Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Σκόπια: "Τσίρκο" κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου... ΒΙΝΤΕΟ


Σκόπια: "Τσίρκο" κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου... ΒΙΝΤΕΟ

"Σουρεαλιστικό τσίρκο" χαρακτήρισε ο κροατικός τύπος το εξαιρετικά κακόγουστο πανηγύρι που έστησε η φασιστική κυβέρνηση των Σκοπίων, για να γιορτάσει τα εικοστά γενέθλια της ανεξαρτησίας του ψευδομακεδονικού κράτους.

Το αποκαλυπτικό και σαρκαστικό ρεπορτάζ που ακολουθεί δε χρειάζεται σχόλια. Ίσως μόνο ενισχύει την πικρία για την απαθή στάση των μεγάλων ελληνικών μέσων ενημέρωσης.-----  Με μια πομπώδη λαοσύναξη κατά το πρότυπο των σοσιαλιστικών (δείτε τα βίντεο)  ...
πανηγυριών, που περιελάμβανε παρέλαση παιδιών ντυμένων με στυλιζαρισμένες αρχαιοπρεπείς στολές κάτω από την ημιτελή «Πύλη του Θριάμβου», ύψους 26 ποδιών και που κορυφώθηκε με τη λειτουργία των σιντριβανιών κάτω από το μνημείο του Αλέξανδρου (*Εφίππου πολεμιστή για τον Γκρούεβσκυ) και με την υπόκρουση δημοφιλών τοπικών καλλιτεχνών, η «Μακεδονία» γιόρτασε τα εικοστά γενέθλιά της .

Η-για την ακρίβεια-γιόρτασε το κυβερνών κόμμα, VΜRO-DPMNE και οι ομοφρονούντες. Η «Μακεδονία» είναι η μόνη πρώην δημοκρατία της Γιουγκοσλαβίας που έχει απελευθερωθεί ειρηνικά, μετά από συνθήκη της 8 Σεπτεμβρίου 1991, όταν σχεδόν τα 3\4 του πληθυσμού της ψήφισαν υπέρ της ανεξαρτησίας.

Οι Αλβανοί μποϋκοτάρισαν τη συνθήκη και πέτυχαν με την ένοπλη σύγκρουση του 2001 –που τερματίστηκε με τη συνθήκη της Οχρίδας- να τους δοθεί εγγύηση για εκπροσώπηση στην κυβέρνηση ανάλογη με τα πληθυσμιακά ποσοστά τους (22%). Ωστόσο πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα για τη «Μακεδονία» από την ένταση ανάμεσα στους δύο σύνοικους πληθυσμούς αποτελεί το γεγονός ότι, 20 χρόνια μετά την ανεξαρτητοποίησή της, τα Ηνωμένα Έθνη δεν την έχουν αναγνωρίσει με το ‘συνταγματικό της όνομα’, έστω κι αν το κάνουν περισσότερα από τα μισά τους μέλη.

Αιτία είναι φυσικά η διαφωνία με την Ελλάδα που εμποδίζει την αναγνώριση του όρου «Μακεδονία» από τα διεθνή όργανα ,θεωρώντας ότι αυτός ενέχει διεκδικήσεις στη Βόρεια Ελλάδα, που ονομάζεται έτσι , όπως επίσης και στην ιστορική κληρονομιά της αρχαίας Μακεδονίας. Kαι μετά από χρόνια σοσιαλιστικών ηγεσιών , που στο «μακεδονικό» ζήτημα κατέφευγαν σε τακτικές και έκαναν παραχωρήσεις , όταν ανέλαβε το νεώτερο κυβερνητικό σχήμα , οδηγημένο από τον Ν. Γκρούεφσκυ, που έχει την εξουσία από το 2006 , η ταινία κόπηκε!

Βάλθηκαν να προβοκάρουν τους Έλληνες κάθε φορά που απλώνουν τα φτερά της «αρχαίας κληρονομιάς» στο μεγαλομανές κατασκεύασμα «Σκόπια 2014» , που πρόκειται να κάνει την πρωτεύουσα της «Μακεδονίας» να γίνει η νέα Ακρόπολη τόσο για πατριωτικούς όσο και για τουριστικούς σκοπούς. Έτσι το όραμα ενός Ιάπωνα αρχιτέκτονα , του Kenzo Tange, που σχεδίασε τα Σκόπια μετά το σεισμό του 1963 έγινε στέρεο έδαφος για ημι-αρχαιοπρεπείς πειραματισμούς πάνω στο δόγμα : «Όπου υπάρχει κενός χώρος θα εγείρεται κτήριο η μνημείο»!

Και ο χθεσινός εορτασμός των εικοστών γενεθλίων της «Μακεδονίας» ήταν η κορύφωση ενός μεγαλομανούς ‘κητς’ τσίρκου, που έχουμε να δούμε από τις χρυσές μέρες των σκληρότερων σοβιετικών δικτατόρων , όπως του Nazarbayev στο Καζακστάν και πρόσφατα του Turkmenbasija. H αρχή ήταν , υπό αυτή την έννοια, σχετικά σεμνή. Παρέλαση της «μακεδονικής» αστυνομίας και του στρατού, που συνοδεύονταν από 3 MIG και θύμιζαν μόνο τις παρελάσεις στο Jarun του Franjio Tudmam.

Mετά κάτω από το νεόδμητο «Porte Macedonia» παρέλασαν εκπαιδευμένες ομάδες παιδιών, ντυμένες με αρχαιοπρεπείς στολές και , αν κανείς κατά λάθος επισήμαινε την εκμετάλλευση παιδιών για πολιτικούς σκοπούς , αποπεμπόταν ταχύτατα από τη φάλαγγα ενηλίκων πολεμιστών του στρατού του «Αλέξανδρου».

Mετά από ένα θεατρικό μισής ώρας που ετοιμάστηκε ειδικά για την περίσταση, στο οποίο παρουσιάστηκε συνοπτικά η ιστορία της «Μακεδονίας» (η αρχαιότητα παρουσιασμένη σαν σε όνειρο) ο Πρόεδρος Gjorge Ivanov διέσχισε τη γέφυρα του Βαρδάρη και κατέθεσε τη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας στο «Μουσείο του μακεδονικού αγώνα για ανεξαρτησία», που εγκαινιάστηκε πρόσφατα.

Στη Διακήρυξη υπάρχει το κείμενο του «ευρωπαϊκού δρόμου της χώρας», που αποφεύγει να αναφέρει ότι στον εορτασμό των εικοστών γενεθλίων δεν παρέστη κανένας ηγέτης η εκπρόσωπος ξένης χώρας. (Η κυβέρνηση δικαιολογήθηκε, εξηγώντας ότι δεν κάλεσαν ηγέτες ξένων χωρών, για να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την Ελλάδα).

Ολόκληρη η ακολουθία επέστρεψε μετά στην άλλη όχθη του Βαρδάρη, όπου παρακολούθησε με ενθουσιασμό τη δεύτερη κλιμάκωση της βραδιάς , όταν τέθηκαν σε λειτουργία τα 22 μέτρων σιντριβάνια κάτω από το άλογο του Μ. Αλεξάνδρου, με φωτάκια που αλλάζουν χρώμα, συνοδευόμενα μουσικά από τη σκοπιανή Kylie Minogue ,Καρολίνα Γκότσεβα , που ανελκύστηκε με ένα γερανό και φορούσε μακριά τουαλέτα 350 μέτρων! Περίπου τόσο ήταν και το μήκος της « αρχαίας μακεδονικής» σημαίας με το αστέρι της Βεργίνας, που κυμάτιζε όλη την ώρα μπροστά στο κοινό. Όσοι δεν τα έβρισκαν όλα αυτά αρκετά μπορούσαν να απολαύσουν και σαρανταπεντάλεπτη ομιλία του πρωθυπουργού Γκρούεφσκυ

. Ο -τύπου Τσαουσέσκου -λόγος του για τη «Μακεδονία» του χθες του σήμερα και του αύριο, ενισχυμένος από αναφορές στο Μεγαλέξανδρο , συνοδευόταν από σποραδικές κραυγές του πλήθους( κυρίως όταν υποσχόταν ότι η «Μακεδονία» ποτέ δε θα αλλάξει όνομα) αλλά περισσότερο από σιωπή πιο υποβλητική από νεκροταφείου, ώστε μπορούσε κανείς να ακούσει το κελάρυσμα του νερού που έρεε από τα στόματα των λεόντων στους πίδακες του αγάλματος.

Στη συνέχεια οι ευνοούμενοι της κυβέρνησης μεταφέρθηκαν στη σκηνή, όπου τις επόμενες τρεις ώρες στέκονταν όρθιοι ,ακομπανιάροντας τη συναυλία με θέμα «best of Macedonia» που οργανώθηκε από την κυβερνητική Επιτροπή Νεότητας και Αθλητισμού , η οποία πριν τα εικοστά γενέθλια της χώρας έφτιαξε μία συλλογή των καλύτερων «μακεδονικών» τραγουδιών όλων των εποχών!

Ανάμεσα στους τοπικούς δημοφιλείς αστέρες όπως ο Vlatko Stefanovski και η Kalliopi εμφανίστηκαν καλλιτέχνες του θεάματος σαν τη Sonia Tarculovska, σύζυγο του Johan Tarculovski, του μοναδικού «Μακεδόνα» που καταδικάστηκε για εγκλήματα πολέμου στη Χάγη , με το τραγούδι «προδότες και ήρωες».

Το αποκορύφωμα του «ψυχαγωγικού προγράμματος» ήταν η εμφάνιση της Tatiana με το τραγούδι « Ace, Ace, (Αλέξανδρος – Αλεξανδράκης = Άκης) ω πόσο χαριτωμένος είσαι» που έκλεινε το μάτι στον Αλέξανδρο με παιχνιδιάρικες ερωτοτροπίες! Μόνο αν έχει κανείς χαθεί μέσα σ’ ένα σουρεαλιστικό τσίρκο μπορεί να φανταστεί πώς ένιωθαν οι «Μακεδόνες».

Γιατί εμείς στην Κροατία μόνο κάθε ένα-δυο χρόνια έχουμε τη χαρά να ανακαλύπτουμε πως είμαστε Ιρανοί, Παλαιοβαλκάνιοι η οτιδήποτε άλλο. Ενώ στη «Μακεδονία», όταν ακόμη δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτα σχετικά με το ζήτημα του ονόματος με την Ελλάδα, προφανώς θεωρούν ότι είναι εντελώς φυσικό το πρωθυπουργικό γραφείο να αναλώνεται σε τόσο βλακώδεις και επιπόλαιους σχεδιασμούς και να σερφάρει στη Wikipedia για να βρει τυχαίες ρήσεις του Μ. Αλεξάνδρου για μια ομιλία.

Λοιπόν, να μία που ξέχασαν : “Δε φοβάμαι το στρατό των λεόντων που οδηγείται από ένα πρόβατο. Φοβάμαι το κοπάδι των προβάτων που οδηγείται από ένα λιοντάρι».
9\9\11 ΚΕΙΜΕΝΟ: BOJAN STILIN ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΔΗΜΗΤΡΑ Γ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΗ;


ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΗ;

Πυκνό χιόνι πέφτει στην ατμόσφαιρα του Άρη και σύμφωνα 
με τους επιστήμονες της ΝΑSΑ δεν είναι καθόλου απίθανο να... το στρώσει στον Κόκκινο Πλανήτη.

Την πληροφορία μετέδωσε στην αμερικανική υπηρεσία Διαστήματος το ρομποτικό διαστημικό σκάφος «Φοίνιξ», όργανα του οποίου εντόπισαν ποσότητες χιονιού σε σύννεφα που βρίσκονται σε 34 χιλιόμετρα ύψος από την επιφάνεια, ενώ οι νιφάδες έχουν φτάσει σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου. Με τα τεχνολογικά μέσα που διαθέτει ο «Φοίνιξ», ωστόσο, δεν είναι εύκολο να διαπιστωθεί αν το χιόνι κατευθύνεται προς την επιφάνεια του Άρη.
«Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται για πρώτη φορά στον Κόκκινο Πλανήτη», δήλωσε ο Τζιμ Γουάιτγοουεϊτ επικεφαλής του μετεωρολογικού σταθμού του «Φοίνικα», προσθέτοντας ότι η ομάδα του αναζητά ενδείξεις για την κατεύθυνση του χιονιού.

Εκτός από το χιόνι, οι επιστήμονες της ΝΑSΑ εντόπισαν υλικό στο έδαφος του Κόκκινου Πλανήτη που κάποια στιγμή είχε διαλυθεί σε νερό. Συγκεκριμένα εντοπίστηκε λάσπη και ασβεστόλιθος, υλικά που μπορούν να σχηματισθούν μόνο με την παρουσία νερού σε υγρή μορφή. Αν και τα όργανα του «Φοίνικα» είχαν εντοπίσει πάγο κάτω από την πολική του επιφάνεια και είχαν πιστοποιήσει φωτογραφικά την ύπαρξη ομίχλης και σύννεφων, δεν έχει βρεθεί ποτέ νερό σε υγρή μορφή. Ωστόσο, η παρουσία υλικού που κάποτε είχε διαλυθεί σε νερό και η ύπαρξη νερού σε στερεά και αέρια μορφή οδηγεί τους επιστήμονες στην υπόθεση ότι οι πόλοι του Άρη μπορεί στο παρελθόν να είχαν φιλοξενήσει ζωή όταν οι περιοχές αυτές ήταν πιο θερμές.

Οι ενδείξεις
 
«Είναι κατοικήσιμη αυτή η περιοχή του Άρη; Νομίζω ότι αρχίζουμε να προσεγγίζουμε μια τέτοια υπόθεση», τόνισε ο Πίτερ Σμιθ, ένας από τους βασικούς ερευνητές της ομάδας του «Φοίνικα». Μια επιπλέον ένδειξη ζωής αποτελεί το γεγονός ότι η σκόνη στον Κόκκινο Πλανήτη είναι αλκαλική όσο και το θαλασσινό νερό, έχει δηλαδή pΗ 8,3. Όπως έγινε γνωστό από τη ΝΑSΑ, το χιόνι, ο πάγος και η ομίχλη εμφανίστηκαν σταδιακά πριν από περίπου έναν μήνα, οπότε άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία. Τώρα, χιονοπτώσεις σημειώνονται ανελλιπώς κάθε νύχτα.

Εν τω μεταξύ, αν και η αποστολή του διαστημικού λεωφορείου «Ατλαντίς» της NASA για την επισκευή του Hubble ήταν προγραμματισμένη για τις 14 Οκτωβρίου, τελικά το διαστημικό τηλεσκόπιο τέθηκε εκτός λειτουργίας από νέα σοβαρή βλάβη και η Υπηρεσία αναγκάστηκε να αναβάλει την εκτόξευση για τις αρχές του 2009, ίσως τον Φεβρουάριο. Οι υπεύθυνοι ευελπιστούν πάντως ότι το γερασμένο διαστημικό τηλεσκόπιο θα ξαναλειτουργήσει σε μια, δυο βδομάδες μετά την ενεργοποίηση του εφεδρικού του συστήματος.

Εμείς επιμένουμε για ύπαρξη ζωής στον κόκκινο πλανήτη!

Απίστευτη επιστολή στον Παπανδρέου: Τιμή μου να υποστω πολιτικη διωξη ειδικα απο εσενα.


Απίστευτη επιστολή στον Παπανδρέου: Τιμή μου να υποστω πολιτικη διωξη ειδικα απο εσενα.

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουνίου 30, 2011
Επιστολή που έστειλε αναγνώστης στον πρωθυπουργό και μας την κοινοποίησε επωνύμως…
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ.
Για τον φασισμο με τον οποιο τρομοκρατεις την χωρα.
Για την φτωχια που προσπαθεις να επιβαλλεις στους Ελληνες.
Για την προδοσια και το ξεπουλημα σου.
ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΕΥΘΕΩΣ:
ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΩΣ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΩΣ ΔΗΜΙΟ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΜΑΣ
ΩΣ ΤΟΝ ΓΚΑΟΥΛΑΙΤΕΡ ΠΟΥ, ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΕΝΤΟΛΕΣ, ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΩΣ ΒΙΑΣΤΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΟΛΩΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΩΣ ΦΑΣΙΣΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ  ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΟ, ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ, ΣΕ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, την ωρα που χιλιαδες ανθρωποι οδηγουνται οδηγουνται στην φυλακη ή στην αυτοκτονια για ασημαντα χρεη.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, την ωρα που χιλιαδες νεοι οδηγουνται στην ξενιτια για να γλιτωσουν απο τον ολεθρο της ανεργιας και της εξαθλιωσης που εφερες στην πατριδα μας.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ”ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ”, ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Αλλα σε λενε Παπανδρεου και θα γλιτωνεις παντα.
Οχι ομως αυτη τη φορα. Γιατι αυτη την φορα, μαζι με την υποθηκη της Ελλαδος, υπεγραψες και το πολιτικο σου τελος.
Θα παρακαλας να φυγεις και θα παθεις χειροτερα και απο τον Καραμανλη το 2009.
Το κομμα σου μετα βιας θα αγγιξει το 10%.
Ηδη φοβασαι να περπατησεις στον δρομο, κι εσυ κι οι βουλευταδες σου.
Το πολιτικο σου τελος θα ειναι η διαλυση της παραταξης σου απο εσενα τον ιδιο και η φυγη σου απο την χωρα (Αληθεια, εχεις δει το συνθημα που γραφουν στους τοιχους ”Γιωργο, θα φυγεις νυχτα”;)
Η Ελλαδα θα ζησει. Οι Ελληνες θα ζησουν.
Ζουσαν πολυ πριν απο σενα και φυσικα θα ζησουν και πολυ μετα απο εσενα.
Ο δρομος ομως που βαδιζεις εσυ ειναι επικινδυνος.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ”ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ”.
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ.
ΥΓ: Αν νομιζεις οτι σε βριζω ή σε απειλώ (που δεν κανω κανενα απο τα δυο), δωσε το e-mail μου στην αστυνομια και στους εισαγγελεις του καθεστωτος σου. Γουσταρω να υποστω πολιτικη διωξη ειδικα απο εσενα.
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ

Ανοικτή επιστολή στον Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου

syrostoday.gr - Επικαιρότητα - Ανοικτή επιστολή στον Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ!!!!!!!!

Ναι, δεν αποτελεί ταμπού η χρεοκοπία της Ελλάδας!


Ναι, δεν αποτελεί ταμπού η χρεοκοπία της Ελλάδας!

– Στο 95% οι πιθανότητες χρεοκοπίας της Ελλάδας σύμφωνα με τα ασφάλιστρα κινδύνου
- Πάνω από 2.100 μονάδες τα ελληνικά spreads, πάνω από -4% η πτώση στο Χρηματιστήριο
- Κομισιόν : Κάνουμε τα πάντα για να αποφύγει τη στάση πληρωμών η Ελλάδα…

- Η Ελλάδα »βάφει» στο κόκκινο τις αγορές από την Ευρώπη ως την Ασία, την Αυστραλία και την Αμερική
- Διαβάστε γιατί Γερμανοί υπουργοί, βουλευτές και τεχνοκράτες ομολογούν πως μόνη λύση είναι η συντεταγμένη χρεοκοπία της Ελλάδας και η έξοδος της από την ευρωζώνη
Σοκ στην Ελλάδα από δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters πως η Γερμανίδα Καγκελάριος είναι απόλυτα σύμφωνη με τις θέσεις του υπουργού Οικονομίας, τις οποίες εξέφρασε στη σημερινή εφημερίδα Die Welt.
Ο εκπρόσωπος της Μέρκελ όταν ρωτήθηκε για το αν η Καγκελάριος συμφωνεί πως δεν αποτελεί ταμπού μια ελεγχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας, απάντησε ΝΑΙ.
Το περίφημο ‘ΝΤΟΥ» του Βενιζέλου στις αγορές γίνεται μπούμερανγκ και το Boomerang  επέμενε με νέο δημοσίευμα που έχει τίτλο »Ίσως εγκαταλείψει την προσπάθεια για την Ελλάδα η Γερμανία»
Τη σκυτάλη από τον αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομίας Φίλιπ Ρέσλερ πήρε το πρωί ο γενικός γραμματέας του Κόμματος των Ελευθέρων Δημοκρατών Κρίστιαν Λίντνερ, που βλέπει δύο λύσεις για το ευρώ, την έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη και την συντεταγμένη πτώχευση της Ελλάδας για να γίνει ριζική αναδιάρθρωση του χρέους της.
»Ως τελευταία συνέπεια δεν μπορεί κανείς να αποκλείσει ότι οι Έλληνες θα θελήσουν ή θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν την ευρωζώνη» είπε στο πρωινό μαγκαζίνο της γερμανικής τηλεόρασης ο κ. Λίντνερ.
Τα ίδια και χειρότερα σκέφτεται και προτείνει δημοσίως για εμάς και ο ηγέτης των Χριστιανοκοινωνιστών της Βαυαρίας Χόρστ Ζέεχοφερ.Στον τηλεοπτικό σταθμό ZDF, ο Ζέεχοφερ επανέλαβε πως δεν αποκλείεται η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ και μάλιστα στο επικείμενο συνέδριο των Xριστιανοκοινωνιστών, το προεδρείο του κόμματος »κατεβάζει» πρόταση για να τιμωρηθεί η Ελλάδα που με »μαγειρεμένα» στοιχεία μπήκε στην ΟΝΕ.
Οι μόνοι Γερμανοί πολιτικοί που προς το παρόν δείχνουν να αντιστέκονται στη ρητορική περί αποβολής μας από την ευρωζώνη είναι οι Σοσιαλδημοκράτες, και αυτό επειδή πιστεύουν πως δεν γίνεται κάτι τέτοιο αλλά και γιατί φοβούνται πως θα ακολουθήσει ντόμινο.
»Φαίνεται ότι η Γερμανία προετοιμάζεται για μια χρεοκοπία» συμπληρώνει στο δημοσίευμα κορυφαίος οικονομολόγος από την Royal Bank of Scotland που τονίζει»η Γερμανία μπορεί να είναι αυτή που θα κάνει την πρώτη κίνηση αλλά ίσως προετοιμάζονται κι άλλες χώρες».
Πιο προωθημένος είναι ο τίτλος «Είναι θέμα χρόνου να χρεοκοπήσει η Ελλάδα» που αφορά στις εκτιμήσεις του τραπεζικού αναλυτή Richard Bove στο CNBC.
Η ζώνη του ευρώ κάνει τα πάντα για να αποφύγει να βρεθεί σε κατάσταση στάσης πληρωμών μια χώρα μέλος όπως η Ελλάδα, δήλωσε σήμερα στο Παρίσι ο ευρωπαίος επίτροπος αρμόδιος για την Εσωτερική Αγορά Μισέλ Μπαρνιέ, ο οποίος επανέλαβε την «εμπιστοσύνη» του στη σταθερότητα των τραπεζών.
«Μερικοί πρέπει να διατηρούν την ηρεμία και την ψυχραιμία τους», δήλωσε προς τους δημοσιογράφους ο γάλλος επίτροπος στο περιθώριο ενός συνεδρίου, αναφερόμενος στη νέα πτώση που καταγράφεται στις χρηματαγορές.
Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Χοακίν Αλμούνια δηλώνει ότι, «με δεδομένο ό,τι γνωρίσαμε στην παρούσα κρίση», δεν μπορεί να αποκλεισθεί το ενδεχόμενο να υπάρξει ανάγκη για νέα διάσωση υπερχρεωμένης χώρας, σε συνέντευξή του στην ισπανική οικονομική εφημερίδα Expansion.
»H Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν επεξεργάζεται κανένα σενάριο που να περιλαμβάνει την χρεοκοπία της Ελλάδας» αισθάνθηκε, όχι τυχαία, την ανάγκη να δηλώσει ο εκπρόσωπος της Κομισιόν Αμαντέου Αλταφάζ.

Λίγο νωρίτερα, ο Όλι Ρεν μας είχε »χρυσώσει» το χάπι λέγοντας πως πάει καλά το πρόγραμμα ανταλλαγής ελληνικών ομολόγων και θα μας σώσει από χρεοκοπία.
»Η εκ βαθέων ανασυγκρότηση των δημοσιονομικών της Ελλάδας αποτελεί καλύτερη εναλλακτική για την ευρωζώνη από τη χρεοκοπία» είπε ο Ρεν στη φινλανδική εφημερίδα Helsingin Sanomat.
«Από την Ελλάδα εξαρτάται», δηλώνει ο Τρισέ
Το σύνολο των ευρωπαίων ηγετών, και διίως των γερμανών, καλεί την Αθήνα «να θέσει πλήρως σε εφαρμογή τις δεσμεύσεις της», δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Ζαν-Κλοντ Τρισέ.
«Οι διεθνείς θεσμοί, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μαζί με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, καλούν την ελληνική κυβέρνηση με σταθερό τρόπο» να τηρήσει τις δεσμεύσεις της για μεταρρυθμίσεις, διευκρίνισε ο Τρισέ που πρόσθεσε πως αυτό είναι «προς το συμφέρον της ελληνικής οικονομίας, του ελληνικού λαού».
«Αν η ελληνική κυβέρνηση επιβεβαιώσει πολύ σταθερά όλες τις δεσμεύσεις, τότε θα είναι σε μια καλύτερη κατάσταση απ’ ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Όμως αυτό εξαρτάται απ’ αυτήν», τόνισε.
Ο Τρισέ δήλωσε πάντως πως η υπόθεση εργασίας είναι πως η Ελλάδα θα ικανοποιήσει τους επιθεωρητές της ΕΕ και του ΔΝΤ.
Οι αγορές όμως δεν περίμεναν τις δηλώσεις κανενός, ούτε των Γερμανών, ούτε βέβαια της κυβέρνησης από τη ΔΕΘ.
Η αλήθεια των αριθμών και των χρηματαγορών είναι αμείλικτη για την Ελλάδα από το πρωί.
Το κόστος ασφάλισης για ενδεχόμενη ελληνική χρεοκοπία »πέταξε» ως τις 5.842 μ.β., με αύξηση δηλαδή σχεδόν 1.000 μονάδων βάσης από την Παρασκευή, κάτι που μεταφράζεται σε 95% πιθανότητα χρεοκοπίας.
Νέο υψηλό ρεκόρ όλων των εποχών για τα διετή ομόλογα στο 63%, ενώ τα ομόλογα ενός έτους στο 11,7%.
Τα ελληνικά spreads είναι στις 2.141 μονάδες βάσης και το ελληνικό Χρηματιστήριο »παλεύει» στις 850 μονάδες με νέα πτώση εως και -4%.
Το ευρώ έναντι του δολαρίου καταρέει με την ισοτιμία στο 1,36680 που είναι χαμηλό ρεκόρ μηνών.
Ειδικά όμως το ευρώ έναντι του γιεν είναι στα 104,29 που είναι η χαμηλότερη ισοτιμία των τελευταίων 10ετών.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal, οι ανησυχίες για την Ελλάδα είναι ο λόγος που έπεσαν και τα Ασιατικά Χρηματιστήρια.
Πτώση ρεκόρ 26 μηνών για τις ευρωπαϊκές μετοχές, με τον γερμανικό DAX κάτω από τις 5.000 μονάδες, σε επίπεδα Ιουλίου του 2009.
Ο πανευρωπαϊκός δείκτης FTSEurofirst 300 έπεφτε -2,7% στις 891,13 μονάδες,ο FTSE 100στο Λονδίνο στο -2,3%, ο Xetra DAX στη Φρανκφούρτη στο -2,9% και ο CAC 40 στο Παρίσι στο -3,9%.
«Βουτιά» έκαναν σήμερα οι αξίες ακόμα και στο αυστραλιανό χρηματιστήριο όπου χάθηκαν συνολικά 45 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας λόγω της ανησυχίας των αγορών για την οικονομία της ευρωζώνης, ενώ συνεχίζεται η φημολογία πως η Ελλάδα μπορεί να μην αποφύγει την πτώχευση.
Πρόκειται για την μεγαλύτερη «βουτιά» του αυστραλιανού χρηματιστηρίου από τις αρχές του Αυγούστου, καθώς οι επενδυτές ξεπουλούν όσο-όσο μετοχές που θεωρούνται «επίφοβες» με αποτέλεσμα η πτώση να φθάσει στο 4,5%.
Πηγή: Newsit.gr

Έχετε ακούσει για το σχέδιο "Εναλλακτική λύση 3"; Yπόγειες βάσεις για το 2012? video


Έχετε ακούσει για το σχέδιο "Εναλλακτική λύση 3"; Yπόγειες βάσεις για το 2012? video

ΕΔΩ ΤΟ VIDEO :


ΠΗΓΗ : Περίεργα - PERIERGAA: Έχετε ακούσει για το σχέδιο "Εναλλακτική λύση 3"; Yπόγειες βάσεις για το 2012? video 

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Πώς θα γίνει ο υπολογισμός του νέου έκτακτου φόρου


Πώς θα γίνει ο υπολογισμός του νέου έκτακτου φόρου


Θα οριστικοποιηθεί έως την ερχόμενη Τρίτη - πώς θα εισπραχθεί (video)


Από μερικές δεκάδες ευρώ έως και 2.000-3.000 ευρώ, ανάλογα με την έκταση της δομημένης ακίνητης περιουσίας των φορολογούμενων και την αντικειμενική αξία της περιοχής που βρίσκονται τα ακίνητα θα κυμανθεί ο λογαριασμός της έκτακτης εισφοράς που ανακοίνωσε σήμερα η κυβέρνηση.

Παρ'ότι η συγκεκριμένη κλίμακα υπολογισμού της έκτακτης εισφοράς δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί - αυτό θα γίνει ως την ερχόμενη Τρίτη, όπως ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος - οι ιδιοκτήτες σε πολύ φθηνές περιοχές θα επιβαρυνθούν με έκτακτη εισφορά μισό ευρώ το τετραγωνικό μέτρο ενώ οι ιδιοκτήτες στις πολύ ακριβές περιοχές θα πληρώσουν 10 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο.

Αυτό σημαίνει ότι για ένα ακίνητο 60 τμ σε κάποιο χωριό της Ελλάδος με αντικειμενική τιμή έως 500 ευρώ η έκτακτη εισφορά θα ανέλθει σε 30 ευρώ ενώ αν το ακίνητο αυτό έχει έκταση 100 τμ θα καταβληθεί εισφορά 50 ευρώ.

Στις ακριβές περιοχές όπου η έκτακτη εισφορά θα είναι 10 ευρώ το τμ ο λογαριασμός θα φθάσει τα 1.500 ευρώ για ένα ακίνητο 150 τμ και 2.000 ευρώ για ακίνητο 200 τμ.

Στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για περιοχές όπως η Εκάλη, η Κηφισιά, η Φιλοθέη και γενικά όλα τα ακριβά προάστια της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και κάποιων άλλων μεγάλων πόλεων της χώρας.

Σε περιοχές που θεωρούνται μεσαίου κόστους σε ότι αφορά την τιμή ζώνης ο υπολογισμός της έκτακτης εισφοράς θα γίνει κατά μέσο όρο με 4-5 ευρώ το τμ. 



Αυτό σημαίνει ότι για ένα ακίνητο 100 τμ σε μια τέτοια περιοχή η έκτακτη εισφορά θα ανέλθει σε 500 ευρώ.

Στο υπουργείο Οικονομικών δεν αποκλείουν η έκτακτη εισφορά για το 2011 να καταβληθεί έως και σε δύο δόσεις μέχρι το Φεβρουάριο ενώ σε έως έξι δόσεις θα καταβληθεί η έκτακτη εισφορά για το 2012.

Μεγάλο ερώτημα είναι τι θα γίνει με το γεγονός ότι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ στα ενοικιαζόμενα ακίνητα αποστέλλονται στους ενοικιαστές. 



Στην περίπτωση αυτή, οι τελευταίοι θα πρέπει να καταβάλουν την εισφορά και στη συνέχεια να εισπράξουν από τους ιδιοκτήτες το ποσό που κατέβαλαν.

Παΐσιος: "Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σα να μην έχετε"...


Παΐσιος: "Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σα να μην έχετε"...

Παΐσιος: "Θα έχετε κυβέρνηση και θα είναι σα να μην έχετε"...

* "...θα σας δώσουν πολλά λεφτά και μετά θα σας βάλουν δυσβάσταχτους φόρους, αλλά δεν θα προλάβουν να τους πάρουν"
* "...ο κόσμος θα σιχαθεί τους πολιτικούς και θα τους πάρει με τις πέτρες"...
* "...θα γίνει κάτι και θα φανεί πως φταίει η Ελλάδα, τότε η Τουρκία θα το εκμεταλλευτεί..."
Σειρά από προφητείες μεγάλων γερόντων της Εκκλησίας, που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήταν λίγοι εκείνοι που τις άκουγαν και γελούσαν. Σήμερα, όλα δείχνουν να είναι τόσο κοντά σε αυτές τις προρήσεις, που μερικοί μάλιστα λένε απερίφραστα πως "όποιος διαβάζει τις προφητείες είναι σαν να διαβάζει εφημερίδα"!!!

Διαβάζοντας τον πολύ καλό "Χασάπη", νιώθει κανείς πως ζούμε τα "γεγονότα", όπως έλεγε και ο γέροντας Παΐσιος. Γεγονότα που θα αναδείξουν την Ελλάδα και τους Έλληνες σε όλο τον κόσμο. Γεγονότα, τα οποία θα περάσουν από τη φωτιά και το αμόνι όλους μας, μέχρις ότου φανερωθεί η αλήθεια.
Τι να πιστέψει και τι να μην πιστέψει σήμερα ο Έλληνας από όλα αυτά; Τό μόνο σίγουρο είναι πως δεν μπορεί πλέον να αγνοήσει την πραγματικότητα... βλέποντας μία ανύπαρκτη κυβέρνηση να προσπαθεί μέσα από επικοινωνιακά κόλπα να παρατείνει την παραμονή της στην εξουσία. Μία παραμονή που μόνο ως βλαπτική μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού με επικοινωνιακές φούσκες το μόνο που επιτυγχάνεται είναι να γκρεμίζεται και η αξιοπιστία της εν γένει πολιτικής και να "χτίζονται" τεράστια τείχη αποκρύπτοντας την οποιαδήποτε διέξοδο υπάρχει...

ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΜΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝ 11 ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ (VIDEO)


ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΜΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΠΟΛΛΩΝ 11 ΔΕΝ ΠΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ (VIDEO)

Επιμένουν τα Ρώσικα ΜΜΕ ότι η αποστολή του Απόλλων 11 δεν πάτησε ποτέ το Φεγγάρι και δημοσιοποιούν δυο βίντεο που όπως λένε αποδεικνύουν ότι ο ανθρώπινος περίπατος στην Σελήνη δεν έγινε ποτέ.
Το δεύτερο βίντεο που...
είναι διάρκειας 9,39 λεπτών έχει απενεργοποιηθεί από το youtube, λόγο πνευματικών δικαιωμάτων που έχουν υποβληθεί από ενάγοντες όπως αναφέρετε και κανονικά θα έπρεπε να είναι εδώ....
http://www.youtube.com/watch?v=6fHAISw6bZ4&feature=player_embedded
Στο άρθρο υπάρχουν πληθώρα φωτογραφιών που τίθενται σε αμφισβήτηση όπως .....

αυτή η πέτρα που έχει επάνω της ένα C όπως και το ίδιο C υπάρχει στο έδαφος. Η χρήση του C είναι γνωστή στους ανθρώπους του Χόλιγουντ για να ορίσει το κέντρο του πλάνου.

Δείτε το παρακάτω βίντεο:


http://www.apocalypsejohn.com/2011/09/11-video.html ΠΗΓΗ

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Μακελειό στο Κόντρα με τον Στέφανο Χίο


Μακελειό στο Κόντρα με τον Στέφανο Χίο



Η μοναδική εκπομπή που αναφέρθηκε εκτενέστατα στα CDS που ο “πρωθυπουργός δεν γνώριζε”, αλλά και στην Ελβετική εταιρεία του Ανδρέα Α. Παπανδρέου, αδελφού του πρωθυπουργού. Σήμερα μάθαμε ότι ο πρωθυπουργός σκέφτεται να εγγυηθεί ανωνυμία στους Έλληνες με λογαριασμούς στην Ελβετία. Τυχαίο θα είναι…
http://live24.gr/webtv/kontrachannel/Δείτε την και μέσω διαδικτύου, εδώ:
http://anti-ntp.blogspot.com/2011/09/blog-post_1085.html ΠΗΓΗ

Οι αρχαίοι μπορούσαν να πετάξουν;


Οι αρχαίοι μπορούσαν να πετάξουν;



Στο πέρασμα της ιστορίας έχουν υπάρξει πολλοί κοινοί μύθοι και θρύλοι για ιπτάμενες μηχανές και συσκευές, όπως τα γνωστά ιπτάμενα χαλιά της Αραβίας, για Βιβλικές φιγούρες όπως ο Ιεζεκιήλ και ο Σολομών να πετούν από μέρος σε μέρος και για τους μαγικούς πολεμιστές, ή Βιμάνας (Vimanas) , της αρχαίας Ινδίας και Κίνας.


Υπάρχουν αρκετοί Κινέζικοι μύθοι για το πέταγμα, που συμπεριλαμβάνουν ένα θρυλικό ιπτάμενο πολεμιστή που ανήκε σε ένα Κινέζο Πρίγκιπα και τον πιο πρόσφατο Wan Hoο του 15ου αιώνα AD ή περίπου.

Αυτός έφτιαξε ένα συμπαγές ξύλινο πλαίσιο γύρω από μια άνετη καρέκλα και πρόσδεσε 47 εκτοξευτήρες στην πλάτη του καθίσματος. Στο πάνω μέρος έδεσε δυο μεγάλους αετούς. Μετά την πρόσδεση του στην καρέκλα, σήκωσε τα χέρια του και οι υπηρέτες που κρατούσαν αναμμένους πυρσούς κατευθύνθηκαν προς το όχημα και άναψαν τους πυραύλους. Σε λίγο έγινε μια πολύ ισχυρή έκρηξη που ακολουθήθηκε από ένα τεράστιο σύννεφο μαύρου καπνού. Ο Wan Hoo εξαφανίστηκε, αφήνοντας πίσω του τίποτα άλλο από ένα θρύλο. Μεταξύ των πιο φημισμένων αρχαίων κειμένων που αναφέρουν ιπτάμενα οχήματα (Vimanas) είναι η Ramayana και η Mahabharata. Άλλα λιγότερο γνωστά κείμενα είναι το Samarangana Sutradhara, το Yuktikalpataru of Bhoja (12 αιώνας A.D.), το Mayamatan (αποδίδεται στον Αρχιτέκτονα Maya που εξυμνείται στην Mahabharata), το Rig veda, το Yajurveda και το Ataharvaveda.

Σύμφωνα με τον Ινδό ιστορικό Ramachandra Dikshitar που έγραψε ένα κλασικό κείμενο για τους πολέμους στην Αρχαία Ινδία, άλλα κείμενα που αναφέρουν εναέρια οχήματα και ταξίδια είναι τα: Satapathya Brahmanas, Rig Veda Samhita, Harivamsa, Makandeya Purana, Visnu Purana, Vikramaurvasiya, Uttararamacarita, Harsacarita, Tamil text Jivakocintamani Samaranganasutradhara. Στο Manusa, έχουν καταγραφεί οι επεξεργασμένες με την περισσότερη ακρίβεια λεπτομέρειες, για την κατασκευή εναέριων μηχανών. Στο Samarangana Sutradhara λέγεται ότι ήταν κατασκευασμένα από ελαφριά υλικά, με ένα ισχυρό καλοσχηματισμένο κορμό. Σίδηρος, χαλκός, υδράργυρος και μόλυβδος χρησιμοποιήθηκαν στις κατασκευές τους.

Μπορούσαν να πετάξουν για μεγάλες αποστάσεις και προωθούνταν μέσα στον αέρα από μηχανές. Το κείμενο Samarangana Sutradhara αφιερώνει 230 στάνζες στην κατασκευή αυτών των μηχανών, και την χρήση τους στην ειρήνη και τον πόλεμο. Το σώμα πρέπει να είναι σκληρό και ανθεκτικό, όπως ένα πτηνό με σπουδαίο πέταγμα, από ελαφρύ υλικό. Μέσα του κάποιος πρέπει να τοποθετήσει την μηχανή υδραργύρου, με την συσκευή θέρμανσης του σιδήρου από κάτω. Με την ισχύ που έδινε ο υδράργυρος για την δημιουργία του στροβίλου, ένας άνθρωπος καθισμένος μέσα μπορούσε να ταξιδέψει μια μεγάλη απόσταση στον ουρανό με ένα καταπληκτικό τρόπο.

Παρομοίως με την χρήση μιας προκαθορισμένης πορείας κάποιος μπορεί να χτίσει ένα Vimana τόσο μεγάλο όσο ο ναός του Θεού σε κίνηση. Τέσσερα γερά δοχεία υδραργύρου πρέπει να χτιστούν στο εσωτερικό της κατασκευής. Όταν αυτά θερμανθούν με ελεγχόμενη φωτιά από τα δοχεία του σιδήρου, το Vimana αναπτύσσει κεραυνοβόλο ισχύ μέσω του υδραργύρου. Και μονομιάς μετατρέπεται σε ουράνιο μαργαριτάρι.

Επιπλέον, αν αυτή η σιδερένια μηχανή με κατάλληλα κολλημένους συνδέσμους γεμιστεί με υδράργυρο, και η θερμότητα επαχθεί στο ανώτερο μέρος, αναπτύσσει ισχύ με βρυχηθμό λιονταριού.
Η Rαmayana περιγράφει το Vimana σαν κυλινδρικό αεροσκάφος με διπλό κατάστρωμα, διακριτή είσοδο και τρούλο. Πετούσε με την ταχύτητα του ανέμου και άφηνε πίσω του ένα μελωδικό ήχο. Τα Αρχαία Ινδικά κείμενα για τα Vimana είναι τόσα πολλά που θα έπαιρνε ολόκληρα βιβλία για να συσχετίσεις τα λεγόμενα τους. Οι Αρχαίοι Ινδοί οι ίδιοι έγραψαν ολόκληρα κείμενα οδηγιών για την λειτουργία των διαφόρων ειδών Vimana, και ιδιαίτερα για τέσσερα: Το Shakuna Vimana, το Sundara Vimana, το Rukma Vimana και το Tripura Vimana.

To Vaimanika Sastra είναι ίσως το πιο σπουδαίο εναπομείναν κείμενο για τα Vimana. Πρωτίστως αναφέρθηκε ότι βρέθηκε το 1918 στην βασιλική σανσκριτική βιβλιοθήκη στο Baroda. Το Baroda βρίσκεται βόρεια της Βομβάης και νότια του Αχμεδαβάτ στο Gujerat. Κανένα άλλο αντίγραφο δεν έχει αναφερθεί νωρίτερα, όμως ο Swami Dayananda Saraswati στην περιεκτική μελέτη του πάνω στη Rig Vada αναφέρει το Vaimanika Sastra στην βιβλιογραφία του, όπως και άλλα κείμενα για τα Vimana.
Το Vaimanika Sastra αναφέρεται σε 97 παρελθοντικές εργασίες και αυθεντίες, εκ των οποίων τουλάχιστον 20 ασχολούνται με τους μηχανισμούς εναέριων μηχανών, αλλά καμιά από αυτές δεν είναι τώρα ανιχνεύσιμη. Ο καθηγητής Σανκριτικής φιλολογίας Dileep Kumar Kanjilal, Ph.D. του West Bengal Senior Educational service, λεει ότι από τη στιγμή που η εγγραφή της εργασίας οριοθετείται χρονικά στις αρχές του εικοστού αιώνα η αυθεντικότητα του Vail Sastra μπορεί να αμφισβητηθεί.

Με προσεχτική μελέτη βρέθηκε ότι η εργασία διατήρησε ορισμένα αρχαία στοιχεία που αναφέρονται σε μια παλιά Sastra. Όπως στις Σούτρες του Panini οι κανόνες έχουν βεβαιωθεί δογματικά με ένα αφοριστικό στυλ με την αιτιολόγηση να εκφράζεται στις Vrittis και Karikas. Το στυλ της Σούτρας εντοπίζεται σε νωρίτερες εργασίες στην γραμματική, Smrti και φιλοσοφία, ενώ η χρήση των Karikas είναι τόσο παλιά όσο η Batsyayana, Kautilya και άλλα της πρώιμης Χριστιανικής περιόδου.

Ο Bharadwja ως συγγραφέας μιας Srauta Sastra και εργασίας Smrti είναι πασίγνωστος όπως και ένας σοφός Bharadwaja ως προφήτης της έκτης Μανδάλα της Rig Veda είναι επίσης γνωστός. Ο Panini επίσης που αναφέρθηκε σ' αυτόν στο VIII. II.63. Kautilya, είχε επίσης δείξει ότι ο Bharadwaja ήταν ένας αρχαίος συγγραφέας της πολιτικής. Η Mbh. (Mahabharata, Santiparva Ch. 58.3) αναφέρει τον Bharadwaja ως συγγραφέα της πολιτικής. Συγγραφείς της πολιτικής έχουν βρεθεί συχνά να γράφουν για τεχνολογικές επιστήμες επίσης. Η αυθεντικότητα, επομένως, όποιας πραγματείας, στις τεχνικές επιστήμες, συνετέθη από τον Bharadwaja δεν μπορεί να αγνοηθεί.

Λέει γι' αυτό η Vaimanika Sastra: Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφεται σε 8 πλήρη και σαγηνευτικά κεφάλαια, η τέχνη της κατασκευής διαφόρων ειδών αεροπλάνων για ήπιο και άνετο ταξίδι στον ουρανό, σαν ενοποιητική δύναμη για το σύμπαν, που συνεισφέρει στο καλό της ανθρωπότητας.
Αυτό που κινείται με την δική του ισχύ, σαν πουλί, στη γή, στο νερό ή στον αέρα, καλείται Vimana.
Αυτό που μπορεί να ταξιδέψει στον ουρανό, από μέρος σε μέρος, από γη σε γη, ή σφαίρα σε σφαίρα, καλείται Vimana από τους επιστήμονες της αεροναυπηγικής. Το αρχαίο χειρόγραφο ισχυρίζεται ότι δίνει:

Το μυστικό της κατασκευής αεροπλάνων, που δεν θα σπάσουν, που δεν θα κοπούν, που δεν θα πιάσουν φωτιά και δεν μπορούν να καταστραφούν.
· Το μυστικό για να γίνουν τα σκάφη ακίνητα.
· Το μυστικό για να γίνουν τα σκάφη αόρατα.
· Το μυστικό για να ακούς τις συζητήσεις και άλλους ήχους από τα εχθρικά αεροπλάνα.
· Το μυστικό της λήψης φωτογραφιών του εσωτερικού των εχθρικών αεροσκαφών.
· Το μυστικό της εξακρίβωσης της κατευθύνσης των εχθρικών αεροσκαφών που πλησιάζουν.
· Το μυστικό του να κάνεις τα άτομα του εχθρικού αεροσκάφους να χάνουν τις αισθήσεις τους.
· Το μυστικό της καταστροφής των εχθρικών αεροσκαφών.

Η Ινδία πριν από 15.000 χρόνια είναι σε κάποιους γνωστή σαν την αυτοκρατορία Rama, γη που ήταν σύγχρονη της Ατλαντίδας. Ένας μεγάλος πλούτος γραπτών που ακόμα υπάρχει στην Ινδία πιστοποιεί τον εξαιρετικά προοδευμένο πολιτισμό που λέγεται σ' αυτά ότι υπήρχε 26.000 χρόνια πριν. Τρομεροί πόλεμοι και επακόλουθες αλλαγές στην γη κατέστρεψαν αυτούς τους πολιτισμούς, αφήνοντας μόνο απομεινάρια.

Οι ισοπεδωτικοί πόλεμοι της Ramayana και ειδικά της Mahabharata λέγεται ότι είναι το μεσουράνημα των τρομερών πολέμων της τελευταίας Kali Yuga. Η διαδικασία της χρονικής τοποθέτησης είναι δύσκολη, κατά το ότι δεν υπάρχει καμιά ακριβής μέθοδος της αρίθμησης των Γιούγκα επειδή υπάρχουν κύκλοι μέσα στους κύκλους και Γιούγκες μέσα στις Γιούγκες. Ο μεγαλύτερος κύκλος της Γιούγκα λέγεται ότι κρατάει 6000 χρόνια ενώ ο μικρότερος κύκλος της Γιούγκα 360 χρόνια στην θεωρία που ανέπτυξε ο Dr. Kunwarlal Jain Vyas. Τα γραπτά του λένε ότι η Rama ανήκει στον εικοστό τέταρτο μικρό Γιούγκα κύκλο και ότι υπάρχει διάστημα 71 κύκλων μεταξύ της Manu και της Mahabharata περιόδου, που υπολογίζεται στα 26.000 χρόνια. Ο θρύλος της Ατλαντίδας, η Αρχαία αυτοκρατορία του Rama και των Vimanas φτάνουν σε μας σήμερα. Το μυστηριώδες κύμα αεροναυπηγικής της δεκαετίας του 1890 μπορεί να είναι κάλλιστα μια παρατήρηση αρχαίου αεροσκάφους, που λειτουργούσε ακόμα, πετώντας αργά κατά την προαεροναυπηγική περίοδο πριν τα τέλη του 19ου αιώνα στην Αμερική.

Τα τελευταία χρόνια του 19ου αιώνα, έγινε ορατός ένας αριθμός ασυνήθιστων αεροσκαφών τα οποία μπορεί να είναι Vimana. Το 1873 στο Bonham του Τέξας, εργάτες σε καλλιέργεια βαμβακιού ξαφνικά είδαν ένα λαμπερό, ασημί αντικείμενο που ήρθε κατευθείαν από τον ουρανό κατά πάνω τους. Τρομοκρατημένοι, το έβαλαν στα πόδια, ενώ το μεγάλο ασημί ελικοειδώς κινούμενο αντικείμενο, όπως το περιέγραψαν μερικοί άνθρωποι, περιστράφηκε και τους επιτέθηκε ξανά. Μια ομάδα αλόγων το έσκασε, ο οδηγός πετάχτηκε κάτω από τις ρόδες του βαγονιού και σκοτώθηκε. Λίγες ώρες αργότερα την ίδια μέρα στο Fort Riley του Κάνσας, ένα παρόμοιο αεροσκάφος εφόρμησε από τον ουρανό σε μια παρέλαση του ιππικού και τρομοκράτησε τα άλογα σε τέτοιο βαθμό που τα γυμνάσια του ιππικού τέλειωσαν σε ταραχή.

Η μεγάλη πτήση του αεροσκάφους το 1897 στην πραγματικότητα άρχισε τον Νοέμβριο, το 1896 στο Σαν Φραντζίσκο της Καλιφόρνια, όταν εκατοντάδες κάτοικοι είδαν ένα τεράστιο, επιμήκη, μαύρο αντικείμενο που χρησιμοποιούσε λαμπερούς προβολείς και κατευθυνόταν αντίθετα στον άνεμο, ταξιδεύοντας βορειότερα κατά μήκος του Όακλαντ. Λίγες ώρες αργότερα αναφορές ήρθαν από άλλες βορειότερες πόλεις της Καλιφόρνια, όπως η Σάντα Ρόζα, το Χίκο, το Σακραμέντο και το Ρεντ Μπλάφ, και όλοι περιγράφουν αυτό που προκύπτει να είναι το ίδιο αεροσκάφος, ένα σκάφος που μοιάζει με πούρο. Είναι πολύ πιθανό αυτό το σκάφος να κατευθυνόταν στο Mount Shasta στη βόρεια Καλιφόρνια.
Το αεροσκάφος κινούνταν πολύ αργά και μεγαλοπρεπώς, πετώντας χαμηλά κάποιες στιγμές, και τη νύχτα φωτίζοντας το έδαφος με τους πανίσχυρους προβολείς του. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ,όπως ο Jacques Vallee έκανε στο βιβλίο του Dimentions, ότι μπορούσε να κάνει ακριβώς αυτό που το ένοιαζε, επειδή αντιθέτως με σήμερα, δεν διέτρεχε κανένα κίνδυνο να καταρριφτεί. Δεν υπήρχαν αεροπορικές μοίρες για να συμπλακούν με τον αέριο εισβολέα, ούτε αντιαεροπορικά όπλα ή πύραυλοι εδάφους-αέρος για να καταρρίψουν τον καταπατητή των αιθέρων.

Η ερώτηση που τίθεται μερικές φορές από τους μελετητές των Vimana είναι αν οι Αρχαίοι Ινδοί και Άτλαντες πήγαν ποτέ στο Φεγγάρι ή τον Άρη. Αν η ανθρωπότητα είχε τέτοια σκάφη στους αρχαίους καιρούς, θα είχαν σχεδιάσει βάσεις στο φεγγάρι και τον Άρη όπως εμείς σχεδιάζουμε να κάνουμε σήμερα; Αν είχαν στήσει μόνιμες βάσεις, τις καταλαμβάνουν μέχρι σήμερα;

Αφιερωμένο στον Γιώργο.....


Κύριε Γιώργο….. ένα αφιερωμένο από ένα συνονόματο σου…. γιατί ΛΕΥΤΑ……..((ΗΠΑ))----ΡΧΟΥΝ….