Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Πενταπλασιάζεται η τιμή των αγαθών, από το τελωνείο μέχρι το ράφι!


Πενταπλασιάζεται η τιμή των αγαθών, από το τελωνείο μέχρι το ράφι!

 Στοιχεία σοκ για τα εισαγόμενα προϊόντα!  Ξέφρενη κούρσα πραγματοποιούν οι τιμές αρκετών προϊόντων εισαγωγής, τροφίμων και άλλων, στη διαδρομή από το τελωνείο του Πειραιά μέχρι τα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
 Προϊόντα φυτικής προέλευσης όπως φασόλια, ρύζι, ξηροί καρποί που εισάγονται από τρίτες χώρες φτάνουν να πωλούνται έως και 451% ακριβότερα από την τιμή εισαγωγής τους, πυροδοτώντας με τον τρόπο αυτό την ακρίβεια στην αγορά. Την ίδια ώρα νέες αυξήσεις καταγράφονται σε βασικά είδη σούπερ μάρκετ που φτάνουν ακόμα και το 8%.
 Σύμφωνα με έρευνα τιμών της Νομαρχίας Πειραιά, τον Μάιο οι ανατιμήσεις στις τιμές βασικών προϊόντων είναι περισσότερες από τις μειώσεις ενώ μετά και την πρώτη αύξηση του ΦΠΑ τον περασμένο Μάρτιο οι τιμές περίπου στο 30% των προϊόντων που ανατιμήθηκαν ήταν σημαντικά υψηλότερες από την αύξηση του φόρου.
 Γνωστά- άγνωστα καπέλα ανεβάζουν μέχρι και 451% τις τιμές των προϊόντων από το τελωνείο μέχρι το ράφι του σούπερ μάρκετ. Η διαπίστωση αυτή προκύπτει από την επεξεργασία που έκανε η Νομαρχία Πειραιά σε στοιχεία των τιμολογίων εισαγωγής τροφίμων φυτικής προέλευσης από χώρες εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο του Πειραιά και τις τελικές λιανικές τιμές των προϊόντων αυτών στα καταστήματα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα δείχνει ότι οι αποκλίσεις των τιμών φτάνουν σε ποσοστά που σοκάρουν και κυμαίνονται από 182,83% έως 451% ανάλογα με το είδος του προϊόντος, δείχνοντας παράλληλα και τα μεγάλα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων.
 Το ρύζι τύπου basmatti εισάγεται στην Ελλάδα στην τιμή των 0,715 ευρώ το κιλό και στη συνεχεία συσκευάζεται και πωλείται προς 3,94 ευρώ το κιλό, δηλαδή 451% ακριβότερα. Τα φασόλια σύμφωνα με τα στοιχεία της Νομαρχίας εισάγονται στην τιμή των 0,80 ευρώ το κιλό ανεξάρτητα από το μέγεθός τους. Στη συνέχεια από τις εταιρείες γίνεται ο διαχωρισμός τους σε μέτρια και χονδρά, συσκευάζονται και φτάνουν τα ράφια των σούπερ μάρκετ να πωλούνται προς 2,86 ευρώ και 4,34 ευρώ το κιλό αντίστοιχα, παρά το γεγονός ότι εισάγονται με την ίδια τιμή όπως σημαίνει η έρευνα της Νομαρχίας Πειραιά. Ανάλογη είναι και η απόκλιση της τιμής στα αράπικα φιστίκια που εισάγονται στην τιμή των 0,99 ευρώ το κιλό και πωλούνται προς 2,8 ευρώ το κιλό στα καταστήματα.
 Αυξήσεις έως και 8% τον Μάιο παρά την κρίση.
 Και ενώ οι τιμές των προϊόντων «τρελαίνονται» στη διαδρομή από το τελωνείο έως το ράφι του σούπερ μάρκετ, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Νομαρχίας Πειραιά διαπιστώνουν και νέες ανατιμήσεις τον Μάιο σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες στην αγορά. Συγκεκριμένα από τη λίστα 128 βασικών καταναλωτικών αγαθών σε 5 μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ελέγχει την τελευταία διετία η Νομαρχία, προκύπτει ότι κάθε μήνα το τελευταίο τρίμηνο, τα προϊόντα των οποίων οι τιμές έχουν αυξηθεί είναι περισσότερα από αυτά των οποίων οι τιμές έχουν μειωθεί. Οι τιμοληψίες μάλιστα του Μαΐου σε σύγκριση με τον Απρίλιο δείχνουν αυξήσεις σε 49 προϊόντα οι οποίες φτάνουν έως και το 8%. Ενδεικτικά τον τελευταίο μήνα αυξήθηκε κατά 8,11% η τιμή στα μακαρόνια, 6,99% σε χαρτοπετσέτες, 6,85% σε μπίρες, 4,52% σε γάλα εβαπορέ, 3,6% στη χλωρίνη και 1,05% στο αλεύρι. Μάλιστα, οι υπηρεσίες της Νομαρχίας διαπίστωσαν υπερβάσεις και στις αυξήσεις λόγω ΦΠΑ. Μάλιστα, από τον Μάρτιο έως σήμερα και στις πέντε αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπου έγιναν τιμοληψίες διαπιστώθηκαν αυξήσεις που υπερέβησαν την αύξηση του ΦΠΑ. Πάντως στο σύνολο τους οι επιχειρήσεις απορρόφησαν σε ποσοστό έως και 70% τις αυξήσεις από το ΦΠΑ.
 Ακριβότερα έως 63,79% στον Πειραιά από την Κύπρο!
 Ακριβότερη ακόμα και από την Κύπρο αποδεικνύεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τις τιμές βασικών αγαθών στα ράφια των σούπερ μάρκετ, παρά το γεγονός ότι η Μεγαλόνησος βρίσκεται στο άκρο της Ευρώπης. Προϊόντα των ίδιων πολυεθνικών εταιρειών, στις ίδιες πολυεθνικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ πωλούνται με υψηλότερες τιμές στον Πειραιά απ΄ ό,τι στη Λευκωσία, τη Λάρνακα και την Αμμόχωστο. Μάλιστα, οι διαφορές που καταγράφονται ξεπερνούν ακόμα και το 60%. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η Νομαρχία Πειραιά συγκρίνοντας τις τιμές ίδιων προϊόντων στην Ελλάδα και την Κύπρο (οι τιμές προέρχονται από το Παρατηρητήριο Τιμών του υπουργείου Εμπορίου της Κύπρου) τα 7 στα 10 προϊόντα (75%) πωλούνται ακριβότερα στη χώρα μας, με τη διαφορά των τιμών να κυμαίνεται από 6,35% έως και 63,79%. 

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Παρακολουθούν μέσω δορυφόρου τις πορείες στο κέντρο της Αθήνας οι σύμμαχοι!!! Δείτε και μόνοι σας..


Παρακολουθούν μέσω δορυφόρου τις πορείες στο κέντρο της Αθήνας οι σύμμαχοι!!! Δείτε και μόνοι σας..


Στο site “Bing” της Microsoft, το οποίο είναι μηχανή αναζήτησης δρόμων, σε πολλές περιπτώσεις με 3D απεικόνιση, που δουλεύει σαν το Google Earth, έχουν περάσει οι Αμερικάνοι εικόνες πολύ μεγάλων δρόμων του κέντρου της Αθήνας, με διαδηλώσεις. Τις εικόνες αυτές, τις βρήκαμε, ψάχνοντας για το σημείο Κλαυθμώνος-Σταδίου, με αφορμή τον εμπρησμό του υποκαταστήματος της “Μαρφίν” στη Σταδίου. Απορία...

Καλά, δεν είχαν τραβήξει άλλες εικόνες από τους δορυφόρους που θα μπορούσαν να δημοσιεύσουν; Αυτές με τις διαδηλώσεις διάλεξαν; Δηλαδή, εάν ένας τουρίστας μπει στο site για να βρει έναν δρόμο στην Αθήνα, που πρόκειται να επισκεφθεί, αυτό που θα αντικρύσει, είναι Έλληνες να διαδηλώνουν και να έχουν πλημμυρίσει τους δρόμους.
Δεν λέω, μας τιμά αυτή η εικόνα ως λαό που αντιδρούμε. Αλλά δεν νομίζω ότι το κάνουν γι’ αυτό τα αμερικανάκια. Άραγε, στο Αφγανιστάν, δημοσιεύουν εικόνες την ώρα που σκάνε βόμβες στο κέντρο της Καμπούλ; ‘Η στις ΗΠΑ, στη Νέα Υόρκη, την ώρα που καταρρέουν οι δίδυμοι πύργοι;
Και κάτι ακόμα. Αντιλαμβάνομαι, ότι για να έχουν δημοσιοποιήσει τόσο καλές εικόνες από το κέντρο της Αθήνας, οι δορυφόροι θα έχουν τραβήξει και πολύ πιο κοντινά πλάνα από τις συγκεντρώσεις. Τελικά, τα βλέπουν όλα από κει πάνω.
ΠΗΓΗ(( http://wwwaristofanis.blogspot.com/2010/05/90.html  ))

Εξακόσια έτη φωτός από τη Γη, ένα αστέρι κατασπαράζει αργά και αδυσώπητα τον τεράστιο εξωπλανήτη που κινείται κοντά του.



 Εξακόσια έτη φωτός από τη Γη, ένα αστέρι κατασπαράζει αργά και αδυσώπητα τον τεράστιο εξωπλανήτη που κινείται κοντά του.

Το WASP 12B βρίσκεται σε τροχιά μόλις 2 εκατ. μιλίων από το αστέρι του, πράγμα που σημαίνει ότι η επιφάνεια του πλανήτη αγγίζει θερμοκρασίες 2.800 βαθμών Φαρενάιτ.

Στα επόμενα 10 εκατ. έτη, το αστέρι που κυριαρχεί του πλανήτη, θα τον έχει καταστρέψει, σύμφωνα με δημοσίευμα στο The Astrophysical Journal Letters.

Η βαρυτική έλξη του ήλιου είναι ισχυρότερη στην μπροστινή επιφάνεια του πλανήτη, παρά στην πίσω. Επομένως το σχήμα του πλανήτη είναι σε σχήμα μπάλας ράγκμπι.

Δεν είναι ακριβώς το είδος ηλιακού συστήματος που αναμενόταν να βρεθεί. “Όλα όσα δεν περιμέναμε να βρούμε τα βρίσκουμε”, δήλωσε η Κάρολ Χάσγουελ, αστρονόμος του The Open University στη Μεγάλη Βρετανία, που ηγείται των εργασιών. “Οι προκαταλήψεις μας για πως θα έμοιαζαν τα υπόλοιπα πλανητικά συστήματα, εμπνεύστηκαν από το δικό μας ηλιακό σύστημα και ιδίως το Star Trek”, αστειεύτηκε η ίδια.

Η Κάρολ και η ομάδα της χρησιμοποίησαν το διαστημικό Hubble της Cosmic Origins Spectrograph για να εξετάσει τον πλανήτη.
ΠΗΓΗ((  http://xolloth.blogspot.com/2010/05/facebook-gps-h-motorola-android-22.html  ))

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Σουλβατζή για τάφο Μ. Αλεξάνδρου και Πάγκαλος(ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΥΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ)



Μαθετε περισσοτερα

Σοβαρά, υπάρχει νερό στη Σελήνη;...

Σοβαρά, υπάρχει νερό στη Σελήνη;...

>> ΚΥΡΙΑΚΉ, 22 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2009



Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος

Η πρόσφατη ανακοίνωση της NASA για την ύπαρξη νερού στη Σελήνη, είναι φυσικό να μας ...ξαφνιάζει!
Όχι για την ανακοίνωση, αλλά για το περιεχόμενο της.
Αλήθεια υπάρχει νερό;
Και αυτή είναι επιστημονική είδηση; (!!!)
Θα ...καραφλιάσουμε τελείως! Αυτό το ξέρουμε εδώ και 50 χρόνια!
Για να μην πολυλογούμε, ας διαβάσουμε τι έγραφε το περιοδικό «Φυσικός Κόσμος» τον Ιανουάριο του 1972, λίγα χρονάκια μετά τον «περίπατο» του ανθρώπου στη Σελήνη.

Γράφει, λοιπόν, πως να κάνουμε θερμοκήπιο στο Φεγγάρι...

ΘΕΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ

ΘΑ ΠΑΜΕ να θερίσουμε καμμιά μέρα στους αγρούς της Σελήνης; Γοητευτική προοπτική, αλλά παράδοξη. Πώς να θερίσης δημητριακά σ' αυτό το έδαφος πού υπόκειται σε τόσο ακραίες θερμοκρασίες καΙ πού επί πλέον στερείται το νερό;
Στό τελευταίο αυτό σημείο ό Αμερικανός Ρaul Μυller δηλώνει κατηγορηματικά πώς το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών απατάται.
Κατά την γνώμη του, είναι δυνατόν να υπάρ χουν στο εσωτερικό του δορυφόρου της Γης αποθέματα νερού υπό την μορφή πάγου. Στηρίζει την υπόθεση του σε παρατηρήσεις σχε τικά με τον σχηματισμό της Σελήνης-θα πρέπη να είχε ωκεανούς, προ τεσσάρων δισε κατομμυρίων ετών-και στο γεγονός ότι έ χουν παρατηρηθή επάνω στις πεδιάδες της σώματα εντόνου πυκνότητας.
Και ο Ρaul Μυllεr κάνει την σκέψη πώς τα σώματα αυτά, πού τα ονομάζουν «masclons», δυνατόν να είναι τεράστιοι σωροί παγοκρυστάλλων νερού.
Άφού το πρόβλημα του νερού θεωρείται, κατ' αρχήν, ότι έχει λήξει, τεχνικοί του Πα νεπιστημίου της Ινδιάνας, σε συνεργασία με την ΝΑΣΑ, μελετούν τώρα την δυνατότητα καλλιέργειας φυτών επί της Σελήνης, από γεώμηλα και αραβόσιτο μέχρι τομάτες και καπνό.
Το πρώτο στάδιο του πειράματος συνί σταται στην λήψη σεληνιακού εδάφους και στην εναπόθεση του μέσα σε δοχεία αποστει ρωμένα.
Επάνω σ' αυτό το χώμα, πού θα πρέπει να το ονομάση κανείς σεληνόχωμα, θα φυτευθούν σπόροι διαφόρων φυτών, θα προ σπαθήσουν να διαπιστώσουν, κατά πρώτον λόγο, εάν οι σπόροι φυτρώνουν χάρη στα θρεπτικά στοιχεία πού προσφέρει το σελη νιακό χώμα ή μόνον χάρη στα θρεπτικά στοι χεία πού περιέχουν οι ίδιοι οί σπόροι.
Θα πρέπει κατόπιν να αναλυθούν αυτά τα φυτά, για να γνωσθή εάν τα συστατικά τους είναι τα ίδια με εκείνα των φυτών πού φύτρωσαν επάνω στο χώμα της Γης. Με άλλα λόγια, εάν είναι φαγώσιμα.
Και όταν τα πειράματα αυτά θα έχουν καταλήξει κάπου, μένει να λυθούν ένα πλήθος προβλήματα, όπως είναι το πρόβλημα της λιπάνσεως του σεληνιακού εδάφους, προ βλήματα των οποίων ή λύση θα απαίτηση πολλά χρόνια.

http://echedoros-p.blogspot.com/

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ?? ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ...........


illuminati ???


Όλοι μας γνωρίζουμε ή έχουμε ακούσει το όνομα illuminati
Πάρτε αυτή την όμορφη λεξούλα και γράψτε την ανάποδα itanimulli…
Προσθέστε τώρα στα αριστερά της λέξης το www. και στα δεξιά το .com ώστε να φτιάξουμε μια διεύθυνση.
Τέλος πατήστε για να δούμε που θα σας πάει το www.itanimulli.com


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/illuminati.html#ixzz0omeC4BYH

Daniel Cohn-Bendit.. Τα είπε ένας ((ΞΕΝΟΣ))για να ακούσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ.



Τα είπε ένας ((ΞΕΝΟΣ))για να ακούσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ.
Τι κι αν είναι ένας ξένος πολιτικός. Τι κι αν δεν έζησε ποτέ στην δική μου χώρα (την ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ).Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γιατί όλα όσα είπε δεν έχουν το σθένος και την παλληκαριά να τα πουν οι δικοί μας δήθεν πολιτικοί και εκλεγμένοι από τον ελληνικό λαό. Και ένα τραγούδι μου έρχεται στο μυαλό που σε κάποιο σημείο του λέει.
Κι όμως δεν μου είπαν οι αργίτες ,ούτε που το σκέφτηκαν οι αλήτες,Τα ορφανά μες τις πλατείες τι θα γίνουν, από την πείνα τα κορμάκια τους θα σβήνουν,ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ,ΜΑ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ(Νότης Σφακιανάκης).

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Θεραπεία με μυστηριώδεις φωτεινές σφαίρες


Θεραπεία με μυστηριώδεις φωτεινές σφαίρες

Ένα σπάνιο, ανεξήγητο φαινόμενο και οι ακόμα πιο μυστηριώδεις επιδράσεις του σε κάποιους ανθρώπους, παρουσιάζονται αυτό τον καιρό στο κοινό. Πρόκειται για μία έκθεση φωτογραφίας με θέμα «Τα μυστηριώδη και ανεξήγητα φαινόμενα των φωτεινών σφαιρών», που παρουσιάζεται στην γκαλερί τέχνης "Siddharta".

Τι μυστήριο κρύβουν όμως αυτές οι «φωτεινές σφαίρες»; Η ιστορία έχει ως κεντρικό πρόσωπο τον 16χρονο Hirokaju Kobayashi, ο οποίος ξυπνώντας μία νύχτα μέσα στον ύπνο του διαπίστωσε ότι το δωμάτιό του ήταν λουσμένο με ένα ανεξήγητο φως. Το πιο απίθανο όμως είναι το ότι από τη στιγμή που ο Hirokaju Kobayashi αντίκρισε αυτό το φως, άρχισε να έχει θεραπευτικές δυνάμεις, θεραπεύοντας δύσκολες περιπτώσεις καρκίνου, άσθματος, ακόμα και κατάγματα.

Τις ικανότητες του Kobayashi επιβεβαίωσε και η πρακτική θεραπεύτρια Jamuna Kayastha, η οποία διαβεβαιώνει ότι η πίστη παίζει μεγάλη σημασία σε αυτές τις θεραπευτικές πρακτικές. Με άλλα λόγια, αν πιστεύεις στη μέθοδο, αυτή θα λειτουργήσει θεραπευτικά, διαφορετικά δεν πρόκειται να επιτευχθεί καμία θεραπεία.

Όσο για τον Kobayashi, αυτός έχει πειστεί ότι αυτή η δύναμη του δόθηκε από τον Θεό και αποτελεί την αποστολή της ζωής του για να βοηθήσει τους πάσχοντες συνανθρώπους του.

Ας ξαναγυρίσουμε όμως στις φωτογραφίες με τις φωτεινές μπάλες, σαν αυτές που είδε ο Kobayashi κάποια νύχτα στο δωμάτιό του. Πολλοί φωτογράφοι έχουν μείνει έκθαμβοι με αυτό το φαινόμενο που παρουσιάζεται στις φωτογραφίες.

Όπως δηλώνει ο Madhu Pradhan, υπεύθυνος φωτογραφικού στούντιο, αρχικά αμφισβήτησε τις φωτογραφίες. Όμως τέτοιες φωτογραφίες άρχισαν να έρχονται από διάφορους φωτογράφους. Αν και ακόμα δεν πιστεύει αυτά που βλέπει στις φωτογραφίες, δεν έχει βρει κάποια λογική εξήγηση και κατατάσσει το φαινόμενο στην κατηγορία των ανεξήγητων θαυμάτων.

Ανάμεσα στους επισκέπτες και στους ειδικούς που έχουν περάσει από την έκθεση, πολλοί δηλώνουν ότι πιστεύουν στην θεραπευτική δύναμη που μπορεί να έχει κάποιο άτομο καθώς και στη δυνατότητα κάποιος να είναι προικισμένος με υπερφυσικές δυνάμεις, αν και δεν μπορούν να εξηγήσουν λογικά αυτό το φαινόμενο.
Έτσι λοιπόν έχουμε άλλη μια τρανταχτή περίπτωση που το υπερφυσικό μπαίνει στη ζωή κάποιων ανθρώπων, κάνοντάς μας να αμφιβάλουμε και για την εγκυρότητά του, αλλά και για το τι είναι τελικά «φυσικό» και τι όχι !


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/blog-post_6446.html#ixzz0obUOJY5I

Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Έθαψαν στις Άλπεις την ανθρώπινη ύπαρξη


Έθαψαν στις Άλπεις την ανθρώπινη ύπαρξη


Φοβούμενοι ενδεχομένως το τέλος του κόσμου, Ευρωπαίοι επιστήμονες "έκρυψαν" το ψηφιακό μας γονιδίωμα, για τους ανθρώπους του μέλλοντος...

Η πετρελαιοκηλίδα απο δορυφόρο


Η πετρελαιοκηλίδα απο δορυφόρο

Η Nasa έδωσε στη δημοσιότητα τη φωτογραφία αυτή που δείχνει την τεράστια έκταση της ζημιάς απο την πλατφόρμα της BP σε ολόκληρο τον κόλπο του Μεξικού. Η διαρροή συνεχίζεται αν …
και η BP εχει κάνει προσπάθειες και την έχει περιορίσει. Η καταστροφή ειναι ανυπολόγιστη και οι συνέπειες της δυστυχώς ακόμα άγνωστες.

Ζώο μυστήριο στον Καναδά


Ζώο μυστήριο στον Καναδά











ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΘΙΚΟ CHUPACABRAS
Δυο νοσοκόμες στο Οντάριο του Καναδά βρήκαν αυτό το ζώο δίπλα σε μια λίμνη. Κάποιοι λένε οτι ίσως ειναι το μυθικό Chupacabras. Ειναι πάντως πάρα πολύ περίεργο, δεν εχουμε ξαναδει κάτι τέτοιο
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων !


Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων !

Ανθρώπινα ίχνη ποδιού 350.000 χρόνων ανακάλυψαν επιστήμονες στη νότια Ιταλία

Τα αρχαιότερα γνωστά ανθρώπινα ίχνη ποδιού ανακάλυψαν επιστήμονες στην Ιταλία. Οι πατημασιές βρέθηκαν αποτυπωμένες σε ηφαιστειακή στάχτη και χρονολογούνται πριν από... 350.000 χρόνια.

Σύμφωνα με το BBC, από την εξέταση του ευρήματος οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι, στους οποίους ανήκουν τα ίχνη, περπατούσαν στα δύο πόδια τους, αλλά χρησιμοποιούσαν και τα χέρια τους, για να σταθεροποιηθούν σε δύσκολες καταβάσεις.

Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, τα ίχνη ανήκουν στον Homo Heidelbergensis (Ανθρωπο της Χαϊδελβέργης), είδος που προηγήθηκε του Ανθρώπου του Νεάτερνταλ. Οι πατημασιές ανακαλύφθηκαν στο δυτικό τμήμα του ηφαιστειακού συμπλέγματος Ροκαμονφίνα, στη νότια Ιταλία, και η ηλικία τους υπολογίζεται από 385.000 έως 325.000 έτη.
Αραιά και που εμφανίζονται και κάποια ίχνη από χέρια, τα οποία οδηγούν τους επιστήμονες στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι εκείνης της εποχής χρησιμοποιούσαν και τα άνω άκρα τους σε κάποιες περιπτώσεις που χρειάζονταν μεγαλύτερη σταθερότητα στο περπάτημά τους.
Τα αρχαιότερα ίχνη ανθροποειδούς χρονολογούνται πριν από 3,75 εκατομμύρια χρόνια. Πρόκειται για τα ίχνη Λατεόλι, που ανακαλύφθηκαν στην Τανζανία το 1973 και αποδίδονται στον πρόγονο του ανθρώπου Australopithecus afarensis.


Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/350000.html#ixzz0oVRmHeb6

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ;


ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ;


Κάρτα με bar code για τι αποδείξεις προωθεί το ΥΠΟΙΚ

. Ατομική κάρτα με bar code προωθεί το υπουργείο Οικονομικών σε κάθε φορολογούμενο για να περνά τις αποδείξεις από τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.
Με τον τρόπο αυτό υπολογίζουν στο υπουργείο Οικονομικών ότι θα περιοριστεί η ο φοροδιαφυγή ενώ 5,5 εκατ. φορολογούμενοι θα απαλλαγούν από την χαρτούρα του όγκου των αποδείξεων (σ.σ. από φέτος έχουν συνδεθεί με το ύψος του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ).

Οι αποδείξεις που θα....
.

δηλώνουν (ηλεκτρονικά από του χρόνου) οι φορολογούμενοι θα διασταυρώνονται με τις αντίστοιχες αποδείξεις που έχουν κόψει οι επιχειρηματίες -ελεύθεροι επαγγελματίες, ώστε να εντοπιστούν τυχόν περιπτώσεις πλαστών στοιχείων ή αποδείξεων, που αποσκοπούν στη μείωση του φορολογητέου εισοδήματος και του τελικού φόρου πληρωμής.
Η χρήση bar code είναι μία από τις ενέργειες που εξετάζει η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών για την καλύτερη μέθοδο αποστολής των στοιχείων των αποδείξεων στην εφορία. Η διαδικασία βρίσκεται ήδη σε ηλεκτρονική διαβούλευση με τους πολίτες . Οι τέσσερις εναλλακτικές δράσεις που προτείνονται αφορούν:
1. Κάθε φορολογούμενος να προμηθευτεί την κάρτα από το υπουργείο Οικονομικών, την οποία και θα επιδεικνύει σε κάθε κατάστημα ή οποιδήποτε επιχειρηματία ή ελεύθερο επαγγελματία του παρέχει την υπηρεσία ή του πουλάει το προϊόν, για να περνάει σε αυτή την απόδειξη. Η κάρτα αυτή δεν θα έχει καμία σχέση με τον τρόπο πληρωμής, ο οποίος ανεξαρτήτως του αν είναι σε ρευστό ή μετρητά, στην κάρτα θα περνάει η απόδειξη. Από την κάρτα αυτή θα αντλεί το υπουργείο όλες τις αποδείξεις αγοράς κάθε φορολογούμενου σε ετήσια βάση.
2. Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής των στοιχείων της απόδειξης από τις ταμειακές μηχανές.
3. Κάθε απόδειξη θα φέρει bar code, ώστε να διευκολυνθεί η σάρωση και η εισαγωγή των στοιχείων των αποδείξεων.
4. Η ηλεκτρονική υποβολή των στοιχείων των αποδείξεων από τους φορολογούμενους, μέσω εξειδικευμένων εφαρμογών που έχουν ήδη αναπτυχθεί.
ΠΗΓΗ(( http://ksipnistere.blogspot.com/2010/05/blog-post_5599.html ))

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

"Η Μυθωδία και το μήνυμα προς εξωγήινους!"


(((( Η ομάδα Πελασγός έχει κάνει τη δική της απόδοση του έργου της Μυθωδίας. Ο εκπρόσωπός τους μίλησε τηλεφωνικώς στην εκπομπή "Οι Πύλες του Ανεξήγητου")))) ΒΛΕΠΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΑΝΩ

"Η Μυθωδία και το μήνυμα προς εξωγήινους!"

"Η μουσική δεν είναι τέχνη, αλλά επιστήμη... Είναι το ίδιο το σύμπαν , άρα και η έκφραση του " υποστηρίζει ο πολυβραβευμένος συνθέτης Vangelis - ο δικός μας Βαγγέλης Παπαθανασίου. Η NASA αναγνωρίζοντας, εδώ και χρόνια, τη σύνδεση της μουσικής του Βαγγέλη Παπαθανασίου με το σύμπαν και το ενδιαφέρον του για τα συμπαντικά θέματα, εξέφρασε στη δισκογραφική εταιρία Sony Classical, την επιθυμία της να συνδυαστεί η αποστολή της «2001 – Οδύσσεια στον Άρη» με το έργο «Μυθωδία». Ενα υπερθέαμα που παρουσιάστηκε στις 28 Ιουνίου του 2001 στο Ολυμπιείον, τον Ναό του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα.
O Scott Bolton , αστροφυσικός συνεργάτης της ΝΑΣΑ και υπεύθυνος για τη "Μυθωδία" μίλησε στο Pyles.tv και τον Γιάννη Μούτσο για όλα εκείνα που τους ενέπνευσαν και οδήγησαν στο "μαγικό" πάντρεμα της εξερεύνησης του διαστήματος με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό.
"Η αρχαία Ελλάδα, ήταν οδηγός μας για την Μυθωδία."
Γιάννης Μούτσος : "Ποιος ήταν ο στόχος σας όταν ξεκινούσατε την δημιουργία της "Μυθωδίας" που συνέθεσε ο συνθέτης Βαγγέλης Παπαθανασίου;"
Scott_Bolton.jpg "Η σύνθεση του μουσικού έργου "Μυθωδία" ήταν μια συνεργασία μεταξύ του Βαγγέλη και μιας ομάδας ατόμων ανάμεσά τους και εγώ. Η πρόθεσή μας ήταν να εκφράσουμε τη φυσική σύνδεση μεταξύ των συνθέσεων και της εξερεύνησης , η οποία πραγματοποιήθηκε χάρη στη ΝΑΣΑ μέσω της διαστημικής αποστολής στον Άρη , "Οδύσσεια".
Γ.Μ: "Τι ακριβώς είχε στο μυαλό του ο κ. Παπαθανασίου και εσείς όταν ξεκινήσατε τη σύνθεση αυτής της συμφωνίας; Ίσως έναν συνδυασμό επιστημονικών στοιχείων και φιλοσοφικών θεωριών;"
"Λάβαμε υπόψη μας όλες τις έρευνες που είχε επιτελέσει η ΝΑΣΑ σχετικά με την εξερεύνηση του διαστήματος και την προέλευση του ανθρώπινου γένους μέχρι εκείνη τη στιγμή."
Γ.Μ : "Η αρχαία Ελλάδα μοιάζει να εχει σημαντική θεση στην έμπνευση σας."
"H επιστημονική έμπνευση κάθε επιστήμονα είναι προσωπικό ζήτημα.
Ο Βαγγέλης (Παπαθανασίου) και εγώ συνεργαζόμασταν χρόνια επιδιώκοντας την επιστημονική γνώση. Οι ρίζες αυτής της επιδίωξης βρίσκονται στους αρχαίους Έλληνες. Προσεγγίσαμε το ζήτημα αυτό από τη φιλοσοφική του πλευρά συνδυάζοντας πάντα την έρευνα με τη μουσική , τις τέχνες, τα μαθηματικά. Στο έργο αυτό, τη "Μυθωδία", εισαγάγαμε το τρόπο σκέψης των αρχαίων Ελλήνων και προσπαθήσαμε να καταλάβουμε ποιοι είμαστε, ποιος είναι ο ρόλος μας και με ποιο τρόπο λειτουργεί η ανθρώπινη φύση.
Η σύζευξη λοιπόν επιστήμης , τέχνης, μουσικής και μαθηματικών μας παραπέμπουν στον ισχυρισμό του Πλάτωνα : οτι οι μελωδίες και η αστρονομία δεν είναι τίποτα περισσότερο από αδελφές επιστήμες. Αυτό που ουσιαστικά είχαμε να κάνουμε ήταν να περιπλέξουμε την μουσική με την επιστήμη και να δημιουργησουμε έναν ιστό που οδηγεί κατευθείαν στο διάστημα! Για να το καταφέρουμε αυτό, μελετήσαμε τη σύνθεση του Βαγγέλη σε συνδιασμό με διάφορες φωτογραφίες της ΝΑΣΑ από το σύμπαν και από τον Άρη και επιχειρήσαμε να συνδέσουμε το συναίσθημα που πήγαζε από τις εικόνες με τη μουσική."

"Η Μυθωδία, θα μπορούσε να είναι μια μορφή επικοινωνίας με εξωγήινους πολιτισμούς!"
Γ.Μ : "Βασικός δηλαδή οδηγός στην προσπάθεια της σύνθεσης του έργου ήταν το συναίσθημα που δημιουργήθηκε από τις φωτογραφίες και τις μελωδίες;"
"Όχι μόνο από το συναίσθημα. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες της NASA ξεκινούσε ένας διάλογος μεταξύ μας που μας οδήγησε σε μια φυσική επαφή. Τις χρησιμοποιούσαμε κατά καιρούς και κατόπιν μιλούσαμε ώρες ατελείωτες για να εκφράσουμε αυτό που υποδήλωναν για εμάς και τα επιστημονικά δεδομένα της ΝΑΣΑ"
Γ.Μ : "Αυτό που προέκυψε τελικά θα μπορούσε να ειναι ένας τρόπος επικοινωνίας με εξωγηινους πολιτισμούς? Ένα μήνυμα από την ανθρωπότητα για το άγνωστο που υπάρχει εκεί έξω?"
"Βεβαίως! Η "Μυθωδία" θα μπορούσε να είναι ένας πιθανός τρόπος επικοινωνίας με εξωγήινες μορφές ζωής. Πιστέψτε με ,υπάρχου�� πολλοί άλλοι δίαυλοι που σηματοδοτούν επικοινωνία με εξωγήινους πολιτισμούς ή άλλες μορφές από αυτές που γνωρίζουμε εδώ στη Γη...."

Το Πεντάγωνο χρηματοδοτεί έρευνα για την αορατότητα!


Το Πεντάγωνο χρηματοδοτεί έρευνα για την αορατότητα!



Ο Καθηγητής Θεωρητικής Φυσικής του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, Michio Kaku ο οποίος πρώτος μίλησε ανοιχτά στο κοινό για την ηλιακή καταιγίδα που αναμένεται να συμβεί στη Γη το Σεπτέμβριο του 2012, αλλά και για τους τρεις τύπους εξωγήινων πολιτισμών που υπάρχουν στο σύμπαν, παίρνει θέση και για το θέμα της αορατότητας.

Τα ΜΜΕ της αποβλάκωσης και η ευτυχία στο να είσαι χαζοχαρούμενος


Τα ΜΜΕ της αποβλάκωσης και η ευτυχία στο να είσαι χαζοχαρούμενος


    *"Τι ευτυχία να είσαι (χαζο)χαρούμενος !" μας λενε οι πρωινές και μεσημεριανές εκπομπές της νεοελληνικής τηλεόρασης.
    Ούτε και μας ενδιαφέρει το γεγονός ότι οι ευτυχισμένοι παραμένουν προσκολλημένοι και στάσιμοι, δηλαδή στα ίδια και στα ίδια, χάνοντας έτσι την ικανότητα προσαρμογής σε νέες καταστάσεις, δηλαδή μετατρέπονται σε χαζοχαρούμενους και σε ατομα που είναι πολλές φορές εκτός πραγματικότητας..
    Φανταστείτε ένα άτομο που διαρκώς σκέφτεται θετικά - think positive - οπως λεει και λεγομενη ιδεολογία που μας πουλάνε αρκετά ΜΜΕ. Το άτομο αυτό αποτελεί εμπόδιο για την εξέλιξη της παγκόσμιας σκέψης και του πολιτισμού..
    Η ευτυχία βρίσκεται πάντα σε άμεση συνάρτηση με την ευτυχία των γύρω μας. Θέλουμε δεν θέλουμε, βρισκόμαστε διαρκώς σε μια διαδικασία ανελέητης σύγκρισης.
    Όταν συγκρίνουμε τον εαυτόν μας με ομορφότερους, πλουσιότερους και άλλους τηλεοπτικούς «πετυχημένους» (το προσπερνώ για να μην ξεράσω) θα βυθιστούμε στη μαύρη απελπισία..
    Ακόμα και η φτώχεια είναι σχετικό μέγεθος. Ο πλούσιος της Εκάλης νιώθει φτωχός μπροστά στον πλούσιο του Μπέβερλι Χίλς.. Αντιθέτως, αν συγκρινόμαστε με άτομα που βρίσκονται σε χειρότερη κατάσταση από εμάς βγαίνουμε ικανοποιημένοι.. Υπάρχουν και χειρότερα λέμε συνήθως..
    Σήμερα η αγορά έχει συνδέσει αναπόσπαστα την επιδίωξη της ευτυχίας με την σύγχρονη κοινωνία του ατομισμού η οποία υποβαθμίζει την ανάγκη της θυσίας, του καθήκοντος και προ παντός της ευθύνης για τον άλλον.. Έτσι, η προσωπική επιτυχία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ικανοποίηση των ατομικιστικών και εγωιστικών μας συμφερόντων και αναγκών.
    Την ευτυχία τη φέρνουν οι τρόποι που επιβεβαιώνουμε την ύπαρξη μας και αυτοί οι τρόποι είναι και δική μας επιλογή.. 
    Πες μου με τι επιβεβαιώνεσαι να σου πω και με τι ευτυχείς αλλά και πόσο δυστυχισμένος είσαι..
    ΠΗΓΗ(( http://unews.pathfinder.gr/society/ta-mme-ths-apoblakwshs-kai-h-eftyhia-sto-na-eisai-hazoharoymenos.html  ))

    Τρίτη 18 Μαΐου 2010

    Η Γη από τον Άρη


    Η Γη από τον Άρη

    (Δε θα μπορούσα να αφήσω ένα τέτοιο θέμα.. Σπουδαίο πράγμα θα μου πείτε μια φωτογραφία της Γης και της Σελήνης με zoom out.Ισα ίσα-η φωτογραφία αντικατοπτρίζει την ''δύναμη'' του ανθρώπου που κατάφερε να φτάσει 78 εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά-κατάφερε μάλιστα να μειώσει τον χρόνο του ταξιδίου από έξι μήνες σε 39 ημέρες μέσα σε λίγα χρόνια αποστολών.Πέρα από αυτό,όπως αναφέρει και το άρθρο μας βοηθά να αντιληφθούμε ότι είμαστε απλά ένα μικρό μέρος του όλου)

    Μια νέα εντυπωσιακή διαστημική φωτογραφία έρχεται να «γράψει ιστορία» και να δώσει ένα ακόμα πλήγμα στον εγωκεντρισμό ή, καλύτερα, τον γεω-κεντρισμό μας. Πρόκειται για την πρώτη εικόνα της Γης και ταυτόχρονα του δορυφόρου της, που έχει ποτέ τραβηχτεί από τον Άρη και γενικότερα από οποιονδήποτε άλλο πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος.





    Η εικόνα ελήφθη από το σκάφος Mars Global Surveyor της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), το οποίο εκτοξεύτηκε το Σεπτέμβριο του 1997 και έκτοτε βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τον «κόκκινο πλανήτη».

    Η φωτογραφία δείχνει τον πλανήτη μας -και πιο πέρα τη Σελήνη- σε σχήμα «μισής Γης», τυλιγμένη από το απέραντο σκοτάδι του διαστήματος – μια ακόμη υπόμνηση για το πόσο μυστηριώδης και εύθραυστη είναι η ζωή μας.

    Η NASA έχει επεξεργαστεί ψηφιακά την φωτογραφία, ώστε η Γη και η πολύ πιο σκοτεινή Σελήνη να είναι ταυτόχρονα ορατές στο ίδιο πλάνο.

    Επειδή η Γη και το φεγγάρι είναι πιο κοντά στον ήλιο μας σε σχέση με τον Άρη, εμφανίζουν φάσεις για κάποιον που βρίσκεται πάνω στον «κόκκινο πλανήτη» (δηλαδή η Γη εμφανίζεται ως ημισέληνος, μισός πλανήτης, ολόκληρος κοκ), όπως ακριβώς συμβαίνει για ένα γήινο παρατηρητή που παρατηρεί από τον πλανήτη μας τη Σελήνη, την Αφροδίτη και τον Άρη.

    Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

    Περίεργοι "κύλινδροι" απο χιόνι....


    Περίεργοι "κύλινδροι" απο χιόνι....

    ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ





    Ο Ron Trevelt και η γυναίκα του απο το Somerset της Αμερικής έμειναν έκπληκτοι όταν πηγαίνοντας το σκύλο τους για βόλτα είδαν αυτούς τους σχηματισμούς απο χιόνι. Είναι σα σωλήνες μόνο που ειναι φτιαγμένοι απο χιόνι. Θα έλεγε κανείς οτι...
    κάποιος τους έφτιαξε αλλά ειναι ένα απολύτως φυσικό, αλλά σπάνιο φαινόμενο. Χρειάζεται μόνο τη σωστή "αναλογία" χιονιού, αέρα, υγρασίας και κλίσης του εδάφους και έτοιμοι οι χιονοσωλήνες



    Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/2010/05/blog-post_1108.html#ixzz0oDOHz4bC

    Θύμα εξωγήινης πειρατείας το Voyager 2


    Θύμα εξωγήινης πειρατείας το Voyager 2

    Τριάντα τρία χρόνια μετά την αναχώρησή του από τη Γη, έρχεται στο φως της δημοσιότητας ο ισχυρισμός ότι το Voyager 2 ίσως να έπεσε θύμα πειρατείας από εξωγήινους, καθώς εστάλησαν πίσω στη Γη μηνύματα με δεδομένα, τα οποία οι επιστήμονες της NASA δεν μπορούν να αποκωδικοποιήσουν.

    Η NASA είχε 
    τοποθετήσει στο Voyager 2 έναν δίσκο 12 ιντσών, που περιείχε μουσική και χαιρετισμούς σε 55 γλώσσες, με την ελπίδα πως κάποια στιγμή αυτός ο δίσκος μπορεί να έπεφτε στα χέρια ευφυούς εξωγήινης ζωής.

    Σήμερα, το διαστημικό αεροσκάφος στέλνει πίσω στη Γη κάτι σαν... απάντηση. Σήματα σε μία άγνωστη μορφή δεδομένων!

    Οι μεγαλύτεροι εγκέφαλοι του επιστημονικού κόσμου δεν έχουν καταφέρει μέχρι στιγμής να αποκρυπτογραφήσουν τις περίεργες αυτές πληροφορίες. Μήπως πρόκειται για κάποιο απόκρυφο μήνυμα;

    Ο ειδικός σε θέματα εξωγήινων, Hartwig Hausdorf, δήλωσε: «Φαίνεται σαν κάποιος να επαναπρογραμμάτισε ή να έκανε πειρατεία στο σκάφος -μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε ποια είναι η αλήθεια.»

    Μηχανικοί εργάζονται πυρετωδώς για να λύσουν τις μεταδόσεις δεδομένων από το Voyager 2, το οποίο βρίσκεται κοντά στην άκρη του ηλιακού συστήματος.

    Το αεροσκάφος άρχισε να στέλνει στα τέλη του περασμένου μήνα επιστημονικά δεδομένα από απόσταση 8.6 δις μίλια μακριά από τη Γη, σε μία αλλαγμένη μορφή, την οποία δεν μπορούσαν να αποκωδικοποιήσουν οι υπεύθυνοι της αποστολής.

    Από τότε, οι μηχανικοί προγραμμάτισαν το Voyager 2 να μεταδίδει μόνο δεδομένα που έχουν να κάνουν με την κατάσταση του σκάφους, όσο αυτοί θα εργάζονται για να λύσουν το πρόβλημα.

    Το Voyager 2, που εκτοξεύτηκε το 1977, και το δίδυμό του, Voyager 1, εξερεύνησαν τους γιγάντιους πλανήτες του Δία, του Κρόνου, του Ουρανού και του Ποσειδώνα. Σχεδόν 33 χρόνια μετά, είναι τα πιο απομακρυσμένα από τη Γη αντικείμενα, που κατασκεύασε ο άνθρωπος.

    Το Voyager 1 βρίσκεται σε απόσταση 10.5 δις μιλίων από τη Γη και σε περίπου 5 χρόνια αναμένεται να περάσει από τη φωτόσφαιρα, ένα αδιαφανές κέλυφος που δημιουργεί ο ήλιος γύρω από το ηλιακό σύστημα, και να εισέλθει στο διαστρικό διάστημα.
    ΠΗΓΗ((http://cine-gear.blogspot.com/2010/05/voyager-2.html ))

    Κυριακή 16 Μαΐου 2010

    LISA



    L.I.S.A εναντίον CERN!

    Το πείραμα του Μεγάλου Αδρονικού Επιταχυντή στοCERN θεωρείται ως το μεγαλύτερο στον κόσμο. Ενας τίτλος που μάλλον θα πάψει να του ανήκει από την στιγμή που ΝΑΣΑ και ΕΣΑ (Ευρωπαϊκή Υπηρεσία διαστήματος), θα ξεκινήσουν το προγραμμα L.I.S.A

    Αυτό περιλαμβάνει την εκτόξευση τριών διαστημικών σκαφών και θα τα θέσει σε τροχιά γύρω από τον ήλιο, με απόσταση το ένα από το άλλο 4.5 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

    Τα σκάφη αυτά θα ενεργοποιήσουν τα λέιζερ κατά εαυτών, προκειμένου να αποδείξουν ότι υπάρχουν βαρυτικά κύματα, - δηλαδή να εξετάσουν τον τελευταίο από τους ισχυρισμούς της θεωρίας της σχετικότητας του Αϊνστάιν.

    Μεταξύ άλλων η θεωρία προβλέπει πως η βαρύτητα μπορεί να «λυγίσει» τον χρόνο και το φως, ενώ ορίζει και την συνεχή ταχύτητα ταξιδιού της βαρύτητας. Ωστόσο τα μέσα για την απόδειξη ύπαρξης των βαρυτικών κυμάτων - όπως μεγάλοι κυματισμοί στο χρόνο και το χώρο που εκλύεται από την σύγκρουση μεγάλων πλανητικών σωμάτων, όπως οι μαύρες τρύπες - διέφευγε της προσοχής των επιστημόνων.

    Την απάντηση στο θέμα αυτό έρχεται να δώσει η L.I.S.A.(Laser Interferometer Space Antenns), δηλαδή ηΔιαστημική Κεραία Συμβολομέτρων Λέιζερ. Τρία διαστημικά σκάφη -κάθε ένα από τα οποία θα μεταφέρει αιωρούμενους κύβους από κράμα χρυσού, πλατίνας και αλουμινίου, θα εκτοξευθούν από τη γη προς τις διαφορετικές τροχιές με απόσταση 4.5 εκατ. χιλιόμετρα. Στη συνέχεια θα ανοίξουνε πυρ με μια δέσμη λέιζερ μεταξύ τους ώστε να μετρήσουν τις σχετικές θέσεις των κύβων που μεταφέρουν με ακρίβεια ένα εκατομμυριοστό, του εκατομμυριοστού του μέτρου.

    Αν λοιπόν τα βαρυτικά κύματα όντως υπάρχουν, τότε θα πρέπει να μεταβάλλουν ελαφρώς την απόσταση μεταξύ των κύβων, καθιστώντας τους μη - εντοπίσιμους για πρώτη φορά. Το γεγονός αυτό θα προσφέρει νέα στοιχεία και πληροφορίες για έρευνα στους επιστήμονες, σχετικά με το σύμπαν και την σύστασή του. Οι εργασίες για την εκτόξευση των διαστημικών σκαφών είναι σε εξέλιξη, ωστόσο θα καθυστερήσουν μέχρι και το 2020.

    ΠΗΓΗ((http://www.pyles.tv/News/diastima/L-I-S-A-enandion-CERN.aspx ))