Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΗΛΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ CME (Coronal Mass Ejections)


ΗΛΙΑΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ CME (Coronal Mass Ejections)

SwilringProm_304.jpg


Μια ηλιακή καταιγίδα ακτινοβολίας είναι σε εξέλιξη γύρω από τη Γη. Προς το παρόν, η καταιγίδα έχει ταξινομηθεί ως μικρής μορφής, το οποίο σημαίνει ότι έχει μικρή επίδραση στον πλανήτη μας, εκτός από το να διαταράξει τις HF ραδιοφωνικές μεταδόσεις σε υψηλά πλάτη. Μεγαλύτερες επιδράσεις, ωστόσο, μπορεί να είναι προ των πυλών. Η ίδια έκρηξη που προκάλεσε την καταιγίδα, εξαπόλυσε μια CME ( έκρηξη του στεφανιού του ήλιου ), στο διάστημα σε περίπου 930 km / s (2 εκατομμύρια mph). Σύμφωνα με τους αναλυτές στο Εργαστήριο Διαστημικού Καιρού Goddard, η CME θα φθάσει στη Γη στις 28 Νοεμβρίου και ώρα 17:21 UT (+ / - 7 ώρες). Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε μια ζωντανή απεικόνιση της διαδρομής που έχει προβλεφθεί/προγνωσθεί :http://iswa.gsfc.nasa.gov/downloads/20111126_113000_anim.tim-den.gif
Ο αντίκτυπος από το νέφος θα μπορούσε να πυροδοτήσει μια γεωμαγνητική καταιγίδα. Πράγματι, οι μετεωρολόγοι της NOAA, υπολογίζουν μια κατά 58% πιθανότητα σφοδρής καταιγίδας γύρω από τους πόλους, όταν φτάσει η CME. Αυτοί που παρακολουθούν τον ουρανό σε μεγάλο πλάτος, πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή για Σέλας, κατά το σούρουπο της Δευτέρας. Ειδοποιήσεις για το Σέλας μέσω μηνυμάτων και τηλεφώνου .

Αστεροειδής θραύσμα από το αρχικό υλικό που σχηματίστηκε η Γη!


Αστεροειδής θραύσμα από το αρχικό υλικό που σχηματίστηκε η Γη!

Νέες παρατηρήσεις δείχνουν ότι ο αστεροειδής με το όνομα Lutetia είναι ένα θραύσμα από το ίδιο υλικό που σχηματίστηκε η Γη, η Αφροδίτη και ο Ερμής. Περιπλανάται στο διάστημα και μάλιστα σε θέση που δεν είναι συνήθη για το μέγεθος του και την...
ύλη του, πράγμα που προβληματίζει τους επιστήμονες για το πως βρέθηκε εκεί.
 Οι αστρονόμοι που συνδύασαν πληροφορίες από το διαστημόπλοιο Rosetta με την κάμερα OSIRIS, το νέας το τεχνολογίας τηλεσκόπιο ESO στο LaSilla της Χιλής και τηλεσκόπια της NASA στην Χαβάη, διαπίστωσαν ότι οι ιδιότητες του αστεροειδή ταιριάζουν με ενός σπάνιου είδους μετεωρίτη και έχει σχηματιστεί στα εσωτερικά μέρη του ηλιακού μας συστήματος.

ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


ΧΟΥΝΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Το λάβαμε από αναγνώστη μας και σας το παραθέτουμε:
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ (ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
1. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΜΑΣΩΝΙΑΣ;
2. ΟΙ ΚΕΦΑΛΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΗΤΑΝ ή ΟΧΙ ΜΑΣΩΝΟΙ;
3 ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ή ΟΧΙ ΜΑΣΩΝΟΙ;

4. ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΝΑ ΕΞΟΛΟΘΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΑΣ;
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕ ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ.

ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΣΕ ΩΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΚΤΟΝΑΣ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ;
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΕΚΤΟΝΕΣ (ΜΑΣΩΝΟΙ) ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ (ΧΟΥΝΤΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΣΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΣΑΣ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ(ΑΦΟΥ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ,ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥΣ) ΠΟΥ ΣΑΝ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΕΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΕΤΣΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΙ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΦΟΥ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΛΑΜΕΝΤΑΡΙΣΜΟ (ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ) ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ. ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ) ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΒΟΥΝ. Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ.ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ Η ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ,ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ.
ΜΑΣ ΑΓΟΡΑΣΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕΙ ΣΕ ΔΙΧΟΝΟΙΑ.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ, ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ, ΟΙ ΚΕΝΤΡΩΟΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΛΠ. ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ
- ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΝΑ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ
- ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ
- ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
- ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
- ΟΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΛΠ.
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΩΝΑΞΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΕΞΩ ΟΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ. ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΟΥΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Οι ελληνικές περιουσίες δεν πρέπει να περάσουν στα χέρια των διεθνιστών του κεφαλαίου


Οι ελληνικές περιουσίες δεν πρέπει να περάσουν στα χέρια των διεθνιστών του κεφαλαίου


Του Νίκου Χιδίρογλου
Η κυβέρνηση Παπανδρέου, δεν θα μπορούσε να κάνει μεγαλύτερο κακό στον τόπο, ακόμα κι αν προσπαθούσε. Όμως, από τα δεινά που συσσώρευσε, ένα ενδέχεται να αποβεί μοιραίο για πολλούς: η επίθεση στις ελληνικές περιουσίες και η υπονόμευση της ιδιοκτησίας, μέσω της επιβολής ενός χαρατσιού, το οποίο εισπράττεται μάλιστα με εκβιαστικό τρόπο μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ και πριν καν αποφανθεί η Δικαιοσύνη.
Όλα αυτά αλλάζουν τον κοινωνικό χάρτη όπως τον γνωρίζαμε. Αλλά, οφείλουν να αλλάξουν και την πολιτική μας συμπεριφορά. Και όχι με θεατρικά μονόπρακτα, όπως αυτά που εκτελούν για τα media οι -ΠΑΣΟΚοι- συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ, με τη λογική «είμαι ΠΑΣΟΚ, άρα είμαι και κομμάτι του προβλήματος αλλά θέλω να το λύσω, χωρίς να φύγω από το πρόβλημα, που είναι το ΠΑΣΟΚ». Πλέον, η συνεπώς σοσιαλιστική κυβέρνηση της χώρας (και παραμένει σοσιαλιστική, με το 80% των υπουργών να είναι «πράσινοι»), ποινικοποιεί την ιδιοκτησία. Χωρίς να λαμβάνει υπόψη της την ιερή σχέση του Έλληνα με την ΕΣΤΙΑ και τη ΓΗ του.
Τα σπίτια μας, πρέπει να παραμείνουν ελληνικά. Αργά ή γρήγορα, αρκετοί από εμάς δεν θα μπορούν να πληρώσουν το αντισυνταγματικό, άδικο και στοχευμένα εξοντωτικό χαράτσι. Τότε, κάποιοι θα προσπαθήσουν να πλειστηριάσουν τις περιουσίες μας και να τις αποδώσουν για ψίχουλα, ξέρετε σε ποιους: στους πρόθυμους για όλα λαθρεπιβάτες της χώρας, στα «φτηνά» εργατικά χέρια, που δεν φωνάζουν, δεν συνδικαλίζονται, δεν απαιτούν και δεν κινητοποιούνται, παρά μόνο αν προσβάλλεις την πίστη τους. Κάτι που οι πονηροί σοσιαλιστές, δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν. Μέχρι και τη σαρία θα ανεχθούν οι τρισάθλιοι υποκριτές και κατά τα άλλα θιασώτες του δικαιωματισμού, αν είναι να διαλύσουν τον εθνικό κορμό.
Κύριοι: ωραίος ο αστικός τρόπος ζωής, καλές οι καφετέριες και τα ταβερνάκια (που κόβονται και αυτά, ούτως ή άλλως) και καλά τα δεκαήμερα στα νησιά το καλοκαίρι, αλλά πλέον διακυβεύονται πολύ περισσότερα απ' όλα αυτά. Για την ακρίβεια διακυβεύονται τα πάντα: εκτός της περιουσίας μας και της αξιοπρέπειάς μας, διακυβεύονται το μέλλον των παιδιών μας, η ΠΙΣΤΗ και η ίδια η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μας. Και μπορεί να μην το αντιλαμβανόμαστε, γιατί τα καθημερινά μας δρομολόγια εκτελούνται ακόμα απρόσκοπτα, αλλά, θα έρθει η ώρα που ακόμα και αυτό, θα είναι δύσκολο.
Έχουμε μια και μόνο επιλογή: να φωνάξουμε ηχηρά στους κυβερνώντες, «κάτω τα ξερά σας από τα σπίτια μας». Να είστε σίγουροι, ότι θέλουν δε θέλουν, θα το ακούσουν.

Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος, να δίνει 5 σεντς!


Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος, να δίνει 5 σεντς!

Πρότεινε Γερμανίδα ιστορικός!!
Ένα βήμα παρακάτω έχει προχωρήσει η Γερμανίδα ιστορικός και συγγραφέας Λεονόρα Ζέελινγκ. Αντιδρώντας στα υποτιμητικά δημοσιεύματα του Γερμανικού Τύπου για τη χώρα μας, η Πανεπιστημιακός ζητεί την επιβολή ενός ιδιότυπου πολιτιστικού φόρου για τη δημοσιονομική διάσωση της Ελλάδας.
«Για κάθε Ελληνική λέξη που χρησιμοποιεί κάθε Ευρωπαίος να δίνει 5 σεντς για την Ελλάδα. Μόλις ο Γερμανός πει Ιdee, μόλις ο Γάλλος προφέρει idee, μόλις ο ‘Αγγλος ξεστομίσει idea, να πιστώνονται αυτόματα 5 σεντς στον Ελληνικό δημόσιο κορβανά. Το ίδιο για τις λέξεις ψυχή και ψυχανάλυση, δημοκρατία και πολιτική, μουσείο, Ευρώπη, ευρώ και πάει λέγοντας», σημειώνει η συγγραφέας στο βιβλίο της, που μόλις μεταφράστηκε στα Ελληνικά από την Αλφα Εκδοτική και το Ελληνοβρετανικό Κολέγιο.
«Αποφάσισα να γράψω το βιβλίο αυτό κατ’ αρχάς γιατί ήθελα να δείξω όλα όσα χρωστάμε στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι μπορούμε να μιλάμε σήμερα για οικονομία και ευημερία οφείλεται στην Αρχαία Ελληνική Επιστήμη. Πιστεύω ότι όλες οι χώρες που χρησιμοποιούν Ελληνικής έμπνευσης “εργαλεία” θα πρέπει να πληρώσουν», δηλώνει στο «Εθνος της Κυριακής» η Λεονόρα Ζέελινγκ.
«Επίσης, η αγάπη μου για τη σύγχρονη, μοντέρνα Ελλάδα: τον απλό τρόπο ζωής, την ειλικρίνεια, την αγάπη για την ελευθερία, όλες τις ιδιότητες των σύγχρονων Ελλήνων, τις οποίες πρέπει να θαυμάζει κανείς. Και τρίτον, επειδή θεωρώ άδικη και αποκρουστική τη δυσφήμηση της Ελλάδας και των πολιτών της από την πλειονότητα των Γερμανών δημοσιογράφων.
Η Ελλάδα δεν έχει δισεκατομμύρια χρέος προς την Ε.Ε., αλλά η Ε.Ε. και ο κόσμος έχουν τεράστια χρέη προς την Ελλάδα»,
καταλήγει η κ. Ζέειλινγκ.

Η λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων από τους(πολιτισμένους) Ευρωπαίους!


Η λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων από τους(πολιτισμένους) Ευρωπαίους!

Τα ελγίνεια μάρμαρα (γλυπτά του Παρθενώνα), για τα οποία γίνεται λόγος δεκαετίες τώρα, είναι ελαχιστότατα μπροστά στα τόσα μνημεία και τις αμέτρητες αρχαιότητες που άρπαξαν και κατέστρεψαν κατά καιρούς οι Ευρωπαίοι και κυρίως στη διάρκεια της τουρκοκρατίας.

Στο διάστημα 1723-1774, βασιλιάς της Γαλλίας ήταν ο Λουδοβίκος 15ος. Το 1730 ο βασιλικός βιβλιοθηκάριος αββάς Fourmont ήρθε στην Πελοπόννησο ως απεσταλμένος του Λουδοβίκου για να συλλέξει αρχαιότητες. Οι έρευνές του στράφηκαν κυρίως στον χώρο της αρχαίας Σπάρτης. Για το θέμα αυτό έγραψε σε ένα φίλο του: «Τα ισοπέδωσα όλα, τα ξεθεμελίωσα όλα. Από την μεγάλη αυτή πόλη δεν έμεινε λίθος επί λίθου. Εδώ και ένα μήνα συνεργεία από 30 και μερικές φορές 40 ή 60 εργάτες γκρεμίζουν, καταστρέφουν, εξολοθρεύουν τη Σπάρτη. Αυτή τη στιγμή είμαι απασχολημένος με την τελευταία καταστροφή της. Έψαξα να βρω τις αρχαίες πόλεις αυτής της χώρας και κατέστρεψα μερικές… Γκρεμίζοντας ναούς και τείχη, μην αφήνοντας λίθον επί λίθου, θα κάνω αγνώριστο αυτόν τον τόπο. Αλλά εγώ τουλάχιστον ξέρω πώς να τον αναγνωρίσω… Τώρα ασχολούμαι με την καταστροφή του Απόλλωνος στις Αμύκλες (περιοχή Σπάρτης). Βρίσκω κάθε μέρα θαυμαστά πράγματα. Δεν μετανοιώνω. Θα καταστρέψω και άλλους ναούς αν με αφήσουν»!..

Το 1806, όταν ήρθε στο χώρο αυτό ο Σατωβριάν και έψαχνε να βρει την αρχαία Σπάρτη δεν ευρήκε ούτε σημάδι από την πόλη του Λυκούργου και του Λεωνίδα. Όταν ρώτησε τους ντόπιους κατοίκους ούτε κι αυτοί γνώριζαν πού
βρισκότανε η αρχαία Σπάρτη… Είχαν φροντίσει γι’ αυτό οι Γάλλοι, οι πιο πολιτισμένοι Ευρωπαίοι… Γι’ αυτό και ο Σατωβριάν απογοητευμένος ανέβηκε σε ένα βράχο και φώναξε: Λεωνίδα, Λεωνίδα, Λεωνίδα!.. Εκαλούσε την ηρωική ψυχή του Λεωνίδα να αναστήσει την ένδοξη Σπάρτη.

Το 1788 ο πρεσβευτής της Γαλλίας στην Κων/πολη εφοδιασμένος με τουρκική άδεια επιχειρεί να αποσπάσει γλυπτά από τον Παρθενώνα. Προκάλεσε μόνον φθορές, αλλά δεν τα κατάφερε. Κομμάτιασε μόνον μία μετόπη. Οι συνεργάτες του Γάλλου πρεσβευτή σχεδίαζαν αργότερα την μεταφορά ολόκληρου του Θησείου, αλλά, ευτυχώς, δεν πρόλαβαν…

Η μεταφορά του διεθνώς γνωστού αγάλματος «Αφροδίτη της Μήλου», που σήμερα βρίσκεται στο Λούβρο (Παρίσι), 23 Μαΐου 1820: «Το άγαλμα μεταφέρθηκε στο γιαλό του νησιού… Αν από θαύμα ζωντάνευε η θεά θα έκλαιγε πικρά καθώς την έσερναν στα βράχια, την αναποδογύριζαν και την κατρακυλούσαν άνθρωποι σε έξαλλη κατάσταση. Παραλίγο να γκρεμισθεί στην θάλασσα… Ακολούθησε πανδαιμόνιο γύρω από το κασόνι που την μετέφεραν. Οι Έλληνες δεν ήθελαν να το δώσουν. Ο κυβερνήτης του πολεμικού πλοίου κραύγασε στους ναύτες να ρίξουν το κασόνι στη λέμβο. Τότε άρχισε η μάχη. Σπαθιά και ρόπαλα ανέμισαν. Ο παπάς του νησιού δέχθηκε πολλά χτυπήματα στο κεφάλι και τη ράχη. Το ίδιο και οι Έλληνες που ζητούσαν βοήθεια από τον Θεό και αγωνίζονταν. Ο πρόξενος της Γαλλίας πολεμούσε καλά κρατώντας στο ένα χέρι σπαθί και στο άλλο ρόπαλο. Οι ναύτες τραβολογούσαν το κασόνι που χτυπιόταν δεξιά-αριστερά. Τότε, σ’ αυτήν τη μεταφορά έχασε η Αφροδίτη το αριστερό της χέρι, που βλέπομε σήμερα κομμένο…». Αργότερα έσπασε και το άλλο χέρι.

Λίγο πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έγινε μετακίνηση της Αφροδίτης σε άλλη θέση. Όταν σήκωσαν το άγαλμα ανακαλύφθηκε πάνω στο βάθρο ένα κομμάτι χαρτί κιτρινισμένο από τον χρόνο, το οποίο έγραφε το εξής:

«Στην λατρευτή μου Αφροδίτη της Μήλου επαναλαμβάνω με πόνο τα λόγια του Δροσίνη. Και στη συνέχεια ήταν γραμμένο ολόκληρο το ποίημα του Δροσίνη για την Αφροδίτη. Υπογραφή στο σημείωμα: «Με πόνο. Βεατρίκη Κώττα, ετών 12». Η ανεύρεση του σημειώματος αυτού και ο τρόπος της εκφράσεως των αισθημάτων της νεαρής Ελληνίδας έκαμαν τότε ζωηρότατη εντύπωση στο Παρίσι. Ο γαλλικός τύπος και το ραδιόφωνο του Παρισιού ασχολήθηκαν επανειλημμένα. Το σημείωμα τοποθετήθηκε σε μια γυάλινη θήκη και κατατέθηκε στα αρχεία του Λούβρου.

Ο Ιταλός Κορνήλιο Μάγνι γράφει το 1674 ότι «Όσοι ξένοι δεν μπορούσαν να μεταφέρουν τα μεγάλα αγάλματα, τους έκοβαν τα κεφάλια. Τα προώριζαν για τα σαλόνια και τα γραφεία των μεγιστάνων και φιλότεχνων της Ιταλίας – Γαλλίας – Ισπανίας – Γερμανίας».

Ο San Gallo κράτησε για τον εαυτό του την κεφαλή της Νίκης από το δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα.

Ο Δανός λοχαγός Hartmand απέσπασε δύο κεφάλια από την μετόπη.

Κάθε ξένος που επισκεπτόταν την Ελλάδα, τα πληρώματα κάθε πολεμικού πλοίου που επισκέπτονταν κάποιο νησί ή κάποιο άλλο λιμάνι, ή τουρίστες που επισκέπτονταν τα αρχαία μας, αποσπούσαν κάποιο κομμάτι σαν σουβενίρ. Ο ακόλουθος της αγγλικής πρεσβείας στην Κων/πολη Ουίλλιαμ Τάρνερ συνήθιζε, όπως αφηγείται ο ίδιος, να τσακίζει τις μύτες των αρχαίων αγαλμάτων και να τις παίρνει για σουβενίρ (χαρακτηριστικό ψυχοπάθειας).

Όταν ο Έλγιν άρπαζε τα γλυπτά του Παρθενώνα, την ίδια ώρα ο Εδουάρδος Κλαρκ έκλεβε το μεγάλο άγαλμα της Δήμητρας από την Ελευσίνα.

Οι Ιταλοί έγδυσαν σχεδόν ολόκληρες περιοχές με αρχαία από την Μακεδονία.

Άλλοι Γάλλοι σάρωσαν όλη την Πελοπόννησο και έκλεψαν το άγαλμα του Διός (Ολυμπία).

Οι ευγενείς των ιταλικών πόλεων έχτιζαν τα παλάτια τους με μάρμαρα αρχαίων αρχιτεκτονημάτων της Αθήνας.

Ο Γερμανός Ρούντολφ Φον Σούχεν που πέρασε από την Αθήνα γράφει ότι: «Ολόκληρη η Γένοβα ήταν χτισμένη με μάρμαρα και κίονες από την Αθήνα…».

Στην λεηλασία των ελληνικών αρχαιοτήτων διακρίθηκαν τον 16ο και 17ον αιώνα οι ζάπλουτοι αριστοκράτες της Φλωρεντίας. Υπήρχε μεγάλη, τεράστια ζήτηση στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις. Εστεμμένοι και κροίσοι φιλοδοξούν να στολίσουν τους κήπους και τα ανάκτορά τους με ελληνικά γλυπτά όπως έκαναν και οι Ρωμαίοι μερικούς αιώνες πριν. Συχνότατα το εμπόριο αρχαιοκαπηλείας γινότανε μεταξύ των διπλωματών στην Ελλάδα και των αγοραστών ή των Τούρκων πασάδων και των αγοραστών.

Τον 17ον αιώνα ένας λόγιος έγραψε: “Τον 17ο αιώνα ένας Άγγλος πλούσιος φεουδάρχης και ο πανίσχυρος δούκας του Μπάκινχαμ μεταφύτεψαν την Ελλάδα στην Αγγλία. Ακολουθούν οι Γάλλοι, οι Αυστριακοί και άλλοι με κάθε είδους έργα τέχνης που εύρισκαν στην υποδουλωμένη Ελλάδα…”

Στο Μουσείο «Ερμιτάζ – Αγία Πετρούπολη» οι ελληνικοί θησαυροί χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

Η πρώτη περιλαμβάνει έργα τέχνης που βρέθηκαν στη μητροπολιτική Ελλάδα, στην Ιωνία και στην Κάτω Ιταλία και μεταφέρθηκαν στην Αγία Πετρούπολη, καθώς και ρωμαϊκά αντίγραφα ελληνικών αρχαιοτήτων.

Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τις αρχαιότητες που προέρχονται από τις παρευξείνιες χώρες, όπου άνθισαν οι ελληνικές αποικίες από τους Αρχαϊκούς Χρόνους. Πρόκειται ασφαλώς για εκφάνσεις της ελληνικής τέχνης, όπως συνάγεται από το θεματολόγιο, την τυπολογία και την τεχνική κατασκευής των αντικειμένων αυτών.

Αν συνυπολογίσουμε τους ελληνικούς θησαυρούς που υπάρχουν σε όλα τα μουσεία του κόσμου φθάνομε σε αστρονομικούς αριθμούς…

Αθανάσιος Δέμος/ ΠΡΩΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ