Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Και δεν είναι μόνο το Δίστομο – Μοναδικό κινηματογραφικό ντοκουμέντο από τη γερμανική κατοχή

Και δεν είναι μόνο το Δίστομο – Μοναδικό κινηματογραφικό ντοκουμέντο από τη γερμανική κατοχή
Τα όσα έγιναν κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής δεν περιορίζονται μόνο στην σφαγή του Διστόμου. Ο Άγγελος Παπαναστασίου ένας ανώτερος αξιωματικός του ΠΝ κινηματογραφούσε με κίνδυνο της ζωής του όσα συνέβαιναν κάθε μέρα από το 1941 έως το 1944,στην Αθήνα. Ορισμένα πλάνα είναι πραγματικά πολύ σκληρά,σ΄ αυτό το φιλμ που προβλήθηκε και στη Δίκη της Νυρεμβέργης. Αφιερωμένο σ΄ όσους έχουν την άποψη ότι δεν «πρέπει να ασχολούμαστε με όσα έγιναν τότε» και άρα ούτε με τους νοσταλγούς της Βέρμαχτ και των SS.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ. ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΑ ΠΛΑΝΑ
Άγγελος Παπαναστασίου γενήθηκε στις 14 Iανουαρίου του 1896 και πέθανε την 1 Iουνίου του 1953. Aνώτερος Aξιωματικός του Eλληνικού Πολεμικού Nαυτικού προσέφερε πάντοτε και με κάθε τρόπο τις υπηρεσίες του στην Eλλάδα από δημόσιες θέσεις και ως ιδιώτης, χωρίς ποτέ να λογαριάσει προσωπικά συμφέροντα και κινδύνους. Δραστήριος επιχειρηματίας ίδρυσε την ελληνική βιομηχανία ΠAK A.E. μοναδική κατασκευάστρια μπαταριών αυτοκινήτων στα Bαλκάνια.
Πριν κατασχεθεί το εργοστάσιο από τους Γερμανούς κατακτητές, ο Άγγελος Παπαναστασίου και οι εργάτες έκαναν δολιοφθορά σε μεγάλο αριθμό μπαταριών με αποτέλεσμα γερμανικά άρματα μάχης να ακινητοποιηθούν στη Δυτ. έρημο και τα ρωσικά σύνορα. Ακόμα, με το μικρό του καΐκι Aγ. Aνάργυροι, αφού φυγάδευσε Έλληνες πολίτες και αξιωματικούς που κινδύνευαν, το προσέφερε για να βοηθήσει τις ελληνικές ναυτικές επιχειρήσεις για την απελευθέρωση της Eλλάδας.
H κινηματογράφηση και η εμφάνιση της ταινίας Από την Tραγωδία της Eλλάδας 1941-1944 κινηματογράφησε και έγινε από τον ίδιο τον Άγγελο Παπαναστασίου, με κίνδυνο της ζωής του. H ταινία προβλήθηκε στη Δίκη της Nυρεμβέργης, το Σεπτέμβριο του 1947, στη μεγάλη αίθουσα του Δικαστηρίου ως αψευδής μάρτυς των εγκλημάτων του πολέμου. Το αρχείο σήμερα ανήκει στην κόρη του Λουκία Παπαδάκη, η οποία και προσπαθεί να το διαδώσει με προβολές σε σχολεία και διάφορες αίθουσες.
Το 1978, υπέυθυνοι του Πολεμικού Μουσείου έκριναν ότι η ταινία έπρεπε να λογοκριθεί, προφανώς λόγω πολύ σκληρών εικόνων από Ταγματασφαλίτες εν δράσει, και βασανισμένων και δολοφονημένων ανθρώπων, οπότε και «έκοψαν» 18 λεπτά από τα 65 αρχικά. Το 2000 ένας Ούγγρος σκηνοθέτης o Péter Forgács πήρε το αρχείο, που περιελάμβανε και τις ευτυχισμένες στιγμές της οικογένειας Παπαδάκη με τη μικρή Λουκία, και έφτιαξε ένα ντοκυμαντέρ, «Angelos” film»

Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 12/06/2013 ΚΑΙ ΩΡΑ 7.30(((ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ 27 ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΜΑΣ


ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΥΤΗ ΣΤΙΣ 7.30 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΗΣ 27 ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΜΑΣ.ΟΣΟΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΙ Τ0Υ ΘΕΜΑΤ0Σ ΑΥΤ0Υ ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.

Ξεκινάνε οι πόλεμοι για το νερό;

Ξεκινάνε οι πόλεμοι για το νερό;

Απειλές Αιγύπτου προς Αιθιοπία για το φράγμα στο Νείλο

Οι γεωπολιτικοί αναλυτές χρόνια προειδοποιούσαν ότι σύντομα θα έχουμε πολέμους για το νερό.

«Η Αίγυπτος δεν θα παραιτηθεί ούτε μιας σταγόνας από το Νείλο ποταμό, ή από οποιΟδήποτε μέρος έρχεται νερό στην Αίγυπτο από την άποψη της ποσότητας και της ποιότητας του».
Ο υπουργός Εξωτερικών της Αιγύπτου, υποσχέθηκε να μην εγκαταλείψει «ούτε μια σταγόνα νερού από το Νείλο», όπως δήλωσε την Κυριακή και είπε ότι θα πάει στην Αντίς Αμπέμπα για να συζητήσει το γιγαντιαίο φράγμα που η Αιθιοπία έχει ξεκινήσει την οικοδοδόμησή του, σε πείσμα των αντιρρήσεων του Καΐρου.
Μιλώντας στο κρατικό ειδησεογραφικό πρακτορείο της Αιγύπτου, Mena, δύο ημέρες μετά που η αιθιοπική κυβέρνηση απέρριψε κατηγορηματικά το αίτημα του Καΐρου για να σταματήσει το έργο, ο Μοχάμεντ Κάμελ Άμρ δήλωσε ότι οι Αιγύπτιοι δεν θα δούν οποιαδήποτε μείωση στη ροή του ποταμού, ως απειλή για την εθνικής τους επιβίωση.
Την περασμένη εβδομάδα, η Αιθιοπία κάλεσε τον Αιγύπτιο Πρέσβη, μετά την εμφάνιση πολιτικών του Καΐρου στην τηλεόραση της Αιγύπτου που υποστήριξαν στρατιωτική δράση ή υποστήριξη προς τους αντάρτες της Αιθιοπίας που πολεμούν κατά της κυβέρνησης- ως σημάδι απειλής για την απόφαση της Αιθιοπίας να δημιουργήσει φράγμα στο Νείλο, σε έναν ποταμό που δίνει ζωή, στα 84 εκατομμύρια ανθρώπων της Αιγύπτου.
Η Αιθιοπία στοχεύει στη δημιουργία φράγματος και υδροηλεκτρικού σταθμού που θα παράγει 6 χιλιάδες μεγαβάτ, μέρος των οποίων θα γίνει εξαγωγή σε χώρες της Αφρικής. Αυτό θα έχει ως συνέπεια τη μείωση της ροής του Νείλου ποταμού, είτε τη διοχέτευση σε παραποτάμους, είτε λόγω της εξάτμισης (εξαιτίας των μεγάλων ατμοσφαιρικών θερμοκρασιών) , με αποτέλεσμα την υπονόμευση της ζωής στο έδαφος της Αιγύπτου.

«Ξενοφόρα» φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του Λευκού Πύργου ως το νέο τοπόσημο της... Θεσσαλονίκης

«Ξενοφόρα» φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του Λευκού Πύργου ως το νέο τοπόσημο της... Θεσσαλονίκης
Η «Ξενοφόρα», μία εμβληματική κατασκευή με ισχυρούς συμβολισμούς, που χωροθετείται μέσα στη θάλασσα, φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του Λευκού Πύργου ως το νέο τοπόσημο της... Θεσσαλονίκης, το οποίο προσδοκάται ότι θα καταστήσει την πόλη αναγνωρίσιμη στην παγκόσμια κοινότητα.
Αυτό το εξωστρεφές δημόσιο κτίριο στην περιοχή των ναυταθλητικών ομίλων, το οποίο θεωρείται ότι αναδεικνύει τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της Θεσσαλονίκης, προτείνεται να αποτελέσει το σύγχρονο σύμβολο της πόλης από τους αρχιτέκτονες Μαρία Καλτσά και Κωνσταντίνο Παπαχριστόπουλο, που απέσπασαν βραβείο στο πλαίσιο διαγωνισμού που προκηρύχθηκε από τον κεντρικό δήμο και το τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Τη μελέτη συνυπογράφουν ως συνεργάτης η αρχιτέκτονας Μαριάννα Αναστασοπούλου και ως σύμβουλοι οι μηχανολόγοι Στέφανος Νικολάου και Δημήτρης Μαντάς.
Η συζήτηση σχετικά με την ανάγκη η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα σύγχρονο τοπόσημο άνοιξε πριν από λίγους μήνες με πρωτοβουλία του αντιδημάρχου Αστικού Περιβάλλοντος Ανδρέα Κουράκη, ο οποίος είχε προχωρήσει σε επαφές με το ΤΕΕ/ΤΚΜ, ώστε να προωθηθούν οι διαδικασίες του σχετικού αρχιτεκτονικού διαγωνισμού.
Ο κ. Κουράκης έχει σημειώσει με έμφαση ότι η Θεσσαλονίκη απαιτείται να αποκτήσει ένα νέο σύμβολο, το οποίο θα της προσδώσει μία ξεχωριστή ταυτότητα, θα ενισχύσει την εξωστρέφεια και την αναγνωρισιμότητά της και θα την καταστήσει έναν ελκυστικό προορισμό. Μάλιστα ο αντιδήμαρχος Αστικού Περιβάλλοντος έχει εκφράσει την άποψη ότι το σύγχρονο σύμβολο της Θεσσαλονίκης πρέπει να είναι μία πλωτή κατασκευή, η οποία θα βρίσκεται καταμεσής του Θερμαϊκού, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να απολαμβάνουν τη θέα προς την πόλη από την πλευρά της θάλασσας.
ΓΛΥΠΤΟ-ΜΑΓΝΗΤΗΣ
Οι μελετητές του έργου περιγράφουν την «Ξενοφόρα» σαν ένα μεγάλο γλυπτό-μαγνήτη, που θα αποτελέσει ένα εμβληματικό δημόσιο κτίριο αλλά και πόλο έλξης για ντόπιους και ξένους επισκέπτες. «Επιδίωξη είναι το έργο να λειτουργήσει ως σημείο αναφοράς για τη Θεσσαλονίκη, να αγγίξει την ψυχοσύνθεση και να κερδίσει την αποδοχή του Θεσσαλονικιού, να αποτελέσει προσιτό πολιτιστικό, ψυχαγωγικό και ενημερωτικό πόλο με μέγιστη αξιοποίησή του όλη την ημέρα», τονίζει η ομάδα των αρχιτεκτόνων.
Στο επίπεδο της γης η «Ξενοφόρα» προτείνεται να φιλοξενήσει δραστηριότητες που έχουν σχέση με την ψυχαγωγία και την απόλαυση της θάλασσας. Οι υφιστάμενες ναυτικές δραστηριότητες διατηρούνται και ενισχύονται με χρήσεις για κολύμβηση και ψάρεμα. Στο σημείο αυτό προτείνεται να δημιουργηθεί και ένα κέντρο ηλεκτρονικής πληροφόρησης για τους επισκέπτες (με περιοχές wi-fi και διαδραστικούς χάρτες ή πίνακες ενημέρωσης για διάφορα δρώμενα στην πόλη), ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει τα χαρακτηριστικά μιας έξυπνης πόλης. Ακόμη σύμφωνα με τη μελέτη του έργου προβλέπονται η δημιουργία μιας μεγάλης δημοτικής πισίνας αναψυχής και μιας αβαθούς παιδικής πισίνας αλλά και η κατασκευή μιας πλωτής προβλήτας για ψάρεμα. Στην ίδια περιοχή προτείνεται επίσης να αναπτυχθούν καταστήματα και αναψυκτήρια, τα οποία θα δοθούν προς εκμίσθωση.
Σύμφωνα με τη μελέτη των Μαρίας Καλτσά και Κωνσταντίνου Παπαχριστόπουλου στο πρώτο επίπεδο της «Ξενοφόρας» θα δημιουργηθεί το «Κέντρο των Πολιτισμών της Θεσσαλονίκης μετά το 1912», το οποίο θα φιλοξενεί μόνιμες και προσωρινές εκθέσεις. Μελλοντικά εκφράζεται η επιθυμία ο χώρος αυτός να μπορέσει να φιλοξενήσει τα σημαντικά εβραϊκά αρχεία της πόλης, εφόσον επαναπατριστούν από τη Μόσχα.
Για το δεύτερο επίπεδο του κτιρίου έχει σχεδιαστεί μία αίθουσα εκδηλώσεων και προβολής του δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ στο τρίτο επίπεδο θα διαμορφωθεί ένα ανοικτό στεγασμένο παρατηρητήριο. Όλοι οι χώροι του κτιρίου, από αυτούς που βρίσκονται στην ισόγεια στάθμη του μέχρι και αυτούς στο δώμα, θα είναι απόλυτα προσβάσιμοι από τα άτομα με αναπηρίες.
ΣΤΟΥΣ ΝΑΥΤΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ
Η «Ξενοφόρα» χωροθετείται στην έκταση των 10 στρεμμάτων, όπου αναπτύσσονται ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Θεσσαλονίκης και ο Όμιλος Φίλων Θαλάσσης. Σύμφωνα με τους μελετητές πρόκειται για μία λιτή κατασκευή, που έχει σχεδιαστεί με βάση τις αρχές της βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής.
Όπως εξηγούν οι αρχιτέκτονες που σχεδίασαν το έργο, η πρόταση για το νέο τοπόσημο της πόλης αναφέρεται στην «Ξενοφόρα», ένα κοχύλι με σπειροειδή κωνική μορφή, που έχει την ιδιαίτερη συνήθεια να συλλέγει ξένα στοιχεία και να τα ενσωματώνει στη δομή του. Πρόκειται για έναν ισχυρό συμβολισμό, που παραπέμπει στην «πολύμορφη πολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης».
(άρθρο της Βαρβάρας Ζούκα στη "Μακεδονία")
taxalia

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!

ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ!
Όσοι ψωνίζετε "παγωτά" από περίπτερα και super market, πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο. Όλες οι εταιρείες κοροϊδεύουν τους καταναλωτές κανονικά. Μιλάμε για μεγάλη απάτη..
Αυτό το καλοκαίρι, όλες σχεδόν οι εταιρείες παγωτών αποφάσισαν να "πιάσουν στον ύπνο" τους καταναλωτές.
Οι ανυποψίαστοι καταναλωτές λοιπόν (και φέτος) προτιμούν τα δροσιστικά παγωτά των διαφόρων εταιρειών στην αντιμετώπιση της ζέστης.
Η απάτη όμως κρύβεται καλά, έντεχνα και αποτελεσματικά. Αν κοιτάξουμε στη σύσταση (στο σημείο που αναφέρονται τα συστατικά) θα δούμε πως τιτλοφορείται -το παγωμένο προϊόν που κρατάμε στα χέρια μας- "παγωμένο γλύκισμα". Οι καταναλωτές δεν δίνουν προσοχή διότι πολύ απλά δεν ξέρουν τη διαφορά που αξίζει να τη δούμε αναλυτικότερα:
Η διαφορά είναι τεράστια... Το παγωτό υποχρεούται να γίνεται από γάλα φρέσκο ή σκόνη και όλα τα λιπαρά που εμπεριέχονται σε αυτό να προέρχονται από το γάλα. Απαγορεύεται λοιπόν από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών (ο ΚΤΠ συνοψίζει τις νομικές προδιαγραφές όλων των κυκλοφορούντων τροφίμων) η οποιαδήποτε προσθήκη λιπαρών που δεν έχουν σχέση με το γάλα.
Στα παγωμένα γλυκίσματα τώρα, υπάρχει ελευθερία προσθήκης φυτικών λιπαρών όπως ηλιέλαιο, καρυδέλαιο, φοινικέλαιο, αραπέλαιο και όποια άλλη μαργαρίνη φαντάζεστε (και τους συμφέρει). Το ηλιέλαιο αποφεύγεται γιατί δημιουργεί πρόβλημα στην ομοιογένεια του τελικού προϊόντος, άρα μην ανησυχείτε για μολυσμένο με ορυκτέλαια ηλιέλαιο. Ωστόσο, ως επί το πλείστον χρησιμοποιείται το καρυδέλαιο το οποίο είναι έλαιο "παχύ" και ταιριάζει στην υφή του τελικού προϊόντος (παγωμένου γλυκίσματος για να μην ξεχνάμε γρήγορα). Το καρυδέλαιο, το ξέρετε πιστεύω πολλά χρόνια από τα αντηλιακά. Έδινε το χρώμα, ως φυσική χρωστική, και την υφή σε όλα τα αντηλιακά τύπου Coppertone (ο τόνος του χαλκού). Πιστεύω να μη σας πειράζει αν ο εντερικός σας σωλήνας λαμβάνει το "επιθυμητό μαύρισμα" εσωτερικά χωρίς κόπο

Σε κάθε περίπτωση το ζήτημα είναι διπλό:

Αφενός παραπλανάται ο καταναλωτής διότι οι εταιρείες που παράγουν παγωμένα γλυκίσματα στις ιστοσελίδες τους τα αναφέρουν ως κατηγορία παγωτών για λόγους μάρκετινγκ κι όχι ως παγωμένα γλυκίσματα.
Αφετέρου το παγωμένο γλύκισμα είναι ποιοτικά υποδεέστερο προϊόν κατά κοινή επιστημονική ομολογία σε σχέση με το παγωτό, λόγω της αφαίρεσης ζωικού λίπους (αποβουτυρωμένο γάλα σκόνη) και της προσθήκης φυτικών λιπαρών
Λόγος για όλα τα παραπάνω; Μαντέψτε... Σας λέει κάτι η λέξη κέρδος;Αξίζει να σημειωθεί ότι σε καμιά διαφήμιση της τηλεόρασης δεν αναφέρεται προφορικά ή γραπτά η λέξη παγωτό. Έχει αντικατασταθεί με ατάκες "Απόλαυση", "Δροσιά", "Παγωμένη Δροσιά" και άλλα κωμικά.Ψάξτε στο παγωτό (που νομίσατε ότι πήρατε) τη σύσταση και θα διαπιστώσετε ότι δώσατε τα ωραία ευρώ σας για ένα "παγωμένο γλύκισμα".Ήδη επικοινώνησα με την ΕΒΓΑ για να αλλάξει αμέσως την ιστοσελίδα της www.evga.net και από παγωτά να τα ονομάσει "παγωμένα γλυκίσματα". Το αυτόν έπραξα και με την ALGIDA. Η ίδια δικαιολογία καρμπόν: "μα στη σύνθεση δεν τα ονομάζουμε παγωτά", "μα η κατηγορία τιτλοφορείται στο ιντερνέτ ΠΑΓΩΤΑ", "μα η ΧΧΧΧ εταιρεία μας είναι γνωστή ότι κάνει παγωτά"..
Έκανα και κάτι μάταιες ενέργειες δημοσιοποίησης σε κανάλια... "Δύσκολες εποχές βρήκες Πάνο. Την ώρα που παίζουμε επαναλήψεις παλιών σήριαλ, τα παγωτά δίνουν φράγκα σε διαφημίσεις"
Εγώ πάλι απαντώ χρησιμοποιώντας την παλιά καλή ατάκα του μεσιέ "Μαύρου" Καλογήρου (Λόλα): "ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ!!!" Και για τις εταιρείες και για τα κανάλια...ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ... ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ!!!!!!!Υ.Γ.1: Επεκτείνοντας τα παραπάνω, παγωτά κι όχι παγωμένα γλυκίσματα πουλάνε και τα ζαχαροπλαστεία...Θα πρέπει δηλαδή να φτιάχνονται από φρέσκο γάλα (για αυτό και η διαφορά γεύσης με το ιταλικό Gelato) και όχι με σκόνη αποβουτυρωμένου και μαργαρίνες. .to-mati.gr. ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ! ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΣΥ ΦΟΡΟΥΣ


Read more: ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ! http://mhnpetaslefta.blogspot.com/2013/06/apath-me-pagwta.html#ixzz2VnfrNOKW
Follow us: aetos6565 on Facebook