ΣΧΟΛΕΙΟ : Ο ΞΕΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ “ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ”
του Λιότσιου Σ.Βασίλη
“Δεν υπάρχει ευνοϊκός άνεμος γι’ αυτόν που δεν ξέρει πού πηγαίνει“.
Γουλιέλμος Β’ της Οράγγης
Μάλιστα ! Και μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2013, ο λαός, σύμφωνα με την ”δημοκρατία” και το ”σύνταγμά” τους, ”αποδέχθηκε” , μέσω των ”αντιπροσώπων” του, να εξαθλιωθεί ο ίδιος και να δώσει στις τράπεζες 35 δις , οι όποιες στη συνέχεια ,θα του κατασχέσουν τα σπίτια , για ληξιπρόθεσμα δάνεια, παρά το ότι η απώλειά τους θα έχει ήδη καλυφτεί μέσω της ανακεφαλαιοποίησης (!?).
Καταλαβαίνετε τώρα τι έχει κάνει το σχολείο όλα αυτά τα χρόνια ; Καταλαβαίνετε τώρα ποια ήταν (και είναι) η ναυαρχίδα της νέας τάξης ; Η ναυαρχίδα που με “καπετάνιο” το παιδαγωγικό ινστιτούτο (Π.Ι) και τα “νέα” κάθε φορά “προγράμματα σπουδών”, “δημιούργησε” νέους που δεν μπορούν να κατανοήσουν ούτε καν μια εξόφθαλμη και επαίσχυντη κλοπή. Που δεν κατανοούν τι σημαίνει “ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών”, “σπρέτς”, “ομόλογα”, “πληθωρισμός” ! Όροι που έπρεπε να είναι κατανοητοί από το δημοτικό, εσκεμμένα και βάσει σχεδίου, δεν είναι γνωστοί ούτε στους ενήλικες πανεπιστημιακής μόρφωσης (και της πλειοψηφίας των οικονομολόγων συμπεριλαμβανομένων). Το ίδιο, διέλυσε βάσει σχεδίου τη γλώσσα για να χάνονται, μαζί με τις λέξεις, τα νοήματα και οι ιδέες .
Όλοι είδατε στην εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, το 12χρονο κορίτσι από τον Καναδά που μιλούσε (χωρίς να διαβάζει κείμενο) για το ρόλο των τραπεζών και τις παρενέργειες από την αποκλειστική κοπή χρήματος από ιδιώτες. Το κοριτσάκι αυτό φαινόταν ξεκάθαρα, όχι μόνο ότι γνώριζε τι έλεγε ,αλλά και ότι κατανοούσε τι έλεγε. Ποιοι Ελληνόφωνοι πράκτορες, θα μπορούσαν να ξεγελάσουν μια νεολαία με τέτοιες γνώσεις ; (http://www.youtube.com/watch?v=Be3hWquy15E)
Το σχολείο όμως ως ορμητήριο της “νέας τάξης πραγμάτων” και της bilderberg, με τη βοήθεια θεσμών όπως το Οικονομικό επιμελητήριο , τα ίδια τα οικονομικά πανεπιστήμια, και τους εξαγορασμένους από τους τραπεζίτες “καθηγητές πανεπιστημίου”- τηλεοπτικούς μαϊντανούς των καναλιών, έκρυψε επιμελώς και με λύσσα αυτές τις βασικές οικονομικές γνώσεις, ώστε να εγκλωβισθούν οι νέοι μας σε ένα κόσμο με λέξεις και έννοιες που όχι μόνο δεν θα τις κατανοούν, αλλά τους είναι και απεχθείς. Δημιούργησε γενιές που δε γνωρίζουν τη γλώσσα και δεν μπορούν να κατανοήσουν νοήματα και προθέσεις. Γενιές που δεν γνωρίζουν τι είναι “χρήμα” και το ταυτίζουν με το “προϊόν” . Γενιές που, βάσει σχεδίου, γαλουχήθηκαν στο εκμαγείο του “εγώ” και αποκόπηκαν από τον συνάνθρωπο και τον αλτρουισμό μέσω ενός καταιγισμού “ανταγωνιστικότητας” και “δημιουργικών καταστροφών” που …ευδοκίμησαν στο σχολείο . Ο καταιγισμός “καλλιτεχνικών” μαθημάτων, που είναι η καινούρια “μόδα”, “οικιακές οικονομίες”, με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες (!?), γαρνιρισμένα με 5τονικές κλίμακες της Ινδίας, θρησκευτικά σε κάθε τάξη και ξαναπεριγραφή της ωραίας Ελένης και του Πάρη (από την πρώτη γυμνασίου), επιστρατεύτηκαν καθ’ υπερβολήν , με στόχο την ηλιθιοποίηση της νεολαίας και την περιθωριοποίησή της. Ακόμα και μετά από αυτή τη κρίση που βιώνουμε, τα οικονομικά μαθήματα απουσιάζουν πλήρως από τα προγράμματα σπουδών και παρά την παλιότερη πρόταση πολλών βουλευτών, όλων των κομμάτων, να εισαχθούν ακόμα και στα γυμνάσια. Και δεν περιορίστηκαν μόνο σ΄αυτό. Με την έξοδο των σχολών της αστυνομίας και του Στρατού από το 5ο πεδίο που ήδη ανακοινώθηκε, φροντίζουν ώστε η οικονομία να εξαφανιστεί και ως μάθημα, αντί να είναι υποχρεωτικό σε όλες τις κατευθύνσεις .
Την εποχή που προέκυψε αδήριτη ανάγκη γνώσης των βασικών οικονομικών, την ώρα που η συνείδηση του “οικονομικού ανθρώπου”, υπεύθυνου μέλους ενός συνόλου ,πρέπει να αφυπνιστεί και να μεταρσιωθεί πρώτα μέσα από το σχολείο , το υπουργείο μεθοδεύει ανεπαίσθητα την εξαφάνιση της οικονομικής γνώσης για λόγους που έρχονται σε αρμονία με την προσπάθεια της “νέας τάξης” να διασπείρει την αγνωσία και μέσω αυτής τον αποπροσανατολισμό. Η αγνωσία δημιουργεί αβεβαιότητα ,ηττοπάθεια, αίσθημα κατωτερότητας έναντι αυτών που κατέχουν την χρηματοοικονομική γνώση (τραπεζίτες, υπουργοί οικονομικών, αγορές, κλπ) .Δημιουργεί αγεφύρωτη διάσπαση στις γραμμές μας, στο βαθμό που ο πραγματικός χωροχρόνος δεν είναι το ίδιο κατανοητός από όλους. Η αγνωσία εδραιώνει την αδυναμία στοχοποίησης και ως προς τους υπαίτιους και ως προς τις κατευθύνσεις μας αν και όταν απαλλαγούμε από τους εισβολείς. Πως απαιτούν υποκριτικά οι κήνσορες του υπουργείου παιδείας να υπάρξει φοροδοτική συνείδηση, σε ένα λαό που δεν διδάσκεται κάτι τέτοιο στο σχολείο ; Που δεν μπορεί να κατανοήσει πως και γιατί τα χρήματα του φόρου που πληρώνει, γυρνάνε πλουσιοπάροχα στον ίδιο ; Πως ψέγουν ένα λαό πως καταναλώνει “ανορθόδοξα” και εγωιστικά , όταν η ορθή καταναλωτική συμπεριφορά, η θεσμική καταναλωτική αντίδραση , η έρευνα αγοράς δεν οργανώνεται και δεν διδάσκεται ; Τα οικονομικά (απαράδεκτα ως βιβλίο) διδάσκονται μόνο στη Γ΄ Λυκείου, ως επιπλέον μάθημα επιλογής (!?) , που αν οι μαθητές το επιλέξουν , μειώνει τον γενικό τους (!) Οι οικονομολόγοι καθηγητές είναι ελαχιστότατοι και απαιτείται (μόνο γι αυτούς) παιδαγωγική κατάρτιση ως “προσόν” διορισμού. Οι αναπληρωτές καθηγητές οικονομικών είναι οι τελευταίοι που διορίζονται (Νοέμβριο ή και τον Φεβρουάριο) , ενώ έχουν να διδάξουν δύο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα κι αυτό, για να βρεθεί η δικαιολογία της “περικοπής” της ύλης, ώστε να αφαιρεθεί – όπως και έγινε – το “επικίνδυνο” κεφάλαιο της Μακροοικονομίας. Το κεφάλαιο δηλαδή που αναφέρεται στο ΑΕΠ, στο τραπεζικό σύστημα, στο πληθωρισμό κλπ, ενώ παρέμεινε στη ύλη το ηλίθιο , ανούσιο και μαθηματικά αδόκιμο κεφάλαιο του “εναλλακτικού κόστους”, μόνο και μόνο για να γίνει πλύση εγκεφάλου στους μαθητές ότι υπάρχει, και καλά ,στενότητα παραγωγικών συντελεστών και πόρων, που “δε φτάνουν για όλους” ! Σχεδιασμοί αισχρών εγκεφάλων που εξαγοράστηκαν ώστε να φροντίσουν να παραμένουν άσχετοι οι νέοι μας (που παρεμπιπτόντως ψηφίζουν στα 18) και να μην κατανοούν το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας που τα αφεντικά τους παράγουν, ως όπλο εισβολής στις πρώτες ύλες των ανυποψίαστων κρατών.
Όλα αυτά τα αναφέρω όχι ως “συντεχνιακή” διεκδίκηση, αλλά για να γίνει κατανοητό με ποιους εκπληκτικούς στη σύλληψή τους τρόπους, στήνεται η παγίδα της αγνωσίας. Τα τονίζω, για να εμφανιστεί σιγά – σιγά η φιγούρα ενός άλλου, παράλληλου κόσμου, που, ενώ κατοικεί στην ίδια με μας ηλεκτρομαγνητική διάσταση, εντούτοις μοιάζει να μας χρησιμοποιεί ως ξενιστή της ίδιας της αναπαραγωγής του ,παίζοντας ένα διαρκές θέατρο , ανταλλάσοντας εικονικά ρόλους, αυστηρά στο …εσωτερικό του. Τα υπογραμμίζω για να γίνει σαφές ότι ο πόλεμος χάθηκε και χάνεται κάθε μέρα, στο σχολείο, στις αίθουσες όλων των βαθμίδων, εδώ και δεκαετίες. Όλες οι “εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις” που πέρασαν ως τώρα – όπως αποδείχθηκε με την ομολογία Ρουπακιώτη – ήταν έξωθεν γραμμένες και εκπονημένες .Οι υπουργοί απλά τις περνούσαν ως νόμους χωρίς καν να τις διαβάσουν (!). Πάντα έτσι γινόταν (και γίνεται) σε όλα τα υπουργεία και όλα τα σοβαρά νομοσχέδια. Ότι ήθελε η όποια “νέα τάξη”, το περνούσε αργά αλλά σταθερά και σε επίπεδο κορεσμού, μέσω της εξαγορασμένης “ελίτ” της χώρας μας, η οποία, με διάφορες “παραλλαγές”, ήταν από συστάσεως ελληνικού κράτους στην εξουσία και στα “πόστα” της (φανερά ή μη).
Όταν λοιπόν το περίεργο αυτό καπιταλιστικό μόρφωμα ήταν στο ζενίθ του και θέριζε τους καρπούς της “σχολής του Σικάγο”, εισήγαγε τα οικονομικά μαθήματα (1992) και μάθαινε στη νεολαία του, τα νέα εκπληκτικά χρηματοοικονομικά τερτίπια (προϊόντα) μέσα από τα σχολεία ,τα ΜΜΕ, τα σεμινάρια και τα χρηματιστήρια – θησαυρός. Τώρα που το σκηνικό καταρρέει, εξαφανίζουν σιγά – σιγά την οικονομική γνώση και άρα την τιμωρία τους (έτσι νομίζουν τουλάχιστον) και ατονούν αντί να επιρρώνουν την ενασχόληση με τα “δύσκολα” οικονομικά, για να έρθουν οι ίδιοι στη συνέχεια, με άλλες …προβιές, να μας προσφέρουν τη “λύση” που εμείς, δεν θα έχουμε την “τεχνογνωσία”, να διαβλέψουμε και κυρίως, να εφαρμόσουμε. Λίγο χρόνο όμως έχουν και σ΄ αυτό. Η γνώση διαδόθηκε, το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας, εκδιδόμενο μόνο από ιδιώτες έγινε γνωστό και το ξέρουν αυτό. Χρόνο θέλουν να κερδίσουν, για να ετοιμαστούν λειτουργικά να μεταφέρουν το κέντρο διοίκησης, στον έλεγχο της διατροφικής αλυσίδας και του καιρού . Σε ένα “άλλο”, νέο και άγνωστο επίπεδο κυριαρχίας που όμως φέρνει “ελκυστικά” “απόλυτο αποτέλεσμα”! Κάτι σαν κι αυτό που παλιότερα ονομάστηκε “τελική λύση” ,αν ο τελικός στόχος, είναι όντως η δραματική μείωση του πληθυσμού στα 500.000.000 ψυχές. (Μείωση πάνω από 92% δηλαδή !?)
Οι παγκόσμιοι τραπεζίτες, ελέγχουν, κατευθύνουν και επιβάλλουν τη δική τους “γνώση” στα πανεπιστήμιά μας με τους Γκότσηδες και τους Τσαμουργκέληδες, που ,σαν τηλεοπτικοί αστέρες περιφέρονται στα κανάλια ώστε, με το “κύρος” τους, να επηρεάσουν (και) την κοινή γνώμη υπέρ των μνημονίων, με καθημερινές “ασέλγειες”, πρώτα στην ίδια την οικονομική επιστήμη και μετά στη κοινή λογική .
Στο χώρο της παιδείας κύριοι ,όχι μόνο παίζεται “το μεγαλύτερο παιχνίδι” ,αλλά θεσμοθετείται και η λογικοφάνεια και η σοβαροφάνεια του χωροχρόνου που μας έχουν υποβάλλει. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται το σύστημα – υπάλληλος των τραπεζών, για να μασκαρευτεί και να φορέσει την τήβεννο της “ανεξάρτητης ,ισχυρής, λαϊκής, νόμιμης εξουσίας”. Όλα τα άλλα, σκάνδαλα, διαφωνίες, αποχωρήσεις, ψηφοφορίες, τα κάνει για να μας αποσπά την προσοχή, όπως στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που, όλοι νομίζουν ότι το τέλος του Χίτλερ ήρθε, στο Στάλινγκραντ και στο Ελ Αλαμέιν, ενώ η στρατιωτική ιστορία απέδειξε ότι ήρθε αμετάκλητα, στον Ατλαντικό. Έτσι γίνεται πάντα, κοιτάμε στη μεριά που έρχεται ο θόρυβος, η ανακατωσούρα και όχι έξυπνα και ψύχραιμα γύρω μας . Ποιος θα ενοχοποιούσε την παιδεία .Το χώρο που τα παιδιά μας μαθαίνουν γράμματα και τα ιδανικά της κοινωνίας μας. Τι να φταίει το σχολείο, όταν εμφανίζονται πιο …εύσωμοι ένοχοι !
Κι όμως στο σχολείο γίναν όλα. Εκεί προετοιμάστηκαν, εκεί σπάρθηκαν και από εκεί ξεχύθηκαν όλα αυτά που μας δυναστεύουν σήμερα. Το σχολείο είναι το σύγχρονο “κουτί της Πανδώρας” στην ιστορία που επαναλαμβάνεται. Εκεί έγιναν όλα!
* καθηγητής οικονομικών
aienaristeyein
Γουλιέλμος Β’ της Οράγγης
Μάλιστα ! Και μετά την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2013, ο λαός, σύμφωνα με την ”δημοκρατία” και το ”σύνταγμά” τους, ”αποδέχθηκε” , μέσω των ”αντιπροσώπων” του, να εξαθλιωθεί ο ίδιος και να δώσει στις τράπεζες 35 δις , οι όποιες στη συνέχεια ,θα του κατασχέσουν τα σπίτια , για ληξιπρόθεσμα δάνεια, παρά το ότι η απώλειά τους θα έχει ήδη καλυφτεί μέσω της ανακεφαλαιοποίησης (!?).
Όλοι είδατε στην εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, το 12χρονο κορίτσι από τον Καναδά που μιλούσε (χωρίς να διαβάζει κείμενο) για το ρόλο των τραπεζών και τις παρενέργειες από την αποκλειστική κοπή χρήματος από ιδιώτες. Το κοριτσάκι αυτό φαινόταν ξεκάθαρα, όχι μόνο ότι γνώριζε τι έλεγε ,αλλά και ότι κατανοούσε τι έλεγε. Ποιοι Ελληνόφωνοι πράκτορες, θα μπορούσαν να ξεγελάσουν μια νεολαία με τέτοιες γνώσεις ; (http://www.youtube.com/watch?v=Be3hWquy15E)
Το σχολείο όμως ως ορμητήριο της “νέας τάξης πραγμάτων” και της bilderberg, με τη βοήθεια θεσμών όπως το Οικονομικό επιμελητήριο , τα ίδια τα οικονομικά πανεπιστήμια, και τους εξαγορασμένους από τους τραπεζίτες “καθηγητές πανεπιστημίου”- τηλεοπτικούς μαϊντανούς των καναλιών, έκρυψε επιμελώς και με λύσσα αυτές τις βασικές οικονομικές γνώσεις, ώστε να εγκλωβισθούν οι νέοι μας σε ένα κόσμο με λέξεις και έννοιες που όχι μόνο δεν θα τις κατανοούν, αλλά τους είναι και απεχθείς. Δημιούργησε γενιές που δε γνωρίζουν τη γλώσσα και δεν μπορούν να κατανοήσουν νοήματα και προθέσεις. Γενιές που δεν γνωρίζουν τι είναι “χρήμα” και το ταυτίζουν με το “προϊόν” . Γενιές που, βάσει σχεδίου, γαλουχήθηκαν στο εκμαγείο του “εγώ” και αποκόπηκαν από τον συνάνθρωπο και τον αλτρουισμό μέσω ενός καταιγισμού “ανταγωνιστικότητας” και “δημιουργικών καταστροφών” που …ευδοκίμησαν στο σχολείο . Ο καταιγισμός “καλλιτεχνικών” μαθημάτων, που είναι η καινούρια “μόδα”, “οικιακές οικονομίες”, με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες (!?), γαρνιρισμένα με 5τονικές κλίμακες της Ινδίας, θρησκευτικά σε κάθε τάξη και ξαναπεριγραφή της ωραίας Ελένης και του Πάρη (από την πρώτη γυμνασίου), επιστρατεύτηκαν καθ’ υπερβολήν , με στόχο την ηλιθιοποίηση της νεολαίας και την περιθωριοποίησή της. Ακόμα και μετά από αυτή τη κρίση που βιώνουμε, τα οικονομικά μαθήματα απουσιάζουν πλήρως από τα προγράμματα σπουδών και παρά την παλιότερη πρόταση πολλών βουλευτών, όλων των κομμάτων, να εισαχθούν ακόμα και στα γυμνάσια. Και δεν περιορίστηκαν μόνο σ΄αυτό. Με την έξοδο των σχολών της αστυνομίας και του Στρατού από το 5ο πεδίο που ήδη ανακοινώθηκε, φροντίζουν ώστε η οικονομία να εξαφανιστεί και ως μάθημα, αντί να είναι υποχρεωτικό σε όλες τις κατευθύνσεις .
Την εποχή που προέκυψε αδήριτη ανάγκη γνώσης των βασικών οικονομικών, την ώρα που η συνείδηση του “οικονομικού ανθρώπου”, υπεύθυνου μέλους ενός συνόλου ,πρέπει να αφυπνιστεί και να μεταρσιωθεί πρώτα μέσα από το σχολείο , το υπουργείο μεθοδεύει ανεπαίσθητα την εξαφάνιση της οικονομικής γνώσης για λόγους που έρχονται σε αρμονία με την προσπάθεια της “νέας τάξης” να διασπείρει την αγνωσία και μέσω αυτής τον αποπροσανατολισμό. Η αγνωσία δημιουργεί αβεβαιότητα ,ηττοπάθεια, αίσθημα κατωτερότητας έναντι αυτών που κατέχουν την χρηματοοικονομική γνώση (τραπεζίτες, υπουργοί οικονομικών, αγορές, κλπ) .Δημιουργεί αγεφύρωτη διάσπαση στις γραμμές μας, στο βαθμό που ο πραγματικός χωροχρόνος δεν είναι το ίδιο κατανοητός από όλους. Η αγνωσία εδραιώνει την αδυναμία στοχοποίησης και ως προς τους υπαίτιους και ως προς τις κατευθύνσεις μας αν και όταν απαλλαγούμε από τους εισβολείς. Πως απαιτούν υποκριτικά οι κήνσορες του υπουργείου παιδείας να υπάρξει φοροδοτική συνείδηση, σε ένα λαό που δεν διδάσκεται κάτι τέτοιο στο σχολείο ; Που δεν μπορεί να κατανοήσει πως και γιατί τα χρήματα του φόρου που πληρώνει, γυρνάνε πλουσιοπάροχα στον ίδιο ; Πως ψέγουν ένα λαό πως καταναλώνει “ανορθόδοξα” και εγωιστικά , όταν η ορθή καταναλωτική συμπεριφορά, η θεσμική καταναλωτική αντίδραση , η έρευνα αγοράς δεν οργανώνεται και δεν διδάσκεται ; Τα οικονομικά (απαράδεκτα ως βιβλίο) διδάσκονται μόνο στη Γ΄ Λυκείου, ως επιπλέον μάθημα επιλογής (!?) , που αν οι μαθητές το επιλέξουν , μειώνει τον γενικό τους (!) Οι οικονομολόγοι καθηγητές είναι ελαχιστότατοι και απαιτείται (μόνο γι αυτούς) παιδαγωγική κατάρτιση ως “προσόν” διορισμού. Οι αναπληρωτές καθηγητές οικονομικών είναι οι τελευταίοι που διορίζονται (Νοέμβριο ή και τον Φεβρουάριο) , ενώ έχουν να διδάξουν δύο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα κι αυτό, για να βρεθεί η δικαιολογία της “περικοπής” της ύλης, ώστε να αφαιρεθεί – όπως και έγινε – το “επικίνδυνο” κεφάλαιο της Μακροοικονομίας. Το κεφάλαιο δηλαδή που αναφέρεται στο ΑΕΠ, στο τραπεζικό σύστημα, στο πληθωρισμό κλπ, ενώ παρέμεινε στη ύλη το ηλίθιο , ανούσιο και μαθηματικά αδόκιμο κεφάλαιο του “εναλλακτικού κόστους”, μόνο και μόνο για να γίνει πλύση εγκεφάλου στους μαθητές ότι υπάρχει, και καλά ,στενότητα παραγωγικών συντελεστών και πόρων, που “δε φτάνουν για όλους” ! Σχεδιασμοί αισχρών εγκεφάλων που εξαγοράστηκαν ώστε να φροντίσουν να παραμένουν άσχετοι οι νέοι μας (που παρεμπιπτόντως ψηφίζουν στα 18) και να μην κατανοούν το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας που τα αφεντικά τους παράγουν, ως όπλο εισβολής στις πρώτες ύλες των ανυποψίαστων κρατών.
Όλα αυτά τα αναφέρω όχι ως “συντεχνιακή” διεκδίκηση, αλλά για να γίνει κατανοητό με ποιους εκπληκτικούς στη σύλληψή τους τρόπους, στήνεται η παγίδα της αγνωσίας. Τα τονίζω, για να εμφανιστεί σιγά – σιγά η φιγούρα ενός άλλου, παράλληλου κόσμου, που, ενώ κατοικεί στην ίδια με μας ηλεκτρομαγνητική διάσταση, εντούτοις μοιάζει να μας χρησιμοποιεί ως ξενιστή της ίδιας της αναπαραγωγής του ,παίζοντας ένα διαρκές θέατρο , ανταλλάσοντας εικονικά ρόλους, αυστηρά στο …εσωτερικό του. Τα υπογραμμίζω για να γίνει σαφές ότι ο πόλεμος χάθηκε και χάνεται κάθε μέρα, στο σχολείο, στις αίθουσες όλων των βαθμίδων, εδώ και δεκαετίες. Όλες οι “εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις” που πέρασαν ως τώρα – όπως αποδείχθηκε με την ομολογία Ρουπακιώτη – ήταν έξωθεν γραμμένες και εκπονημένες .Οι υπουργοί απλά τις περνούσαν ως νόμους χωρίς καν να τις διαβάσουν (!). Πάντα έτσι γινόταν (και γίνεται) σε όλα τα υπουργεία και όλα τα σοβαρά νομοσχέδια. Ότι ήθελε η όποια “νέα τάξη”, το περνούσε αργά αλλά σταθερά και σε επίπεδο κορεσμού, μέσω της εξαγορασμένης “ελίτ” της χώρας μας, η οποία, με διάφορες “παραλλαγές”, ήταν από συστάσεως ελληνικού κράτους στην εξουσία και στα “πόστα” της (φανερά ή μη).
Όταν λοιπόν το περίεργο αυτό καπιταλιστικό μόρφωμα ήταν στο ζενίθ του και θέριζε τους καρπούς της “σχολής του Σικάγο”, εισήγαγε τα οικονομικά μαθήματα (1992) και μάθαινε στη νεολαία του, τα νέα εκπληκτικά χρηματοοικονομικά τερτίπια (προϊόντα) μέσα από τα σχολεία ,τα ΜΜΕ, τα σεμινάρια και τα χρηματιστήρια – θησαυρός. Τώρα που το σκηνικό καταρρέει, εξαφανίζουν σιγά – σιγά την οικονομική γνώση και άρα την τιμωρία τους (έτσι νομίζουν τουλάχιστον) και ατονούν αντί να επιρρώνουν την ενασχόληση με τα “δύσκολα” οικονομικά, για να έρθουν οι ίδιοι στη συνέχεια, με άλλες …προβιές, να μας προσφέρουν τη “λύση” που εμείς, δεν θα έχουμε την “τεχνογνωσία”, να διαβλέψουμε και κυρίως, να εφαρμόσουμε. Λίγο χρόνο όμως έχουν και σ΄ αυτό. Η γνώση διαδόθηκε, το τραπεζικό κόλπο του χρήματος – κοπανιστός αέρας, εκδιδόμενο μόνο από ιδιώτες έγινε γνωστό και το ξέρουν αυτό. Χρόνο θέλουν να κερδίσουν, για να ετοιμαστούν λειτουργικά να μεταφέρουν το κέντρο διοίκησης, στον έλεγχο της διατροφικής αλυσίδας και του καιρού . Σε ένα “άλλο”, νέο και άγνωστο επίπεδο κυριαρχίας που όμως φέρνει “ελκυστικά” “απόλυτο αποτέλεσμα”! Κάτι σαν κι αυτό που παλιότερα ονομάστηκε “τελική λύση” ,αν ο τελικός στόχος, είναι όντως η δραματική μείωση του πληθυσμού στα 500.000.000 ψυχές. (Μείωση πάνω από 92% δηλαδή !?)
Οι παγκόσμιοι τραπεζίτες, ελέγχουν, κατευθύνουν και επιβάλλουν τη δική τους “γνώση” στα πανεπιστήμιά μας με τους Γκότσηδες και τους Τσαμουργκέληδες, που ,σαν τηλεοπτικοί αστέρες περιφέρονται στα κανάλια ώστε, με το “κύρος” τους, να επηρεάσουν (και) την κοινή γνώμη υπέρ των μνημονίων, με καθημερινές “ασέλγειες”, πρώτα στην ίδια την οικονομική επιστήμη και μετά στη κοινή λογική .
Στο χώρο της παιδείας κύριοι ,όχι μόνο παίζεται “το μεγαλύτερο παιχνίδι” ,αλλά θεσμοθετείται και η λογικοφάνεια και η σοβαροφάνεια του χωροχρόνου που μας έχουν υποβάλλει. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται το σύστημα – υπάλληλος των τραπεζών, για να μασκαρευτεί και να φορέσει την τήβεννο της “ανεξάρτητης ,ισχυρής, λαϊκής, νόμιμης εξουσίας”. Όλα τα άλλα, σκάνδαλα, διαφωνίες, αποχωρήσεις, ψηφοφορίες, τα κάνει για να μας αποσπά την προσοχή, όπως στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που, όλοι νομίζουν ότι το τέλος του Χίτλερ ήρθε, στο Στάλινγκραντ και στο Ελ Αλαμέιν, ενώ η στρατιωτική ιστορία απέδειξε ότι ήρθε αμετάκλητα, στον Ατλαντικό. Έτσι γίνεται πάντα, κοιτάμε στη μεριά που έρχεται ο θόρυβος, η ανακατωσούρα και όχι έξυπνα και ψύχραιμα γύρω μας . Ποιος θα ενοχοποιούσε την παιδεία .Το χώρο που τα παιδιά μας μαθαίνουν γράμματα και τα ιδανικά της κοινωνίας μας. Τι να φταίει το σχολείο, όταν εμφανίζονται πιο …εύσωμοι ένοχοι !
Κι όμως στο σχολείο γίναν όλα. Εκεί προετοιμάστηκαν, εκεί σπάρθηκαν και από εκεί ξεχύθηκαν όλα αυτά που μας δυναστεύουν σήμερα. Το σχολείο είναι το σύγχρονο “κουτί της Πανδώρας” στην ιστορία που επαναλαμβάνεται. Εκεί έγιναν όλα!
* καθηγητής οικονομικών
aienaristeyein
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.....