ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ
Ο κόσμος μας είναι ένας χαοτικός λαβύρινθος από αινίγματα και μυστήρια που όποιος το έχει κατανοήσει θα έχει ήδη αντιληφθεί πως ποτέ δεν θα υπάρξει τέλος στα μεγάλα γιατί ! Ίσως φταίει που από τη φύση μας όταν τελικά βρίσκουμε απάντηση σε ένα γιατί , αμέσως μας γεννιέται ένα νέο αίνιγμα .Από την άλλη πλευρά , ίσως να μην φταίει η ανθρωπότητα που έρχονται τα πράγματα έτσι , αλλά ο ίδιος ο κόσμος και η φύση του που μας αναγκάζει να κυνηγάμε πάντα κάτι που χρειάζεται απαντήσεις . Ξέρω ακούγεται απογοητευτικό και απαισιόδοξο να έχεις έναν ρόλο όμοιο με εκείνον που είχαν οι καταραμένοι φιλόσοφοι του μεσαίωνα , που προσπαθούσαν να βρουν την απάντηση και την λύση των πάντων σπαταλώντας έτσι την ζωή τους . Και όμως , τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται ! Αν σήμερα υπάρχουμε ως είδος , το χρωστάμε σε αυτό το βασανιστικό αλλά ταυτόχρονο γιατί . Σκεφτείτε , από ένα ‘γιατί υπάρχω?’ ξεκίνησαν όλες οι φιλοσοφίες που υπήρξαν και υπάρχουν . Χάριν σε εκείνο το γιατί , αρχίσαμε να παρατηρούμε τη φύση γύρω μας με αποτέλεσμα να γεννηθεί η επιστήμη . Όσο για εκείνους τους καταραμένους φιλόσοφους ! , μάλλον έφυγαν από τα εγκόσμια ευτυχείς . Άλλωστε η πραγματική σημασία του να είσαι καταραμένος , είναι να προχωράς συνέχεια , κάτι που συνεπάγεται να μαθαίνεις συνεχώς . Τι καλύτερο για έναν φιλόσοφο! Όσοι τώρα από εσάς δέχεστε τις πρώτες γραμμές αυτού του κειμένου , τότε είμαι σχεδόν βέβαιος πως ανήκετε σε εκείνους που θεωρούν την εξερεύνηση της ζωή μάταιη ή σε αυτούς που έχουν δεχτεί τον άνθρωπο ως επικυρίαρχο του κόσμου . Εσείς που έχετε την παραπάνω άποψη , δεν έχετε παρά να στρέψετε το βλέμμα σας προς τα πάνω και να αντικρίσετε το γαλανό πέπλο που κρύβει εκατοντάδες μυστήρια που όμως ακόμα δεν έχουν απαντήσεις . Σκεφτείτε , ο ουρανός , το σύμπαν είναι ένα χαώδες ψηφιδωτό από μυστήρια που μας γεννά εκατοντάδες ερωτήματα , αλλά χάρη σε αυτά προχωράμε και εξελισσόμαστε . Ξέρω ότι ίσως σας έχω βάλει σε σκέψεις , κάποιους άλλους ίσως σας έχω μπερδέψει . Εάν έγινε κάτι τέτοιο τότε πραγματικά όλα τα παραπάνω δεν γράφτηκαν άδικα . Άλλωστε θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να μπαίνετε σε σκέψεις σαν γνήσια ελεύθερα μυαλά , παρά να δέχεστε χωρίς συζήτηση τα όσα γράφονται ως νοήμων σκλάβος . Νομίζω όμως , πως κάπου εδώ πρέπει να συλλέξουμε ένα μικρό κομμάτι από το γαλάζιο ψηφιδωτό που απασχολεί ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας { αρχαιολόγους καθηγητές αλλά και συγγραφείς } και δεν είναι άλλο από τους αρχαίους αστροναύτες . Εδώ βέβαια ξεκινούν και τα μεγάλα ερωτήματα. Υπήρξαν πραγματικά ή είναι μια καλοστημένη απάτη από τους διάφορους ουφολόγους ? και αν υπήρξαν , ήταν εξωγήινοι επισκέπτες ή κάποιος ανεπτυγμένος λαός ? Μην κουράζεστε άδικα , για να έχουμε κάποια σαφή απάντηση πρέπει να πιάσουμε τον μίτο από κάποια αρχή . Ίσως από τότε που η ουφολογία ήταν κάτι το άγνωστο και που κανένας δεν είχε να κερδίσει κάτι από το όλο θέμα .
ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΡΥΛΟΥΣ Η υπόθεση των αρχαίων πιλότων , είναι κάτι που έχει γίνει γνωστό προς το κοινό από την δεκαετία του εβδομήντα και μετά . Οι λάτρεις των UFO θεωρούν δεδομένη την ύπαρξη τους , ενώ οι διάφοροι συγγραφείς παροτρύνουν την όλη ιδέα .Από την παραπάνω ιστορία ,όπως έχω ξαναπεί δεν βγήκαν κερδισμένοι ούτε οι συγγραφείς ούτε όσοι δέχονται τα UFO , αλλά μάλλον εκείνοι που άρπαξαν την ευκαιρία να δημιουργούν νέα δόγματα με σκοπό αποκλειστικά το κέρδος και μόνον ! Το ότι χρησιμοποιεί όμως
κάποιος το τσεκούρι για να σκοτώνει ,δεν σημαίνει ότι φταίει το τσεκούρι αλλά μάλλον αυτός που το χρησιμοποιεί με τον παρών τρόπο . Ακολουθώντας λοιπόν τον δρόμο του ιχνηλάτη και όχι του ιερέα , μελέτησα ως αρχή τις διάφορες παραδόσεις που υπήρχαν , με σκοπό να αναζητήσω μέσα σε αυτές κάποιο στοιχείο που να με οδηγούσε στην παραπομπή τον αρχαίων πιλότων ή αστροναυτών . Σύντομα όπως και η προγενέστεροι από εμένα , βρέθηκα σε εκατοντάδες αναφορές και αυτό γιατί σχεδόν όλοι οι λαοί είχαν ιστορίες και θρύλους για ιπτάμενα αντικείμενα και ανθρώπους που ανέβηκαν στον ουρανό . Η Ινδοί για παράδειγμα , μέσα στα ιερά κείμενα που είναι γνωστά ως ‘βέδες’ , περιγράφουν μάχες με αεροπλάνα και πυροβόλα ενώ στα κείμενα της μαχαραμπάτα βλέπουμε τις πτητικές μηχανές των θεών που είναι γνωστές ως βιμάνα και την μάχη που εξελίσσεται στην περιοχή χαράπα . Το περίεργο στον συγκεκριμένο θρύλο είναι ότι οι αρχαιολόγοι στις ανασκαφές που έκαναν στην περιοχή της χαράπα , ανακάλυψαν ανθρώπινα λείψανα που είχαν πεθάνει από έκθεση σε ραδιενέργεια όμοια με εκείνη της χιροσίμα .Η παραδόσεις τον ινδιάνων που μιλούν για ιπτάμενους διδασκάλους και πολεμιστές , είναι ίσως από τις μεγαλύτερες πηγές στον τομέα που αναζητούμε . Η φυλή μαόρι για παράδειγμα , έχει τον θρύλο του θεού ρονκαίμαι που είχε κατέβει από τον ουρανό πάνω σε ένα φωτεινό άστρο και δίδαξε τους ανθρώπους την τέχνη της γεωργίας ,ενώ όπως θέλει η παράδοση , υπάρχει και η ιπτάμενη θεά χοπάι που έρχεται στη γη για να ζευγαρώνει και να ξανά αναληφθεί στους ουρανούς . Μην μου πείτε πως η ιστορία της χοπάι δεν σας φέρνει στο νου τις αφηγήσεις εκείνων που περιγράφουν πως είχαν σεξουαλική επαφή κατά την απαγωγή τους από άτια ? χωρίς να υποθεί κάποιο περαιτέρω σχόλιο , προχωρώ . Όμοιος με την χοπάι ήταν και ο άνθρωπος του ουρανού σαρμίζα που ζευγάρωσε με την κόρη του άρχοντα της τότε γνωστής γης οφαλά . Ο μέμι κένεντι , είναι ένας ακόμα πιλότος της ινδιάνικης παράδοσης φύλακας του ουρανού και σύμπαντος .Φύλακες πιλότους φαίνεται να έχει και η φυλή χόπι , τα αποκαλούμενα όντα καχίνα που εμφανίζονται στον ουρανό όταν τα χρειάζεται η φυλή .Άξια αναφοράς είναι και η παράδοση του μπέμ κωρορότι , που λατρεύεται ως τις μέρες μας από την φυλή καγιόπος . Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως η ιστορία του μπέμ κωρορότι , είναι ίσως η ποιο λεπτομερής χάριν στο ότι η λατρεία υφίστανται . Κάτι που θα πρέπει να κρατήσει ο αναγνώστης στην άκρη του νου του , είναι ότι ο μπέμ κωρορότι δεν παρουσιάστηκε ποτέ ως θεός , αντίθετα απέναντι στις θυσίες προτίμησε μερικά λουλούδια . Ας δούμε όμως την παράδοση και την ιστορία ως έχει . Ο μπέμ κωρορότι φαίνεται να έρχεται από τα άστρα φορώντας μια ενδυμασία που σήμερα θα έλεγε κανείς πως μοιάζει με αστροναύτη . Σαν πρώτη αντίδραση τον κατοίκων της φυλής , είχε να αντιμετώπισει την επίθεση με τα όποια όπλα είχαν , ωστόσο ο ίδιος δεν επιτέθηκε αλλά υπέδειξε τη δύναμη του μέσω ενός όπλου που κρατούσε , χτυπώντας έναν βράχο και κάνοντας τον σκόνη . Όσοι από τους απερίσκεπτους δεν το έβαλαν κάτω και είχαν σωματική επαφή με την στολή του μπεμ , είχαν την ίδια τύχη με τον βράχο . Κάπως έτσι οι ιθαγενείς δέχτηκαν την ήττα τους και ο παράξενος άντρας έγινε μέλος της φυλής , κάνοντας μάλιστα παιδιά με τις γυναίκες ! Αργότερα ο μπέμ κωρορότι ,θα ανέβει στα βουνά και θα χαθεί μέχρι που θα ξαναεμφανιστεί διδάσκοντας την πρώτη κόρη του , πώς να παίρνει τροφή από τη γη . Παρόμοιες παραδόσεις με θεούς αστροναύτες που έπαιξαν το ρόλο του δασκάλου , μπορούμε να βρούμε και στη λατρεία του θεού κουκουλκάν που έφυγε πάνω σε μια πύρινη σφαίρα , αλλά και του λευκού θεού βιρακότσα που κυβερνούσε τη νότιο αμερική και που ο θρύλος θέλει να ήρθε από την αφροδίτη . Φυσικά θα μπορούσα να συνεχίσω να μιλάω για παραδόσεις και αναφορές που μας παραπέμπουν σε πιλότους και αστροναύτες , αλλά να είστε σίγουροι , θα χρειαζόμασταν εκατοντάδες σελίδες και πάλι δεν θα είχαμε καταφέρει να πούμε ούτε το μισό μέρος από το σύνολο που υφίστανται . Προσπαθώντας τώρα να πάρω το ρόλο του παρατηρητή και όχι εκείνου του ένθερμου υποστηριχτή της όποιας θεωρίας , θα έλεγα πως βρισκόμαστε μπροστά σε εναλλακτικούς δρόμους , σκέψεις και ερωτημάτων . Ωστόσο δεν μπορούμε να δεχτούμε την κάθε παράδοση σαν απόδειξη , για τον απλό λόγο ότι η παράδοση μεταβάλλεται από στόμα σε στόμα και από κείμενο σε κείμενο . Για να γίνω ποιο κατανοητός θα έλεγα πως κάθε θρύλος , ιστορία κλπ με την μεταφορά του , λειτουργεί μια διαδικασία σαν και αυτή του παιχνιδιού χαλασμένο τηλέφωνο . Όμως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά που καίει!
--------------------------------------------------------------------------------ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ
Πέρα από της διάφορες ιστορίες και θρύλους του κάθε λαού , ένα από τα πράγματα που μας προβληματίζει αλλά και συμπληρώνει εκείνο το μυστηριώδες παζλ του όλου θέματος , είναι διάφορα ευρήματα που έφεραν στο φως οι αρχαιολόγοι και που απεικονίζουν στις παραστάσεις τους πλοηγούς αεροσκαφών , ανθρώπους με σκάφανδρα κλπ . Λόγω ότι εξαρχής αυτού του κειμένου σταλθήκαμε περισσότερο στης περιοχή της νοτίου Αμερικής , θα παραμείνουμε στον ίδιο χώρο έτσι ώστε ο αναγνώστης να έχει μια σφαιρική εικόνα του όλου πεδίου . Επίσης θα φροντίσω να αναφερθώ σε ευρήματα που πραγματικά θα μπορούσαν να απεικονίζουν κάποιο πιλότο και αυτό γιατί κάποιοι που ασχολούνται με το παρών θέμα βλέπουν παντού σκάφανδρα και αεροσκάφη! Τι εννοώ με αυτό , θα το κατανοήσετε κάπου παρακάτω ,για την ώρα ας δούμε μερικά πραγματικά αξιόλογα ευρήματα με αρχή το χρυσό μοντέλο κοκάρντ , που παριστάνει κυριολεκτικά και μάλιστα με κάθε λεπτομέρεια , ένα αεροσκάφος που δεν διαφέρει σε τίποτα από τα σύγχρονα f-16 . Το εύρημα ανακαλύφθηκε στην περιοχή της μπάνκ μπογκότα και κάποιοι θεώρησαν ότι είναι μέρος της λατρείας των ίνκας που απεικονίζει μάλλον κάποια θεότητα πουλί .Ωστόσο στην περιοχή δεν βρέθηκε να υπάρχει κάποια λατρεία τέτοιου είδους , ενώ και η δρ άρθουρ πούσλη του αεροναυτικού ινστιτούτου της νέα Υόρκης , θα μιλήσει για την τελειότητα της καμπίνας του πιλότου και θα αποκλείσει τη συσχέτιση του αντικειμένου με οποιαδήποτε λατρεία . Ακόμα πιο αινιγματική θα είναι η ανακάλυψη που έγινε το 1961 , από το μέλος του αστεροσκοπείου της Χιλής δρ μίτροβαν σβέρεφ που στην πύλη του ηλίου , θα βρει το ημερολόγιο της αφροδίτης . Στοιχεία για την Αφροδίτη θα βρεθούν και εντός του σπηλαίου της πόλης κοχίνα , που παρουσιάζεται ένα διαστημικό ταξίδι μεταξύ γης και Αφροδίτης , ενώ και στο ναό τουλέμ θα βρούμε απεικονίσεις από ανθρώπους με σκάφανδρα . Τη μεγαλύτερη όμως ανακάλυψη πάνω στο θέμα τον αρχαιολογικών απεικονίσεων θα την κάνει το 1952 ο μεξικανός αρχαιολόγος αλμπέρτο ρούζ λοιγίερ που θα ανακαλύψει έναν υπόγειο θάλαμο στο ναό των επιγραφών παλένκουε .Ο θάλαμος θα τον οδηγήσει προς το κενοτάφιο του γνωστού σήμερα κουλκάν .Μαζί με τον τάφο του κουλκάν θα έρθει στο φως και μια σειρά από ερωτήματα , αφού πάνω στην επιτύμβια πλάκα θα βρεθεί σκαλισμένη μια παράσταση που δείχνει με κάθε λεπτομέρεια έναν πιλότο εντός ενός πυραύλου .Φυσικά οι ανακαλύψεις που θα χαλούν τον ύπνο του ορθολογισμού , δεν σταματούν εδώ .Στην περιοχή μπάγια καραούλα που βρίσκετε στα σύνορα Θιβέτ –Κίνας το 1938 οκινέζος αρχαιολόγος τσί πού τάι , θα ανακαλύψει μια σειρά από σπήλαια που εντός τους φιλοξενούσαν εκτός από τις βραχογραφίες που δεν είχαν να ζηλέψουν σε τίποτα από εκείνες του παλένκουε , μια σειρά από τάφους που οι σκελετοί που φιλοξενούσαν είχαν παράξενα και ογκώδη κεφάλια . Φυσικά η δομή του κρανίου , δεν θα έλεγε τίποτα αν σε συνδυασμό δεν υπήρχαν οι βραχογραφίες . Πολύ εύκολα άλλωστε μπορεί να εκφυλιστεί ένα είδος και η μορφή του χάριν κάποιας αρρώστιας , αρκεί να λείψουν κάποιες ουσιώδεις οστικές βιταμίνες (βιταμίνη Δ ) και ο άνθρωπος μπορεί να πάρει μια πολύ τρομακτική υπόσταση . Για την ιστορία οι σκελετοί ανήκουν στην φυλή Χαμ που όπως θέλει η τοπική ιστορία , εξολοθρεύτηκαν από την προγενέστερη φυλή ντρόπα . Στο όλο ντόμινο , θα προστεθεί ένα ακόμα κομμάτι που θα αρχίσει να γκρεμίζει όποια λογική ! Μαζί με τους σκελετούς στα ταφικά μνημεία , βρέθηκαν και επτακόσοι πέτρινοι δίσκοι που περιείχαν ποσοστά μετάλλου . Εκείνοι οι δίσκοι από πλευράς οπτική , ήταν όμοιοι με τους δίσκους του γνωστού σε μας σήμερα πικαπ ., μάλιστα όταν στα μεταλλικά σημεία διοχετεύονταν ρεύμα υπήρχαν μοριακές ταλαντεύσεις !Αυτό έκανε τους υπεύθυνους να ξεκινήσουν μια διαδικασία αποκρυπτογράφησης και η προσπάθεια ξεκίνησε από τον τσούμ ούμ νίου της ακαδημίας του Πεκίνου το1962 . Το αποτέλεσμα που θα ανακοινωθεί επίσημα παρακαλώ ? Οι δίσκοι αποτελούν ένα ημερολόγιο κάποιων αστρικών ναυαγών . Θα έλεγα πως είναι ίσως και η μόνη απόδειξη των αρχαίων αστροναυτών που σφραγίστηκε και από επίσημα χείλη . Χωρίς να θέλω να στεναχωρήσω ίσως κάποιους , οι δίσκοι που πλέον είναι γνωστοί ως Χαμ-ντρόπα , είναι το μοναδικό ολοκληρωμένο στοιχείο στην όλη υπόθεση που το παζλ συμπληρώνεται και κλείνει .Σκεφτείτε το σαν μια νοητή εξίσωση { θρύλος+απεικονίσεις+ευρήματα+μελέτη=απόδειξη }
--------------------------------------------------------------------------------
ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΗΤΑΝ ΓΗΙΝΟΙ
Ένα από τα πράγματα που σχεδόν αγνοούν οι ένθερμοι υποστηριχτές της ιδέας των αστρικών επισκέψεων ,είναι ότι ίσως κάποιες από της απεικονίσεις των αρχαίων πιλότων να μην ανήκουν αποκλειστικά σε κάποιον εξωγήινο λαό , αλλά σε κάποιο είδος ανθρώπου που είχε εξελιχτεί σε σχέση με τους υπόλοιπους λαούς .Αγνοείστε λοιπόν για λίγο το σενάριο της εξωγήινης επέμβασης ή γνώσης ,και σκεφτείτε πως εκείνος ο άγνωστος λαό εξελίχτηκε χάριν της ανάγκης για επιβίωση ή λόγω των κατάλληλων συνθηκών και του περιβάλλοντος του .Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως ο κανόνας της επιβίωσης είναι , ή εξελίσσεσαι σε σχέση με τις απειλές που υπάρχουν στο περιβάλλον σου , ή χάνεσαι για πάντα στη λήθη των αιώνων . Τι με κάνει να σκέφτομαι έτσι ? κάποια τεχνολογικά ευρήματα που βρέθηκαν αλλά ταυτόχρονα δεν συσχετιστήκαν με τους θεούς των άστρων , κάποιες παραδόσεις που μιλούν για εξελιγμένους λαούς-θεούς κλπ. Ψάχνοντας στον κικεώνα της γνώση και των διάφορων παραδόσεων της νοτίου Αμερικής , ανακάλυψα κάποια στοιχεία που θα μπορούσαν να μας οδηγήσουν στο παραπάνω αποτέλεσμα . Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι ίνκας και οι μάγιας υποδέχτηκαν τους Ισπανούς σαν θεούς που περίμεναν .Προσέξτε το εξής τώρα , οι Ισπανοί δεν
ήρθαν από τα άστρα αλλά από την θάλασσα , για ποιο λόγο να γίνουν δεκτοί ως θεοί ? ίσως γιατί οι θεοί τους δεν ήταν κάποιο αλλόμορφο είδος από τα άστρα , αλλά κάποια ανώτερη φυλή που μπορούσε να έχει τη γνώση των αεροσκαφών και μάλιστα να ήταν λευκοί ! Ναι ξέρω , ακούγεται σαν φανταστικό σενάριο αλλά αν ρίξουμε μια ματιά ακόμα στις παραδόσεις των ινδιάνων θα διαπιστώσουμε πως υπήρχαν { ίσως υπάρχουν στον αμαζόνιο ακόμα και σήμερα }φυλές που θεοποιήθηκαν λόγω της ανώτερης τεχνοτροπίας τους .Η ιστορία των ίνκας για παράδειγμα , μας μιλά για την ύπαρξη της φυλής μάσμα , που κατασκεύαζε κυκλώπειες πολιτείες . Οι τσερόκι υποστηρίζουν πως υπήρξε μια λευκή φυλή ινδιάνων που γνώριζε την εκπαίδευση των βουβαλιών , ενώ υπάρχει και η αναφορά στο λαού’ πούου’ , που κατασκεύαζε με ευκολία τεχνητά σπήλαια { δεν σας θυμίζει τους δικούς μας μινύες }.Βέβαια έχουμε και τον θεό ‘τολτέκα’ , που δίδαξε τους μάγιας και αποχώρησε στη θάλασσα για το νησί του άσλαν .Σημειώστε επίσης ότι ‘αζτέκ’ σημαίνει άνθρωπος του άσλαν . Παρόμοια εκδοχή είχε και ο θεός βιρακότσα , ενώ θα συναντήσουμε και τον μύθο του ρούπε που φόρεσε μια μάσκα και ανέβηκε στον ουρανό αναζητώντας τη χαμένη του αδελφή χιναούρα . Αξιοπερίεργο είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος τον ινδιάνων μιλούν για την ύπαρξη λευκών κατοίκων που ζούσαν παλαιότερα από τους ίδιους , στην αμερική και είναι γνωστοί ως ‘φόλσομ’ και ‘κίλλας’ . Ίσως η ποιο σημαντική αναφορά , είναι εκείνη που μιλά για τη φυλή της περιοχής τζαναζίνα του Αμαζονίου , που θέλει να υπάρχουν λευκοί ινδιάνοι με ρούχα και πολιτισμό όμοιο με τον σημερινό . Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε , πως ανάλογες αναφορές για ανώτερους τεχνολογικά πολιτισμούς έχουμε και για την ατλαντίδα την Αίγυπτο και την Ασία . Επίσης πολλοί είναι εκείνοι που ταυτίζουν το νησί του άσλαν με την ατλαντίδα . Αλλά ας επανέλθουμε στους λευκούς ινδιάνους . Εκτός των αναφορών που έχουμε από τους γηγενείς , υπάρχουν και στοιχεία που έρχονται από τους δυτικούς . Ο ερευνητής φρανσίσκο λόπεζ , αναφέρει ότι συνάντησε στη ζούγκλα του Αμαζονίου , την πόλη των θεών που είναι ολόκληρη από χρυσό και κατοικείται από λευκούς ινδιάνους . Η αναφορά αυτή , έκανε αρκετούς δυτικούς να αρχίσουν αποστολές στον αμαζόνιο με σκοπό την εύρεση της και φυσικά το χρυσό. Πρώτος ξεκίνησε ο σερ ουώλτερ ραλέη το 1743 μαζί με 1750 άνδρες . Από αυτούς επέστρεψαν ελάχιστοι χωρίς κάποιο ουσιώδες αποτέλεσμα. Την ίδια τύχη θα έχουν και όσοι επίδοξοι κυνηγοί του χρυσού προσπαθήσουν να βρουν τη θρυλική πόλη των θεών μανόα , που ως σήμερα χάνεται στα βάθη του Αμαζονίου μαζί με τους λευκούς κατοίκους της . Είμαι σίγουρος , πως τώρα κάποιος θα αναρωτηθεί πως αν υπήρχε αυτός ο πολιτισμός- πέρα των αφηγήσεων και των εικόνων- δεν θα είχε αφήσει πίσω του κάποιο στοιχείο ? Δυστυχώς ή ευτυχώς , φροντίζω πάντα όταν ανοίγω το στόμα μου να έχω κάτι στα χεριά μου ! Το 1967 ο έρνερτ γκόρντον θα ανακαλύψει στο κεντρικό μεξικό , πέτρινες σφαίρες που όπως θεωρεί ο δρ σμίθ του οργανισμού εθνικής γεωγραφίας , σχηματίστηκαν την τριτογενή περίοδο σε 1400 βαθμούς Φαρενάιτ . Ποιος τις κατασκεύασε και με τι μέσα , παραμένει πραγματικά άγνωστο . Ένα ακόμα μυστηριώδες εύρημα που μας κάνει να σκεφτούμε την ιδέα του ανώτερου πολιτισμού , είναι η μεταλλική σφαίρα που βρέθηκε στη νότιο Αφρική και που σύμφωνα με τον καθηγητή τζ μακ ιβερ έχει ηλικία 2,8 δισεκατομμυρίων χρόνων . Προσωπικά θεωρώ ότι το ποιο ουσιώδες εύρημα , βρίσκεται στο μουσείο της μόσχας . Σας μιλάω για έναν σκελετό βίσωνα που ανήκει στη νεολιθική εποχή και που φέρει διαμπερές τραύμα από πυροβόλο όπλο . Στις ανασκαφές της τέπε γιαχούμα 250 χιλιόμετρα από την πόλη κέρμα , θα έρθει στο φως κατεργασμένο αρσενικό από την εποχή των νεάτερταλ . Στο φίσερ της νεβάδα , θα ανακαλυφθεί από τον ερευνητή άντριους τόμας , αποτύπωμα παπουτσιών δεκαπέντε χιλιάδων χρόνων . Ίσως τελικά η λύση του μυστηρίου των αρχαίων πιλότων να μη βρίσκεται μόνο στα άστρα , αλλά στο ίδιο μας το παρελθόν . Σκεφτείτε ότι το παραπάνω σενάριο μπορεί να εξελιχτεί ακόμα και σήμερα , αν γινόταν μια παγκόσμια πυρηνική καταστροφή και δεν επιζούσαν παρά μόνο μερικές χούφτες ανθρώπων που δεν είχαν την παραμικρή τεχνική ή μη γνώση .Τα παιδιά τους σιγά σιγά θα ξεχνούσαν εκείνο το ένδοξο παρελθόν της ανθρωπότητας , αφού για εκείνα θα αποτελούσε απλώς μια εικόνα στη φαντασία τους που με το πέρασμα του καιρού θα εκφυλίζονταν και θα έπαιρνε στο νου τους όποια εικόνα είναι ποιο προσιτή { θυμηθείτε το χαλασμένο τηλέφωνο που μιλούσαμε ποιο πάνω}.Όπως και να έχει η ιστορία σήμερα ,η υπόθεση των αρχαίων πιλότων , θεωρείται τουλάχιστον για το σύνολο των σκληροπυρηνικών επιστημονικών κύκλων , αστεία .Ο ίδιος δεν απορρίπτω τίποτα , για τον απλό λόγο ότι ο κόσμος είναι τόσο παράξενος που μπορεί να μας εκπλήξει αφάνταστα κάπου παρακάτω .
--------------------------------------------------------------------------------
ΑΡΧΑΙΟΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΕΣ
Τι είναι εκείνες οι αμέτρητες μυστήριες αναπαραστάσεις που βρήκαν κατά καιρούς οι αρχαιολόγοι διάσπαρτες σε διάφορες γωνιές και σπηλιές της Γης; Αρχαίοι πολιτισμοί, από τους μεγαλύτερους που δημιουργήθηκαν στον πλανήτης μας, κάνουν λόγο για θεούς που κατέβαιναν από τον ουρανό μέσα σε φωτεινά, επιβλητικά άρματα.
Ο όρος "Αρχαίοι Αστροναύτες" αναφέρεται σε εξωγήινους πολιτισμούς που ήρθαν στη Γη και που είναι "υπεύθυνοι" για σημαντικές αλλαγές στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους και πολιτισμού.
Αίγύπτιοι. Σουμέριοι. Μάγιας. Ινδοί.... Όλοι τους κάνουν λόγο μέσα από κοσμογονικούς μύθους, γλυπτά και ζωγραφιές, για κάποιους που ήρθαν από ψηλά, για κάποιους που στα μάτια τους δεν ήταν τίποτα λιγότερο από τους ίδιους τους τους θεούς, και οι οποίοι παρακολουθούσαν τις πράξεις τους, επενέβαιναν και καθοδηγούσαν τη ζωή τους. Πολλές είναι οι θεωρίες που έχουν ειπωθεί. Άλλοι μιλούν για έναν ανώτερο εξωγήινο πολιτισμό που ήρθε και έσπειρε τη ζωή στη Γη. ΄Αλλοι για εξωγήινους που ήρθαν και δημιούργησαν μια τάξη σκλάβων στον πλανήτη μας. Ποιοί ήταν εκείνοι που έδωσαν την εντολή στο Νώε να κατασκευάσει ένα αβύθιστο πλοίο για να απογύγει την επερχόμενη καταστροφή; Είμαστε όλοι μας απόγονοι "αρχαίων Αστροναυτών";...
Ο Erich von Daniken, συγγραφέας πολλών επιτυχημένων βιβλίων σχετικά με το θέμα αυτό, προτείνει τη θεωρία ότι τα σκάφη που εμφανίζονται στις αναπαραστάσεις, αυτά τα "Άρματα των Θεών", όπως αποκαλούνται στα αρχαία ιερά Βιβλία, προσγειώθηκαν στη Γη πολύ πριν η ανθρωπότητα εμφανιστεί στον πλανήτη.
Οι αρχαίοι αυτοί επισκέπτες μέσα από πειράματα έφτιαξαν ένα ευφυιές πλάσμα ικανό να ακολουθήσει τους κοινωνικούς κανόνες που του μεταβίβασαν. Τα νέα αυτά όντα, οι άνθρωποι, ανακάλυψαν τη γεωργία και έγιναν οι πρώτοι καλλιτέχνες, δημιούργησαν όμως παράλληλα και το δικό τους φιλοπόλεμο πολιτισμό. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα καταστράφηκαν από πυρηνική έκρηξη! Η Κιβωτός της Διαθήκης ήταν ένας ηλεκτρικός πομπός που επέτρεπε στον Μωυσή να επικοινωνήσει με τους αστροναύτες (διαβάστε στην Παλαιά Διαθήκη τις λεπτομερείς τεχνικές "οδηγίες" που δόθηκαν από τον Θεό" με τις οποίες και κατασκευάστηκε η Κιβωτός, όπως επίσης και τον προσανατολισμό που εκείνη όφειλε να έχει σε σχέση με τον ορίζοντα και θα καταλάβετε τι εννοοεί ο Daniken...).
Όλοι οι αρχαίοι μύθοι της Δημιουργίας μιλούν για Θεούς που ήρθαν στη Γη με κάποιο "μαγικό" τρόπο και δημιούργησαν μια φυλή με το όνομα Άνθρωποι. Πολλοί από τους μύθους αυτούς αναφέρονται στον πρωταρχικό Θεό ως "Θεός Ήλιος", εννοώντας Θεός Από Φως. Στην Αίγυπτο ο Θεός ονομαζόταν Ρα. Καταγραφές σχετικά με το τι πίστευαν οι αρχαίοι πολιτισμοί για τους "αστροναύτες" που ήρθαν στη Γη, υπάρχουν σε σπήλαια, σε Σουμέριες στήλες και κυλίνδρους, στην Παλαιά Διαθήκη,... Στην Π. Διαθήκη συγκεκριμένα αναφέρεται η εβραϊκή λέξη "Ελοχίμ", η οποία σημαίνει "ΘΕΟΣ" ή "Εκείνοι που ήρθαν απ' τον ουρανό"! Το Σουμέριο Έπος Γκίγκαμες βρίθει αναφορών σε "φλεγόμενα άρματα" και σε ανθρώπους που "κάποιοι" τους πήραν ψηλά στον κήπο του Θεού...
Στον 7ο αιώνα, το σώμα του νεκρού βασιλιά Pacal των Μάγια (με ύψος μεγαλύτερου του μέσου όρου), τοποθετήθηκε σε μια σαρκοφάγο γύρω από την οποία χτίστηκε μια πυραμίδα. Τα σχέδια που καλύπτουν τη σαρκοφάγο αποτελούν από τα πιο μυστήρια που βρέθηκαν ποτέ σε αντίστοιχες σαρκοφάγους καθώς όταν τα κοιτάζει κανείς οριζόντια μπορεί να διακρίνει ένα είδος στροναύτη να πιλοτάρει το σκάφος του. Από την άλλη, οι αρχαιολόγοι προσπαθούν να μας εξηγήσουν ότι πρέπει να κοιτάζουμε τα σχέδια κάθετα, γιατί έτσι, αυτό που θα δούμε δεν είναι τίποτ' άλλο από μια σύνθεση των θεμελιώδων εννοιών της θρησκείας των Μάγια και ότι ο βασιλιάς Pacal κάθεται απλώς επάνω στο "Δέντρο της Ζωής"...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ.ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.....