνθρωποι


Το 1990, ο μελλοντολόγος Ray Kurzweil προέβλεψε ότι ένας υπολογιστής θα κερδίσει μια παρτίδα σκάκι εναντίον ενός ανθρώπου πριν από το 1998. Πρόβλεψη του έγινε πραγματικότητα στις 11 Μαΐου 1997, όταν Deep Blue της IBM νίκησε τον πρωταθλητής κόσμου στο σκάκι Γκάρι Κασπάροφ.
Πιο πρόσφατα, ο Kurzweil, ο οποίος τώρα εργάζεται για την Google, μοιράζεται μια νέα πρόβλεψη: μέσα σε 15 χρόνια, οι υπολογιστές θα "ξεγελούν" τους ανθρώπους και θα αλληλεπιδρούν μαζί μας σαν πραγματικοί άνθρωποι. Θα μαθαίνουν από την εμπειρία, θα λεν ανέκδοτα, και θα συνομιλούν όπως ακριβώς κάνουμε και εμείς.
Σε μια συνέντευξη του στην The Guardian , ο Kurzweil επικαλείται τις τρέχουσες τεχνολογίες, όπως το iPhone Siri και τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα της Google ως προδρόμους για το τι μπορούμε να προσβλέπουμε στο μέλλον:
Και καταλήγει ότι εάν κάποιος θα μπορούσε να δημιουργήσει μία πραγματική τεχνητή νοημοσύνη λαμβάνοντας υπόψη και μερικές από τις πιο πρόσφατες εξαγορές τους, συμπεριλαμβανομένης και της Boston Dynamics θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η Google.

ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΝ. ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ KAI ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ...

ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΝ. ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ KAI ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ...



Στο ντοκιμαντέρ έρευνα με θέμα ''Ελλάδα 2013 – Άνθρωποι'' που ακολουθεί πιο κάτω, και το οποίο έχουμε προαναγγείλει εδώ και δυο μήνες, αυτό που θα δείτε είναι ένα αδιάψευστο ντοκουμέντο ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ που δείχνει την σκληρή, απάνθρωπη και αδυσώπητη αλήθεια!Εικόνες απαγορευμένες για τα ελληνικά ΜΜΕ.
Είναι η αλήθεια για την πραγματική κατάσταση στην Ελλάδα του 2013-2014. Είναι η άλλη πλευρά της Ελλάδος που φεύ δυστυχώς έρχεται... 

Είναι η αλήθεια για μια μεγάλη μερίδα (Συν)Ανθρώπων μας στην Ελλάδα. Τους Ανθρώπους των δρόμων. Τους ανθρώπους που ζουν από τα σκουπίδια! Τους ανθρώπους το Πρόσωπο των οποίων έχουμε αποΙεροποίησει! Τους Ανθρώπους που έχουν πετάξει στα σκουπίδια όλοι αυτοί που σας φλομώνουν με ψέματα. Όλοι αυτοί που σας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Αυτό το ντοκιμαντέρ που προβάλλουμε καλούμε τον έλληνα Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά να το δει! Ως το τέλος και να αναλάβει δράση. Να πάρει πρωτοβουλίες. Να δώσει εντολές μιας και πλέον όλα περνούν από τα δικά του χέρια.
Αυτό το ντοκιμαντέρ καλούμε την πολιτική ηγεσία να το δει ως το τέλος και να πάρει θέση! Να το δει ως το τέλος. Μέχρι το τελευταίο λεπτό. Και μετά να αναλάβουν δράση. Να κάνουν κάτι. Αυτό που μπορούν… Αν ο κάθε ένας μας κάνει κάτι τότε όλα αυτά τα κάτι μαζί από όλους μαζί τους Έλληνες, τότε και μόνο τότε, μπορούν να φέρουν αποτέλεσμα.
Αυτό το βίντεο, αυτά που δείχνει, προκαλούν όντως chockαπό αυτό το μικρό ερασιτεχνικά φτιαγμένο ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΤΑΖ ντοκιμαντέρ –για αυτό και έχει την δική του αξία –που όμως βγάζει προς τα έξω το πιο σκληρό απάνθρωπο κράτος.
Αυτό το βίντεο καλούμε τους έλληνες υπουργούς να το δουν. Ως το τέλος. Καλούμε την Εκκλησία και τον Μακαριότατο να το δει! Ως το τέλος, αν και Εκείνος όντως δίνει μια μεγάλη αθόρυβη μάχη μακριά από φώτα και κάμερες, αντιπαλεύοντας αυτό ακριβώς που θα δείτε στο βίντεο και προσπαθώντας να μη φτάσουν οι Άνθρωποι, εκεί ακριβώς που δείχνουμε με στοιχεία και ντοκουμέντα… Παλεύει ο Αρχιεπίσκοπος ως άλλος πραγματικός και αληθινός ήρωας!
Καλούμε όλους τους συναδέλφους ανταποκριτές να το δουν. Ως το τέλος. Και ας πράξουν το δέον γενέσθαι… ο Κάθε ένας κατά την κρίση του. Αυτό το ντοκιμαντέρ ας το δουν όλοι όσοι διατηρούν ιστοσελίδες. Blog & site. Ως το τέλος…
Αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ δείχνει μια άλλη Ελλάδα από αυτή που θέλουν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι υπάρχει και που δήθεν εξέρχεται από την κρίση επειδή ευημερούν οι αριθμοί… Οι αριθμοί ευημερούν όχι οι άνθρωποι…
Όπως θα δείτε σε αυτό το πρώτο βίντεο μια σειράς που έχουμε ετοιμάσει στο πλαίσιο αυτής της μεγάλης πολύμηνης είναι η αλήθειας δημοσιογραφικής έρευνας διότι για να μαζευτεί και να σταχυολογηθεί όλο αυτό το υλικό και να ξεχωριστεί από τις 10αδες ώρες άλλου υλικού χρειάστηκε πολύ πόνος. Όχι δουλειά. Πόνος διότι έπρεπε να βλέπουμε τις ίδιες και τις ίδιες πνιγηρές σκληρές εικόνες συνεχώς… Να βλέπουμε την ίδια σκληρή αλήθεια για την Ελλάδα μας. Την πατρίδα μας που πονά. Την Ελλάδα που λιμοκτονεί. Την Ελλάδα που διώχνει τα παιδιά της για ακόμα μια φορά…
Την Ελλάδα (και όπου Ελλάδα βάλτε τους εκπροσώπους της συντεταγμένης ελληνικής πολιτείας από τον πρώτο ως τον τελευταίο) που καθημερινά βιάζει και βυθίζει στην ανέχεια και την φτώχεια, την πείνα και την δυστυχία τα παιδιά της. Αυτό το βίντεο που πρέπει να δείτε ως το τέλος δείχνει την άλλη Ελλάδα.
Την Ελλάδα που εντέχνως προβάλλουν τα συστημικά Ελληνικά ΜΜΕ, πως τάχατες αρχίζει η χώρα να βλέπει φως στο τούνελ. Πως τάχατες τα νούμερα αλλάζουν και ευνοούν την Ελλάδα. Πως το κλίμα αλλάζει και έρχονται επενδύσεις που θα δώσουν δουλειά. Σε ποιους από τα 3.000.000 ανέργους θα πρωτό δώσουν δουλειά; Ποιοι; Από ποιες επενδύσεις; Αυτό που θα δείτε δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την «εικονική Ελλάδα» την οποία ξεσκεπάζει και την οποία που προσπαθούν να αφενός να επιβάλουν με στημένα ρεπορτάζ στα κεντρικά δελτία από υποχρεωμένους και απλήρωτους συναδέλφους – οι οποίοι δεν μπορούν δυστυχώς να κάνουν αλλιώς και αναγκάζονται και υπογράφουν ψεύτικα ρεπορτάζ και στημένα θέματα – προκειμένου να πείσουν το λαό που πεινά και δεν έχει ούτε για τα βασικά να μην εξεγερθεί. Να μην επαναστατήσει. Να μην ξεσηκωθεί εναντίον τους. Εναντίον του συστήματος και κυρίως να μην ξεσηκωθεί, εναντίον των βολεμένων με δυο και τρεις και πολλές φορές και τέσσερις δουλειές –όταν οι συνάδελφοι τους στην μεγάλη πλειοψηφία τους ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΜΕ πεινάνε και παραμένουν απλήρωτοι, για μήνες με το «παραμύθι» της κρίσης από τους καλοπληρωμένους - στρατευμένους ευτυχώς λίγων-καμιά 20αρια- προκλητικά καλοπληρωμένων έμμισθων κονδυλοφόρων του συστήματος!
Αυτό που θα δείτε δεν έχει καμία σχέση με αυτή την εικόνα για το “Greek success story” που επιχειρούν να εξάγουν με καλοπληρωμένα ξένα δημοσιεύματα για την δήθεν πρόοδο της Ελλάδας γιατί πολύ απλά η Ελλάδα είναι αυτό που θα δείτε σε αυτό το πρώτο βίντεο ντοκιμαντέρ! Η Ελλάδα στενάζει στους δρόμους και τα σκαλιά των πολυκατοικιών. Κουρελιασμένη. Χωρίς αξιοπρέπεια. Χωρίς; Οίκτο. Η Ελλάδα είναι εκεί έξω στους δρόμους και τα υπόγεια. Τους υπονόμους και στα σκουπίδια που χιλιάδες παιδιά ψάχνουν κάθε ημέρα για βρουν κάτι να φάνε αυτά και οι οικογένειες τους.
Η Ελλάδα που θα δείτε στο βίντεο ντοκουμέντο, είναι αυτή η Ελλάδα που επιμελώς αποκρύπτουν όλοι(!) ακόμα και αυτοί που ενδυθήκαν τον μανδύα του αντιμνημονιακού γεμάτοι υποκρισία και κάνουν businessμε κρατικές δουλειές και κρατικές καταχωρίσεις(…) –θα έρθει η ώρα που και ονόματα θα βγουν και τότε είναι που δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας – και προσπαθούν να κοιμίσουν τον Έλληνα δυστυχή Πολίτη παίρνοντας το μέρος του και λέγοντας αυτά που θέλει να ακούσει για να απορροφούνται οι κοινωνικοί κραδασμοί και έτσι αναπαυμένος στον καναπέ του , φοβισμένος και κατά τρομοκρατημένος να μην τολμά να ξεκουνήσει! Να μην τολμά να βγει έξω. Να φωνάξει. Και δεν εννοώ να βγει συντεταγμένα αλλά απολύτως και πλήρως ελεγχόμενα, όπως το 2010 και το 2011 με τα καλά «οργανωμένα» και στημένα συλλαλητήρια με τις γνωστές συγκεντρώσεις του 1.000.000 πολιτών, από το ΠΑΣΟΚ κυρίως και την αριστερά(ΣΥΡΙΖΑ –ΚΚΕ και λοιπές αριστερές δυνάμεις – και από όλα τα κόμματα γενικά, προκειμένου να ελέγξουν πλήρως, όπως έχει αποδειχθεί με στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί για τους εμπνευστές και τους συγκεντρωσιάρχες, κάθε απρόβλεπτη και ανεξέλεγκτη κίνηση και κάθε ενέργεια οποιουδήποτε τολμήσει να απειλήσει το σύστημα!
Το βίντεο που ακολουθεί δεν έχει καμία σχέση με την εικονική virtual Ελλάδα που επιχειρούν να προβάλλουν τα μεγάλα κεντρικά δελτία των ιδιωτικών ελληνικών καναλιών που πλέον λειτουργούν με δικά μας χρήματα λόγω του υπερδανεισμού από την ανακεφαλαίωση των ελληνικών κρατικών τραπεζών.
200.000.000 ο δανεισμός του MEGAκάτι λιγότερο του ΑΝΤ1, πάνω από 150.000.000 ο ΔΟΛ και η ιστορία πάει λέγοντας και για όλα τα άλλα συστημικά έντυπα τα οποία σε κανά 6μηνο θα αρχίσουν να κλείνουν –και αυτά - το ένα μετά το άλλο για αυτό και πριν πνιγούν θα αρχίσουν να πιέζουν πάλι για εκλογές μπας κ πάρουν κι άλλο χρήμα –δικό σου και δικό μας – ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν.
Να συνεχίσουν να εκβιάζουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί το κράτος να τους δώσει χρήμα. Και το κράτος είσαι εσύ Έλληνα! Εσύ που πονάς! Εσύ που διψάς. Εσύ που δεν έχεις να φάς. Εσύ που δανείζεσαι. Εσύ που έκοψες τα πάντα και ζεις με δανεικά. Εσύ που δυστυχείς κάθε ημέρα. Εσύ που γυρνάς στις λαϊκές μετά το τέλος με σκυμμένο το κεφάλι και ζητάς τα υπολείμματα που έμειναν από πατάτες ή ότι άλλο υπάρχει…
Εσύ που γυρίζεις στους κάδους των σκουπιδιών και αναζητάς με το βλέμμα τσιτωμένο με σε δει κάνα γνωστό μάτι και κουρελιαστεί και εξαφανιστεί και το τελευταίο ίχνος αξιοπρέπειας. Όση μπόρεσες να βρεις με όση δύναμη άντλησες από τα γεμάτα αγωνία βλέμματα των παιδιών που δεν έχουν να φάνε.
Εσύ που τρέμεις κάθε ημέρα. Εσύ που ξυπνάς και κοιμάσαι κάθε ημέρα με την ίδια αγωνία. Τι θα υπάρχει αύριο στο τραπέζι για να φάει η οικογένεια σου. Τα παιδιά σου…
Το ντοκιμαντέρ που ακολουθεί δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά που έχετε δει. Με όλα αυτά που ξέρετε ως σήμερα… Το ντοκιμαντέρ δείχνει με εικόνες ντοκουμέντο την αλήθεια! την σκληρή και απάνθρωπη αλήθεια.
Δείχνει την πλήρη απαξίωση του ανθρώπου! Τον ξεπεσμό στα σκαλιά μιας πολυκατοικίας. Δείχνει την σκληρή αλήθεια, αυτή που δεν λένε και δεν θα πουν ούτε θα προβάλλουν τα άλλα ελληνικά ΜΜΕ τα οποία πουλώντας ελπίδα στον πονεμένο και δυστυχή λαό, ελπίζουν, προσβλέπουν και πιέζουν για νέα (κρατικά) δάνεια. Νέες κρατικές καταχωρίσεις. Προδίδοντας έτσι με την στάση τους αυτή, ένα λαό που στην μεγάλη πλειοψηφία του λιμοκτονεί. Στερείται τα πάντα. Πεινά. Δεν είναι μόνο άνεργος χωρίς ελπίδα αλλά πεινά. Όλα αυτά που θα δείτε σε αυτή την έρευνα δεν θα τα δείτε αλλού. Σε άλλα ελληνικά ΜΜΕ γιατί είναι απαγορευμένο θέμα. Διότι πρέπει όλα τα συστημικά ΜΜΕ να πουλάνε ελπίδα δημιουργώντας ψευδαισθήσεις. Εμπαίζοντας ένα λαό που τα παιδιά του λιποθυμούν από την πείνα αλλά κανείς ποια δεν το λέει. Γιατί το θέμα καίει… Γιατί το θέμα εγκυμονεί κινδύνους… Γιατί το θέμα μπορεί να απειλήσει το σύστημα… Αυτές οι αλήθειες πράγματι απειλούν το καλά οργανωμένο και συντεταγμένο σύστημα… Δυστυχώς όλοι –μα όλοι- ειδικά αυτοί που προσβάλουν την νοημοσύνη του με τα κουπόνια της ντροπής για το φαγητό τα φθηνά προϊόντα και όλες τις άλλες υπέρ προσφορές πάνω στις οποίες κάποιοι αποθυσαυρίζουν μέσα από τον πόνο και την πείνα ενός λαού. Κάποιοι έκαναν business τον πόνο και την πείνα του λαού μας απαξιώνοντας τον υποχρεώνοντας τον να δανείζεται δυο και τέσσερα ευρώ μπας και ποντάρει στα 10.000 ή τα 5000ε ή στην χειρότερη εξαργυρώσει κάποια κουπόνια ευτελούς αξίας αφού πρώτα έχει προπληρώσει και χαρίσει υπέρ κέρδη και στην μια πλευρά και στην άλλη…
Ένα λαό που μετρά περισσότερα από 5000 θύματα από τις αυτοκτονίες είτε λόγω χρεών είτε λόγω αδιεξόδου είτε –ναι και είναι μεγάλη αλήθεια με 10αδες παραδείγματα – αυτοκτονίες λόγω πείνας! Λόγω ανέχειας!
Αυτοκτονίες ανθρώπων επειδή δεν θέλησαν να καταπατηθεί η ανθρώπινη αξιοπρέπεια τους προκειμένου να μην φτάσουν στους κάδους των σκουπιδιών για να φάνε οι ίδιοι και οι οικογένειες τους. Να γιατί αυτό το ντοκιμαντέρ πρέπει όχι απλά να προβληθεί παντού και αναρτηθεί σε όσο περισσότερα ανεξάρτητα και αδέσμευτα αντισυστημικά BLOG & Site, ώστε να πάρουν την απάντηση τους όλοι αυτοί του συστήματος και του νεοεκδοτικού κατεστημένου οι οποίοι ποτέ δεν θέλησαν να κάνουν κάτι στα αλήθεια για την τραγωδία που ζει η Ελλάδα. Ποτέ στην πραγματικότητα όλοι αυτοί οι κήνσορες και επιβήτορες του ελληνικού λαού δεν θέλησαν στα αλήθεια να βοηθήσουν τον Έλληνα τον οποίο φλομώνουν με μαύρο βρόμικο χρήμα, κουπόνια που προηγούμενα τα έχουν εξαργυρώσει διπλά και τρίδιπλα. Όλοι αυτοί που από την μια πουλάνε θρησκεία και ορθοδοξία και από την άλλη με άλλο έντυπο τον ταϊζουν με ξετσίπωτες, τσόντες, βρομιά και ανηθικότητα! Κανείς δεν πρόκειται να προβάλλει ένα τέτοιο θέμα! Γιατί «το θέμα καίει… και η συνεχής προβολή του μπορεί να απειλήσει την δημοκρατία και την ευταξία της χώρας», όπως χαρακτηριστικά μας είπε ένας ανώτερος κυβερνητικός κρατικός υπάλληλος όταν του δείξαμε μόνο μερικά πλάνα και του ζητήσαμε να τα σχολιάσει…
Αυτό που θα δείτε στην συνέχεια, και είναι απλά μόνο το πρώτο μέρος της μεγάλης δημοσιογραφικής έρευνας που σήμερα δημοσιοποιούμαι, είναι η άλλη πλευρά της Ελλάδος που κρύβουν… Της Ελλάδος που αποσιωπούν τα πλήρως ελεγχόμενα συστημικά κεντρικά βραδινά δελτία των ελληνικών ηλεκτρονικών ΜΜΕ.
Είναι εκείνη η άλλη διαφορετική σκοτεινή πλευρά της Ελλάδος, που δυστυχώς δεν προβάλει κανένα από τα επίσης συστημικά και πλήρως εξαρτώμενα 100αδες διαδικτυακά ελληνικά ΜΜΕ τα οποία επίσης στην μεγάλη πλειοψηφία τους, με ευτυχώς πολλές - πολλές και φωτεινές εξαιρέσεις και αυτό είναι που δίνει ελπίδα , δεν δείχνουν και δεν θα δείξουν ποτέ!
Εκτός… αν μετά από όλο αυτό που θα συμβεί μετά την προβολή, διάδοση, διάχυση μέσω mail, αυτού του ντοκιμαντέρ, κάποιοι υπακούωντας στους νόμους της επικοινωνίας και των σκοτεινών διαπλεκόμενων κέντρων και ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά μιας τέτοιας απόφασης τους , αναγκαστούν λόγω της επιρροής του στην πλειοψηφία του ελληνικού λαού, και έτσι από φόβο επιτάχυνσης των εξελίξεων και προκειμένου να αμβλύνουν και να αλλάξουν το ήδη βαρύ και τεταμένο κλίμα στην καταπονημένη ελληνική κοινωνία από την οποία αυτό που λείπει είναι μόνον το τσάφ της φλόγας που θα ανάψει το φυτίλι(…), και προκειμένου να μειώσουν τις αντιδράσεις και να αμβλύνουν τις εντυπώσεις αλλά και για «να κάψουν το όλο θέμα», παίξουν παρόμοια η παρεμφερή θέματα … Μέχρι να κάψουν το θέμα. Μέχρι να το κάνουν ρουτίνα και καθημερινότητα και έτσι να πετύχουν την αποχαύνωση του λαού εκφοβίζοντας τον παράλληλα. Αυτό που θα δείτε στην συνέχεια είναι βέβαιο που θα σοκάρει. Αυτή είναι η μια πλευρά και μάλλον αναμενόμενη αντίδραση.
Για αυτό και μάλλον αδύνατον, να συμβεί( η προβολή και διάδοση του από τα γνωστά συστημικά διαδικτυακά ΜΜΕ) , αν κρίνω επίσης εξ όσων γνωρίζω από όλους εκείνους-τους πολλούς που έχουν ιστοσελίδες και BLOGως επιχειρήσεις εκβιασμού και εκπόρνευσης της κάθε αλήθειας - που είτε χρηματοδοτούν ιστοσελίδες γνωστοί και μεγάλοι επιχειρηματίες εργολάβοι έργων και μεγαλοασφαλιστές που συντηρούν και χρηματοδοτούν γνωστά BLOGs και site, είτε κάποιοι –και αυτοί είναι οι περισσότεροι - διαχειρίζονται οι ίδιοι, είτε είναι αυτοί πίσω από «γνωστά» στον κόσμο της σάπιας ανέντιμης και ανήθικης ελληνικής δημοσιογραφίας!
Αλλά κανείς –και λόγω ανταγωνισμού αλλά και διότι εμείς δεν ανήκαμε και ούτε πρόκειται ποτέ να ανήκουμε σε αυτό που λένε σύστημα*… δεν πρόκειται να δει ούτε και να προβάλλει ως συνέχεια αντικειμενικά τίποτα από τις σκληρές αλήθειες που προβάλει αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ.
Αυτές οι συγκλονιστικές εικόνες που θα δείτε είναι η άλλη Ελλάδα. Αυτή η Ελλάδα που κρύβουν όλοι τους! Πιστέψτε με κανείς –μα κανείς – δεν θέλει να βοηθήσει την Ελλάδα από όλους αυτούς που το παίζουν κήνσορες της μεγάλης και άνευ ιστορικού προηγουμένου ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει την πατρίδα μας. ΚΑΝΕΙς! Αν έστω και ένας από όλους αυτούς τους μεγαλόσχημους – και όχι δεν εννοώ τους πολιτικούς όχι αυτοί καλά κάνουν! την δουλειά τους κάνουν όσο εμείς τους αφήνουμε στην θέση τους – αλλά τους δικούς μας. Το δικό μας σάπιο και ανήθικο σινάφι των μεγαλοδημοσιογράφων –και βάλτε εδώ όποιο όνομα σας έρθει στο νου και έχετε μάθει όλα αυτά τα χρόνια από την τηλεόραση, τις εφημερίδες (εννοώ διευθυντές και εκδότες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων μετρημένων στα δάκτυλα του ενός χεριού ) το ράδιο το διαδίκτυο, μέσα θα πέσετε!
Όλους αυτούς που ενώ πρώτοι θα έπρεπε να βγουν και να φωνάξουν μαζί με το λαό. Κρύβονται. Βολεύονται με το κρατικό χρήμα που παίρνουν μέσω –κρατικών πια μετά την ανακεφαλαιοποιήση των τραπεζών - καταχωρίσεων μιας το πολύ δυο τραπεζών… Ουδείς μιλά για το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών από συστάσεως του νεοελληνικού κράτους την εποχή του Ιωάννη Καποδίστρια μέχρι σήμερα. Και ούτε πρόκειται να μιλήσει γιατί πολύ απλά όλοι τα παίρνουν κανονικά. Ουδείς πρόκειται να μιλήσει αν δεν έρθουν τα πάνω κάτω… αν δεν γίνουν ανατροπές στο σύστημα. Και προσέξτε. Οι πιο ύπουλοι είναι αυτοί οι δήθεν αριστεροί που προκειμένου να κάψουν το θέμα, βγάζουν μια σειρά ελεγχόμενων και προσυμφωνημένων «πληροφοριών» προκειμένου να κάψουν το θέμα… Να φανεί ότι κάποιος –και μάλιστα αριστερός – έβγαλε την υπόθεση ώστε να έχουν καλυφθεί τα νώτα τους αν ποτέ ξεφύγει το έλεγχος και γίνει κάτι που δεν μπορεί να ελεγχθεί ώστε μετά η όποια γνήσια λαϊκή αντίδραση να είναι εύκολο να καπελωθεί. Να ποδηγετηθεί από τους μόνους δημοκράτες που γέννησε η πατρίδα. Τους αριστερούς! Αυτοί όπως έχω ξανά γράψει είναι οι πιο επικίνδυνοι. Αυτοί είναι το σύστημα! Αυτοί ελέγχουν το σύστημα των ΜΜΕ. Αυτοί φιμώνουν την αλήθεια.
Αυτοί όλοι είναι που έχουν βολευτεί πριν από όλους μαζί με τους κολλητούς τους –επίσης του αυτού ιδεολογήματος- που κυριαρχούν από την 10ετια που γεννήθηκε η ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση. Αυτοί είναι που και σήμερα προσπαθούν να κυριαρχήσουν και στο ελληνικό διαδίκτυο με πέντε και 10 blogη κάθε ομάδα και η κάθε φράξια.
Είναι η γνωστή μαύρη τακτική της επικοινωνιακής προπαγάνδας που όταν θες να κάψεις ένα θέμα το δίνεις σε έναν «τύπου» μαχόμενο και ανεξάρτητο δημοσιογράφο με αριστερό προφίλ ο οποίος όμως έχει δομηθεί και ανδρωθεί μέσα από το ίδιο σύστημα και φυσικά έχει φάει από το κρατικό χρήμα για την χρηματοδότηση των εκπομπών του στην κρατική τηλεόραση… Δηλαδή δικά σου και δικά μας χρήματα.
Αυτά που θα δείτε σε αυτά τα 51 λεπτά είναι η σκληρή αλήθεια που σας κρύβουν. Είναι όλα αυτά και πόσα άλλα που δεν θα μάθετε ποτέ όσο δεν αντιδράτε.
Ας είναι αυτό το βίντεο ντοκιμαντέρ η απαρχή, έστω και αθόρυβων ήρεμων και προπάντων χωρίς φωνές και τυμπανοκρουσίες εσωτερικών κοινωνικών ζυμώσεων, προκειμένου ο λαός να αφυπνισθεί και επιτέλους να αντιδράσει! Να αναλάβει πρωτοβουλία. Να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Να δράσει όπως επιβάλει και επιτάσσει το σύνταγμα και το άρθρο 120 όταν εδώ και τέσσερα χρόνια καταστρατηγείται το –έστω και κουτσό και σε λάθος βάση αλλά αποδεχτό από τον Έλληνα που ακόμα δεν το έχει αλλάξει – ελληνικό σύνταγμα!
ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ-ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ: ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΟΥΝ. ΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ KAI ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ... ΠΗΓΗ

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ!

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ!

20140309-132134.jpgΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Η επαναφορά της χερσονήσου της Κριμαίας στην Ρωσία μετά την γνωστή κρίση που ξέσπασε στην Ουκρανία, είναι το πρώτο σημαντικό βήμα για την αναμενομένη κάθοδο και κατάληψη από τους Ρώσους του Βοσπόρου και στη συνέχεια των στενών του Ελλησπόντου, υποστηρίζει σε δηλώσεις του που δημοσιεύονται στην τουρκική εφημερίδα MilliGazete, ο πολύ γνωστός Τούρκος ιστορικός, Halık İnalcık. Σύμφωνα με τον Τούρκο ιστορικό, η Σεβαστούπολη είναι η αρχή της νέας καθόδου των Ρώσων προς το νότο, υλοποιώντας ένα παλιό ιστορικό αλλά και στρατηγικό αίτημα που ήθελε την Ρωσία να προχωρεί νότια και να γίνεται κυρίαρχος της Κωνσταντινούπολης και του Βοσπόρου και στη συνέχεια των στενών του Ελλησπόντου, ελέγχοντας έτσι τις διόδους προς μια ρώσικης κυριαρχίας Μαύρη Θάλασσα.

Ο Halık İnalcık επισημαίνει τον μεγάλο κίνδυνο που διατρέχει η Τουρκία από τις εξελίξεις στη Ουκρανία και ισχυρίζεται ότι η ουκρανική κρίση έχει
σαν βασικό στόχο την ίδια την Τουρκία και την παρουσία της Τουρκίας στην Μαύρη Θάλασσα και κυρίως στην τουρκική κυριαρχία των Στενών και του Βοσπόρου. Όπως αναφέρει στις δηλώσεις του, ο βασικός στόχος των Ρώσων είναι η Κωνσταντινούπολη, η τσαρίδα των πόλεων και ο Βόσπορος, το παλιό όνειρο των Ρώσων από την εποχή των Τσάρων
Για τους Τατάρους, ο İnalcık υποστηρίζει ότι είναι αμφιλεγόμενη η καταγωγή τους. Άλλοι υποστηρίζουν ότι είναι μογγολικής καταγωγής και άλλοι τουρκικής. Ο ίδιος τους ανάγει στην τουρκογενή φυλή των Kıpçak, και αφού κάνει μια ιστορική αναδρομή στους πολέμους των Τατάρων με τους Ρώσους, συμπεραίνει ότι με την επικράτηση των Ρώσων στην Κριμαία το τελευταίο ανάχωμα των τουρκογενών, δηλαδή οι Τάταροι, ουσιαστικά πέφτει στα χέρια των Ρώσων ανοίγοντας τον δρόμο προς το νότο, δηλαδή προς την Κωνσταντινούπολη. Παράλληλα επισημαίνει τον μεγάλο κίνδυνο για την Κωνσταντινούπολη με τον σχηματισμό της λεγόμενης Ευρασιατικής Ένωσης, στη οποία κυριαρχεί η Ρωσία και στην οποία μετέχουν ενεργά πολλές χώρες της κεντρικής Ασίας που στηρίζουν αυτή την αναμενόμενη κάθοδο των Ρώσων προς τα νότια και κυρίως προς την Κωνσταντινούπολη. Ο στόχος των Ρώσων, όπως υποστηρίζει ο Τούρκος ιστορικός, είναι η δημιουργία μιας μεγάλης επικράτειας από την Πολωνία μέχρι τον Ειρηνικό Ωκεανό, κάτι που σε πολλούς θυμίζει την παλιά Σοβιετική Ένωση. Η συμμετοχή στη Ευρασιατική Ένωση και τουρκογενών χωρών, όπως το Ουζμπεκιστάν, το Κιργιζιστάν και κυρίως το Καζακστάν, που είναι από πιο τα βασικά μέλη της Ένωσης, είναι ένα σημαντικό στοιχείο που δείχνει πως η προσπάθεια που είχε αναπτύξει παλαιότερα η Τουρκία να συνδεθεί στρατηγικά με αυτές τις χώρες, έχει αποτύχει πλήρως. Ο μεγάλος κίνδυνος σήμερα είναι, όπως αναφέρει ο Halık İnalcık, ότι η Ρωσία δεν θα σταματήσει στην Κριμαία και θα προχωρήσει προς τα νότια σύμφωνα με ένα παλιό ρωσικό στρατηγικό σχέδιο και με την ουσιαστική βοήθεια της Ευρασιατικής Ένωσης για την ανάκτηση της Κωνσταντινούπολης και την επανεγκαθίδρυση της Ανατολικής Αυτοκρατορίας, αυτή την φορά υπό τη προστασία του ρωσικού γένους.
Ο Τούρκος ιστορικός χτυπά τον κώδωνα του κινδύνου για την Τουρκία, καταλήγοντας πως η ουκρανική κρίση θα έχει σαν μεγαλύτερο θύμα όχι κανένα άλλο, αλλά την ίδια την Τουρκία, μια Τουρκία που σήμερα σπαράσσεται από έντονες εσωτερικές και διασπαστικές διαμάχες οι οποίες κλυδωνίζουν αυτό το ίδιο το οικοδόμημα της Τουρκικής Δημοκρατίας. Οι εξελίξεις μάλιστα, όπως υποστηρίζεται, θα είναι ραγδαίες μέσα στο 2014, μια από τις πιο κρίσιμες χρονιές, που θα απειλήσει με πλήρη διάσπαση και κατατεμαχισμό της Τουρκίας.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

20140309-132159.jpg

Εκπομπή Αέναον 5-2-10

Τα χέρια μας εκπέμπουν φως.!!!

Τα χέρια μας εκπέμπουν φως.!!!

Τα ανθρώπινα χέρια λάμπουν, αλλά τα νύχια απελευθερώνουν το περισσότερο φως, σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη, η οποία βρήκε ότι όλα τα μέρη του χεριού εκπέμπουν ανιχνεύσιμα επίπεδα φωτός. Τα ευρήματα της μελέτης υποστηρίζουν προηγούμενη έρευνα, που πρότεινε ότι τα περισσότερα έμβια όντα, συμπεριλαμβανομένων των φυτών, εκπέμπουν φως.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ (((http://anekshghtakaiapokryfa.blogspot.gr/2014/02/blog-post_3.html)))
Εφόσον η εξασθένηση και η αρρώστια φαίνονται να επηρεάζουν τη ισχύ και τη μορφή της λάμψης, η ανακάλυψη αυτή θα μπορούσε να οδηγήσει σε λιγότερο επεμβατικούς τρόπους διάγνωσης των ασθενειών.

Ο Mitsuo Hiramatsu, επιστήμονας στο Κεντρικό Ερευνητικό Εργαστήριο του Hamamatsu Photonics στην Ιαπωνία, ο οποίος διηύθυνε την έρευνα, είπε στην εφημερίδα «Discovery News», ότι τα χέρια δεν είναι τα μοναδικά τμήματα του σώματος τα οποία λάμπουν, εκπέμποντας φωτόνια, ή λεπτές φωτεινές ακτίνες ενέργειας. «Όχι μόνο τα χέρια, αλλά και το μέτωπο ή οι φτέρνες των ποδιών εκπέμπουν φωτόνια», είπε ο Hiramatsu, και συμπλήρωσε ότι σε ό,τι αφορά τα χέρια «η παρουσία φωτονίων σημαίνει ότι τα χέρια μας παράγουν φως συνεχώς».

Το φως δεν είναι ορατό στο γυμνό μάτι, έτσι ο Hiramatsu και η ομάδα του χρησιμοποίησαν έναν ισχυρό μετρητή φωτονίων για να το «δουν». Ο ανιχνευτής εντόπισε ότι τα νύχια εκπέμπουν 60 φωτόνια, τα δάχτυλα εκπέμπουν 40 και οι παλάμες είναι οι λιγότερο λαμπερές από όλα τα υπόλοιπα μέρη, εκπέμποντας σύμφωνα με τις μετρήσεις 20 φωτόνια.

Τα ευρήματα δημοσιεύονται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού «Journal of Photochemistry and Photobiology B: Biology». Ο Hiramatsu δεν είναι σίγουρος για το λόγο που τα νύχια εκπέμπουν περισσότερο φως από τα άλλα τμήματα του χεριού, αλλά είπε πως μπορεί αυτό να οφείλεται στην ιδιότητα των νυχιών, να λειτουργούν σαν ένα πρίσμα, που διασκορπίζει το φως.
Για να βρει την αιτία της δημιουργίας του φωτός αρχικά, αυτός και ο συνάδελφός του Kimitsugu Nakamura εξέτασαν υποκείμενα που κρατούσαν πλαστικές μποτίλιες γεμάτες με καυτό ή κρύο νερό, πριν μετρηθεί η εκπομπή φωτονίων από τα χέρια τους.
Οι ερευνητές ακόμη διοχέτευσαν άζωτο ή αέριο οξυγόνο μέσα σε ένα σκοτεινό δοχείο, όπου τα υποκείμενα έβαλαν τα χέρια τους κατά τη διάρκεια της ανάλυσης. Οι ζεστές θερμοκρασίες αύξησαν την εκπομπή φωτονίων, όπως και η εισαγωγή του οξυγόνου. Το τρίψιμο ορυκτέλαιου πάνω στα χέρια, αύξησε επίσης τα επίπεδα του φωτός.

Βασισμένοι σε αυτά τα αποτελέσματα, οι επιστήμονες διατύπωσαν τη θεωρία ότι το φως που εκπέμπεται σ’ αυτές τις περιπτώσεις «είναι ένα είδος χημικής φωτοβολίας», μιας φωτοβολίας η οποία βασίζεται σε χημικές αντιδράσεις, όπως αυτές που κάνουν τις πυγολαμπίδες να λάμπουν.
Οι ερευνητές πιστεύουν ότι το 40% του φωτός προκύπτει από τη χημική αντίδραση, η οποία σταθερά λαμβάνει χώρα καθώς το δέρμα των χεριών μας αντιδρά με το οξυγόνο. Από τη στιγμή που το ορυκτέλαιο το οποίο διεισδύει μέσα στο δέρμα αυξάνει το φως, πιστεύουν πλέον ότι το 60% της λάμψης μπορεί να προέρχεται από χημικές αντιδράσεις, που λαμβάνουν χώρα μέσα στο δέρμα.
Ο Fritz-Albert Popp από το στο Διεθνές Ινστιτούτο Βιοφυσικής στη Γερμανία, ο οποίος είναι διεθνούς κύρους ειδικός σε ό,τι αφορά φωτόνια που σχετίζονται με τη βιολογία, συμφωνεί με τα ευρήματα και δεν εκπλήσσεται από αυτά.

Ο Popp είπε στην εφημερίδα Discovery News, ότι μπορούν να βρεθούν στην λάμψη που εκπέμπουν ορισμένα σημεία του σώματος, ξεκάθαρες συσχετίσεις που αφορούν το είδος και τον βαθμό, καθώς επίσης τον τύπο και τη σοβαρότητα των ασθενειών.
Ο Popp και η ομάδα του πιστεύουν ότι το φως από το μέτωπο και τα χέρια πάλλεται με τον ίδιο βασικό ρυθμό, αλλά ότι αυτοί οι παλμοί γίνονται ακανόνιστοι σε άρρωστους ανθρώπους. Μια μελέτη, που διεξήγε σε ασθενή που έπασχε από μυϊκή σκλήρυνση φαινόταν να επικυρώνει τη θεωρία.
Και αυτός και ο Hiramatsu ελπίζουν ότι μελλοντικές μελέτες θα αποκαλύψουν περισσότερα, σχετικά με την εκπομπή φωτονίων από τον άνθρωπο, ιδιότητα η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει σε εφαρμογές ιατρικής διάγνωσης.


Πηγή: http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2014/03/blog-post_6422.html#ixzz2vSi5JEnE

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΡΩΣΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ! ΣΤΕΛΝΟΥΝ 18 ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟ! ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ!

ΡΩΣΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ! ΣΤΕΛΝΟΥΝ 18 ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΟ! ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ!

Ρωσική εισβολή στην Πολωνία τρέμουν οι ΗΠΑ από τον Ρωσικό θύλακα του Καλίνιγκραντ, μια απομονωμένη στρατηγική Ρωσική περιοχή ανάμεσα σε Λιθουανία και Πολωνία στη Βαλτική Θάλασσα, όπου έγιναν και
μεγάλες Ρωσικές Ασκήσεις πριν από λίγες ημέρες με συμμετοχή πλοίων, υποβρυχίων και 450 αρμάτων τα οποία κινήθηκαν σε θέσεις μάχης! 

   ΕAN ΟΙ ΠΟΛΩΝΟΙ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ...
  Σε περίπτωση κλιμάκωσης της κρίσης και εισβολής Ρώσων στην Ουκρανία για να βοηθήσουν τους Ρωσόφωνους που πνίγονται κυριολεκτικά από το Κίεβο, ο Πολωνικός Στρατός που βρίσκεται ήδη σε ετοιμότητα, θα συνδράμει την Ουκρανία, όπως έχει δηλώσει κατηγορηματικά η Βαρσοβία! Αυτό σημαίνει ότι Πολωνικές Στρατιωτικές Δυνάμεις, με την άδεια του Κιέβου, θα μπουν στην Ουκρανία για να χτυπηθούν με Ρώσους!Ώστε να εμποδίσουν πλήρη κατάληψη ή ρωσοποίηση της Ουκρανίας, για να μην αναγκαστούν να συνορεύουν με τη Ρωσία από νοτιοανατολικά, έχοντας πικρές αναμνήσεις από την Σοβιετική Εποχή...

   Η ΡΩΣΙΑ ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ
Τότε λοιπόν ενδέχεται η Ρωσία να κινηθεί κατά της Πολωνίας από τον θύλακα του Καλίνινγκραντ (βόρεια), για να διακόψει την Πολωνική βοήθεια στην Ουκρανία, είτε απειλώντας με εισβολή, είτε εισβάλλοντας κανονικά! Κάτι που μπορεί να προκαλέσει μέχρι και Παγκόσμιο Πόλεμο, καθώς Πολωνία και οι γειτονικές Λιθουανία, Λεττονία και Εσθονία είναι μέλη του ΝΑΤΟ!

   ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ;
Βέβαια η Ρωσική κίνηση θα είναι τότε Αμυντική Ενέργεια ή Ενέργεια Ανταπόδοσης,από την ώρα που Πολωνικός Στρατός θα χτυπήσει πρώτος Ρώσους Στρατιώτεςκαι επομένως είναι απίθανο το ΝΑΤΟ να ξεκινήσει Πόλεμο κατά της Ρωσίας. Άλλωστε οι χώρες πρώτης γραμμής είναι σχεδόν πάντα χώρες-μαξιλάρια, για να εκτονώνεται η ενέργεια των Μεγάλων και να αναθερμαίνεται η αγορά όπλων...

   ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΠΛΟΙΑ KAI ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ
Για να προλάβουν όμως τέτοια ενδεχόμενα οι ΗΠΑ και να περισώσουν το γόητρο του ΝΑΤΟ, στέλνουν ήδη 6 F-15 στη Λιθουανία (όπου ήδη περιπολούν 4 ακόμη) και 12 F-16 στην Πολωνία, με το πρόσχημα ΑμερικανοΠολωνικών Ασκήσεων, που θα είναι πλέον εκτεταμένες και αναβαθμισμένες ποιοτικά, εξ αιτίας της Ρωσικής Απειλής!

   Επίσης η Ουάσινγκτον αποστέλλει και 300 Αμερικανούς Στρατιώτες αυξημένων προφανώς προσόντων, για να αναλάβουν το ίδιο αυξημένους ρόλους στην Πολωνική Άμυνα και εξάσκηση!

  Παράλληλα οι ΗΠΑ έχουν στείλει το πυραυλοφόρο Αντιτορπιλικό USS Truxtun - ένα πολεμικό πλοίο πολλαπλών ρόλων που μπορεί ταυτόχρονα να αντιμετρωπίσει απειλές σε αέρα, υποθαλάσσιο χώρο και επιφάνεια - που πέρασε Ελλήσποντο(βίντεο) και Βόσπορο και μπαίνει ήδη στη Μαύρη Θάλασσα, στα νώτα της Κριμαίας, με την αιτιολογία προγραμματισμένων Ασκήσεων με Ρουμανία και Βουλγαρία, αλλά στην ουσία ως μέσο πίεσης προς τη Μόσχα, ενώ το Αντιτορπιλικό USS Taylor, που κάλυπτε συμπληρωματικά την ασφάλεια των Ολυμπιακών στο Σότσι και είχε πάθει σοβαρή βλάβη από προσάραξη στο λιμάνι της Σαμψούντας, ρυμουλκείται πλέον προς τη Σούδα!

     ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΟ G. BUSH
   Οι αμερικανικές ναυτικές δυνατότητες είναι περιορισμένες στη Μαύρη Θάλασσα, εξ αιτίας των διεθνών Συμβάσεων, όπως του Μοντρέ, που δεν επιτρέπουν παραμονή σε πολεμικά πλοία τρίτων χωρών πέραν των 21 ημερών, ενώ απαγορεύουν την παρουσία μεγάλων σκαφών όπως τοΑμερικανικό Αεροπλανοφόρο USS George HW Bush, που παραμένει σε επιφυλακή στα νερά της Ελλάδας και της Ανατολικής Μεσογείου! 
 Το ολοκαίνουριο αυτό Αεροπλανοφόρο αποτελεί το καμάρι των ΗΠΑ! Είναι από μόνο του είναι από μόνο του μια φοβερή δύναμη κρούσης και τροφοδοτείται από δύο πυρηνικούς αντιδραστήρες καιμπορεί να κινείται για 20 ολόκληρα χρόνια χωρίς ανεφοδιασμό!