ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ(Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ)..

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΧΕΙ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΠΑΝΤΟΥ


Στα τέλη του '70 και στις αρχές του '80 εκδηλώθηκε έντονη ανησυχία για τις για τις τεχνικές πλύσης εγκεφάλου και ελέγχου του νου που εφάρμοζαν οι μυστικές υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο. Ο Τζον Μαρκς (John Marks) στο βιβλίο του "The Search for the Manchurian Candidate" και ο Γουόλτερ Μπόου αρτ (Walter Bowart) στο βιβλίο "Operation Mind Control" περιέγραφαν πει ράματα με ναρκωτικά, ύπνωση και άλλες"τεχνικές" που είχαν εφευρεθεί για την επίτευξη του προγραμματισμού του ανθρωπίνου εγκεφάλου.



Ο Δρ. Ουίλσον Μπράιαν Κει (Wilson Bryan Key) προειδοποίησε για τους κινδύνους της υποσυνείδητης διαφήμισης και της χρησιμοποίησης των μέσων μαζικής ενημέρωσης για την χειραγώγηση της κοινωνίας. Ο Κει μίλησε για τα εκατομμύρια δολάρια που ρίχνουν οι διαφημιστές κάθε χρόνο στην υποσυνείδητη διαφήμιση για να "κατηχήσουν" και να κατευθύνουν το αθώο κοινό στον αδιάκοπο και χωρίς φρένο μαζικό καταναλωτισμό.
Το άρθρο αυτό εξετάζει κάποιες απλές συσκευές προγραμματισμού του υποσυνειδήτου καθώς και την χρήση των τηλεοπτικών προγραμμάτων και διαφημίσεων για τον έλεγχο των μαζών.







Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ
Η πιο γνωστή έρευνα στον τομέα αυτό έχει γίνει από τον Δρ. Ουίλσον Μπράιαν Κέι, καθηγητή δημοσιογραφίας και συγγραφέα των βιβλίων, "Media Sexploitation", "The Clam Plate Orgy" και του "Subliminal Seduction".

Ο Κέι αποκάλυψε συσκευές τεχνητής υποβολής του υποσυνείδητου. Μια τέτοια συσκευή ήταν το Ταχιστοσκόπιο - ένας προβολέας φιλμ με διάφραγ μα μεγάλης ταχύτητας ο οποίος προβάλλει μηνύματα κάθε 5 δεύτερα σε χρόνο 1\3000 του δευτερολέπτου. Η ταχύτητα μπορεί να αλλάξει ανάλογα με την επίδραση που επιθυμείται να δεχθεί το υποκείμενο. Το Ταχιστοσκόπιο κατοχυρώθηκε στον Τομέα ευρασιτεχνιών των Ηνωμένων Πολιτειών (US Patent Office) το 1962. Το Ταχιστοσκόπιο ξεπεράστηκε από ένα όργανο έντασης του φωτός. Αυτή η συσκευή εντύπωσης στο υποσυνείδητο ρυθμίζει την ένταση του φωτός σε επίπεδο που δεν γίνεται αντιληπτό από το συνειδητό του υποκειμένου. Οι αντιδράσεις του κοινού σε αυτήν την περίπτω σή είναι πολύ πιο θεαματικές από αυτές του Ταχιστοσκοπείου.

Ένας απλός προβολέας συνδέεται με έναν ρεοστάτη και η ένταση του φωτός χαμηλώνει σε βαθμό που δεν μπορεί να το "πιάσει" το μάτι. Το μήνυμα όμως, γινεται αντιληπτό από το υποσυνείδητο.
Τις δεκαετίες 1950 και 1960 έγιναν επαναστατικά πειράματα διέγερσης του υποσυνειδήτου. Το 1962 και το 1966 ο Δρ. Χολ Μπέκερ (Dr. Hall C. Becker) κατοχύρωσε συσκευές υποβολής του υποσυνειδήτου οι οποίες μπορούσαν να διοχετεύσουν πληροφορίες στον εγκέφαλο χωρίς ο δέκτης να τις αντιλαμβάνεται συνειδητά.Ο Μπέκερ αργότερα διηύθηνε μια επιτυχημένη κλινική αδυνατίσματος κοντά στην Νέα Ορλεάνη. Εφάρμοζε ένα πρόγραμμα διάρκειας δώδεκα εβδομάδων το οποίο περιλάμβανε υποσυνείδητα ηχητικά και οπτικά μηνύματα. Εκατοντάδες παχύσαρκοι πελάτες κατάφεραν να χάσουν βάρος. Το πρόγραμμα του είχε αναγνωριστεί από τον ιατρικό σύλλογο της Νέας Ορλεάνης.
Ο Μπέκερ επίσης ανέπτυξε και ένα "αντικλεπτικό" πρόγραμμα το οποίο δοκιμάστηκε σε πολλά κατα διαστήματα στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες.Εγκατέστησε μια ηχητική συσκευή επανάληψης μηνυμάτων στα στερεοφωνικά συγκροτήματα των καταστημάτων. Τα μηνύματα αυ τά περιείχαν συνθήματα κατά της κλοπής.
Το μήνυμα που ήταν κατά 30-40 ντεσιμπέλ χαμηλότερο από την μουσική είναι μαγνητοφωνημένο σε μια κασέτα με συνεχόμενη ταινία (που μπορεί να παίζει ξανά και ξανά χωρίς να χρειάζεται γύρισμα από την αρχή) και μπορεί να ξεγελάσει ακόμα και τα πιο ευαίσθητα όργανα. Η χαμηλή συχνότητα του μηνύματος μεταβάλλεται ακολουθώντας τις αλλαγές στην μουσική (που αντιλαμβάνεται το συνειδητό).
Η φωνή επαναλάμβανε: "Είμαι έντιμος, δεν θα κλέψω, η κλοπή είναι άτιμη πράξη" και άλλες παρόμοιες εκφράσεις. Αυτή η απλή τεχνική υποβολής θα μπορούσε εύκολα να χρησιμο ποιηθεί για την πώληση μεγάλης αξίας εμπορεύματος ή ακόμα και για πολιτικοΐδεολογική προπαγάνδα.Το περιοδικό "The Times", το 1986, χαιρέτιζε το "επαναστατικό και αμφιλεγόμενο σύστημα ασφαλείαςπου πρόκειται να κάνει την εμφάνιση του στα εμπορικά κέντρα φέτος γνωστό ως... ενισχυτικό μήνυμα. Το νέο αυτό σύστημα εκπέμπει μηνύματα του είδους "να είσαι τίμιος, μην κλέβεις" από τα ηχεία του καταστήματος, που μπορείς να τα ακούσεις μόνο αν σταθείς ακριβώς δίπλα σε κάποιο ηχείο. Ένας υπολογιστής έχει προγραμματιστεί να καταγράφει τον γενικό θόρυβο και την μουσική μέσα στο κατάστημα και ρυθμίζει ανάλογα την ένταση της εκπομπής των μηνυ μάτων. Οι πελάτες και το προσωπικό δείχνουν ότι λαμβάνουν το μήνυμα - χωρίς να το καταλαβαίνουν - και αντιδρούν με θετικό τρόπο". Μια άλλη μέθοδος υποσυ νείδητης υποβολής είναι η "συνεργεία" (synergism) που χρησιμοποίησε το αμερικανι κό περιοδικό "New Woman". Το περιοδικό ισχυρίστηκε ότι κατάφερε να κάνει τους αναγνώστες να κοιτάζουν περισσότερο τις διαφημίσεις. Το κόλπο είναι απλό. Τυπώνεις τα βασικά χρώματα από τα διαφημιστικά με τετραχρωμία πίσω από τα πλαίσια των επικεφαλίδων στις μπροστινές σελίδες του εκδοτικού σημειώματος. Το αποτέλεσμα είναι ο αναγνώστης να στρέψει το βλέμμα του αυτόματα από το εντιτόριαλ στην διαφήμιση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ
Ο Έρικ Κλαρκ (Erir Clarke) έχει πει ότι όσο περισσότερο βομβαρδιζόμαστε από διαφημίσεις τόσο λιγότερο τους δίνουμε σημασία, αλλά παρ' ό λα αυτά τόσο περισσότερο επηρεαζόμαστε απ' αυτές. Στην εποχή μας ο καταιγισμός από διαφημιστικά μηνύματα είναι ατελείωτος και διαρκής. Η παραγωγή αυτών των διαφημιστικών μηνυμάτων γίνεται με επιστημονικό τρόπο και η εμβέλεια τους είναι πλέον παγκόσμια.
Μια προσεκτικότερη ματιά στο περιεχόμενο τους θα ανακαλέσει στην μνήμη μας ολόκληρα βράδια πλήρους τηλεοπτικού παραλογισμού όπου άνδρες και γυναίκες μιλούν για την δυσκοιλιότητα τους, την κακή τους αναπνοή, τις σωματικές τους οσμές, τους πόνους στην πλάτη τους, την δυσπεψία τους και μια ατελείωτη γκάμα ψυχοσωματικών ασθενειών μπροστά σε εκατομμύρια τηλεθεατές.
Οι γυναίκες στις διαφημίσεις παρουσιάζονται σαν νευρωτικές ανεγκέφαλες νοικοκυρές που σκοπός της ζωής τους είναι η λευκότητα της μπουγάδας τους, η ανακάλυψη του καθαριστικού που θα απαλλάξει την κουζίνα τους από τους λεκέδες, τα μικρόβια και τις μυρωδιές και το μεγαλύτερο κλισέ απ' όλα, ο αγώνας τους για να αποκτήσουν ένα πραγματικά "βελούδινο" χαρτί υγείας.

Τα τηλεοπτικά διαφημιστικά καλλιεργούν εμμονές με την σταυροφορία τους για την αναζήτηση της χαμένης καθαριότητας και την εξαφάνιση της βρωμιάς κάθε είδους - από λάσπη και λίγδες, από μούχλα, από φαγητό, από γλυκά, από παιδιά, από άνδρες, από σκύλους, από γάτες, στο σώμα, στο στόμα, στα μαλλιά, στα ρούχα, στο πάτωμα, στο χαλί, στους τοίχους, παντού.
Στην αγορά διατίθενται χιλιάδες προϊόντα που υπό σχονται να μας απαλλάξουν από τη βρωμιά: Αφαιρετικά της μούχλας, κατσαριδοκτόνα σπρέι, δολώματα, απο λυμαντικά, "παπιά" για την τουαλέτα, καθαριστικά για το μπάνιο, οδοντόκρεμες, διαλύματα και το τελευταίο φοβερό προϊόν για τη στοματική υγιεινή: Οδοντότσιχλες.
Η λευκότητα είναι άλλο ένα ισχυρό διαφημιστικό όπλο στον πόλεμο της πλύσης εγκεφαλου. Οι διαφημί σεις μας λένε πως θα έχουμε τα λευκότερα λευκά, πως θα κάνουμε τον νιπτήρα και την τουαλέτα να αστρά φτουν από καθαριότητα. Η λευκότητα έχει γίνει συνώ νυμη με την αγνότητα, την καθαρότητα και την κοινωνική επιτυχία. Τρώμε λευκή ζάχαρη, λευκό ψωμί και πίνουμε λευκό γάλα.
Σε τελική ανάλυση όμως, οι περισσότεροι από εμάς δεν σκεφτόμαστε όταν ψωνίζουμε, ότι τα προϊόντα που επιλέγουμε και αυτά που αφήνουμε στο ράφι ανήκουν -έτσι κι αλλιώς - στην ίδια εταιρεία.
Ο κολοσσός της Γιουνιλέβερ (Unilever) είναι ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα. Η Γιουνιλέβερ και κάποιες άλλες γιγαντιαίες επιχειρήσεις κυριαρχούν στην αυστραλιανή αγορά, καλύπτοντας συχνά, πραγματικά μονοπώλια πίσω από "ανταγωνιστικές" ετικέτες.
Όσο αυξάνονται μέρα με τη μέρα, τα προϊόντα και οι μάρκες στα ράφια, άλλο τόσο μειώνονται οι εταιρείες πίσω από τις μάρκες με τις συγχωνεύσεις και τις αγορές μικρότερων εταιρειών από τις μεγαλύτερες".
Το αποτέλεσμα είναι ο σχηματισμός ολιγοπωλίων. Ο καταναλωτές που δελεάζονται απο διαφημιστικά να κάνουν το "καλύτερο" για την οικογένειά τους διαλέγουν συνήθως τα "επώνυμα" προϊόντα λίγων εταιρειών.
Μερικές από αυτές τις εταιρείες είναι ξένης ιδιοκτησίας. "Αυστραλέζικα" προϊόντα όπως τα Vegemite, ο το ματοπολτός Rosella, τα Kellogs Corn Flakes, τα Smiths Crisps, τα Minties και το ψωμί Tip Top έχουν την έδρα της εταιρείας στην οποία ανήκουν, στο εξωτερικό.
Πολλά διαφημιστικά μηνύματα είναι διεθνή. Για παράδειγμα, το αρκουδάκι που βλέπουμε στην διαφήμιση του μαλακτικού ρούχων Huggie Fabric Softener είναι το ίδιο που πουλάει Fa Fa Fabric Softener στην Ιαπωνία.
Παρά τις αμέτρητες διαφημίσεις για φαινομενικά ανταγωνιστικές μάρκες ή προϊόντα όπως η μαργαρίνη, τα απορρυπαντικά και τα αναψυκτικά, τα περισσότερα από αυτά παράγονται από δυο ή τρεις εταιρείες.
Τα ολιγοπώλια εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι μπορούν να αυξήσουν τα νούμερα των πωλήσεων αν συσκευάσουν το ίδιο προϊόν διαφορετικά και το πλασάρουν σε διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Για παράδειγμα η Γιουνιλέβερ πα ρασκευάζει τα απορρυπαντι κά Όμο (Omo), Ντράιβ (Drive), και Σερφ (Surf). Η ειδικό τητα του Όμο είναι στα λευκά, του Ντράιβ στην αφαίρεση λεκέδων, ενώ το Σερφ απλά προσφέρει ένα καλό πλύσιμο.Οι παρασκευάστριες εταιρείες προϊόντων για τα μαλλιά είναι ένα άλλο καλό παράδειγμα της πληθώρας των προϊόντων που υπάρχουν στην αγορά. Υπάρχουν προϊόντα που ξεμπερδεύουν, εμπλουτίζουν, θρέφουν και δίνουν λάμψη στα μαλλιά. Σαμπουάν και κοντίσιονερ για μωρά, για παιδιά, για εφήβους, για άνδρες, για γυναίκες, για τους "δραστήριους ανθρώπους", για τους ηλικιωμένους, για την τριχόπτωση, για τα βαμμένα μαλλιά, για μαλλιά με περμανάντ, για σγουρά ή ίσια μαλλιά, για ξηρά, για λιπαρά, για κανονικά ή τέλος για μαλλιά με πιτυρίδα.
Τα περισσότερα σαμπουάν περιέχουν μια οργανική καθαριστική βάση. Μερικά περιέχουν βότανα που δεν κάνουν τίποτα, αλλά μυρίζουν ωραία. Αλλα περιέχουν αλεσμένα λέπια ψαριών που κάνουν το σαμπουάν να έχει "μαργαριταρένια" όψη. Αλλα πάλι είναι ενδεδειγμένα για "θεραπεία" σε κεφάλια που είναι απολύ τως υγιή. Κάποια, σε έναν κόσμο που υπάρχει ακόμα το πρόβλημα της έλλειψης τροφής, περιέχουν πρωτεΐνη, επειδή κολλάει στο εξωτερικό περίβλημα της τρίχας και την κάνει να φαίνεται πιο χοντρή.
Πάντως, είναι μόνο απορρυπαντικό με διαφορετικό περιτύλιγμα και μάρκετινγκ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ
Η απορρόφηση μπροστά από την οθόνη έστω και για ένα βράδυ προκαλεί υπερφόρτωση στον εγκέφαλο. Το βραδινό τηλεοπτικό πρόγραμμα έχει διαφημιστικά διαλείμματα κάθε πέντε λεπτά διάρκειας 30, 60, 90 ή ακόμα και 120 δευτερολέπτων.
Η πληθώρα των πληροφοριών που δέχονται οι τηλεθεατές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα τους κάνει να χαζεύουν την οθόνη με βλέμμα κενό, καθισμένοι στον καναπέ έτοιμοι να βυθιστούν σε λήθαργο.
Έτσι ακριβώς έχει προβλεφθεί ότι πρέπει να είναι η αντίδραση τους αυτήν την μεταβατική φάση της σταδιακής βύθισης στον ύπνο το υποσυνείδητο είναι πιο ευάλωτο και δεκτικό στην υποβολή. 'Εχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί σας παίρνει ο ύπνος μπρο στά στην τηλεόραση;
Οι τηλεθεατές γίνονται παθητικοί δέκτες, ακόρεστοι καταναλωτές περιπλανώμενοι από το ένα εμπορικό κέντρο στο άλλο ψωνίζοντας, ψωνίζοντας, ψωνίζοντας... Μαζικά προγραμ ματισμένοι, μιμούνται τις παροδικές μόδες και τους ρόλους που επιβάλουν τα μέσα με την απατηλή ελπίδα ότι "ως διά μαγείας" θα γίνουν αγαπητοί, αξιοσέβαστοι, δημοφιλείς και επιθυμητοί στο άλλο φύλο. Αγέλες που αναπαράγουν ψυχανα γκαστικές, νευρωτικές, συμπεριφορές σαν φυσιολογικές εκδηλώσεις της ανθρώπινης φύσης.
Το κράτος εκμεταλλεύεται - όλο και περισσότερο - κι αυτό με την σειρά του την δύναμη της τηλεόρασης. Παρακινεί τους πολίτες να μην οδηγούν μεθυσμένοι, να φορούν την ζώνη ασφαλείας, να αγοράζουν κρατικά ομόλογα, να προτιμούν τις υπηρεσίες του τάδε κρατικού ορ γανισμού, να μην κάνουν χρήση ναρκωτικών, και να παίρνουν πάντοτε προφυλάξεις ενάντια στο AIDS.
Οι κυβερνήσεις, με την διαφήμιση, περνούν την εικόνα που θέλουν προς το κοινό, μια εικόνα ελκυστική, "ανθρώπινη" και κοινωνικά ευαίσθητη. Οι διάφοροι κρατι κοί φορείς βέβαια διαθέτουν χρήματα - όχι όμως πά ντοτε αρκετά - για να πληρώσουν αυτήν την εικόνα, οπότε εξασκούν την φαντασία τους επινοώντας "διαφορετικούς" τρόπους πληρωμής των ΜΜΕ που προβάλλουν τις διαφημιστικές καταχωρήσεις του.
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ -Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η τηλεόραση είναι ένα πολύ καλό υποκατάστατο της μπέιμπι σίτερ. Ηρεμεί τα. παιδιά όσο τίποτα άλλο. Τα περισσότερα παιδιά (και οι μεγάλοι) ξέρουν απ'έξω όλες τις διαφημίσεις, επειδή τις ακούν συνέ χεια. Η πλύση εγκεφάλου ξεκινά από πολύ νωρίς με τα κινούμενα σχέδια και τα παιδικά "εκπαιδευτικά" προγράμματα.
Ένα ρουά ματ του μάρκετινγκ είναι η δημιουργία κινουμένων σχεδίων βασισμένων σε παιχνίδια που κυκλοφορούν στην αγορά. Μερικά χαρακτη ριστικά παραδείγματα είναι τα "Kenner's Care Bears", τα "Masters of the Universe" της Mattell και οι Hasbro-Bradley's Transformers (παιχνίδια που μετατρέπονται από αυτοκίνη τα σε ρομπότ). Η τηλεόραση δεν προβάλλει μόνο διαφημιστικά αλλά και ολόκληρες σειρές κινουμένων σχεδίων που ζωντανεύουν τα παιχνίδια και εξάπτουν την παιδική φαντασία.
Η τηλεόραση απορροφά όλο τον χρόνο και καταστρέφει την επικοινωνία. Οι παππούδες μας ήξεραν τους διπλανούς τους, τους ανθρώπους στο παρακάτω τετράγωνο και πιθανότατα ολόκληρη την γειτονιά. Σήμερα καθόμαστε στο σπίτι απομονωμένοι και παρακολουθούμε την τηλεοπτική σειρά "Οι γείτονες". Με την πρόσληψη πανομοιότυπων παραστάσεων καταστρέφεται η ιδιαίτερη και ξεχωριστή προοπτική του κάθε ενός από εμάς. Η τηλεόραση δεν καλύπτει όλες μας τις αισθήσεις. Όσο περισσότερο απομονωνόμαστε, τόπο περισσότερο ξεθωριάζουμε και γινόμαστε όμοιοι μεταξύ μας. Υπάρξει όλο και μεγαλύτερη ταύτιση στις συνήθειες, στα γούστα, στις δραστηριότητες και γενικά στον τρόπο ζωής. Όλοι προγραμματιζόμαστε από την ίδια μηχανή.
Σαν κυρίαρχο μέλος της οικογένειας, η τηλεόραση υποδεικνύει τα πρότυπα σύμφωνα με τα οποία τα αληθινά μέλη μιας οικηγένειας αξιολογούν το ένα το άλλο. Για περισσότερο από μία δεκαε τία, στην μικρή οθόνη βασίλευε η ιδανική οικογένεια: Εκείνη που είχε και τους δυο γονείς - "Αγαπώ τη Λούσι", "Οι Νέλσονς", "Ο Πατέρας Ξέρει Καλύτερα". Έπειτα ήρθε στη μόδα η οικογέ νεια με έναν γονιό - "Η Οικο γένεια Πάρτριτζ", "Οι Τρεις Γιοι Μου", "Η Ντόρις Ντέι", "Η Νάνι Και Ο Καθηγητής", κτλ. κτλ.
Δυστυχώς, οι τηλεοπτικές οικογένειες του τότε και του τώρα γίνονται ασυναίσθητα δεκτές ως πραγματικές οικογένειες ή ως υποδείγματα για το πως θα έπρεπε να είναι οι πραγ ματικές οικογένειες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το "ψυχαγωγικό" πρόγραμμα της τηλεόρασης εκπαιδεύει εκατομμύρια τηλεθε ατές στις ανθρώπινες αξίες και στις ανθρώπινες σχέσεις με έναν πιο αδιόρατο αλλά περισσότερο μόνιμο τρόπο από την κοινωνικο ποίηση και την εκπαιδευτική δια-δικασία στο σχολείο.
Στην τηλεόραση οι ρόλοι των γονιών παρουσιάζουν ανθρώπους ενεργητικούς, ενδιαφέροντες, πρόθυμους. Ο γονιός στην αληθινή ζωή κάθεται αποχαυνωμένος στην πολυθρόνα μπροστά από το χαζοκούτι για να πάρει τη νυχτερινή δόση του από τηλεοπτικά στερεό τυπα. Στα μάτια του παιδιού του φαντάζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που εκτυλίσσεται την ίδια ώρα στην παράλληλη ζωή της οθόνης, το οποίο αντιπροσωπεύει αυτό που είναι καλό, αξιόλογο και έχει νόημα.
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Σύμφωνα με τον Κέι. η τεχνολογία επηρεασμού του υποσυνειδήτου έχει την δύναμη να προκαλεί φαινόμενα παθολογικής συμπεριφοράς -όπως το να τρως και να πίνεις συνέχεια, η προτίμηση οε τροφές χωρίς καμία θρ,επτική αξία, ο αλκοολισμός, το κάπνισμα, οι σεξουαλικές διαταραχές και δυσλειτουργίες, και πολλές άλλες ψυχοπαθολογικές ασθένειες.
Ία διαθέσιμα στοιχεία για την σχέση ανάμεσα στους καρδιακούς παλμούς και στην υποβολή έχουν δείξει ότι επιτυγχάνονται καλύτερα αποτελέσματα όταν η μουσι κή ή η φωνή είναι συγχρονισμένη με τους καρδιακούς χτύπους - 72 παλμοί το λεπτό.
Πειραματικά διαφημιστικά που χρησιμοποίησαν 72 χτύπους το λεπτό σαν μέτρο για τα ντράμς, την μουσι κή και τα φωνητικά, προβλήθηκαν σε ειδική αίθουσα, όπου το κοινό είχε επιλεχθεί τυχαία από διάφορα παντρεμένα ζευγάρια. Το διαφημιστικό ήταν για ένα παυσίπονο για τον πονοκέφαλο. Οι μετρήσεις έδειξαν ότι αν το διαφημιστικό είχε προβληθεί την βραδινή ζώνη των ειδήσεων του NBC σε κοινό τριάντα περίπου εκατομμυρίων τηλεθεατών, τα πέντε εκατομμύρια θα παρα πονούνταν οτι είχαν πονοκέφα λο μέσα σε τρεις ώρες από προβολή του διαφημιστικού.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Οι "δημοκρατικές" κοινωνίες υφίστανται μεγαλύτερη πλύση εγκεφάλου και είναι περισσότερο ελεγχόμενες από τις κυβερνή σεις, τους οικονομικούς οργανισμούς και την κουλτούρα των ΜΜΕ από οποιονδήποτε - άλλου τύπου - πληθυσμό στον κόσμο.
Όταν οι άνθρωποι γίνονται πνευματικά απαθείς, ρέπουν ευκολότερα στον ολοκληρωτι σμό. Αντίθετα με τις απροκάλυ πτες, απαρχαιωμένες μεθόδους των ολοκληρωτικών καθεστώτων, τα συστήματα ελέγχου στις "δημοκρα τίες" είναι πιο εξελιγμένα και φέρνουν καλύτερα αποτε λέσματα.
Θα ήταν αφέλεια να μας εκπλήσσει αυτή η εξέλιξη. Για αιώνες έχουμε ζήσει σε μία κοινωνία που είναι εμποτι σμένη με την αρχή της υπακοής στην εξουσία. Συνεχίζοντας αυτήν την παράδοση, υπακούμε εντολές: Πόσα χρήματα πρέπει να ξοδέψουμε, τι πρέπει να αγοράσουμε και πότε πρέπει να το πετάξουμε.Πρώτα μας πείθουν ότι δεν μπορούν να μας ελέγξουν. Όταν αυτή η αόριστη εντύπωση διαδοθεί και γίνει η επι κρατούσα νοοτροπία, τότε μπορούν να μας κατευθύνουν όπου αυτοί επιθυμούν. Το μόνο που απομένει να κάνουν είναι να πείσουν τον κόσμο ότι οι λίγοι κανόνες ή ο έλεγχος που υπάρχει είναι για το συμφέρον όλων, για να μπορέσουμε να μείνουμε ελεύθεροι και ανεξέλεγκτοι Τα μέτρα αυτα αυξάνονται και με τον καιρό θεωρούνται δεδομένα, φυσικές ανα γκαιότητας για την βελτίωση της ζωής, καθώς την θέση της αλήθειας καταλαμβάνει η ευκολοπιστία.

ΠΗΓΗ(http://eleftheri-epistimi.blogspot.com/2009/02/blog-post_21.html)

"Αγρογλυφικά": Εξωγήινα μηνύματα; (ΚΥΚΛΟΙ ΣΤΑ ΣΠΑΡΤΑ)


Φίλοι αναγνώστες. Προτού διαβάσετε το περιεχόμενο αυτής της ανάρτησης θα ήταν καλό να πούμε κάτι πολύ σημαντικό. Το κάθε θέμα είναι μελετημένο καλά ,δεν μπαίνει τυχαία, και ειδικά τέτοια θέματα που ξεφεύγουν εντελώς από το γήινο. θερμή παράκληση σε όλους εσάς(το σωστό και δεοντολογικό είναι αυτή η σελίδα ,να λέει όσο ποιο πολλά μπορεί για τα τεκταινόμενα).Ο παρατηρητής (αναγνώστης), κρίνει αυτό που διαβάζει και-Κ Ρ Α Τ Α Ε Ι-μόνο αυτά που στο δικό του μυαλό, είναι αληθοφανή. Από την διαφορετικότητα (ανθρώπινη φυσικά)βγαίνει και η διαφορά. Επίσης ένα θερμό ευχαριστώ σε όλους τους αγαπητούς φίλους και φίλες για την τρομερά μεγάλη συμπαράσταση .Θα είμαστε εκεί ακούραστοι , γιατί είμαστε αδέλφια σας ,και εντελη και μια τεράστια παρέα. Έπεται συνέχεια…………μεγάλη.

"Αγρογλυφικά": Εξωγήινα μηνύματα;

--------------------------------------------------------------------------------

Σχόλια του Μπέντζαμιν Κρεμ για τους κύκλους στα σπαρτά και τους ιπτάμενους δίσκους.

--------------------------------------------------------------------------------

ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (ΚΥΚΛΟΙ ΣΤΑ ΣΠΑΡΤΑ)
--------------------------------------------------------------------------------

Αυτά τα σχέδια, που είναι γνωστά από δεκαετίες τώρα στους ασχολούμενους με το φαινόμενο των UFO, είναι πράγματι αποτέλεσμα της δράσης των Διάστημικών Αδερφών και των ιπτάμενων δίσκων τους. Δημιουργούνται και αφήνονται επίτηδες σα σημάδι της παρουσίας τους: η εκπληκτική δομή και η ακρίβεια των σχεδίων είναι μαρτυρίες της ανώτερης επιστήμης τους (τα σπαρτά, παρ' όλο που τυλίγονται σε ελικοειδείς και άλλους σχηματισμούς, δεν καταστρέφονται ποτέ).
Ε. Πώς σχολιάζετε την αυξημένη εμφάνιση ιπτάμενων δίσκων και τα ανεξήγητα σχήματα με κύκλους που έχουν εμφανιστεί σε χωράφια σε διάφορες χώρες;
Α. Εκτός από μερικές απάτες, οι "κύκλοι στα σπαρτά", όπως λέγονται, είναι ασφαλώς πραγματικοί, αλλά δεν συνδέονται άμεσα με τον Μαϊτρέγια. Τους δημιουργούν οι αδερφοί μας από τους κοντινότερους πλανήτες, τον Αρη και την Αφροδίτη. Oι κύκλοι έχουν εμφανιστεί σε πολλά μέρη του κόσμου. Έχουμε εκατοντάδες κύκλους στην Αγγλία, κι εμφανίστηκαν επίσης στις ΗΠΑ, στον Καναδά, σε πολλές χώρες της Ευρώπης, στην Ιαπωνία και αλλού.

Τα σχήματα δημιουργούνται από τα διαστημικά οχήματα που εμείς τα λέμε ιπτάμενους δίσκους ή UFO. Είναι μέρος μιας διεργασίας ενεργοποίησης της Γης, και αναπαράγουν στο φυσικό επίπεδο πολλούς από τους στροβίλους του δικτύου μαγνητικής ενέργειας που περιβάλλει τη Γη. Αυτοί οι σχηματισμοί θα γίνουν "συσσωρευτές ενέργειας" για την ανθρωπότητα σε σχέση με μια νέα πηγή ενέργειας, που θα αποτελεί μέρος της επιστήμης του άμεσου μέλλοντος, της επιστήμης του φωτός.
--------------------------------------------------------------------------------
ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΔΙΣΚΟΙ (UFO)
* Δεν υπάρχουν εχθρικοί ιπτάμενοι δίσκοι. Ό,τι κι αν λένε οι διάφορες ιστορίες για δήθεν εχθρικά UFO, η εμφάνισή τους είναι το αποτέλεσμα διαπλανητικής συνεργασίας και είναι ολότελα ειρηνική και με αγαθές προθέσεις... Δεν είναι ποτέ πρόθεσή τους να τρομάξουν τους ανθρώπους.
* Τα UFO είναι αόρατα από φυσικού τους, μιας κι είναι καμωμένα από ύλη των τεσσάρων αιθερικών επιπέδων... Γίνονται ορατά στα μάτια μας με το να χαμηλώνουν το δονητικό ρυθμό αυτών των αιθερικών ατόμων και ξαναγίνονται αόρατα όταν επιστρέφουν στην κανονική τους συχνότητα.



* Τα UFO είναι απόλυτα πραγματικά. … Βρίσκονται εδώ συνεχώς κατά χιλιάδες, ακόμα και εκατομμύρια.
* Βοηθούν (μέσα στα όρια του καρμικού νόμου) στη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας του κόσμου. Εξουδετερώνουν την ραδιενέργεια που παράγεται από τις πυρηνικές δοκιμές και άλλες εκπομπές.
--------------------------------------------------------------------------------
Η Συγκέντρωση των Δυνάμεων του Φωτός
Το παρόν τμήμα είναι μετάφραση αυτής της ιστοσελίδας του ιστοχώρου του Share International
«Οι άνθρωποι παντού θα μείνουν έκπληκτοι από τις αναφορές [των UFO]. Αυτές θα περιλαμβάνουν εμφανίσεις, σε πρωτοφανείς αριθμούς, διαστημοπλοίων από τους γειτονικούς μας πλανήτες και ειδικότερα από τον Άρη και την Αφροδίτη. Ποτέ πριν δεν έχει ξαναφανεί τέτοια αυξημένη δραστηριότητα, σε ευρείες περιοχές του πλανήτη. (Ο Δάσκαλος – «Η Συγκέντρωση των Δυνάμεων του Φωτός», Share International, Μάρτιος 2007)
Ελλάδα: Η Ελληνική εφημερίδα Espresso ανέφερε ότι ένα UFO εθεάθη στην Πελοπόννησο κοντά στον ισθμό της Κορίνθου στις 3 Φεβρουαρίου του 2009. Πολλοί άνθρωποι κάλεσαν την τοπική αστυνομία για να αναφέρουν ότι είδαν ένα UFO. Ένας μάρτυρας, ο κ. Ποτάπιος Παλαιολόγου, οδηγούσε για να πάει την κόρη του στο σχολείο. «Ήταν μια ηλιόλουστη ημέρα και ο ουρανός ήταν εντελώς καθαρός. Ξαφνικά, είδα ένα τεράστιο αντικείμενο πέρα από τη μικρή βουνοπλαγιά απέναντι από το χωριό όπου ζούμε. Φαινόταν να είναι περίπου 400 μέτρα επάνω από το έδαφος και ήταν τεράστιο, με διάμετρο περίπου 300 μέτρα. Έμοιαζε με τον πλανήτη Κρόνο με ένα κόκκινο δαχτυλίδι γύρω του και είχε μεταλλικό ασημί χρώμα» είπε. Σύμφωνα με τον κ. Παλαιολόγου, το UFO παρέμεινε αιωρούμενο για περίπου 10 δευτερόλεπτα, και έπειτα το δαχτυλίδι άρχισε να δονείται με έναν πολύ γρήγορο ρυθμό. Το αντικείμενο άρχισε να τρέμει πολύ έντονα και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα είδε μια έντονη λάμψη, στη δεξιά πλευρά. «Στη συνέχεια εξαφανίστηκε!», είπε. Και άλλα άτομα είδαν το UFO στην ίδια τοποθεσία την ίδια ημέρα, καθώς και μια εβδομάδα νωρίτερα υπήρξαν επίσηςκάποιες αναφορές ότι εθεάθη πάλι. (Πηγή: www.allnewsweb.com)
(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι αυτό ήταν ένα διαστημικό σκάφος από τον Άρη.)
Κίνα: Shenzhen - Εφημερίδες στην πόλη Shenzhen στην επαρχία Guandong έλαβαν πολυάριθμα τηλεφωνήματα από κατοίκους που έγιναν αυτόπτες μάρτυρες παρουσίας UFO το απόγευμα της 23ης Φεβρουαρίου του 2009. Ένα από τα UFO εξέπεμψε ένα μπλε-ιώδες φως πριν απομακρυνθεί γρήγορα προς το νότο. Ένας μάρτυρας, η κα. Zhou, είδε τρία UFO από το μπαλκόνι της. Δύο από τα τρία αντικείμενα απομακρύνθηκαν γρήγορα, ενώ το ένα παρέμεινε για λίγο πριν φύγει. «Το τελευταίο εξέπεμπε το πιο παράξενο ιώδες φως το οποίο ήταν πολύ λαμπρό» είπε. Ένας άλλος μάρτυρας, ο κ. Yip, είδε και αυτός τα UFO και παρατήρησε ότι τουλάχιστον ένα από τα σκάφη εξέπεμπε επίσης μια μπλε φλόγα από την κάτω πλευρά του. (Πηγή: allnewsweb.com)
(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι αυτό ήταν ένα διαστημόπλοιο από τον Άρη.)
Liu Pan Shui – Ένα UFO κινηματογραφήθηκε τον Ιανουάριο του 2009 από μια ομάδα πυροσβεστών στη πόλη Liu Pan Shui στην επαρχία Guizhou. O Wang Jia Wei παρατήρησε ένα ασυνήθιστο αστέρι το οποίο είχε λαμπρή λάμψη και κινούταν με κατεύθυνση νοτιοανατολικά. Χρησιμοποιώντας μια βιντεοκάμερα, είδε ότι το αντικείμενο ήταν στην πραγματικότητα δύο περιστρεφόμενα σκάφη στο σχήμα περιστρεφόμενων κορυφών, ή δυο περιστρεφόμενα μισά ενός σκάφους. Το UFO αστραποβολούσε με ποικιλία χρωμάτων: μοβ, κόκκινο, μπλε, πορτοκαλί, λευκό και χρυσό. Αναφέρθηκε ότι το περιστατικό έτυχε ευρείας κάλυψης από τα μέσα ενημέρωσης στην Κίνα. (Πηγή: allnewsweb.com)
(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει αυτά ήταν δύο διαστημόπλοια από τον Άρη.)
Ρωσία: Δεκάδες άνθρωποι στη Δυτική Ρωσία είδαν ένα UFO κυκλικού σχήματος τον Ιανουάριο του 2009 κοντά στο Belgorod, κοντά στα σύνορα με την Ουκρανία, το οποίο άλλαζε χρώμα από λαμπερό λευκό σε ηλεκτρικό μπλε. Τα UFO εξέπεμπε μια λευκή δέσμη λέιζερ στην κατεύθυνση του εδάφους. Πολλοί κάτοικοι είπαν ότι είχαν παρεμβολές στις τηλεοράσεις τους. Οι αυτόπτες μάρτυρες κ. και κα. Skripov από το/την Gorodishka είδαν την ακτίνα από το UFO να χτυπά το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητό τους. «Είμαστε εξοικειωμένοι με προβολείς και αυτό δεν ήταν ένας προβολέας» είπε ο κ. Skripov. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, το αντικείμενο τελικά ανέβηκε γρήγορα στα σύννεφα και εξαφανίστηκε. Το γεγονός αναφέρθηκε ευρέως από τα Ρωσικά μέσα ενημέρωσης. (Πηγή: allnewsweb.com)(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι αυτό ήταν ένα γνήσιο διαστημόπλοιο από τον Άρη. Παρεμβολές στα ραδιοφωνικά κύματα είναι αρκετά συνηθισμένες.)

ΠΗΓΗ(http://www.share-gr.org/06-07.htm)
------------------------------------------------------------------------------
ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ

RCN Κολομβιανά Νέα, Κολομβία


RCN Κολομβιανά Νέα. Το Κολομβιανό Τηλεοπτικό ειδησεογραφικό κανάλι RCN Κολομβία ανάφερε ένα περιστατικό που έλαβε χώρα στις 15 Απριλίου του 2009 στην Pereira, πρωτεύουσα της πολιτείας Risarald. Στην εισαγωγή της είδησης ανακοίνωσε ότι «δημοσιογράφος κινηματογραφεί ένα ΑΤΙΑ (UFO) στην Pereira, το διαστημόπλοιο πέταξε πάνω από αρκετά κτίρια», και έπειτα περιέγραψε ότι η τηλεοπτική δημοσιογράφος Liliana Lopez είδε ένα γιγαντιαίο, λαμπρό φως στον ουρανό από το μπαλκόνι της στον όγδοο όροφο κατά τις 9.20μμ. Η δημοσιογράφος συνέλαβε με την βιντεοκάμερά της το σε σχήμα διαμαντιού αντικείμενο και ανέφερε ότι αυτό εκπέμπει ένα πολύχρωμο φως. Το αντικείμενο περιπλανήθηκε για αρκετά λεπτά στον ουρανό και έπειτα εξαφανίστηκε μυστηριωδώς. Εμπειρογνώμονες πάνω σε θέματα των Α.Τ.Ι.Α. (U.F.O.) διερευνούν αυτό το βιντεοσκοπημένο σπάνιο υλικό. Η Lopez θυμάται: «Είδα ένα πολύ μεγάλο, απαστράπτων φως στον ουρανό, το οποίο σίγουρα δεν ήταν φυσιολογικό. Ήταν εύκολο να δω ότι δεν ήταν κάποιο αστέρι ή αεροπλάνο και εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι είχα μια βιντεοκάμερα με καλή ανάλυση, προσπάθησα να πάρω μερικά κοντινά πλάνα. Μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα το πόσο παράξενο αντικείμενο είναι. Υπάρχει μια στιγμή όταν ήδη έχει αρχίσει να απομακρύνεται - που γυρίζει γύρω, γύρω, γύρω, γύρω και έπειτα τελικά απομακρύνεται - είναι απόλυτα εμφανές ότι πρόκειται για διαστημόπλοιο". (Πηγή: RCN Κολομβίας, YouTube)



Τηλεοπτικό κανάλι SKY, Βρετανία

Τηλεοπτικό κανάλι SKY, Βρετανία, 22 Μαρτίου 2009. Οι τηλεοπτικές ειδήσεις του SKY έδειξαν την συνέντευξη της δεκατριάχρονης Harriet Rogers η οποία κινηματογράφησε κάτι που πιστεύει ότι είναι ένα Α.Τ.Ι.Α. (U.F.O.) ενώ υπερίπτατο πάνω από το Shrewsbury, στην Αγγλία. Στις 29 Φεβρουαρίου του 2009, μετά από ένα τηλεφώνημα από τη γιαγιά της για ένα λαμπρό φως στον ουρανό, η Harriet και ο πατέρας της ανέβηκαν στο επάνω πάτωμα για να ρίξουν μια ματιά και είδαν μια λαμπρή μπάλα φωτός να πάλλεται και να αλλάζει χρώμα. Η Harriet μας εξηγεί: «Στο ανθρώπινο μάτι, έμοιαζε ακριβώς σαν ένα λαμπρό φως αλλά, στην βιντεοκάμερα μπορούμε να το δούμε να πάλλεται και ξαφνικά να αλλάζει χρώματα.» Αποφασίσανε να βγούνε έξω και να ακολουθήσουν το φως για να προσπαθήσουν να το πλησιάσουν και άρχισαν να παρατηρούν ότι κατέβαινε χαμηλά πέρα από τον ορίζοντα. Η Harriet πρόσθεσε: «Τότε είναι που θα μπορούσατε να δείτε με τα ίδια σας τα μάτια ότι πάλλεται και αλλάζει χρώματα. Σταματήσαμε σε έναν χώρο στάθμευσης και στηρίξαμε τη βιντεοκάμερα σε έναν ορθοστάτη όπου πήραμε τα καλύτερα πλάνα. Μπορούσαμε να δούμε ότι γινόταν πολύ λαμπρότερο από πριν.» όταν ρωτήθηκε από έναν δημοσιογράφο του Sky αν πίστευε ότι ήταν ΑΤΙΑ (UFO), η Harriet είπε: «Ναι. Ξαναήρθε, σίγουρα ξαναήρθε, κυριολεκτικά κάθε έναστρη νύχτα.» Έχουν αναφερθεί πολλά ανεξήγητα φώτα στον ουρανό πάνω από το Shropshire τελευταία. Η εφημερίδα Shropshire Star ανέφερε: «Έχουν αναφερθεί μέχρι και 30 περιπτώσεις όπου εθεάθησαν μυστηριώδη φωτεινά αντικείμενα και κατεγράφησαν από ειδικούς των ΑΤΙΑ (UFO) τους τελευταίους δυο μήνες [Φεβρουάριος και Μάρτιος του 2009] με τουλάχιστον οκτώ από αυτές καταγραμμένες κατά το τελευταίο δεκαπενθήμερο." (Πηγή: Sky News, Shropshire Star, Βρετανία).



Εφημερίδα The Sun, Βρετανία

Εφημερίδα The Sun, Βρετανία, 16 Φεβρουαρίου 2009.

Η εφημερίδα The Sun περιέλαβε μια αναφορά από τον Scott Shepperd για ένα λαμπρό φως ή «σκάφος» που παρατήρησε πάνω από το Colchester, στο Essex. Τράβηξε και ένα βίντεο το οποίο διατίθεται στην ιστοσελίδα της εφημερίδας. Ο Shepperd ήταν στον κινηματογράφο μαζί με έναν φίλο του προτού δει το εκθαμβωτικό φως στον ουρανό. Είπε: «Όπως ήμουν έτοιμος να μπω στο αυτοκίνητο για να πάω σπίτι, μου τράβηξε την προσοχή μια χρυσή σφαίρα φωτός που ήταν πάνω από εμένα σε ύψος όχι μεγαλύτερο από 35 μέτρα. Είπα στον φίλο μου να το κοιτάξει, με αγνόησε και είπε ότι πιθανώς είναι απλά ένα αεροπλάνο. Του ζήτησα να το δει όπως και να ‘χει και, ακριβώς τη στιγμή που το έκανε , αυτό άρχισε να κινείται από επάνω μας πιο πέρα. Ήταν πολύ φωτεινό και πορτοκαλί και μετακινούταν πολύ ήσυχα: Δεν είχε κάποιο φως που να αναβοσβήνει, πράγμα που με έκανε να αμφιβάλω ότι ήταν αεροπλάνο. Όσο πιο γρήγορα μπορούσα έβγαλα το κινητό μου τηλέφωνο για να το κινηματογραφήσω αλλά ώσπου να το βγάλω και να το ρυθμίσω, είχε ήδη μετακινηθεί αρκετά μακριά.»

(πηγή: The Sun, Βρετανία)



Chester Chronicle, Βρετανία

«Πορτοκαλί ΑΤΙΑ (UFO) επισημάνθηκε στους ουρανούς του Τσέστερ» είναι ο τίτλος της εφημερίδας Chester Chronicle την 30η Απριλίου του 2009. Ο Marty Wilbur στέκονταν στο μπαλκόνι του χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνό του όταν είδε ένα «παλλόμενο πορτοκαλί φως» να ανεβαίνει μπροστά του στις 9.02 μμ στις 26 Απριλίου του 2009. Κινηματογράφησε την μυστηριώδη πορτοκαλιά λάμψη όπως αυτή κινούταν προς τα βόρεια ώσπου τελικά (αυτή) εξαφανίστηκε. «Μπορούσα να δω την πορτοκαλιά σφαίρα να ανεβαίνει επάνω, σε μια γωνία 90 μοιρών, κατ' ευθείαν επάνω, και μετά απλά κάθισε ακριβώς εκεί, κάθισε για μερικά δευτερόλεπτα. Προς έκπληξή μου, άρχισε να κινείται πλαγίως. Συνειδητοποίησα αμέσως ότι δεν ήταν κάτι φυσιολογικό και ότι δεν το είχα ξαναδεί ποτέ. Δεν έκανε καθόλου θόρυβο. Το μόνο που μπορείτε να ακούσετε στο βίντεο είναι τα πουλιά που κελαηδούν.» (Πηγή: chesterchronicle.co.uk).



Gazeta ALERTA, Βραζιλία

Gazeta ALERTA, Βραζιλία στις 8 Φεβρουαρίου 2009. Κατά τη διάρκεια του ζωντανού τηλεοπτικού προγράμματος Gazeta ALERTA στην πόλη Ρίο Μπράνκο στη Βραζιλία, το τηλεοπτικό συνεργείο παρατήρησε ένα αντικείμενο στον ουρανό να αλλάζει χρώμα από λευκό, σε κόκκινο και σε μπλε. Η ζωντανή κάλυψη συνεχίστηκε και κινηματογράφησαν το αντικείμενο για περισσότερο από δύο ώρες, με περισσότερους από 25 ανθρώπους οι οποίοι βεβαίωσαν το γεγονός. Το αντικείμενο κινήθηκε από την ανατολή προς το νότο και έπειτα από το νότο προς τη δύση. (Πηγή: YouTube).



Milliyet Kemer News, Τουρκία

Milliyet Kemer News, Τουρκία. Στις 25 Απριλίου του 2009 στις 3.30πμ έξω από ένα ξενοδοχείο στην παράκτια πόλη Kemer, στην Τουρκία, μια ομάδα φρουρών ασφάλειας είδαν ένα ασυνήθιστο αντικείμενο να υπερίπταται πάνω από τον ωκεανό και το φωτογράφισαν. Ο φύλακας Erman Bulut ήταν μπροστά από το ξενοδοχείο, όταν είδε το εξαγωνικό αντικείμενο να κάνει απίστευτα δύσκολους ελιγμούς πάνω από τη θάλασσα και να αλλάζει σχήμα και χρώμα. Θυμάται: «Στην αρχή δεν μπορούσα να καταλάβω τι έβλεπα. Είδα αυτό το μεγάλο αντικείμενο να ανεβαίνει από τη θάλασσα. Σίγουρα δεν ήταν αεροπλάνο ή μπαλόνι. Άφηνε ίχνος και έλαμπε. Τα χέρια μου έτρεμαν από την αναστάτωση. Καθώς κατέβαινε προς τη θάλασσα έτρεξα στην παραλία αλλά έπειτα άρχισε να σηκώνεται γρήγορα και τελικά συγχωνεύτηκε με τα αστέρια. Ήταν εξαγωνικό, πορτοκαλί και φθόριζε. Κατά την άποψή μου ήταν σίγουρα ΑΤΙΑ (UFO). Δεν έχει ο καθένας την ευκαιρία να δει συχνά τέτοια πράγματα και αισθάνομαι τυχερός που έχω το έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια. Αν ληφθεί υπόψη το μέγεθος του σύμπαντος και ο αριθμός των αστεριών, η ύπαρξη των UFO και των εξωγήινων γίνεται βεβαιότητα.» Οι συνεργάτες του Erman Mehemet Aydin και Sezgin Cesur επίσης είδαν το αντικείμενο και το περιέγραψαν. «Ήταν εξαγωνικό αλλά κάποιες στιγμές το σχήμα του άλλαζε. Χαμήλωσε και μετά ανέβηκε ψηλά και χάθηκε στον ουρανό». «Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ από τον ενθουσιασμό μου» ολοκλήρωσε ο κ. Cesur. (Πηγή: Milliyet Kemer News, Τουρκία)



All News Web

Σύμφωνα με το All News Web, σχηματισμοί UFO έχουν εμφανιστεί πάνω από πόλεις σε όλο τον κόσμο τους πρώτους μήνες του 2009. Στην Κίνα, αναφέρει ο ιστοχώρος, ένα UFO κινηματογραφήθηκε από έναν τουρίστα του Πεκίνου στις 18 Φεβρουαρίου του 2009 στο Kashgar στην Αυτόνομη περιοχή Xinjiang Uyghur κατά μήκος του αρχαίου Δρόμου του Μεταξιού. «Εγώ και ο πατέρας μου περπατούσαμε μέσω ενός πάρκου κοντά στο Συγκρότημα Επιστήμης και Τεχνολογίας (Science and Technology Complex) επιστρέφοντας στο ξενοδοχείο μας, όταν παρατήρησα ένα πολύ φωτεινό και καθαρό αντικείμενο στον ουρανό το οποίο φαινόταν να είναι πάρα πολύ κοντά και πάρα πολύ φωτεινό για να είναι αστέρι» είπε ο Lee Kwan Hing. «Χρησιμοποίησα μια βιντεοκάμερα Panasonic υψηλής ευκρίνειας για να γράψω την ταινία. Όπως μεγέθυνα το αντικείμενο παρατήρησα ότι είχε τη μορφή ενός γιο-γιο και μπορούσα να ξεχωρίσω γεωμετρικά σχέδια σε αυτό. Είναι ένα UFO, ένας δορυφόρος ή ένα αστέρι;» ρωτά. «Ίσως ένας αναγνώστης του All News Web να μπορέσει να βοηθήσει για να ξεδιαλύνουμε αυτό το μυστήριο» προτείνει ο Michael Cohen του All News Web (Πηγή: allnewsweb.com)
--------------------------------------------------------------------------------
Αναφορές σε ιστοσελίδες σχετικά με το «άστρο».

ΗΠΑ: Βόρεια Καρολίνα - Ένας αυτόπτης μάρτυρας UFO ανέφερε ότι είδε ένα πορτοκαλί λαμπερό αντικείμενο στον ουρανό το απόγευμα της 30ης Μαρτίου του 2009. Ο μάρτυρας βιντεοσκόπησε το αντικείμενο, το οποίο δεν έκανε καθόλου θόρυβο και αιωρήθηκε για μεγάλη χρονική περίοδο στην ίδια θέση πριν να ανέλθει γρήγορα στον ουρανό. Τέσσερις ακόμα άνθρωποι είδαν το UFO, σύμφωνα με την αναφορά. (Πηγή: ufocasebook.com).

(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι ήταν το «άστρο»).



ΗΠΑ: Μισούρι - Περισσότεροι από 13 αυτόπτες μάρτυρες οι οποίοι εργάζονται σε ένα υψηλής ασφαλείας στρατιωτικό συγκρότημα στην πόλη του Κάνσας Σίτι, στο Μισούρι, ανέφεραν τρία συμβάντα με UFO που έγιναν στην βάση την 1η και 2α Μαρτίου του 2009. Τόσο κάποιοι στρατιωτικοί όσο και κάποιοι πολιτικοί υπάλληλοι οι οποίοι εργάζονται στο Bannister Federal Complex παρείχαν ανώνυμες μαρτυρίες σε έναν ερευνητή του δικτύου για τα UFO ‘Mutual UFO Network’ (MUFON). Όλοι οι μάρτυρες ανέφεραν ότι είδαν μια σφαίρα με λαμπρό χρυσό χρώμα, αλλά οι περιγραφές τους διαφέρουν ως προς το ύψος και το μέγεθος του αντικειμένου λόγω της διαφορετικής τους θέσης κατά την παρατήρηση του γεγονότος. Οι παρατηρήσεις έλαβαν χώρα στις 10.30 μμ την 1η Μαρτίου και το επόμενο βράδυ στις 9.30 μμ και 10.30 μμ. Ένας μάρτυρας περιέγραψε ότι το αντικείμενο είχε «το μέγεθος ενός σπιτιού», ενώ άλλοι περιέγραψαν ότι είχε «μέγεθος αυτοκινήτου». Ορισμένοι δήλωσαν ότι εκτιμούν ότι το αντικείμενο υπερίπτατο σε ύψος 70 μέτρων, ενώ άλλοι ανέφεραν ύψος 1000 μέτρων. Κάποιοι μάρτυρες είπαν επίσης ότι είχε ξανααναφερθεί και παλιότερα να υπερίπτανται UFO επάνω από το στρατιωτικό αυτό συγκρότημα. (Πηγή: MUFON)



(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι ήταν το «άστρο». Μερικές από τις άλλες παρατηρήσεις του αντικειμένου ήταν διαστημικό σκάφος.)





--------------------------------------------------------------------------------
Αγρογλυφικό σημάδι «Άστρου»

Φωτογραφία: © Steve Alexander

Στις 23 Απριλίου 2009 ένας μεγάλος σχηματισμός κύκλων στα σπαρτά (αγρογλυφικών – Crop Circles) εμφανίστηκε σε χωράφι στο αγρόκτημα Rutlands κοντά στο Avebury, στο Wiltshire, στην Αγγλία. Το όμορφο, συμμετρικό σχήμα μοιάζει με αστέρι – αποτελείται από έναν κεντρικό κύκλο που περιβάλλεται από 16 διαφορετικού μήκους ακτίνες – και εμφανίστηκε σε ένα χωράφι με φυτά canola (ελαιοκράμβη) τα οποία ήταν ανθισμένα με κίτρινα λουλούδια. Ο σχηματισμός είχε μήκος περίπου 100 μέτρα κατά το μέγιστο και είχε διάμετρο 22 μέτρα στο κεντρικό κύκλο.



Τα άνθη της ελαιοκράμβης, με τους παχύς, εύθραυστους μίσχους και την άφθονη γύρη τους, είναι μια από τις δυσκολότερες καλλιέργειες στο να περπατήσει κανείς μέσα τους, όμως, σύμφωνα με τον Charles Mallett του κέντρου πληροφόρησης για τα αγρογλυφικά ‘Silent Circle Information Centre’, αυτός ο νέος σχηματισμός είναι ένας από τους «πιο επιμελημένους και γεωμετρικά περίπλοκους σχηματισμούς σε καλλιέργειες ελαιοκράμβης / canola που έχουν εμφανιστεί στη βρετανική ιστορία των αγρογλυφικών… Αυτή τη στιγμή μέσα στο 2009, είχαμε πραγματικά τεράστιους, σημαντικούς σχηματισμούς! Κάτι που πραγματικά δεν είχε συμβεί ποτέ στο παρελθόν - είναι πρωτοφανές.»

Ο Steve και η Karen Alexander έχουν φωτογραφίσει και έχουν ερευνήσει τα σχέδια των αγρογλυφικών για πάνω από 15 έτη και στα τελευταία δέκα εκδίδουν από ένα Ετήσιο Βιβλίο που περιέχει τους καλύτερους σχηματισμούς για κάθε έτος. Στις 20 Μαΐου του 2009 το Share International ρώτησε τον Steve Alexander εάν τα σύνθετα σχέδια που εμφανίζονται ήδη στα χωράφια του Wiltshire στην Αγγλία, ήταν ασυνήθιστα για αυτήν την περίοδο του έτους.



Steve Alexander: "Μεταξύ Απριλίου και τέλη Μαΐου κάθε έτους κανονικά βλέπουμε μόνο μερικούς κύκλους στα σπαρτά (αγρογλυφικά) στα χωράφια της ελαιοκράμβης. Μερικά χρόνια δεν είχαμε τίποτα απολύτως. Το 2009, είχαμε τον απίστευτο αριθμό των έντεκα σχηματισμών. Αυτό που είναι εντυπωσιακό για φέτος, είναι το μέγεθος και η ποιότητα των σχηματισμών. Ένας σχηματισμός που εμφανίστηκε στο Clatford του Wiltshire μετρήθηκε να έχει 230 μέτρα μήκος! Ορισμένοι ερευνητές αναμένουν ένα εκπληκτικό καλοκαίρι, δεδομένου ότι τα αγρογλυφικά στο τωρινό, αρχικό κομμάτι της σεζόν, έχουν ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες.»



(Πηγή: temporarytemples.org.uk, earthfiles.com)
(Ο Δάσκαλος του Μπέντζαμιν Κρεμ επιβεβαιώνει ότι ο σχηματισμός δημιουργήθηκε από τους Διαστημικούς Αδελφούς μας και είναι ένα σημάδι της παρουσίας του «άστρου».)