Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ..!!‏


ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ..!!‏


Αφού η νέα "δανειακή" σύμβαση έρθει στη Βουλή 
και ψηφιστεί ομόθυμα/συναινετικά/πατριωτικά
από 180 μαυροπρασινογάλαζα Γουρούνια...
...θα είμαστε και με τη βούλα Χώρα υπό Κατοχή.
Πανεύκολα,λοιπόν,θα ξεκαθαρίσει/κλείσει το ζήτημα
της εκχώρησης εθνικής Κυριαρχίας.
ΟΛΑ μέλι-γάλα.
Κανείς ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ.
ΟΛΟΙ Πατριώτες και Σωτήρες.
ΟΛΟΙ Ασφαλείς και Ατιμώρητοι στο μέλλον.

Τοκογλύφοι, δανειστές, "εταίροι" υπό τον
γενικό τίτλο "Επίσημοι Κατακτητές",
θα λυμαίνονται τη Χώρα, θα απομυζούν τον πλούτο της,
θα έχουν δικαίωμα ζωής και θανάτου επί των Πολιτών της,
θα καθορίζουν  την ανατολή και δύση του ήλιου.
Θα μπορούν να πουλούν το λιμάνι ενός νησιού,
γιατί όχι και το ίδιο το νησί.
Θα "δεσμεύουν" τον αέρα και ήλιο
και να τον στέλνουν στις χώρες τους. 
Οι ημέτεροι κυβερνητικοί, ασχέτως χρώματος, αυτο-
δύναμης ή συμμαχικής κυβέρνησης,
υπό τον γενικό τίτλο "Συνεργάτες Κατακτητών",
θα διαχειρίζονται την καθημερινότητα των Εξαθλιωμένων,
θα ορίζουν τη σειρά προτεραιότητας στα συσσίτια,
θα επιβάλλουν την ανά μήνα περικοπή μισθών και συντάξεων.
Θα επιβλέπουν την είσπραξη των "εσόδων", υπό το
άγρυπνο/προστατευτικό βλέμμα των ειδικών δυνάμεων και ΜΑΤ.
Θα εκτελούν,όπως και τώρα, τις εντολές των Κατακτητών,
άμεσα, βίαια, δουλικά, αποτελεσματικά.
Θα συντάξουν νέο "σύνταγμα", αν και το ισχύον 
σε τίποτα δεν τους εμπόδισε...
Θα ορίσουν νέο "πρόεδρο", αν και ο σημερινός
τους διευκόλυνε όσο κανείς...
Θα επαναβεβαιώσουν πως η Δημοκρατία είναι το
πολίτευμα της Ελλάδας...

Κάπως έτσι θα κυλήσουν τα πράματα στη νέα Ελλάδα...
Την κοιτίδα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού.
Της πρώτης, σύγχρονης ευρωπαϊκής Χώρας, 
υπό νέα Κατοχή.
Της μοναδικής Πατρίδας που προδόθηκε από
ένα κοπάδι νεοφιλελεύθερα Γουρούνια και
εγκαταλείφτηκε από έναν Ανόητο και Δειλό Λαό.-

Πως μπορούν να συνδυασθούν τα τεχνητά αραιά νέφη που δημιουργούνται από τους αεροψεκασμούς με το σύστημα H.A.A.R.P.;


Πως μπορούν να συνδυασθούν τα τεχνητά αραιά νέφη που δημιουργούνται από τους αεροψεκασμούς με το σύστημα H.A.A.R.P.;

Το παραδεκτό από τη νέα τάξη υπαρχών σύστημα H.A.A.R.P. βρίσκεται στην Αλάσκα. Ωστόσο καταγγέλλεται, χωρίς να γίνεται βέβαια παραδεκτό, ότι συστήματα H.A.A.R.P. υπάρχουν και σε άλλα μέρη του κόσμου. Ας μιλήσουμε λοιπόν για το H.A.A.R.P. και τα τεχνητά νέφη που είναι γεμάτα με οξείδια του αλουμινίου, χρησιμοποιώντας απλή φυσική. Μας λένε ότι τα τεχνητά αυτά νέφη, καθώς είναι λεπτά και επίπεδα, παίζουν το ρόλο ανακλαστικών επιφανειών. Μπορούν δηλαδή να ανακλάσουν και τα μικροκύματα που εκπέμπει το H.A.A.R.P. και να τα στείλουν πέρα του ορίζοντος εκεί που θέλουν οι χειριστές του. Για ποιο λόγο; Μα είναι απλό. Το H.A.A.R.P. μπορεί να εκπέμψει μικροκύματα διαμορφωμένα με εξαιρετικά χαμηλές συχνότητες (ELF) που μπορούν να διαμορφώσουν λόγω της υψηλής ισχύος τους τις συνειδήσεις μιας ολόκληρης πόλης. Το μειονέκτημα είναι ότι τα μικροκύματα εκπέμπονται προς τα πάνω, ενώ εμείς να τα στέλνουμε στο έδαφος. Δημιουργούμε λοιπόν στον ουρανό μια αντανακλαστική επιφάνεια και τα οδηγούμε εκεί που θέλουμε. Η απαιτούμενη εκτεταμένη ανακλαστική επιφάνεια, μπορούν να είναι επίπεδα τεχνητά ψεκαζόμενα νέφη που προκύπτουν από τη σταδιακή πλάτυνση και ένωση των ψεκαζόμενων λευκών λωρίδων από τα αεροπλάνα. Τα τεχνητά σύννεφα περιέχουν οξείδια μετάλλων (αλουμινίου) και επομένως εύκολα ιονίζονται (ηλεκτρίζονται).

Η ενέργεια που με την εκπομπή των μικροκυμάτων στέλνουν σε αυτά οι κεραίες του H.A.A.R.P., δημιουργεί με τη βοήθεια του φαινομένου HALL, πολύ εύκολα, ιονοσφαιρικού τύπου κυκλικά (κλειστά) μεταβαλλόμενα ρεύματα. Αυτά στην πράξη είναι «ποτάμια» φορτισμένων σωματιδίων μέσα στα τεχνητά σύννεφα. Τα «ποτάμια» αυτά των φορτισμένων αερίων δεν έχουν αρχή και τέλος επειδή είναι κυκλικά. Εκεί που αρχίζουν εκεί τελειώνουν. Ένα όμως κυκλικό μεταβαλλόμενο ρεύμα, δημιουργεί ένα μεταβαλλόμενο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο που εκπέμπει (οι συνάδελφοι φυσικοί να συγχωρήσουν την απλούστευση των όρων, χάριν των αναγνωστών) ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα το οποίο είναι ίδιο με το αρχικό μικροκύμα που εξεπέμφθει από το H.A.A.R.P. και δημιούργησε το φαινόμενο HALL στο τεχνητό νέφος. Το δημιουργούμενο μικροκύμα εκπέμπεται προς κάθε κατεύθυνση και επομένως και προς το έδαφος. Που αλλού; Στον επιθυμητό στόχο (πόλη, χωριό κτλ).

Ποιες είναι οι επίσημες δικαιολογίες για τους μαζικούς αεροψεκασμούς;

Γίνονται, λέει, για το καλό μας διότι δημιουργούν ένα τεχνητό στρώμα οξειδίων του αλουμινίου ή του βαρίου που αντανακλά μέρος της υπεριώδους ακτινοβολίας του ήλιου, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει στη Γη να διώχνει στο διάστημα ικανή ποσότητα θερμικής ενέργειας, ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Ουσιαστικά, μονώνεται δηλαδή η Γη και αποκτά μια ασπίδα κατά του φαινομένου του θερμοκηπίου.

Στέκουν όλες οι δικαιολογίες;

Όχι είναι η απάντηση που δίνουν Έλληνες αλλά και ξένοι ειδικοί σε όλο τον κόσμο. Εκατοντάδες επιστήμονες συγκεντρώνουν στοιχεία για τους αεροψεκασμούς, για τα ηλεκτρισμένα τεχνητά (ψεκασμένα) αραιά σύννεφα που φεγκοβολούν παλλόμενα, από την ενέργεια που δέχονται από το H.A.A.R.P. και για τους χιλιάδες ανθρώπους που υποφέρουν από τις ψεκαζόμενες ουσίες.Λένε ότι ψεκασμοί γίνονται και κοινωφελείς σκοπούς. Τα ανακλώντα σωματίδια των οξειδίων του αλουμινίου δημιουργούν με τους ψεκασμούς ένα προστατευτικό στρώμα που ανακλά την ηλιακή ακτινοβολία σε περιοχές που έχουν ηλιοφάνεια και έτσι τις δροσίζουν.

Σχόλιο: Η Αγγλία το χειμώνα έχει πρόβλημα υπερθέρμανσης; Μάλλον όχι.

Λένε ότι αν ήθελαν να μας ψεκάσουν με ψυχοφάρμακα ή ιούς δε θα ψέκαζαν με ηλιοφάνεια ώστε να τους βλέπουμε, αλλά θα ψέκαζαν μέσα στα σύννεφα όταν είχε συννεφιά, ώστε να είναι και ευκολότερη η κάθοδος των σωματιδίων πάνω στις κατοικημένες περιοχές.

Σχόλιο: Και ποιος μας λέει ότι δεν μας ψεκάζουν με συννεφιά;

Λένε ότι τα ψεκαζόμενα τεχνητά αραιά νέφη βοηθούν στον έλεγχο του καιρού και την αντανάκλαση των ακτινοβολιών του συστήματος H.A.A.R.P. κατά τη διάρκεια επιστημονικών πειραμάτων.

Σχόλιο: Δε διαφωνώ καθόλου. Είπαμε εμείς όχι; Το θέμα είναι ποια είναι τα αποτελέσματα των ακτινοβολιών του H.A.A.R.P.

Tue Feb 07 2012 14:35:15 GMT+0200 (Χειμερινή ώρα GTB) ΠΗΓΗ

Έτσι θα αναταχθεί η Ελλάδα όπως έδειξε ο Κολοκοτρώνης


Έτσι θα αναταχθεί η Ελλάδα όπως έδειξε ο Κολοκοτρώνης


Πριν από 179 χρόνια οι νενέκοι και οι λογιστές φυλάκισαν τον Γέρο του Μωριά παρότι αυτός έλεγε ότι «οι Έλληνες ακόμα και στους Θεούς όρθιοι μιλάνε». Μεγαλύτερη ήττα δεν είναι άλλη από την παρακμή. Η παρακμή φέρνει το προσκύνημα και την υπηρέτηση...
κάθε εχθρού είτε είναι αυτός εσωτερικός, είτε είναι εξωτερικός. Το προσκύνημα φέρνει ανελευθερία και συνιστά δουλία. Αυτή μπορεί να είναι η χειρότερη ατιμασία για το Ελληνικό Έθνος με όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα. Οι πολιτικοί αρχηγοί δεν συνεδριάζουν για να ξανακάνουν πάλι υπερήφανη την Ελλάδα και τον λαό. Ψάχνουν κούφιες λέξεις για να μας πείσουν ότι θέλουν να σώσουν την αξιοπρέπειά μας θυσιάζοντας πολλά και περισώζοντας ελάχιστα. Το ερώτημα δεν είναι εάν ο μεταβατικός πρωθυπουργός κ. Λουκάς Παπαδήμος θα απειλήσει με παραίτηση τους πολιτικούς αρχηγούς. Το ερώτημα είναι σαφές: Μπορεί να αντιτάξει επιχειρήματα με αντίλογο και αντιστασιακό χαρακτήρα στα κοράκια της Ευρώπης ώστε να διαφυλάξει τα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Από την εποχή της κυβέρνησης του κ. Κώστα Σημίτη αναλωθήκαμε στην μαλθακότητα και την τρυφηλότητα. Όταν το παραδέχθηκε ένας βουλευτής και πρώην υπουργός από το βήμα της Βουλής κάποιοι δήθεν «προοδευτικοί» βγήκαν να το σχολιάσουν διότι με πλάκα πήγαν να δικαιολογήσουν την αγραμματοσύνη τους. Η μαλθακότητα και η τρυφηλότητα έγιναν καθημερινότητα και ρουτίνα για όσους δέχθηκαν αψήφιστα τα τηλεοπτικά σκουπίδια, τις καλλίγραμμες γλάστρες, τις αναλώσιμες trendy εμφανίσεις και την κουλτούρα του «ψευτο-γκλάμουρ» καταναλωτισμού στα εμπορικά κέντρα της εκμετάλλευσης. Αυτή είναι η πολιτιστική λοβοτομή στους Έλληνες. Αυτή είναι η τεχνητή εκπόρνευση της λεβεντιάς και της ανδρείας. Χαμένος είναι εκείνος που σκύβει το βλέμμα χαμηλά. Είναι αυτός που περπατά σκυφτός και δεν κοιτά κατάματα τον εχθρό. Έτσι θέλουμε να είμαστε, ατιμωμένοι; Διότι ήρωες του σύγχρονου Ελληνισμού, όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, έπρατταν το ακριβώς αντίθετο. Γι’ αυτό ενέπνευσαν το λαό και του έδωσαν αξιοπρέπεια. «Είσαστε Έλληνες; Τι προσκυνάτε; Οι Έλληνες ακόμα και στους θεούς όρθιοι μιλάνε», έλεγε. Έχουμε κότσια να σηκώσουμε σήμερα τέτοιο φορτίο; Γιατί σήμερα Σήμερα αναφερόμαστε στον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη διότι οι πολιτικοί πρόγονοι των σημερινών σωτήρων του Ελληνισμού που ενίοτε λειτουργούν ως φελλοί σε ναυαγούς, καταδίκασαν τον στρατηγό του Έθνους σε φυλάκιση επί εσχάτη προδοσία επειδή διαφώνησε με τους Γερμανούς αντιβασιλείς. Τραγική ομοιότητα; Το 1833, οι Βαυαροί που παρίσταναν την πολιτική ουρά του Όθωνα φυλάκισαν στο κάστρο του Ναυπλίου τον σύγχρονο Άγιο, το εμβληματικό ηγέτη του Ελληνισμού. Οι κόμης Ιωσήφ Λουδοβίκος Άρμανσμπεργκ, Γεώργιος φον Μάουρερ και Κάρολος Βύλχεμ Άιντεκ επεχείρησαν να κάνουν λοβοτομή σε μια ηρωική ελληνική ψυχή. Τρεις τα έβαλαν με έναν και μάλιστα από μακρυά. Τόση ανδρεία είχαν… Λίγα εικοσιτετράωρα πριν, είχε δολοφονηθεί άνανδρα ο πρωτότοκος γιος του, από τις δυνάμεις των «εκσυγχρονιστών» της εποχής. Τούτοι έπαιζαν παρόμοιο ρόλο με ορισμένους σημερινούς «παράγοντες». Αναζητούσαν «πακέτα στήριξης» από τις «δάνειες δυνάμεις» με το αζημίωτο βεβαίως. Ο άνθρωπος που έδωσε την πνοή ελευθερίας στην υπόδουλη χώρα, ταπεινώθηκε από τους λογιστές, τους αργυραμοιβούς. Αυτούς που γέμιζαν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς με τις «νόμιμες προμήθειες», την ίδια στιγμή που ο Ιμπραήμ εξόντωνε τους γηγενείς πληθυσμούς σε μία άνευ προηγουμένου γενοκτονία. Κι όμως, ο Γέρος του Μοριά μπροστά στην θανάσιμη απειλή για το Έθνος, συγχώρεσε ακόμα και τα άνανδρα κτήνη που θεωρούσαν ότι εκπροσωπούσαν το λαό και βγήκε πάλι στην πρώτη γραμμή. Αυτά συνέβησαν όταν οι λογιστές, οι εκπρόσωποι των τότε «δανειστών» αντιλήφθηκαν πως η χώρα όδευε στην ολική γενοκτονία και την υποδούλωση. Αντιπαραβολή με την επικαιρότητα Σήμερα το παράδειγμα του Εθνεγέρτη στρατηγού είναι περισσότερο επίκαιρο από ποτέ. Οφείλουμε όλοι να προβληματιστούμε και να αφουγκραστούμε τον σφυγμό του άδολου Πατριωτισμού, του υπέρτατου ηρωισμού, του ενθουσιασμού και της υπέρβασης. Όλοι εμείς που ανεύθυνα εμπλέξαμε την Πατρίδα με τον κρατικό ή κομματικό μηχανισμό. Όλοι εμείς που αποθεώναμε τους φορείς του κίβδηλου συνθήματος «Λεφτά υπάρχουν» ξεχνώντας ότι η ίδια μας η υπόσταση βασίστηκε στο αίμα των Ηρώων. Όλοι εμείς που εύκολα δώσαμε τιμές και αξιώματα σε «λογιστάκους» για να δολοφονήσουν ακόμα μια φορά τους Ήρωες μας. Με το αζημίωτο πάντα. Τους επιτρέψαμε να μιλήσουν για συνωστισμούς, να ισοπεδώσουν την Αγιότητα με το μαθηματικό μπακαλοτέφτερο, να εξισώσουν τους Ευαγόρες με τους Δήμιους των κατακτητών. Ήταν επόμενο να καταστρέψουν την χώρα. Μετά την Παιδεία, έρχεται η Υγεία και η Εθνική Άμυνα. Πώς αυτοί που δολοφόνησαν οτιδήποτε όμορφο και Ελληνικό θα μεριμνούσαν για την Υγεία των Ελλήνων; Μπορούσαν αυτοί που φυλάκιζαν ήρωες για μια χούφτα λίρες να ανακόψουν τους Μπραήμηδες; Πώς αυτοί που είπαν ότι η Κύπρος είναι μακρυά ή ο αέρας πήρε τη σημαία από τα Ίμια θα ορθώσουν παράστημα; Δεν το έχουν. Απάντηση στους λογιστές Σήμερα λοιπόν που κάποιοι απεργάζονται ένα νέο 1897, ο Λόγος του Γέρου είναι η απάντηση: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Φωτιά, για το Φως. Το άδολο το φως το Ελληνικό που πρέπει να ξεχυθεί σε κάθε γωνιά της Πατρίδας και να δείξει τον δρόμο της Λευτεριάς. Της Λευτεριάς που υμνούμε μυστηριακά στον Εθνικό μας Ύμνο και την Γαλανόλευκη. Να γεμίσει η Ελλάδα με Αλήθεια, γιατί εμείς οι Έλληνες την Αλήθεια δεν την φοβόμαστε, αντίθετα την υπηρετούμε, την φέρουμε, την μεταλαμπαδεύουμε σαν την φλόγα της Ολυμπίας που ξεκινά από την μικρή κοιλάδα και γεμίζει όλον τον πλανήτη. Φωτιά για το Δίκαιο, το δίκαιο που εμείς πρώτοι διδάξαμε στην ανθρωπότητα. Εμείς προστατεύσαμε τον ανίσχυρο από τις ορέξεις του ισχυρού. Και το δίκαιο δεν φυλακίζεται ούτε σε μνημόνια, ούτε σε Δανειακές συμβάσεις. Και Τσεκούρι. Ναι, το τσεκούρι του Εργάτη και του Αγωνιστή. Του Δημιουργού απέναντι στον Μεσάζοντα, τον μεταπράττη. Δεν είμαστε ούτε επαίτες, ούτε διεφθαρμένοι. Εμείς πρώτοι δουλέψαμε την Γη, το καλέμι, την Σμίλη αλλά και το Σπαθί. Με τον ιδρώτα και το ατσάλι θρέψαμε γενιές, φτιάξαμε Παρθενώνα και Αγια Σοφιά. Με το ατσάλι και το Αίμα κρατήσαμε λεύτερους τους τάφους των προγόνων και τις κούνιες των νεογέννητων. Στην Πνύκα, το 1838, ο Κολοκοτρώνης είχε πει στο μνημειώδη λόγο του: «Όταν αποφασήσαμε να κάμομε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε, ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχομε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις, ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε: «Που πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα;», αλλά , ως μία βροχή, έπεσε σε όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και οι κληρικοί, και οι προεστοί, και οι καπεταναίοι, και οι πεπαιδευμένοι, και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση». Η απάντηση λοιπόν σε αυτούς που επιβουλεύονται την ομορφότερη γωνιά του πλανήτη, το περιβόλι της Παναγιάς, την κοιτίδα της Αλήθειας πρέπει να είναι μία: Την Ελλάδα δύναται να παραδώσει μόνον ο Θεός και ο Κολοκοτρώνης. Όλοι οι υπόλοιποι απλώς τής ανήκουμε.
Πηγη


«Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. 
Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες -ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. 
Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί.
Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί»
Περικλής Γιαννόπουλος
Λόγιος Ερμής

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

(2 VIDEO-ΣΟΚ) Σκληρό πολιτικό πορνό. Έτσι φτάσαμε ως εδώ!..


(2 VIDEO-ΣΟΚ) Σκληρό πολιτικό πορνό. Έτσι φτάσαμε ως εδώ!..


Διαδώστε το παιδιά. Κατεβάστε το, αλλάξτε το, προσθέστε ό,τι θέλετε και πιστεύετε ότι ξέχασα. Ανεβάστε το στο δικό σας youtube. Δεν ανήκει σε μένα, αλλά σε όλους μας.
Αρκεί να γίνουν πολλά και να το δουν πολλοί. 
Το κυριότερο πλέον είναι να μην ξεχάσουμε πάλι!


Η συνέχεια του "To χρονικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος".
Οι πολιτικοί μας μου δίνουν σε καθημερινή βάση τον "καλύτερό" τους εαυτό. Φοβεροί.
Όπως και το προηγούμενο, έτσι και αυτό το βίντεο και όσα θα ακολουθήσουν, είναι κτήμα όλων μας. Αν συμφωνείτε, διαδώστε το παντού! 
http://krogias.blogspot.com/



(2 VIDEO-ΣΟΚ) Σκληρό πολιτικό πορνό. Έτσι φτάσαμε ως εδώ!.. | τρικλοποδιά ΠΗΓΗ

O Άλεξ έξαλλος με τους κοιμισμενους ΕΛΛΗΝΕΣ(VIDEO)

Είσαι Φυλακή.. Απλά Δεν Το Θυμάσαι


Είσαι Φυλακή.. Απλά Δεν Το Θυμάσαι


 Ποιός έχει το σθένος –Ενέργεια- να πάρει το κόκκινο χάπι? Να ρισκάρει μαζί με τον Nio? Κακώς λένε πως οι άνθρωποι φοβούνται τον Θάνατο, την Ζωή φοβούνται, την Ελευθερία φοβούνται. Γιατί η Ελευθερία από την φυλακή της Σπηλιάς θέλει αγώνα, πόνο, κούραση, δύναμη… Δεν έχει ο άνθρωπος την απαιτούμενη Ενέργεια για την διαφυγή από την φυλακή της δημιουργίας. Υπάρχουν πολλοί άλλοι που έχουν συμφέροντα, για να τον κρατούν μέσα στην Σπηλιά φυλακισμένο. Μην ξεχνάμε πως χωρίς έμψυχα όντα δεν νοείται δημιουργία.

Αυτές οι ψυχές είναι η μπαταρία που συντηρεί το matrix της δημιουργίας. Ο δημιουργός σαν βαμπίρ απορροφά την Ενέργεια της μπαταρίας, για να συντηρηθεί, ποιός νοιάζεται για την μπαταρία; Χρειάζεται να παλέψει, να ρισκάρει, να τολμήσει, για να αποδράσει κάθε άνθρωπος, που έχει την στοιχειώδη Ενέργεια για να το αποτολμήσει. Δεν αρκεί να έχει Θέληση, χρειάζεται και ΕΝΕΡΓΕΙΑ για να πετύχει την Ελευθερία του και να βρεθεί ΕΞΩ από τα νύχια του δημιουργού ή το ράμφος του Αετού κατά τον Χουάν Μάτους στον Καστανέντα.
 Πριν 2500 χιλιάδες χρόνια ο Πλάτωνας στην «Πολιτεία» στο 7ο κεφάλαιο παρουσιάζει
την Θεωρία της «Σπηλιάς» και θέτει την αμφισβήτηση της πραγματικότητας, την απατηλότητα του κόσμου, των ιδεών, των λόγων και των πραγμάτων (ύλης) έτσι όπως τα αντιλαμβανόμαστε.
«Η ανθρώπινη ψυχή μοιάζει με ανθρώπους που κατοικούνε μέσα σε μια σπηλιά, που έχει ολάνοικτη είσοδο προς το φως. -Φαντάσου τους ανθρώπους αυτούς αλυσοδεμένους εκεί μέσα από την παιδική ηλικία στα πόδια και στο κεφάλι. -Δε μπορούν να σηκωθούν, αλλά ούτε και το κεφάλι τους να στρέψουν δεξιά κι αριστερά. – Κάθονται έτσι, ώστε να έχουν την είσοδο της σπηλιάς πίσω τους και είναι αναγκασμένοι να βλέπουν πάντα μπροστά χωρίς μπορούν ποτέ να δουν ούτε δεξιά ούτε αριστερά, ούτε προς το φως, αφού δε μπορούν να κουνήσουν το κεφάλι τους..
Ακόμη λέει ο Πλάτωνας, οι Δεσμώτες αντιλαμβάνονται τις αλυσίδες σαν κοσμήματα, σαν πολύτιμα εργαλεία που τους επιτρέπουν να είναι κυρίαρχοι του κόσμου τους όπως τον αντιλαμβάνονται, χωρίς να βλέπουν πως είναι κάγκελα φυλακής που δεν τους επιτρέπουν να βγουν έξω και να δουν το Φως και μια άλλη πραγματικότητα ζωής, Ούτε που φαντάζονται πως υπάρχει ζωή έξω από την σπηλιά.
IMG_2178
Σ’ αυτές τες σκοτεινές κάμαρες, που περνώ
μέρες βαριές, επάνω κάτω τριγυρνώ
για να βρω τα παράθυρα.

— Όταν ανοίξει
ένα παράθυρο θα ναι παρηγοριά.—
Μα τα παράθυρα δεν βρίσκονται, ή δεν μπορώ
να το βρω. Και καλλίτερα ίσως να μην τα βρω.
Ίσως το φως θα ναι μια νέα τυραννία.
Ποιος ξέρει τι καινούρια πράγματα θα δείξει.
Καβάφης -Τα παράθυρα

Αυτό είναι ένα αγαπημένο ποίημα –στοχασμός του Καβάφη. Αντιλαμβάνεται τα κλειστά παραθυρόφυλλα και ξέρει πως πίσω τους υπάρχει ένας άλλος κόσμος. Προβληματίζεται και λέει -Δεν μπορώ να τα ‘βρω και ίσως καλύτερα μην τα βρω.. 
Τα παράθυρα είναι οι περιορισμοί του κόσμου που ζούμε. Ο άνθρωπος δεν αντιλαμβάνεται ότι είναι παράθυρα. Πιστεύει με απόλυτη σιγουριά πως είναι πολύτιμα εργαλεία που τον κάνουν ¨πλούσιο». Αντί γι αυτό είναι αλυσίδες που τον κρατούν μπροστά σε σκιές που τις νομίζει πραγματικές.. Χάνει την ευκαιρία να γνωρίσει έναν άλλο κόσμο, κόσμο Ελευθερίας και Αρμονίας, πιστεύοντας ακράδαντα και με επιχειρήματα «λογικά» ότι ξέρει ποιός είναι, τι είναι, η που πάει.. Φρόντισαν οι δεσμώτες γι αυτό, και ο άνθρωπος βολεύτηκε.
«…Ίως το φως θα ναι μια νέα τυραννία.
Ποιος ξέρει τι καινούρια πράγματα θα δείξει. Καβάφης
 
Αυτό φοβάται ο άνθρωπος …Το καινούργιο, το Νέο.Σαν τον φυλακισμένο, έμαθε στην φυλακή, βολεύτηκε στα έτοιμα, φοβάται την Ελευθερία. Κάθε ρουτίνα, κάθε μηχανική επανάληψη  είναι  και μια αλυσίδα στη ίδια φυλακή. Ζει ζωές άλλων ανθρώπων που κάποιοι του τις περιέγραψαν κα τις αποδέχτηκε. Οι ιδέες που έχει για τον κόσμο είναι ιδέες άλλων, αξίες άλλων, ιδανικά άλλων. Το μόνο που κάνει ο άνθρωπος είναι να έχει την ψευδαίσθηση πως είναι δικές του. Θέλεις να δες πως γίνεται αυτό?
Παρατήρησε, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, οι άνθρωποι ανήκουν σε μια θρησκεία απλά επειδή η θρησκεία αυτή είναι η επικρατούσα στην περιοχή που γεννήθηκαν και κάποιοι τους εκπαίδευσαν να ανήκουν εκεί. Καμία γνώση για άλλες θρησκείες, καμία αμφισβήτηση η Σκέψη διαφορετική. Ανήκουν σε ένα κόμμα ή μια ομάδα γιατί είναι επηρεασμένοι από το περιβάλλον που βρίσκονται,  την εφημερίδα που διαβάζουν, τις εκπομπές που βλέπουν. Υιοθετούν ιδέες και συμπεριφορές άλλων γιατί έτσι το είπε η τηλεόραση. Ντύνονται με συγκεκριμένο τρόπο γιατί έτσι γράφουν τα έντυπα μόδας. Αγοράζουν -με δανεικά χρήματα- αντικείμενα που δεν τα χρειάζονται και δεν τα έχουν ανάγκη γιατί αυτό κάνουν και οι άλλοι. Γίνονται Μάζα, ομαδοποιούνται και εκφυλίζονται σε πολιτισμένα προβατάκια.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι “άλλοι άνθρωποι. Οι σκέψεις τους είναι απόψεις άλλων ανθρώπων, η ζωή τους είναι μίμηση άλλων ζωών» Όσκαρ Ουάιλντ  Ακόμη και η ιδέα της ψευδαίσθησης, της απατηλότητας του κόσμου, αυτής της σπηλιάς, της φυλακής, έτσι  όπως την αντιλαμβάνεται όποιος την αντιλαμβάνεται,  ο άνθρωπος είναι ιδέα άλλου.. !
IMG_2278
Υπάρχει όμως και άλλη πλευρά…
Υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν την πρόθεση και τη θέληση να ενεργοποιήσουν το εσωτερικό τους δυναμικό, να τολμήσουν να γνωρίσουν τον κόσμο έξω από τη Σπηλιά,
Ξανά εξετάζοντας εξ αρχής τα δεδομένα, έχοντας το θάρρος να αναζητήσουν μια «Αλήθεια» παραπάνω και πέρα από τις «βεβαιότητές» τους.  Να πάνε πέρα από την «λογική» να στρέψουν το κεφάλι λίγο πιο δεξιά και να δουν τι άλλο υπάρχει πιο πέρα,  μακριά από τα καθιερωμένα, τα γνωστά και τα ίδια.
Σκέψου το «Matrix» και τον εκλεκτό τον ήρωα Neo,  Πνεύμα ανήσυχο και αναζητητή της αλήθειας, λάτρη της Ελευθερίας. Λίγο από διαίσθηση, λίγο από λαχτάρα ο Neo φτάνει στη διαπίστωση μιας σκληρής πραγματικότητας. O κόσμος που ζει (που ζούμε) δεν είναι πραγματικός, δεν είναι αληθινός  αλλά η προβολή μιας Διάνοιας, μία «μήτρα» («Matrix») μια εικονική πραγματικότητα από όντα που θέλουν να σκλαβώσουν τους ανθρώπους. Ίσως από άλλους ανθρώπους.
Η Σπηλιά του Πλάτωνα σε σύγχρονη μοντέρνα εκδοχή. Η διαφορά ανάμεσα στο μπλε χάπι που θα τον επέστρεφε στην «ασφάλεια» της φυλακής και στο κόκκινο χάπι που θα τον έβαζε στην περιπέτεια της ζωής του… Είναι τεράστια.

Η ανακοίνωση της Kommandantur

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Ποιοί ΕΛΕΓΧΟΥΝ την ΣΕΛΗΝΗ

 Ποιοί ΕΛΕΓΧΟΥΝ την ΣΕΛΗΝΗ

Η Σελήνη φαίνεται να είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια του κόσμου που, στην κυριολεξία, γυρίζει γύρω από τον πλανήτη μας. Φαίνεται, όμως, ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Οι αρχαίοι Έλληνες γνώριζαν πάρα πολλά γι’ αυτό το θέμα. Απλά δεν έφτασαν όλες οι πληροφορίες σε μας, ή απλά κάποιες αποκρύφτηκαν ή καταστράφηκαν εσκεμμένα.
Ο Σωκράτης περιγράφει το πώς είναι η γη από ψηλά: σαν μπάλα ποδοσφαίρου αποτελούμενη από δώδεκα τεμάχια («Φαίδων» ή «Περί Ψυχής» 110 b – 110 d).Πώς το ήξερε; Κάποιος είδε την γη από ψηλά; Από την Σελήνη; Οι Ορφικοί μας ενημερώνουν ότι η Σελήνη «έχει πολλά όρη, πολλές πόλεις και πολλά μέγαρα»(Ορφέως αποσπασμάτια (9) ΙΧ). Πώς γνώριζαν αυτήν την λεπτομέρεια; Ενδέχεται να είχαν πολύ «δυνατά»τηλεσκόπια, καθώς,
είχαν και πολύ καλές γνώσεις επάνω στην οπτική. Ίσως, η γνώση αυτή να «έφτασε» από παλιά:
Ο Φαέθων μαζί με άλλους ταξίδεψε στον ουρανό, με ένα όχημα που λεγόταν Εωσφόρος, προκειμένου να φτάσει στην Σελήνη όπου και έκανε τριάντα περιφορές γύρω από αυτή, στη συνέχεια έφτασε στον πλανήτη Αφροδίτη και επέστρεψε πίσω στην Γη οπότε και κατακρημνίστηκε (διάσπαρτα αποσπάσματα: Λουκιανός: Περί Αστρολογίας, Παλαίφατος: Περί Φαέθονος ΧΙΙ, Νόννος: Διονυσιακά Β΄ τόμος 33-34).
Η Σελήνη, επίσης, θεωρούνταν ως τόπος διαμονής, αξιολόγησης και μεταφοράς ψυχών. Ίσως, ακόμα, ως τόπος ενσαρκώσεων
Ο Δίας απέκτησε δύο κόρες στην Σελήνη, μία εκ των οποίων ήταν η ωραία Ελένη.
Ως εδώ, γίνεται φανερό πως η Σελήνη ήταν έδαφος φιλικό. Όπως είδαμε, σύμφωνα με κάποιες παραδόσεις, η Ελένη έφυγε από εκεί μέσα σε ένα αυγό –το οποίο είδε ο ίδιος ο Παυσανίας (ΛακωνικάXVI 1)– και με αυτό έφτασε στην αυλή του Τυνδάρεως. Όταν μεγάλωσε παντρεύτηκε τον Μενέλαο και αργότερα την απήγαγε ο Πάρις.
Όμως, η ωραία Ελένη, φαίνεται ότι δεν ήταν όπως την περιγράφει ο Όμηρος: απλή, ήπια και ειλικρινής. Σύμφωνα με άλλες παραδόσεις πρέπει να ήταν λίγο τσαχπίνα. Είχε γίνει το «μήλον της έριδος» για τους Πειρίθους και Θησέα, από τον οποίο λέγεται πως απέκτησε την Ιφιγένεια. Μετά την επιστροφή της από την Τροία, έπεσε στην αγκαλιά του Μενέλαου και την κόρη τους, Ερμιόνη, αλλά ταυτόχρονα είχε γίνει περιζήτη νύφη με πολλούς μνηστήρες να την διεκδικούν –ωσάν άλλη Πηνελόπη. Αλλά… πως μπορούσαν να την διεκδικούν άλλοι άντρες αφού, ως γνωστόν, ήταν γυναίκα του Μενελάου και ο σύζυγός της ήταν εν ζωή;
Πολύ απλά: Μετά τον θάνατο του Πάρη, με τον οποίο απέκτησε μία κόρη που έφερε το όνομά της, η ωραία Ελένη είχε παντρευτεί τον αδελφό του, τον Δηίφοβο, τον δεύτερο σε ανδρεία μετά τον Έκτορα.(Εγκυκλοπαίδια Ήλιος & Αθ. Σταγειρίτη: Ωγυγία ή Αρχαιολογία, τόμος 5). Μετά την άλωση της Τροίας, η Ελένη παρέδωσε τον Δηίφοβο στον Μενέλαο, για να εξιλεωθεί. Ο Μενέλαος τον σκότωσε.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η Ελένη ως γόνος του Δία, κατείχε τίτλους ιδιοκτησίας της Σελήνης για τους οποίους έγινε ο ΤρωικόςΠόλεμος. Ο πόλεμος, ναι μεν κερδίθηκε από τους Έλληνες, αλλά η ωραία Ελένη παντρεύτηκε έναν Τρώα. Φαίνεται, τελικά, πως σε αυτόν έδωσε την προίκα της, την Σελήνη. Απίθανο; Όσο απίθανο είναι η Σελήνη να αποτελεί τεχνητό διαστημόπλοιο.
Μία σειρά σύγχρονων ενδείξεων, πληροφοριών, ισχυρισμών, ερευνών και διαρροών σχετικά με την Σελήνη, δίνουν μία άλλη διάσταση στο θέμα του ποιος την ελέγχει.
Είναι λίγο-πολύ γνωστές οι ενδείξεις ή οι κουκουλωμένες μαρτυρίες και αποδείξεις που οδηγούν σε θεωρίες ή συμπεράσματα για το ότι η Σελήνη είναι κούφια και ότι στο εσωτερικό της κατοικείται από κάποια όντα, προφανώς εξωγήινους. Επίσης, ότι είναι ένα πανάρχαιο διαστημόπλοιο, ίσως παροπλισμένο, το οποίο ήρθε και «εγκαταστάθηκε» πριν χιλιάδες χρόνια, σε μία εποχή που οι Αρκάδες αποκαλούνται «προσέληνες» (δηλαδή υπήρχαν πριν έλευση της Σελήνης) οι οποίοι, σύμφωνα με τον Οβίδιο υπήρχαν και πριν την γέννηση του Διος. Επίσης, έχουν εντοπιστεί διάφορες κατασκευές που μοιάζουν με πυραμίδες, οι οποίες έχουν την ίδια διάταξη με εκείνες της Αιγύπτου, αλλά και εκείνες στον Άρη.
Κυκλοφορούν, επίσης, διάφορα: Μία σειρά από περίεργα σήματα και ραδιοεκπομπές, που προέρχονται από το εσωτερικό της Σελήνης, καταγράφηκαν από επιστήμονες και ερασιτέχνες στα τέλη της δεκαετίας ΄30 και ερασιτέχνες ερευνητές. Οι αστροναύτες, όταν ταξίδευαν προς τη Σελήνη, άκουσαν από το σύστημα εσωτερικής επικοινωνίας, μια παράξενη μουσική. Ο αστροναύτης Αλ Γουώρντεν τη στιγμή που περπατούσε στη Σελήνη, άκουσε μια σειρά από ανεξήγητες λέξεις, οι οποίες δεν αποκρυπτογραφήθηκαν ποτέ (τουλάχιστον επίσημα). Λέγεται ότι εκπέμπονται μηνύματα μαζικής υστερίας σε πάνω από εκατό συχνότητες για αντίστοιχες γλώσσες του πλανήτη Γη. Ακόμα, πως η «γλώσσα» επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι όποιοι κάτοικοι της Σελήνης, μοιάζει Μογγολική ή Εβραϊκή. Μιλούν και για διαλόγους.
Τέλος, σύμφωνα με τον Σωκράτη Αικατερινίδη, στην επιφάνεια της Σελήνης έχουν παρατηρηθεί ελληνικά, λατινικά, σκανδιναβικά γράμματα με την μορφή στιγμάτων, αλλά μεμονωμένα και σημιτικά και ινδικά.

Η ζωή της ωραίας Ελένης, έτσι όπως την δίνουν οι εκδοχές εντός κι εκτός της Ιλιάδας, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες μαρτυρίες, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο έλεγχος της Σελήνης έχει περάσει προ πολλού στους Τρώες, οι οποίοι σύμφωνα με έρευνα του David Icke, τουλάχιστον κάποιοι του βασιλείου, ελέγχονταν ή ήταν απόγονοι της Αδελφότηταςτων Ερπετοειδών. 
Μα, όλα αυτά, αποτελούν την μία όψη του νομίσματος ή, αν θέλετε, την μία όψη της Σελήνης…

Ζωή στον Άρη; Όχι όμως στην επιφάνεια

 Ζωή στον Άρη; Όχι όμως στην επιφάνεια
soil_marsΟ Άρης είναι ένας ξερός πλανήτης για πάνω από 600 εκατομμύρια χρόνια, καθιστώντας τον έτσι πολύ εχθρικό για να επιζήσει κάθε μορφή ζωής στην επιφάνεια του πλανήτη. Το συμπέρασμα αυτό βγήκε από μία ερευνητική ομάδα με επικεφαλής τον Δρ Tom Pike του Imperial College του Λονδίνου, η οποία επί τρία χρόνια ανέλυε το έδαφος του Άρη που συλλέχθηκε κατά τη διάρκεια της αποστολής Phoenix το 2008, στην βόρεια αρκτική περιοχή του κόκκινου πλανήτη.

Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η επιφάνεια του Άρη ήταν άγονη για εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια – παρά την παρουσία του πάγου και το γεγονός ότι μια προηγούμενη έρευνα ισχυρίστηκε πως ο Άρης μπορεί να είχε μια θερμότερη και βροχερή περίοδο στην ιστορία του, πάνω από τρία δισεκατομμύρια χρόνια πριν.

Επιπλέον, η ομάδα του Tom Pike υπολόγισε ότι το χώμα στον Άρη είχε εκτεθεί σε υγρό νερό για 5.000 χρόνια – το πολύ – από την δημιουργία του δισεκατομμύρια χρόνια πριν.

Σύμφωνα με τον Pike, οι δορυφορικές εικόνες και οι προηγούμενες μελέτες έχουν αποδείξει πως το χώμα στον Άρη είναι ομοιόμορφο σε όλο τον πλανήτη, γεγονός που υποδηλώνει ότι τα αποτελέσματα από την ανάλυση της ομάδας θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε όλον τον Άρη. Αυτό σημαίνει ότι το υγρό νερό ήταν στην επιφάνεια του Άρη για πάρα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει η ζωή και να διατηρηθεί στην επιφάνεια.

«Βρήκαμε ότι, ακόμη και αν υπάρχει άφθονος πάγος, ο Άρης βίωνε μια υπερ-ξηρασία που μπορεί κάλλιστα να έχει κρατήσει εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια," εξήγησε.

«Πιστεύουμε ότι ο Άρης που ξέρουμε σήμερα έρχεται σε έντονη αντίθεση με την προηγούμενη ιστορία του, που ήταν πιο ζεστός και με βροχερές περιόδους και που μπορεί να ήταν πιο κατάλληλη για τη ζωή. Οι μελλοντικές αποστολές της NASA και της ESA, που έχουν προγραμματιστεί να φθάσουν στον Άρη θα πρέπει να σκάψουν βαθύτερα για να αναζητήσουν στοιχεία για την παρουσία ζωής, η οποία μπορεί ακόμα να βρίσκεται κρυμμένη κάτω βαθειά. "
marsmap
Το σκάφος Phoenix προσγειώθηκε στην μπλε περιοχή (πάνω αριστερά), πλούσια σε πάγο δίπλα στον Βόρειο Πόλο του Άρη
image_from_atomic_force_microscope 
Κατά τη διάρκεια της αποστολής Φοίνιξ της NASA, η ερευνητική ομάδα του Pike ήταν μία από τις 24 υπεύθυνες ομάδες στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα για τον έλεγχο της αποστολής, που είχε στόχο τα εργαστήρια του διαστημικού σκάφους. Αυτοί ανέλυσαν δείγματα εδάφους σκαμμένα από ένα βραχίονα ρομπότ, χρησιμοποιώντας ένα οπτικό μικροσκόπιο για να παράγουν εικόνες των μεγαλύτερων σε μέγεθος σωματιδίων, με τη βοήθεια ενός μικροσκόπιου ατομικής  δύναμης (εικόνα δεξιά) για να παράγει 3D εικόνες της επιφάνειας των σωματιδίων, πλάτους μόνο 100 μικρομέτρων.


Οι επιστήμονες έψαξαν για μικροσκοπικά σωματίδια αργίλου που σχηματίζονται όταν ο βράχος διασπάται από το νερό. Τέτοια σωματίδια είναι ένας σημαντικός δείκτης της επαφής μεταξύ του υγρού νερού και του εδάφους, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα ξεχωριστό τμήμα στο έδαφος. Ωστόσο, η ομάδα δεν βρήκε καμία τέτοια ένδειξη στην επιφάνεια.

Επίσης, η ομάδα ανακάλυψε κι άλλα στοιχεία που υποστηρίζουν την ιδέα ότι το έδαφος του Άρη ήταν σε μεγάλο βαθμό στεγνό σε όλη την ιστορία του, συγκρίνοντας τα δεδομένα του εδάφους από τον Άρη, με τη Γη και τη Σελήνη. Οι ερευνητές συνάγουν λοιπόν ότι το έδαφος είχε σχηματιστεί με παρόμοιο τρόπο στον Άρη και τη Σελήνη, επειδή ήταν αυτοί σε θέση να ταιριάξουν την κατανομή των μεγεθών των σωματιδίων του εδάφους.

Στον Άρη, συμπέρανε η ομάδα, η φυσική αποσάθρωση από τον αέρα καθώς και οι μετεωρίτες διασπούν το έδαφος σε μικρότερα σωματίδια. Στη Σελήνη, οι συγκρούσεις με τους μετεωρίτες σπάνε τους βράχους στο έδαφος, καθώς δεν υπάρχει νερό σε υγρή μορφή ή ατμόσφαιρα για να κάτσουν κάτω τα σωματίδια.

Αποκαλυπτικό video: Οι εξωγήινοι είναι εδώ!



Αποκαλυπτικό video: Οι εξωγήινοι είναι εδώ!


To video που θα παρακολουθήσετε είναι συρραφή πραγματικών και αυθεντικών video της NASA (Εθνική Υπηρεσία Διαστήματος των ΗΠΑ)
από τις αποστολές της στο διάστημα και τη Σελήνη. Το video αναρτήθηκε στο YouTube από τον χρήστη LunaCognita και το έχουν δει μέχρι στιγμής περίπου 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι!

Στο video παρουσιάζονται και οι απόψεις του Doctor Edgar Mitchell, αστροναύτη και πιλότου του Apollo 14. Αναφέρει καθαρά την ύπαρξη εξωγήινων και τη συγκάληψη από τις κυβερνήσεις των ΗΠΑ.


Ποιος πρέπει να δει το video; Όλοι όσοι αναρωτούνται αν… υπάρχουν εξωγήινοι!









ΓΛΕΖΟΣ: Η Γερμανία με τους τόκους χρωστάει στην Ελλάδα 1 τρισ!


ΓΛΕΖΟΣ: Η Γερμανία με τους τόκους χρωστάει στην Ελλάδα 1 τρισ!





Στην πρωινή εκπομπή του MEGA ήταν καλεσμένος ο Μ.Γλέζος που έγινε «εξαλλος» με την απόφαση της Χάγης για το Δόστιμο.


Σας μεταφέρουμε τις δηλώσεις του:


«Η Χάγη δικάζει ανάμεσα σε κράτη, δεν δικαιώνει ποτέ πολίτες σε

διαμάχη ανάμεσα σε πολίτες και κράτη. Γιαυτό από την αρχή είχα πει ότι στη ΧΑΓΗ ΠΡΕΠΕΙ να παραστεί ο Έλληνας πρωθυπουργός και υπουργοί».


Σε μια υπόθεση που οι «Ελληνικές| κυβερνήσεις κρύβονται, μάλλον θα αργήσουμε να δούμε κάτι τέτοιο. Μοναδική ελπίδα, η αλλαγή στάσης του Ελληνικού λαού στις επερχόμενες εκλογές.


«Η Αριστερά έχει προτάσεις, άλλο αν εσείς δεν τις προβάλλετε στον Ελληνικό λαό».


«Η Γερμανία χρωστάει 54δις για το αναγκαστικό δάνειο, 108 πολεμικές επανορθώσεις, σύνολο 152 δις, με 3% τόκο το ποσό ανέρχεται σε 1 τρις!!»


«Η Ελλάδα πρέπει να βάλει γκαουλαίτερ στη Γερμανία, και όχι η Γερμανία στην Ελλάδα, και ναι δεχόμαστε να τους κάνουμε και κούρεμα στα χρωστούμενα της”.


«Το πρόβλημα δεν είναι ο Τόμσεν, αλλά το ίδιο το ΔΝΤ και οι πολιτικοί που του επέτρεψαν να μπει στη χώρα».


«Στο χωρίο της μάνας μου στη Πάρο, υπάρχουν εκατοντάδες βίλες με ξένους ιδιοκτήτες, που νοικιάζονται με 750 ευρώ την ημέρα και δεν καταβάλλουν φόρους, αυτά σε μια Πάρο που έχουν σπίτι 9 πρώην και νυν Υπουργοί».


Είπε πολλά ο Μανώλης… Η απορία είναι, πώς ένας αγωνιστής 90 χρονών δρα, κινείται, σκέφτεται, πολεμά σαν έφηβος και το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας, δέχεται μοιρολατρικά τον εξευτελισμό την ταπείνωση την κατάλυση της Δημοκρατίας και της εθνικής κυριαρχίας. ΠΩΣ;.