Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΡΕΜΑΛΙΑ-ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΡΥΜΕΝΑ?

ΣΟΚ! Ο Αντιδραστήρας της Φουκουσίμα Είναι πλέον σε Κατάσταση Meltdown!


ΣΟΚ! Ο Αντιδραστήρας της Φουκουσίμα Είναι πλέον σε Κατάσταση Meltdown!

Ο Ορισμός της Απόλυτης Συγκάλυψης από τα Διεθνή και Εγχώρια ΜΜΕ!



Από την vickytoxotis.blogspot.com
Πηγή του άρθρου εδώ.
 
Σύμφωνα με επίσημη πλέον δήλωση, έχουμε τήξη πυρήνα του αντιδραστήρα 1 στην Φουκουσίμα και το κτίριο του αντιδραστήρα 4 έχει πάρει κλίση. Δεν χρειάζεται να εξηγηθεί τι είναι τήξη πυρήνα (meltdown), αρκεί να πούμε ότι είναι το πιο εφιαλτικό σενάριο και αυτό που από την αρχή φοβόντουσαν και απεύχονταν όλοι.
 
Αλλά ενώ η κατάσταση βαίνει συνεχώς προς το χειρότερο, και ενώ η Φουκουσίμα μπορεί να γίνει ο σιωπηλός φονιάς της ζωής στην Γη, η υποβάθμιση, η φίμωση, και το blackout της ενημέρωσης είναι η πρώτη είδηση.
 
Είναι φανερό ότι δεν θέλουν να...
γνωρίζουμε τι συμβαίνει και τι μας περιμένει από την πιο ανεγκέφαλη και παρανοϊκή επιλογή κάποιων να γεμίσουν τον πλανήτη της ζωής με μια «τεχνολογία» του θανάτου (πυρηνικά).
 
Για ένα θέμα που αφορά την επιβίωση του Βόρειου ημισφαιρίου του πλανήτη και την ζωή των 4/6 του παγκόσμιου πληθυσμού, εφαρμόζεται η συνήθης πρακτική της απόσπασης της προσοχής και της συγκάλυψης. (εδώ υποθέτω πως ανήκει και η κρεβατοκάμαρα του Στρος Καν.. -τοξότισσα.)
 
Στην προσπάθεια αυτή πρωτοστατούν τα μεγαλύτερα μέσα του πλανήτη, τα κυρίαρχα δηλαδή μέσα των ΗΠΑ, κάποια από τα οποία (τι σύμπτωση;) ανήκουν σε εταιρίες πυρηνικών.
 
Και ο τόσο ευαίσθητος ΟΗΕ (μάλλον στα κελεύσματα της νέας τάξης – βλέπε «ανθρωπιστική» επιδρομή στη Λιβύη, η την κατάσταση συναγερμού για την «γρίπη» των χοίρων, κλπ) εδώ δεν βλέπει ανάλογη κατάσταση συναγερμού για την ανθρωπιστική και περιβαλλοντική καταστροφή που έρχεται;
 
Επίσης η κατά τα άλλα αυστηρή Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ (EPA) αποφάσισε να μετράει ανά τρεις μήνες πλέον τα ποσοστά ραδιενέργειας, την στιγμή που, κατά ένα ειρωνικό τρόπο, το μεγαλύτερο ποσοστό το δέχονται οι ΗΠΑ και ο Καναδάς.
 
Θύμα της ομίχλης της συγκάλυψης είναι και μια από τις πιο αξιόπιστες πηγές πληροφοριών, το NILU (Νορβηγικό Ινστιτούτο για την Έρευνα του Αέρα). Το NILU μάλλον αναγκάστηκε να κλείσει προσωρινά και στην συνέχεια να αλλάξει διεύθυνση domain και να συνεχίσει να μεταδίδει δεδομένα με έναν πιο συγκαλυμμένο και δυσπρόσιτο τρόπο. Τα δεδομένα είναι πλέον διαθέσιμα εδώ: http://zardoz.nilu.no/%7Eflexpart/fpinteractive/plots/?C=M;O=D.
Κατά έναν περίεργα υπαινικτικό τρόπο, το νέο όνομα domain, “zardoz”, αναφέρεται στην ομώνυμη ταινία του 1974, η οποία έχει ως υπόθεση την μελλοντική σχεδόν πλήρη εξαφάνιση των ανθρώπων λόγω της ραδιενέργειας.

Η μόνη πηγή ενημέρωσης πλέον είναι τα μικρά, ανεξάρτητα, εναλλακτικά μέσα (όπως το http://www.fairewinds.com/) και κάποια μπλογκς (όπως το http://blog.alexanderhiggins.com/), τα οποία συνεχίζουν το δύσκολο έργο της αναζήτησης του τι πραγματικά συμβαίνει και το πως θα επηρεάσει η ραδιενέργεια τον πλανήτη, ιδιαίτερα το Βόρειο ημισφαίριο όπου αυτή μεταφέρεται λόγω των ανέμων.
 
Το μόνο σίγουρο είναι ότι μια τέτοια συγκάλυψη θα οδηγήσει σε ακόμα περισσότερη έκθεση, αν και με την ραδιενέργεια καμία δόση δεν είναι ασφαλής, όσο αμελητέα και να είναι.
 
Μήπως κάποιοι δεν θέλουν να συνδεθούν τα υψηλά ποσοστά καρκίνου, που θα εμφανιστούν μαζικά από εδώ και πέρα, με κάποια κατεστημένα συμφέροντα;
 
Μήπως κάποιοι προβλέπουν ότι εάν συνεχιστεί η δημοσίευση κινδυνεύει με κατάρρευση η ίδια η πυρηνική βιομηχανία. Ήδη το πλήγμα που έχει υποστεί από την Φουκουσίμα είναι τεράστιο και κοντεύει να αποβεί μοιραίο και η χαριστική βολή γι αυτήν.
 
Μήπως κάποιοι φοβούνται ότι τα συνεχώς πιο άσχημα και δυσάρεστα νέα, τα οποία, εάν φτάσουν στην αντίληψη της μεγάλης πλειοψηφίας του κόσμου, θα φέρουν τελικά σε πολύ δύσκολη θέση συνολικά το σύστημα της εκμετάλλευσης; Κάτι που φυσικά θα έπρεπε να έχει γίνει από καιρό πριν οδηγηθούμε στην σημερινή κρίση.
 
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι ωφελούνται από αυτή την κατάσταση συγκάλυψης εξού και η εντολή για κάτι τέτοιο.
 
Η εντολή προφανώς προέρχεται κατευθείαν από τον ηγετικό μηχανισμό της νέας τάξης, το συλλογικό όργανο προστασίας των πολυεθνικών και των βιομηχανικών κλάδων του συστήματος της εκμετάλλευσης.
 
Η νέα τάξη ως το κεντρικό συνδικαλιστικό τους όργανο και όργανο προστασίας των κατεστημένων συμφερόντων έδωσε προφανώς την εντολή στα ιδιωτικά, μισθοφορικά καρτέλ της ειδησεογραφίας που ελέγχει να πνίξουν κάθε δυσάρεστη πληροφορία για την εξέλιξη της κατάστασης στην Φουκουσίμα.
 
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται μάταιο να διεκδικούμε την αντικειμενικότητα στην ενημέρωση από αυτά τα μέσα, και όπως φαίνεται από εδώ και στο εξής οι μόνες ειδήσεις θα είναι οι φιλτραρισμένες, δημοσιοσχεσίτικες ειδήσεις του στυλ “όλα βαίνουν καλώς και ότι όλα είναι ασφαλή”.
 
Ο λόγος δεν είναι για να μην ανησυχούν οι πολίτες. Δεν τους ενδιαφέρει σε καμία περίπτωση η ηρεμία και η μη ψυχολογική επιβάρυνση του κόσμου, τον οποίον (χωρίς καν να τον ρωτήσουν όταν γέμιζαν τον πλανήτη με πυρηνικά) επιβαρύνουν τώρα με την πιο ύπουλη απειλή. Η απειλή της ακτινοβολίας είναι ιδιαζόντως μοναδική επειδή δεν είναι ορατή, δεν έχει οσμή, γεύση, δεν την ακούς, δεν την αισθάνεσαι έως ότου ήδη κάνει την καταστροφή και υποστεί κάποιος τις συνέπειες της.
 
Από εδώ και στο εξής η ολέθρια κληρονομιά του Τσερνομπίλ πολλαπλασιάζεται εκθετικά από την κλιμακούμενη και αδύνατον να ελεγχθεί και να τερματιστεί άμεσα (θα χρειαστούν μήνες) καταστροφή της Φουκουσίμα, και όλοι μας θα αντιμετωπίζουμε όλο και πιο έντονα τις επιπτώσεις ενώ οι υπεύθυνοι της καταστροφής εάν αφεθούν ανενόχλητοι, θα λειτουργήσουν και πάλι σε ένα καθεστώς άρνησης των ευθυνών, το οποίο θα αρνείται να καταγράφει τους θανάτους που σχετίζονται με αυτές, όπως έγινε και στο Τσερνομπίλ.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι εξίσου τεράστιο θα ήταν το πλήγμα και σε άλλη μία βιομηχανία του συστήματος της εκμετάλλευσης. Μια επίσης περιττή και άχρηστη βιομηχανία η οποία στήθηκε σε μια αντίληψη η οποία είναι ύβρις και προσβολή προς το οικοσύστημα το οποίο μας δημιούργησε και μας φιλοξενεί, και η οποία λόγω της ύπαρξής της δημιουργεί την μέγιστη ανωμαλία στον πλανήτη και τεράστια ανισορροπία με ανυπολόγιστες συνέπειες.
 
Η μέγιστη ανωμαλία είναι η αντίληψη της εκμετάλλευσης και το συνεπακόλουθο ότι έχει αξία η εφαρμογή μιας αυθαίρετης παρανοϊκής αντίληψης (κόντρα στο δίκαιο και στην λογική) και ότι δεν έχει αξία η ζωή, είτε των ζώων είτε των ανθρώπων, όπως υποκριτικά δήθεν προσποιείται ότι νοιάζεται .
 
Πρόκειται για την βιομηχανία εκμετάλλευσης των ζώων και ιδιαίτερα την βιομηχανία γαλακτοκομικών (της οποίας η ύπαρξη και μόνο είναι ύβρις στην ανατομία των θηλαστικών γενικότερα), η οποία, εάν συνεχιζόντουσαν οι μετρήσεις στα διάφορα “προϊόντα” της, θα υφίστατο τεράστια ζημιά. Μια βιομηχανία που μετέτρεψε τους ανθρώπους σε βυζανιάρικα δια βίου των άλλων ζώων μόνο και μόνο για το δικό της όφελος και για την συνολική ενίσχυση του συστήματος της εκμετάλλευσης και η οποία εάν έκλεινε θα άδειαζαν τα μισά νοσοκομεία όπως λεει ο Δρ Douglas N. Graham.
 
Τελικά η εξίσωση καταλήγει ότι όσο θα «πίνουμε γάλα», όσο δηλαδή θα καταναλώνουμε την εκμετάλλευση και τον φόνο άλλων αισθανόμενων όντων συμμετέχοντας και επιβραβεύοντας το σύστημα της εκμετάλλευσης, τόσο θα καταναγκαζόμαστε να «τρωμε ραδιενέργεια», να εκτιθέμεθα δηλαδή σε ολόκληρο το φάσμα των συνεπειών αυτού του συστήματος.
 
Κι ενώ θα καταδικαζόμαστε να βιώνουμε όλο και πιο δραματικά την «Αποκάλυψη τώρα!», αυτό θα γίνεται κάτω από ένα πέπλο συγκάλυψης, σύγχυσης και άγνοιας.
 
Δεν μας αξίζει μια τέτοια προοπτική. Δεν είμαστε έρμαια των διαθέσεων αυτού του συστήματος.
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα αποσύνδεσης από αυτό και η επιλογή ενός δρόμου ενάντια στην πορεία του προαναγγελθέντος ολοκαυτώματος.
ΠΗΓΗ((http://eleftheriskepsii.blogspot.com/2011/05/meltdown.html))

Βόμβες....στα θεμέλια πολυκατοικιών !!! (Video)


Βόμβες....στα θεμέλια πολυκατοικιών !!! (Video)

Η Δ.Ε.Η δημιουργώντας το υπόγειο δίκτυο ηλεκτροδότησης, εγκαθιστά υποσταθμούς υψηλής τάσης 22 χιλιάδων βολτ (22 KV) αδιακρίτως και όπου την βολεύει θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία ανυποψίαστων πολιτών.
Σύμφωνα με πληροφορίες πολλά από τα σημεία που επιλέγονται για εγκατάσταση τέτοιον υποσταθμών, είναι οι υπόγειοι χώροι πολυκατοικιών.
(Μια τέτοια πολυκατοικία βρίσκεται επί της οδού Αλέξανδρου Υψηλάντη στην Ελευσίνα.)
Οι κίνδυνοι που ενέχονται είναι μεγάλοι. 
Οι μετασχηματιστές των υποσταθμών, παράγουν κατά τη λειτουργία τους μεγάλη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, μεγαλύτερη ακόμα και από της κινητής τηλεφωνίας.(σύμφωνα με τους ειδικούς).
Ένα άλλο θέμα είναι ο τύπος του μετασχηματιστή, εάν είναι λαδιού η αέρος.
Οι μετασχηματιστές λαδιού, -οι παλαιότεροι τουλάχιστον- χρησιμοποιούν  το εξαιρετικά μεγάλης τοξικότητας χημικό κλοφέν, το οποίο λέγεται ότι έχει αντικατασταθεί.
Έχει αναλογιστεί κανείς την επικινδυνότητα της συνύπαρξης υψηλής τάσης με δίκτυο φυσικού αερίου και τις επιπτώσεις από έκρηξη του μετασχηματιστή λόγω βλάβης  ή αστοχίας υλικού.
Άραγε κατά πόσο νόμιμη είναι η Δ.Ε.Η να εγκαθιστά σε κατοικήσιμες περιοχές τέτοιους υποσταθμούς; 
Και μάλιστα εν κρυπτό και εν αγνοία των ενοίκων των πολυκατοικιών;
Από που βγαίνουν  οι σχετικές άδειες για εγκατάσταση και εκσκαφή των δρόμων;
Ο Δήμος τι γνωρίζει για την συγκεκριμένη υπόθεση;
Γιατί δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα;

Καλό θα ήτανε λοιπόν, καθένας που σκέφτεται να νοικιάσει ή αγοράσει  διαμέρισμα σε πολυκατοικία, να κάνει πρώτα μια έρευνα στους υπόγειους χώρους της. 

ΓΙΓΑΝΤΙΑ ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΗ; Μια σύνοψη τι γίνεται με αυτό το θέμα μέχρι σήμερα!


Από τις αρχές του 2010 μέχρι και σήμερα, κυκλοφορεί η φήμη στο διαδίκτυο ότι διάφορα εξωγήινα μητρικά διαστημόπλοια πλησιάζουν τον πλανήτη μας ενώ άλλα μικρότερα περιτριγυρίζουν την περιοχή. Ερασιτέχνες αστρονόμοι, ufo-believers, δημοσιογράφοι και επιστήμονες αποκαλύπτουν όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότερα εξωγήινα σκάφη, πολλές ιστοσελίδες παρουσιάζουν τη Γη σε ομηρία, αλλά οι επίσημες αρχές δεν βλέπουν κάτι παράξενο ακόμα στο διάστημα, έχοντας όμως και τις αμφιβολίες τους!
Στις 29 Ιανουαρίου του 2010, το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια εντόπισε το Αντικείμενο P/2010-A2 να περιστρέφεται σε απόσταση περίπου 144 εκατομμύριων χιλιομέτρων από τη Γη, στην κύρια ζώνη αστεροειδών μεταξύ Άρη και Δία. Ο Ντέιβιντ Τζούιτ από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια δήλωσε στο πρακτορείο Reuters: "Είναι πιθανότατα το αποτέλεσμα της πρόσφατης σύγκρουσης μεταξύ δύο αστεροειδών. Τον πυρήνα ακολουθεί μια ουρά με πολύ περίεργη εμφάνιση, που ποτέ δεν είχαμε δει στο παρελθόν. Η ινώδης εμφάνιση του αστεροειδούς διαφέρει από οτιδήποτε έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα σε εικόνες συνηθισμένων κομητών από το τηλεσκόπιο Χαμπλ.’’ Ακόμα και σήμερα οι επιστήμονες της NASA, της ESA και της UCLA, δεν είναι σίγουροι για τη ταυτότητα του αντικειμένου. Μήπως όμως αποκρύπτουν την ύπαρξη εξωγήινου διαστημοπλοίου;
Από τις 18 έως τις 23 Ιανουαρίου και από τις 22 έως τις 28 Νοεμβρίου του 2010, το τηλεσκόπιο SOHO κατέγραφε αρκετά γιγάντια αντικείμενα μπροστά από τον ήλιο. Οι τολμηροί μιλούν για στόλο γιγαντιαίων διαστημοπλοίων στο μέγεθος του πλανήτη Δία που κρύβονται στο φως του Ήλιου και το συνδυάζουν με την ταυτόχρονη έξαρση εμφανίσεων ufo, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη μας. Οι κινήσεις των τεράστιων αντικειμένων είναι ακανόνιστες και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως άγνωστοι πλανήτες. Διάφοροι επιστήμονες μιλούν για μετεωρίτες που περνούν πολύ κοντά στη Γη και μπροστά από τον Ήλιο, ενώ η NASA μιλάει άλλοτε για δυσλειτουργίες του τηλεσκόπιου και άλλοτε για κατασκευασμένες φωτογραφίες.


Στις 16 Μαίου του 2010, η NASA αποκαλύπτει ότι ένα άγνωστο αντικείμενο πλησιάζει τη Γη από το βαθύ διάστημα και είναι σχεδόν βέβαιο ότι είναι τεχνητής προέλευσης παρά ένας αστεροειδής. Το αντικείμενο 2010 KQ εντοπίστηκε από το Catalina Sky Survey στην Αριζόνα και ήταν υπό παρακολούθηση από την υπηρεσία της NASA την Earth Object Program που εδρεύει στο Jet Propulsion Laboratory στην Καλιφόρνια. Τον Ιούνιο του 2010, όταν το αντικείμενο πέρασε κοντά από τη Γη, η NASA δήλωσε επίσημα ότι ήταν πιθανώς ένα μεγάλο μεταλλικό εξάρτημα πυραύλου.
Παρόμοια γνώμη εξέφρασε και ο Paul Chodas, εμπειρογνωμόνων της JPL, που πιστεύει ότι το αντικείμενο πρέπει να είναι ένα διαστημικό σκάφος ή τμήμα του, από μια παλιά διαπλανητική αποστολή του παρελθόντος χωρίς και αυτός να δηλώνει απόλυτα σίγουρος. Η επόμενη επίσκεψη του αντικειμένου κοντά στην Γη θα είναι μάλλον το 2036, αφού διαπιστώθηκε ότι διαγράφει κυκλική τροχιά.
Αρχές Ιανουαρίου του 2011, η ρωσική εφημερίδα Pravda και η ηλεκτρονική της έκδοση έγραψαν ότι υπάρχουν τρία γιγαντιαία διαστημόπλοια τα οποία κατευθύνονται προς τη Γη. Το εμπλεκόμενο σύστημα αναζήτησης Haard και το πρόγραμμα Seti δεν επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες της Ρωσικής εφημερίδας ούτε ο αστρονόμος Phil Plait που θεωρεί τις φωτογραφίες κατασκευασμένες. Τα τεράστια αντικείμενα που είναι πέρα από την τροχιά του Πλούτωνα επιβεβαιώνονται μόνο από τον δικτυακό αστρικό χάρτη της ιστοσελίδας http://www.sky-map.org/ στις παρακάτω τρείς συντεταγμένες: 19 25 12 -89 46 03 , 16 19 35 -88 43 10 και 02 26 39 -89 43 13 . (Για να τα δείτε, αντιγράψτε τις συντεταγμένες στο search της παραπάνω ιστοσελίδας). Όμως καθώς ψάχναμε στην συγκεκριμένη περιοχή για τα διαστημόπλοια ανακαλύψαμε κι άλλα πέντε παρόμοια σχήματα: 19 26 51 -88 42 38 , 08 50 47 -89 38 09 , 14 38 50 -88 40 42 , 14 59 06 -88 21 24 και 23 13 00 -88 53 11 . Τελικά βρήκαμε περισσότερα διαστημόπλοια ή αποδείξαμε την παρανόηση των συγκεκριμένων φυσικών σχημάτων;


Στις 27 Δεκεμβρίου του 2010 παρουσιάστηκε στο διαδίκτυο ένα ‘’όχι και τόσο πρόσφατο’’ βίντεο με αρκετά περίεργα αντικείμενα. Ο ερασιτέχνης αστρονόμος John Lenard Walson, κατέγραψε με το αυτοσχέδιο τηλεσκόπιο του 35 περίπου περίεργα Α.Τ.Ι.Α. να περιφέρονται γύρο από τον πλανήτη μας! Μήπως τελικά είμαστε κάτω από στενή παρακολούθηση, μέχρι να φτάσει η στιγμή της μεγάλης συνάντησης; Υπάρχει βέβαια και η πιθανότητα, όλα αυτά τα περίεργα αντικείμενα να είναι απλά μικρόβια στο φακό του αυτοσχέδιου τηλεσκόπιου εγγραφής και ο ερασιτέχνης αστρονόμος να εκμεταλλεύτηκε την ομοιότητα για λίγα λεπτά δημοσιότητας!

Ακόμα και μετά τη παρουσίαση όλων αυτών των στοιχείων, συνεχίζει να υπάρχει η ίδια αμφιβολία, αν όλα αυτά είναι αληθινά ή απατηλά όνειρα σωτηρίας. Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν πέφτουμε θύματα εθισμένων ουφολόγων που βλέπουν παντού διαστημόπλοια να έρχονται ή μυστικών υπηρεσιών που αποκρύπτουν μια μεγαλειώδης ενδεχόμενη επαφή. Βέβαια μπορεί όλες οι λογικές εξηγήσεις που έχουν δοθεί να είναι οι αληθινές, ακόμα κι αν δεν πολύ-αρέσουν στ’αφτιά μας…
Εγώ τι πιστεύω; Αν τα διαστημόπλοια έρχονται πραγματικά, θα ήταν παράλογο να αποκρύπτεται προσωρινά μια ενδεχόμενη επαφή που δεν μπορούμε να αποφύγουμε.

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ WINSCONSIN !


ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ WINSCONSIN !


Την Παρασκευή γράψαμε για το περίεργο γεγονός που συνέβη στις 12 ΜΑΪΟΥ στο  Fort Worth που βρίσκεται στην πολιτεία του Texas

Για όσους δεν γνωρίζουν τι είχε συμβεί, καλό θα είναι πριν συνεχίσουν το άρθρο να διαβάσουν πρώτα την προηγούμενη ανάρτηση μας  με το περιστατικό.
Σήμερα βλέπουμε ένα νέο ερασιτεχνικό βίντεο πανομοιότυπο με το προηγούμενο συμβάν που έγινε ακριβώς την ίδια νύχτα. Η μόνη διαφορά είναι η τοποθεσία, μια και αυτό συνέβη στο Fort Atkinson που βρίσκεται στην πολιτεία του Winscosin!

Λόγω της χαμηλής ποιότητας του βίντεο δεν καταλαβαίνουμε αν το φωτεινό αντικείμενο που φαίνεται είναι το φεγγάρι ή κάποιο άγνωστο αντικείμενο σαν εκείνα που εμφανίζονται στο άλλο βίντεο. 

Ωστόσο μαρτυρίες ανθρώπων είχαν αναφέρει άγνωστα φωτεινά αντικείμενα στον ουρανό.
Παρακολουθήστε το βίντεο και την συνέχεια του άρθρου



Η δικαιολογία είναι η ίδια. Ανατινάχθηκαν οι μετασχηματιστές λόγω καιρικών φαινομένων.
..

 Όποιος θέλει τρώει το παραμύθι περί καιρικών φαινομένων κλπ κλπ και μάλιστα υποτίθεται πως είναι σπάνιο συμβάν.

Πόσο κοντά είναι άραγε το Fort Worth με το Fort Atkinson;;; Θα έπρεπε να είναι αρκετά κοντά...

Η απόσταση σε ευθεία γραμμή είναι 1.357,2 χιλιόμετρα και μεταξύ αυτών των δύο πόλεων δεν αναφέρθηκε παρόμοιο περιστατικό (ακόμα..).

Δηλαδή το φαινόμενο έπληξε το Fort Worth, κόπασε για πολλά χιλιόμετρα και στο Fort Atkinson ξανάρχισε με αποτέλεσμα οι μετασχηματιστές των ηλεκτρικών σταθμών να ανατινάζονται σαν τρελοί..   

Και όλα αυτά ξαναλέμε στις 12 ΜΑΊΟΥ.


Τι έγινε όμως το ίδιο βράδυ στην πόλη ΑRLINGTON δίπλα στο Fort Worth που βρίσκεται μόλις 20 χιλιόμετρα μακρυά!!!!

Κάντε κλικ ακριβώς από κάτω για να δείτε ότι όλα δένουν...

Επεισόδιο με "χρώμα" Ιμίων στο Αγαθονήσι - Βίντεο


Επεισόδιο με "χρώμα" Ιμίων στο Αγαθονήσι - Βίντεο



Image
Τούρκος απόστρατος αξιωματικός, υποψήφιος βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος (DP) που έχει κατηγορηθεί για στενές σχέσεις με την ΜΙΤ, αποπειράθηκε να αποβιβαστεί στο Αγαθονήσι μερικές ημέρες μετά τις προκλητικές δηλώσεις του Αρχηγού του κόμματος Namik Kemal Zeybek που ισχυρίστηκε σε δήλωση του ότι η Ελλάδα κατέχει παράνομα το Φαρμοκονήσι και το Αγαθονήσι.
Ο Συνταγματάρχης εν αποστρατεία Ümit Yalım αποπειράθηκε να αποβιβαστεί στο τουρκικό νησί όπως δήλωσε στους Έλληνες λιμενικούς μαζί με αντιπροσωπεία του κόμματος του. Όπως δήλωσε στα τουρκικά ΜΜΕ μόλις επέστρεψε πίσω στα τουρκικά παράλια, ζήτησε από τους Έλληνες λιμενικούς στο Αγαθονήσι να του επιτρέψουν να επισκεφτεί το «δικό μας (τουρκικό) νησί» και δεν τον άφησαν.
Τους έδειξε δε και το διπλωματικό του διαβατήριο χωρίς όμως αποτέλεσμα, αφού οι άνδρες του λιμενικού όπως αναφέρει δεν τον άφησαν να αποβιβαστεί στο νησί. Συνεχίζοντας το κρεσέντο προκλητικότητας ο υποψήφιος Βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος και πρώην Συνταγματάρχης Ümit Yalım δήλωσε στα τουρκικά ΜΜΕ ότι το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι βρίσκονται υπό ελληνική στρατιωτική κατοχή.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από μία εβδομάδα ο Αρχηγός του κόμματος Namik Kemal Zeybek ισχυρίστηκε ότι προτίθεται να επισκεφτεί τα νησιά αυτά χωρίς βίζα, χωρίς διαβατήριο, και ότι αν δεν βρει βάρκα για να πάει στα δύο νησιά θα κολυμπήσει μέχρι αυτά. Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του σημείωσε ότι  «Ξέρω ότι το έθνος δεν θα με αφήσει μόνο».
Την ίδια στιγμή οι Τούρκοι δουλέμποροι επέλεγαν "εντελώς τυχαία" τα δύο αυτά νησιά για να αποβιβάζουν τις χιλιάδες των παράνομων μεταναστών πιέζοντας απελπιστικά τον τοπικό πληθυσμό ο οποίος κάποια στιγμή είχε φτάσει στα όρια του.   
Το γεγονός αυτό, δηλαδή της απόπειρας αποβίβασης του Τούρκου υποψήφιου Βουλευτή, έρχεται να δέσει με τις αποκαλύψεις του Wikileaks που δημοσιεύει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ σήμερα για τις αληθινές προθέσεις του Τούρκου ΥΠΕΞ Ahmet Davutoglou όσον αφορά το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι, ο οποίος όπως αναφέρεται στο απόρρητο τηλεγράφημα της αμερικανικής πρεσβείας στην Άγκυρα είχε δηλώσει τον Ιούνιο του 2009 ότι «η κυριαρχία αυτών των “βράχων” ήταν υπό αμφισβήτηση, όπως τα Ίµια» (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4631367).
Η αντίδραση αυτή του Davutoglou ήρθε σε απάντηση της τοποθέτησης του Αμερικανού πρέσβη στην Άγκυρα ότι οι τουρκικές υπερπτήσεις πάνω από τα συγκεκριμένα νησιά θα πρέπει να σταματήσουν.  Με απλά λόγια δηλαδή ο Τούρκος ΥΠΕΞ μπορεί να μας μιλά περί μηδενικών προβλημάτων με τους γειτόνους χωρίς όμως να ξεχνά τις επεκτατικές βλέψεις του τουρκικού κράτους που όπως αποδεικνύεται είναι διαχρονικές ανεξαρτήτως αν στην εξουσία της γειτονικής χώρας είναι οι κεμαλιστές ή οι ισλαμιστές. 
Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση όλων αυτών που προπαγανδίζουν και προωθούν την ελληνοτουρκική φιλία ειδικότερα δε οι τοπικοί άρχοντες των νησιών του Αν. Αιγαίου που πιστεύουν ότι οι Τούρκοι ξαφνικά ξέχασαν τον μακροχρόνιο επεκτατικό γεωπολιτικό τους σχεδιασμό και αποφάσισαν να συμπεριφερθούν ως μία άλλη ευρωπαϊκή χώρα.
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

ISS: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΕΛΕΓΧΟΥ!!!


ISS: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΕΛΕΓΧΟΥ!!!

Κατά την διάρκεια εργασιών στον Ρώσικο διαστημικό σταθμό ISS εμφανίζεται ένα αντικείμενο το οποίο κινητοποιεί το κέντρο ελέγχου της ΝΑΣΑ που βρίσκεται σε ανοιχτή ακρόαση με το αντίστοιχο των Ρώσων και τους αστροναύτες.

Έχει πολύ ενδιαφέρον ο διάλογος που γίνεται μεταξύ τους και τα πρώτα δευτερόλεπτα φαίνεται πως ο αμερικανός που βρίσκεται στον πύργο ελέγχου.. τα χάνει, ενώ ζητά άμεσα η κάμερα να στρέψει κατά 80 μοίρες, ώστε να το εντοπίσουν και οι Ρώσοι συνάδελφοι του. 
Επικρατεί μια σύγχυση μια και δεν μπορούν να εντοπίσουν το αντικείμενο που βρίσκεται εκεί!!  Οι άνθρωποι που βρίσκονται στο κέντρο ελέγχου προσπαθούν να προσδιορίσουν τι είναι και από που προήλθε..
Την αναμετάδοση αναλαμβάνει κάποια γυναίκα και προσπαθεί να ρίξει τους τόνους.
Είναι η 2η φορά που εμφανίζεται κάτι σε ζωντανή σύνδεση με τον διαστημικό σταθμό.
Στο βίντεο εκείνης της ανάρτησης μάλιστα κάποια στιγμή  φαίνεται πως υπάρχει επάνω στον διαστημικό σταθμό ένας σταυρός της Μάλτας (;;;) και όπως θα δείτε σε αυτό το βίντεο ο σταυρός πλέον φαίνεται ξεκάθαρα.
-Με κόκκινο χρώμα το άγνωστο αντικείμενο που έχει προσεγγίσει τον αστροναύτη
-Με κίτρινο χρώμα ο σταυρός της Μάλτας.
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον  είναι στα 01:38 όταν το αντικείμενο όχι μόνο μοιάζει σαν  ζωντανός οργανισμός, αλλά φαίνεται πως κουνά και τα πτερύγια του!!!

Επίσης παρατηρείστε το μικρό λευκό αντικείμενο που εμφανίζεται μόλις για 1.5 δευτερόλεπτο στο κάτω μέρος της οθόνης και ένα δεύτερο στα δεξιά επάνω. (00:46)
Ανεβάστε την ανάλυση του βίντεο σε 720p

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Η απίστευτη ικανότητα των τσιγγάνων της Ταϊλάνδης.


Η απίστευτη ικανότητα των τσιγγάνων της Ταϊλάνδης.

Οι τσιγγάνοι της Ταϊλάνδης έχουν μια εξαιρετική ικανότητα να παρακάμπτουν ένα αυτόματο αντανακλαστικό του ματιού. Τα άτομα αυτά έχουν καταφέρει να προσαρμόσουν την όρασή τους και βλέπουν κάτω από το νερό με εξαιρετική ευκρίνεια. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι οποιοδήποτε παιδί μπορεί να μάθει αυτό το εντυπωσιακό κόλπο. 

Δείτε το όμορφο βίντεο του BBC που δείχνει τους Ταϊλανδούς εν ώρα δράσης.

Jim Caviezel: «Ο ρόλος του Χριστού κατέστρεψε την καριέρα μου. Το Χόλυγουντ μου έκλεισε την πόρτα»


Jim Caviezel: «Ο ρόλος του Χριστού κατέστρεψε την καριέρα μου. Το Χόλυγουντ μου έκλεισε την πόρτα»

Ο Αμερικάνος ηθοποιός Jim Caviezel ισχυρίζεται ότι η καριέρα του στο Hollywood ναυάγησε μετά το ρόλο του ως Ιησούς Χριστός.
Είπε ότι η βιομηχανία του θεάματος τον «απέρριψε», αφού πήρε τον κύριο ρόλο στην ταινία «Τα Πάθη του Χριστού» του Μελ Γκίμπσον.
Από την στιγμή που έπαιξε τον Γιο του Θεού στην ταινία του 2004, οι προσφορές έχουν στερέψει και πολλοί στον κλάδο τον αποφεύγουν.
Αν και η ταινία έγινε box office hit, λαμβάνοντας περισσότερα από 400 εκατομμύρια δολάρια σε όλο τον κόσμο, καταδικάστηκε ως «αντισημιτική».
Ο Gibson, ο διευθυντής της ταινίας, κατηγορήθηκε αργότερα ότι έκανε αντι-εβραϊκές παρατηρήσεις μετά τη σύλληψή του για οδήγηση σε κατάσταση μέθης.
Ο Caviezel είπε ότι προειδοποιήθηκε από τον Γκίμπσον να μην πάρει τον ρόλο γιατί ποτέ του δεν θα εργαζόταν στο Hollywood ξανά!
«Μου είπε: "Ποτέ δεν θα εργαστείς σε αυτήν την πόλη ξανά". Του είπα, "Όλοι 
πρέπει να πάρουμε τον σταυρό μας". Ο 
Caviezel τα είπε αυτά σε ένα ακροατήριο εκκλησίας στο Ορλάντο της Φλόριντα.
Μετά από τα Πάθη του Χριστού, ο 42χρονος ηθοποιός έχει εμφανιστεί μόνο σε μια χούφτα ταινιών.
Πριν παίξει τον Ιησού είχε θεωρηθεί ως ένα από τα νέα αστέρια του Χόλιγουντ και εμφανίστηκε στο «The Count of Monte Cristo» και στο «‘ngel Eyes» με την Τζένιφερ Λόπεζ.
Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ήταν το 2000 με το θρίλερ «Frequency»με τον Ντένις Κουέιντ.
Ο Caviezel, που είναι πιστός ρωμαιοκαθολικός, είπε ότι ήξερε ότι ο ρόλος του Ιησού θα ήταν παρακινδυνευμένος.
«Ο Ιησούς είναι τόσο αμφιλεγόμενος σήμερα όπως και τότε που ο ίδιος το είχε πει» είπε ο Caviezel. «Δεν έχουν αλλάξει πολλά σε 2.000 χρόνια».
Είπε ότι δεν ανησυχεί για τη στασιμότητα της καριέρας του.
Κατά τη διάρκεια της 20λεπτης ομιλίας του, ο Caviezel μίλησε για τα προβλήματα που προκάλεσαν εμπόδια στον Gibson.
«Ο Μελ Γκίμπσον, είναι ένας φρικτός αμαρτωλός, έτσι δεν είναι;» είπε ο Caviezel. «Ο Μελ Γκίμπσον δεν έχει ανάγκη την κρίση σας, χρειάζεται τις προσευχές σας».
Ο Caviezel δήλωσε ότι η πίστη του είναι ο οδηγός του, τόσο προσωπικά όσο και επαγγελματικά.
Είπε ότι δεν ήταν τυχαίο ότι «στο 33ο έτος της ηλικίας μου, μου ζητήθηκε να παίξω τον Ιησού, και αστειεύτηκε για τα αρχικά του, που επίσης, είναι τα ίδια με του Ιησού Χριστού.
Ο ηθοποιός μίλησε για την ταινία και τις αρνητικές επιπτώσεις της στην καριέρα του, ενώ βρισκόταν σε μία megachurch στο Ορλάντο για να προωθήσει ένα νέο ακουστικό βιβλίο της Αγίας Γραφής.
Ο Caviezel παίζει τον Ιησού και άλλοι σταρ του Χόλιγουντ, όπως ο Richard Dreyfuss, ακούγονται στο CD.

Εξαναγκάζουν του Βραζιλιάνους να αποδεχτούν την ομοφυλοφιλία. Νόμος κατά της ‘ομοφοβίας’ και κατήχηση στα σχολεία


Εξαναγκάζουν του Βραζιλιάνους να αποδεχτούν την ομοφυλοφιλία. Νόμος κατά της ‘ομοφοβίας’ και κατήχηση στα σχολεία


Του Marcos / San Paolo Bureau (henrymakow.com)
Η παραπάνω (σοκαριστική) φωτογραφία είναι από το υλικό της κυβέρνησης της Βραζιλίας που θα μοιραστεί σταγυμνάσια όλης της χώρας.
Μια σκιά πλανιέται πάνω από τη δημοκρατία και τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα στη Βραζιλία. Το όνομά της είναι νόμος PLC122.
Εάν αυτός ο νόμος εγκριθεί, κάθε είδους ηθικής, θρησκευτικής, φιλοσοφικής ή ιατρικής γνώμης κατά του ομοφυλόφιλου τρόπου ζωής, θα υποβάλει το συγγραφέα σεφυλάκιση και βαριά πρόστιμα. Και αυτό δεν θα αφορά μόνο τα μεγάλα εμπορικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, αλλά και τα blogs, τις εκπομπές θρησκευτικού περιεχομένου, ακόμα καιτις ιδιωτικές συνομιλίες. Από τις μέρες του Ναζιστικού Κόμματος και της Μαοϊκής Πολιτιστικής Επανάστασης,δεν έχουμε δει μια τέτοια κατάφωρη προσβολή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε αυτό το μέγεθος.
Το ριζοσπαστικό κίνημα αξιοποιεί τη δυναμική που παράγεται από την έγκριση των Αστικών Ενώσεων των ομοφυλόφιλων από το Ανώτατο Δικαστήριο την περασμένη εβδομάδα, σε ένα παράνομο σφετερισμό της λειτουργίας του Κογκρέσου. Ο νόμος δείχνει ασέβεια προς το Σύνταγμα, το οποίο μπορεί να αλλάξει μόνο από την πλειοψηφία του Κογκρέσου. Τώρα, οι gay ακτιβιστές σχεδιάζουν μια πορεία για το νομοσχέδιο στη Μπραζίλια, η οποία χρηματοδοτείται με χρήματα από τις ΜΚΟ, ώστε να συμπέσει με την Παγκόσμια Αντι-Ομοφοβική Ημέρα, στις 17 Μαΐου.
Μια βαριά εκστρατεία των ΜΜΕ βρίσκεται εν εξελίξει εδώ και αρκετά χρόνια, όπου μόνο pro-gay ειδήσεις εμφανίζονται στις εφημερίδες. Μια τεράστια εκστρατεία απευαισθητοποίησης του κοινού προωθείται επίσης από το βραζιλιάνικο κανάλι ‘Globo TV’, μέσα από τις σαπουνόπερές του, που παρακολουθούνται από την πλειοψηφία του πληθυσμού. Οι περισσότεροι συγγραφείς σαπουνόπερων είναι είτε ανοιχτά γκέι ή αριστεροί. Έχουν παρουσιάσει κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών ρομαντικά ζευγάρια ομοφυλοφίλων, ιστορίες ομοφυλόφιλων υπό διωγμό και τελικά γκέι γαλλικά φιλιά, με τρόπο που μόνο ως social engineering (κοινωνική μηχανική) μπορεί να περιγραφεί.(Σχ. ΚΟ: Η «κοινωνική μηχανικής αποτελεί ένα είδος μυστικής επιστήμης του χειρισμού του πλήθους, που χρησιμοποιείται από τους «λίγους» που γνωρίζουν τα μυστικά της εκμετάλλευσης και της εξουσίας και έχουν τα μέσα για να την επιβάλλουν στις μάζες. Η κοινωνική μηχανική ονομάζεται και «επιστήμη της εκμετάλλευσης του έμψυχου υλικού», «τέχνη της απάτης», «μυστικά της εξουσίας», «χειρισμός των κατωτέρων», «real politiκ», κ.ά ). Αυτό το μήνα, υπήρχε μια σκηνή σε μία σαπουνόπερα όπου μια κόρη επιπλήττει τον πατέρα της, λέγοντάς του ότι θα μπορούσε να συλληφθείεπειδή λέει το αφεντικό "fruity" (‘κουνιστός’), «επειδή έρχεται ένας νέος νόμος».
Ένα πρακτικό παράδειγμα μεροληψίας ήταν η ευρεία κάλυψη από τα media της χώρας, της επίθεσης που δέχτηκε ένας γκέι από κάποιον αλήτη, στο Σάο Πάολο. Αν και δεν υπήρχαν αποδείξεις ότι ο επιτιθέμενος γνώριζε ότι το θύμα ήταν ομοφυλόφιλος, και ότι αυτό συνέβη μετά τα μεσάνυχτα, σε μια επικίνδυνη περιοχή για κάθε άτομο, το θέμα συζητήθηκε για εβδομάδες. Τα περισσότερα εγκλήματα κατά ομοφυλόφιλων ατόμων στη Βραζιλία έχουν διαπραχθεί από τους συντρόφους τους, ή σχετίζονται με τα ναρκωτικά ή την πορνεία, όπως συμβαίνει με τους τραβεστί (συνήθως είναι και τοξικομανείς και πόρνες). Υπάρχει σχεδόν μηδενική πραγματική ομοφοβία στη Βραζιλία. Σε όλη μου τη ζωή, δεν έχω δει ποτέ ένα γκέι άτομο να είναι θύμα εκφοβισμού.
Από την άλλη πλευρά, έχουμε δει πολλές επιθέσεις από ομοφυλόφιλους παιδεραστές (βιασμούς και δολοφονίες) σε παιδιά, ακόμα και από εκπαιδευτικούς στα σχολεία. Αυτές οι περιπτώσεις συχνά παραμελούνται από τα μέσα ενημέρωσης και, όταν δημοσιευθούν, ο δημοσιογράφος δεν γράφει ποτέ τη λέξη ‘ομοφυλόφιλος’.
Ακόμα και αυτή την εβδομάδα, ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο σε μια μοντέρνα περιοχή στο Σάο Πάολο έπρεπε να βάλει φρουρούς ασφάλειας μέσα στο μπάνιο, επειδή οι ομοφυλόφιλοι άνδρες έκαναν σεξ δημοσίως.
Η επόμενη κίνησή τους είναι η προώθηση του «gay kit», μιας σειράς από DVD που παρήχθησαν από την κυβέρνηση, που δείχνουν σαφή γκέι συμπεριφορά σε παιδιά, που πρέπει να δουν οι μαθητές του γυμνασίου και του λυκείου, προκειμένου να τους δοθεί κίνητρο για ένα ‘γκέι lifestyle. Στο μέλλον, τίποτα δεν θα είναι αδύνατο. Ιατρικές ειδήσεις, όπως η πρόσφατη μελέτη που δείχνει ότι οι ομοφυλόφιλοι έχουν διπλά ποσοστά καρκίνου, θα πρέπει να λογοκρίνονται. Συντηρητικά blogs και θρησκευτικά ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια, θα τεθούν εκτός νόμου. Αν απολύσεις έναν τεμπέλη, ανίκανο ομοφυλόφιλο εργαζόμενο, θα πηγαίνεις φυλακή. Αν δεν προσλάβεις έναν ομοφυλόφιλο θα πηγαίνεις φυλακή. Αν παραθέσεις ένα απόσπασμα από τηνΒίβλο για την ομοφυλοφιλία, θα πηγαίνεις φυλακή. Αν διαμαρτύρεσαι για δύο άντρες που φιλιούνται και χαϊδεύονται σε ένα εστιατόριο μπροστά στα παιδιά σου, θα πηγαίνεις φυλακή (ο νόμος το λέει συγκεκριμένα έτσι). Το περιεχόμενο αυτού του άρθρου θα ήταν αρκετό για να με βάλει στη φυλακή. Η κοινωνία θα είναι στο έλεος μιας ειδικής κάστας, με ειδικά προνόμια.
Η κυβέρνηση, βαθιά μπλεγμένη στα εβδομαδιαία σκάνδαλα διαφθοράς της τάξης δισεκατομμυρίων δολαρίων, εκφράζει την ικανοποίησή της απόσπασης της προσοχής του λαού από τα προβλήματα.
Ο νόμος αυτός θα κάνει το ομοφυλοφιλικό σεξ το πιο ιερό πράγμα στη Βραζιλία. Περισσότερο από το Θεό, περισσότερο από τα παιδιά. Στη χώρα αυτή, έχουμε δει όλα τα είδη των βεβηλώσεων, όπως εικόνες του Χριστού βυθισμένες στα ούρα και ακόμη και έναν ομοφυλόφιλο να βγάζει ένα ροζάριο από το ορθό έντερο του, στις επιχορηγούμενες από το κράτος εκδηλώσεις «τέχνης». Αυτό θεωρείται αυτο-έκφραση.
Τα διεθνή μέσα ενημέρωσης θεωρούν τη Βραζιλία ως το επόμενο ‘θαύμα του κόσμου’, ιδιαίτερα αφότου οι μαρξιστές ανέλαβαν τη χώρα. (Στην φώτο: ο πρόεδρος Λούλα με την σημαία των ομοφυλόφιλων). Να μην γελιόμαστε. Η Βραζιλία είναι μια από τις πρωτοπόρες χώρες στην πορεία προς τη νέα παγκόσμια τάξη και την ολοκληρωτική καταστροφή των ηθικών και οικογενειακών αξιών, μια θέση που θα κάνει την Βόρεια Κορέα να μοιάζει η γη της ελευθερίας.